myydään akaatti kotiloita...

.:Mörkki:.

hei kaikki!
myyn akaatti kotiloita. niitä on noin.. 700.
myyn melko halvalla. sitten myyn omena kotiloita tai mitä olikaan. niitä minulla on 100. tarjoilkaa!!!
niin hinnasta sovitaan sitten. :)

16

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .:Mörkki:.

      siis ne omppukotiloita eikä omenakotiloita. tuli kirjotus virhe. :)

    • Eeca

      kiinnostunut akaattikotiloista. =) Kuinka isoja ne ovat nyt ja mitä maksaisi?

      • ella..

        kunikas omppukotilo eroaa omenakotilosta :D


      • suskiii.kotilot
        ella.. kirjoitti:

        kunikas omppukotilo eroaa omenakotilosta :D

        Omppukotiloa ei ole olemassakaan se on vain lempinimi omenakotilosata. Että sillai ;()


      • olen kotilo-fani
        ella.. kirjoitti:

        kunikas omppukotilo eroaa omenakotilosta :D

        Ei mitenkään. Omenakotilon lempi nimi on omppukotilo. Eli virallinen nimi on omenakotilo.


      • .:Mörkki:.

        ne jotkut on aikuisia ja jotkut ovat vielä poikasia. riippuu paljon haluut ja maksat.


      • tiia..
        .:Mörkki:. kirjoitti:

        ne jotkut on aikuisia ja jotkut ovat vielä poikasia. riippuu paljon haluut ja maksat.

        onko muunkin lajisia kuin achatina fulica? siis tiikerikotiloita ym?


      • Eeca
        tiia.. kirjoitti:

        onko muunkin lajisia kuin achatina fulica? siis tiikerikotiloita ym?

        Voitko antaa sähköpostiosoitteesi? Toden näköisesti voisin ottaa yhden tai muutaman aksun. Tai voit myös mailata mulle: [email protected]


    • kotfs

      Missäpäin Suomea asustelet?

    • heidi-marika

      Onko sinulla vielä jotain kotiloita myynnissä?? kiinnostais.. :)

    • migurillos

      onko kotiloita vielä,jos on niin haluaisinaika,suurikokoisen!

    • dontletgo

      Hei onko kotiloita vielä jäljellä? :)

    • Aamunkasteenkotilot

      Mulla olis nyt myynnissä eilen eli 6.8.12 kuoriutuneita aksu vauvoja .......
      Ovat 100 % eri sukuisista vanhemmista :) Terveille näyttävät :) Luovutus Loka-marraskuussa :) Erittäin pirteitä ovat päivän ikäsiks :). Postitus mahdollisuus on myös haku onnistuu asun Kuopiossa . Tuonti onnistuu Kuopion lähistöllä sovitusti :) !
      Lisätietoa ja kuvia joko [email protected] tai [email protected]
      Eli kotilot ovat Aamunkasteen kotiloja :) ! Myyn vaan lemmikki kotiloiksi :) Hinta sovitaan s.postissa noin 1.50 e -3.00 e kappale mutta jos otat enemmän tietysti halvemmalla :) !

      • Janskuuh_banskuuh

        Siis onko sulla akaattikotiloita vai.....


    • Jansku_banskuuh

      Hei monella myyt akattikotilon poikasen koska äitini ehkä antaaa minun ostaa sellaisen

    • Millisnailsss

      Minulta saa kysellä mulla on poikasia fulicoilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe