Karvanpoisto"voiteet"

_Todella_ epätoivoinen

Onhan tuo nimitys niille joita voi suihkussa esim. käyttää ja lähtevät karvat sitten kivuttomasti pois?
Mitenkäs nuo käytännössä toimii?

Niin minkäslaisia näitä nyt sitten on, ajattelin että jos jollakin on hyviä kokemuksia jostain tuotteesta niin voipi kertoa kun bikirajalta ja muutenkin vähän siistimmän näköisempää alapäätä haluaisin, pitäisi poistaa karvoja ja olen yrittänyt nyt höylää, siitä tulee vain kauhea sänki ja välillä alkaa vuotamaan vertakin vaikka suihkussa vetelisi ja monta kertaa joutuu sen tekemään viikossa ---> kierre & hirveän näköinen häpykumpu jne. Epilaattoria en edes halua
kokeilla vaikka sääriin sitä käytänkin, tekis niin kipeetä, vahaliuskoja en kyllä ole tosin kokeillut.o0 Sitten mulla on semmonenkin surraava hommeli joka ei poista niitä karvoja sieltä tupesta asti niinkuin epilaattori mutta ei myöskään ole höylä, miksikäs tuota nyt sitten kutsutaan, ladyshaveri varmaankin.;D Niin sitäkin olen kokeillut ja eipä se oikein auta kun sillä joutuu surraamaan monta kymmentä minuuttia että saisi edes sileän lopputuloksen ja kuitenkin saattaa joutua vielä höylällä jäänteet vetämään.

Argh, auttakaas vähän meitsiä pulassa, en halua rehottaa.:D Auttaisiko nuo suihkussa käytettävät hommelit ja jos niin millä nimellä niitä kulkee jotta voisi ostaa?

14

10401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timanttimies

      hommaa sellanen mies,joka ei karvoista piittaa,menetät vielä terveytes

      • _Todella_ epätoivoinen

        Kheh, en minä niitä karvoja ajellessa miehiä ajattele vaan omaa hyvinvointiani.:D Miehet tulee toisena, jos he eivät tykkää niin se on oma häpeänsä.


      • timanttimies
        _Todella_ epätoivoinen kirjoitti:

        Kheh, en minä niitä karvoja ajellessa miehiä ajattele vaan omaa hyvinvointiani.:D Miehet tulee toisena, jos he eivät tykkää niin se on oma häpeänsä.

        nyppiä,nii siitä vaa,mut mitä kitajat sit siellä


      • timanttimies
        timanttimies kirjoitti:

        nyppiä,nii siitä vaa,mut mitä kitajat sit siellä

        kaasulampulla


    • rintaääni

      Nämä ovat minun kokemukseni:

      - voiteet eivät toimi ollenkaan; vaikutusajan päätyttyä saa hinkata hulluna, mutta siinäpä karvat ovat
      - epilaattori vie kyllä karvat, mutta sattuu ihan kamalasti (sääret tottuvat kyllä, mutta muut paikat EIVÄT!) ja sisäänkasvaneita on liikaa
      - lämmin- ja kylmävahaliuskat poistavat kyllä hyvin, mutta sisäänkasvaneet ovat kiusana ja intiimialueella sattuu liikaa, vaikka kipukynnys olisi miten korkealla - lämminvahaliuskat kyllä yllättäen tehoavat kainaloihin!
      - höylällä lähtee nätisti ja mukavasti joka paikasta, mutta JO ILLALLA pitää sheivata uudelleen (jos jonkun muunkin käpälät ovat paikalla)
      - vanhemmiten rintojen aivan näkymättömät haituvat alkavat muuttua pikimustiksi karvoiksi, jotka onneksi lähtevät pinseteillä moneksi päiväksi; sisäänkasvaneet ovat tässäkin ongelma

      Tätä on takana 20 vuotta. Nykyisin otan ylähuulen pienen hahtuvan epilaattorilla ja sheivaan loput. Pinsetit ovat käytössä joka aamu meikatessa. Onneksi ripset ovat tuuheat ja pitkät ja kulmakarvat suorastaan upeat. Eihän tätä muuten erk...erikakaan kestäisi!

      • ihmettelen kyllä

        Sä olet pitänyt voidetta liian lyhyen ajan tai sitten laittanut ainetta liian vähän, jos ei karvat lähde. Veetin karvanpoistoaineella ne karvat sulavat kun ainetta laitetaan riittävästi ja pidetään oikea aika.


      • _Todella_ epätoivoinen
        ihmettelen kyllä kirjoitti:

        Sä olet pitänyt voidetta liian lyhyen ajan tai sitten laittanut ainetta liian vähän, jos ei karvat lähde. Veetin karvanpoistoaineella ne karvat sulavat kun ainetta laitetaan riittävästi ja pidetään oikea aika.

        Ei meitsi oo vielä käyttänyt niitä voiteita, halusin vain kokemuksia niistä että mitä mieltä niistä ollaan ja toimiiko tms.:)


      • .......
        _Todella_ epätoivoinen kirjoitti:

        Ei meitsi oo vielä käyttänyt niitä voiteita, halusin vain kokemuksia niistä että mitä mieltä niistä ollaan ja toimiiko tms.:)

        Mä kysyinkin edelliseltä kirjoittajalta, kun hän väitti ettei karvat lähde pois. Kyllä ne lähtee.


      • _Todella_ epätoivoinen
        ....... kirjoitti:

        Mä kysyinkin edelliseltä kirjoittajalta, kun hän väitti ettei karvat lähde pois. Kyllä ne lähtee.

        Ookoo sori, mun moka.


    • kokemuksia voiteista

      Voiteet toimivat ihan hyvin, MUTTA sänki tulee tosi nopeasti. Voiteet voivat myös ärsyttää ihoa, varsinkin herkkää sellaista. Ne ovat myös aikamoisia myrkkyjä, nehän sulattavat ne karvat. En usko että ne tekevät hyvää iholle jatkuvasti käytettynä.

      Itse nypin bikinialueen karvat, ja se on osoittautunut hitaaksi mutta hyväksi keinoksi. Karvat kasvavat hennompina takaisin, ja saa siistin jäljen.

      • _Todella_ epätoivoinen

        ...Kuitenkin tuota nyppimistä, hidastahan se tosiaan on, huhhuijjaa, eikä muuten sattunutkaan jostain syystä hirveästi vaikka niin luulin.o0

        No mut, jatkan tästä nyppimistä, kiitos neuvoista.:D


    • Karvanpoistoongelma

      Kyllä ainakin cien ( lidlidtä ) ostettu toimi hyvin kun laittoi riittävästi

      • Virve85

        Kyllä se toimi minullakin ja on sitäpaitsi puolet halvempaa kuin Veet, joka sekin oikein käytettynä poistaa hyvin karvat, mutta se on yksilöllistä, joillekkin ne käyvät ja se selviää vain kokeilemalla.


    • 666666666666

      10-vuotta sitten aloitettu juttu. Eiköhän tuolla aloittajalla jo luonto hoida ongelman!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe