James Dean........??

Booli

En oo kuullutkaan koko jätkästä 8|
Enkä oo nähny sitä missään leffassakaan.
Laitoin googleen hakusanaks James Dean, ja kuvat on jostain 80-luvulta... tai jostain :O
Olis nyt vaikka laittanu mielummin keskustelu palstan vaikka Harrison Fordista! Se nyt on ainaki 2000-luvulla mukana!

14

4045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Wolf

      Tämän nyt on pakko olla vitsi. Onko edes olemassa ketään, joka ei tiedä ketä Dean on tai siis oli? Joo, aivan varmasti löysit kuvia 80-luvulta, kun Dean kuolikin vuonna '55. Jollei tämä ole vitsi, säälin sinua.

    • Sahti

      Eihän se James Dean sitten mikään stara voi olla ku nimimerkki Booli ei oo kuullu siittä eikä nähny yhtään sen leffaa. Booli vissiin luulee, että elokuva on keksitty 1990-luvulla. Melko surkea yleissivistys nykynuorilla.

      • Booli

        Täällä on monta muutakin jotka ei ole kuullutkaan James Deanista! Mistä mä nyt olisin sen voinut tietää että tämä James on kuollut?
        Oletko sä sitten joku huippu sivistyny tyyppi Sahti?

        Wolfille mä sanon vaan että sääli ihan rauhassa, ja lue noita muitakin viestejä, mä en ole ainoa joka ei tiedä kuka se tyyppi oli!


      • The Wolf
        Booli kirjoitti:

        Täällä on monta muutakin jotka ei ole kuullutkaan James Deanista! Mistä mä nyt olisin sen voinut tietää että tämä James on kuollut?
        Oletko sä sitten joku huippu sivistyny tyyppi Sahti?

        Wolfille mä sanon vaan että sääli ihan rauhassa, ja lue noita muitakin viestejä, mä en ole ainoa joka ei tiedä kuka se tyyppi oli!

        Eiköhän Sahti ihan sivystynyt ole kun sentään tietää kuka Dean oli miehiään. Ei tarvitse olla "huippusivistynyt" tietääksen jotain yleissivistyksestä. Näillä nykynuorilla on tosiaan alhainen sivistystaso, jolleivat tunne Deania.
        Ja kyllä, säälin sinua, Booli - ja vieläpä rauhassa.


      • Booli
        The Wolf kirjoitti:

        Eiköhän Sahti ihan sivystynyt ole kun sentään tietää kuka Dean oli miehiään. Ei tarvitse olla "huippusivistynyt" tietääksen jotain yleissivistyksestä. Näillä nykynuorilla on tosiaan alhainen sivistystaso, jolleivat tunne Deania.
        Ja kyllä, säälin sinua, Booli - ja vieläpä rauhassa.

        Nekö vaan on sivistyneitä jotka tietää James Deanin? EI TODELLAKAAN! Ja siinä ei oo yhtään mitään säälimistä jos ei tiedä jotain kuollutta NS. "legendaa" !

        Ja SÄ oot yhtä sivistymätön kuin nykynuoret!
        James Deanin tietäminen ei tee susta yhtään sen sivistyneempää kuin nuorisostakaan!


      • black_fan
        Booli kirjoitti:

        Nekö vaan on sivistyneitä jotka tietää James Deanin? EI TODELLAKAAN! Ja siinä ei oo yhtään mitään säälimistä jos ei tiedä jotain kuollutta NS. "legendaa" !

        Ja SÄ oot yhtä sivistymätön kuin nykynuoret!
        James Deanin tietäminen ei tee susta yhtään sen sivistyneempää kuin nuorisostakaan!

        älä nyt ota ittees, mut mun mielestä kuuluu ihan yleissivistykseen, et on odes kuullut James Deanista.. ei kyseinen herra ole mikään "ns. legenda", hän ON legenda. Älä arvostele jos et kerta tunne koko miestä. Ei millään pahalla..


    • Se oli komea mies

      Sanoisiko Nuori kapinallinen (1955) mitään?
      Entä Giant-Jättiläinen(1956) tai Eedenistä itään(1955)? Ne ovat Deanin kolme elokuvaa,jotka ehti tekeen ennenkun kuoli 24-vuotiaana autokolarissa.

      Jos kiinnostaa,lue George Perryn James Dean -elämänkerta.Paljon asiaa ja kuvia 1931-1955 aikavälillä.
      Käy ihmeessä tuolla:
      http://www.jamesdean.com/index.php ja http://www.interinfo.co.jp/168b james dean up1.jpg.
      Lisää sivujakin on jos vain etsii.

    • a v a
    • james-dean

      Et muka tiedä kuka on James Dean??? Kuvat 80-luvult??? Helvetin paha aukko sivistyksess sulla.

    • maalitykki

      ois nyt 76-v jos eläis

      • dukenm

        Nyt olisi 87v, luultavasti olisi kuollut joka tapauksessa.


    • rauskismauskis

      Miten voi olla ettei tiedä James Deania??? Kuuluu samaan kategoriaan Elviksen kanssa! Ja itse olen nuori ja silti tiedän kuka on James Dean, joten ei pidä yleistää. Voi voi mitä olet menettänyt, kun et james deanin elokuviakaan nähnyt, vaikka vain sivistyksen takia. Suosittelin kyllä katsomaan, sillä ihmiset olettavat että jokaisen yleissivistykseen kuuluvat Elvis, Marilyn Monroe ja James Dean.

      • Niinpä.
        Mutta 2000-luvulla syntyneille ainakin 80-lukukin on jo muinaishistoriaa. Luulevat että silloin vielä ihmiset elivät luolissa ja metsästivät mammutteja.


      • Reliikki1

        Aika hyvä:D:D:D Ja niin tottakin vielä:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe