Tietääkö kukaan mitään muita ilmaisia hevos pelejä kuin hevoset.com kun ne alkaa jo kyllästyttää...

Veeri

MOi siis tietääkö kukaan ilmaisia ladattavia hevos pelejä kertokaa mulle. Ja google on kova sana mutta olen jo etsinyt googlesta. Ja mulla on ladattuna jo uelmaheppa. noniin kertokaa. :) kiitos jo etu käteen.

93

10664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miikkuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

      mistä latasit sen unelma hepan? ilmaita mun sähkikseen [email protected] ja mäki haluun tietää mistä voi ladata muita hevos pelejä koska mul ei oo viel yhtää

      • Nimetön

        Latasin sen www.unelmahevonen.com tai jtn. ja sieltä ylhäältä ``lataa ilmainen demo. jtn sellasta. se on aika huono.. siihen kullästyy


      • mr. cool

        hei hoi hopsansaa mäkin haluun tietää


      • muumiofiikki ukkelimummoliini
        Nimetön kirjoitti:

        Latasin sen www.unelmahevonen.com tai jtn. ja sieltä ylhäältä ``lataa ilmainen demo. jtn sellasta. se on aika huono.. siihen kullästyy

        Mulla on se unelmahevonen omana, ja sillon se on paljon hauskempi, kannattaa ostaa!


      • Ei jäsen

      • Heppa 444

        joskus me ladattiin unelmaheppa netistämut nyt en kyl löytäny sitä koitan ettii! :D


      • TUNTEMATON POTILAS
        Nimetön kirjoitti:

        Latasin sen www.unelmahevonen.com tai jtn. ja sieltä ylhäältä ``lataa ilmainen demo. jtn sellasta. se on aika huono.. siihen kullästyy

        siis kumpi ilmainen demo;ilmainen demo PC vai ilmainen demo MAC??


      • mmaaddii

        Mä ehdottaisin Star Stablea mä ite pelaan sitä ja sen on ihana sairaan hyvä peli kanttii kokeilla sitä ;D


    • Päfkinä

      Moi! www.sateenkaaritalli.urli.net ja sieltä pelit. Tosi hyviä pelejä :)

      • HÖSSELIHÖH

        Ei se vaa toimi.


      • vaahtishöh!20
        HÖSSELIHÖH kirjoitti:

        Ei se vaa toimi.

        ei niin... =(


    • cali97

      mäki etin uusii paikkoi joissa on hevos-pelejä.tiedoks ilmottakaa mulle jos haluutte kuulla [ehkä teille uuden] paikan jossa on pari heppapeliä.

      • tinttiiiiiiii

        Missä voi pelata niit parii hevospeliä ainakin??


      • Nimetön
        tinttiiiiiiii kirjoitti:

        Missä voi pelata niit parii hevospeliä ainakin??

        Se oli joku...FunnyGames.nl!


      • Ei jäsen

        Hevospelejä on Horsegame ja 1001 pelit sivulla:)


      • öööööööööööööööööööö

        no, kerro


      • Hevosfani

        moi mistä löysit niitä???


      • heppahullu9391

        joo haluan


    • Mintte

      Tiedän yhden tosi ihanan heppa pelin, jota itse pelailen: www.horseisle.com

      ainut haitta puoli on, että peli englannin kielinen, joten ei sovellu ihan nuorimmille..

      • urhgokekkone

        miten ihmeessä on neiti päässyt pelaamaan tota HORSEISLE:a ? voisi varmaan laittaa ohjeet samalla kun kertoo sivuston, on meinaan niin epäselvä sivu, että on todella ärsyttävää alkaa kaivamaan jostain ohjeita!


      • Misanti

        Sapiiko 9 vuotiaalle joka osaa vähän enkuu? :D


      • vaahtokarkki20
        urhgokekkone kirjoitti:

        miten ihmeessä on neiti päässyt pelaamaan tota HORSEISLE:a ? voisi varmaan laittaa ohjeet samalla kun kertoo sivuston, on meinaan niin epäselvä sivu, että on todella ärsyttävää alkaa kaivamaan jostain ohjeita!

        tiiän miten sinne pääsee....... kai...


    • Herneet on hyvii! :)

      Tiiän yhen paikan mut se on enkun kielinen ja siinä on alussa vaan yks heppa, mut siihen voi ostaa sellasia kortteja jotka aktivoidaan. Niitä voi ostaa esim ABC:ltä, R-kioskilta ja
      S-Marketista. Eli se osote on WWW.BELLASARA.COM siihen voi kyllästyä, mut ite en oo ainakaan viel kyllästyny, ja oon käyny siel varmaan 2-3 vuotta. Siinä voi kerätä hevosenkenkä rahaa, ja sitä saa aina kun esim. aktivoi kortteja tai pelaa pelejä.

      • nakkimuusi

        kiva maksaa iha vatusti iha IRL rahaa et saa jtn bella sara kortteja jos o joku hikine hevone ? :D


      • pony höperö

        Moi mäki käyn bellasarassa mulla on ainaki 70 korttii


      • millulimilja

        Mä oon Bellasarassa eikä se oo enkun kielinen!


      • minecraftfani

        mä pelaan bella saraa


      • Jewel
        minecraftfani kirjoitti:

        mä pelaan bella saraa

        Bella Sara on paras ja kortteja tei tarvitse itse ostaa, sillä niiden koodeja löytää esim. kirjoittamalla hakuun "Bella Sara codes" :)


    • heppa hullu 5

      pollux pelit ko laitaa puuhaa sillä on aika kivoja pelejä

      • SarBa

        Hyvä peli. osoitteesta www.horseisle.com


    • LUPPE!

      Mä ainaki tiijän laita internettiin että www.horse games.fi

    • Njuuti

      Moi,voitko pliis kertoo miten latasit ton unelmaheppa pelin? Olisin tosi kiitollinen

    • hevosfani98

      tota unelmahevospeliä ei voi enää ladata tuolta nettisivuilta. Sit yks tosi ihana ladattava demo on planet horse tai joku tommonen :DD

    • HEVOSET.COM

      miten niitä hevoset.com pelejä voi pelata? kun en löydä sieltä pelejä...

    • käyttäkää silimiä

      H.comin foorumi kertoo vastaisun tuohon ongelmaan ;)

    • miten???

      miten sen planet-horsen voi ladata imasex ku mul oli silleen et se mei "ostoskoriin". joka makso jotain 14 €

    • Hepu

      Moi. Miten sen planet horset voi ladata ilmaseks puhelimeen?

    • HeppaPelit

      Moikka ! Tä ei oo mikää ladattava, vaan tämä on nettipeli. Pelin nimi on siis Howrse. Lähetän linkin ----->http://www.howrse.fi/



      (PS. Toivottavasti tykkäät ! PPS. Toivottavasti linkki tuli (x )

    • Merezone-Poni

      Etsisin ilmaisia ladattavia hevospelejä.. Voisiko joku kertoa?

      Ps.Demotkin käy, Planet horse mulla on jo.

    • lillukka

      a virtual horse on yks peli ja se on enku kielinen ja siin on kaikki hevos rodut! ja howrse ja unelmahevonen ja planet horse ja my rigin stable 2

      • Sartsih

        Et taida tietääkkään kuinka paljon hevosrotuja on jos luulet että howrsessa on ne kaikki : D Oletko kuullut esimerkiksi sellaisesta kuin Suomenhevonen? lol..


    • Howrsen soniponi

      lillukka//voiko tota my riding stable 2 ladata vai pitääkö maksaa suoraan?

    • freegames

      ootteko koskaan ladanneet mittään hevospeliä koko versiota ilmatteeks? oon löytäny montaki täys versioo mutta en tiiä miten ja kannattaako niitä ladata? Jos ootte ladannu nii kertokaa miten ja mistä? :) kiitos

    • tietämätön:(

      määki haluisin tietää et mistä saa noita täysiä versioita ladattuu ilmatteks :/ ttiän sellasen ku piratebay josta voi kaikkia pelejä ladata ja leffoi yms. mut ku latasin sieltä nii pitäis kopsata levylle... ja se tarvii kyl u torrentin jonne ne ladatut menee... ite oon leffoja ja sarjoja ladannu sieltä et jos jotai kiinnostaa nii kannattaa ladata u torrent ja sit piratebaysta ladata mitä haluu:) kaikkee sieltä ei tosin löydy. Suomenkielisillä nimillä eikä suomalaisia pelejä, leffoja tai sarjoja löydy :/:/ mut joo... kiinnostais kyl noi ilmaset täysversiot heppapeleistä et jos joku viisas tietää nii linkkiä ja sivui tulemaan tänne!!!:) kiitos etukäteen

    • freegames

      ite oon löytäny ku oon kirjottanu googleen et download full horse games free tai jotenki tollee nii on tullu montaki sivua... yhesti löysin you tubesta semmosen et miten ladataan planet horse koko peli ilmatteekseet mutta ku en osannu ladata sitä jos löydeän sen niin linkitän sen tänne :) kertokaa jos ite ootte löytäny ja ladannut! (:

    • hepparakas1

      no must howrse ois kiva peli

    • moimoi

      latasin ton unelmahevosen. eiks siin voi hoitaa ku yhtä hevosta? ja ratsastaa vaan yhtä rataa? aika tylsää. :(

    • Apina

      Tota.. löysin netistä semmosen hevos pelin joka on ilmanen ja se on niin ku et sinne pitää kirjautua. Se on: www.Myhorseclub.comja se on enkun kielinen!! Ihan ok peli. Siin ratsastetaa hevosella ja jtn kiwaa. :D Linkki:

      http://www.my-horse-club.com/

      Se ei varmaa toimi, mutta kopioi.

    • Maijuskeli

      Itse pelailen Howrsea, My riding stablea ja planet horsee;)

      • gek

        mäki pelaan howrsea


      • minecraftfani

        mä pelaan howrsea


    • Fuck you

      Voit ladata netistä Star Stable online pelin, Planet Horsen, ja Howrse on ilman latausta. Unelmahevosen omistan ihan romppuna, mutta en kauheasti perusta siitä pelistä. On myös esimerkiksi myös olemassa Alicia Online, harmi vain että se on koreankielinen. Itse sitä kokeilin ladata -tosin tuloksetta.

      • Fuck you

        Ja nakkimuusi - BellaSaraan VOIT saada ilmaiseksikin kortteja. Itse esimerkiksi katson youtubesta videoita, missä on BellaSaraan koodeja, useimmat niistä toimivat!


      • hopsuli
        Fuck you kirjoitti:

        Ja nakkimuusi - BellaSaraan VOIT saada ilmaiseksikin kortteja. Itse esimerkiksi katson youtubesta videoita, missä on BellaSaraan koodeja, useimmat niistä toimivat!

        http://bella-sara.webklik.nl/page/codes tuolta saa kanssa koodeja ja toimivat :)))


      • minecraftfani

        minä pelaan star stablea


    • SSO

      www.starstable.com

      Lataa tuolta star stable online! Aivan loistava peli. Itse pelaan nimellä Kelly Mcstone enkä ole aloittelija,sillä olen tasolla 13.

      • Missi

        Mäkin oon star stablessa ja muuten ootko sie miun kaveri koska mie en muista ja miun nimi on Jane rainfall :D


      • missi
        Missi kirjoitti:

        Mäkin oon star stablessa ja muuten ootko sie miun kaveri koska mie en muista ja miun nimi on Jane rainfall :D

        Siis pienel m kirjaimella toi nimi sorge


    • missi

      on olemassa star stable online ja Bella sara ja mä oon molemmissa peleissä star stables mul on monta tyyppii :D

    • minä

      Unelmahevosen demossa voi hoitaa vaan yhtä hevosta. Latasin täysversion netistä ja siinä voi hoitaa kaikkia. Maksoi 3euroa, että kannattaa ostaa, jos on kiinnostunut, oli niin halpa :)

    • kop kop

      StartStable nii se on hevos peli ja siin voi olla oma hevonen jol ratsastaa
      PS. tosi hyvä peli

    • CoRaLeI

      Hei!


      Star Stable Online on PARAS PELI KANNATTAA TULLA!!!!!!!

      • gek

        tuoks se viruksii??


      • Raviponi

        Ei tuo


    • CoRaLeI

      Ja Alicia Online näyttää myös kivalta!

    • ....

      Miten teillä toimii Star Stable?

    • fjh

      howrse

    • gek

      mää tiiän howrse tos ois yks voi vaihtaa kielii :)

    • njaah

      jos kirjautuu star stable onlineen niin mitä tohon redeem code juttuun pitää pistää???

    • howrse

      Howrse on paras peli!
      Suosittelen pelaamaan howrsea

    • HeppaTyttö

      Moi!voiko joku kertoo SUOMEN kielisiäkin heppa pelejä :D

    • heppa hullun pelit

      horze on yks kans mut en tiä onko se sellainen jollaista etit

    • mmaaddii

      Star Stable sitä kanttii kokeilla Se on tosi hyvä peli kokeile

    • kaipaava

      Miten voin LADATA Starstable 2 koneelle?

    • HOWRSE!!!

      Howrse.fi on ilmanen ja koukuttava! Siellä voit hoitaa ja kouluttaa omii heppoi ja perustaa oman hevoskeskuksen!

    • Veronika Whaleberg

      StarStablee kanttii pelata ehdottomasti!Paras peli ikinä!Pyytäkää kamuks oon Veronika Whaleberg oon 10lvl mul 3 heboo shetu 2lvl se alotushebo 10lvl ja andu(Andalusian) 4lvl :3

      • Veronika Whaleberg

        En siis aloittelija ;)


    • tiu5

      mua ärsyttää ku enn ite pysty lataamaan koneellee mitn:/

    • tääl ois yks

      Pelaa star stablee se on paras peli siin voi hoitaa hevosii ja ostaa :) oon siel Haley horseberg oon 14lvl !!

    • star stable pelaaja

      tiedättekö kuinka stabus tietää servun millä pelaa?

    • Nina Skyside

      Pelatkaa star stable onlinea saa oman hepon voi chattailla tehä tehvui ja hoitaa hepoi ja ostaa ponei ja kaikkii erillaisii heppoi! Ite oon pelannu varmaa 2vuotta

    • apua11

      star stable online on tosi hyvä. ja planet horse demo. mutta miten siinä hypätään. kun mä aina epäonnistun xD

    • Minöö

      Sun pitää olla star rider että pystyt hyppään. :)

    • nimetön

      Esim howrse on hyvä saa netistä

    • joku ukko

      joo niin tarviiks ladata kaikkee no kummiskin mä kotn stä www.bellasara mut ei
      toimi ja miten niitä pelejä voi ladata ilmatteeks ja miten ladataan sims3 lmatteeks

    • ruskaminttu

      Itse pelaan Howrsea, ja etsin suomenkielisiä heppapelejä, joita ei tarvitse ladata koneelle, kuten howrse:)

    • hevospelien-pelaaja

      starstable on hyvä ilmainen hevos-online peli

    • Zoey_Autumndaughter

      Itse suosittelen Star Stable Onlinea. Helppo ladata ja on ilmainen 5 levelille asti. Pelissä on koukuttavia tehtäviä, sekä kisoja mitä teet kouluttaaksesi ja parantaaksesi hevostasi. Pelissä voit myös liittyä klubiin, tai tehdä sellaisen itse. Star Stable Online on englanninkielinen, mutta korviin on kantautunut, että tekeillä olisi suomenkielisiä tekstejä. Jos haluat jatkaa 5 levelin jälkeen, tulee sinun ostaa Star Rider. Star Ridereitä on erihintaisia riippuen sen pituudesta (esim. 1kk, 6kk sekä Life Time, joka säilyy ikuisesti) Toivottavasti tästä joku sai jotain vinkkiä:) Lisätkäähän SSOssa (Star Stable Online) Zoey Autumndaughter;) Itse pelaan myös Alicia Onlinea. Mielestäni peli on TODELLA vaikea ladata, mutta vaikeuksien kautta sekin loppujen lopuksi onnistuu. Peli on enemmän "taianomainen" esimerkiksi kun hyppäät korkealta ja painat hyppynappulaa kaksi kertaa, hevonen saa siivet, joilla se voi liitää kevyesti maahan. Peli on hieman epäselvä, enkä itse ole ainakaan vieläkään ymmärtänyt, miten Aliciassa voi nousta tasoja. Peli on myös osaksi koreankielinen, joka tuottaa vaikeuksia.

    • Jenna01

      Howrse on yksi. Sitä ei voi ladata koska se on nettipeli. Suosittelen. Olen howrsessa nimellä Jenna01.

    • Eihaluupaljastaa

      Miten starstablen voi ladata? Voiks sen ladata google play kaupasta? Onko se ilmainen?

    • Jeijeijei

      Alicia online on paras ja tosi koukuttava :D Ja se on ilmanen. Kannattaa katsoa opetus video et miten se ladataan ei se oikeesti oo niin monimutkasta miltä se näyttää :D

    • Anonyymi

      Tiie tääkö kukaan ilmaisia hevos pelejä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe