lavan vaihto

Mulla meni lapa rikki ja olisi tilalle uuli lapa,mutta miten sen vaihtaminen onnistuu??Tuntuu etei sitä vanhaa lapaa saa irti ruuvin irrottamisen jälkeen.Miten sen saa kotikonstein vaihdettua,vai onnistuuko ollenkaan vai täytyykö ostaa kuitenkin uusi maila?
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

eli irrota kaikki(2) ruuvit ja mahdolliset teippiviritykset ja koita vetää varsi suoraan irti lavasta,älä kääntele vaan vedä suoraan ettei mahdolliset lovet hajoa..
jos ei onnistu niin voit kuumentaa lavan ja varren liitosta kuumalla vedellä tai esim. hiustenkuivaajalla jolloin liima lämpenee ja lavan poistaminen helppoa..
Ilmianna
Jaa
Minulla on sama ongelma haluaisin vaihtaa lavan mutta se ei onnistu olen kuumentanut lapaa mutta sekään ei ole auttanut mikä neuvoksi?
Ilmianna
Jaa
Kuinka kauan lapaa ja vartta pitää kuumentaa että se lähtee helposti irti mailasta??
Ilmianna
Jaa
sen verran, että mahdollinen kuumaliima menettää pidon.
Ilmianna
Jaa
kannattaa irrottaa lapa pyörittämällä
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

lavan vaihto

Mulla meni lapa rikki ja olisi tilalle uuli lapa,mutta miten sen vaihtaminen onnistuu??Tuntuu etei sitä vanhaa lapaa saa irti ruuvin irrottamisen jälkeen.Miten sen saa kotikonstein vaihdettua,vai onnistuuko ollenkaan vai täytyykö ostaa kuitenkin uusi maila?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta