KALORIT PER PÄ!

miten paljon?

hei oon nyt tehny sillain että oon pyrkiny syömään VÄHÄN alle tuhat kalorii per pv HUOMIO EN KÄY LENKEILEMÄSSÄ ENÄÄN.niin eli siis jtn 950 kcal per vrk onko se teidän mielestänne liikaa. . kun en edes liiku niitä pois ? :/
mikä olisi teidän mielestänne hyvä 850 700 .. .

35

3750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miisis

      Mä joudun syömään lähemmäs 1800 kalorii päivässä. :/

    • ...

      Syön sellanen 300 kaloria per päivä. Ja kerran kuussa syön 600 kalorii per päivä.
      Tosin joskus hankalaa saada mitään alas. Kohta olen taas sairaalassa.

    • määrä

      on sellanen 2200 kcal/pv. Jaksaa tehdä kaikkia asioita ja voi harrastaa liikuntaa, et body muotoutuu hyvännäköseksi. Mulle on ainakin tärkeetä olla hyvännäkönen.

      • Nimetön

        Te ootte vissiin ihan oikeasti anorektikoita? Tosi outoa että tälläisen keskustelun sallitaan täällä olevan! Mutta joo niistä kaloreista. Jos ei harrasta yhtään liikuntaa, eikä aio laihduttaa (kuten kukaan ei toivottavasti) Niin sopiva on yleensä noin 2200kcal/päivä...
        Oottehan te kaikki silti hoidossa? Tää on ihan epätodellista, yritän yleensä välttää vähänkään anorektikkojen tapaisia ihmisiä (ovat aina niin tiukkoja) huoh, toivottavasti joskus parannutte ja saatte taas tuntea millaista ihana elämä oikeasti on (jos enää muistattekaan)... Noh voimia joka tapauksessa...:)


      • ....
        Nimetön kirjoitti:

        Te ootte vissiin ihan oikeasti anorektikoita? Tosi outoa että tälläisen keskustelun sallitaan täällä olevan! Mutta joo niistä kaloreista. Jos ei harrasta yhtään liikuntaa, eikä aio laihduttaa (kuten kukaan ei toivottavasti) Niin sopiva on yleensä noin 2200kcal/päivä...
        Oottehan te kaikki silti hoidossa? Tää on ihan epätodellista, yritän yleensä välttää vähänkään anorektikkojen tapaisia ihmisiä (ovat aina niin tiukkoja) huoh, toivottavasti joskus parannutte ja saatte taas tuntea millaista ihana elämä oikeasti on (jos enää muistattekaan)... Noh voimia joka tapauksessa...:)

        Olen ihan oikeasti anorektikko. Olen 22 enkä muista aikaa jolloin olisin suhtautunut normaalisti ruokaan.
        Haluaisin olla kuten muut. Tehdä mitä terveet ikäiseni tekevät. Mutta paraneminen on yhtä pelottavaa kuin kuolema. Joskus kuolema jopa tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.
        En herännyt yksi aamu ja päättänyt olla anorektikko. Se kuva monilla tuntuu olevan tästä taudista. Teinien pelleilyä. Se on kaukana siitä.
        Tämä tauti tuli vähitellen. En edes osaa sanoa tarkkaan milloin se on alkanut.
        Ja anoreksia ei parane syömällä.
        Oikeastaan anoreksiassa ei ole edes kysymys painosta ja laihduttamisesta vaan ongelmista syvemmällä. ja ne eivät aina ratkea helposti. Luultavasti elän lopun elämääni anoreksia mukanani. vaikka näyttäisin terveeltä pääni sisällä koen aina olevani epätäydellinen.
        En tiedä kokemuksiasi anorektikoista, mutta minä ainakin menen puolustus kannalle, kun joka kerta nöhdeääsni kavereita ja tuttuja puhe alkaa ja loppuu painostani. Eikö joku voisi joskus kohdella minua minuna eikä anorektikkona.


      • juuri niin!
        .... kirjoitti:

        Olen ihan oikeasti anorektikko. Olen 22 enkä muista aikaa jolloin olisin suhtautunut normaalisti ruokaan.
        Haluaisin olla kuten muut. Tehdä mitä terveet ikäiseni tekevät. Mutta paraneminen on yhtä pelottavaa kuin kuolema. Joskus kuolema jopa tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.
        En herännyt yksi aamu ja päättänyt olla anorektikko. Se kuva monilla tuntuu olevan tästä taudista. Teinien pelleilyä. Se on kaukana siitä.
        Tämä tauti tuli vähitellen. En edes osaa sanoa tarkkaan milloin se on alkanut.
        Ja anoreksia ei parane syömällä.
        Oikeastaan anoreksiassa ei ole edes kysymys painosta ja laihduttamisesta vaan ongelmista syvemmällä. ja ne eivät aina ratkea helposti. Luultavasti elän lopun elämääni anoreksia mukanani. vaikka näyttäisin terveeltä pääni sisällä koen aina olevani epätäydellinen.
        En tiedä kokemuksiasi anorektikoista, mutta minä ainakin menen puolustus kannalle, kun joka kerta nöhdeääsni kavereita ja tuttuja puhe alkaa ja loppuu painostani. Eikö joku voisi joskus kohdella minua minuna eikä anorektikkona.

        voi että! tuntu et purskahdan itkuun. sun sanat tuli syvältä sisimmästä! kuin mun omasta elämästä! kuin sun sanat olisi ollu pala mun ajatuksii, sivu mun päiväkirjaa ;(

        monesti itse kauhistelen lukiessa päiväkirjojani, että kuinka aikaisin tää on jo alkanu! luulin jo tienneeni sen.... mut ehei... siitä on vuosii ku tää alko. vasta tänä keväänä tajusin mikä mulla on ;(

        voimia kaikille! ja auringon paisteita ;)


      • ootte niin oikeessa
        juuri niin! kirjoitti:

        voi että! tuntu et purskahdan itkuun. sun sanat tuli syvältä sisimmästä! kuin mun omasta elämästä! kuin sun sanat olisi ollu pala mun ajatuksii, sivu mun päiväkirjaa ;(

        monesti itse kauhistelen lukiessa päiväkirjojani, että kuinka aikaisin tää on jo alkanu! luulin jo tienneeni sen.... mut ehei... siitä on vuosii ku tää alko. vasta tänä keväänä tajusin mikä mulla on ;(

        voimia kaikille! ja auringon paisteita ;)

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000001873&posting=22000000027115952


      • ...

        päivässä joku 500kcal tosin liikun sen verran että kulutan noiki pois, kerran viikkoon syön enemmän.


      • tytsy
        ... kirjoitti:

        päivässä joku 500kcal tosin liikun sen verran että kulutan noiki pois, kerran viikkoon syön enemmän.

        Heippa tytöt!

        Toivottavasti olette hankkineet apua, koska tiedätte varmaan varsin hyvin, ettei 500 kcal päivässä riitä! Tuo 2200 kcal on lähempänä totuutta, mutta luonnollisesti siihen kuinka paljon tarvitsette oikeasti energiaa riippuu siitä kuinka paljon liikutte ja painosta. En usko, että kenenkään teistä tarvitsee laihduttaa, joten annan teille hyvän vinkin, jonka mukaan itsekin elän: heittäkää vaaka menemään ja lopettakaa kalorien laskeminen! Toki voi punnita itseään, mutta senhän voi tehdä terveyskeskuksessa, uimahallissa etc., mutta jos se on itsellään kotona siitä tulee pakkomielle! Te syötte nyt niin vähän, joten tuskin syötte liikaa, jos ette laske kaloreita. Syökää silloin, kun on nälkä ja lopettakaa kun massu on täynnä=) Niin yksinkertaisesta asiasta tekin ootte tehneet tiedettä!
        Jos haluatte jotain välttämättä laskea, kaivakaa matematikkan/fysiikan/kemian kirjat esiin, teistähän vielä tulee neroja, kun noin ahkeraan kys. aineita laskisitte kuin nyt laskette kaloreita! Voitte myös etsiä jonkun harrastuksen, jossa täytyy laskea, kuten pianon tms. soitto, tanssi, pelin tuomari yms.
        Teille, jotka tiedätte sairastavanne anoreksiaa: en pidä teitä vain anorektikkoina vaan kokonaisina ihmisinä. Se vaan säikäyttää muut, kun se näkyy niin selvästi päälle päin ja kun tietää kuinka vaarallisesta taudista on kyse! Tsemppiä ja nauttikaa elämästänne!


      • ....
        tytsy kirjoitti:

        Heippa tytöt!

        Toivottavasti olette hankkineet apua, koska tiedätte varmaan varsin hyvin, ettei 500 kcal päivässä riitä! Tuo 2200 kcal on lähempänä totuutta, mutta luonnollisesti siihen kuinka paljon tarvitsette oikeasti energiaa riippuu siitä kuinka paljon liikutte ja painosta. En usko, että kenenkään teistä tarvitsee laihduttaa, joten annan teille hyvän vinkin, jonka mukaan itsekin elän: heittäkää vaaka menemään ja lopettakaa kalorien laskeminen! Toki voi punnita itseään, mutta senhän voi tehdä terveyskeskuksessa, uimahallissa etc., mutta jos se on itsellään kotona siitä tulee pakkomielle! Te syötte nyt niin vähän, joten tuskin syötte liikaa, jos ette laske kaloreita. Syökää silloin, kun on nälkä ja lopettakaa kun massu on täynnä=) Niin yksinkertaisesta asiasta tekin ootte tehneet tiedettä!
        Jos haluatte jotain välttämättä laskea, kaivakaa matematikkan/fysiikan/kemian kirjat esiin, teistähän vielä tulee neroja, kun noin ahkeraan kys. aineita laskisitte kuin nyt laskette kaloreita! Voitte myös etsiä jonkun harrastuksen, jossa täytyy laskea, kuten pianon tms. soitto, tanssi, pelin tuomari yms.
        Teille, jotka tiedätte sairastavanne anoreksiaa: en pidä teitä vain anorektikkoina vaan kokonaisina ihmisinä. Se vaan säikäyttää muut, kun se näkyy niin selvästi päälle päin ja kun tietää kuinka vaarallisesta taudista on kyse! Tsemppiä ja nauttikaa elämästänne!

        Joo ymmärrän pointtisi ja jos asia olisi noin yksinkertaisen helppoo niin tuskin kukaan tässä tilanteessa olisi. :)


      • yksäiti
        .... kirjoitti:

        Joo ymmärrän pointtisi ja jos asia olisi noin yksinkertaisen helppoo niin tuskin kukaan tässä tilanteessa olisi. :)

        Anorektikko-sana on leimaava ja saa aikaan samanlaisen mielleyhtymän kuin esim. alkoholisti. Eli kerran anorektikko, aina anorektikko. Tyyliin, kyllä sinä nyt toimit juuri niinkuin anorektikon kuuluukin jne. Sen sijaan voidaan käyttää ilmaisua anoreksiaan sairastunut. Tästä sairaudesta voi parantua.


      • Siru
        yksäiti kirjoitti:

        Anorektikko-sana on leimaava ja saa aikaan samanlaisen mielleyhtymän kuin esim. alkoholisti. Eli kerran anorektikko, aina anorektikko. Tyyliin, kyllä sinä nyt toimit juuri niinkuin anorektikon kuuluukin jne. Sen sijaan voidaan käyttää ilmaisua anoreksiaan sairastunut. Tästä sairaudesta voi parantua.

        Mun mielestä noin 1000 kaloria päivässä on hyvä.Sillä jaksaa vielä käydä lenkilläkin.


      • tytsy
        Siru kirjoitti:

        Mun mielestä noin 1000 kaloria päivässä on hyvä.Sillä jaksaa vielä käydä lenkilläkin.

        1000 kcal on liian vähän! Jo ajattelu kuluttaa energiaa, joten sen vuoksi 1000 on liian vähän=) Jokaisen elimistö tarvitsee yksistään levossa energiaa ruoansulatukseen, sydämen lyöntiin, aivotoimintaan, verenkiertoon yms. ja aivan solutasolla siihen, että aineet kulkeutuvat solusta sisään ja ulos. Useat aineet kulkeutuvat aktiivisesti solukalvon läpi ja siihen tarvitaan adenosiinitrifosfaattia eli ATP:tä, kuulostaako tutulta biologian tunnilta? Tämä ATP sisältää runsaasti energiaa ja vaatii muodostuakseen paljon energiaa, jota saatte päivittäin vain ruoasta! Jo pelkästää se, että happi kulkeutuu soluihin, vaatii ATP:tä. 1000 kcal päivässä pitää peruselintoiminnot juuri ja juuri yllä, mutta ruumis on koko ajan nälkiintymsen rajalla ja solukkoa tuhoutuu. Tällä dieetillä pidemmän päälle on siinä kunnossa, ettei pysty nousemaan omin avuin sängystä ylös!
        Lakatkaa kaloreiden laskeminen. Kun kerran osaatte ekan asteen yhtälön noin hyvin, että se sujuu kuin vettä vaan niin miksi ette ota kirjoja esiin ja opettele toisen asteen yhtälöä? Siinä on jo haastetta!


      • toy...
        yksäiti kirjoitti:

        Anorektikko-sana on leimaava ja saa aikaan samanlaisen mielleyhtymän kuin esim. alkoholisti. Eli kerran anorektikko, aina anorektikko. Tyyliin, kyllä sinä nyt toimit juuri niinkuin anorektikon kuuluukin jne. Sen sijaan voidaan käyttää ilmaisua anoreksiaan sairastunut. Tästä sairaudesta voi parantua.

        joo totta että sairaudesta voi parantua mutta se vaatii aikaa, tahtoa ja työtä. Kumminkin se suurin työ lähtee itsestä, jos et halua itse parantumista niin ei siihen pysty kukaan auttamaan.
        Tää on oikeesti tosi vakava ja vaikee sairaus johon mun mielestä puututaan huonosti!


      • nyt laskemaan...
        tytsy kirjoitti:

        1000 kcal on liian vähän! Jo ajattelu kuluttaa energiaa, joten sen vuoksi 1000 on liian vähän=) Jokaisen elimistö tarvitsee yksistään levossa energiaa ruoansulatukseen, sydämen lyöntiin, aivotoimintaan, verenkiertoon yms. ja aivan solutasolla siihen, että aineet kulkeutuvat solusta sisään ja ulos. Useat aineet kulkeutuvat aktiivisesti solukalvon läpi ja siihen tarvitaan adenosiinitrifosfaattia eli ATP:tä, kuulostaako tutulta biologian tunnilta? Tämä ATP sisältää runsaasti energiaa ja vaatii muodostuakseen paljon energiaa, jota saatte päivittäin vain ruoasta! Jo pelkästää se, että happi kulkeutuu soluihin, vaatii ATP:tä. 1000 kcal päivässä pitää peruselintoiminnot juuri ja juuri yllä, mutta ruumis on koko ajan nälkiintymsen rajalla ja solukkoa tuhoutuu. Tällä dieetillä pidemmän päälle on siinä kunnossa, ettei pysty nousemaan omin avuin sängystä ylös!
        Lakatkaa kaloreiden laskeminen. Kun kerran osaatte ekan asteen yhtälön noin hyvin, että se sujuu kuin vettä vaan niin miksi ette ota kirjoja esiin ja opettele toisen asteen yhtälöä? Siinä on jo haastetta!

        x on miinus b plus miinus neliöjuuri miinus b toiseen miinus neljä kertaa a kertaa c jaettuna kaks kertaa a? Menikö oikein?


      • kuolema_odottaa
        .... kirjoitti:

        Olen ihan oikeasti anorektikko. Olen 22 enkä muista aikaa jolloin olisin suhtautunut normaalisti ruokaan.
        Haluaisin olla kuten muut. Tehdä mitä terveet ikäiseni tekevät. Mutta paraneminen on yhtä pelottavaa kuin kuolema. Joskus kuolema jopa tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.
        En herännyt yksi aamu ja päättänyt olla anorektikko. Se kuva monilla tuntuu olevan tästä taudista. Teinien pelleilyä. Se on kaukana siitä.
        Tämä tauti tuli vähitellen. En edes osaa sanoa tarkkaan milloin se on alkanut.
        Ja anoreksia ei parane syömällä.
        Oikeastaan anoreksiassa ei ole edes kysymys painosta ja laihduttamisesta vaan ongelmista syvemmällä. ja ne eivät aina ratkea helposti. Luultavasti elän lopun elämääni anoreksia mukanani. vaikka näyttäisin terveeltä pääni sisällä koen aina olevani epätäydellinen.
        En tiedä kokemuksiasi anorektikoista, mutta minä ainakin menen puolustus kannalle, kun joka kerta nöhdeääsni kavereita ja tuttuja puhe alkaa ja loppuu painostani. Eikö joku voisi joskus kohdella minua minuna eikä anorektikkona.

        Toivon sinulle kaikkea hyvää, tästä suosta voi päästä ylös, se vain imee niin paljon voimia, mutta sinä vielä pystyt siihen! Minäkin pystyin vaikka kamppailin 5 vuotta ja olen 20 kiloa painavampana vielä se anorektikko näille tämän paikan idiooteille. Ymmärrät varmaan miksi itken joka päivä, kun joudun menemään kouluuni sisään ja ne pennut ulvoo jotain. Vaikeata se on vanhemmillekin ilmaista. Ne eivät tajua, sanovat vaan älä välitä. Ja minä olen koko ajan burnout, lintsaan sen vuoksi koulustakin. Edellisestä koulusta sain myös likkojen heikon itsetunnon vihan ylleni, koska olin niiden mielestä niin nätti ja vielä fiksukin. Nykypäivän teinit satuttavat jopa minua, sen hirmuvaltiaan vallan kokenutta, minkä rinnalla niiden kikatus ei ole mitään. Ihmiset saavat nautintoa pilailemalla toisten sairauksista, vaikka itsellään on helvetin isoja ongelmia pistää palaakaan haarukalla suuhun. Sotketaan perunasoossit ja lihapullat muussataan pieniksi piperrykseksi. Ja ollaan niin leuhkaa kun minähän en syönyt mitään, kattokaa kuinka laiha oon!!!


    • Wawaaa

      Mulla on sillain että 200-500kcal per päivä (Lenkkeilen päivittäin) mutta sitten kerrän viikossa saan vetää 1000 kcal jos menee alas:)

    • lkjhgfdswert

      ma-pe syön 150-200 Kcal, la 350-400 ja su 500. Joka kolmas sunnuntai syön n.1500, et aineenvaihdunta lähtis vähä liikkeelle. Tervettä? Järkevää? ehkä ei, mut sen takiahan täällä kirjotellaankin, kun tässä ei oo mitään järkeä? Mitä varten pitää täällä ees kommentoida tällasiin keskusteluihin jos syö tasan sen 2000 kcal päiväs.

      Keskustelun alottajalle: Jos sun tarkotuksena laihtua, sun pitää löytää se sulle sopiva määrä. Ei kannata heti laskea liian alas, niin et jää varaa pudottaa siitä sit ku painonlasku hidastuu/pysähtyy.

      p.s 1 1 ei aina oo 2

      • Jojottaja-ko?

        Mitä sitten syöt ma-pe kun saat pidettyä kalorit noin alhaalla? Pari omenaa, kahvia ja jogurttia? :)


    • Jojottaja-ko?

      Sopiva kalorimäärä riippuu omasta "aktiivisuudesta". Itse olen jo pidemmänaikaa istunut vain kotonani perseeni päällä, kun en kehtaa ihmisten ilmoille tämännäköisenä mennä (eli yllärinä siis on näiä kiloja...)
      Pidän ruokapäiväkirjaa ja lasken sitten finelin mukaan paljonko on tullut päivän aikana kaloreita popsittua, niin ei noita ole tullut kun sen 700-800per päivä. Eikä nälkää missään! Vatsani ei pilko hiilihydraatteja helposti, joten olen ajautunut syömään tällaista sekoitusta pitkin päivää: raejuustoa, kurkkua pieninä kuutioina ja tonnikalaa. Suuren proteiinipitoisuutensa ja keveytensä takia aivan mainiota syötävää ja yhdessä pienessä kulhollisessa vain noin 90kcal riippuen tonnikalan määrästä. Suosittelen! Kevyttä ja hyvää. ;)

    • lkjhgfdswert

      Ma-Pe: syön siis korkeintaan sen 200 kcal.
      Aamu: -
      Päivä: pussillinen (300g) pakastevihanneksia keitettynä (33kcal/100g)
      Ilta: omena/päärynä joskus näkkäri
      juon pelkästään vettä, kahvia ja light-limsaa, joten juomista ei tule kaloreita.

    • Saallistukset

      MUISTAKAA että lämpimässä vedessä on tuhottomasti kaloreita! Vain kylmä on sallittu!

    • just..

      Öö.. mistähän ne kalorit siihen veteen tulee? Jos veteen ei lisää mitää kaloripitoista, niin siinä on edelleen nolla kaloria.

    • minnnnnna

      Riippuu...Hyvänä päivänä 500-800. Jos tulee hölmöjä sortumisia esim suklaaseen, nousee määrä. Viikonloppuina ja satunnaisina päivinä enemmän, reilustikin, mutta jo 1000 itseaiheutettuna tuntuu tosi isolta.

    • Kuolema_odottaa

      Hei se on aivan liikaa!!!!!!!!!!!!!!! Näin saavutat tämän ihanteesi; leikkaa vielä 900 kcal pois, parin viikon päästä suosittelen vielä leikkaamaa 30 kcal pois, sitten 10 kcal, ja ennen lopun 10 kcal vähentämistä, varaa itsellesi hautausmaalta paikka. Se odottaa sinua, ehkä kuukauden, ehkä puolen vuoden säteellä. Älä kerro mamille sinun suunitelmasta, satutat häntä niin kovaa, että se tuntuu kuin joku löisi tikarin rintakehääsi. Mutta hei anteeksi, sinähän varmaan saat mielihyvää satuttaessasi itseäsi sekä mamia iskää(huomioi se sinun tessusi, vaikka et tajua nii se satuttaa lemmikkiäsikin). Jos mami on oikein nopea, niin sinun ei tarvitse varata hautausmaalta paikkaa, saat paikan sairaalasta pakkohoidossa joka voi kestää niin kauan kuin lääkäri sen kokee tarpeeliseksi, yleensä vuodeksi. Saanko tulla kättelemään sinua tästä uljaasta tavoitteestasi? Heh, 8 kcal on anorextikon maksimi koko viikolta, olet wannabeee!!!!! Eli terveisin 167/30kg/30 pulssi.

      • K-o

        HEH JA HUOMIO, sinun pitää lenkkeillä 7 päivää viikossa, 20 km yks lenkki juoksien. Ja mitä helvettiä roikut koneella, kuluta tyttö kuluta!!! Ramppaa taloa toisesta päästä toiseen päähän!!!! Tee hampaita harjatessa x-hyppyjä ja koulussa heiluta istuessa jalkoja vimmatusti!!!


    • lkjhgfdswert

      surullista, mutta totta. noi teidän neuvot on monen anorektikon käytös oikeesti, joten niillä vitsailu ei ole järkevää. anoreksia on sairaus, vaikkei se joidenkin päähän näytä mahtuvan millään. sairaus, jossa ei ole järkeä, tiedetään, mutta sairaus silti. siksi sitä kutsutaankin mielenterveysongelmaksi, koska mielenterveys on järkkynyt, eikä ihminen enää kykene ajattelemaan järjen kannalta. laihtuminen on ykkösjuttu elämässä, eikä se todellakaan ole niin helppoa, kuin voisi kuvitella. ja hautausmaa ei enää monelle ole niin pelottava paikka, koska elämä on jo valmiiksi maanpäällinen helvetti.

    • Butterflylover

      Itse olin esimerkiksi eilen syömättä mitään. Tänään olen syönyt n.1000kcal koska sorruin suklaalevyyn n.600kcal. Muuten syön sitten 200-1000kcal päivässä. Asetan joskus itselleni rajat jos olen syönyt todella epäterveellisesti, mutta haluan muuttaa elintapojani kokonaan terveellisempään suuntaan ja paino on pudonnut n. 3 kiloa.
      Paino pomppii paljon mutta sanotaan että se menee 52-1-1 1.5-1 0.5-1 0.5-1 jne.. eli rappuja alaspäin koko ajan.

    • 44156

      Itse määrään jokaiselle päivälle eri kalorimäärät mitä sallin itseni ottaa ja se on useimmiten 100-400 kaloria per/päivä
      Mun ruokavalio koostuu enimmäkseen vesimelonista, pakaste parsakaalista ja ruusukaalista, päärynästä ja satsumasta ja joskus sallin jonkun muun hedelmän
      Yritän liikkua siitä kalorimäärästä kaikki pois ja välttelen rasvaa täysin
      Klo. 18.00 tai 19.00 (riippuu päivästä) en syö mitään ja saan syödä klo. 6.00 jälkeen mutta yritän olla kuitenkin syömättä ennen klo. 15.00
      Joskus jos tunnen liikaa häpeää ja kuvotusta mie oksennan

    • Anorektikkobwjsbs

      Mun mielestä n. 1200-1300 on hyvä jos myös urheileekin. Mulla on lähtenyt hyvin paino tolla 1200 kalorilla (n. 1,5kg/vko). Tietenkin mä käyn uimassa uimahallissa 2-3krt viikossa ja joka ilta n. 1h lenkillä. Harrastan myös hyötyliikuntaa, esimerkiksi kun asun helsingissä ja keskustaan on 1,5km. Ja ennenhän mä menin ne matkat ratikalla, mutta nykyään menen kävellen tai pyöräillen. Suosittelen muidenkin alkaa harrastaa hyötyliikuntaa! :)

      Omat mittani: 170cm / 45kg

    • Melkeinparantunut

      Mä en tiiä lukeeko tät enää kukaa mut mä söin pahimmillaa semmosen 300cal per vrk ja kävin joka ilta 1h juoksulenkillä koiran ulkoilutus 2x per pvä n.30min ja vatsalihaksia illalla aina sen 100-200 ja kävin salilla sen minkä jaksoin

    • Melkeinparantunut

      Mä en tiiä lukeeko tät enää kukaa mut mä söin pahimmillaa semmosen 300cal per vrk ja kävin joka ilta 1h juoksulenkillä koiran ulkoilutus 2x per pvä n.30min ja vatsalihaksia illalla aina sen 100-200 ja kävin salilla sen minkä jaksoin

    • Melkeinparantunut

      Mä en tiiä lukeeko tät enää kukaa mut mä söin pahimmillaa semmosen 300cal per vrk ja kävin joka ilta 1h juoksulenkillä koiran ulkoilutus 2x per pvä n.30min ja vatsalihaksia illalla aina sen 100-200 ja kävin salilla sen minkä jaksoin

    • Melkeinparantunut

      Mä en tiiä lukeeko tät enää kukaa mut mä söin pahimmillaa semmosen 300cal per vrk ja kävin joka ilta 1h juoksulenkillä koiran ulkoilutus 2x per pvä n.30min ja vatsalihaksia illalla aina sen 100-200 ja kävin salilla sen minkä jaksoin

    • Melkeinparantunut

      Mä en tiiä lukeeko tät enää kukaa mut mä söin pahimmillaa semmosen 300cal per vrk ja kävin joka ilta 1h juoksulenkillä koiran ulkoilutus 2x per pvä n.30min ja vatsalihaksia illalla aina sen 100-200 ja kävin salilla sen minkä jaksoin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe