Kamalimmat nimet ikinä.

plooh-

Mitkä ovat kamalimmat nimet jotka olet kuullut?

275

35245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina_tiger

      Kuulostaa koiran nimeltä.

      • Anonyymi

        Mikä


    • kamala

      Ronja
      Kia

      • Anonyymi

        Kia on super kaunis nimi mut jos Kia on ruma nimi nii entäs Nea


      • Anonyymi

        mun nimi on ronja mä alaqn itkeee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun nimi on ronja mä alaqn itkeee

        Meidän koulussa on Ronja


    • esimerkiksi

      Outi
      Suometar
      Tessaliina
      Maaru
      Anu
      Nikita
      Serafiina
      Rilla
      Tuija
      Vellamo
      Ilmatar
      Kaarina
      Kyllikki
      Maarit
      Meeri
      Mielikki
      Pirkko
      Onerva
      Talvikki
      Suoma


      Ahti
      Jari
      Jali
      Veeti
      Vihtori
      Uolevi
      Päiviö
      Nyyrikki
      Niko/nico
      Mies
      Immanuel
      Jami
      Jere
      Kimi

      • EllaAaaa

        Minun inhokki nimeni on.
        Olga.
        Irene.
        Yrjö.
        Helinä sori jos olit joku noista.


      • Anonyymi

        ilmatar on mun kolmas nimi😤😡


      • Anonyymi

        Idiootti😡😡 mun isomummon nimi on Kaarina ja se on ihana nimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti😡😡 mun isomummon nimi on Kaarina ja se on ihana nimi

        mun toinen nimi on kaarina😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun toinen nimi on kaarina😢

        Noista ei oo mikään Mun nimi


      • Anonyymi
        EllaAaaa kirjoitti:

        Minun inhokki nimeni on.
        Olga.
        Irene.
        Yrjö.
        Helinä sori jos olit joku noista.

        Minulla myös ottaa vastaan kuunnella nimeä Olga , taitaa riippua kokemista asioista tämän nimisen ihmisen kanssa


      • Anonyymi
        EllaAaaa kirjoitti:

        Minun inhokki nimeni on.
        Olga.
        Irene.
        Yrjö.
        Helinä sori jos olit joku noista.

        MUMMON NIMI ON IRENE😭


      • Anonyymi

        Miksi veeti on ruma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi veeti on ruma

        en tiiä kysy veetiltä


      • Anonyymi

        oisko aadolf hitler


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti😡😡 mun isomummon nimi on Kaarina ja se on ihana nimi

        Ei saa sanoa Idiootti ite olet idoootti🤣🤣🤣🤣🤣


    • kammotukseni

      Kullervo
      Sulo
      Juuso

      Rhea
      kaikki jannika, jaanika, jenika, janita... -versiot

      • _Luuna_

        Yrjö, Mies, Veli, Ilma, Impi, Ilmatar, Hilse, Pälvi ym. tommoset. KAMALIA!


      • Nimiä
        _Luuna_ kirjoitti:

        Yrjö, Mies, Veli, Ilma, Impi, Ilmatar, Hilse, Pälvi ym. tommoset. KAMALIA!

        Veikko, Uuno, Yrjö, Urpo, Seppo, Hannu, en tykkää.
        Sirpa, Raija, Raili, Marja-Leena, Liisa, Leena, Irma, en tykkää


      • Mummel

        Mun mielestäni Yrjö on upea, suorastaan kuninkaallinen nimi.


      • Anonyymi

        Mun isin toinen nimi on Sulo. Se on kiva nimi


      • Anonyymi
        _Luuna_ kirjoitti:

        Yrjö, Mies, Veli, Ilma, Impi, Ilmatar, Hilse, Pälvi ym. tommoset. KAMALIA!

        En paljon muiden nimiä haukkuisi jos esiintyisin nimellä Luuna. Ja Hilse ei ole mikään nimi, vaikka löytyisi yksittäinen sen niminen henkilö sadan vuoden takaa.


      • Anonyymi
        Mummel kirjoitti:

        Mun mielestäni Yrjö on upea, suorastaan kuninkaallinen nimi.

        Niin.!


      • Anonyymi
        Nimiä kirjoitti:

        Veikko, Uuno, Yrjö, Urpo, Seppo, Hannu, en tykkää.
        Sirpa, Raija, Raili, Marja-Leena, Liisa, Leena, Irma, en tykkää

        Mäkään en tykkää


      • Anonyymi
        _Luuna_ kirjoitti:

        Yrjö, Mies, Veli, Ilma, Impi, Ilmatar, Hilse, Pälvi ym. tommoset. KAMALIA!

        KOIRAN NIMI ON IMPI.. ET VOI SANOA NOIN..... RAKASTAN IMPIÄ🥺😭😭😭🥰😍😮‍💨🙄


      • Anonyymi

        Eii Sulo 😪 mut se on su
        n mielipide


    • Ninja26

      Onnex myö ihmiset ollaa erilaisia ettei kaikki ajattele samalla tavalla ja six siis eivät myöskää voi inhota samoja nimiä. Kauheita nimiä on moniakin mutta siis tää on varmasti kauhein: UUNO-URBANUS ja sukunimi muistaakseni on sellanen supi suomalainen tyyliin Korhonen. Joskus kaveri sano että tuttusa lapsi on tuon niminen, poika on nyt sit jotai 4-5 vuotias.

      • Remi Rouise

        Uuno Urbanus voi olla, mutta väliviivalla ei ainakaan väestörekisteriin ole merkitty.


    • .......

      Patu

      • Suski Eewa

        Terina,jota veikkaan koulussa kutsuttavan Tärinäksi.


      • Anonyymi
        Suski Eewa kirjoitti:

        Terina,jota veikkaan koulussa kutsuttavan Tärinäksi.

        Joo toi on sellaisia itse keksittyjä kamalia koirannimiä.


      • Anonyymi

        Ei!


    • pahimmasta päästä

      eikö vain?

      • ovat

        Pärttyli, Marko, Jimi, Vili, Jere, Jesse, Uolevi, Taisto

        Pälvi, kaikki Ninne Nenne-tyyppiset, Janniina Janette Jenniina tyyppiset ja yleensäkin kaikki erikoisuutta tavoittelevat nimet.


      • Anonyymi
        ovat kirjoitti:

        Pärttyli, Marko, Jimi, Vili, Jere, Jesse, Uolevi, Taisto

        Pälvi, kaikki Ninne Nenne-tyyppiset, Janniina Janette Jenniina tyyppiset ja yleensäkin kaikki erikoisuutta tavoittelevat nimet.

        Vili on mun mielestä ihmiselle tyhmä nimi, mutta koiralle kiva😁


    • kilkiin

      PIRITTA!! Se ei vaan oo mielestäni nimi vaan ihme väännös..Kaikki Piritat kutsutaan Pirreiksi.. kääk, ärsyttävä nimi!!

    • tulivat äkkiseltään mieleen

      Hilkka, Kylli, Salme, Valma, Pirkko, Tarja, Marja,Raisa, Raija, Raakel, Ruut, Piia, Sirkka, Sylvi, Klaara, Impi, Lempi, Signe, Ragni, Varma, Lyyli, Janika, Jessika, Janette, Rianna, Ronja, Reija, Julietta, Sorella, Mappela, Tutteli, Elli, Liisa,


      Yrjö, Jyrki, Jyri, Kaarlo, Kaarle, Aaro, Silvo, Henri, Petri, Tuukka, Turkka, Jani, Joni, Roni, Toni, Niko, Auvo, Sami, Tomi, Ahti, Launo, Jaakko, Pyry, Aleksi, Rasmus, Antero, Johannes, Tuomas, Joonas, Markus, Oskari, Taito, Taisto, Rauno, Urmas, Nuutti, Nyyrikki, Leo, Aatto, Aulis, Aatos

      • Kosteas kodos

        MAGEE TIETSÄ PIKKULAHNA ovat kolme hyvää nimeä samalle lyylille!


      • Anonyymi

        Haidta vittu t tuomas


      • Anonyymi

        Haistappa sinä vittu. T. Jyrki.


      • Anonyymi

        Perkele minu nimi


      • Anonyymi

        Mun isin nimi on Jani ja mummin on tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haistappa sinä vittu. T. Jyrki.

        JYRKIINA


      • Anonyymi

        Hilkka ei oo kauhee se on mun mummin nimi😂


      • Anonyymi

        MUN NIMI RONJA KEHTAATKIN SANOA. NOIN..... OLET TODELLA EPÄKOHTELIAS.....🥺😭😢😥😱😱😱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


      • Anonyymi

        lähes kaikki noi miesten nimet on ihan normaaleja, että nyt hei!


    • -lellu

      Kaameat: Jutta on ihan nro 1.
      Muita karmeuksia: Pirjo, Yrjö, Keijo, Jonna, Kaisu...

      • .....

        Minäkään en tykkää Jutasta, mutta Jatta on vielä hirveämpi. Eivät nuo kaksi tosin ihan sieltä pahimmasta päästä ole.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä paitsi Keijo. Lisäksi Kaarina ja Kaija ja samoin Patu


      • Anonyymi
        ..... kirjoitti:

        Minäkään en tykkää Jutasta, mutta Jatta on vielä hirveämpi. Eivät nuo kaksi tosin ihan sieltä pahimmasta päästä ole.

        Mun nimeä ei oo tullu Mun nimi on Julia koko nimi julia iida aurora lehto


    • kauheimmat

      nimet ovat varsinkin..
      Venla
      Annika
      Marianne
      Kerttu
      Tico
      Dico
      azlak (yööök)
      Juha
      Juho
      Christer

      • Anonyymi

        saatanan,, runkkari. haukut minun nimiä.. täällä ja vielä sulkuihin laitat että,, yök... HAISTA VIT..


    • Joku vaan

      Minä en pidä yhtään lempinimiltä kuulostavista virallisista nimistä - esim. Aatu, Aku, Annukka, Eetu, Eppu, Jesse, Kaisu, Ninni, Santtu...

      Lisäksi on muutama jotka ei mitenkään erikoisemmin lempinimiltä kuulosta...

      Liitän nimeen huonoja muistoja tai muuten vaan kuulostaa mielestäni huonolta... Asko, Arttu, Esko, Hannu, Jaska, Juhani, Kerttu, Lasse, Liisa, Tuulikki, Urpo, Yrjö...

      Sitten on vain näitä joita olen saanut "yliannostuksen", olen yksinkertaisesti vain kyllästynyt, piste. Sarjassamme Anna, Antti, Elina, Ilona, Juhani, Kalle, Laura, Lauri, Lotta, Maria, Matti, Mikko, Olli, Petteri, Petri, Päivi, Ville...

      On se jännää miten iän myötä mielipiteet muuttuu! Esim. Laura-nimestä tykkäsin pentuna paljonkin mutta nyt en voi sitä sietää - kun taas jonkun nimen kohdalla on mennyt juuri toisin päin, esim. Leena. Mutta on paljon nimiä joista olen aina pitänyt ja pidän edelleen - ja valitettavasti paljon niitäkin joista en ole koskaan pitänyt VAIKKA yritän aina elää, olla, kulkea ja ihmetellä maailmaa avoimin mielin.

      • Anonyymi

        Haista vittu -Arttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista vittu -Arttu

        älä aiheuta sille lisää


      • Anonyymi

        Mun mielestä ellinoora on kamala nimi


    • Daffaffaggagga

      Mitkä ovat kamalimmat nimet jotka olet kuullut?

      Juha,Kristo,Otto,Leevi,Iivo,Iiro,Klaus,


      Saara,Päivi,Lotta,Helvi,Milse,Hilppa

      • makuja on monia

        ...minusta taas ovat otto ja klaus kauniita nimiä. yksi omista pojistanikin on otto.


      • Anonyymi
        makuja on monia kirjoitti:

        ...minusta taas ovat otto ja klaus kauniita nimiä. yksi omista pojistanikin on otto.

        mun pikkuveljen nimi on otto. moi äiti?


      • Anonyymi

        En mäkään noista tykkää kauheesti


    • mie vaan

      Kyllähän niitä kamalia nimiä löytyy vaikka kuinka. Tässäpä jotain...

      Mua ällöttää melkeen kaikki kaksitavuiset pojan nimet, varsinki itse väännetyt(yäk)... Niko, Joni, Toni, Olli, Tatu, Jimi, Nino, Niki, Lari, Onni, Miko, Tino, Tero... Sitten myöskin jotku vanhat perusnimet, kuten Uuno, Yrjo, Sulo, Tauno, Pauli, Pertti, Kalle, Tapani, Sauli, Erkki, Kauno, Pietari, Jyrki... Muita nykyaikasempia inhottavia Ville, Mikko, Petteri, Miska, Veeti, Leevi, Samuli, Arttu, Perttu, Janne, Roni, Rene

      Tyttöjen nimiä ei ookkaa niin paljoo...
      Pirkko, Paula, Riitta, Liisa, Leila, Annikki, Ursula, Kaija, Marjatta, Saimi, Kerttu, Saara, Sylvi, Saana, Roosa, Viivi, Siiri, Henni, Lotta, Titta, Taru, Enni, Lilli, Marina, Nita

      • Nimismies69

        Rupesin tuossa miettimään ja tajusin että kaikki nimet joissa on sekä kaksi tavua, neljä kirjainta, että ainakin yksi i-kirjain, ovat kyllä todella tyhmän kuuloisia.
        Jännä juttu, johtuukohan siitä että monet noista ovat koirien nimiä?


      • Anonyymi
        Nimismies69 kirjoitti:

        Rupesin tuossa miettimään ja tajusin että kaikki nimet joissa on sekä kaksi tavua, neljä kirjainta, että ainakin yksi i-kirjain, ovat kyllä todella tyhmän kuuloisia.
        Jännä juttu, johtuukohan siitä että monet noista ovat koirien nimiä?

        Mikä on sulle koiran nimi. Kaikki nimet on käytettävissä kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sulle koiran nimi. Kaikki nimet on käytettävissä kaikille

        Jari nimi sopii koiralle


      • Anonyymi
        Nimismies69 kirjoitti:

        Rupesin tuossa miettimään ja tajusin että kaikki nimet joissa on sekä kaksi tavua, neljä kirjainta, että ainakin yksi i-kirjain, ovat kyllä todella tyhmän kuuloisia.
        Jännä juttu, johtuukohan siitä että monet noista ovat koirien nimiä?

        MITEN S Ä KEHTAAT SANOA NOIN!!!!!!!!! PERKELE


      • Anonyymi

        HEI MITÄ VIKAA ENNISSÄ ON?!?!


    • perhosia

      Ukko, Sampo, Mauri, Teppo, Ilpo, Immo, Miko, Iiro, Päiviö, Leevi, Vili, Erkki... esim.


      Tanja, Taina, Titta, Katja, Kira, Kaija, Maritta, Emmi, Marjut, Aune, Tyyne, Lyydia, Noora.. esim..

      • Anonyymi

        Tulihan se sieltä. Lisäät vaan itseski listaan!


      • Anonyymi

        Onko jollain nimenä Titta , olis kiva katsella kärpäsenä katossa kun sen niminen esittelee itsensä Ruotsissa . Siinä varmaan menis monelta pasmat sekaisin ennenkö hoksaisivt että hän todella on nimeltään Titta 😂😂😂😂


    • ja**

      Virve, Raili, Marita, Marina, Jutta.

    • ***

      En tykkää yhtään näistä nykyajan väännöksistä kuten Jessica, Janina, Janika, Josefiina, Caroline, Janita, Moona, Sara, ym. niistä tulee varmasti teini-ikäisinä niitä kuuluisia pissiksiä.
      Enkä tykkää yhtää luontonimistä kuten Meri-tuuli, Pyry (yökyök!), usva, Pilvi, Sade/säde ymym.
      Poikien nimistä en tykkää esim. Veeti, Kalle, Olli, Pekka, Sakari(yök!), Konsta, Seppo, Sakke, Simo..
      Enkä pidä sellaisista nimistä mitkä on annettu sillä tavalla, että on mietitty vaan miten suloinen vauva on. esim Adalmiina, Rosaliina, Sofianna, Isabella, Annabel..Kuvitelkaa miten vihainen on 17-vuotias rokkari Annabel vanhemmillee. Heti 18 vuotta täytettyään Annabel marssii vaihtamaan nimeään. :)

    • iris

      Aino, Arja, Eija, Erja, Teija, Taina, Hanne, Hannele, Kaisu, Virve, Virva, Soile, Soila, Saila, Saija, Päivi, Sirpa, Raija, Raili, Raisa...Nuo löyty kalenteria selaamalla...

      Jorma, Keijo, Jouni...ne tuli ilman selaustakin...

      Sit toinen ryhmä on kaikki Janicat yms...eihän ne sillai kamalia nimiä oo, mut en vaan tykkää...

      Ja kolmas ryhmä on kaikenmaailman käännökset ja väännöset...

      • =...

        Melena=Veriripuli -ettäs silleen.


      • Anonyymi

        Iris en kyllä haluaisi olla. Sehän on silmässä. :D


      • Anonyymi

        Iris en kyllä haluaisi olla. Sehän on silmässä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iris en kyllä haluaisi olla. Sehän on silmässä. :D

        Oria on myös kukka


      • Anonyymi

        Saila,soile,soila ja saija ovat kyllä rumia mutta salla on todella kaunis nimi


    • rapuliini1

      Martta, Pertta, Saila, Taina, Maila yms. Ja pojista: Yrjö, Pertti, Martti ja Mauno ainaki. Ja kyllähän niitä enemmänki löytyy..

    • *Reps*

      Kyllä Kalju Muna olisi aika hirveä nimi. Käsittääkseni melko yleinen miehen (?) nimi Virossa. Olisi aika kiusallista, jos Kalju Muna päättäisi matkustaa tai peräti muuttaa Suomeen ja oppisi nimensä kaksimielisen merkityksen (suomeksi) kantapään kautta vasta Suomessa.

    • voi äidit teitä

      niin siinä ne on Saara ja Ossi...ja jatkuvasti näkee näitä nimiä annettavan...oksennus.

      • hurtta!

        rumista rumin


    • mitä nyt mieleen tulee..

      Pirjo, Päivä, Yrjö, Jorma

      • Anonyymi

        Jos oisin ollu poika mun nimeksi ois tullu aleksi tai santtu


    • yökkö.......

      Itseäni ällöttävät kaikki munattomat nimet, jotka kenties sopivat vauvalle tai taaperolle, muttei missään tapauksessa ole uskottavia karskilla miehellä tai bisnesnaisella. Yhteistä näille kaikille on se, että mielestäni ovat vain lempinimiä/hellittelynimiä, ei kunnon nimiä. Kuulostavat siltä, että sopivat lapsen suuhun silloin kun kaikkia kirjaimia ei ole vielä löytynyt, mutta joista kasvetaan kyllä auttamatta yli viimeistään murkkuiässä kun puhevikakin on taakse jäänyttä elämää. Tässä joitakin:

      Veeti (superällö)
      Nanna/Nana/Nani/Nanni/Nannu
      Noona (kuulostaa r-vikaiselta Nooralta)
      Ninni
      Enni
      Eemi
      Mea
      Ammi
      Nemi (koiran nimi)
      Nemo (kalan nimi)
      Niia
      Iia
      Lenni
      Miksu
      Nelli
      Milli
      Lilli (mitä jos pikku lilliputista kasvaakin sadan kilon keiju??)
      Lili
      Sani
      Mimmi / Mimmu

      Sitten on nämä nimet, joita näkee usein erinäisillä pissiksillä ja pikkurikollisilla teiniviiksiurpoilla,jotka ovat vähän saamapuolelle jääneitä ja joista ei mitään suuria odotuksia edes ole:

      - Kaikki C-väännökset (Nico, Mico, Micael, Luca, Niclas, Janica, Annica ...)
      - Useimmat tyttöjen J-nimet aivan perinteisiä lukuunottamatta (esim Jenina, Jennina, Jannika, Janni, Janita ja JESSICA YÖK)

      Muuten vaan ei miellytä:
      - Pinja (oli joskus kaunis, mutta maku meni kun muotivillitys alkoi)
      - Sari (permanenttilettisen tädin nimi)
      - Merja (voiko olla enää tätimäisempää??)
      - Pirjo (ks. edellinen, miten vastasyntynyt on voinut näyttää permanentatulta täti-ihmiseltä??)

      Niin kauan kun Suomi on tasavalta, en lähtisi nimeämään myöskään supisuomalaista lasta mikään prinsessaunelma mielessä, tyyliin:

      Cassandra
      Isabella
      Charlotte
      Patricia
      Isadora
      Madeleine
      Victoria
      (Nämä kaikki ovat ihan jees, jos perintökaapista löytyy jokin tiara tai kruunu, muuten liian hienostelevia wannebe-prinsessanimiä, jos sukunimi alkaa myös esim. VON x tai Af x niin samaten hieman toinen tilanne ja vaikutelma tietysti silloin)

      • vecernicek

        Eiköhän noita Sareja, Merjoja ja Pirjoja annettu silloin 1950- ja 1960- luvuilla siksi, että ne kuulostavat tomerilta ja pontevilta. Ei kukaan silloin pitänyt niitä tätimäisinä.

        Muoti muuttuu, ja nykyään näyttääkin olevan tapana antaa varsinkin tytöille juuri tuollaisia pehmeitä hellittelynimiä. Mietin tässä vain, johtuuko ilmiö siitä, että nykyään lasta on sallittua paapoa vaikka miten, kun taas ennen muinoin liiallista tunteilua ja hellimistä pikemminkin pidettiin vahingollisena.


    • ..............

      Fanny, Filippa, Signe, Ursula, Kyllikki, Kylli, Petriina, Petriikka, Eedla, Kustava, Hilppa, Janica, Janita, Jannike, Pälvi, Ruut, Ylva, Yrsa, Lyyli, Lyyti, Naima, Sylva, Sylvia, Silvia, Sylvi, Anelma, Unelma, Tilda

      Nyyrikki, Nyyti, Pärttyli, Helmeri, Sivert, Severi, Jalmari, Ilmari, Ilari, Kyösti, Kuisma, Kustu, Kullervo, Kullero, Sulo, Hugo, Torsti, Arhippa, Pyry, Sylvesteri, Helge

    • cdccc

      Lehdistä poimittuja tyttöjen nimiä: Belle-Bianca, Raita, Lumikki, Lempi, Kyllikki, Kaisla, Pälvi, Anelma, Nia-Nea , Netta , Mesi -Angervo , Kastehelmi, Nenna, Nanni, Kaika-Tuuli.

      ja vastaavasti poikien nimi : Veeti, Severi ( tulee ihan mieleen englannista Sewer eli viemäri) , Joachim, Rudolf, Kerkko, Aatu, Onni, Lenni, Elias-Oliver, Sampsa.

      Jos yksi kamala nimi pitäisi valita tytöistä ja pojista niin ne olisivat Aunus ja Pietu

      • Misichina

        Kamalimmat tytön nimet ikinä:

        Helmiina ja Jasmiina

        Helmi ja Jasmin molemmat kauniita nimiä, miksi pitää tuo iina (Iina-piina!!!) tunkea joka nimen loppuun. Jo ajat sitten kauniit Paula ja Katri on pitänyt pilata tuolla iinalla niin miksi vielä muitakin? :O

        En siis ole mitenkään nirso nimien suhteen, tykkään niin perinteisistä (Anna, Maria, Laura) vanhoista (Elsa, Hilja, Hilkka, Toini, Aili) kuin uusistakin (Jasmin, Lumi, Elle, Aida, Isla, Aisla) nimistä, eikä edes ulkolaisilta vaikuttavat Benjamin, Isabella jne, ole niin kovin pahoja, mutta nuo väännökset ovat oikeasti oksettavia.


      • Misichina kirjoitti:

        Kamalimmat tytön nimet ikinä:

        Helmiina ja Jasmiina

        Helmi ja Jasmin molemmat kauniita nimiä, miksi pitää tuo iina (Iina-piina!!!) tunkea joka nimen loppuun. Jo ajat sitten kauniit Paula ja Katri on pitänyt pilata tuolla iinalla niin miksi vielä muitakin? :O

        En siis ole mitenkään nirso nimien suhteen, tykkään niin perinteisistä (Anna, Maria, Laura) vanhoista (Elsa, Hilja, Hilkka, Toini, Aili) kuin uusistakin (Jasmin, Lumi, Elle, Aida, Isla, Aisla) nimistä, eikä edes ulkolaisilta vaikuttavat Benjamin, Isabella jne, ole niin kovin pahoja, mutta nuo väännökset ovat oikeasti oksettavia.

        Pahemmat ovat ne -kki-päätteiset, jotka sopii vain lehmälle.


    • öksyplögöti

      Netta-Liisa ja Ruusu

      • Iltalehden huoltaja

        Muoti muuttuu, kyllä. Nykyään nimiksi tulee yhä useammin Pyry (mielestäni ihana, sopii myös vanhuksille) on sitten 2030-luvulla yleinen nimi.

        Sitten on poikkeuksia, nimet jotka eivät poistu muodista koskaan, esim. Aleksi. Nykyään tulee usein nimeksi ja oli yleinen myös 1900-luvun alussa.

        Sitten kolmas ryhmä on jo puhtinsa muuttaneet nimet, johin kuuluvat Esko, Eino, Aila jne.

        Neljäs ja viimeinen ryhmä on harvinaiset/inhotut/kauheat/harvinaiset eli nimet, jotka eivät nouse koskaan kunolla muotiin. Tähän ryhmään kuuluvat Tiitus (ajatuskin puistattaa), Marius, Eemi ja kaikki muut väkisin väännetyt c-kikkailut (Marco, Micco, Janica).


      • fennomaani?
        Iltalehden huoltaja kirjoitti:

        Muoti muuttuu, kyllä. Nykyään nimiksi tulee yhä useammin Pyry (mielestäni ihana, sopii myös vanhuksille) on sitten 2030-luvulla yleinen nimi.

        Sitten on poikkeuksia, nimet jotka eivät poistu muodista koskaan, esim. Aleksi. Nykyään tulee usein nimeksi ja oli yleinen myös 1900-luvun alussa.

        Sitten kolmas ryhmä on jo puhtinsa muuttaneet nimet, johin kuuluvat Esko, Eino, Aila jne.

        Neljäs ja viimeinen ryhmä on harvinaiset/inhotut/kauheat/harvinaiset eli nimet, jotka eivät nouse koskaan kunolla muotiin. Tähän ryhmään kuuluvat Tiitus (ajatuskin puistattaa), Marius, Eemi ja kaikki muut väkisin väännetyt c-kikkailut (Marco, Micco, Janica).

        ...kuuluu antaa suomalainen nimi! En kestä mitään nimiä, missä on b:tä (Belliina tms), c:tä (Carita, Janica tms paskaa hienostelupelleilyä, "ehkä meijän muksu joskus muuttaa ulkomaille tai siit tulee muutenvaan kansainvälisesti tunnettu ihhihhiii!!!" = joutuu aina koulussa yms paikoissa sanomaan nimekseen "Karita ceellä!" Tässä siis suurin inhosyyni näihin hienostelunimiin), x:ää (Max, Alex) ynnä muita suomalaiseen sanastoon alkuperäisesti kuulumattomia kirjaimia tai äänteitä. Esimerkiksi yllä nähdyt taka- ja etuvokaalien yhdistelmät nimissä (a,o,u y,ä,ö esim joku Tary vai mikä tuolla ylhäällä olikaan) ovat luontaisesti mahdottomia lausua, eikä niissä muutenkaan ole mitään järkeä.

        Kiitos, nyt voin levätä. Vihdoin sain purkaa tätä vihaani ulkomaalaisia hienostelunimiä kohtaan. Kunnioittakaa perinnettä! Elättäkää suomen kieltä lastenne nimissä, jos niitä vanhempana kiinnostaa lähteä ulkomaille, oma nimi on helppoa ja suhteellisen edullista vaihtaa. Nimi on lahja sekä enne lapselle, ja koko iän suhteellisen tärkeä kommunikointikappale (kts yllä oleva "Karita seellä"- esimerkki).


      • pilkan kohteena..
        Iltalehden huoltaja kirjoitti:

        Muoti muuttuu, kyllä. Nykyään nimiksi tulee yhä useammin Pyry (mielestäni ihana, sopii myös vanhuksille) on sitten 2030-luvulla yleinen nimi.

        Sitten on poikkeuksia, nimet jotka eivät poistu muodista koskaan, esim. Aleksi. Nykyään tulee usein nimeksi ja oli yleinen myös 1900-luvun alussa.

        Sitten kolmas ryhmä on jo puhtinsa muuttaneet nimet, johin kuuluvat Esko, Eino, Aila jne.

        Neljäs ja viimeinen ryhmä on harvinaiset/inhotut/kauheat/harvinaiset eli nimet, jotka eivät nouse koskaan kunolla muotiin. Tähän ryhmään kuuluvat Tiitus (ajatuskin puistattaa), Marius, Eemi ja kaikki muut väkisin väännetyt c-kikkailut (Marco, Micco, Janica).

        Tuosta cc-jutusta tulikin mieleeni, että kun Suomessa ollaan, niin eikös ne lausuttaisi jotensakin näin;

        Marco = Marso
        Micco = Misso
        Nico = Niso
        Janica = Janisa
        Carita = Sarita
        Erica = Erica
        Eric = Eeris

        Kun meillä K lausutaan kovana "koo" ja C lausutaan sointuvana "see"

        Ja annahan vieraskielinen nimi lapsellesi visiona kansainvälisyydestä.. Eihän se suomalaisten suuhun istu.

        Ayla = Ay-la, oikeasti olisi ilmeisesti "Ai-lah" tai "Ei-lah"
        Wilhelmina = Vilhelmiina
        Eric = Eerik
        Johan = Joohan
        jne


      • CelenaMoniqe
        pilkan kohteena.. kirjoitti:

        Tuosta cc-jutusta tulikin mieleeni, että kun Suomessa ollaan, niin eikös ne lausuttaisi jotensakin näin;

        Marco = Marso
        Micco = Misso
        Nico = Niso
        Janica = Janisa
        Carita = Sarita
        Erica = Erica
        Eric = Eeris

        Kun meillä K lausutaan kovana "koo" ja C lausutaan sointuvana "see"

        Ja annahan vieraskielinen nimi lapsellesi visiona kansainvälisyydestä.. Eihän se suomalaisten suuhun istu.

        Ayla = Ay-la, oikeasti olisi ilmeisesti "Ai-lah" tai "Ei-lah"
        Wilhelmina = Vilhelmiina
        Eric = Eerik
        Johan = Joohan
        jne

        C ei ole pelkkä "SEE"
        Mikä kirjain sitten on "SII"?

        Meinaatko että kaikki ct lausutaan ässänä?

        ------------EI------JOO----
        Carla = Sarla = Karla
        Carl = Sarl = Karl
        Clarissa = Slarissa = Klarissa


        Ja nappaan vielä sinkkuelämästä henkilöt.

        Carrie ja Charlotte..
        MOLEMMISSA ON C

        Carrie ei suinkaan ole mikään vitun Sarrie vaan Karrie
        Charlotassa taas toisten päin. Mikä nimi Kharlotta muka on?

        ärsyttävää nämä ihmiset jotka valittavat C-kirjaimesta!!!!


      • Anonyymi
        pilkan kohteena.. kirjoitti:

        Tuosta cc-jutusta tulikin mieleeni, että kun Suomessa ollaan, niin eikös ne lausuttaisi jotensakin näin;

        Marco = Marso
        Micco = Misso
        Nico = Niso
        Janica = Janisa
        Carita = Sarita
        Erica = Erica
        Eric = Eeris

        Kun meillä K lausutaan kovana "koo" ja C lausutaan sointuvana "see"

        Ja annahan vieraskielinen nimi lapsellesi visiona kansainvälisyydestä.. Eihän se suomalaisten suuhun istu.

        Ayla = Ay-la, oikeasti olisi ilmeisesti "Ai-lah" tai "Ei-lah"
        Wilhelmina = Vilhelmiina
        Eric = Eerik
        Johan = Joohan
        jne

        No et kai sä kirjaimesta C voi sanoa S kirjaimena C ja S lausutaan hieman eritavalla


    • HUhHeijaa

      itse olen saanut yliannostuksen Tanjaa, Heidiä ja Johannaa vaikka muuten ei noissa nimissä vikaa olekkaan. myöskin Tutteli, Nuppu, Roosa ja Keiju puistattavat, koska ovat selkeästi sellaisia yli-imeliä söpöstelynimiä söötille vauvalle.. ei ajatella sitä vauvaa teininä tai aikuisena! hienostelunimet suomalaisen sukunimen kanssa eivät myöskään toimi, tyyliin Madeleine Pöntinen... poikien nimistä taas eivät nappaa Juuso ( juusto), Miro, Martti tai Ukko

    • että näin..

      No jos vuoden 2010 suosituimmat nimet listataan...

      Tytöt:

      Maria (oma toinen nimeni)
      Matilda (kuulostaa vauvalla kivalta, muttei teininä ja aikuisena. Mummona taas ok)
      Helmi (kuulostaa vauvalla kivalta, muttei teininä ja aikuisena. Mummona taas ok)
      Amanda (Manta. Yök. Tavissuomalainen yrittää olla astetta hienompi)
      Aurora (Tämä sopii vain niille, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia)
      Ilona (Pornonimi)
      Iida (Iita. Iida-piida-sittariina-lalla-paska-ruttuliina pilkattiin yhtä Iidaa meidän luokalla)
      Aada (Sama kuin Iida)
      Kristiina (Huoh.. Kris kuulostaa kovalta ja tiina on vain kamala)
      Eila (45v - tanttasihteerinimi)
      Linnea (Joo ei. Ellet ole ruotsinkielinen ja siten kuvittele olevasi parempi kuin muut)
      Johanna (Tylsä, kaikinpuolin.)
      Anna (Kaikki tuntemani Annat ovat enemmän tai vähemmän vittumaisia - etenkin kun on yhdistelmässä, esim Anna-Kaisa tai Anna-Maija)
      Anni (Huoh.. Anniina tästä vielä puuttuisi)
      Venla (Tulee mieleen aina Venla -patsas, mikä ei ole kovinkaan mairitteleva)
      Siiri (Hyi.. vanha tanttanimi)
      Helena (Tylsä)
      Karoliina (Lempinimi Karo..? En tunne yhtään mukavaa Karoliinaa)
      Kaarina (68 ikäiselle)
      Veera (Väärä-Veera oli yksikin tyttö meidän luokalla)
      Lotta (Lotta-potta)
      Lumi (varsinkin yhdistelmänä, esim Lumi-Kukka)
      Lilja (Tämä käy oikeastaan läpi iän, mutta ylipainoinen Lilja kuulostaa jotenkin typerältä)
      Josefiina (Adalmiina, Vilhelmiina - yök)
      Minea (Ihan kuin joku pentu olisi kirjoittanut nimensä väärin)
      Vilma (Tanttanimi. Vielä puuttuisi että olisi Valma)
      Tuulia (Tuulia on johdettu kai nimestä Tuuli. Tuuliajolla. Jos meinaan nimi on enne)
      Susanna (sisältää Annan ja lempinimet kamalia. Sussu-tussu jne)

      Pojat:

      Juhani (Ja kuusi lisää veljestä?)
      Olavi (Pappanimi. Teini, jonka nimi on Olavi.. eiii..)
      Matias (Meillä oli tarhassa poika, jonka nimi oli Matias. Semmoinen pyöreä ja kiusasi kaikkia. Eli ei.)
      Onni (Onni-ponni. Kiva nimi taaperolle, mutta teini-ikään mennessä alkaa kuulostaa kamalalta..)
      Elias (Huoh..)
      Ilmari (Tuplahuoh)
      Valtteri (Varsinkin yhdistelmänimenä kamala. Ville-Valtteri)
      Antero (Tulee mieleen oman asuinseutuni käyttämä sana typerästä)
      Viljami (Joo, ihan mukava vauvana. Miehenä syö vähän uskottavuutta)
      Kristian (Itseään täynnä oleva mahtipontinen sika)
      Tapani (Tapanilla on napa-ni.. läl läl läl lä lää lää). Tapani ovat kehnot.
      Samuel (Raamattunimi. Yök. Samuli vielä pahempi)
      Eetu (Vauvalla kivasöpöihanasiirappia. Muilla sitten ei.)
      Tapio (Tapetti. Tapiola. Tampio...)
      Eemil (Tavissuomalainen yrittää olla astetta hienompi. Olisi edes Eemeli)
      Elmeri (Läskipossu, joka haluaa tappaa kaikki? Ehkä söpö pyöreällä vauvalla, mutta ei todellakaan kouluikäisellä.)
      Sakari (Muuten vain kamala)
      Veeti (Kaikki, jotka antavat Veeti -nimen lapselleen, pitäisi ampua. Heti.)
      Eino (Kas kun ei Einari)
      Leo (Leo.. Leo.. Leonardo. Leopardi. Leonias.)
      Veikko (Veikko-Peikko)
      Julius (Kiusaajanimi. Kas kun ei Pontus)
      Anton (Tavissuomalainen yrittää olla astetta hienompi. Olisi edes Anttoni)
      Toivo (Toivo.. mitä jos se pettää?)
      Niilo (Piilo-Niiloksi sanottiin naaapurin setää joka antoi lapsille karkkia)
      Benjamin (Tavissuomalainen yrittää olla astetta hienompi. Olisi edes Eemeli)
      Leevi (Toivottavasti edes antavat nimen muinaisen lempibändinsä kunniaksi)
      Joona (Joona-poona-pottulooda)
      Väinö ( 80v)
      Antti (Antti-Pantti-Elefantti)
      Matti (Matti-Katti)
      Joonatan (Kasper ja Jesper ja Joonatan..)
      Kalevi (Ehkä jollekin uutistenlukijalle..)
      Rasmus (F-f-f-falling vai nalle?)

      • vtguib i

        olisi ihan mielenkiintosta kuula mista nimista tama kirjottaja mahdollisesti pitaa?


        joo... omiin inhokkinimiin kuuluu kaikki nama ihme ludvik-alexander suomalaien -nen loppuinen sukunnimi

        ehdottomasti pahin miehen nimi on JYRKI, hyi etta! eika jorma ja yrjokaan kylmaksi jata

        naisilla inhoan nimia Marjo, Jatta, seka monia nimia joissa esiintyy perakkain r ja j. arja, pirjo, merja, sirja


      • Helli Ulla Kyllikki

        Kaikista kamalin toisten nimien yhdistelmä on Lotta Eveliina. Siitä tulee helposti potta pehvaliina


      • Juhani, on musta ihana nimi ensimäisellä lapsella, mutta nuorimaisella ei..


    • Caroline-

      Miksi nimiä haukutaan -Yks kauhee tyyppi oli sen nimine, siks en tykkää siitä nimestä enää, vaik se aluks olikin mun lempparilistassa- tavalla..

      huoooh.. pinnallista!

      Itse annoin pojalle nimen josta pidin paljon, vaikka tiesin saman nimisen urpon.
      Mielestäni ei ihminen nimeä pahenna!!!!

      • Anonyymi

        Ihan niin, on tekemiset lopussa kun aletaan jo nimiäkin haukkumaan. Jokainen nimensä kantaja antaa nimelleen persoonallisuuden olemalla oma itsensä .


    • TalviYönTähdet

      Elmo ( tulee mieleen kelmu tai jokin niljakas, selkärangaton otus)
      Veeti ( sääret sileiksi)
      Väinö (jestas, että osaankin vihata sitä kappaletta!)
      Mitja (puistattaa muuten vain)
      Miska (teinivuosien kamala ex)
      Armas ( toisena nimenä ok, mutta teinipoika nimeltä Armas?!!)
      Miro & Niko ( joka toisen pikkupojan nimi nykyisin)
      Daniel ( varsinkin, jos sukunimi luokkaa Möttönen)
      Romeo (lue teksti yllä)
      Juuso ( juusto)
      Yrjö ( onpa kivaa olla oksennus)
      Altti ( kuulostaa puhevikaisen Antilta)


      Maisa ( my son.. )
      Aino ( i know jäätelö)
      Keiju (entäs jos tytöstä tuleekin satakiloinen rekkalesbo?)
      Poppy-Onneli ( you must kidding me)
      Hilma (söpö vauvalla, vaan ei teinillä)
      Ada/Ida ( liikaa tuon nimisiä, yliannostus!)
      Milja ( ihan kuin Mirja, joka ei osaa sanoa nimeään..)
      Tähti (ravihevonen)
      Maija ( maija mehiläinen, mehumaija, mustamaija)
      Annica ( on siinäkin neronleimaus..)
      Tyyni/Rauha ( entäs jos lapsesta tuleekin hillitön ad/hd ?)
      luna ( sopisi uljaalle huskylle, ei ihmislapselle)

      • historiantutkija

        Yrjö tulee sanasta George ja se on historiallinen nimi, jonka typerät 60-luvut marxistit pilasivat. Yrjön-päivä oli merkityksellinen maanviljelijöiden päivä, ja Pyhä Yrjö oli pyhimys, joka rikkoi lohikäärmeen pään ja pelasti pahan vallasta. Yrjö-nimellä ei ole mitään tekemistä oksennuksen kanssa. Typerää oli pilata hieno, ylevä nimi.

        Historia. Kansanperinne. Uskonto.


      • Anonyymi
        historiantutkija kirjoitti:

        Yrjö tulee sanasta George ja se on historiallinen nimi, jonka typerät 60-luvut marxistit pilasivat. Yrjön-päivä oli merkityksellinen maanviljelijöiden päivä, ja Pyhä Yrjö oli pyhimys, joka rikkoi lohikäärmeen pään ja pelasti pahan vallasta. Yrjö-nimellä ei ole mitään tekemistä oksennuksen kanssa. Typerää oli pilata hieno, ylevä nimi.

        Historia. Kansanperinne. Uskonto.

        Niin ja George lausutaan esim englannissa ja Ruotsissa ihan eri tavalla mitä Suomessa lausutaan.


    • sananmuunnokset

      Hassu ketju!
      Meillä on aikas koko perheen nimet lueteltu eri inhokki listoilla.
      Olisi kiva tietää nimi-vihaajien omat nimet ;)
      Itse en vihaa / i nhoa mitään nimeä.
      Ihmettelen tösin miksi Mähösten lapset ovat Benjamin Marcus ja Jessica Julianna Alexandra. Tai jos joku nyt antaa lapselleen nimeksi Yrjö.
      Vielä enemmän ihmettelen vanhempia jotka antavat lapsilleen selkeitä palindromeja nimeksi : Veera Huotari eli Huora Veetari, Jaska Pakarinen siis Paska Jakarinen jne. Se on kammottavaa, jopa surullista.
      Ja siis todellakin, meidän lasten nimet on väännetty ja käännetty ennen päätöksiä ;)

      • ....................

        Pienenä inhosin kovasti nimeä Nanu, joka lienee ollut jonkun tytön lempinimi.


    • yksimielipide

      Tyttöjen nimistä:
      Kaikki J-nimet lukuunottamatta Jenniä ja Josefinaa
      Terhi
      Auli(kki)
      Marjatta
      Marvi
      Oona
      Olga
      Kyllikki
      Mirella
      Serafiina
      Adeliina
      Adele
      Kirsi
      Pirit(t)a
      Nella

      Pojalle
      Leevi
      Veeti
      Eetu
      Peetu
      Joona
      (kaikki edellä olevat saa mut oksentamaan)
      Arsi
      Torsti
      Kerkko
      Kaapro
      Erno
      Ahti


      Listaa voisi jatkaa edelleen, mutta tuossa on ne MINUN mielestäni ällöimmät nimet

      • Anonyymi

        Piritta kuulostaa oudolta nimeltä


    • yööökkkökö

      Hilma, Kerttu, Ilmatar, Terhi, Maisa, Lotta, Rauha, Helena, Elsa, Janina

      Atte, Toivo, Juuso, Tapio, Sulo, Otto, Roope, Iiro, Noa, Johannes



      ...Näitä kyllä riittää mutten jaksa nyt miettiä enempää.

    • xtxtxt

      Rumia ja tulevia oman aikansa merjoja, tarjoja ja pirjoja ovat seuraavat:

      Viola
      Olivia
      Lumia
      Minea

      Peppiina
      Jade
      Odessa
      Vanessa..... Hyi yäk.

      Mutta niinhän siellä getoissakin nimetään Rihanna, Alysha.

    • PörSTI

      Taavetti, Kyllikki, Yrjö, Torsti, Torsten, Marjukka, Annukka, Nyyrikki, Jouni, Maila, Jooseppi, yööööööööök!

    • Miina, Amanda, Veera, Iida, Kyllikki ja muut vanhojen mummojen nimet.
      Nestori, Yrjö, Keijo ja Veli.

    • kylmäväre

      Päivi, Jutta, Terhi, Terhikki, Ulla, Viivi ja kaikki Ninnit, Nennat, Jeminat jne

    • Varo mitä sanot

      Täällä oli toinen ja kolmas nimeni, isäni nimi, kolmen parhaan kaverini nimet, äitini ja isosiskoni toiset ja kolmannet nimet sekä isoveljeni mollemmat nimet. Kyllähän nyt jotkut Yrjön, Pirjon, Urpon, ja Kyllikin ymmärtää, mutta esim. Lilja on todella kaunis nimi! Sekä Rasmus, Pyry, Sade ja Lumi on ihania nimiä.

    • aidon tunnistaa

      Kylli ja Kyllikki on ihania nimiä ja ehkä kaikista suomalaisimpia!

    • Sitti-sontiainen

      Anu on ihan kamala! Siitä tulee aina vaan mieleen ANUS.

      Jessica on joku niin yököttävä pissinimi kuin olla voi. Samaan kastiin kuuluu muut samantyyliset nimet kuten Janette, hyi, ensin mainittu kuitenkin kaikista pahin. Erään tytön nimi on Janella, vetää melkeiin vertoja Jessicalle. Kianna myös samaa oksettavaa lajia, vaikka ei J-nimi olekaan.

      Nannet, Nennat ym. ovat ällöjä lässynlää nimiä. Ihan kamalia. Myös Minea on inhottava.

      Poikien nimistä Veeti on kuvottavin ikinä! Hyi että!

      Jonnit, Jamit, Lukat ym. on myös sellaisia nössö-hinttarinimiä että ihan puistattaa.

      Otto on myös todella kamala. Tulee mieleen joku kriminaali, narkkari tai muu häirikkö.

      Jariakin olen aina inhonnut.

      Sitten kaikki erikoisuuden tavoittelu, ulkomaalaiset nimet ja c-kirjaimella tms. hienostelu kuvottaa yli kaiken!

    • justjoohaloo

      Olen saanut yliannostuksen NEAA ja ADAA; oman sukupolveni nimistä vastaavan reaktion aiheuttavat JENNI ja ANNE.

      poikien nimistä MIRO on liian yleinen ja naismainen, ELMO taas järkyttävän ruma

    • hyihyihyi

      Kyrpyli ja Pilluriina.

      Molemmat kuultu/luettu täältä S24:stä.

      • suoli24 fistä päivää

        Kyllä tämä on vielä kauheampi: Kyrpyli Pilluuni ;)


      • 242542
        suoli24 fistä päivää kirjoitti:

        Kyllä tämä on vielä kauheampi: Kyrpyli Pilluuni ;)

        Sopis koirapalstalle, nehän puhuu koiruleista, kakuleista jne


    • en nimeäisi näin

      Peetu on kaikkein kamalin. Johtuu kylläkin huonosta kokemuksesta liittyen yhteen Peetu-nimiseen ihmiseen, että koko nimi inhottaa oli se kenellä tahansa.

      Jari. Sama vika kuin Peetussa, mutta ei sentään ihan yhtä järkyttävän kauhea nimi.

      Perttu, Veeti, Aleksi, Onni, Eemeli, Jyrki (Jyrki Katainen on vienyt maun tästä nimestä), Jimi

      Naisten/tyttöjen nimistä: Pirjo, Sirpa, Tarja, Jutta, Jatta, Leila, Laila, Kylli, Kyllikki, Pihla, Pinja, Helmiina, Adalmiina, Peppi, Peppiina, Aava (haava), Jessica, Jessika, Janita, Janika

    • einäitäkiitos

      Rumimmat naisten nimet

      Aneta, Mirella, Babette, Naima, Harriett, Lora, Samantha, Pamela, Maila, Oxana, Beatrice, Miru, Ljudmila, Satu, AnuS, Candy, Rihanna, Ekaterina, Miruuna, Francesca, Roxy, Otteliaana, Luxuryta, Yasmin, Marija, Lera, Milana, Liana, Nastya, Tissica Jessica, Anna-Lempi, Hellä-Anna, AnnasTiina, va Gina, AleXandra, Vasilisa, Varvara, Rianna, Rubina

      • Anonyymi

        Gina on kyllä aika karsea, koska lähinnä tulee mieleen vagina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gina on kyllä aika karsea, koska lähinnä tulee mieleen vagina.

        Ja kun se vielä lausutaan K kirjaimen kanssa niin on nimi menettänyt arvonsa


    • Åigouffuk

      Pojan nimistä: veeti, Leevi, peetu, Aatu, Eetu, Elias

      Tytön nimistä: terhikki, Talvikki, heinikki, Pirkko, Sirkka, Jelissa, Jadelia ja muut j-nimet poislukien Jenni

    • örkylö

      Maila, Ansa ja Miina. Vaarallisia naisia...

    • Simple

      Pojista ehdottomasti kaikki jiri, jeri,jedi,jori,jare,justus,julius...siinä varmaan pahimmat.
      Tyttöjen nimistä ehkä karseimpia on nää Tia,Pia,Mia,Kia,Nea kaikki kolme kirjaimiset nimet yleensäkin mut tossa varmaan ne pahimmat.

    • Olen älykäs Esko

      No niin. Yhteenveto: Eiköhän jokainen löytänyt nimensä inhottujen listalta.

      Monesti se inhoaminen tai pitäminen johtuu tuntemistamme ihmisistä ja miten ne ovat meitä kohtaan käyttäytyneet. Ilkeitä olleet...jne. Inho tulee siitä.

      Ette kovin paljon inhonneet minun nimeä. Kiitos siitä.

      Terv.
      Esko

    • sihteeri

      täältä löytyy jo kaikki suomen nimet!!! :D:D

      • Anonyymi

        Ei mun


        T. Beeda


    • åpojhgf

      Anu on aivan kamala! Jokainen tietää, mitä siitä saa, kun lisää perään s-kirjaimen.

    • Justjooo

      Löysin tältä palstalta koko perheeni nimet, myös minun

      • Justjooo

        Eikä meidän nimet ole edes mitään vanhoja


      • EiKiitosPaneVaaIttees

        Uudet nimet onki kuvottavampia


    • tretweyey

      Pekko, Pirkka, Pirkko, Ritva, Petteri

      • Huhhh

        Uyghj


    • Jyuuuj

      Jorma

    • Perinteistä

      Nimet, jotka lapsena kuulostivat rumilta, ovat nyt suosiossa.
      Oma makukin on muuttunut vuosien varrella. Nyt antaisin aivan perinteisen nimen eikä juuri nyt pinnalla olevaa muotinimeä.

      Joistakin nimentyyppisistä luontonimistä pidän (Isla, Aava, Helle, Hilla), mutta kaikki Havut, Kivet ja Orakset ovat käsittämättömiä.

      Kuuno, Kaapo, Taneli, Taavi, Sulo ja Elmo ovat nimiä, jotka ovat kuulostaneet aina rumilta. Naisten nimistä Iita, Miina..

      Persoonaan ja sukunimeen sopiva nimi on paras.

    • jooooooxyåuxåuc

      Anu(s), Milli(metri), Asta(pasta), Jaska(paska), Ulla(pulla)

    • Sipuliripuli

      Siru (oma nimeni) on ehdottomasti yksi rumimpia nimiä. Sopii ehkä koiralle mutta ei ihmiselle. Hyi.

    • Miemoi

      Tyttöjen/naisten nimet: Pirjo,Päivi,Päivikki, Reija, Teija, Taija, Omelia, Serafiina, Olivia, Mirella, Ella, Meeri, Lyyli, Taru

      Poikien/ miesten nimet: Kari, Jalmari, Elmeri, Justus, Tino, Miro, Vili, Eetu, Pasi, Peetu, Oiva, Tarmo, Martti

    • Fhdin

      LAURA- tuo mieleen parturi-kampaaja blondi-lutkan. yäk!

      • Anonyymi

        Minä taa pidän Laura nimestä, ja se ei tuo mieleen mitään inhottavuuksia minulle


    • ViljanTähkä1

      Ei kyllä kertaakaan ole tullut nimeä Vilja :-)

    • ryyryweryrwe

      Ullamaija, Heikki, Tomas. Naurettavia nimiä, joista kuulee heti että ihminen on pelle.

      • PaskojaNimiäVuodesta1995

        Heikki on loistava nimi, kuvottavampia on Veeti, Akseli ja Aisla-Isla.


      • Anonyymi

        Kyllä!


    • mixjax

      Jax Max Alex Jasu Caro Kia Mia Tia Pia Lia Isla Ella Nella Aada Aida Veeti Muhamed

    • ynghh

      PRINSESSA aikuisen nimenä, etenkin jos vaihtanut ja ottanut sellaisen nimen. Eri asia jos pikkutyttönä joutuu nimen uhriksi, Myös mustalaisnimet kuten Sarita valkolaisilla on aika yngh

    • ynnnnnnnnnnnnnnnngh

      Muka hauskat ja erikoiset musliminimet suomalaisilla/puoliksi suomalaisilla lapsilla, koska niillä yritetään korostaa vain sitä lapsen toista puolta eikä lainkaan suomalaisuutta, vaikka lapset olisivat suomalaisia ja Suomessa syntyneitä.

    • koskarumiavain

      Mirella, Sanna

    • Aluksi

      Anna,Aina,Naima,Rauha,Ensi,Lempi,Ville.

      • Niimpä, ja Naima.. Nai= nussii/panee.. että Panema,Nussima ja Naima..


      • Anonyymi
        Henyne kirjoitti:

        Niimpä, ja Naima.. Nai= nussii/panee.. että Panema,Nussima ja Naima..

        No jos sellaiset ajatukset on mielessä niin jossain on pahasti vikaa


    • Nimitohtori

      Haminassa elänyt,t osin jo edesmennyt nainen, Aina Hellä Alapää!! Että näin!

    • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      Ullamaija Kivikuru ja Heikki Hiilamo. Ja JP Roos

    • Pietu ja Jeremias

    • EiKiitosPaneVaaIttees

      Ulkomaalaiset nimet täysin suomalaisilla..

    • Nimet, johon pitää tunkea W,F,G,C.. ei
      Josefiina ja Sofia menettelee, mut joku Floora tai Felix.. ei.
      Miksi se ei voi olla pelkkä Vanessa, vaan v tilalle w.. tai Katariina, nii Catarina.. Ei kuulosta hyvälle suomalaisella.

      Inhokki nimet on
      Anni
      Annika
      Aada (liian yleinen)
      Ani
      Amelia
      Aaro
      Aaron
      Andri
      Antonio
      Anssi
      Alexander
      Benita
      Benjamin
      Catrina
      Cesilia
      Cristina
      Cristian
      Carino
      Daavid
      Daniela
      Eelis
      Essi
      Enni
      Elli
      Ella
      Enna
      Eki
      Floora
      Fiona
      Felix
      Hannele
      Helli (kuulostaa Heli-kirjotusvirheineen)
      Helinä
      Henni
      Henna
      Hannu
      Hugo
      Iida
      Ilmari
      Ilari
      Isla
      Inna
      Ingrid
      Iiro
      Iitu
      Joukahainen
      Jaana
      Jeremias
      Jiri
      Jonne
      Jonna
      Jenna
      Katariina
      Karina
      Karino
      Kia
      Karo
      Kara
      Lahja
      Lilja
      Linnea
      Lauri
      Leevi
      Leo
      Leena
      Lenni
      Marianne
      Marianna
      Mari
      Markus
      Miko
      Mikko
      Minna
      Milla
      Miisa
      Minttu
      Markus
      Marina
      Nana
      Nelli
      Nella
      Niilas
      Niilo
      Otto
      Osmo
      Okko
      Onni
      Olli
      Onneli
      Onerva
      Petra
      Pia
      Petri
      Pauli
      Pauliina
      Paula
      Ronja
      Romeo (Roomeo on kiva nimi, mutta ei Romeo)
      Satu
      Sari
      Sariina
      Sisu
      Sakari
      Teuvo
      Taru
      Toivo
      Ukko
      Usva
      Unna
      Ulla
      Uuno
      Uuna
      Usko
      Vilma
      Veli
      Vilja
      Valtemart
      Waltteri (huomaa W!!)
      Wilma
      Wisa
      Wesa
      Yrjö
      Yrjänä

      • Anonyymi

        Tuossa on suurin osa kaikista Suomalaisista nimistä. En todellakaan ymmärrä. Aada on yleinen juuri sen takia, koska se on nätti nimi. Omaa nimeäni en listalta löytänyt (ihme, koska olen Jemina). No Yrjö kyllä on inhottava nimi. Ja vaikka ystäväni on Wilma, hänen isänsä on Englantilainen, joten sen ymmärrän. Joukosta löytyy inhottavia nimiä, mutta se ei muuta ihmistä persoonana. Listalta löytyi myös erittäin nättejä nimiä, vaikka jotkut olisivatkin tosi suosittuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on suurin osa kaikista Suomalaisista nimistä. En todellakaan ymmärrä. Aada on yleinen juuri sen takia, koska se on nätti nimi. Omaa nimeäni en listalta löytänyt (ihme, koska olen Jemina). No Yrjö kyllä on inhottava nimi. Ja vaikka ystäväni on Wilma, hänen isänsä on Englantilainen, joten sen ymmärrän. Joukosta löytyy inhottavia nimiä, mutta se ei muuta ihmistä persoonana. Listalta löytyi myös erittäin nättejä nimiä, vaikka jotkut olisivatkin tosi suosittuja.

        Aada lausutaan Skandinaviassa "ooda". Jos se kirjoitetaan yhdellä aalla kuten kuuluisi, se lausudaan "aada".


      • Anonyymi

        tuolta löytyi mun nimi(Ingrid) mun serkun nimi(Yrjänä) mun veljen nimi (Ukko) ja mun toisen serkun nimi (Otto) et kiva...


      • Anonyymi

        Sieltähän löytyy oma nimeni (Ronja) olen ihan tyytyväinen nimeeni.

        Kamalimpia ovat Toinen nimeni VANAMO Jyrki Jorma Ullamaija Aatos Kasimir Ukko Sampo Ira.
        YYH...


      • Anonyymi

        Anteeksi, tossa on joku suomenkieliset nimet -lista kopipeistattu.


    • bääääccä

      Jessicat, Janicat ja Nicot joillain Virtasilla.

      • Anonyymi

        Miksi ei Virtasilla sais olla kauniita tytön nimiä .?


    • EiKiitosPaneVaaIttees

      En jaksa kaikkia pistää joten top 10 kauheimmat nimet
      Pojat:
      1. Veeti
      2. Samuli
      3. Julius
      4. Mico, Nico, Ricu yms
      5. Akseli
      6. Hannu
      7. Chis
      8. Eelis
      9. Lauri
      10. Petrus

      Tytöt:
      1. Hannele
      2. Krista
      3. Jemina
      4. Josefina
      5. Catarina, Carita yms
      6. Mikaela, Daniela yms
      7. Janita, Karita, Samita yms
      8. Jade
      9. Anastansia
      10. Johanna, Rihanna, Arianna yms

      Yh..

      • Anonyymi

        Itse olen Jemina. Jemima tarkoittaa kyyhkystä/tunturikyyhkystä, josta käännetty nimi Jemina. Olen itse hieman loukkaantunut, mutta tietenkin oma makunsa kullakin. Itse en nimistä välitä paljoa, ellei IHAN loukkaava nimi jo ole. Nimi ei määritä ihmistä persoonana. Tuossa listassa on omasta mielestäni myös hyvin kauniita nimiä, kuten: Johanna, Rihanna, Josefiina sekä Krista. Myös yhden pikkuveljistäni nimi esiintyy listalla. Laurikin on yleinen ja suosittu nimi. :\


    • PaskojaNimiäVuodesta1995

      Anu (anus)
      Akseli (muuten vaa kuvottava nimi)
      Anto (kts edelline)
      Janika (lähiö nimi)
      Veeti (vauvan nimi)
      Asmo (ass)
      Erkki (nilkki)
      Anastania (oksennan)
      Krista (ei..)
      Samuli (kts Anto)
      Leevi (hintti)
      Chis (hyi)
      Jannisa (hyihyi)

    • Joopak

      Täällä on vihattu isäni toista ja ensimmäistä nimeä.
      2 parhaan kaveni nimeä, toisen heistä koko nimeä eli etu, toka ja kolmas nimiä.
      Kaverini koko perheen nimiä (hään, siskon, veljen ja äitinsä nimeä)
      Mun kummitädin nimeä.
      13 luokkalaiseni nimeä
      Äidin toista nimeä

      Enkä lukenut edes puoliakaan ketjusta joten..

    • 2plus

      Pieriina

    • elees699

      Rekke

    • lhyikgt

      Tomas Wilhelmsson ja Ullamaija Kivikuru.

    • Lapsi_parat

      Toive Vilja Niitty
      Rilla Kirma Kastanja
      Liila-Iiris Mailiina
      Rallamaija Neilikka
      Mirumaru Ailiina Mansikka
      Nerilla Nea Kattiina
      Neo Roni Mustikka
      Jyly Monse Rokki
      Vire Orkkuli

      Ja yllämainitut ovat valitettavasti oikeasti kastettuja "nimiä"

    • Lehmäpaskaavitunhomot

      Casper on vitun paska nimi

    • Anonyymi

      Helmiina, Vilhelmiina, Josefiina, Adolfiina, Paulina, Rudolfiina, Petriina muut miehen nimestä johdetut IINA-päätteiset, Miina, Minna, Alma, Elma, Tuija, Anita, Janina, Janika, Annika, Anita, Rosita, Lola, Lotta muut LO-alkuiset, Elli, Kaisa, Kaisu, Elvi, -ITA-päätteiset kuten Anita,Anitta, Rosita, Lolita yms,
      Emma ..

    • Anonyymi

      UKKO

    • Anonyymi

      Muna
      Veli
      Ukko
      Tyttö
      Sisko
      Omena
      Taika (meinas tulla nimekseni)
      Lahja
      Päivä
      Miro
      Siru
      Siro

    • Mun mielestäni Peetu ja Veeti on nykyisistä poikien muotinimistä kamalimmat. Ja sit tietysti Jere ja muut koirien nimet ihmisille annettuina.

    • Anonyymi

      Kamalimmat nimet on :Olga, Kyllikki, Lola, Loviisa, Yrjö, Sirpa, Teija, Pasi, Heikki, Kimi, Katri, Silja, Urpo, Turbo, Kari, Sari, Kaarin, Vivian, Ville.

    • Anonyymi

      Jokaisella ihmisellä on oma kaunis nimi !!!!!!!!!!!!!
      Te kaikki olette - ruma luonne

    • Anonyymi

      Tyttöjä Mette,Pirkko,Anna,Pia,Piia,Olga,Enni,Aita,Asta,Oona,Anu,Soini,Kaia

      Poikia. Akseli,Ilmari,Iivari,Konsta,Saku,Luukas,Juhani,Juho,Juha,Iivo,Juri,Remu

    • Anonyymi

      Paras nimi ikinä: Kalja Tarzan ...sukunimi

    • Anonyymi

      Ronja taitaa olla kamalin nimi minkä tiedän. :'(

    • Anonyymi

      Ronja taitaa olla kamalin nimi minkä tiedän. :'(

    • Anonyymi

      Kamalimmat nimet on Romeo, Roomeo ja Ronja. Oksennan.

    • Anonyymi

      Kamalimmat nimet on Romeo, Roomeo ja Ronja. Oksennan.

    • Anonyymi

      Lähiömuijanimet: Sarita ja Mire
      tulee mieleen tupakalla kyykkivä lähiöteini

      • Anonyymi

        Satuta ei ole koskaan minun kielessä kuulostanut luonnolliselta


    • Anonyymi

      Pamela (YÖKSIS tulee oksennus)
      Elena
      Saana
      Saara
      Kiia

      On paljon enemmän mutta en nyt jaksa kirjoittaa.

    • Anonyymi

      impi, roosa, meiju, maiju, veera, sanni, heli, amelia, aada, onja, sonja, viivi, sara, irma, mirja, kyllikki, kiia, laura, ronja, teija, irmeli, martta, kyllikki, teija, tellervo, helena, maria, emilia, venla, saija, outi, pirkko, pirjo, raija, hilkka, regina, lyyli, reetta, elisa, jutta, kaisu, saara, päivi, titta, ursula, tanja, marjut, raili, josefiina, päivi, sylvia, liina, iida, johanna, siiri, rauha, terhi, alissa, anu, neea, nea, ada, pamela, maila, ansa, bea, beata, meeri, miina, vilhelmiina, fanni, floora, helli, jaana, jemina, carita, karita, suvi, irja, pirita, signe, petriina........

      jere,pietu, onni, oskari, jorma, yrjö, esko, pete, reino, urho, juuso, veli, uuno, hannu, jyri, tuomas, joonas, taisto, nuutti, severi, juho, juho, asko, juhani, joni, sauli, pietari, sampo, iiro, keijo, jouni, lenni, eino, miro, eeli, antero, leevi, kalevi, antti, eetu, torsti, atte, taavi, taavetti, nestori, perttu, viljami, taneli, kaapo, oiva, heikki, jeremias, aaro, eero, osmo, vesa, ukko, lauri, erkki, aleksi, luukas.... en tykkää melkeenpä mistään "perus" nimistä. Kauheeta sontaa ku tuhansilla ihmisillä sama nimi eikä mitään omaa. Tää on sitte vaan mun mielipide nii ei tarvitse tulla valittamaan. Ja tiedän nimet kirjoitetaan isoilla kirjaimilla mutta en jaksas niitä nyt lisäillä. Sori nyt vaan kaikille jonka nimi löytyy täältä 🤫🤫😬

      • Anonyymi

        Siel oli mun nimi alan itkee jos vastaat kerron mikä se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siel oli mun nimi alan itkee jos vastaat kerron mikä se on

        Siel on myös mun siskon nimi


      • Anonyymi

        Ei kai kukaan voi olla Titta


    • Anonyymi

      Murikka ja Malmi! Niin myös Jaksa ja Kraniitti!

    • Anonyymi

      ARI

      • Anonyymi

        Vilho,Väinö,Veikko,Armas,Sulo,Tatu,Kaarlo,Untamo,Uuno,Tauno,Roni,Jimi,Jami,Jesse,James,Juuso,Tauno,Eino,Lauri,Onni,Ossi,Antero,Eero, naiset: Martta,Kaarina,Asta,Anna,Onerva,Mielikki,Heljä,Helinä,. .Satu,Riina,Pinja,Jaana,Kirsti,Eveliina,Venla,Veera,Vilma,Kaija,Saara,Heta,Helmi,Hertta,Ilona.....ja monta muuta,mistä en pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilho,Väinö,Veikko,Armas,Sulo,Tatu,Kaarlo,Untamo,Uuno,Tauno,Roni,Jimi,Jami,Jesse,James,Juuso,Tauno,Eino,Lauri,Onni,Ossi,Antero,Eero, naiset: Martta,Kaarina,Asta,Anna,Onerva,Mielikki,Heljä,Helinä,. .Satu,Riina,Pinja,Jaana,Kirsti,Eveliina,Venla,Veera,Vilma,Kaija,Saara,Heta,Helmi,Hertta,Ilona.....ja monta muuta,mistä en pidä.

        Ilkka,Pasi,Kimmo,Rauno,Mikko,Markku,Jeremias,Niilo,Väinö,Paavo,Joni,Mika,Timo,Kalle ym.Tytöt:Liisa,Maija,Kerttu,Hilkka,Kaisa,Anna,Satu,Aune,Liisi,Lotta,Jonna,Jenna,Jasmin,Jenniina,Nenna,Nenne,Netta,Mette,,Janette,Jenniina ym yllätykset.


    • Anonyymi

      Moi mitä te vitseilete ei ole hyvä😡😡😡😡😡😡😡😡😡😭

    • Anonyymi

      Tyhmä

    • Anonyymi

      Minun mielestä on sirpa hyvä nimi

      • Anonyymi

        Omat favot 1. Santeri 2. Toni 3 eetu 4 otto 5 marko 6. Pekka 7. Eetu 8. Daniel 9. Miro 10. Jarno pojat siis tytöt top10 1. Kielo 2. Aada 3 cecilia 4. Linnea 5. Terttu 6. Hanna 7. Amanda 8. Veronica 9. Hanne 10. Eeva ( inhokit 1. Malakias tulee ihan yks hotelli mieleen 2. Liian monimutkaiset nimet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat favot 1. Santeri 2. Toni 3 eetu 4 otto 5 marko 6. Pekka 7. Eetu 8. Daniel 9. Miro 10. Jarno pojat siis tytöt top10 1. Kielo 2. Aada 3 cecilia 4. Linnea 5. Terttu 6. Hanna 7. Amanda 8. Veronica 9. Hanne 10. Eeva ( inhokit 1. Malakias tulee ihan yks hotelli mieleen 2. Liian monimutkaiset nimet

        Tykkään nimestä daniel


    • Anonyymi

      Irma, Sirkka ja johtuu tuntemalla saman nimiset ihmiset, jotka ei niin mukavia🙄

    • Anonyymi

      Mielestäni inkeri on suorastaan pöyristyttävän kamala

    • Anonyymi

      Usea ei tykännyt Ronjasta, mutta mites Sonja? Mun mielestä Sonja on ehkä sillee ns "kauniimpi" versio Ronja-nimestä

      • Anonyymi

        Ehkä moni ei siksi tykkää Ronja nimestä kun se on aika Raisu nimi. Ei siis mikään kovin naisellinen. Sonja on pehmeämpi ja muutenkin lempeämpi nimi. Vielä vähän parempi on mielestäni Senja! Ehdottomasti kaunein noista nimistä.

        Mutta ehkä rumin nimi naisen nimistä on Raisa ja Pirkko. Miehillä tietenkin ainaki Jorma!


    • Anonyymi

      Alma!!!Vanha, alkoholisti akka tulee heti mieleen

    • Anonyymi

      Yrjö
      Pirjo
      Pirkko
      Pertti
      Manu
      Margareta
      Liisa
      Tiina
      Toivo
      Aatu

      Elkää suuttuko jos joku näistä oli teijän nimiä

    • Anonyymi

      impi-kastehelmi, adolf-taavetti ja lilli-lemmikki

    • Anonyymi

      Mietin eikä tullut kuin paha mieli nimien haukkumisesta.
      Itseni mielestä ei ole kamalia nimiä.
      Ennemminkin vanha sanonta ettei nimi miestä pahenna ellei mies nimeänsä, siinä on asiaa. Törtön nimeäkään ei tee mieli kuulla.

    • Anonyymi

      Jesper ja erityisesti Jeppe on kyllä kuvottavin nimi (jasper ja jesper ja joonatan).








      Niko on perustettu

    • Anonyymi

      minea ja siinä lempinimenä minni ihan kauhea

    • Anonyymi

      Läskit

    • Anonyymi

      hyvää huomenta t remppa

    • Anonyymi

      Miten tuon määrittelet? Lisäksi siinä tulee loukattua joitakin.

    • Anonyymi

      Mun nimi on himorunkkari gulliveres ja se on ihana nimi

    • Anonyymi

      hmm Viha-Vaino

    • Anonyymi

      Tuire on tyhmin nimi ikinä

    • Anonyymi

      sisu

    • Anonyymi

      Penis
      Sperma
      Porno

    • Anonyymi

      Impotentti
      Masochist

    • Anonyymi

      Senja, Henna, Oona, Tiina, Hanna, Janna...

    • Anonyymi

      pekkahaavisto, akuhirviniemi, jannekataja, tuurejokupoikkeavuus-hybridi, tarjahalonen, gretathurnberg, anusturtiainen, vihreäliitto jne jne

    • Anonyymi

      Arvo
      Kristian
      Paavo
      Pentti
      Kaapo
      Kalle
      Tauno
      Teuvo
      Mauno
      Veijo
      Unto, Untamo
      Erkki
      Rauno
      Raimo
      Olli
      Eino, Einari

      Kaino, Vieno, Rauni

      Anu
      Sanna, Sanni
      Maria
      Maija
      Martta
      Nanna, Ninni
      Alma
      Sylvi
      Sirkka
      Lunella
      Liisa
      Vilma, Valma
      Vappu
      Terttu
      Kerttu
      Kyllikki
      Olivia
      Pirkko
      Ritva, Riitta
      Ursula, Ulla
      Fredrika

      Siinä koko joukko nimiä joita en ikinä lapselle antaisi.

    • Anonyymi

      lauri salee

    • Anonyymi

      Entä jasper

    • Anonyymi

      meikän poika on paskapää Heikki sen nimi on perseestä.

    • Anonyymi

      Ärsyttävät ja kauheat nimet: Yrjö Vanessa Peppi Isabella Ilmatar Kaarina Nanna Eetu Sampo
      Liisa Sebastian Kaapo Lauri/Laura Helmiina

      Normaalit kivat nimet, jotka ärsyttävät koska sen nimisiä on liikaa: Elias Iida Leo Oliver Vili Topi Onni Arttu

      Parhaat nimet: Lilja, Anni, Mila, Taika, Lasse, Patu,Tatu

    • Anonyymi

      Mun parhaan kaverin nimi on Minea
      Ja hienoja nimiä on Charlotte, Margareetta ja on paljon muitakin.

    • Anonyymi

      etunimet kulkee vähän ninkuin , syntymävuoden mukaan, mikä milloinkin on muodissa, ja sitten alkaa vanhat nimet taas uudelleen, kun ne vanhat nimet on jo haudassa.
      nimet "uudistuu" . > uudelleen kiertoon sukupolvi menneiden sukupolvien mukaan.

    • Anonyymi

      Netta

      • Anonyymi

        Ei lainkaan niin paha kuin Pi(m)psa...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      niger nigerniger nigerv vv v vvnigernigernigernigervvnigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigernigerniger

    • Anonyymi

      Leo

    • Anonyymi

      Leo

    • Anonyymi

      Kyrpä-Jooseppia en ehkä lapselle antaisi nimeksi

    • Anonyymi

      Minä sain vuonna 1961 kamalimman nimen ikinä. Nimittäin Seppo seellä eli Ceppo. Onneksi vaihdoin sen myöhemmin Sepoksi

    • Anonyymi

      Piru/saatana

    • Anonyymi

      Miksi sitten kysyt, mikä vauvalle nimeksi?

    • Anonyymi

      No maailman oudoin nimi on nutella mut ei oo ees paha (nutella on hyvää) mun mielestä inhottava nimi ois urpo.

    • Anonyymi

      Herkko Kullervo olisi aika herkullinen, mutta älä ihmeessä laita.

    • Anonyymi

      Varmaan julma hurtta

    • Anonyymi

      Mutsis

    • Anonyymi

      Yrjö🥴

    • Anonyymi

      Teemu.

    • Anonyymi

      mun meielstä adolf hitler on pahin pojan nimi ikinä oikeesti

    • Anonyymi

      Aura

    • Anonyymi

      Pipsa, Kikka ja Fifi on hhiirrvveeiittää

    • Anonyymi

      Rasmus

    • Anonyymi

      Siis kaikilla on omia mielipiteitä joten maailmassa on tuhansia nimiä nii totta kai jokin on jonkun mielestä huono nimi

    • Anonyymi

      Fack

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kamalimmat ovat: Pipsa, Pippa ja Pirre ja Luna

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe