Parturi-Kampaamot

Totuus esiin!

Nyt kaikki kertomaan kokemuksia seudun tukanleikkajista.
Itselläni on pitkät hiukset, enkä halua enää antaa niitä leikattavaksi kuin sellaiselle, jonka tiedän hyväksi ja päteväksi.

Olen aiemmin käynyt muutaman kerran siinä liikkeessä, mikä on cygnaeuspuiston yläpuolella.
Halpa, mutta en tiedä mikä olisi tulos jos haluaisin jotai "erikoisempaa".

6

1687

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyväshyvän

kampaamot tähä listaan ja mä sit niinku kehun omaa karvaamoo eniten
      paljon monesti hirveesti eiks joo (*) vähänks oon ovela

• Jeremyn roni

Mis ois sammonen jossa hiusten leikkuun ohella tulis suihin otto samaan hintaa. jäljellä ei niin väliä kun satun olemaan kalju eli molopää.

• kampaamossa

milestäni Tanja- niminen hoikka, pieni nainen, aivan uskomaton ja Galleriassa Petri tai Heidi osaa asiansa.

• näitä

Näitä en todellakaan suosittele: Parturi Eija Toikka ja Kangaslammella Parturi-Kampaamo Diana. Tai ainakaan mulla ja mun muutamalla kaverilla on kaikki epäonnistunut nuissa kahessa. Hakusessa oiski hyvä parturi nyt täältä...meinaa olla vaan vähä luottamuspula parturi-kampaajiin sattuneista syistä..

• Rocco Sif...

Ottaaks nää molemmat poskeen? Hyvin?

• Anonyymi

Olen pettynyt kampaajissa siihen,että viimeistään kolmannella käyntikerralla alkaa utelu. En halua avautua sukujuuristani, perheestäni,asuinpaikastani kenellekään. Pikkupaikkakunnalla haluan pitää yksityisyyteni ja asiani itselläni. Ystävät ovat asia erikseen. Kaksi kampaajaa olen jo on lempannut pois uteliaisuuden takia . Olivat kaikki
      ammattitaidoiltaan kelvollisia kyllä. Taas joudun luopumaan kampaajastani- sääli kyllä. Hyvät uudet ja vanhat kampaajat ,ottakaa onkeenne tämä: utelu pois,niin asiakkaat pysyvät uskollisina ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      331
      3884
    2. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      124
      2506
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      45
      1711
    4. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      203
      1679
    5. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      94
      1578
    6. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1568
    7. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      114
      1422
    8. Onko kaivattusi

Kuuma?
      Ikävä
      68
      1237
    9. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      72
      1128
    10. Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?

Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t
      Maailman menoa
      221
      1116
    Aihe