pettämisen tuntomerkit

mietteliäs38

Mistä tietää,että mies pettää ja salailee asioita?

63

25032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin näistä

      Sain entisen mieheni kiinni pettämisestä, sitä ennen hän toimi ainakin näin:
      - sähköposti ja kännykkä oli tarkoin suojeltua
      - ei kehdannut käydä sukulaisteni luona enää kylässä
      - kysyminen ei kannata, kieltää kuitenkin
      - seksiä ei ollut
      - kännykkä narikassa
      - yhtäkkinen yöpaikan muutos baari-illan jälkeen
      ja onhan noita vaikka mitä. Jos epäilyttää pengo kunnolla asioita, kyl se sieltä selviää. pääsetpä siitä sitten eroon.

      • auta!

        Itse aloin epäillä miestäni pettämisestä, kun hänen käytöksensä muuttui. Sitten vahingossa huomasin että miehellä oli ollut peliä erään naisen kanssa.Tästä hermostuin ja kysyin mieheltä. Hän kielsi kaiken ja vannoi rakkauttaan.

        Tästä silti jäi epäluulonpoikanen muhimaan mieleeni. Aloin tutkia hänen elämää. Kännykä, paperit, posti, "väärän" värisiä hiuksia autosta ym. Välillä löysin jotain vihjeitä muista naisista: viestejä, soittoja vierailta naisilta, kortsuja...Mies kielsi kaiken, suuttui penkomisistani (yllätys) ja vannoi rakkauttaan. Samalla hän alkoi suojelemaan omaisuuttaan, meni jopa puhelimen kanssa saunaan, jos joku soittaa..hah hah. Samalla minä aloin penkomaan yhä enemmän.Kaikki kaverini vakuuttelivat että luotettavampaa miestä et voi löytää ja että kaikkeenhan miehellä oli selitys. Noh, selitysten kuuleminen on helpompaa kuin totuus, selityksiin halutaankin uskoa.

        Olimme yhdessä 7 vuotta. Viimeinen vuosi meni epäilyksen ja luottamattomuuden parissa. Viimeinen niitti oli kun taas löysin viestin, jonka mies oli lähettänyt ystävälleen. Hän kertoi tavanneensa ihanan naisen, jonka halusi tavata uudestaan. Tähän oli selityksenä että nainen oli vaan niin mukava ja että se olisi sopinut hänen ystävälleen, miestä ei koskaan ole kiinnostanut mitkään parituspuuhat. En voinut enää uskoa, miten mies voi aina olla täydellinen, naiset vaan hyökkäävät hänen kimppuunsa. Mietin asiaa todenteolla ja kerroin miehelle, voitaisiinko asia selvittää, mikä meillä on pielessä. Tiesin että mies rakastaa minua ja minä myös häntä. Sanoin että jos hän kertoo totuuden kaikesta niin voin yrittää antaa anteeksi. Mies sanoi ettei ole pettänyt minua. Tein hyvin vaikean päätöksen, jätin hänet.

        En koskaan saanut kunnon todisteita, että mies olisi pettänyt minua. Minulla oli vaan aavistus että hän tekee niin. En vieläkään tiedä, enkä haluakkaan. Ei kannata tuhlata energiaa mihinkään penkomiseen, jotkut onnistuu siinä jotkut ei. Touhuni oli aivan järjetöntä, enkä tajua miten jaksoin sitä niin kauan. Mieheni oli tyrmistynyt päätöksestäni (on varmaan katkera lopun elämäänsä), eikä voinut käsittää miksi haluan erota. Syy mieheni jättämiseen ei ollut pettäminen vaan luottamattomuus. Jättäminen on paljon helpompaa jos löytää todisteita pettämisestä. Mutta tosiasia on, että jos toiseen ei voi luottaa, on suhde tuhoon tuomittu.


      • kieltää
        auta! kirjoitti:

        Itse aloin epäillä miestäni pettämisestä, kun hänen käytöksensä muuttui. Sitten vahingossa huomasin että miehellä oli ollut peliä erään naisen kanssa.Tästä hermostuin ja kysyin mieheltä. Hän kielsi kaiken ja vannoi rakkauttaan.

        Tästä silti jäi epäluulonpoikanen muhimaan mieleeni. Aloin tutkia hänen elämää. Kännykä, paperit, posti, "väärän" värisiä hiuksia autosta ym. Välillä löysin jotain vihjeitä muista naisista: viestejä, soittoja vierailta naisilta, kortsuja...Mies kielsi kaiken, suuttui penkomisistani (yllätys) ja vannoi rakkauttaan. Samalla hän alkoi suojelemaan omaisuuttaan, meni jopa puhelimen kanssa saunaan, jos joku soittaa..hah hah. Samalla minä aloin penkomaan yhä enemmän.Kaikki kaverini vakuuttelivat että luotettavampaa miestä et voi löytää ja että kaikkeenhan miehellä oli selitys. Noh, selitysten kuuleminen on helpompaa kuin totuus, selityksiin halutaankin uskoa.

        Olimme yhdessä 7 vuotta. Viimeinen vuosi meni epäilyksen ja luottamattomuuden parissa. Viimeinen niitti oli kun taas löysin viestin, jonka mies oli lähettänyt ystävälleen. Hän kertoi tavanneensa ihanan naisen, jonka halusi tavata uudestaan. Tähän oli selityksenä että nainen oli vaan niin mukava ja että se olisi sopinut hänen ystävälleen, miestä ei koskaan ole kiinnostanut mitkään parituspuuhat. En voinut enää uskoa, miten mies voi aina olla täydellinen, naiset vaan hyökkäävät hänen kimppuunsa. Mietin asiaa todenteolla ja kerroin miehelle, voitaisiinko asia selvittää, mikä meillä on pielessä. Tiesin että mies rakastaa minua ja minä myös häntä. Sanoin että jos hän kertoo totuuden kaikesta niin voin yrittää antaa anteeksi. Mies sanoi ettei ole pettänyt minua. Tein hyvin vaikean päätöksen, jätin hänet.

        En koskaan saanut kunnon todisteita, että mies olisi pettänyt minua. Minulla oli vaan aavistus että hän tekee niin. En vieläkään tiedä, enkä haluakkaan. Ei kannata tuhlata energiaa mihinkään penkomiseen, jotkut onnistuu siinä jotkut ei. Touhuni oli aivan järjetöntä, enkä tajua miten jaksoin sitä niin kauan. Mieheni oli tyrmistynyt päätöksestäni (on varmaan katkera lopun elämäänsä), eikä voinut käsittää miksi haluan erota. Syy mieheni jättämiseen ei ollut pettäminen vaan luottamattomuus. Jättäminen on paljon helpompaa jos löytää todisteita pettämisestä. Mutta tosiasia on, että jos toiseen ei voi luottaa, on suhde tuhoon tuomittu.

        3 § (9.6.2000/531) Viestintäsalaisuuden loukkaus. Joka oikeudettomasti

        1. avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
        2. hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Yritys on rangaistava.


      • Just joo
        kieltää kirjoitti:

        3 § (9.6.2000/531) Viestintäsalaisuuden loukkaus. Joka oikeudettomasti

        1. avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
        2. hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Yritys on rangaistava.

        Ja paskat, sanon minä. Jos on vahvoja epäilyjä, että toinen touhuaa jotain selkäsi takana, niin aivan varmasti kannattaa tutkia hieman kännykkää ja sähköpostia. Niin moni on jäänyt kiinni rysän päältä. Pitäisikö vain vuosikaudet sietää kaikenlaista salailua ja pettämistä ja leikkiä tietämätöntä. Ihmeellistä touhua nykyaikana, kun luodaan ihmisille harhakuva vääränlaisesta yksityisýydestä. Pidetään sallittuna pettää ja touhuta kaikenlaista puolison selän takana. Suurin huoli näkyy olevan, ettei toinen vaan saa tietää.
        Siinä sitten vedotaan viestintäsalaisuuden rikkomiseen, kun toinen saa selville esim. salasuhteen. Helposti vielä syyllistetään asioita selville ottanut.


      • ÄläKusetaKusettajaa
        auta! kirjoitti:

        Itse aloin epäillä miestäni pettämisestä, kun hänen käytöksensä muuttui. Sitten vahingossa huomasin että miehellä oli ollut peliä erään naisen kanssa.Tästä hermostuin ja kysyin mieheltä. Hän kielsi kaiken ja vannoi rakkauttaan.

        Tästä silti jäi epäluulonpoikanen muhimaan mieleeni. Aloin tutkia hänen elämää. Kännykä, paperit, posti, "väärän" värisiä hiuksia autosta ym. Välillä löysin jotain vihjeitä muista naisista: viestejä, soittoja vierailta naisilta, kortsuja...Mies kielsi kaiken, suuttui penkomisistani (yllätys) ja vannoi rakkauttaan. Samalla hän alkoi suojelemaan omaisuuttaan, meni jopa puhelimen kanssa saunaan, jos joku soittaa..hah hah. Samalla minä aloin penkomaan yhä enemmän.Kaikki kaverini vakuuttelivat että luotettavampaa miestä et voi löytää ja että kaikkeenhan miehellä oli selitys. Noh, selitysten kuuleminen on helpompaa kuin totuus, selityksiin halutaankin uskoa.

        Olimme yhdessä 7 vuotta. Viimeinen vuosi meni epäilyksen ja luottamattomuuden parissa. Viimeinen niitti oli kun taas löysin viestin, jonka mies oli lähettänyt ystävälleen. Hän kertoi tavanneensa ihanan naisen, jonka halusi tavata uudestaan. Tähän oli selityksenä että nainen oli vaan niin mukava ja että se olisi sopinut hänen ystävälleen, miestä ei koskaan ole kiinnostanut mitkään parituspuuhat. En voinut enää uskoa, miten mies voi aina olla täydellinen, naiset vaan hyökkäävät hänen kimppuunsa. Mietin asiaa todenteolla ja kerroin miehelle, voitaisiinko asia selvittää, mikä meillä on pielessä. Tiesin että mies rakastaa minua ja minä myös häntä. Sanoin että jos hän kertoo totuuden kaikesta niin voin yrittää antaa anteeksi. Mies sanoi ettei ole pettänyt minua. Tein hyvin vaikean päätöksen, jätin hänet.

        En koskaan saanut kunnon todisteita, että mies olisi pettänyt minua. Minulla oli vaan aavistus että hän tekee niin. En vieläkään tiedä, enkä haluakkaan. Ei kannata tuhlata energiaa mihinkään penkomiseen, jotkut onnistuu siinä jotkut ei. Touhuni oli aivan järjetöntä, enkä tajua miten jaksoin sitä niin kauan. Mieheni oli tyrmistynyt päätöksestäni (on varmaan katkera lopun elämäänsä), eikä voinut käsittää miksi haluan erota. Syy mieheni jättämiseen ei ollut pettäminen vaan luottamattomuus. Jättäminen on paljon helpompaa jos löytää todisteita pettämisestä. Mutta tosiasia on, että jos toiseen ei voi luottaa, on suhde tuhoon tuomittu.

        paskapuhetta koko viesti XD Vois lukea koko juttunsa muutaman kertaan ennenkuin painaa nappia.


      • lmjkpoöl
        auta! kirjoitti:

        Itse aloin epäillä miestäni pettämisestä, kun hänen käytöksensä muuttui. Sitten vahingossa huomasin että miehellä oli ollut peliä erään naisen kanssa.Tästä hermostuin ja kysyin mieheltä. Hän kielsi kaiken ja vannoi rakkauttaan.

        Tästä silti jäi epäluulonpoikanen muhimaan mieleeni. Aloin tutkia hänen elämää. Kännykä, paperit, posti, "väärän" värisiä hiuksia autosta ym. Välillä löysin jotain vihjeitä muista naisista: viestejä, soittoja vierailta naisilta, kortsuja...Mies kielsi kaiken, suuttui penkomisistani (yllätys) ja vannoi rakkauttaan. Samalla hän alkoi suojelemaan omaisuuttaan, meni jopa puhelimen kanssa saunaan, jos joku soittaa..hah hah. Samalla minä aloin penkomaan yhä enemmän.Kaikki kaverini vakuuttelivat että luotettavampaa miestä et voi löytää ja että kaikkeenhan miehellä oli selitys. Noh, selitysten kuuleminen on helpompaa kuin totuus, selityksiin halutaankin uskoa.

        Olimme yhdessä 7 vuotta. Viimeinen vuosi meni epäilyksen ja luottamattomuuden parissa. Viimeinen niitti oli kun taas löysin viestin, jonka mies oli lähettänyt ystävälleen. Hän kertoi tavanneensa ihanan naisen, jonka halusi tavata uudestaan. Tähän oli selityksenä että nainen oli vaan niin mukava ja että se olisi sopinut hänen ystävälleen, miestä ei koskaan ole kiinnostanut mitkään parituspuuhat. En voinut enää uskoa, miten mies voi aina olla täydellinen, naiset vaan hyökkäävät hänen kimppuunsa. Mietin asiaa todenteolla ja kerroin miehelle, voitaisiinko asia selvittää, mikä meillä on pielessä. Tiesin että mies rakastaa minua ja minä myös häntä. Sanoin että jos hän kertoo totuuden kaikesta niin voin yrittää antaa anteeksi. Mies sanoi ettei ole pettänyt minua. Tein hyvin vaikean päätöksen, jätin hänet.

        En koskaan saanut kunnon todisteita, että mies olisi pettänyt minua. Minulla oli vaan aavistus että hän tekee niin. En vieläkään tiedä, enkä haluakkaan. Ei kannata tuhlata energiaa mihinkään penkomiseen, jotkut onnistuu siinä jotkut ei. Touhuni oli aivan järjetöntä, enkä tajua miten jaksoin sitä niin kauan. Mieheni oli tyrmistynyt päätöksestäni (on varmaan katkera lopun elämäänsä), eikä voinut käsittää miksi haluan erota. Syy mieheni jättämiseen ei ollut pettäminen vaan luottamattomuus. Jättäminen on paljon helpompaa jos löytää todisteita pettämisestä. Mutta tosiasia on, että jos toiseen ei voi luottaa, on suhde tuhoon tuomittu.

        Kuulostaa niin tutulta että liekö nykyinen miesystäväni edellisen ex..päivämäärätkin täsmäisi hänen eroonsa ja tuo yhdessäolonne kesto...ja juuri sama -naiset soittaa ja häntä kiiusoitellaan jollakin toisella naisella , ei voi lähteä ravintolaan (siellä on kai exiä tai sitten nykyisiä), sanoo ettei ole pettänyt, mutta omituisia menoja omituisiin aikoihin esim klo 22 illalla tai sitten klo 6 aamulla. Sitten flirttiä minun läsnäollessa. Mutta vannoo rakkauttaan...


      • this is the end
        kieltää kirjoitti:

        3 § (9.6.2000/531) Viestintäsalaisuuden loukkaus. Joka oikeudettomasti

        1. avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
        2. hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Yritys on rangaistava.

        Sinä joka heitit lakipykäliä tuonne ylemmäs, niin mietippä että on mies joka naiselle jää kiinni salasuhteestaan, niin pitää olla melko munaton mies että ilmoittaisi kännykän tutkimisen poliisille kun itse jää kiinni. Sitäpaitsi milläs todistat että sitä on pengottu ilman lupaa, sana sanaa vastaan;)

        Jos epäilyttää, kannattaa tutkia. Paras on ettei joutuisi siihen, mutta sainpa kerran yhden miehen kiinni viesitettylästä kun tsekkasin kännyä. Ne valheet loppui siihen.


      • lakinyymi
        kieltää kirjoitti:

        3 § (9.6.2000/531) Viestintäsalaisuuden loukkaus. Joka oikeudettomasti

        1. avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
        2. hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Yritys on rangaistava.

        Nämä pykäläsi eivät valitettavasti koske jo avattuja eli luettuja tekstiviestejä kännykässä. Jos niitä ei kukaan tajua poistaa ja jättää puhelimen vartiotta, niin oma moka. Siitä vain kaikki lukemaan toisten viestejä! :)


      • tekopyhää
        kieltää kirjoitti:

        3 § (9.6.2000/531) Viestintäsalaisuuden loukkaus. Joka oikeudettomasti

        1. avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
        2. hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Yritys on rangaistava.

        Ihan v***n sama jos puoliso valehtelee, peittelee selittelee, vanno rakkauttaan ja panee vierasta kun selkänsä kääntää. Haastakoon oikeuteen.


      • luottamuspulassa
        auta! kirjoitti:

        Itse aloin epäillä miestäni pettämisestä, kun hänen käytöksensä muuttui. Sitten vahingossa huomasin että miehellä oli ollut peliä erään naisen kanssa.Tästä hermostuin ja kysyin mieheltä. Hän kielsi kaiken ja vannoi rakkauttaan.

        Tästä silti jäi epäluulonpoikanen muhimaan mieleeni. Aloin tutkia hänen elämää. Kännykä, paperit, posti, "väärän" värisiä hiuksia autosta ym. Välillä löysin jotain vihjeitä muista naisista: viestejä, soittoja vierailta naisilta, kortsuja...Mies kielsi kaiken, suuttui penkomisistani (yllätys) ja vannoi rakkauttaan. Samalla hän alkoi suojelemaan omaisuuttaan, meni jopa puhelimen kanssa saunaan, jos joku soittaa..hah hah. Samalla minä aloin penkomaan yhä enemmän.Kaikki kaverini vakuuttelivat että luotettavampaa miestä et voi löytää ja että kaikkeenhan miehellä oli selitys. Noh, selitysten kuuleminen on helpompaa kuin totuus, selityksiin halutaankin uskoa.

        Olimme yhdessä 7 vuotta. Viimeinen vuosi meni epäilyksen ja luottamattomuuden parissa. Viimeinen niitti oli kun taas löysin viestin, jonka mies oli lähettänyt ystävälleen. Hän kertoi tavanneensa ihanan naisen, jonka halusi tavata uudestaan. Tähän oli selityksenä että nainen oli vaan niin mukava ja että se olisi sopinut hänen ystävälleen, miestä ei koskaan ole kiinnostanut mitkään parituspuuhat. En voinut enää uskoa, miten mies voi aina olla täydellinen, naiset vaan hyökkäävät hänen kimppuunsa. Mietin asiaa todenteolla ja kerroin miehelle, voitaisiinko asia selvittää, mikä meillä on pielessä. Tiesin että mies rakastaa minua ja minä myös häntä. Sanoin että jos hän kertoo totuuden kaikesta niin voin yrittää antaa anteeksi. Mies sanoi ettei ole pettänyt minua. Tein hyvin vaikean päätöksen, jätin hänet.

        En koskaan saanut kunnon todisteita, että mies olisi pettänyt minua. Minulla oli vaan aavistus että hän tekee niin. En vieläkään tiedä, enkä haluakkaan. Ei kannata tuhlata energiaa mihinkään penkomiseen, jotkut onnistuu siinä jotkut ei. Touhuni oli aivan järjetöntä, enkä tajua miten jaksoin sitä niin kauan. Mieheni oli tyrmistynyt päätöksestäni (on varmaan katkera lopun elämäänsä), eikä voinut käsittää miksi haluan erota. Syy mieheni jättämiseen ei ollut pettäminen vaan luottamattomuus. Jättäminen on paljon helpompaa jos löytää todisteita pettämisestä. Mutta tosiasia on, että jos toiseen ei voi luottaa, on suhde tuhoon tuomittu.

        Nimimerkki auta! Kiitos kommentistasi. Itse harrastan ajoitain tuota samaa ja olenkin ajatellut, että kannattaako, sillä vain pilaa hyvän suhteen, jos toinen oikeasti ei petäkään, vaikka monenlaista luottamuksen pettämistä olisikin muutoin. Tuo kortsu kuulostaa tuossa kyllä aika selvältä merkiltä. Omani selitteli aikoinaan hätävalheita, kun löytyi vajaa kortsupaketti häneltä, vaikka sellaisia emme käyttäneet! Myöhemmin kertoi, mistä nuo olivat tulleet, eli ihanpa oli maksullisen luona käynyt! Kyllä jos sellaisesta ei tule toiselle todella pitkäaikaisia epäluuloja toisen luotettavuudesta, niin sitten pitää olla kyllä itsekin samanlainen pettäjä ja vähät välittää koko parisuhteesta!
        Pettäminen on merkki siitä, ettei ota omaa parisuhdetta ja omaa kumppaniaan vakavasti, vaan tallaa hänen tunteitaan ja salaa nauttii vääryydestä, eli osoittaa luonteen kieroutumista, valheellista elämää ja oikeasti on epäluotettava! En voi itse luottaa puolisooni tuon jälkeen, vaikka jonkin aikaa vanhojen asioiden esilletulon jälkeen luotinkin häneen täysin. Pikku hiljaa kuitenkin tuli kaikenlaista, mikä on syönyt luottamusta. Vaikka suoraan en ole nähnyt paljoakaan hänen flirttaavan muiden kanssa, niin jonkun kerran on loukannut minun tunteitani niin syvästi, että vieläkin itkettää, jos jään ajattelemaan. Eikä hän omasta mielestään tee mitään väärää, vaan minä olen sairas ja mustasukkainen, vaikka tunteeni koen niistä tilanteista johtuen olevan täysin normaaleja ja täysin hallittavissani, enkä todellakaan ajattele edes kostavani mitään kenellekään, sillä en tahdo mitään lisärettelöitä itselleni, miehen raivoamisessa on jo tarpeeksi kestämistä.
        Raivoaako yleensä pettäjämiehet, jos tällaisista asioista tulee puhe ja puoliso kyselee luottamuksen perään?
        Vai raivoako mies sen takia, että ON uskollinen, mutta että häntä repii, jos epäilen, kun on aiemmin tehnyt väärin? Vai sen takia, että minä epäilen hänen luottamustaan, vaikka itsekin olen aikoinaan tehnyt samanlaista vääryyttä, mutta tehnyt kyllä todella selkeän ratkaisun, että siihen en enää sorru, enkä halua selvittelyjen jälkeen muistaa koko asiaa, ja olen osoittanut selkeän selvästi, että ei ole minkäänlaista aihettakaan edes epäillä päätöstäni, siinä pysyn, vaikka toinen tekis mitä! Kosto on tällaisissa asioissa vihoviimeinen asia, se ei kannata. Jos näkee, että toinen tekee väärin, ei itse tarvitse todellakaan tehdä väärin, vaan voi pitää oman puhtautensa!
        Vääryydentekijä tehköön edelleen väärin ... mutta pyhä pyhittyköön! Joka on kerran kokonaan pesty, sille riittää, että vain jalat pestään ... eli vain matkapölyt jaloista.


      • erään ä:n puoliso
        auta! kirjoitti:

        Itse aloin epäillä miestäni pettämisestä, kun hänen käytöksensä muuttui. Sitten vahingossa huomasin että miehellä oli ollut peliä erään naisen kanssa.Tästä hermostuin ja kysyin mieheltä. Hän kielsi kaiken ja vannoi rakkauttaan.

        Tästä silti jäi epäluulonpoikanen muhimaan mieleeni. Aloin tutkia hänen elämää. Kännykä, paperit, posti, "väärän" värisiä hiuksia autosta ym. Välillä löysin jotain vihjeitä muista naisista: viestejä, soittoja vierailta naisilta, kortsuja...Mies kielsi kaiken, suuttui penkomisistani (yllätys) ja vannoi rakkauttaan. Samalla hän alkoi suojelemaan omaisuuttaan, meni jopa puhelimen kanssa saunaan, jos joku soittaa..hah hah. Samalla minä aloin penkomaan yhä enemmän.Kaikki kaverini vakuuttelivat että luotettavampaa miestä et voi löytää ja että kaikkeenhan miehellä oli selitys. Noh, selitysten kuuleminen on helpompaa kuin totuus, selityksiin halutaankin uskoa.

        Olimme yhdessä 7 vuotta. Viimeinen vuosi meni epäilyksen ja luottamattomuuden parissa. Viimeinen niitti oli kun taas löysin viestin, jonka mies oli lähettänyt ystävälleen. Hän kertoi tavanneensa ihanan naisen, jonka halusi tavata uudestaan. Tähän oli selityksenä että nainen oli vaan niin mukava ja että se olisi sopinut hänen ystävälleen, miestä ei koskaan ole kiinnostanut mitkään parituspuuhat. En voinut enää uskoa, miten mies voi aina olla täydellinen, naiset vaan hyökkäävät hänen kimppuunsa. Mietin asiaa todenteolla ja kerroin miehelle, voitaisiinko asia selvittää, mikä meillä on pielessä. Tiesin että mies rakastaa minua ja minä myös häntä. Sanoin että jos hän kertoo totuuden kaikesta niin voin yrittää antaa anteeksi. Mies sanoi ettei ole pettänyt minua. Tein hyvin vaikean päätöksen, jätin hänet.

        En koskaan saanut kunnon todisteita, että mies olisi pettänyt minua. Minulla oli vaan aavistus että hän tekee niin. En vieläkään tiedä, enkä haluakkaan. Ei kannata tuhlata energiaa mihinkään penkomiseen, jotkut onnistuu siinä jotkut ei. Touhuni oli aivan järjetöntä, enkä tajua miten jaksoin sitä niin kauan. Mieheni oli tyrmistynyt päätöksestäni (on varmaan katkera lopun elämäänsä), eikä voinut käsittää miksi haluan erota. Syy mieheni jättämiseen ei ollut pettäminen vaan luottamattomuus. Jättäminen on paljon helpompaa jos löytää todisteita pettämisestä. Mutta tosiasia on, että jos toiseen ei voi luottaa, on suhde tuhoon tuomittu.

        Kyllä tuollaisen toiminnan täytyy jättää jälki myös seuraaviin suhdeyrityksiin. Luottamuksen menetys ilman todisteita, kun sen on kerran tehnyt, niin tekeekö helposti uudelleen jatkossa? Purammeko omat pettymyksemme aina kumppanin niskaan ja sitten olemme valmiit syyttämään aina ja kaikessa toista pieleen menneestä parisuhteesta.
        Mustasukkaisuus voi olla joskus vaikeaa, en tiedä helpottaako tulevia suhteita, jos tuon vaivan itsessään ymmärtää. Johtuuko jo edellisestä suhteesta, jossa on käsittelemättä jäänyt asioita ja kierre pahenee suhde suhteelta niin, että eroaa kun tulee ihon alle fiilis luottamuksen katoamisesta.
        Kun toista ei voi omistaa, liittyykö tuo lausahdus myös siihen, että toinen on liian mustasukkainen ja sitä kautta ahdistelee toisen ns. seinän rakoon. En tiedä, järjetöntä vai ei.


      • kaikkea kanssa
        kieltää kirjoitti:

        3 § (9.6.2000/531) Viestintäsalaisuuden loukkaus. Joka oikeudettomasti

        1. avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
        2. hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Yritys on rangaistava.

        höpöhöpö jos TIEDÄT että olet pettäjän kanssa ja VAISTO on oikea. Itselläkin ptää olla tuo VAISTO, nimittäin ITSESUOJELUVAISTO: Muuten ei kannata toisen postiin koskea ellei epäile.


    • TITITYYYyyyy

      Kännykkään ei saa koskea. Jos soitat puhelimeen ei vastata. Jos puhelin soi niin ei vastata tai mennään äkkiä pois puhumaan. Mies voi alkaa jopa syyttää sinua vainoharhaiseksi vaikka aavistuksesi olisi oikeassa, niin usein miehet tekevät. Itse olen myöhemmin saannut tietää tietää että itse en tosiaankaan ollut se hullu ja vainoharhinen.

      • Mitähän tekisin???

        Tällästä se oli tai on ollut mullakin. Näin viestit ja ne olivat vain ystävältä, ainakin niin sanoi. No viestin sisältöön nähden en usko että oli vain ystävä kyseessä. Ihan kuin olisi mun kirjoittama. Luottamus mennyt, en tiedä miten suhteen käy :( Olen miettinyt että pitäisikö vain kylmästi lopettaa. Kännykkä on aina äänettömällä. En tiedä tapasivatko he vai oliko se vain kännykkä välistä yhteyden pitoa.

        Jokuhan tässä nyt on pahasti pielessä.

        Mies kertoo rakastavansa mutta teot ovat aivan muuta. Muuttuu tosi ilkeäksi ja hankalaksi. Ei mitään läheisyyttä, ei siis minkäänlaista läheisyyttä.

        Itse olen ollut luottamuksen arvoinen 100% Ajattelin heti alkuun että teen kaikkeni että suhde toimisi. Mutta kun ukko sellainen flirtti, silmieni edessä.


      • Vai100prosenttinen

        Sinä olet 100 prosenttinen. Anna minun nauraa, kukaan ei ole 100 prosenttinen. Mieti sitä mikä olet itse.


    • mietityttää

      Mitäs jos epäilee,että miehellä on kaveri joka on homo?

    • sanottuna

      kunnon pelimies antaa vaimon pengata puhelimensa, lukea sähköpostin, jopa hoitaa kirjeenvaihtoa, tulee aina oikeaan aikaan kotiin, ei tuoksu vieraalle, ei liian puhtaalle, eikä likaiselle. Kunnon pelimies osaa ajoittaa oman elämänsä ja perhe-elämän niin sievästi limittäin,ettei niitten hoitamisesta rinnakkain ole mitään vaivaa.

      Tarvitaan vain asiaan taipuvainen ja suostuvainen nainen kumppaniksi, parasta jos nainen ei ole ihan kokematon, vaan aikuinen, joka tietää mitä tahtoo ja keneltä. Jos nainen on järkevä, ja on tyytyväinen siihen mitä saa silloin kun saa, mies voi pujotella kahden sylin väliä vuosikausia, ja tyydyttävät suhteet kahteen naiseen toimivat moitteetta.

      Vaimo pitää hänkin alitajuisesti silmät kiinni, ei lähde penkomaan eikä haistelemaan, vaan on ihan tyytyväinen, kun kuvio on jotakuinkin kasassa.

      Itse olen tällaisessa kuviossa. Voi olla, ettei miehen avioliitto pääty koskaan, mutta en minäkään siitä pihalle joudu. Miehen vaimo tietää, mutta on kuin ei tietäisi. Miehen vaimo ei tule koskaan haastamaan minua kaksintaisteluun, koska tietää jo etukäteen, että tulisi sen häviämään. Minä en pidä häntä vihollisena mutta en ystävänäkään, hän taas tuntuu reagoivan voimakkaastikin; niin säälittävää kuin sellainen onkin.

      Mistä siis tietää, että mies pettää ja salailee asioita? Ei välttämättä mistään. Mies voi olla jopa iloisempi, anteliaampi ja ihastuttavampi kun hänellä on joku jota miettiä ja ajatella, oli arki ja vastassa "vain" pelkkä vaimo.

      • -vieras-

        sivumennen sanottuna, hakeudu hoitoon! Sairasta tollanen!! Onneks elämässä ei tarvi ulkopuolisia miettiä kunhan oma jalkoväli on tyytyväinen... korvienvälistä viis, taitaa olla tyhjää! Toivottavasti tommonen pelimies kuin se ukko on, on älynny olla hankkimatta lapsia! Luuletko muuten olevas ainoa? Tommoset pelimiehet kun ei kato tyydy vaan yhteen ulkopuoliseen, kyl niitä on useempikin ja mistä sä tiedät et se miettii just sua, kun on naama virneessä, eli voit miettiä mistä se johtuu, jos virnuilee, kun tulee sun luo. Tuskin käy edes pesulla välillä, vaan hoitelee samoilla liu'uilla kaikki akkansa! Hyi helvetti!!


      • Viidenkympinvillitys

        Olen ilmeisesti niin tyhmä, että siitä saakin sakottaa, mutta mieheni on nyt jo ainakin kolmannen kerran pettänyt ja etsinyt siis seuraa netistä. Ensimmäisellä kerralla hän oli muuttamassa yhteen tapailtuaan "elämänsä naista" vajaan kaksi viikkoa. Meillä on kolme nyt murrosikäistä lasta ja heitä hän oli tutustuttamassa naiseen välittömästi. Ajatteli, että parin kuukauden kuluttua koossa olisi onnellinen uusioperhe ja kaikki olisivat tyytyväisiä hänen tekemiinsä ratkaisuihin. Olin aivan maassa. Sitten kun olin saanut itseni koottua ja asioita järjesteltyä, hän halusikin tulla takaisin. Nyt puolitoista vuotta myöhemmin hän on pettänyt ilmeisesti jälleen (ja siinä välissä)ja nyt hänellä on aivan samanlainen kuvio menossa. Kaikki pitäisi hoitaa nopeasti ja tietysti ilman lakimiestä.
        Mieheni on yli viisikymppinen, raha-asiansa sotkenut kaveri. Nämä tuttavuudet hän on löytänyt netistä. Joka kerta hän on jäänyt kiinni tyhmyyttään kun olen alkanut epäillä jotain.
        Miten joku onkin niin miehenkipeä, että uskoo kaikki ne sadut, joita hän on naisille sepittänyt. Tämä nykyinenkin tuttavuus tiesi miehen olevan naimisissä ja kolmen lapsen isä. Naiselle mies on lupaillut todennäköisesti kuun taivaalta - kunhan pääsee eroon lohikäärmeestä.
        Edellisen suhteen mies laittoi poikki tekstiviestillä, perui avioeron ja pyysi lapsilta anteeksi. Kertoi ettei ollut ajatellut mitä oli tekemässä. Nyt hän on jälleen kerran pilannut neljän ihmisen elämän.


      • kilju11
        Viidenkympinvillitys kirjoitti:

        Olen ilmeisesti niin tyhmä, että siitä saakin sakottaa, mutta mieheni on nyt jo ainakin kolmannen kerran pettänyt ja etsinyt siis seuraa netistä. Ensimmäisellä kerralla hän oli muuttamassa yhteen tapailtuaan "elämänsä naista" vajaan kaksi viikkoa. Meillä on kolme nyt murrosikäistä lasta ja heitä hän oli tutustuttamassa naiseen välittömästi. Ajatteli, että parin kuukauden kuluttua koossa olisi onnellinen uusioperhe ja kaikki olisivat tyytyväisiä hänen tekemiinsä ratkaisuihin. Olin aivan maassa. Sitten kun olin saanut itseni koottua ja asioita järjesteltyä, hän halusikin tulla takaisin. Nyt puolitoista vuotta myöhemmin hän on pettänyt ilmeisesti jälleen (ja siinä välissä)ja nyt hänellä on aivan samanlainen kuvio menossa. Kaikki pitäisi hoitaa nopeasti ja tietysti ilman lakimiestä.
        Mieheni on yli viisikymppinen, raha-asiansa sotkenut kaveri. Nämä tuttavuudet hän on löytänyt netistä. Joka kerta hän on jäänyt kiinni tyhmyyttään kun olen alkanut epäillä jotain.
        Miten joku onkin niin miehenkipeä, että uskoo kaikki ne sadut, joita hän on naisille sepittänyt. Tämä nykyinenkin tuttavuus tiesi miehen olevan naimisissä ja kolmen lapsen isä. Naiselle mies on lupaillut todennäköisesti kuun taivaalta - kunhan pääsee eroon lohikäärmeestä.
        Edellisen suhteen mies laittoi poikki tekstiviestillä, perui avioeron ja pyysi lapsilta anteeksi. Kertoi ettei ollut ajatellut mitä oli tekemässä. Nyt hän on jälleen kerran pilannut neljän ihmisen elämän.

        Kuvottavaa.. ajattelis ees teidän lapsia.. =(


      • pöljä akka
        Viidenkympinvillitys kirjoitti:

        Olen ilmeisesti niin tyhmä, että siitä saakin sakottaa, mutta mieheni on nyt jo ainakin kolmannen kerran pettänyt ja etsinyt siis seuraa netistä. Ensimmäisellä kerralla hän oli muuttamassa yhteen tapailtuaan "elämänsä naista" vajaan kaksi viikkoa. Meillä on kolme nyt murrosikäistä lasta ja heitä hän oli tutustuttamassa naiseen välittömästi. Ajatteli, että parin kuukauden kuluttua koossa olisi onnellinen uusioperhe ja kaikki olisivat tyytyväisiä hänen tekemiinsä ratkaisuihin. Olin aivan maassa. Sitten kun olin saanut itseni koottua ja asioita järjesteltyä, hän halusikin tulla takaisin. Nyt puolitoista vuotta myöhemmin hän on pettänyt ilmeisesti jälleen (ja siinä välissä)ja nyt hänellä on aivan samanlainen kuvio menossa. Kaikki pitäisi hoitaa nopeasti ja tietysti ilman lakimiestä.
        Mieheni on yli viisikymppinen, raha-asiansa sotkenut kaveri. Nämä tuttavuudet hän on löytänyt netistä. Joka kerta hän on jäänyt kiinni tyhmyyttään kun olen alkanut epäillä jotain.
        Miten joku onkin niin miehenkipeä, että uskoo kaikki ne sadut, joita hän on naisille sepittänyt. Tämä nykyinenkin tuttavuus tiesi miehen olevan naimisissä ja kolmen lapsen isä. Naiselle mies on lupaillut todennäköisesti kuun taivaalta - kunhan pääsee eroon lohikäärmeestä.
        Edellisen suhteen mies laittoi poikki tekstiviestillä, perui avioeron ja pyysi lapsilta anteeksi. Kertoi ettei ollut ajatellut mitä oli tekemässä. Nyt hän on jälleen kerran pilannut neljän ihmisen elämän.

        perui avioeron - miksi annoit perua?


      • onko järkee

        onko järkee naisen tai miehen olla suhteessa tuommosen kanssa, sitä mieltä, että ulos. minä en ainakaan jaksas tutkia ja penkoa.
        vaisto ja näkeehän sen touhun jo kauas, kun kumppani säätää. kokemusta on, vieläpä kumppani sano varalla pitävän. siinä sitä rakkautta suhteessa riittää. jätin ilomielin.


    • ldhfsnh

      ...puhelimeen ei vastata, ollaan kireitä, ei seurallisia, sinusta löydetään enemmän vikoja kuin hyviä puolia...käytös muuttuu.

      • Mielipide2

        Voi tuo kertoa muuten vaan suhteen lopun alustakin :( Ei siinä pettämistä tarvita jos vaan muuten asiat alkaa olla tolla tolalla.


    • parasta ennen. lutka

      Kyllä ne naisetkin osaavat nämä hommat. työtön nais ystäväni ..huom, entinen nykyisin. Hänellä kaksi kännykkää tuli soittoja ei vastannut ex ukko soittaa tai joku puhelin myyjä hänen vastaukset kun kysyin mikset vastaa. Kumma kyllä ei ne puhelin myyjät mulle soitelleet . Mihin työtön nais ihminen kahta kännykkä liittymää tarvii .toinen liittymä kuuma linja .Nimen omaan kireä oli arvosteli minua käytös muuttui hänelläkin .Mulle ilmoitti etten saa hänelle soitella jos ei asjaa .Tiesin kyllä ketä tapailee kaveri kävi kerran viikossa hommat hoitamassa.Kaikkihan tuli tietysti ilmi kiistää koko asjan . tuolta treffi palstalta nyt etsii uutta miestä ettinyt jo puoli vuotta .Kun hänen tämä sivu suhde ei kuitenkaan kestänyt eihän se tyyppi kummemmin hänestä välittänyt kunhan sai naida . Olin kaiketi vuoden päivät aisan kannattaja ---Kyllä tästä kaikesta kusetuksesta jäi todella katkera mieli kyseinen nainen vielä jälki käteen meinas että ollaan ystäviä tollaisia ystäviä minä en elämääni kaipaa .PYSTYS VAIN UNOHTAMAAN KOKO HOMMAN

      • Elämä jatkuu

        Kyllä työttömällä voi olla hyvinkin kaksi kännykkää jos haluaa säästää puhelinlaskuissa. On olemassa liittymätyyppejä joissa on jatkuvasti ilmaiset puhelut saman operaattorin sisällä, jolloin voi esim. sukulaisen tai ystävän kanssa puhua pitkiä puheluita ilmaiseksi. Silti tarvitsee myös ns. tavallisen liittymän jota käyttää muiden kanssa (koska kaikilla ei ole saman operaattorin littymää). Eli ei aina ole kysymyksessä pettäminen jos ihmisellä on 2 kännykkää ja syitä voi olla tietysti muitakin kuin mainitsemani. En kuitenkaan halua tällä puolustella pettämistä, sitä en itsekään hyväksy.


    • kokemusta on

      pettäjä...

      ...pitää puhelinta äänettömällä, varsinkin soittoääntä
      ...jättää vastaamatta tuleviin puheluihin
      ...on vaikeampi saada kiinni puhelimella kuin ennen
      ...on muuttunut ailahtelevaiseksi, ärtyisäksi ja haluttomaksi
      ...ei ole kiinnostunut parisuhteesta, käyttäytyy kuin kämppis
      ...ei halua keskustella
      ...on poissaoleva
      ...on hankkinut uuden vähän liian kiinnostavan harrastuksen
      ...on syyttelevä, kokoajan puolustuskannalla ilman syytä
      ...väittää vainoharhaiseksi ja sekopäiseksi

      mitään huulipunatahroja on turha etsiä, kalsareista ei löydy vastausta, fiksu ei käy suihkussa pettämisen jälkeen vaan pesee vedellä kriittiset paikat. historiatiedot poistetaan systemaattisesti. selityksiä ja valheita mietitään etukäteen. puoliso myös pidetään etäällä tilanteista joissa saattaisi törmätä salarakkaaseen. yksi hyvä vinkki kuitenkin on ja se on puhelimen viestilaskuri, kuinka hyvin se muuttuu ja miten täsmää puhelimessa oleviin viesteihin.

      pettäjä pihalle, sellaiset on läpimädänneitä eikä sellaisesta enää saa kunnon puolisoa tekemälläkään. uskokaa pois.

    • nähtyon

      - ei enää aikaa tavata kuten ennen ja vapaapäivät ei olekaan enää vapaapäiviä koska aika menee muihin naisiin..
      - ei välttämättä puhelinpelleilyä mutta puhelimeen ei vastata heti ja takaa saattaa kuulua naisten ääntä, sanoo olevansa esim. kaupassa/bussissa.. puhelin pistetään toisinaan illaksi/yöksi kiinni, helppo arvata että pettää
      - jos naimisissa niin sormus häviää sormesta heti ulos mennessä ilman vaimoa, selityksiä unohtui jne..
      - monta eri kaverien asuntoa joissa käy/majailee
      - syyttelee ja epäilee toisia, itsessään ei näe vikaa
      - ei esittele perhettään ja sukuaan tai puhu heistä
      - suunnittelee kaikki menemiset, tekemiset, harrastukset ja matkat yksin huomioon ottamatta seurustelukumppania
      - työ vie yhtäkkiä aikaa lähes 24/7
      - homoutta vaikeampi huomata mutta jos miesten luona jatkuva yökyläily kiinnostaa enemmän kuin oman naisen seura niin aika ilmiselvä asia..
      - paljon eri profiileja, tai profiileja ympäri nettiä chat ja treffi sivuilla lisää naisia ja status sinkku eikä suostu vaihtamaan sitä

    • mariah..!

      Minun entiseni petti minua parikin kertaa ja toimi taas näin....

      - Käyttäytyi hyvin mustasukkaisesti/vainoharhaisesti minua kohtaan/ epäili minua jatkuvasti että MINÄ pettäisin häntä ja vehtaisin muiden miesten kanssa.
      - Selaili kännykkääni jatkuvasti
      - Jos näin kavereita ja harvoin kun niitä näin siitä tuli kauhea meteli että mitä olen tehnyt kenenkin kanssa.. tunnusta!

      Hän siis piilotteli asian ja salasi sen minulta ja odotti että hänellä on hyvä tilaisuus kertoa hänen tekemästään virheestä! Ja se tilaisuus olisi ollut heti se että minä olisin pettänyt häntä niin hän pääsisi kertomaan oman pikku salaisuutensa minulle.
      Tässä yksi hyvä esimerkki siitä miksi on näitä ihmisiä jotka ovat vainoharhaisia/mustasukkaisia! Joko A. He ovat itse tehneet jotain eli pettäneet yms. Ja sitten on myös näitä muita syitä toki kuten b. huono itsetunto/epävarmuus itsestään , c. Mies käyttäytyy tökerösti sinua kohtaan ja flirttailee ja kiinnittää enemmän muihin naisiin huomiota kuin sinuun .. jne..

      Seurusteltiin reilu vuosi. Oltiin "kavereita" vielä seurustelun jälkeen reilu vuosi. Vasta "kaveri-suhteemme" päätyttyä hän paljasti mitä oli joskus tehnyt minulle. Hän vielä jaksoi "kaverinakin" epäillä minua ja halusi vääntää totuuden minusta irti että "kerro nyt vain.. kyllä mä tiedän että sä oot mua pettänyt meiän seurustelusuhteen aikana" ja " mulla on todistusaineistoa.. mä olen nähnyt teidät" - valehteli vain että jos olisin oikeesti sitä pettänyt mulla olis menny jo tossa vaiheessa kuset housuun ja olisain myöntänyt. Mutta en siis ollut pettänyt häntä.

    • ,,,????,,,,

      Kun luin noita saamiasi vastauksia, niin noinhan se kulkee.
      En jaksa itse muistella, oliko vielä lisäksi jotakin muuta.

      Samaa settii.

      • Itseäni on petetty lähes kaikissa suhteissani ja kaikki nuo edellä mainitut merkitkin ovat tulleet jo tutuiksi..ja viimeisin eroni olikin kaiken huippu ja mies osasi kyllä niin romuttaa henkisesti etten varmasti koskaan kokonaan toivu siitä..kuitenkin nyt tilanne on se että juuri tuon kyseisen exän jälkeen tapasin uuden miehen joka vaikutti ja onkin ihan erilainen kuin kukaan koskaan tapaamani mies.Olemme seurustelleet vasta 6kk ja meillä on mennyt todella hyvin ja kerrankin tuntuu ettei tarvitse epäillä kokoajan..mutta yhtäkkiä pari kuukautta sitten miehen käytös muuttui...sanoi pahasti monesti ja oli välillä hyvin tyly ja seksihalutkin ovat vähentyneet huomattavasti..hän lähes aina torjuu minut jos yritän jtn eikä juuri koskaan enään tee itse aloitetta...hän sanoo joskus olevansa väsynyt ja sen ymmärän kyllä mutta useimmiten syyksi saan sen että "ei nyt" tai hän vain vaihtaa äkkiä tilanteen hellyyteen tai johonkin muuhun...olen yrittänyt puhua/kysyä asiasta monta kertaa mutta aina saan samat vastaukset jos mies suostuu puhumaan "ei ole mtn vikaa seksissä tai sinussa" tai "en tiedä miksei huvita/ei meillä ole mtn ongelmaa seksissä tai muutenkaan " mutta minusta se on vain outoa ettei seksi maistu enään samalla tavalla kuin ennen kun emme ole kuitenkaan olleet yhdessä vielä kovinkaan kauan emmekä nää joka päivä sillä hän asuu kauempana minusta joten luulisi että seksi kiinnostaisi edes vähän...ja kun hänen käytöksensä rupesi olemaan näin outoa ja suorastaan "epäilyttävää" niin pengoin kaikki paikat läpi mitä vain pystyin,puhelimen,netti profiilit, yms..mutta mtn epäilyttävää en löytänyt muuta kuin sen että hän selailee todella paljon eri tyttöjen kuvia eri netti sivuilla joilla hänellä on profiileja...hänellä kyllä lukee joillakin sivuilla että hän etsii kavereita ja seurustelee mutta joillakin taas ei..ja löysin joskus tuossa sattumalta hänen ilmotuksensa seuran haku foorumilta ja hän sanoi vain ettei saa sitä poistettua vaikka on yrittänyt..ja aina silloin tällöin huomaan että hän on käynyt juuri sillä sivustolla...ja toinen asia mikä minua myös häiritsee hänen käytöksensä olleessaan tälläinen on se että hän katselee pornoa huomattavasti..ja olen huomannut että hän saattaa katsoa pornoa juuri ennen kuin minä tulen hänen luokseen...en tiedä ajattelenko vain omiani vai missä mättää koska minusta tuntuu että hän katsoisi sitä mielummin kuin harrastaisia seksiä kanssani ja siitä minulle tulee todella loukattu olo sillä olen kuitenkin hyvännäköinen tyttö ja hoikka yms ja hän on kehunut että seksi kanssani on parasta mitä hän on koskaan saanut ja olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen ihminen...olen sanonut monesti hänelle tästäkin asiasta ja siitä että se loukkaa minua todella paljon mutta siihen saan aina nuo samat vastaukset joista mainitsin...ja olen hänelle sanonut mm pornosta ettei minua haittaa jos hän katsoo sitä kunhan se ei vaikuta seksi elämään/suhteeseen..hän kiistää aina kun kiusailen häntä pornon katselusta tai vihjailen että hän tekee sitä...hän on myös jäänyt kiinni muutamasta pikkuisesta valheesta mitä on tehnyt vaikka väittää ettei ole..ja nyt minusta tuntuu että hän pettää minua vaikkei selkeitä todisteita löydykkään mutta jotenkin minulla on vain sellainen tunne ja tuntuu että joko hän todella tekeekin niin ja on todella hyvä peittämään jälkensä tai sitten olen vainoharhainen ja pelkään liikaa...enkä nään että pelkoni oavt turhia ja hän on sanonut minulle ettei hän koskaan halua satuttaa minua koska hän itsekin erosi suhteesta jossa hän petettiin 7 vuotta ja hän tietää kuinka pahalta se tuntuu...ja joskus kun tappelimme aiheesta hän alkoi itkeä ja huusi minulle että miksen anna hänelle mahdollisuutta näyttää ettei hän ole niin kuin kaikki exäni..mutta minkäs teet...tuntuu että olen umpikujassa enkä haluaisi jättää miestä ilman todisteita/suotta sillä hän tekee minusta todella onnellisen näitä muutamaa pikku asiaa lukuunottamatta...enkä haluisi että suhteemme menee pilalle jos olenkin väärässä ja pelkään liikaa..joten kysynpä nyt sitten neuvoa ja muiden näkökulmia...naiset sekä miehet kertoo oma näkemyksenne,neuvonne.....miten tästä voisi selvitä vai voiko..


    • Postipelle

      Saisiko kommentteja?
      olimme erossa kolmisen kuukautta puoli vuotta sitten.Nyt miehelleni tuli minulle tuntemattomalta naiselta ja lapselta tervehdyskortti matkalta.Mieheni kertoi sitten kysyttyäni,että tapaili naista kuukauden ajan ollessamme erossa.Olivat olleet myös sängyssä.Väitti,että heti kun sai minut takaisin,ilmoitti asiasta tuolle naiselle.Hän myös vakuutti,ettei ole ollut naiseen missään yhteydessä puoleen vuoteen.
      Mutta miten ihmeessä joku yhtäkkiä päättää lähestyä jotain tyyppiä,jota tapaili kuukauden joskus puoli vuotta sitten?Varsinkin jos tietää,että henkilö on palannut takaisin suhteeseen,jossa jo oli ennen kuin tutustui häneen?
      Jokin tässä hiertää ja pahasti...ensinnäkin koko asian salaaminen tähän yllättävän postin saapumiseen asti,ja sitten se,että minulle ei voi kertoa naisen henkilöllisyyttä tms.Olisin nimittäin halunnut kuulla myös naisen version tapahtumista...Nyt mieheni on pöyristynyt tästä epäluottamuksestani häntä kohtaan.

    • Minishjgrmnc

      Naisetkin pettää, aika yksipuolista tekstiä täällä. Kaverini vaimo petti ja jäi tietenkin kiinni (amatööri...:) Ohessa muutama piirre, joka siinä naisessa kaverini mukaan muuttui.
      -Ulkonäköön kiinnitti enemmän huomiota, omalle ukolle voi olla vähän miten vain mutta toiselle halusi laittautua
      -Alusvaatteita tuli uusia, ei niitä mukavia mummo-pöksyjä vaan seksikkäitä alusvaatteita
      -Enemmän aikaa vieviä harrastuksia
      -Biletystä ja enemmän sitten "menin tyttökaverin luokse kylään" juttuja
      -"paras" oli kuulemma tahroja heidän sängyn tyynyllä. Kaverini ei kuulemma saanut laueta kuin sinne minne kuuluu tai sitten alavatsalle
      -Sängyssä oli aktiivisempaa, nainen kai sai lisäenergiaa tuosta kuviosta

      Tunnen tosin tän toisen kaverin, jonka kanssa tuolla naisella oli suhde kun olen itse se kaveri...:) Tekivät asioita mitä vaimo ei miehensä kanssa tekisi. Kaikkea saa tehdä ja kyllä tehtiin vaikka mitä

      • Onhan näitä..

        Mun mies (työtön) vannoo olleensa uskollinen, vaikka on jo kahdesti jäänyt kiinni nettideittailusta ja kirjeenvaihdosta jossa lupaa hurjia seksikokemuksia toiselle naiselle, jos tämä lähtee treffeille. Viesteistä päätellen nainen oli hyvin altis. Silti pitäisi uskoa että mitään ei tapahtunut...

        Miehellä on ollut joka deittipalstalla ilmoituksia joissa hän sinkkuna etsii naisia ikään ja kokoon katsomatta.Kaikki tuntuu käyvän.

        On erittäin hyvä iskemään naisia ja saa heidät luulemaan että ovat ainoita ja suurten tunteiden kohteita.

        Elämäni lyhenee ton miehen rinnalla vuodessa kymmenen vuotta, kun hän aina pettää lupaukset ja alkaa etsiä muita.
        On taitava salaamaan ja moni nainen ei hänen hommistaan tiedä,hänhän on sinkku useimmille heiloilleen , mutta taitava olen minäkin huomaamaan, ei siinä edes taitoa tarvita kun sokeakin näkee mitä mies hommaa...


        - Ei vastaa puhelimeen kun soitan , kun ei muka kuule tai puhelimessa oli vikaa juuri silloin jne.
        - Kuskaa puhelinta vessaan ja suihkuun mukaan vaikka menisi sinne muuten ilman pukineita/taskuja
        - Viestit lukee salaten (äänettömällä merkkiääni, mutta huomaan välillä kun viesti tulee ja hän väittää aina sen olleen mainos)
        - On kuskannut naisia kotiimme poissa ollessani, luulee etten tajua vaikka minä ne kastuneet petivaatteet pyykkään..
        - Flirttailee silmieni alla yhdelle pikkuhutsulle, joka kai luulee olevansa mieheni ainoa tosi rakkaus, silmäpeli ja hiplailu loppui vasta kun huomautin ettei mun nähden tarttis niin tehdä
        - Mies saisi kotona ihan tarpeeksi pesää, mutta vieraat kiinnostaa enempi kuin oma, silti en mene vieraisiin vaikka olisin itse puutteessa
        - Uusia vaatteita ja hajusteita on ittelleen tietysti myös hankkinut, tuoksujaan ei käytä minun aikana vaan muille kai sitten vaan.
        - Ainakin keran mies "lainasi" multa rahaa ( ei siis selvästi aikomustakaan palauttaa) , ja tuhlasi nekin rahat naistensa kestitsemiseen poissa ollessani
        - Jos olen työmatkalla, on lähes 100 % varmaa että heti kotona pyörii bordelli...

        Vain koska vieläkin hullu rakastan, olen tässä, mutta tulee päivä jolloin mies saa nähdä että jollekkin toiselle miehelle olen arvokkaampi, jopa uskollisen parisuhteen /rehellisyyden arvoinen.

        Tiedän olevani seksikäs ja nätti vaikkei miehelleni en riitäkkään, enkä ole pirttihirmu, joten uusi kumppani varmasti löytyy heti kun olen siihen valmis.
        Jos mieheni olisi suostunut hoidattamaan addiktiotaan, olisin jopa antanut tuon kaiken paskan anteeksi mitä hän on minulle tehnyt.
        Olen ylpeä siitä että minulla on iskun kestävä sydän,pystyn antamaan anteeksi katkeroitumatta jos anteeksi pyydetään ja olen pehmeä ja kiltti nainen.

        Mutta joku muu arvostaa kyllä minua jos mieheni ei.

        Ehkä etsin seuraavaksi miehen joka on itse tullut petetyksi ja tietää siitä kivusta sitten olla tekemättä kenellekkään samoin.


      • Maikki...
        Onhan näitä.. kirjoitti:

        Mun mies (työtön) vannoo olleensa uskollinen, vaikka on jo kahdesti jäänyt kiinni nettideittailusta ja kirjeenvaihdosta jossa lupaa hurjia seksikokemuksia toiselle naiselle, jos tämä lähtee treffeille. Viesteistä päätellen nainen oli hyvin altis. Silti pitäisi uskoa että mitään ei tapahtunut...

        Miehellä on ollut joka deittipalstalla ilmoituksia joissa hän sinkkuna etsii naisia ikään ja kokoon katsomatta.Kaikki tuntuu käyvän.

        On erittäin hyvä iskemään naisia ja saa heidät luulemaan että ovat ainoita ja suurten tunteiden kohteita.

        Elämäni lyhenee ton miehen rinnalla vuodessa kymmenen vuotta, kun hän aina pettää lupaukset ja alkaa etsiä muita.
        On taitava salaamaan ja moni nainen ei hänen hommistaan tiedä,hänhän on sinkku useimmille heiloilleen , mutta taitava olen minäkin huomaamaan, ei siinä edes taitoa tarvita kun sokeakin näkee mitä mies hommaa...


        - Ei vastaa puhelimeen kun soitan , kun ei muka kuule tai puhelimessa oli vikaa juuri silloin jne.
        - Kuskaa puhelinta vessaan ja suihkuun mukaan vaikka menisi sinne muuten ilman pukineita/taskuja
        - Viestit lukee salaten (äänettömällä merkkiääni, mutta huomaan välillä kun viesti tulee ja hän väittää aina sen olleen mainos)
        - On kuskannut naisia kotiimme poissa ollessani, luulee etten tajua vaikka minä ne kastuneet petivaatteet pyykkään..
        - Flirttailee silmieni alla yhdelle pikkuhutsulle, joka kai luulee olevansa mieheni ainoa tosi rakkaus, silmäpeli ja hiplailu loppui vasta kun huomautin ettei mun nähden tarttis niin tehdä
        - Mies saisi kotona ihan tarpeeksi pesää, mutta vieraat kiinnostaa enempi kuin oma, silti en mene vieraisiin vaikka olisin itse puutteessa
        - Uusia vaatteita ja hajusteita on ittelleen tietysti myös hankkinut, tuoksujaan ei käytä minun aikana vaan muille kai sitten vaan.
        - Ainakin keran mies "lainasi" multa rahaa ( ei siis selvästi aikomustakaan palauttaa) , ja tuhlasi nekin rahat naistensa kestitsemiseen poissa ollessani
        - Jos olen työmatkalla, on lähes 100 % varmaa että heti kotona pyörii bordelli...

        Vain koska vieläkin hullu rakastan, olen tässä, mutta tulee päivä jolloin mies saa nähdä että jollekkin toiselle miehelle olen arvokkaampi, jopa uskollisen parisuhteen /rehellisyyden arvoinen.

        Tiedän olevani seksikäs ja nätti vaikkei miehelleni en riitäkkään, enkä ole pirttihirmu, joten uusi kumppani varmasti löytyy heti kun olen siihen valmis.
        Jos mieheni olisi suostunut hoidattamaan addiktiotaan, olisin jopa antanut tuon kaiken paskan anteeksi mitä hän on minulle tehnyt.
        Olen ylpeä siitä että minulla on iskun kestävä sydän,pystyn antamaan anteeksi katkeroitumatta jos anteeksi pyydetään ja olen pehmeä ja kiltti nainen.

        Mutta joku muu arvostaa kyllä minua jos mieheni ei.

        Ehkä etsin seuraavaksi miehen joka on itse tullut petetyksi ja tietää siitä kivusta sitten olla tekemättä kenellekkään samoin.

        Teeppä näin: Sano miehellesi, että menet työmatkalle ja poistut asunnosta laukkujesi kera. Et kuitenkaan mene matkalle, vaan tsekkaat tilanteen ketä menee asuntoon ja sit otat miehes kiinni rysän päältä!! :D Siinäs sitten selitelköön!


    • kalsari kaisa

      Miehen kalsarit kun ottaa pyykkikorista niin muuta todistetta ei tarvitse.

    • totuus

      Pistä mies valheenpaljastustestiin. Voin tarvittaessa auttaa testaajan löytämisessä: tibet.tigers (at) gmail.com

    • näimpää

      Oikein teit. Mistä sais itselleen rohkeutta tehdä samoin. Rakastan miestäni yli kaiken mutta epäluuloisuus tekee hulluksi. Mieheni on ensimäinen kenen kanssa olen ikinä seurustellut, sitä takana n. kuusi vuotta.

    • tyhmäksi luultu

      minun mieheni vahti kännykkää,laittoi tietokoneen käyttäjätunnukset salasanojen taakse,pankkisivut myös vaikka ennen kaikki oli yhteisessä käytössä,jos oli koneella kun menin ohi aina vaihtoi sivua,testasin monta kertaa.kävi suihkussa omituisiin aikoihin, kuten metsään lähtiessä,kun lähti kotoa niin heti oli puhelimessa,soitin monesti kun oli lähtenyt aina oli varattua,hassua miten se osasikin soida aina silloin eikä kotona ollessa.kun lähti laavuretkelle,mukaan oli pakannut puvunhousut ja pikkukengät,vaatteet ei silläkertaa ottanu lainkaan savunhajua,vaikka aina kun olin itse mukana laavuretkellä savunhaju tarttui hiuksiin ja vaatteisiin.jne......kun kysyin asiaa kielsi sen,mutta soitti töihin perään ja myönsi,ei uskaltanut sanoa kasvotusten.

      • police_12

        Hei, sekä minun mies vahti koko ajaa oma kännykkää, pelotta jos voin nähdä kuka soitaa. Skypessa tutustui asiasta nainen kanssa ja hänellä kutsu häntä kylään.!!! Olemme naimisissa 10 vuotta ja 1 vuosi sitten oli keskimenno , yritamme saada lapsi 5 vuotta ja nyt kun olen täydennyskoulussa pääkaupungissa, hän meni Indonesian nainen luo 10 päiväksi ja samalla aikana oli minun kanssa iha kun normali aviomies. Onko tämä perhe elämän normali tapaus????? Meillä poika 14 vuotta. Nainen nuorempi 13 vuota kuin minä, tuhlasi meidän rahaa melkein 6000 euro, vannoi että rakasta häntä ja minä olen paska ja potku mies. Onko tämä normali? Miksi m iehet haluavat maista joku köyhimaasta naiset...monta esim.tiedän kun naiset muutu Suomeen ja heti rakas loppu. En ymmärä se? Oliko se arvoinen tämä h....tuhlata meidän avioliitto?


    • >o<

      -suutelu ja kosketus tuntuu erilaiselta pettämisen jälkeen ainakin muutaman kerran
      -selitykset ovat epämääräisiä jos on ollut jossakin
      -ärtyy kun kyselee tarkemmin vihjailematta mitään
      -puhelin pidetään visusti itsellä (vaikka aikaisemmin on ollut pöydällä ja toinen on antanut sen olla siinä ilman lukemista)
      -vaatteista saattaa löytyä toisen naisen/miehen
      -kun kysyy useamman kerran samasta asiasta pidemmällä aikavälillä, tarina on joka kerta eri
      -jne.

    • Luulee harhauttavans

      Puhelimesta ei saa lokitietoja pois ja puhelin on täynnä soittoja 020202:en kautta ;)

    • No smoke?

      Tunkeudun tähän keskelle keskustelua.

      Pulma : yhtäkkiä mieheni pitää kännykkää suljettuna koko päivän, vain iltaisin sen avaa, aiemmin se oli auki 24 tuntia vuorokaudessa. Jos puhelin soi, mennään parvekkeelle jutteleen, tai siihen ei joskus vastata ollenkaan. Katsotaan vain kuka soittaa.
      tai sitten otetaan joskus puhelin mukaan vessaan? Ketä hän pakenee?

      Epäilys alkoi kaivertaa mieltäni, että miksi. Viestejä en viitsi vaivautua katsomaan enkä puheluja, koska ne voidaan helposti pyyhkiä pois kuitenkin.

      No smoke without fire?

    • huh hah hei

      Miehet on kyllä tyhmiä kun ne pettää, aina se kännykkä show niillä reppanoilla, miehet ei osaa pettää :D tyhmiä sikoja :D menisivät sitten naimaan sitä puhelinta xD

    • Haist...

      Entinen poikaystäväni oli hetken työtön ja kun sai taas töitä hän alkoi myös matkustella muualle. En tietenkään tästä suuttunut tai epäillyt..ihanaa kun töitä oli ja sai asumiskulut ym. maksettua..

      Kuitenkin oli omituisin reissu sitten lähtö perjantaina muualle paikkakunnalle terassia tekemään työkaverin kanssa. Laitoin viestiä ja kysyin miten sujuu ym. Ei vastauksia,ei puheluun vastauksia...helvetti kahdelta yöllä itkin puhelin kädessä kotona että miksei toinen ihminen voi vastata koko päivänä. Seuraavana päivänä tuli vasta illalla takaisin...ja kun olin suihkussa kuulin kun hän puhui jonkun kaverinsa kanssa ja kehuskeli että oli ollut kunnolla ryyppäämässsä ja sai salaa panna jotakin toista.

      Tämän jälkeen tiedustelin kaikkea ja että hän voisi sanoa suoraan että tämä ei toimi, ei ole kiinnostusta..lopettaa jutun, koska häntä se ei tunnu enää kiinnostavan. Ei kuitenkaan.

      Pari päivää meni ja hänellä ei muka ollut aikaa nähdä. Minulle riitti ja yritin soittaa,ei vastannut. Laitoin viestin että ny sanoo suoraan että jatkammeko vai onko tämä tässä. Sitä jouduin itse puristamaan siitä "en oikein tiedä mitä haluan elämältä"- mulkulta kauan...ja hän jätti minut tekstiviestillä viimein!!!

      Kuinka munatonta touhua tuo on..ei voi nähdä,puhua ja lopettaa suhdetta tai edes soittaa...mutta että tekstiviesti. Halusin että juuri HÄN jättää minut koska oli niin törkeästi tehnyt.

    • No jopas sattui

      Niin tuo mitä yllä mainittiin, että puhelimen soidessa katsoo kuka soittaa ja menee sitten äkkiä eri huoneeseen tai parvekkeelle puhumaan, kertoo jo kaiken.

      Mulla mies vielä väitti että markkinoija se vaan oli, kenen kanssa piti sännätä ihan suljetun oven taa puhumaan.

      Vai niin.

      Todella uskottava selitys.

    • Ei ne kaikki muutu..

      Nyt täytyy sanoa että ei kaikki ukot ala käyttäytyyn kummallisesti kun pettävät. Tai ainakaan mun ukko ei.. Pystyis pettään edelleen enkä tietäis mitään, ellei olis erehtynyt tekeen yhtä ihan pikkiriikkistä mokaa. Nimittäin kuningas facebook ja kaverilistan piilotus, se herätti kummastusta kun tapahtui yhtäkkiä kavereiden kanssa vietetyn kostean illan jälkeen. Enkä sitäkään muuten olis ymmärtänyt ihmetellä mutta erittäin tyhmän ämmän oli baarista löytänyt, joka meni heti sitten 'tykkään' mun fb profiilissa meidän lapsemme kuvasta. Hei oikeesti - ensin panee toisen ukkoo ja sitten menee tykkäileen sen rouvan kuvista :D
      Nooh, parissa päivässä olin erittäin tietoinen sitten ihan kaikesta, kun tiesin etsiä asioita, mutta olin niin kuin en tietäis koska halusin saada ukkoni sitten kunnolla kiinni "housut nilkoissa"...
      Yritin seurata että kuinka mies muuttuukaan pettämisen myötä, jos sillä olisin saanu vielä lisätodistetta mutta eipä vaan muutosta tullu. Ei hankkinut uusia vaatteita, ei kiinnittäny enempää huomioo ulkonäköön, puhelin oli koko ajan näkyvillä ja äänet käytössä, sitten kun tuli naiselta viestejä, silloin laitettiin hetkeks äänettömälle ja kirjoitti salaa kun en ollut "näkemässä" - hahah, niin varmaan. Yhteydenpito ajoittu heillä aikaan kun olin töissä ja ukko kotona, niin silloinkin facebookissa viestit liikku, tai ukko liikku sen luo. Ei ukko ollut ollenkaan kiukkunen ja oli muutenkin ihan normaali oma itsensä, seksiäkin oli kuin normaalisti. Mutta tiesin silti vedenpitävästi että sillä oli se toinen. Sitten kun olin aikani hommaa sivusta katsellut ja kummastellut tuota normaaliutta niin paljastin tietäväni asian ja hän myönsi kyllä sen, mutta valehtelikin sitten kaikesta muusta. Vaan tyhmä oli ukkokin kun meni pokaan mun kaverini kaverin... :D
      Mutta siis jutun pointti on että ei kaikki ihmiset muutu vaikka pettääkin, valitettavasti :/

    • epäilevä

      Jotkut täällä sanoo,että näkivät miehensä profiileja deittisivustoilla ym..Niin miten se on mahdollista? Onko niillä ollut oma naamakuva ilmoituksessa tai oikea nimi? Ja jos esim sivuhistoriasta löytyy jotain , ei todista mitään vaikka olisi vieraillut sivulla.

    • no signs

      ei ollenkaan välttämättä ole merkkejä näkyvissä. Ei tietokonetta, ei tekstareita, puhelut aina hänen suunnastaan, numeroon jota ei löydy mistään. Paljon työajalla.

    • Tuttu juttu

      epäilevä: Oman ukkoni profiilit olen tunnistanut aina. :)
      kaikki on niissä natsannut mieheeni.

      Ja joissakin on sitten ollut oikein kuvatkin mukana.
      Tosin kuvattomatkin on mies omikseen myöntänyt, kun olen osannut kysyä puoli huolimattomasti ja tyyliin, etkö ole saanut vanhaa ilmoitustasi poistettua, tätä..

      Juu ei hän ole saanut poistettua ei sitten mitenkään.

      Tarkka ihminen tunnistaa tuollaiset, varsinkin jos kumppanilla on joitain piirteitä mitä kaikilla ei ole. Oma tapansa kirjoittaa jne.

      • Pete27777

        Ei tuo ole pettämistä. Mieshän myöntää kaiken. Pettäminen on valehtelua


      • pahvioon..
        Pete27777 kirjoitti:

        Ei tuo ole pettämistä. Mieshän myöntää kaiken. Pettäminen on valehtelua

        Kertokaas tyhmälle miten kaverilista piilotetaan fb:ssä ? Mistä ja miten sen löytää ? Entä lähetetyt viestit ??


    • kuka pettää ketä

      Kyllä munki poikaystävä mennee aina parvekkeelle tai 10 metrin päähän puhumaa puhelimmeen jos joku soittaa, tai sitte ei vastaa ollenkaa jos on mun seurassa eikä pääse "pakenemmaa". Mutta aina tarkistan, ei sille soittele ku työkaverit, joiden numerot mullakin on puhelimessa.
      Sillä myös ihmeellisesti muuttu aiva yhtäkkiä suutelutapa ja tuli jotai uusia seksiasentoja ja tekniikoita. Oli toosi epäilyttävää..mutta kai se sit vaa halus kokkeilla uutta. :) On myös boksereissa ollu jälkiä...omituisia hiuksia hartioilla mut oon aatellu et ne on sen äitin varmaa ku hallailevat paljon. Kyyvittellee autollaan paljo porukkaa työaikanaan, ei tietenkään koskaan sillon ku minä oon matkassa. Mut mieluumminhan sitä on josaki seurassa ku yksin, ja sillonku oma kumppani on seurassa nii sitä haluaa mieluummin nauttia sen seurasta eikä ottaa ylimääräsiä.
      Nii ja ainajos tongin sen auton luukkuja nii se lyö ne luukut kiinni ja "ööh ootappa" ei sieltä kuitenkaa oo mittää löytyny,,, Puhelimen kaa sama homma jos vaikka soitan sillä johonki nii se näppäilee numeron ja reppii puhelimen samantien pois ku näkkee että oon lopettamassa puhelua. :p

      Minä epäilen sitä kokoaja mut se on hyvä antaa selityksiä nii uskon niihin.

      Itse taas ku mietin oon todella epäilyttävä. Mut en mää silti oo pettäny, enkä sitä tekis..paitsi ehkä jos oisin tosi kännissä ja ois joku hyvännäkönen mies seurana ja en vois jäähä kii siitä ^^

      - Juttelen tosi paljon vieraitten miesten kanssa facebookissa ja tekstaan, joskus puhelimessakin. Ovat siis exiä tai miehen (entisiä) kavereita. Itellä ku nuita tyttöpuolisia kavereita ei oo kovin paljoo, niiden kanssa ei ainakaa oo nii paljoo yhteistä juteltavaa ku poikapuoleisten kanssa.

      -Sillonku mies ei oo kotona nii mulla on monesti ollu jotai miehiä kylässä ja mun mies on tienny niistä.. liittyy toho ylempään, ja siihe et haluaa sitä niitte miespuoleisten kavereitten kanssa jutella livenäki.

      - Poistan facekeskusteluja ettei se lue niitä. Ihan vaan sen mielenrauhan säilyttämiseksi, mitään en vakavissani ole jutellut mutta tiiän että mun mies sais hirveen ahistuskohtauksen pienestäkin. Oon vain huvikseni ja hyvää fiilistä luodessa vähä flirttaillut ja puhunut mukavia.

      - Kattelen muita miehiä, flirttailen niille. Jos jossai on joku tuttu jätkä nii saatan halatakki vaikka mies ois vieressä

      - En tykkää pussailla enkä hallailla enkä tunnustaa rakkautta ku on muita miehiä lähellä, en ees sillonku puhun oman miehen kaa puhelimessa. En vaa oo semmonen lässynlää, paljo kivempi vaa kaksinkesken..tai sit sillee jos haluaa tahaltaa kusata muita ympärillä olevia ihmisiä nii sillon voi vähä.

      - Jos kirjotan jollekki viestiä en taho sen näkevän, käännän puhelimen tai koneen näytön aina poispäin. Mää vaan tykkään kirjottaa rauhassa, vaikka kirjottaisin sille viestiä nii en haluais että se näkis sitä, ennneku on valamis. Kyllä mää sit ääneen voin sanua.

      - Monesti en jaksa laittautua, mut jos lähen kaverin luokse tai kaupungille tai johonki nii aina laittaudun, ihan kunnollaki. Ja sitä se on ihmetelly että en muka sitä varteen koskaa laittaudu vaan aina muita miehiä varten. Oikeesti haluaisinki laittautua sitä varten, mutta ku ootan sitä töistä nii en välttämättä jaksa laittautua vapaapäivänä, jos tietää että ollaan lähössä johonki nii ehkä sitten. Ja monesti ku oon sen kaa liikkeelle lähössä nii en aina kerkee laittautua. Mut kun on omaa aikaa nii sillon mielellää.

      - En oo aina kovin halukas seksiin, saatan alottaa mutta sitte fiilikset loppuu yhtäkkiä.

      - Tiuskin sille, epäilen sitä, syytän sitä kaikesta.

      - En monestikkaa halua sitä lähelle, en monestikkaa halua tavata sen sukulaisia enkä kavereita (kerta mainitsitte tuosta), koska joskus ei vaa huvita jumittua porisee sen sukulaisten kanssa. Ja muutenkin sosiaalisten tilanteiden kammo nii jos ei kaliaa saa kätteen nii en kyllä kettää sen kavereitakaan viitti tavata jos niitä on enemmän ku 1.

    • pelimies 105

      Hei te tutkija ja epäilijä naiset. Oletteko koskaan ajatelleet miksi miehenne hakeutuu vieraisiin naisiin? Hän ei saa teiltä sitä mitä jostakin muualta. Olisiko peiliin katsomisen paikka?

      • tyhmää

        Ja miten ne naiset tietää mitä puuttuu, jos ei ukko ymmärrä kertoa ja avautua omista toiveistaan. Naisten on hyvä myös tarkkailla ukkojen rahan käyttöä ja menoja tiettyihin kellonaikoihin toistuuko sama kaava säännöllisesti jne. Onko ilmestynyt "uusia" kavereita joita ei ennen ole ollutkaan. Pettäminen on toki pariskunnan yhteinen asia, mutta suut auki jos jotain puuttuu tai tarvitaan. Jos sitä puuttuvaa palasta ei tule niin sitten erotkaa.!


      • Tuulimylly

        Suosittelen peilin edessa seisomista luomakunnan kruunuille koko loppu elaman ajaksi samalla kysyen peililta:'Onko avo-tai aviovaimoni syypaa siihenkin etten osaa kommunikoida hanen kanssansa'?Onko puolisoni syy etta minulla on nama 'ikiliikkujan'hormooni paketti kehossani?


    • petettymyös

      Omalla kohdallani pettäjä:

      - Ylitöitä tai pitkiä työpäiviä
      - Uusi harrastus ihmisten parissa, jonka parissa menee usea päivä viikossa ja jonka varjolla voi käyttää puhelinta "harrastustarkoitukseen".
      - Puhelimen, viestien ja sähköpostin salailu, salasanojen vaihto tietokoneesta, puhelimesta jne.
      - Baari-iltojen jälkeen "kaverille yöksi" koska asuu lähempänä.
      - Hygieniasta normaalia parempaa huolta. Useammin suihkussa, hajuvesiä, hampaiden pesua. Eikö olekkin kivaa kun olen alkanut pitää itsestäni entistä parempaa huolta, kulta? Ei, jos teet sen ennen poistumistasi pettämään.
      - Tekstiviestejä outoihin aikoihin, esim aikaisin aamulla, myöhään illalla. Ennen nukkumaanmenoa, herättyä ja pitkin päivää enemmän kuin ennen.
      - Tekemisistä ei ole juuri kerrottavaa. Pintapuolista kerrontaa.
      - Töissä ja harrastuksissa rankka työ/pelijakso tms. missä kaikki aika menee.
      - Syö usein ulkona, enemmän kuin ennen. Kavereiden kanssa vaikka. Kyläilee usein vaikkapa kaukana asuvalla "isällään" tms sukulaisilla.
      - Antaa myönnytyksiä, käy kaupassa ennen kotiintuloa, "ostaa hiljaiseksi" Enemmän materiaa tai mielekkäitä ruoka-aineita = hemmottelua, ihanaa..
      - Kommunikointia paljon vähemmän.
      - Jos suutut tai kyseenalaistat tilanteen, epäilet tai olet surullinen siitä kuinka vähän näette/kommunikoitte tms. Asettuu puolustuskannalle, pelästyy, suuttuu, reagoi vahvasti = aihetta epäilyyn.

      Keskeytä jokin työ/harrastus tms. ilta vaikka pyytämällä kotiin jostain hyvästä syystä, katso ärsyyntyykö valtavasti

    • Linkkejä kiitos

      Samaa kysyn ku tuo yksi aikaisemmin: linkkejä tähän niihin nettiprofiilisivuille, mistä voi omaa ah niin uskollista kumppaniaan ettiä.. Pitääkö niihin liittyä jotta pääsee niitä selaamaan?

    • Tuulimylly

      Todella kamalaa tressaavaa ns.yhteiselamaa.Miehet osaavat puhtain sydamin suhteessa asuessansa ns.kodin ulkopuolista sexya harrastaa.Urokset erottavat rakkauden ja sexyn automaattisesti,joten heilla ei ole edes pahanolon tunnetta naista 'vippauksista'.Otin aikoinani vuonna1983 pesaeron 17 vuoden jalkeen miehestani ja toisesta 'ufosta' jo 2vuoden 4kk:den kouluttua kun huomasin etta nama aviot eivat urosten kanssa toimi heidan kieroilujen ja luottamus ongelmien johdosta.Yksinhuoltaja aitina olen vuodesta1992 kasvattanut tyttaremme,joka on itsenainen nuori nainen.En ole hetkeakaan katunut naista itsenaisista rohkeista paatoksistani.Elamani vuodesta 1992 on ollut kasvattavaa ja itsetuntoni on jatkuvasti kohonnut,koska parjaan itsenaisesti tassa rehellisessa koti-ilmapiirissani.

    • Kukahan puhuu totta?

      Miten pitkään esim sisäänkirjautumisosoitteet säilyvät tietokoneen muistissa? Jos esim ex on käyttänyt konetta ja koneeseen on vaihdettu käyttöjärjestelmä, niin eikö tuo siinä kohtaa olisi nollautunut?

    • juuh . . ..

      Eiköhän jokasen vaisto sano jos asioita on pielessä, sen verran toinen tulee tutuksi, oli sitten narsissi tms hulabaloo... fetissi tms...

    • onpahanvitsaväännettävä

      Tutunkuuloisia tarinoita.Koska miesystäväni on julkisessa virassa, saan lukea hänen tekemisistään netistä, koska hän ei minulle avoimesti niistä kerro.
      Jos minä en vastineeksi kerro hänelle tekemisistäni ( joita hän tenttii tunnontarkasti), hän syyttää minua käytöksestäni ja että hänellä on oikeus siis myöskin jättää kertomatta .
      Olin itse aikoinani myöskin julkisessa virassa eli minunkin tekemiseni ovat julkisessa tietoisuudessa.Mies sanoi, ettei häntä kiinnosta tekemiseni ( miksiköhän?)Minun tekemiseni ovat kaikki olleet selkeitä, eikä minusta löydy yhtäkään kuvaa esim.vieraan miehen vierestä - kun taas tästä miesystävästäni löytyy kuva, jossa hän istuu eräässä tilaisuudessa naisen vieressä ja tämä ko.nainen on aikoinaan lähettänyt sähköpostiini viestin, jossa hän kertoi seurustelleensa miesystäväni kanssa joitakin vuosia ( sanoi vielä: ilmeisesti et tiedä tästä, kuten en tiennytkään). Minun ja miesystäväni suhde on luonteeltaan on-off-tyyppiä ja tämän vieraan naisen esiintulo ajoittui off- vaiheeseen tietenkin ja tietysti mies käänsi asian aivan muuksi.
      Koska tästä naisestakin on runsaasti matskua netissä, aika ajoin suoritan syynäyksen googlettamalla mahd. yhteistietoa hänestä ja miesystävästäni.
      Nyt ei valitettavasti ole vähään aikaan tullut heistä kaipaamani yhteistietoa.
      Sensijaan juuri tänään löysin uutta tietoa netistä tämän mainitsemani naisen (oletetusta) kollegasta(saman alan ihmisiä kuitenkin), joka blogissaan mainitsi miesystäväni nimen ja kertoi vierailleensa samassa tilaisuudessa kuin hän(tämä kakkosnainen puolestaan on jo vuonna 2012 vieraillut samalla paikkakunnalla blogitietonsa mukaan kuin miesystäväni).
      Miesystäväni on parin viime päivän aikana ollut hyvin riidanhakuinen ja ilkeä minulle, halveksinut minua kaikin tavoin ja syyllistänyt minua kaikesta, myös ennenkaikkea miten olen häntä kiukuspäissäni nimitellyt(onkohan minulla tähän jokin syy, mitä sanotte..)-sallien tietysti itselleen kaiken ala-arvoisen käyttäytymisen kuten esim.vuosikymmenten takaisten erimielisyyksien esiinkaivelun. Ja mikä huomionarvoista:hän halveksii moneen kertaan kerrattujen yhteisten pelisääntöjen merkitystä.Aina kesäloman tullen hänen käytöksensä tulee huomattavan pirulliseksi ja yhteiseksi tarkoitetun loma-ajankin hän omistaa mieluiten ajoneuvojensa remontointiin, johon hänellä on lievästi sanoen pakkomielle.
      Mitä sanotte - joko olen tarpeeksi kauan sietänyt hänen outoja selityksiään tilanteeseen kuin tilanteeseen ja antanut hänen halveerata itseäni kaikella tapaa neljännesvuosisadan(luku ei ole yhtään liioiteltu)!

    • KarOl-1996

      "3 § (9.6.2000/531) Viestintäsalaisuuden loukkaus. Joka oikeudettomasti

      1. avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
      2. hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

      on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

      Yritys on rangaistava."

      Tämä pitäisi todella huomioida kaikissa tapauksissa, jossa kumppani epäilee pettämistä. Vaikkakin teko olisikin "moraalisesti" oikeutettu, se on käytännössä rikos. Toisten sähköposteja, viestejä ei saa lukea, vaikka kuinka olisi aavistus, että kumppani pettää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe