Naisten persekarvat

leviävät ja leviävät...

Mulla on niin paska ongelma kuin leviävät peppukarvat sekä bikinirajat. Olen aivan toivoton niiden kanssa. Karvoja on kaikkialla. Intiimialuella sekä peppureiällä on jatkuvasti kipua,(kait ne karvat siellä hiertää ja hankaa), henkisistä kärsimyksistä puhumattakaan. Häpeän ja inhoan itseäni. Lääkäriltä toiselle olen juossut, eikä mistää ole mitään apua, hormoonikokeet on ihan ok.
Onko kenelläkään samoja ongelmia ja miten olette tulleet niiden kanssa toimeen?

49

20311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armo Hormia

      Ne sitten hankalia, jos pääsevät pahasti "kivettymään!!

    • tyttelssön

      mullakin on paljon paljon karvoitusta joka paikassa, myös persrintamalla. itseäni ei ole liiemmin häirinnyt, eikä kumppaniakaan, mutta siistin toki säännöllisesti ihan höylällä. kuitenkaan en ole kajonnut liiaksi, sillä niillä on tapana tulla tummempina ja paksumpina sekä runsaampina takaisin. Tämän vuoksi en poista myöskään selkäkarvojani, joita minulla on todella paljon. niiden kanssa on vain opittava elämään. Eivät karvat tee sinusta huonoa, ne ovat osa sinua:)

      • tyttö mä vaan

        jos siistit höylällä perskarvat nii kui et niihin muka kajoa liiaksi, mistä muka ajelet ku kylhän ne sit kasvaa just tummempina ja runsaampina niinku sanoit, mä en tajuu kuinka voi höylätä osan, et näyttäs jotenki normaalilt?


      • En ikinä sheivaa
        tyttö mä vaan kirjoitti:

        jos siistit höylällä perskarvat nii kui et niihin muka kajoa liiaksi, mistä muka ajelet ku kylhän ne sit kasvaa just tummempina ja runsaampina niinku sanoit, mä en tajuu kuinka voi höylätä osan, et näyttäs jotenki normaalilt?

        Minä en henk.koht. höylää suosittelekkaan mikäli kovinkin intiimiltä alueelta karvoja pitäis poistaa. Nimimerkillä, höylän käyttämisestä ja sen lopputuloksesta kärsin tälläkin hetkellä. Höyläyksen jälkeen muutaman päivän kaikki oli ihan ok, nyt ei. En pysty istumaan, kävelemään tai käymään vessassa kunnolla. Ulkoiset häpyhuulet ja peräaukon seutu on täynnä todella kipeitä näppylöitä, jotka ovat karvatupen tulehduksia, myöskin emättimen pH tasapaino on järkkynyt. Aluksi pelkäsin, että olen saanut herpeksen tai muun vastaavan sukupuolitaudin, mutta sitten selvisikin että sheivaamisesta voi käydä näin. En suosittele.


    • perttipanomies

      voin ajella perskarvasi vaikka joka päivä jos annat minulle pillua

      • glaza

      • Anonyymi

        o ya.


    • masamasomasokismi

      mä voin taas ajaa sun perskarvas pena jos annat mulle persettä kynttilän kera;)

      • soittele

        oi mulle käy kyllä!


    • että näin

      Ja karvathan eivät kasva "runsaampina tai tummempina" takaisin, uusi karva vain on terveempi ja vahvempi koska se on uusi ja saattaa siksi tuntua esim. kovemmalta rakenteeltaan.

    • karvapallero

      Kyllä ne toisilla kasvavat takaisin sekä tummempina että vahvempina. Sitä on ilmeisen mahdotonta tajuta, jollei itselle käy niin. Joka paikassa toistettu mantra: " Se vain näyttää siltä." ei auta sitä, jolla ongelma on.

      • SeppoSetä88

        Mutta se ei liity sheivaamiseen -_-. Karvat vain tuntuvat paksummilta, koska niiden pää on leikattu. Karvoituksen lisääntyminen johtuu iän mukana tapahtuvista hormonaalisista muutoksista. Tai sitten jos yhtäkkiä olet muuttumassa apinaksi, kyseessä voi olla hormonaalinen häiriö, jolloin kannattaa ottaa yhteys lääkäriin.


    • panomies38230

      Anna karvojen tursuta vaan! Saisko sinua kutsua lempinimellä "Karvatursas" :D Oikeasti, ei v***u. Mulla lurpsahtais sängyssä jos muijalla olis tuollai karvoja........

      • !!!!!

        Kiitos vaan, aloittajan mieliala romati juuri lisää. Miksi tuollanen kusip** edes tuli tänne. Tuollaiset muka panomiehet kierrän kaukaa.


      • Timo

        Vedä itses kiikkuun, apina. Jos jollain on probleema, täytyy auttaa eikä vittuilla, anderstuud, molopää.


      • nyyssönen

        Sulla on kyllä sanat oikeessa kohtaa. Ei voi olla ällöttävämpää, ku se että pokaat jonkun muijan jostain ja pidät sitä sitte kauniina ja sitteku se ottaa vaatteet pois ni on ku orankia kattelis: karvoja jokapuolella ku miehellä. Hyi helvetti! Eihän sellasta vois peittää ees pussia päähän laittamalla.


      • reikä kuin reikä
        nyyssönen kirjoitti:

        Sulla on kyllä sanat oikeessa kohtaa. Ei voi olla ällöttävämpää, ku se että pokaat jonkun muijan jostain ja pidät sitä sitte kauniina ja sitteku se ottaa vaatteet pois ni on ku orankia kattelis: karvoja jokapuolella ku miehellä. Hyi helvetti! Eihän sellasta vois peittää ees pussia päähän laittamalla.

        Kunnon panomies panee jokaista muijaa.


    • ExPeppukarva

      Itellä oli aikasemmin vähän saman tyyppinen ongelma. Ajelin sillon karvoja ja ne sitten hanskas :( Nykyään maksan 80 euroa 2 kuukauden välein kun käyn kosmetologilla sokeroimassa kaikki karvat pois (siis brasilialainen karvojenpoisto) :) Huomaa kyllä heti eron!!!

    • :)

      siis sokeroitko ihan joka ikisen karvan vartalostasi vai tarkoititko vaan takapuoltasi?

    • MISSÄ OLETTE

      AJA NAINEN AJA

    • Jooooooo

      Olen ollut tietoinen persekarvoistani ja parhaani mukaan koittanut ajella niitä pois mutta koin pienoisen kolauksen kun eräs mies seksin jälkeen tästä mun persekarva ongelmastani ilmoitti ystävilleen. Fiksu mies? Ei tod.
      Oletteko jotkut miehet todellakin niin tyhmiä että ette tiedä naisella kasvavan karvoja? Ja jos tiesitte, niin tiesittekö että se karvojen poisto ei välttämättä ole ihan helppoa puuhaa jos omaa samanlaisen persvaon ku minä ja brassivahaus maksaa liikaa?
      Nolo, todella nolo ongelma mutta en tiedä onko mies nolompi joka tulee tänne heittämään kommentteja siitä että lurpsahtaa jos naisella ois karvoja noin tai joka ilmoittaa kavereilleen yrittäneensä hässiä naista joka kasvaa karvaa.
      Ja varmaan miehilläkin vikoja jotka häiritsee naista.

      • inkku.

        Mieheni ajaa minut vähintään viikon välein karvattomaksi. Myös pyllyn ympäriltä. Samallahan ne kaikki lähtee.


      • Nyyssönen

        Se on vaan ikävä tosiseikka, että naisellinen nainen ei ole karvanen. Perseestä tai mistään. Miehet on karvasia ja naiset on posliineja; sileitä ja siistejä. Joten jos et senvertaa kehtaa ittes perään kattoa, että ajat sen karvaturkin pois ku miehelle ittes annat ni ei kannata alkaa siitä miehille vittuileen.


      • Anonyymi
        Nyyssönen kirjoitti:

        Se on vaan ikävä tosiseikka, että naisellinen nainen ei ole karvanen. Perseestä tai mistään. Miehet on karvasia ja naiset on posliineja; sileitä ja siistejä. Joten jos et senvertaa kehtaa ittes perään kattoa, että ajat sen karvaturkin pois ku miehelle ittes annat ni ei kannata alkaa siitä miehille vittuileen.

        Kannattais sit sunki ajaa. Ei jaksais ollenkaa imee semmosta karvan peittävää pikku jötöä.


      • Anonyymi
        Nyyssönen kirjoitti:

        Se on vaan ikävä tosiseikka, että naisellinen nainen ei ole karvanen. Perseestä tai mistään. Miehet on karvasia ja naiset on posliineja; sileitä ja siistejä. Joten jos et senvertaa kehtaa ittes perään kattoa, että ajat sen karvaturkin pois ku miehelle ittes annat ni ei kannata alkaa siitä miehille vittuileen.

        Anteeksi vaan? Mistä tämän keksit.. Yhtä lailla nainen voi haluta miehen olevan täysin siisti ja karvaton! Kukapa sitä haluaa puskan olevan vastassa..miehilläkin on perskavoja, vielä enemmän ku naisilla!


    • en ajele

      Onhan nuita mullakin eikä oo ikinä ketään haitannu!

      • Nyyssönen

        Ooksä ee saanu ketään koskaan? Kasvaako leuassaki karvoja? Ne ajaa aikahyvin miehet tiehensä


    • aaro vanukas

      Voiks joku tulla trimmaan mun karvoja;)

    • karvat1

      Mun ex-muijalla oli kuin rappurallin kenkäharja olisi pistänyt ulos persevaosta.

      • karvatvat

        Jaa, no minkäslainen itelläs ,taitaa olla samanlainen vieläpä kakkakokkareilla höystettynä.


      • Nyyssönen

        No siitä syystä se on nyt sitte ex. Hyvä niin. PIdä se sillä tasolla ja kattele enskerralla Naisia, ei mitään hormoonihirviöitä.


      • Kuultu on

        Ei kannata laittaa paljoa painoarvoa sille, mitä ex-mies sanoo ex-vaimostaan.


    • ja pska tarttuu!

      Pska tarttuu inhasti perskarvoihin. Jos vaan pyyhkii paperilla kuten 99% suomalaisista, niin sitten pska kuivuu kivoiksi kikkareiksi karvoihin ja tulee muiden seurassa mahtavat lemut. Jos on karvaperce, kannattaa pestä perceensä vessaistunnon jälkeen saippualla ja vedellä vaikka lavuaarissa tai alapääsuihkulla. Ja ajaa niitä karvoja vaikka partakoneen rajaimella tai erillisellä karvatrimmerillä / kotiparturivehkeellä.

      Tuo pska-ongelma on nykyajan ihmisten ongelma: ruoka on teollista sontaa, muutama sata vuotta sitten ei vielä tarvittu vessapaperia pyyhintään kun ruoka oli sellaista että kacca tuli ulos liukkaana kokonaisena melkein teflonmaisena, kuten luonnon eläimillä. Nyt se on liisteriä.

      • Estebani

        Paperilla ei pysty pyyhkimään, pitää olla P A S K A tikku


    • HevosenLinimentti

      Pari kuukautta kun istuu joka ilta tunnin rikkihappolkiuoksessa, niin pian karvatupet surkastuu pois.

    • Sami23

      No on tosiaan paska ongelma! Naisen ei kuulus haista paskalle, se ku tuppaa tarttumaan siihen sun persepuuhkaas. Oletko varmasti mittauttanu hormoonit oikein. Taitaa olla väärän sukupuolen hormooneja verenkierrossa. Vois varmaan auttaa asiaan jonkunverran.
      No ei varmasti ole kovinkaan monella naisella tuollasia ongelmia!

      • Vaivala nimi

        Naisen liikakarvaisuus on nimeltään hirsutismi. Ja valitettavasti siihen ei aina löydy hormonaalista syytä.


    • Yliopisto-opisk. -89

      Naisen peppureikää on helpompi nuuhkia, jos ei ole karvoja :D Mutta ihan sama!

    • Tiedän tunteen

      Siis noita karvojahan on pikkusen mullakin mutta mä en niitä usein sheivaa sillä niitä on aika vhän.häirittee se mua kumminkin jonkin verran j pelkään toisen osapuolen suhtautumista niihin.olis kiva jos sais muokattuu kehoaan niin kuin itse haluaa mutta kaikelle ei voi mitään.pitäisi kai vain oppia hyväksymään tämä kys. Asia.

    • ....................

      et ole yksin, hormoni arvot itelläkin ihan ok, ja sama ongelma ollut teini iästä...

    • w a x

      Wax on wax off

    • persekarvainen

      Itselläni ei alussa ollut mitään ongelmaa peppukarvojen kanssa, kunnes sitten aloin niitä sheivaamaan. Alkoivat paksuuntumaan ja kasvaessa alkoivat ikävästi pistelemään sitä persvakoa. Mikäli päästää oikein pitkäksi niin tuntuu että ne tunkee itsensä tersiiseen. Hyi että. Sitten kun se paperinpala jää niihin nii että se tuntuu nannalta...Mikäli olisi joku vaha jolla saisi karvat helpommin ja pidempään pois?

    • Auli Hertta Pesonen

      No minulla on ainakin koko takapuoli täynnä, ajaisin muuten pois mutta kun aviomieheni pitää niistä ja on suunnitellut värjäyttävän ne pinkiksi kun pituuttakin riiittää. Nykyisin ihan normaali ja jopa muodissa oleva asia tämä takapuolen karvoituksen kasvattaminen, värjääminen ja jopa leikkauttaminen, jos kiinnostaa kannattaa internetistä etsiä enemmän tietoja, itse ainakin suosittelen suuresti. Tekee seksielämästäkin eksoottisempaa ja alkukantaisempaa!

    • Ihastunut moneen

      Karvaiset naiset ovat kauniita.

    • oifb<vyh<

      Täällä löytyy karvainen perse. No pakaroissa ei ole kuin ihan vähän sellaista normaalia ohutta nukkaa mutta persevaossa on mustia ja pitkiäkin karvoja.
      Olen toki muutenkin karvaisempi kuin moni, mutta en epänormaalin karvainen.
      Alapääkarvoituksen otan pois joko sokeroinnilla tai SurgiWaxilla.
      Sokerointi onnistuu itsekin tuohon etupuolelle mutta pyllyvaosta on vaikea ottaa sokerilla itse. Surgiwax on siihen kätevämpi kun siihen ei tarvitse sitä nopeaa ranneliikettä.
      Itsellä myös käy höylääminen, kun pyllyn iho on tottunut, mutta sänki ei ole kiva.

    • Anonyymi

      Mulla alko seistä ku luin aloituksen. huohottamaankin rupes. Nyt menis kyllä karvapersenainen. Anna vaan ryöstäytyä

    • Anonyymi

      hankalat pestä kun ei nää

    • Anonyymi

      Sakset

    • Anonyymi

      anna pyllykarvasi olla, miehenä tykkään ett kaltaisiasi naisia on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe