Mistä tuoksuja halvalla?

-L-

Mistä löytäisi tuoksuja suht edullisesti? Laivalta ja lentokentiltä löytyy mutta eipä niissä usein pääse käymään. Sokoksen ja Stockmannin hinnat on yleensä aika suolasia...

10

3118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhannuskoivu

      tuoksut kannattaa hankkia. Säästää melkoisesti kauppojen hintoihin verrattuna.

    • Kizzanainen

      nettikauppoja:
      www.shopping4net.fi
      www.parfyymi.fi
      www.boutique-loulou.com

      Kaksi ensin mainittua ovat ruotsalaisia ja jälkimmäinen suomalainen.
      Olen tilannut kaikista noista ja kaupankäynti on ollut kaikkien kanssa sujuvaa.

    • Strawberry.net
    • sanpsasd

      www.fragrancex.com
      Tuolta päädyin ainakin itse tilaileen, kun on kerran muutenkin halvoista hinnoista mukavat alennukset ^^

    • Koskelo3

      fragrancedirect.co.uk
      toimiva nettikauppa ja tosi edullinen!

    • osta osta osta

      ebay.com
      ebay.de
      ebay.co.uk

    • Anu80

      Olen itse tilannut nordifeel.fi:sta ja myös kotimaisesta www.perfume.fi :sta. Ei oo pahat hinnat.

    • tuoksujenviemää
    • Hjklliyhhh

      Huutonetissä myydään paljon tuoksunäytteitä,pikkurahalla. Näyte riittää pariin kolmeen kertaan,en ole itse kokeillut,mut näin saa halvalla kalliimpiakin,eikä tarvi kyllästyä samaan tuoksuun. Samasta paikasta saa myös vikaostoksia edullisesti, tosin itteeni toisinaan epäilyttää et jotain olis varastettu,mutta ei voi tuomita ilman parempaa tietoa...

    • Malm

      NAISET haloo tsekatkaa hinnat enligo.com ennenkuin tilaatte mitään, tykkään sikana käyttää tota kun tuolta löytyy kaikkien kauppojen hinnat ennne ostopäätöstä! Ei tarvii katua myöhemmin 😬

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe