Turotim työpaikkana?

grönakulor005

Millaista palkkaa ja millainen työympäristö? Palkka ajallaan?

19

3473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata

      täältä et saa kuin katkerien, epäonnistuneiden myyjien vastauksia, myös niiden ketkä eivät turotimillä ole olleet töissä..

      Jos näitä ei tule, tulee kilpailevien firmojen pikkupomot haukkumaan puljua.

      Vinkki: mene töihin ja kysele ensimmäisenä päivänä työkavereilta mitä pitävät, jos saat negatiivisen ryöpyn "etsin koko ajan uutta työpaikkaa, lähden heti kun vaan löydän!" ->ota samantien lopputili.

      Sieltä saat suoria, totuudenmukaisia vastauksia!

      • turo timo

        Tiedän, että turotim maksaa palkat kuten sovittu ja muutenkin ihan ok paikka. Eräs kaveri on siellä töissä ja hyvin on viihtynyt.
        Edellinen kirjoittaja varmasti kertoi totuuden täällä vastaajista, mutta täydennän silti vähän: Olen usein nähnyt, että mikäli uusi myyjä kyselee töihin tullessaan työkavereilta mielipiteitä niin vastuksia voi tulla usean laisia. Huonolta myyjältä yleensä negatiivisia ja hyvältä positiivisa. Mikäli olet hyvä myyjä ja muutenkin hyvä tyyppi, kyllä sinusta kiinni pidetään. Käy kokeilemassa.


      • taisi olla pomo asialla..
        turo timo kirjoitti:

        Tiedän, että turotim maksaa palkat kuten sovittu ja muutenkin ihan ok paikka. Eräs kaveri on siellä töissä ja hyvin on viihtynyt.
        Edellinen kirjoittaja varmasti kertoi totuuden täällä vastaajista, mutta täydennän silti vähän: Olen usein nähnyt, että mikäli uusi myyjä kyselee töihin tullessaan työkavereilta mielipiteitä niin vastuksia voi tulla usean laisia. Huonolta myyjältä yleensä negatiivisia ja hyvältä positiivisa. Mikäli olet hyvä myyjä ja muutenkin hyvä tyyppi, kyllä sinusta kiinni pidetään. Käy kokeilemassa.

        Eli kysy rohkeasti vaan työntekijöiltä, jos jokainen sanoo että "paska paikka" on paikassa vikkaa..

        Täällä älä usko mihinkään!


    • turotim ääk

      omista kokemuksistani kerron sen verran että työympäristö oli ihan mukava tosin kun itse työn johtaja en ole koskaan tavannut niin hankalaa ihmistä!
      minulle uskoteltiin että olen tuntipalkalla vaan kas kummaa en ollutkaan. Itse sain tarpeekseni työpaikasta kun kunnon palkkaa ei alkanut näkyä, vaikka tein n.4-6 kauppaa päivässä ja palkka ei tod. työn arvoista.

      • erilainen=

        kokemus. Upea meininki ja aina sai uusia vinkkejä toisin kuin muualla. Rahaa tuli ihan mukavasti.


      • hankintoisentyöpaika
        erilainen= kirjoitti:

        kokemus. Upea meininki ja aina sai uusia vinkkejä toisin kuin muualla. Rahaa tuli ihan mukavasti.

        olin viime kesänä turotimillä töissä, mutta en suorsittele sitä työpaikkaa kenellekkään.
        ansaitsin viikossa 25 euroa, vaikka myin joka päivä n.5 lehtitilausta.
        pomo kierteli kysymysten vastaukset ja jätin työt taakseni tajuttuani, ettei palkkaa jää bussikortin maksun jälkeen käteen paria kymppia enempään.
        en myöskään pitänyt siitä, kun ihmisiä piti häiritä puhelin soitoilla..


      • työnkuva hakusessa?
        hankintoisentyöpaika kirjoitti:

        olin viime kesänä turotimillä töissä, mutta en suorsittele sitä työpaikkaa kenellekkään.
        ansaitsin viikossa 25 euroa, vaikka myin joka päivä n.5 lehtitilausta.
        pomo kierteli kysymysten vastaukset ja jätin työt taakseni tajuttuani, ettei palkkaa jää bussikortin maksun jälkeen käteen paria kymppia enempään.
        en myöskään pitänyt siitä, kun ihmisiä piti häiritä puhelin soitoilla..

        "en myöskään pitänyt siitä, kun ihmisiä piti häiritä puhelin soitoilla.. "

        Eli sun mielestä hyvä puhelinmyyjä on sellainen joka ei soita asiakkaille?!?

        Tää oli jopa Suomi24:n mittakaavassa parhaita ikinä. Toivottavasti tästä tulee elävä legenda puhelinmyyntipiireissä :-o

        Olisikohan tuo asennoituminen itse työhön ollut se syy miksi et tienannut enempää kuin 25 € / vko koska asennoitumisesi todennäköisesti paistoi äänestäsi läpi?


      • heijjj
        työnkuva hakusessa? kirjoitti:

        "en myöskään pitänyt siitä, kun ihmisiä piti häiritä puhelin soitoilla.. "

        Eli sun mielestä hyvä puhelinmyyjä on sellainen joka ei soita asiakkaille?!?

        Tää oli jopa Suomi24:n mittakaavassa parhaita ikinä. Toivottavasti tästä tulee elävä legenda puhelinmyyntipiireissä :-o

        Olisikohan tuo asennoituminen itse työhön ollut se syy miksi et tienannut enempää kuin 25 € / vko koska asennoitumisesi todennäköisesti paistoi äänestäsi läpi?

        olin turotimissä töis, ainakin mulla palkka oli 1500 euron molemmin puolin kuussa.. jouduin sitten lopettaa kun muutin opiskelun takia paikkakuntaa. Mä ainakin viihdyin, aina oppi jotai uutta


      • Paljon huu-haata
        hankintoisentyöpaika kirjoitti:

        olin viime kesänä turotimillä töissä, mutta en suorsittele sitä työpaikkaa kenellekkään.
        ansaitsin viikossa 25 euroa, vaikka myin joka päivä n.5 lehtitilausta.
        pomo kierteli kysymysten vastaukset ja jätin työt taakseni tajuttuani, ettei palkkaa jää bussikortin maksun jälkeen käteen paria kymppia enempään.
        en myöskään pitänyt siitä, kun ihmisiä piti häiritä puhelin soitoilla..

        ME Naiset lehdestä saa hyvin pisteitä, eräs henkilö kertoi, että myi 20 lehteä ME naiset lehteä, mutta 10 saattaa perua ja se on tilistä pois.


      • T2
        työnkuva hakusessa? kirjoitti:

        "en myöskään pitänyt siitä, kun ihmisiä piti häiritä puhelin soitoilla.. "

        Eli sun mielestä hyvä puhelinmyyjä on sellainen joka ei soita asiakkaille?!?

        Tää oli jopa Suomi24:n mittakaavassa parhaita ikinä. Toivottavasti tästä tulee elävä legenda puhelinmyyntipiireissä :-o

        Olisikohan tuo asennoituminen itse työhön ollut se syy miksi et tienannut enempää kuin 25 € / vko koska asennoitumisesi todennäköisesti paistoi äänestäsi läpi?

        Taisi tulla elävä legenda.. Näinhän monet tänne kirjoittavat ajattelevat,
        palkkaa pitäisi saada pelkästä istumisesta!


    • ?

      Mille paikkakunnalle haet?

      • tietoa on

        Jos jotain siellä ruvetaan katsomaan kieroon, lähde pois. Siellä ei jaksa olla negatiivisuuden alla. Sairastuu! Tietyt työntekijtä saa rauhassa kikattaa , mutta toiset ei kellosta kyttäilyä, vaatteet arvostellaan pitkin viivein.


    • velax xx

      jos on myynyt oikein ja rehellisesti ei puolet peru tilaustaan. jos joka toinen peruu on myyjä huijari

    • ala1

      Hei! Viihdyn tosi hyvin. Esimies on reilu samoin työkaverit ja pomot Hesassa. Tienaan tosi hyvin. Juuri sen mitä on kerrottu ja itse voit laskea tavoitteen ja pysyä siinä myymällä hyvin eli soittamalla jatkuvasti. Ei se raha tule sun suo ellet sä soita ja myy.

    • ring ring2

      nuo lehtimyyjien työnhakuilmoitukset on aina houkuttelevia,luvataan kunnon palkkaa ym:ta..vuosi sitten menin hyvät-lehdet toimistoon töihin ja mielestäni paikka oli aivan mahtava,työkaverit kannustavia pomoa myöten,tykkäsin! sitten huomasin kareta-firman mainoksen ja tyhmyyksissäni menin vaihtamaan paremman rahan toivossa mut se oli karsea virhe! jouduin heti ensimmäisenä päivänä huijatuks kunnolla enkä sitten kauaa siellä ollut. varovainen kannattaa olla mutta oma kokemus oli että hyvät lehdet on hyvä työpaikkana ja palkanmaksajana :)

    • ent3

      Jos Turotim työntekijät kehuu tulojaan, paljon on pitänyt edistystä tapahtua sen jälkeen kun läksin poes sieltä. Kyttäilyä ja kyräilyä. Joka minuutti piti tehdä työtä, ei saanut jutella työkaverin kanssa.Pomo oli ylimielinen

      .Entisessä työssäni missä oli puhelin myyjät oli "herra sakkia" heillä oli paremmat oikeudet esim tukkuostoihin, hotellit, työterveys yms.Voisinpa sanoa, että raha muutui jopa tarpeettomaksi tälle sakille.

      Tavallisille työläisille eivät puhuneet kuin valittuja asioita. Eivät syöneet eivätkä juoneet samassa pöydässä, vaan kapinettipuoli oli heille haitarioven toisella puolella.

    • Voi kauhistus

      "Joka minuutti piti tehdä työtä"

      Ajatella... Työpaikalla piti tehdä töitä. Miten ihmeessä sinä raukka siellä edes saatoit olla?

      On se hurja työpaikka... Joka ainoa minuutti pitää tehdä töitä.

    • anonyymiyy

      millaista palkkaus on tänä päivänä?

      • Mummojensiemennys

        Tulos tai ulos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe