Sisustustarrat!

Halimah

Olisko kenelläkään kertoo,et mistä sais hienoja, edullisia ja hyviä sisustustarroja? Tiedän kyllä että niitä löytyy ympärinsä netistä, mut kaikki on yli 40 euroo.. Please.. jelpakkaa mua :)

41

16184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkka

      Moikka. En kyllä tarkalleen tiedä mikä on sisustustarra, mutta tarroja saa netistä tilattua vaikkapa täältä: www.getprint.fi

    • sori en muista hintaa. Netti sivuilta varmaan löytyy. :)

      • klippanmalm

        OTTAKAA HUOMIOON: ikean sisustustarra ei todellakaan sovi jokaiselle seinällä. Seinän tarvitsee olla hiottu, maalattu, täysin puhdas yms yms. Voin sanoa, että 10% asiakkaista on kertonut saaneensa tuotteen seinälleen kiinni, loput ovat reklamoineet että ei onnistu. Hinta 15,95 muistaakseni.


    • Ranskasta

      http://www.yeda.fr/boutique/index.cfm

      Tilasin juuri 2 kpl a 15€, lisäksi tuli tilauskuluja 15€. Silti sain kaksi tarraa vajaan yhden hinnalla. Värivaihtoehtoja on valtavasti!Kerron kommentit sitten kun tarrat seinillä!
      Sivut ovat ranskankieliset, mutta sitten kun pääsee ostoskärryvaiheeseen, on myös englanniksi maksuohjeet.

      • Kauniita on

        Hyvin toimi koko homma näiltä sivuilta, tarrat on todella laadukkaita ja helppo kiinnittää. Suosittelen!


      • huldahilda

        ..ei vissiin ihan noin halpoja...äkkiä selaten hinnat olivat noin 50€-70€ hujakoissa. Mutta suosittelen sillä ollaan itse kokeiltu! Nämä ainakin toimivat ja näyttävät todella hyvältä.


    • Utti2

      Vaikka noi kukat on näyttäviä ja on täällä muutakin..
      www.sisustustarrat.fi

    • darroja

      www.zocca.fi ja tarjoustuotteet.
      Sieltä löytyy edullisesti hienoja tarroja.

      • sisustustarroja

      • Sisustukseen

      • Nimetön 2587

        Joo mutta onko kellään muulla huonoja kokemuksia siitä etteivät toimitakaan tilauksia saatika vastaa yhteydenottoihin?

        T.Pettynyt (maksettu jo on joten huijaukselta nyt tuntuu :(


      • nimetön 2587
        Nimetön 2587 kirjoitti:

        Joo mutta onko kellään muulla huonoja kokemuksia siitä etteivät toimitakaan tilauksia saatika vastaa yhteydenottoihin?

        T.Pettynyt (maksettu jo on joten huijaukselta nyt tuntuu :(

        Viittaan siis Firmaan Zocca design, joka ei ole toimttanut tilaamiani tuotteita! :(


      • Järkee peliin!!!
        Nimetön 2587 kirjoitti:

        Joo mutta onko kellään muulla huonoja kokemuksia siitä etteivät toimitakaan tilauksia saatika vastaa yhteydenottoihin?

        T.Pettynyt (maksettu jo on joten huijaukselta nyt tuntuu :(

        Oiskoon nyt niin jotta niistä kuuluisista "oheistuotteista" puhuttaessa on tässä- kin tapauksessa isketty käsipaskaan?
        Bisneksessä yleensäkin on niin jotta kun itse panostaa asioihin pienellä niin ne markkinatkin ovat kovin pienet. Mutta miksi helevetissä kiertää "sivukujia" jos luottaa siihen mitä tarjoo!? Kantsii todellakin mennä "avoimin kortein" jos itse luottaa siihen mitä tarjoo!!!


      • HUONOA ZOCCA DESIGN

        EN VOI KUIN VAROITTAA TILAAMASTA MITÄÄN KO.LIIKKEESTÄ!!!!
        HUONOJEN KOKEMUKSIENI PESRUSTEELLA!!!


      • Kakka homma
        HUONOA ZOCCA DESIGN kirjoitti:

        EN VOI KUIN VAROITTAA TILAAMASTA MITÄÄN KO.LIIKKEESTÄ!!!!
        HUONOJEN KOKEMUKSIENI PESRUSTEELLA!!!

        T'äysin samaa mieltä. Tilasin ja maksoin keväällä 2013 sisustustarran enkä saanut sitä koskaan. Yhteydenottopyyntöihinikään ei koskaan vastattu. Saako kysyä, että miten toimit kyseisessä asiassa?


    • kotimamma89

      Heippa.
      Meille on tulossa kotisivut, eivät tosin ihan vielä ole valmiit, mutta toistaiseksi myyn sisustustarroja huuto.netissä. Minulla on valmiita malleja, mutta saa tilattua myös omavalintaisella kuvalla / tekstillä jos on jokin tietty minkä haluat. Ja hinnat on huomattavasti halvemmat kuin esimerkiksi sisustustarrat.fi sivustolta tilattuna. nimimerkkini huuto.netissä on kotimamma89 ja minulle voi toki laittaa sähköpostia suoraankin [email protected].

      • handeliini76

        www.sesano.fi, suosittelen! itselläni hyviä kokemuksia. aivan ihania tapetteja ja tarroja.


    • Liimailija

      tämä osoite ja kauppa on sitä mitä haet. Hyvä valikoima, ja mielestäni sopivat hinnat.

      www.teippikauppa.fi

    • TW
    • se.er

      Olen tilannut sesano.fi:stä ja viime viikolla cocoette.fi:stä.
      Olen ihan hurahtanut sisustustarrailuun, ihanaa hommaa ja NIIN HELPPOA.
      Molempien tuotteet hyviä, sesanossa kalliimpia, mutta laadulla ei mielestäni
      ollut mitään eroa.
      cocoette.fi:sää on todella laaja valikoima ja paljon oli taas uutuuksia tullut.

      Suosittelen lämpimästi molempia ja rohkeasti kokeilemaan.

    • pou94558

      mä oon tilannu tarravimma.fi . tarrat tuli tosi nopeesti kotiovelle saakka! ja nyt siel on viel ale!

    • meow_
    • mamma77

      Naapurin kanssa tilalttiin sisustutarrat Rauhanranta.com:sta www.rauhanranta.com/verkkokauppa
      Sieltä sai helposti tarrat omalla tekstillä. Nuo oli tosi helppo liimata paikalleen vaikka oli tapetti seinä.

    • joku
    • Ihmettelijäoleeen

      Kannattaako noi puljut oikeesti?
      Tai siis mikä helvetti noissa tekee ton hinnan? Onneks kaverilla on teippifirma. Ei tulis mieleenkään maksaa jostain TEIPISTÄ lähemmäs 100e ://

    • VAROKAA ZOCCA DESIGN

      Netissä toimii sellainen firma kuin ZOCCA DESIGN FI
      tilasin sieltä lähes VUOSI SITTEN JO SISUSTUSTARROJA-- maksoin ne verkkopankissa valitettavasti, enkä koskaan saanut tuotteita saatika maksamiani rahojani takaisin.

      Asia on edennyt jo kuluttajariitalautakuntaan, edes heidän yhteydenottoihin ei firma ole vastanut! Eli en voi muuta kuin VAROITTAA!

    • Sisustusintoilija

      Cocoette.fi sivustolta kokeumksiani: tarrat olleet laadukkaita ja edullisia.. olleet myös Seinäjoella markkinoilla - tarroja siellä tosi edullisesti! :)

    • Nöösi

      Woodpark verkkokaupasta löytyy näköjään nykyisin sisustustarroja olohuoneeseen, kivoja malleja myös lastenhuoneeseen.

      https://www.woodpark.fi/product/find?name=sisustustarra

      Tuolla muutekin kaikkoa kivoja sisustusjuttuja www.woodpark.fi yksi omasuosikkini verkkokaupoista :)

    • satu12
    • stopus

      sisätautien lääkäriltä

    • Mps34
    • Äippä36
      • Jaskaaaaaaaaaaaaaaa

        Hei, Voin suositella www.tarraherrra.fi tä oman kokemuksen kautta. Ainakin vielä kuukausi sitten oli kaikki seinätarrat osta kolme maksa kaksi ja ilmaiset toimituskulut. Itse tilasin juuri tuon 3kpl ja tyytyväinen olen ollut. Ei valittamista.


    • Anonyymi

      Hyvä laatuisia sisustustarroja saa kosmiina.com sivulta. On kestänyt pyyhkiäkin tarroja kun keittiön laattoihin liimasin.

    • Anonyymi

      Pixers EI toimittanut tilausta. Kyseinen yritys ei vastaa reklamaatioon. Onneksi maksettu luottokortilla, niin rahojen pois hakeminen sitä kautta, mutta vie oman aikansa. Vaikutti luotettavalta saitilta, mutta ei ole sitä. ÄLÄ TILAA ja joudu huijatuksi. PIXERS varo tätä yritystä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe