kokemuksia astaksantiinista

finneistä kärsivä

Onko kenelläkään muulla kuin tuttavallani kokemuksia astaksantiinista finnien hoitoon? Hän aloitti 1/2 vuotta sitten syömään astaksantiinia, pari viikkoa meni ja iho näytti jopa pahevan eli kuonaa tuli pihalle mutta nyt hän on päässyt ongelmastaan eroon ja on ihan siloposki. Ja käyttää edelleen astaksantiinia 4-8 mg päivässä.

15

10665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astaksantiinin käyttäjä

      Olen 21-vuotias tyttö, ja syönyt elämäni aikana varmaan 2 vuotta Roaccutania. Aina kuurin jälkeen finnit täyttivät kasvon ja selän. Sitten otin käyttöön tuon astaksantiini-tuotteen ja parin kuukauden jälkeen finnit alkoivat kadota. Nyt jatkuvassa käytössä enkä uskalla nyt lopettaa käyttöä. Ja nyt ei tarvitse miettiä Roaccutanin maksahaittavaikutuksia.

    • parantunut iho

      Itsellänikin tuo astaksantiini on auttanut iho-ongelmiini. Kuperoosa ihoni silottui ja tasaantui n. 4-5 kk:n Astavitan käytön jälkeen ja pienet finnit katosivat. Myös ystävälleni annoin vihjeen, kun hän kärsi selän finneistä. Nämäkin ovat nyt hävinneet.

    • oopuuuuu

      Kertoisitteko hieman tästä astaksantiinista, sillä en ole ennen edes kuullut tästä?

      • helmerihe

        kiinnostas tietää, mikä juttu tää nyt on? Google kun ei tunnu löytävän hakusanalla..?


      • apua saanut
        helmerihe kirjoitti:

        kiinnostas tietää, mikä juttu tää nyt on? Google kun ei tunnu löytävän hakusanalla..?

        Katsoppa vaika hakusanalla astaxanthin tai astaksantiini tai Astavita.

        Minä sain astaksantiinilla ratkaistua oman finniongelmani kasvoilta ja selästä n. 3 kuukauden käytön jälkeen ja jatkan käyttöä edelleen.

        t.
        nainen 22-v


      • tietoa
        apua saanut kirjoitti:

        Katsoppa vaika hakusanalla astaxanthin tai astaksantiini tai Astavita.

        Minä sain astaksantiinilla ratkaistua oman finniongelmani kasvoilta ja selästä n. 3 kuukauden käytön jälkeen ja jatkan käyttöä edelleen.

        t.
        nainen 22-v

        Kiitos, nyt löytyy tietoa, olin aluksi lukenut sanan väärin ja sillähän se herra google ei tuotetta löytänyt. Saisinko vielä udella miten paha akne sulla on ollut/ miten paha akne muilla on ollut, jotka kyseisestä tuotteesta ovat hyötyneet? Ja onko se siis hävittänyt aknen täysin? Mulla alkoi nyt toinen isotrenioniini-kuuri, kasvoissa oikein kunnon paiseita ollut, mahtaako tästä tuotteesta olla apua pitämään paiseakne eli se vaikein aknen muoto poissa siis?

        t: myös nainen 22v


      • apua saanut
        tietoa kirjoitti:

        Kiitos, nyt löytyy tietoa, olin aluksi lukenut sanan väärin ja sillähän se herra google ei tuotetta löytänyt. Saisinko vielä udella miten paha akne sulla on ollut/ miten paha akne muilla on ollut, jotka kyseisestä tuotteesta ovat hyötyneet? Ja onko se siis hävittänyt aknen täysin? Mulla alkoi nyt toinen isotrenioniini-kuuri, kasvoissa oikein kunnon paiseita ollut, mahtaako tästä tuotteesta olla apua pitämään paiseakne eli se vaikein aknen muoto poissa siis?

        t: myös nainen 22v

        Söin teini-iässä ensimmäisen isotretioniini-kuurin, sitten sen jälkeen vielä 21-vuotiaaksi asti 4 aina lähes puolen vuoden kuuria. Maksa-arvoni nousivat aina kuurin aikana. Aloitin nyt käyttämään tuota astaksantiinia kuultuani siitä jenkeissä asuvalta ystävältäni. Akne selässä on ollut kystinen akne eli tosi paha. Voihan olla että samaan aikaan ikäkin on jo tasapainottanut ihon toimintaa - mutta ihon paraneminen tapahtui tuon Astavitan käytön aloittamisen yhteydessä. Paukamilla kuitenkin siis olin ja nyt akne kadonnut lähes tyystin. Ei haittaa minua vaikka loppuelämäni astaksantiinia käyttäisin. Olen tutustunut siihen ja mitään astaksantiiniin liitettyjä haittavaikutuksia en ole löytänyt netitiä koluamalla. Kyseessä siis ihan luonnon aines joka antaa esimerkiksi lohen lihalle oranssinpunaisen värin vaikkei muuten lohenlihaan liitykkään.


      • jeejeeeeee
        apua saanut kirjoitti:

        Söin teini-iässä ensimmäisen isotretioniini-kuurin, sitten sen jälkeen vielä 21-vuotiaaksi asti 4 aina lähes puolen vuoden kuuria. Maksa-arvoni nousivat aina kuurin aikana. Aloitin nyt käyttämään tuota astaksantiinia kuultuani siitä jenkeissä asuvalta ystävältäni. Akne selässä on ollut kystinen akne eli tosi paha. Voihan olla että samaan aikaan ikäkin on jo tasapainottanut ihon toimintaa - mutta ihon paraneminen tapahtui tuon Astavitan käytön aloittamisen yhteydessä. Paukamilla kuitenkin siis olin ja nyt akne kadonnut lähes tyystin. Ei haittaa minua vaikka loppuelämäni astaksantiinia käyttäisin. Olen tutustunut siihen ja mitään astaksantiiniin liitettyjä haittavaikutuksia en ole löytänyt netitiä koluamalla. Kyseessä siis ihan luonnon aines joka antaa esimerkiksi lohen lihalle oranssinpunaisen värin vaikkei muuten lohenlihaan liitykkään.

        vastauksestasi, se antaa toivoa myös omaan tilanteeseeni, koska mullakin noita kunnon kystiä nousee aina. Pitää siis tään isotretioniini-kuurin jälkeen alkaa popsia noita ja kokeilla, josko saisin omankin akneni kestämään sitten kurissa ilman lääkekuureja. Saakohan kyseistä tuotetta jo alkaa syödä tään isotretionin-kuurin aikana, vai pitäskö oottaa sinne, että kuuri loppuu ja vielä kuukausi, että se on hävinnyt sit elimistöstä, ennen kuin alkaisi tätä sitten syödä? Onkohan niillä millasia yhteisvaikutuksia?


    • Uncut

      toi sellanen keino, jota ei ole kauhean yleisessä käytössä aknen hoidossa? Jos se auttaa vain niin kauan kuin sitä syö, niin eikös sitä voida pitää aknen siirtämisenä eteenpäin vähän samaan tapaan kuin e-pillereitä syödessä?

    • lääkäriltä??

      ???

      • myös tyytyväinen käyttäjä

        Löytyy esim. apteekeista. Tunnen vain Astavita -nimisen tuotteen, mutta voi olla muitakin. Saattaa saada myös suuremmista luontaistuotemyymälöistä. Itse olen kuitenkin ostanut apteekista kun ei täällä pikkupaikkakunnalla ole muualla tullut sitä vastaan. Kun ensimmäistä kertaa n. 1 1/2 vuotta sitten kysyin tuotetta, niin ei ollut kyllä apteekissakaan, mutta tilasivat apteekkiin varta vasten minulle ja nyt löytyy hyllystä.


    • finneistä eron päässyt

      Itse aloin käyttämään astaksantiinia n. vuosi sitten. Keskustelin myös ihotautilääkärini kanssa. Ei ensin osannut ottaa kantaa, mutta kun olemme hoitaneet tätä finniprobleemaamme jo 2 vuotta, niin hän lupautui perehtymään asiaan ja sanoi perehdyttyään, että kokeilllaan, koska hän oli löytänyt puolueetota näyttöä astaksantiinin tulehdusta poistavasta ja ihoa suojaavasta vaikutuksesta. Alkuun ongelma vähän paheni eli ikäänkuin iho olisi lykännyt "rasvan" pois finnestä mutta 2-3 kuukauden käytön jälkeen finnit poskipäistä, leukakulmista ja selästä alkoivat kadota ja nyt niitä ei enää ole tullut. Alkuun käytin jopa 3 kapselia päivässä, nyt otan vain yhden ja iho on finneisä vapaa. Ainahan sitä toki muuten voisi kauniimmaltakin näyttää :), mutta tuon ongelman voitin.

    • Nottinghamin sheriffi

      Aloin syömään astavitaa ja purkissa lukee että 1kapseli päivässä, eikä saa ylittää. Eli 4mg päivässä, onko se riittävä määrä. mitä mahdollista vahinko suuremmasta annoksesta on? Vai otatteko vaan sen 1 kapselin päivässä

    • spamhater

      Älkää vaan klikatko ylläolevan tyyppisiä mainoksia siis mitkä päättyvät rcode=GG123455 tms..koska postittaja tienaa killinkin aina kun joku klikkaa linkkiä
      ja pian täällä muuta olekaan kuin ahneita paskiaisia mainoslinkkeineen hyväksikäyttämässä nuorten epätoivoa.

    • Anonyymi

      Xantippa muuttaa punanaamaksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe