Mistä rakennekynnet Espoossa?

star1978

Osaako kukaan suositella Espoosta hyvää rakennekynsien tekijää?? En ole vielä päättänyt laitanko geeli -vai akryylikynnet, joten kaikki suositukset otan mieluusti vastaan :)

87

18233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espoossa

      Suosittelen lämpimästi Kitty Cat Beauty Centeriä (www.kittycatbeautycenter.com).

      • pretty in pink

        samoilla linjoilla kuin edellinen vastaaja, kitty cat on luotettava ja osaava hoitola! :) lämpimästi suosittelen.


      • nämä geelit kestää

        Espoon Niittykummussa kauneushoitola/kampaamo Capellossa http://www.capello.fi/5 saat hyvin tehdyt ja todella kestävät geeli- tai akryylikynnet. Tekijät eivät ole harjoittelijoita, vaan kokeneita, nuoria ja mukavia ammattilaisia.


      • Geelikynsi

        Kitty Catissa maksoi yhden kynnen korjaus muistaakseni 12 euroa, jos ei enemmän. Geishankynsissä yhden kynnen korjaus oli vain vitosen ja sain vieläpä koristelut kaupan päälle. Ainakin tämä vaalea tyttö Geishankynsissä oli myös tosi mukava ja vaikutti muutenkin taitavalta tekijältä, joten aion jatkossa mennä vaikkakin toiselta puolelta Espoota huollattamaan kynteni sinne. Maksan mielelläni laadusta, mutta en koe Kitty Cattia missään tapauksessa niin laadukkaaksi, että maksaisin lähes tuplahinnan kaikesta. Huomasin muuten Geishassa käydessäni, että siellä oli joulukuussa rakennekynnet 50 euroa tutustumistarjouksena, joten kannattaa käydä itse testaamassa jos kynsiä mielii.


      • tekijälle
        Geelikynsi kirjoitti:

        Kitty Catissa maksoi yhden kynnen korjaus muistaakseni 12 euroa, jos ei enemmän. Geishankynsissä yhden kynnen korjaus oli vain vitosen ja sain vieläpä koristelut kaupan päälle. Ainakin tämä vaalea tyttö Geishankynsissä oli myös tosi mukava ja vaikutti muutenkin taitavalta tekijältä, joten aion jatkossa mennä vaikkakin toiselta puolelta Espoota huollattamaan kynteni sinne. Maksan mielelläni laadusta, mutta en koe Kitty Cattia missään tapauksessa niin laadukkaaksi, että maksaisin lähes tuplahinnan kaikesta. Huomasin muuten Geishassa käydessäni, että siellä oli joulukuussa rakennekynnet 50 euroa tutustumistarjouksena, joten kannattaa käydä itse testaamassa jos kynsiä mielii.

        Ymmärrän kyllä että kuluttaja menee hinnan perässä, mutta yrittäjällä on kustannuksiakin!
        Vaikka olisi hinnat kuten Kitty Cat tai Ansu, ei niillä tuloilla pelkästään leveästi elellä.

        Jos kynnen korjaus ja koristelut maksaa 5 eur, mitä jää jälkelle jos yrittäjä tilittää arvonlisäveron ja suhteessa tuosta hinnasta vielä laskisi muut kulut. Palkkaa ei kyllä jää mitään.....
        Noilla hinnoilla ( 5 eur / 50 eur ) ei kyllä varmasti ihan kaikesta lakisääteisesti maksella


      • sari30
        Geelikynsi kirjoitti:

        Kitty Catissa maksoi yhden kynnen korjaus muistaakseni 12 euroa, jos ei enemmän. Geishankynsissä yhden kynnen korjaus oli vain vitosen ja sain vieläpä koristelut kaupan päälle. Ainakin tämä vaalea tyttö Geishankynsissä oli myös tosi mukava ja vaikutti muutenkin taitavalta tekijältä, joten aion jatkossa mennä vaikkakin toiselta puolelta Espoota huollattamaan kynteni sinne. Maksan mielelläni laadusta, mutta en koe Kitty Cattia missään tapauksessa niin laadukkaaksi, että maksaisin lähes tuplahinnan kaikesta. Huomasin muuten Geishassa käydessäni, että siellä oli joulukuussa rakennekynnet 50 euroa tutustumistarjouksena, joten kannattaa käydä itse testaamassa jos kynsiä mielii.

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Minäkin kävinTriinillä ja aina tulee kauniit kynnet!!!tykkään!


      • ei ainakaan La chica

        Täytyy sanoa, että La Chicasta ei ole kuin negatiivisia kokemuksia.
        En voi suositella.


      • megamörri7
        pretty in pink kirjoitti:

        samoilla linjoilla kuin edellinen vastaaja, kitty cat on luotettava ja osaava hoitola! :) lämpimästi suosittelen.

        Tässä systeemissä http://bit.ly/oman-kaupungin-tarjoukset on se hyvä puoli, että sitä kautta saa välittömästi tiedon oman kotikaupunkinsa kauneudenjoito palveluista. Siten voi säästää jopa 70% kustannuksissa, kun on tullut aika lailttaa kynnet taisteluvalmiuteen.


    • kynsien lumoissa

      Ison Ompun vieressä olevaa Fenixiä! Uusi paikka, palvelu oli hyvää ja mikä tärkeintä sain kauniit kynnet :)

      • neatnails

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Fenixistä saa uskomattomia kynsimaalauksia ja todellista kynsitaidetta. Jos siis hakusessa on jotakin extraa, niin sinne ehdottomasti. Ja saahan sieltä toki tavallisiakin "arki"kynsiä ;)

        Suosittelen lämpimästi.


    • ......

      La Chicassa olen käynyt ja aina tulee kauniit kynnet:)

      • Ei enää ikinä

        Joo, kyllä muuten mutta Leppävaaran yksityisyrittäjä- La Chica oli ehkä huonoin kynsilaittaja jolla ole ollut.


      • kynsifriikki
        Ei enää ikinä kirjoitti:

        Joo, kyllä muuten mutta Leppävaaran yksityisyrittäjä- La Chica oli ehkä huonoin kynsilaittaja jolla ole ollut.

        Minäkin liputan kyllä tuon Fenixin puolesta. Olen saanut sieltä kestävimmät kynnet ikinä.

        Ompun La Chicasta on takavuosilta vain yksi kokemus ja se sai jäädä siihen... Never again.


      • nails
        Ei enää ikinä kirjoitti:

        Joo, kyllä muuten mutta Leppävaaran yksityisyrittäjä- La Chica oli ehkä huonoin kynsilaittaja jolla ole ollut.

        Minäkin kävin siellä pari kertaa, laittajana oli vaalea virolainen tyttö, oliko sama henkilö?


      • nails
        nails kirjoitti:

        Minäkin kävin siellä pari kertaa, laittajana oli vaalea virolainen tyttö, oliko sama henkilö?

        Tämä huono kokemus oli siis leppävaaran la chicassa


      • IdaMarel
        nails kirjoitti:

        Tämä huono kokemus oli siis leppävaaran la chicassa

        ja ihan hyvältä nää kynnet näyttää...


      • Mieluummin la Chico:
        Ei enää ikinä kirjoitti:

        Joo, kyllä muuten mutta Leppävaaran yksityisyrittäjä- La Chica oli ehkä huonoin kynsilaittaja jolla ole ollut.

        Taitaa ketjun omistajat ottaa yrittäjäksi ketä vain, kunhan maksavat kynnärin.
        Pitäisi ensin opetella ammattilaiseksi ja sitten vasta ruveta asiakkailla "harjoittelemaan".
        Huono taso mielestäni.


    • kuu344

      Lepuskissa uus Parturi-Kampaamo Iskelmä, siellä Triin tekee tosi kauniita kynsiä!!!

      • Tikui

        Olen käynyt jo pitempään myös Triinillä. Suosittelen, ei ole ehkä kaikkein edullisin mutta taitavin. Tiedot löytyy osoitteesta www.geishankynnet.fi jos joku haluu kokeilla.


      • maria11

        Samaa mieltä edellisen kanssa.Geishankynsissä olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!


    • lovelove:)

      La Chicassa (Iso Omenassa) parhaat laittajat ovat minusta Inga ja Jaana. Molemmat tekee ihan sairaan hienoja koristeluja!!:) tykkään!

      • Tytteli--

        laittaa minustakin tuo Triin Geishankynnet -paikassa. Ei se minusta oo kovin kallis, La chica on kalliimpi, vaikka sekin oli ihan muuten ok.


      • Pips
        Tytteli-- kirjoitti:

        laittaa minustakin tuo Triin Geishankynnet -paikassa. Ei se minusta oo kovin kallis, La chica on kalliimpi, vaikka sekin oli ihan muuten ok.

        Minä olen käynyt Leppävaarassa aikaisemmin La Chicassa, mutta aina oli eri kynsienlaittaja ja koskaan ei tienny mitä tulee.. Tykkään enemmän tuosta Geishankynnet (Espoossa) geelikynsipaikasta, kun siellä on aina sama tekijä. Halvempikin on kuin La Chica, koristeluja osataan molemmissa paikoissa tehdä, mutta hinta oli parempi Geishankynsissä.

        terveisin hintatarkkailija ;)


      • 7+11
        Tytteli-- kirjoitti:

        laittaa minustakin tuo Triin Geishankynnet -paikassa. Ei se minusta oo kovin kallis, La chica on kalliimpi, vaikka sekin oli ihan muuten ok.

        jos on niin taitava tekijä niin miksi ei voisi laittaa omia kuvia galleriaan? galleria täynnä toisten kuvia vaan...


      • lusiliu
        7+11 kirjoitti:

        jos on niin taitava tekijä niin miksi ei voisi laittaa omia kuvia galleriaan? galleria täynnä toisten kuvia vaan...

        see on väära juttu(galleria en ole täynnä toisten kuvia !!!) Tykkään tuosta Geishankynnet (Espoossa) geelikynsipaikasta!!SUOSITTELEN!!!


      • 8+9

      • TuijaK
        8+9 kirjoitti:

        Ei vai?
        http://www.geishankynnet.fi/galleria.html
        ja sitten...
        http://buduaar.ee/Turg/kuulutus/259488

        Ja nämä vain yhdeltä tekijälta. Siellä on veilä ainakin kolmen eri ihmisen kuvia...noloa mun mielestä!

        Minusta Galleria on kuin kuvasto, josta voi saada ideoita omille kynsilleen. Ei yhtään noloa. Taitaa olla pelkkää kateutta. Hienot nettisivut, taidan mennä itse testaamaan tätä paikkaa.


      • karelia3
        TuijaK kirjoitti:

        Minusta Galleria on kuin kuvasto, josta voi saada ideoita omille kynsilleen. Ei yhtään noloa. Taitaa olla pelkkää kateutta. Hienot nettisivut, taidan mennä itse testaamaan tätä paikkaa.

        Siinä pitäisi ehdottomasti lukea että eivät ole hänen tekemiä töita.
        En ole aikasemmin nähnyt kenenkään muiten suvuilla toisten kuvia kuin niiten kenen omat kuvat eivät kestä päivänvaloa.
        Ei ainakaan mun mielestä luotettava henkilö jos käyttää toisten kuvia ilman lupaa.


      • Sanna M.
        karelia3 kirjoitti:

        Siinä pitäisi ehdottomasti lukea että eivät ole hänen tekemiä töita.
        En ole aikasemmin nähnyt kenenkään muiten suvuilla toisten kuvia kuin niiten kenen omat kuvat eivät kestä päivänvaloa.
        Ei ainakaan mun mielestä luotettava henkilö jos käyttää toisten kuvia ilman lupaa.

        Minusta tuo teidän keskustelu ei ole relevantti, sillä minä valitsen paikan sen mukaan millainen ammatitaito kynsien tekijällä on ja miten kynnet kestävät jne. Kaverini kävi tässä paikassa huollattamassa kyntensä ja oli erittäin tyytyväinen. Hinta-laatusuhde on minulle tärkeää ja aionkin valita joko tämän tai sitten Fenixin seuraavan kerran kun kynnet laitan.


      • Saana82
        Sanna M. kirjoitti:

        Minusta tuo teidän keskustelu ei ole relevantti, sillä minä valitsen paikan sen mukaan millainen ammatitaito kynsien tekijällä on ja miten kynnet kestävät jne. Kaverini kävi tässä paikassa huollattamassa kyntensä ja oli erittäin tyytyväinen. Hinta-laatusuhde on minulle tärkeää ja aionkin valita joko tämän tai sitten Fenixin seuraavan kerran kun kynnet laitan.

        Minä asun pohjoisempana, joten espoosta en tiedä mutta minulle merkitsee vain se, että tekijä on hyvä ja sitä kautta kynnet kestävät.


      • hytsgdsbh
        Saana82 kirjoitti:

        Minä asun pohjoisempana, joten espoosta en tiedä mutta minulle merkitsee vain se, että tekijä on hyvä ja sitä kautta kynnet kestävät.

        Siis haloo!!
        Toisten kuvien käyttö on varastamista!
        Kyllä yrittäjän sivuilla olevien kuvien täytyy olla kynsistä, joita siellä tehdään ja joiden tekemiseen taidot riittävät, kyseessä on kuitenkin tekijän portfolio.
        Kuvat nimenomaan kertovat tekijänsä taidoista.

        En jaksanut selata mitkä kuvat olivat ns. lainattuja, eli voisiko joku ne jo selannut kertoa?


      • Gjlifd
        TuijaK kirjoitti:

        Minusta Galleria on kuin kuvasto, josta voi saada ideoita omille kynsilleen. Ei yhtään noloa. Taitaa olla pelkkää kateutta. Hienot nettisivut, taidan mennä itse testaamaan tätä paikkaa.

        Kynsien tekijällä/kuvaajalla on oikeudet kuviinsa. Luvaton kuvien käyttö on erittäin Nokia sillä se on varkaus.


    • Henu09

      La Chica Leppävaaran taso (mielestäni) laski todella paljon, kun Triin lähti sieltä. Kerran hänen lähdön jälkeen sinne menin, enkä mene toista kertaa. Yritä siinä sitten selittää "kynsi stylistille", mitä haluat, kun se ei ymmärtänyt suomea.
      Eli Triin tekee kynsiä parturi-kampaamo Iskelmän tiloissa Leppävaarassa. Hinnat keskitasoa tai halvempia. Ja jälki on hienoa!

      Tosin taas Sellossa olevaa Ansu Makeup:ia en voi suositella; tulos epämääräistä ja hinnat KALLIIT!!

      • Sanna M.

        Samaa mieltä tuosta Ansumakeupista. Kävin kerran ja sain tosi töykeää palvelua aika kalliiden hintojen lisäksi.


      • CChic
        Sanna M. kirjoitti:

        Samaa mieltä tuosta Ansumakeupista. Kävin kerran ja sain tosi töykeää palvelua aika kalliiden hintojen lisäksi.

        Ansu tekee ihan ok kynnet, mutta minäkään en tykänny siitä persoonana. Olen käynyt nyt pari kertaa Triinillä Geishankynsissä ja olen ollut tosi tyytyväinen. Hyvä kynnet, edullinen hinta ja mukava tekijä.


      • Miltsu.
        CChic kirjoitti:

        Ansu tekee ihan ok kynnet, mutta minäkään en tykänny siitä persoonana. Olen käynyt nyt pari kertaa Triinillä Geishankynsissä ja olen ollut tosi tyytyväinen. Hyvä kynnet, edullinen hinta ja mukava tekijä.

        Käyn Geishankynsissä pk-seudun toiselta puolen, sillä olen saanut siellä kaikkein kestävimmät kynnet ikinä. Voin lämpimästi suositella sitä kaikille.


    • Shadon

      Triin tekee kynsiä parturi-kampaamo Iskelmän tiloissa Leppävaarassa. www.geishankynnet.fi
      Hyvä kynnet, edullinen hinta ja mukava tekijä:)

      • paula33

        Suosittelen lämpimästi sitä paikkaa.Olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!


    • Iiris2010

      Kävin viime viikolla Dk Nail Barissa kauppakeskus Ristikossa ja laitoin itselleni uudet kynnet joka olivat tosi kauniit ja hyvät hinta laatujen suhteen. Olen todella tyytyväinen palveluun ja käyn jatkossakin. Uudet kynnet vaan 60€ :) Suosittelen!!

    • roope ankka

      Kokemuksia on monista paikoista minullakin:

      La Chica/Omppu -> huonoa jälkeä - ei koskaan enää
      Fenix -> tyly tekijä, ei kiva käynti - en mene koskaan enää
      kampaamo Sirpa Mansner -> tekijä oli varmaan tehnyt muutaman kynnen ennen minua: Porasi pohjatöitä tehdessään kynnen niin että kynsipeti vaurioitui ja kipua oli viikon

      Mistä löytää edullinen, suomalainen ja jopa ammattitaitoinen tekijä??

      • Kauneuskeskus Fenix

        Kiitos palautteestasi Roope Ankka.

        Palautteessasi olit unohtanut mainita vain muutaman faktan:

        Tilasit huollon kynsiin, joista kahdeksan puuttui ja vain kaksi repaleista kynttä yli 5mm kasvurajalla oli jäljellä.
        Et osannut yhtään kertoa haluatko pitkät, lyhyet, ovaalit tms. kynnet.
        Sinulta kysyttiin, haluatko kynnet peittävällä akryylillä, koska omat kyntesi olivat niin huonossa kunnossa, että niiden peittämiseksi oli tehtävä jotain.
        Sinulle tehtiin yksi mallikynsi kokonaan valmiiksi, jolloin sinulta kysyttiin onko muoto hyvä, onko pituus hyvä, onko kynnen peittävä väri hyvä. Sinä hyväksyit kaiken sanomalla: on oikein hyvä.
        Tämän jälkeen kaikki kyntesi tehtiin samanlaisiksi peittävällä akryylimassalla, joka on kalliimpi raaka-aine kuin läpinäkyvä massa.
        Silloin ilmoitit, ettet olisikaan halunnut kynsiäsi tehtävän peittävällä akryylillä.
        Vaadit alennusta työstä, johon et yhtäkkiä ollutkaan enää tyytyväinen.
        Luonnollisesti kynsiteknikkomme ei antanut sinulle alennusta työstä, jonka suunnitelman olit ensin itse hyväksynyt.

        Ikävä kuulla, että olit tyytymätön työn jälkeen. Kynsiteknikkomme Jana Banar on rakennekynsi-kouluttaja, -maahantuoja sekä erittäin ansioitunut kynsitaiteilija. Vain harvalla kynsiteknikolla Suomessa on sellainen taiteellinen silmä ja uskomaton käden taito, joka Janalla on. Janan kynsitaidetta voi käydä ihailemassa täällä:

        http://www.kauneuskeskusfenix.fi/fenix/rakennekynnet.html
        http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ayfk jbanar-rakennekynnet-jana-banar.html

        Ikävää, että koit Janan käytöksen tylynä. Työhönsä uppoutuva kynsitaiteilija keskittyy lähinnä kauniiden kynsien tekemiseen, ei välttämättä niinkään jutusteluun. Näin varsinkin silloin, kun asiakas on tilannut nopean huoltoajan ja yllätyksenä koko kynsisetti meneekin alusta lähtien uusiksi.

        Kiitämme sinua kuitenkin palautteestasi. Kaikki asiakaspalaute on aina tervetullutta. Parhaiten se kuitenkin tavoittaa meidät asianosaiset suoraan meille osoitettuna. Ohessa siis linkki palautelomakkeeseemme.

        http://www.kauneuskeskusfenix.fi/fenix/yhteydenotto.html

        Parempia asiakaskontakteja tulevaisuudessa toivottaen,
        Kauneuskeskus Fenix


      • 14+15
        Kauneuskeskus Fenix kirjoitti:

        Kiitos palautteestasi Roope Ankka.

        Palautteessasi olit unohtanut mainita vain muutaman faktan:

        Tilasit huollon kynsiin, joista kahdeksan puuttui ja vain kaksi repaleista kynttä yli 5mm kasvurajalla oli jäljellä.
        Et osannut yhtään kertoa haluatko pitkät, lyhyet, ovaalit tms. kynnet.
        Sinulta kysyttiin, haluatko kynnet peittävällä akryylillä, koska omat kyntesi olivat niin huonossa kunnossa, että niiden peittämiseksi oli tehtävä jotain.
        Sinulle tehtiin yksi mallikynsi kokonaan valmiiksi, jolloin sinulta kysyttiin onko muoto hyvä, onko pituus hyvä, onko kynnen peittävä väri hyvä. Sinä hyväksyit kaiken sanomalla: on oikein hyvä.
        Tämän jälkeen kaikki kyntesi tehtiin samanlaisiksi peittävällä akryylimassalla, joka on kalliimpi raaka-aine kuin läpinäkyvä massa.
        Silloin ilmoitit, ettet olisikaan halunnut kynsiäsi tehtävän peittävällä akryylillä.
        Vaadit alennusta työstä, johon et yhtäkkiä ollutkaan enää tyytyväinen.
        Luonnollisesti kynsiteknikkomme ei antanut sinulle alennusta työstä, jonka suunnitelman olit ensin itse hyväksynyt.

        Ikävä kuulla, että olit tyytymätön työn jälkeen. Kynsiteknikkomme Jana Banar on rakennekynsi-kouluttaja, -maahantuoja sekä erittäin ansioitunut kynsitaiteilija. Vain harvalla kynsiteknikolla Suomessa on sellainen taiteellinen silmä ja uskomaton käden taito, joka Janalla on. Janan kynsitaidetta voi käydä ihailemassa täällä:

        http://www.kauneuskeskusfenix.fi/fenix/rakennekynnet.html
        http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ayfk jbanar-rakennekynnet-jana-banar.html

        Ikävää, että koit Janan käytöksen tylynä. Työhönsä uppoutuva kynsitaiteilija keskittyy lähinnä kauniiden kynsien tekemiseen, ei välttämättä niinkään jutusteluun. Näin varsinkin silloin, kun asiakas on tilannut nopean huoltoajan ja yllätyksenä koko kynsisetti meneekin alusta lähtien uusiksi.

        Kiitämme sinua kuitenkin palautteestasi. Kaikki asiakaspalaute on aina tervetullutta. Parhaiten se kuitenkin tavoittaa meidät asianosaiset suoraan meille osoitettuna. Ohessa siis linkki palautelomakkeeseemme.

        http://www.kauneuskeskusfenix.fi/fenix/yhteydenotto.html

        Parempia asiakaskontakteja tulevaisuudessa toivottaen,
        Kauneuskeskus Fenix

        Janan työssä ei ole mitään valittamistä! Täydellisiä ovat!
        Mutta valitettavasti sellaisia roope ankkoja löytyy paljon ketkä on niin "mukamas" tietäviä kaikesta että...
        Voisi sanoa että Suomalaisia huipputekijöitä voisi laskea yhden käden sormilla ;) Mutta ulkomaalaisia ketkä esim. asuu Suomessa...laskemiseen ei riitä sormet eikä varpaat!


      • Reetta kk
        14+15 kirjoitti:

        Janan työssä ei ole mitään valittamistä! Täydellisiä ovat!
        Mutta valitettavasti sellaisia roope ankkoja löytyy paljon ketkä on niin "mukamas" tietäviä kaikesta että...
        Voisi sanoa että Suomalaisia huipputekijöitä voisi laskea yhden käden sormilla ;) Mutta ulkomaalaisia ketkä esim. asuu Suomessa...laskemiseen ei riitä sormet eikä varpaat!

        Outoa kauneuskeskukselta. Ei ole itselläni kokemusta ko paikasta, mutta yrittäjyydestä muutama vuosikymmen.
        Yrittäjänä en toisi arveltuja asiakassuhteitani esiin missään muodossa julkisesti. Ammattitaitoinen työ puhuu puolestaan.


      • Katjuska*
        Reetta kk kirjoitti:

        Outoa kauneuskeskukselta. Ei ole itselläni kokemusta ko paikasta, mutta yrittäjyydestä muutama vuosikymmen.
        Yrittäjänä en toisi arveltuja asiakassuhteitani esiin missään muodossa julkisesti. Ammattitaitoinen työ puhuu puolestaan.

        Geishankynnet muuttivat uusiin tiloihin, suosittelen lämpimästi sitä paikkaa. Koskaan ei ole tarvinnut lähteä pettyneenä.


      • Rakennekynnet jo 4v.

        La Chica taitaa mielestäni toimia franchise meiningillä, eli taso saattaa tosiaan vaihdella. Itse kyllä käyn WTC:n La Chicassa ja aina olen saanut ihanat kynnet. Itselläni on kovin lyhyet ja ohuet kynnet, mutta ikinä se ei ole ollut esteenä vaan ammattitaitoiset kynsiteknikot ovat kynteni saaneet jopa paranemaan päin. Olen samaa mieltä monien kirjoittajien kanssa, jotka kehottavat miettimään 50 € rakennekynsien ottamista.....mitä veroja/maksuja he maksavat kun tuotto on /- 0...
        Hyvää saa halvalla, parasta ei.


      • Janalove
        Kauneuskeskus Fenix kirjoitti:

        Kiitos palautteestasi Roope Ankka.

        Palautteessasi olit unohtanut mainita vain muutaman faktan:

        Tilasit huollon kynsiin, joista kahdeksan puuttui ja vain kaksi repaleista kynttä yli 5mm kasvurajalla oli jäljellä.
        Et osannut yhtään kertoa haluatko pitkät, lyhyet, ovaalit tms. kynnet.
        Sinulta kysyttiin, haluatko kynnet peittävällä akryylillä, koska omat kyntesi olivat niin huonossa kunnossa, että niiden peittämiseksi oli tehtävä jotain.
        Sinulle tehtiin yksi mallikynsi kokonaan valmiiksi, jolloin sinulta kysyttiin onko muoto hyvä, onko pituus hyvä, onko kynnen peittävä väri hyvä. Sinä hyväksyit kaiken sanomalla: on oikein hyvä.
        Tämän jälkeen kaikki kyntesi tehtiin samanlaisiksi peittävällä akryylimassalla, joka on kalliimpi raaka-aine kuin läpinäkyvä massa.
        Silloin ilmoitit, ettet olisikaan halunnut kynsiäsi tehtävän peittävällä akryylillä.
        Vaadit alennusta työstä, johon et yhtäkkiä ollutkaan enää tyytyväinen.
        Luonnollisesti kynsiteknikkomme ei antanut sinulle alennusta työstä, jonka suunnitelman olit ensin itse hyväksynyt.

        Ikävä kuulla, että olit tyytymätön työn jälkeen. Kynsiteknikkomme Jana Banar on rakennekynsi-kouluttaja, -maahantuoja sekä erittäin ansioitunut kynsitaiteilija. Vain harvalla kynsiteknikolla Suomessa on sellainen taiteellinen silmä ja uskomaton käden taito, joka Janalla on. Janan kynsitaidetta voi käydä ihailemassa täällä:

        http://www.kauneuskeskusfenix.fi/fenix/rakennekynnet.html
        http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ayfk jbanar-rakennekynnet-jana-banar.html

        Ikävää, että koit Janan käytöksen tylynä. Työhönsä uppoutuva kynsitaiteilija keskittyy lähinnä kauniiden kynsien tekemiseen, ei välttämättä niinkään jutusteluun. Näin varsinkin silloin, kun asiakas on tilannut nopean huoltoajan ja yllätyksenä koko kynsisetti meneekin alusta lähtien uusiksi.

        Kiitämme sinua kuitenkin palautteestasi. Kaikki asiakaspalaute on aina tervetullutta. Parhaiten se kuitenkin tavoittaa meidät asianosaiset suoraan meille osoitettuna. Ohessa siis linkki palautelomakkeeseemme.

        http://www.kauneuskeskusfenix.fi/fenix/yhteydenotto.html

        Parempia asiakaskontakteja tulevaisuudessa toivottaen,
        Kauneuskeskus Fenix

        Jana on ympäri maailmaa palkittu erittäin lahjakas ja erittäin koulutettu tekijä!! Yksi maamme huipuista! Yhtä laajaa palkintoarsenaalia ei löydy Suomesta keneltäkään!!

        Olen itse kynsimuotoilija ja Jana on yksi esikuvistani <3


    • qw

      niittykummussa on capello niminen kampaamo jossa hyvä kynsitekijä!

      • Nail82

        Jos ne oli sitten niin fantastiset, niin miksi et ole käynyt siellä yli vuoteen?!?

        Taas taitaa olla nettikaupan mainostus kyseessä...


      • tyytyväinen asiakas
        Nail82 kirjoitti:

        Jos ne oli sitten niin fantastiset, niin miksi et ole käynyt siellä yli vuoteen?!?

        Taas taitaa olla nettikaupan mainostus kyseessä...

        Itse löysin aivan mielettömän ihanan paikan!!! Pohjois -Tapiolassa Nails Artist niminen studio! Super mageita kynsiä, hinta-laatu aivan kohdallaan ja mukavat tekijät!! SUosittelen lämpimästi!


      • 15+1
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Itse löysin aivan mielettömän ihanan paikan!!! Pohjois -Tapiolassa Nails Artist niminen studio! Super mageita kynsiä, hinta-laatu aivan kohdallaan ja mukavat tekijät!! SUosittelen lämpimästi!

        Käyn siellä säännöllisesti ja koskaan ei ole ollut mitään valittamista. Hinnatkin ihan kohtuulliset.


      • paula888
        15+1 kirjoitti:

        Käyn siellä säännöllisesti ja koskaan ei ole ollut mitään valittamista. Hinnatkin ihan kohtuulliset.

        suosittelen lämpimästi sitä paikkaa!Paras paikka lepuksis:)


      • Anonyymi
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Itse löysin aivan mielettömän ihanan paikan!!! Pohjois -Tapiolassa Nails Artist niminen studio! Super mageita kynsiä, hinta-laatu aivan kohdallaan ja mukavat tekijät!! SUosittelen lämpimästi!

        Kiinnostuin mutta löytänyt googlettamalla. Olisko yhteystietoja?


    • g

      käyn itse espoon capellossa.kauniit kynnet ja hyvä tekijä!

      • kynsikynsi

        kirkkonummella, muistaakseni jane´silla, on pari kaveria täältä espoon puolelta käyneet jo kohta vuoden verran. hyvä palvelu ja hyvä hinta-laatusuhde. molemmat käyneet aiemmin la chicassa eivätkä oleet kovin tyytyväisiä. ihan jees kynnet olleet, toinen diggaa valkoisesta ranskalaisesta ja toisella aina jotakin glitteriä ja timantteja :)


      • kiia32

        hei,ei voi sanata niin ikina...ja vielä silloin kun olet itse kynsi tekijä!!!!!
        semmune mainos...ei tule ikina sinuin luokse!!!


      • kiia32

        hei,ei voi sanata niin ikina...ja vielä silloin kun olet itse kynsi tekijä!!!!!
        semmune mainos...ei tule ikina sinuin luokse!!!


      • herkku12345
        kiia32 kirjoitti:

        hei,ei voi sanata niin ikina...ja vielä silloin kun olet itse kynsi tekijä!!!!!
        semmune mainos...ei tule ikina sinuin luokse!!!

        Epäilen kyllä osasta kehuja, että kynsistudioitten tekijät kirjoittelevat itsestään suositteluja näille palstoille..... Onhan kova kilpailu asiakkaista!


    • suosittelen

      Fuksianails tekee halvalla ja tosi kestävät. Mulla huoltoväli n5 viikkoa. Tekevät kotikäytejäkin. Geelikynnet ranskalaisilla kärjillä tais olla 58e.
      www.fuksia.suntuubi.com

      • wikadika

        huoltoväli riippuu sun oman kynnen kasvusta haloo..:D:D:D ding dong


    • .

      Ystäväni kävi La Chicassa Iso Omenassa , ja kynnet alkoivat halkeilla pian laiton jälkeen. Hän meni näyttämään kynsiään ja kynsiteknikko ihmetteli, että onko hän itse viilalla pilannut kynnet... Toisella kerralla tekijä joutui tekemään maalauksen huonon smile linen takia. Käyttävät myös harjoittelijoita paljon... (Tunnen muista ympyröistä yhden.)

    • rva I

      Itse olen käynyt Pohjois-Espoossa Studio Aglaiassa muutaman vuoden. Kynnet on aina tehty ammattitaidolla ja vaativammatkin toiveeni on toteutettu. Hinta-laatusuhde on melkosen kohdillaan.

    • kynsijä _

      Kyllä halvalla voi saada hyvääkin, jos sattuu olemaan jossain ammattitaitoisessa salongissa vaikka promootio hinta.

    • NeelaG

      Itse asun Espoossa, mutta käyn Helsingissä eräällä kotitekijällä laittamassa. Siellä maksaa koristeluineen aina 40 euroa. Pääseekö Espoossa vastaavaan hintatasoon missään? Ja siis, että olisi vielä laadukastakin? Ja tosiaan kotitekijätkin kelpaa.

    • anastasia848

      www.123kotisivu.fi/timanttikynnet

    • Knippan

      Kävin Kivenlahden Puuderipuodissa teettämässä geelikynnet. Ensimmäinen kynsi oli osittain irti jo seuraavana päivänä ja kun viikon päähän sain ajan, oli seitsemän kynttä kokonaan irti. Korjaus maksoi 30e (puolet uusien hinnasta). Tällä kertaa ensimmäinen kynsi irtosi jo kahdessa tunnissa. Mitään "rasittavaa" en ollut tehnyt, siivonnutkin hanskat kädessä.

      Ikävä kyllä, tätä paikkaa en suosittelisi muille. Mielestäni joka kynnessä oli ilmaa alla enemmän tai vähemmän. Maksoin yhteensä 85e ja istuin liikkeessä useamman tunnin - tuloksena kahdet kynnet jotka eivät yhteensäkään kestäneet viikkoa. Enkä usko, että vika olisi kynsissäni, sillä joitain vuosia sitten sormissani oli kauniit rakennekynnet melkein 2,5 vuotta. Ikäväkseni sama tekijä ei enää ole alalla.

      Huomiseksi varasin ajan Geishankynsiin, jota täällä suositeltiin. Jospa sieltä saisi kauniit kädet tuleviin kesän juhliin :-)

      • Knippan

        Nyt on Geishan kynsissä tehdyt kauniit geelit ja on kyllä ihan toisenlaiset! Ihmetteli, miten edellinen tekijä oli tehnyt niin ohuet, lähes pelkän lakkakerroksen veroiset. Siisti paikka, mukava tekijä.

        Nämä uudet ovat kauniit, eivät yhtään paksun näköiset ja selvästi ainakin kestävämmän tuntuiset.

        Tällä kokemuksella suosittelen paikkaa muillekin!


      • geelikynsi
        Knippan kirjoitti:

        Nyt on Geishan kynsissä tehdyt kauniit geelit ja on kyllä ihan toisenlaiset! Ihmetteli, miten edellinen tekijä oli tehnyt niin ohuet, lähes pelkän lakkakerroksen veroiset. Siisti paikka, mukava tekijä.

        Nämä uudet ovat kauniit, eivät yhtään paksun näköiset ja selvästi ainakin kestävämmän tuntuiset.

        Tällä kokemuksella suosittelen paikkaa muillekin!

        Geishan kynsissä on ehdottomasti paras hinta-laatusuhde. Aina tasainen hyvä laatu, kauniit kynnet ja mukava palvelu. Ovat virolaisia, Virossa kynsienteosta on pitempi kokemus kuin suomalaisilla, nämä tekijät osaavat asiansa.


    • kultsimultsi

      kävin aikoinani la chicassa harjoittelijalla laittamassa kynnet. hinta oli 30 euroa halvempi kuin ammattilaisella. en tiedä mitä vikaa siinä on että harjottelijoita käytetään? olen nyt jatkanut ompun la chican tuualla käymistä siitä asti ja hyvät kynnet on aina tullut. tosin hän tekee ammattilaisena nykyään ja jälki on sen mukainenkin.

    • kynsijä213

      Eihän siinä mitään vikaa ole, mutta joskus saattaa olla, että harjoittelija ei vielä osaa niin hyvin kuin ammattilainen. Se alempi hinta on siinä niin kuin vakuutuksena tavallaan. Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia harjoittelijoiden töistä.

    • rosoreuna

      Leppävaaran La Chicassa sain kuoppaiset kynnet, rosoisella reunalla. Pinta oli tosi paksu, en suosittele. Geishan kynsissä on tullut aina tosi nätit ja ei ole ollut ikinä mitään valitettavaa.

    • 'piwJGHROJ

      Tässä ketjussa SELVÄSTI geishankynnet ja Fenix mainostaa itse itseään!!!!

    • Ei veronkierrolle!

      Yli 25 vuoden kokemus rakennekynsistä. Aikanaan Ameriikan ihmemaassa tehtiin akryylillä, jonka ongelmana oli sienen pelko (itsellä ei kyllä koskaan), myöskin liika kovuus oli ongelma. Geelikynsiä olen käyttänyt niin kauan kun niitä on ollut tarjolla. Erittäin hyviä jos tosin huonohkojakin kokemuksia viime vuosina Ompun La Chicasta: riippuu täysin tekijän taidoista ja näkemyksestä sekä huolellisudesta, miten tulos miellyttää. On myös saatava itse suunsa auki ja kerrottava selvästi mitä haluaa, tekijä ei ole ajatustenlukija. Hoitolassa selvästi käyteään laadukkaita ja tuoreita (vilkas asiakasvirta) aineita. Jossain kampaamon nurkassa nyhräävällä voi olla vuosia vanhat kamat ja tulos sen mukaista (pelkästään ongelmia kestävyyden kanssa näistä paikoista). La Chicassa aloitin heti kun se avattiin. Kun hyvä tekijä löytyy pysyn uskollisena, mutta luonnollisesti vaihtuvuus alalla on huimaa, kuka haluaisi moista tehdä loppuelämänsä. Asiakaspalvelu puolestaan on täysin tekijän kypsyydestä ja persoonallisuudesta kiinni, samoin asiakkaan käytös. Niin metsä vastaa...

    • nainennainenainen

      fenix haukkuu omppua ku on sen vieressä. naurettavaa. se omistajakin on kurttunen vihanen ämmä

    • Pinklady

      La Chicassa tehty työ oli laadukasta mutta en jaksanut istua ja kuunnella nuorten kynsihuoltajien privaattiasioita ja miesjuttuja, joita tuotiin kovalla äänellä julki asiakkaiden ollessa läsnä. Asiakaspalvelu on tärkeä osa ja koska se puuttui kokonaan, annoin jalkojen äänestää ja siirryin muualle enkä ole katunut. Uuden paikan jutut kuulostavat nyt paljon fiksummilta ja ilmapiiri on miellyttävää. Ja kynnet kauniit.

      • Pinklady

        Iso Omenan La Chicassa siis


    • Tia R

      uusi kodikas Kynsi / Ripsistudio löytyi vahingossa espoossa , kun oli päiväkävelyllä koiran kanssa. Hiusmelodi lähderannassa , kynsien geelilakkauksesta tuli todella makeat , oli muuten kodikas erillainen paikka ! Suosittelen !

    • Limppu

      Ihan totuuden mukaisia, negatiivisia kommentteja La Chicasta. Millä koneella luulette heidän laittaneen esim. kestopigmentoinnin kulmiin, jonka minulla esimerkiksi tunaroivat täysin Vuosaaressa. Nykyisten kulmieni laittaja kysyi minulta ovatko nuo kulmat laitettu tatuointilaitteilla? En nähnyt Chican laittajan laitetta ollenkaan. Mitään mallia ei kulmiin tullut, ainoastaan suora ohut viiva, hiukan silmänurkkaa kohden taipuen. Ala-arvoista.

    • Ääliö

      Kävin laitattamasa Kaisaniemen La chitassa ripset, joka meni aivan pieleen. Sojottavat mikä minnekin päin eli taitoa laittamiseen ei todella ollut. Maksoi 95 euroa!!!! Lähetin asiasta sähköpostia, jota kukaan ei lue ja lopulta soitin, suhtautuminen oli todella tylyä!! Takuu ripsillä on kuulema viikko ja pitää ottaa yhteyttä puhelimella!!! Missään näitä ohjeita ei lue eikä niitä sanota. Meni siis eurot kuin Kankkulan kaivoon.
      Aikaisemmin olen sanut hyvää palvelua ja työtä ko.liikkeessä, mutta tekijä oli toinen. Ilmeisesti varsinainen ammattilainen oli lomalla ja amatööri otti rahat pois!!! Jonkunlaista vastuuta pitäis olla!! Kiertäkää kaukaa!!!
      Riitta

    • Ou nou.

      Kuulostaa niin firmojen omilta mainoksilta ja omilta kehuilta ja hämmentävää, kun tämä yksi nimeltä mainitsematon paikka haukkuu täällä asiakkaansa, joka on erehtynyt kirjoittamaan palautetta...

    • Kismet1

      Ainakin Shasha Beauty Nails on surkein paikka ikinä. Eivät osanneet tehdä kynsiä ollenkaan. 15 minuutin päästä alkoivat kupruilla ja pyysin poistamaan kynnet. Ja palauttamaan rahat.

    • hahahhh

      kysy Jaanalta, haluatko samanlaiset?

    • Lindaloikanen

      Olen itse käynyt Shasha Beauty Nails Iso Omena 2vuota aika, aina tyytyväinen, olen aikaisemmin käynyt pari eri paikka hinta on korkeampi mutta loppu tulos kuitenkin ei ole hyvä. Shasha beauty nails hinta on kohtullinen, paljon eri värit, henkilö kunta on mukava, suosittellen ,

    • paljonkoulutettu

      Olen kynsimuotoilija ja -kouluttaja. Vastaan ei-markkinointimielessä yleisesti enkä kerro oman kynsisudioni nimeä.

      Suomessa valitettavasti ei ole lainkaan lakeja tai säädäntöjä miten tai kuka saisi tehdä kynsiä (tai ripsiä, tatuointeja, lävistyksiä jne jne). Tämä on erittäin suuri ongelma nimenomaan kuluttajan kannalta. Kuluttaja ei voi mitenkään tietää mikä paikka on oikeasti laadukas ja mistä saa oikeasti vastinetta rahalleen. Järkyttävää, eikö? Todellakin.

      Kun itse lisäkouluttaudun useita kertoja joka vuosi, lisää ja lisää (koulutuksia maailmanlaajuisesti takana kymmeniä) - joku toinen on käynyt jonkun yhden kussin 10v sitten ja siinä kaikki! Kyse ei ole vain kauniista koristeluista tai edes kynsien pysyvyydestä vaan siitä MITEN ja MILLÄ kynnet on tehty. Tekniikka ja tuotteet kehittyy.

      Siinä kun me ammattiylpeät tekijät satsaamme laatuun ja turvallisuuteen - se toinen voi mennä siitä missä aita on matalin. Vertailu on lähes mahdotonta kuluttajan toimesta!

      Vinkkejä siitä millä voisit ehkä tarkastaa tekijäsi ammattitaidon (ja vastineen rahallesi)
      - pyydä saada lista tekijän koulutuksista ja niiden todistuksista. Koska viimeisin koulutus on käyty?
      - millä merkillä tekijä tekee, onko kaikki läpinäkyvää asiakkaalle vai piilotetaanko merkkiä? (tällä on oikekasti suuri merkitys turvallisutesi vuoksi) Jo tuotteen hinta kertoo paljon, maksaako yksi geelipurkki euron vai sata euroa.. tässä on kyse laadusta. Saako tuotteita ostettua sekä kuluttajat että ammattilaiset? Kuluttajatuotteet harvoin kelpaavat ammattilaisille. Tuotteen valmistusmaa ja maahantuoja?
      - onko työtila ja -välineet puhtaat? Onko ne puhdistettu ja desinfioitu _jokaisen_ asiakkaan välissä?
      - Sattuuko kynsien laitto tai tuleeko verta? (tämä on jo suuri hälytysmerkki!)
      - osaako tekijäsi vastata esittämiisi kysymyksiin?

      En avaa näitä vinkkejä enempää ja esim geelin polttelu uunissa ei kuulu tähän ja nämä ovat vain hyvin lyhyen oppikaavan kysymyksiä. Halutessasi voisit viedä kysymyksesi ihan molekyylitasolle tai kysellä esim oligomeeriketjuista, jos tekijäsi osaa heti lonkalta vastata = hän todennäköisesti tietää mitä tekee :-)

      Arkadianmäkeä on yritetty valistaa alan vaaroista - turhaan. Kaikenmaailman jonninjoutavia sääntöjä ja määräyksiä sieltä kyllä tulee mutta kansan turvallisuus kauneudenhoitoalalla ei sitä taloa kiinnosta.

    • Marta

      La Chica Iso Omena the worst place I've ever been. Never again.

    • Anonyymi

      Iso Omenan La Chica ei todella ollut kovin hyvä kokemus. Työntekijä oli kyllä mukava, mutta työnjälki aivan kauhistuttavaa. Paikan valaistuksessa vielä ok mutta päivänvaloon päästyäni huomasin, että geelilakkaus oli todella muhkuraisen, ilmakuplia ja kynnet todella paksut. Halusin ombre-lakkauksen joka ei sekään nyt kyllä ihan onnistunut. Lisäksi lakkaus alkoivat tunnin jälkeen irtoilla tyvestä, avuksi pieninä palasina mutta lopulta lakkaus irtosi ikään kuin "kokonaisena" ja nyt kynteni ovat huonossa kunnossa. Tein asiasta ensin reklamaation mutta minulle ei vastattu. Sitten laitoin arvostelun googleen. Sen jälkeen sain sähköpostia, että saan rahani takaisin HETI KUN OLEN POISTANUT ARVOSTELUN. Poistin kyllä arvostelun jotta sain rahat takaisin, mutta huomautin toiminnan olleen hieman erikoista. Minua muistutettiin että heillä on 19 vuoden ajan käynyt satoja tyytyväisiä asiakkaita eikä palautteeni kuvastanut ollenkaan sitä ja ollut heille edullinen. Totesin, että enhän arvostelekaan muiden kuin oman kokemukseni perusteella. Rahat sain takaisin, mutta paikkaa kyllä vältän jatkossa.

      • Anonyymi

        Näköjään laittavat itsestään positiivisia arvosteluja. Minulle palautteeni jälkeen taas sähköpostin ettei tarvitse tulla asiakkaaksi enää. No, ehkä en olisi tullutkaan, vaikka toki saattoi olla vain tekijästä johtuvaa :) mutta mieluummin menen muualle missä saa nätit ja kestävät kynnet.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe