Naiseni ei osaa käydä paskalla !

Boyzone

Olen 22-vuotias mies ja asun yhdessä 18-vuotiaan naiseni kanssa pienessä kaksiossa. Mieltäni vaivaa se, että aina kun tyttöystäväni käy paskalla, kaikki äänet kantautuvat vessan ulkopuolelle.
Pahemmaksi asian tekee se, että hän ei näytä ollenkaan välittävän ulkopuolelle kantautuvista loiskahduksita ynnä muista kivoista äänistä.
Minä esim. pidän aina paskalla käydessäni vesihanaa auki, jotta muiden ei tarvitsisi kuulla paskantamisestani tulevat "ihanat" äänet.
Kaiken huipuksi hän joskus kertoo miten on päästänyt vessassa ollessaan niin ja niin monta kikkaretta. Voitteko kuvitella ?!? Arvatkaa miltä olo on tuntunut sen jälkeen, varsinkin kun vähän ajan päästä hän ruinaa seksiä ja vieläpä takaapäin ?
Olen epätoivoinen. Haluaisin puhua asiasta hänen kanssaan, mutta aihe on niin arka, että pelkään hänen loukkantuvan verisesti. Mitä minun tulisi tehdä?

45

7650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juki

      no on sullakin murheet.toiset ne ei vaan häpeile luonnollisia asioita,itse panisin takaapäin ja kun on juuri paskalla käyty niin peräsuoleenkin kyllä tuikkaisin

    • oki

      Mokoma veden tuhlari.......

    • Jaska

      Hym. Vöi että! Käyheeeeetä!! *pikkuriilli pystyssä naismaisesti keimaillen*

      Mikäs hienosteleva "prinsessa"-mies sä oikein olet? Kaikki ihmiset käyvät paskalla, ei se sen ihmeellisempää ole. Kyllä niitä ääniä lähtee silti vaikka peittäisikin ne vesihanan lorinan alle, eivät ne mihinkään katoa.
      Jos et kykene asumaan yhdessä toisen ihmisen kanssa kaikkine äänineen, niin lienee syytä muuttaa asumaan yksin.

    • öööö

      siltä, että sun teksti on provo, eikä mitään muuta.

    • Jenni

      onnetonta jos pitää laittaa vesihana auki kun menee paskalle.. No ihan miten vaan..

    • Man

      Ei niillä ole mitään käytöstapoja. Elävät kuin sikalassa. Se on vain hyväksyttävä, jos aikoo naisen kanssa elää.

    • birdie

      Apua, olen juuri siinä vaiheessa tuoretta seurustelusuhdettani, että pitäisi opetella käymään isolla hädällä miesystäväni luona. Ollaan usein pitkiä aioja hänen luonaan ja tähän asti olen vielä pidätellyt. En varmasti tämän provon(?) jälkeen uskalla kakata hänen luonaan, jos hänkin suhtautuu minuun noin! Hjälp!

      • jarna

        Kandee kakkia ihan rauhassa ilman vesihanan suhinoita..Sehän on ihan hassua!Toi on vaikea vaihe;siirtyä seurustelussa ns.pieruasteelle,sillä siinä se tosimies_nainen vasta punnitaan!!Alussa annetaan itsestä epäinhimillisen hyvää kuvaa toiselle,jossa ei paukutella eikä kakita,vaikka tosi-ihmiset tekee kyllä niin.Jos "mies"on tollanen hinuri että sillä menee seksihalut ja yöunet ihmisen normaalitoiminnoista,niin kannattaa sanoa:"MOrjens ja hyvää elämää sulle nöpö!"


      • Tosikarju
        jarna kirjoitti:

        Kandee kakkia ihan rauhassa ilman vesihanan suhinoita..Sehän on ihan hassua!Toi on vaikea vaihe;siirtyä seurustelussa ns.pieruasteelle,sillä siinä se tosimies_nainen vasta punnitaan!!Alussa annetaan itsestä epäinhimillisen hyvää kuvaa toiselle,jossa ei paukutella eikä kakita,vaikka tosi-ihmiset tekee kyllä niin.Jos "mies"on tollanen hinuri että sillä menee seksihalut ja yöunet ihmisen normaalitoiminnoista,niin kannattaa sanoa:"MOrjens ja hyvää elämää sulle nöpö!"

        Näin tosimies siivoaa kuitenkin vessan:

        http://www.youtube.com/watch?v=cEA4QEdzfdc


    • tyttöystäväsi

      siis sä sait mun nyt ihan tsokkiin! ettäkö mä en saakaan enää käydä kotona vessassa? oiskohan parempi, jos mä pitäisin vessan ihan ite ja sä muuttaisit meiltä pois, niin saadaan molemmat kakata rauhassa! ja viimisen vesilaskun mä jätän sun maksettavaksi. senkin piereskelevä juntti!

      • Vai että "tyttöystävä...

        Paskan marjat...(paskasta puhuen)...sinä mikään tyttöystävä ole! Mene vessanpönttöön siitä provoilemasta!


      • lukija
        Vai että "tyttöystävä... kirjoitti:

        Paskan marjat...(paskasta puhuen)...sinä mikään tyttöystävä ole! Mene vessanpönttöön siitä provoilemasta!

        että kaikki muut kirjottaneet on tosissaan?
        HAH


    • mies

      Hommaa semmonen vesapaperiteline missä on radio ja eikun volyymit täysille. Tai voithan sanoa tyttöystävällessi että hän voisi laulaa samalla ettei äänet kuulu. Jotkut rykivät tuossa tilanteessa.

    • Piru

      eihän tossa nyt ole mitää karmeeta. Laita vaikka telsua isommalle. Exä paskansi ovi auki ja kävi samalla keskustelua mun kans päivän tapahtumista.

    • Tjaa...

      Kuulostaa alkukantaiselta ja juntilta touhulta...
      Minä en ainakaan saa mitään "kiksiä" noista "paskajutuista"...mutta jotkut ihmiset saavat. Ehkä tyttöystäväsi/vaimosi kuuluu niihin tyyppeihin??

      Ymmärrän, että olet hieman hämmentynyt. Niin olisin minäkin. Olette selvästikin hyvin erilaisia (ainakin näissä vessajutuissa)...

      Mutta SANO ASIA SUORAAN, eihän se muuten minnekään edisty...

      • Täti

        että noin rumasti kirjoittava mies ei osaisi sanoa PASKANTAMISESTA suoraan ja rumasti päin naamaa. Voin kyllä kuvitella. Siinähän on vakka kantensa valinnut: todellinen paskapari.

        Ja minun sukupolveni on puhunut hiusten kampaamisesta, käsien pesusta ja Elisabetille soittamisesta mennessään vessaan. Siellä on aseteltu paperia pönttöön ja istuttu taitavasti hieman toiselle reunalle, jottei mikään särkisi käsipesun illuusiota vessan ulkopuolella olevilta.


    • WANDA

      Juuri tällaisi ongelmia varten nämä palstat on kekistty. Mahtavaa!

      Vastauksenasi ongelmaasi: hanki wessaasi ajastin: wessa -hetkien aikana se alkaa soittaa hardcore teknoa. Siinä ei paljoa pökäleiden loiskahdukset kuulu. Voitte vielä jammata yhdessä h-hetken jälkeen ja sinä voit osallistua keksinnölläsi teekkarien keksintökilpailuun. Have mercy!

      • Jee!

        Hei. Tossa vessa-ajastimessa oli ihan oikeaa POINTTIA! Miksi sitä ei ole jo keksitty? Vai onko?? Varmaan Japanissa..? No miksi meillä Suomessa ei ole moniäänistä vastaavaa? Vähän niinkuin on moniäänisiä kännyköitä?


    • haise!

      sorry ei jaksa asian kans.......

    • Nicola82

      Päivän paras! Ehdottomasti...Mielestäni paljon häiriintyneemmältä vaikuttaa se, että sinä pidät vesihanaa auki käydessäsi paskalla. Siis ulostaminenhan on maailman luonnollisin asia, aivan kaikki tekevät sitä koska joskus on luontaisesti pakko. Ja miksi ihmeessä kuuntelet niitä ääniä siellä vessan oven takana? Sillä eihän niitä varta vasten kuuntelematta kuule erkkikään. No joo, kaikesta ne ihmiset nykyään itselleen ongelman tekevät...

    • RTe

      OSTA KÄSILAUKKU!

      • Estoton

        Tää oli kyllä ehdottomast päivän hauskin pala. Nauroin ihan silmät vedessä. Eihän kukaan oikeasti voi kakkajuttuja ottaa noin tosissaan.


    • Elisabeth

      Siis, samoin kun Nicola, myös minäkin ihmettelen missä asutte, kun ei vessassa ole ovia? Ei VOI kuulua läpi, jos et ole korva kiinni ovessa.
      Muistan kun olimme seurustellut muutaman kk mieheni kanssa. Hän sanoi että vielä kun oppisit pieraisemaan mun seurassa niin sitten tiedän että olet rento. Ja siitä nyt kohta 3v, ja välillä hän väittää että katuu noita sanoja. Noo, ei nyt sentään, mutta oishan se kamalaa jos ei saisi olla luonnollisena kumppanin seurassa.
      En voi sanoa että tykkäisin kun hän aamulla joskus hyökkää paskalle ennen kun olen ehtinyt meikata valmiksi, mutta en saa hepulit vaan teen itseäni valmiiksi ihan rauhassa.
      Samoin hänkin tulee joskus sinne kun minä olen edelleen pöntöllä. Ja minä vannon ettemme todellakaan saa siitä mitään kiksejä, vaan pidämme tätä ihan luonollisena kun yhdessä asumme ja rakastamme ja siedämme toisiaamme.

      • rtgheth

        18 vuotias on vielä pikkulapsi. Hän saattaa kertoa kuinka monta pökälettä on tehnyt. EI mikään ihme.


    • on pakollinen

      mulla on vaan yks kysymys: miks mua E-D-E-L-L-E-E-N naurattaa pieru ja kakka huumori vaikka oon jo 26 ja kaiken lisäks nainen.

      Repesin kerran ihan täysin kun eräs ystäväni joka on oikeasti tosi hienohelma kommentoi kaupassa mulle, että hitto kun pierettää ja mulla on tällainen pitkä untuvatakki...se haju jää oikeen muhimaan tänne sisälle... en ollut uskoa korviani, koska hän vaikuttaa just sellaiselta ihmiseltä jolla ei ole peräaukkoa ja vessaa hän käyttää vaan nenän niistämiseen!...mutta kai meillä kaikilla sitten aina kiertää vatsassa niin sanotusti.

    • uutisia kultapieni

      Totaa... ihan vaan semmonen uutinen sulle, että kyllä ne äänet kuuluu vesihanan läpi ja hyvin kuuluukin! Sehän vaan tekee asian entistä naurettavammaksi, kun muut tajuaa siitä veden suhinasta että nyt se paskantaa siellä kun yrittää peitellä ääniä! Jotka siis kuuluvat kyllä muille oikein hyvin veden kohinasta huolimatta. Ne äänet ovat niin erityyppisiä ja eritajuuksisia, että eivät ne toisiaan peitä! Hah hah haa!!

    • ....................

      "Minä esim. pidän aina paskalla käydessäni vesihanaa auki,"

      Siis ei kai kukaan _oikeasti_ tee näin? ;D

      Tämän on pakko olla provo, jollain 13-v teinitytöllä tuollaisen ymmärtää, mutta että aikuisella(?) miehellä.

      • Kakkajuttu

        Valitettavasti tekee; aikuiset, koulutetut, ihan 'viisaat, fiksut' olevinaan. Tähän sisältyy joku häpeäjuttu, jota ei jaksa normaaliaivoilla ymmärtää. Varmaan niille on pikkuisena opettu, että kakka on jotenkin paha, paska juttu.

        Eikä ne, jotka loosaa vettä ääniä häivyttääkseen, ole ikinä kuulleet, että maailmassa kuolee lapsia puhtaan veden puutteeseen. Ihmistä tyhmempää eläintä ei ole.


      • n24-
        Kakkajuttu kirjoitti:

        Valitettavasti tekee; aikuiset, koulutetut, ihan 'viisaat, fiksut' olevinaan. Tähän sisältyy joku häpeäjuttu, jota ei jaksa normaaliaivoilla ymmärtää. Varmaan niille on pikkuisena opettu, että kakka on jotenkin paha, paska juttu.

        Eikä ne, jotka loosaa vettä ääniä häivyttääkseen, ole ikinä kuulleet, että maailmassa kuolee lapsia puhtaan veden puutteeseen. Ihmistä tyhmempää eläintä ei ole.

        No joo, tiettyhän noita pumpulissa kasvatettuja puudeleita aina löytyy - jos pienestä pitäen on opetettu, että ruumiintoiminnot ovat häpeällisiä ja niitä ei sopisi millään tehdä ja vanhemmat tekevät omansa niin salassa että lapsi kuvittelee, että hän ei tee niitä ollenkaan, mutta itse silti pitää paskalla käydä kaikista välttämisyrityksistä huolimatta, niin järkkyyhän siinä mieli. :P

        Noita mitä ihmeellisimpiä paskatraumoja lukiessa kiitän kyllä onneani, että itsellä ei koskaan ole ollut ongelmia omassa tai muiden vessassakäynnissä. Jos sieltä kuuluu ääniä muiden asioidessa, niin en oikeastaan kiinnitä niihin edes huomiota ja omalla kohdallani on paskallakäynti ollut (myös parisuhteen alussa) aina yksinkertaista: jos paskattaa niin sitten mennään vessaan ja hoidetaan asia. En tee siitä käsittämätöntä numeroa, mutta en myöskään palkkaa orkesteria peittämään ääniä tai pidättele puolta viikkoa siihen asti, että pääsen omaan rauhaan.


    • Hah !

      Onko sulla muitakin ongelmia ? Toisinsanoen: tyttikselläsi ei ole ongelmaa, sinulla on.

    • näin on.

      Voi tulla yllätyksenä, mutta kyllä ne loiskahdukset yms. kuuluu muualle asuntoon, vaikka sulla oliskin vesihana auki. Vessan rajatumpi akustiikka antaa ymmärtää, että ei kuuluis, mutta se hämää. Tyttös on kuullut ihan yhtä lailla kaikki sun paskaamiset, ja lisäksi miettii, miks olet moinen vesituhlari.

    • Soon moro
    • reino'''''

      Tulipa mieleen, että miten mahtava keksintö on huussi. Erillisessä rakennuksessa oleva pönttö ei häiritse talossa olevia äänillään eikä hajullaan.

    • paska ja pierut

      ne on luonnollisia ja naurattaa aina X) Tosikot on tylsiä.

    • 27

      Ja mikäs mahtaa tilanne olla näin seittemän wuatta myöhemmin?

      • PASKOKAA RAUHASSA!

        :D ! Minä en muuten ole koskaan käynyt paskalla! Mulla on suolisto kesken eräisesti kehittynyt ja ruoka tulee ulos mahaan rakennetun reijän kautta!


      • Luonnollista
        PASKOKAA RAUHASSA! kirjoitti:

        :D ! Minä en muuten ole koskaan käynyt paskalla! Mulla on suolisto kesken eräisesti kehittynyt ja ruoka tulee ulos mahaan rakennetun reijän kautta!

        Se "rakennelma" on avanne, ja jätöksesi tulevat stoomapussiin. Ihan sama asia, jäte tulee vain ulos eri kohdasta ja siivotaan vähän eri lailla.


    • Leidi Kakka

      Eikös linnoissa kreivien, sen lisäksi että häät pidettiin, niin ollut vessojen sijasta vain sellaisia syvennyksiä missä ylimykset salaa kävivät tarpeillaan ja palvelusväki korjasi "anonyymin" jätteet, vessoja kun ei ollut koska eihän ylimykset paskanna.

    • paskoantja

      Kysy sun äidiltä.

    • trolliasd

      ettet vain olisi rölli

      • 124

        VOIVITTU!


    • ...

      Juuri sen takia vihaan noita-akka-äitini, kun ei osaa pitää pöntön puhtaana ollenkaan! Reunat ovat ihan kunnossa, mutta pohjat jäävät aina likaisiksi käytön jälkeen! Ironista, hän kuitenkin pitää talon puhtaana! (pölyt, suihkussa käynti, pöydät ym) Minä olen taas pitänyt oman puhtauteni siten, että yksikin loiskauduksen jälkeen huuhtelen välittömästi! Tuollaiselle idiootti-ämmälle (äitini) ei ole mitään oppimista hygieniasta. (ainakaan vessan suhteen).

      • Hah !

        Tämän hoono Soomi kertomuksen perusteella äitisi ei ole idiootti. Mutta sinä olet.


    • froidi
    • luonnollinen_tarve

      Mun naikkoseni tarpeille mennessään ensiksi pieraista pöräyttää niin että pönttö kaikuu, joskus jo siinä yhteydessä jotain märkää roiskahtaa pöntön sisäreunoille. Sitten varsinaisen "toiminnon" alkaessa on enemmän hiljaista, yleensä plops plops ääniä muutama, mutta lopussa taas löysempää tavaraa riippuen syötyjen kuitujen määrästä. Virtsa tahtoo myös tulla samaan aikaan. Emme anna asian häiritä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe