kokemuksia sm-mega oy:stä?

onko?

onko kokemuksia kyseisestä firmasta helsingissä.
minkälainen palkka, minkälainen homma?

36

8213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami M

      Palkkaus on se alan keskimääräinen 16 euroa/tunti bonukset. (noin 3000-9000 e/kk).

      Lisäksi saa läppärin kun on ollut töissä kuukauden ja autoedun puolen vuoden jälkeen. Mutta sen puolen vuoden aikana on pitänyt olla töissä ainakin 12 päivää/kuukaudessa.

      Minulla oli vielä hyvä tuuri, kun en ollut mennyt hommaamaan ajokorttia aiemmin, niin firma maksoi senkin!

      Nyt kun on oma auto, on töissä helpompi olla pidempään, ja pomot tietysti nettoavat rahat hetkessä takaisin!

      Henki on hyvä, ja varsinkin joka kuukausittaiset GB-bileet ovat tunnettuja jo bilettäjien keskuudessa muuallakin. Ja jollet halua bilettää, saat sen rahana (150 euroa).

      Tuotteena on alussa lehdet, mutta jo parin kk päästä kun olet todistanut hyvän asenteesi, sinut kutsutaan toiseen konttoriin, jossa me myymme maailman muodin huippumuotimerkkejä erikoisliikkeille, seksileluja, edustusautojen esitelyjä jne.jne... (Siirrossa sinun tulee lähteä muka hakemaan muita töitä, olla irtisanottuna kiukkuinen tai pitää muuten jumalatonta showta muiden hämäämiseksi. Siitä revitään kunnon naurut jo samana iltana muualla, mutta se on ainoa tapa saada "suodatin" toimimaan eli karsia huonoasenteiset myyjät hyvistä. :-) Hyvät ovat valmiita lehtimyyntiinkin ennen haastavampia juttuja.

      Eli ihan ok paikka. En minä tänne jää, mutta teen niin kauan kunnes löydän jotain järkevämpää.

      • toi asumisetu

        Unohtuko sulta toi asumisetu? Firma maksaa vuokran ja siivouksen kerta perviikko, oman uima-altaan vesi vaihdetaan kerran viikossa.
        Takassa loimuaa tuli kun tulet kotiin, oma thaihoitaja hieroo kipeytyneet hartiasi...
        ja lehmät lentää!


      • puhelimella tulosta

        Vaikka kaikki on noin hyvin, niin liityppä liiton jäseneksi. WWW.SMKJ.FI


    • on kyllä

      Hei
      Olin 6 v sitten. Oli oma tuote, jota yritin myydä, oli pohjapalkka ja provikka siis alle 7%. Parasta oli se että sain kaverin samaan hommaan ja kun tarjottiin viikon lomaa, pyysin palkatonta lomaa, ei annettu. Lähdin pois ja 2 viikossa olin paremmassa paikassa. Niin ja kirjan sain ja kerran lounaan!
      Hyvä paikka mene vaan.

      • Rehellinen

        Maksaa aina minkä lupaa


      • Mohikaani 3
        Rehellinen kirjoitti:

        Maksaa aina minkä lupaa

        Taitaapa olla ainut joka maksaa minkä lupaa. kaverit ei saa liksojaan vaan aina on jotain "peruutuksia"

        En vaihda


    • Vallt::

      Palkka on oikeastaan ihan hyvä. Ainoa ongelmallinen seikka ko. työssä on että Sm-Megan kaupittelemat lehdet ovat ihmisille melko vieraita.
      Meidän kuului "Kone"- lehti kampanjan aikana aloitta puhelu seuraavalla tavalla: "Hyvää päivää! Onko Kone- lehti teille entuudestaan tuttu?" Yhdeksän kymmenestä vastasi ; ei ole...
      Eli myyminen on todellakin haastavaa! Itse olin Porvoon toimistossa töissä.

      • tutkija kajjaanista

        Kumpaa asennetta käytit myyntiin:
        A: Itsellekin outo, kuka tätä lukee, kerron tarjouksen ja that's it.
        B:Iloisesti ,kova juttu,näin halvalla,miksi et tutustuisi tähän?


    • randomityyppi

      myyjille ei anneta kunnon työkaluja. soitellaan jollain normaaleilla kännyköillä??? :D

      provisiot on ihan mitä sattuu. välillä tuplataan ja välillä ei.

      paljon parempiakin firmoja on.

      • Porvoo ok

        kävin ja ihmettelin menoa, en mee uuestaan


      • Kukkis 99
        Porvoo ok kirjoitti:

        kävin ja ihmettelin menoa, en mee uuestaan

        kukaan ei tunnu tietävän mistää mitää


      • Lomalle ja äkkiä
        Kukkis 99 kirjoitti:

        kukaan ei tunnu tietävän mistää mitää

        NYT !!


    • megalla töissä

      Ite oon ollu nyt reilun kuukauden töissä ja tyytyväinen ollu. Pohjapalkka on melko heikko, ekat viis päivää 6€/h ja sen jälkeen 4.25€/h, mutta tavoitteisiin myymällä palkka kasvaa nopeasti. Ja tosiaan niihin tavoitteisiin ei oo todellakaan vaikee myydä, yleensä viimeistään toisella viikolla alkaa jo päästä tavotteisiin säännöllisesti. Itellä tuntipalkka oli tässä yhtenä päivänä n. 13,5€ ku sain myytyy, tavallisesti pyörii siinä 8-9 hujakoilla. Parhailla myyjillä tuntipalkka n. 20€. Palkat tullu ajallaan, kaks kertaa kuussa. Erilaiset kilpailut ja bonukset motivoi tekemään työtä.

      Suosittelen kaikille, kuitenkin pitää muistaa että tässä työssä asenne on tärkein!

      • LLLLLLLL55

        mainos, mainos


      • Blippoz
        LLLLLLLL55 kirjoitti:

        mainos, mainos

        Itse kyllä suosittelen Megaa lämpimästi. Eihän siellä tietenkään laiskottelemalla tienaa, mutta itsellä on tuntipalkka siinä 20-25€. Olen siis Megassa sivuduunissa iltaisin 3 -4 kertaa viikossa. Tosin olen parhaan mahdollisen myyntikoulutuksen saanut eri firmasta ja muutenkin myyntikokemusta löytyy jo 4 vuoden takaa.
        Mutta siis jos olet valmis tekemään kunnolla duunia ja otat itse vaikkapa selvää myynnin perusasioista ja cloussauksesta (pakko kyllä sanoa että kunnollista koulutusta täältä ei saa, 'paperi kouraan ja soittamaan'-meininki) , voin sanoa että tulet tienaamaan noin 10-15€/tunti.


      • aöfkuut
        Blippoz kirjoitti:

        Itse kyllä suosittelen Megaa lämpimästi. Eihän siellä tietenkään laiskottelemalla tienaa, mutta itsellä on tuntipalkka siinä 20-25€. Olen siis Megassa sivuduunissa iltaisin 3 -4 kertaa viikossa. Tosin olen parhaan mahdollisen myyntikoulutuksen saanut eri firmasta ja muutenkin myyntikokemusta löytyy jo 4 vuoden takaa.
        Mutta siis jos olet valmis tekemään kunnolla duunia ja otat itse vaikkapa selvää myynnin perusasioista ja cloussauksesta (pakko kyllä sanoa että kunnollista koulutusta täältä ei saa, 'paperi kouraan ja soittamaan'-meininki) , voin sanoa että tulet tienaamaan noin 10-15€/tunti.

        paperi käteen ja soittamaan on ainut koulutus


      • lopetan kohta
        aöfkuut kirjoitti:

        paperi käteen ja soittamaan on ainut koulutus

        pomot vaihtuu ja kukaan ei tiedä mitään


      • Vara "pomo"
        lopetan kohta kirjoitti:

        pomot vaihtuu ja kukaan ei tiedä mitään

        Täytyy sanoo että ihan ok paikka,tosin nyt kun vaihtui pomo niin vähän hakoteillä oleva,ja sitten mikä oli kaikkein huvittavinta minua pyydettiin ilta "vastaavaksi" tiistaisin ja torstaisin koska tämä pomo vetää välillä jotain luisteluryhmää,tokihan mä siihen suostuin vaikka tommosista paljoon ymmärrä mutta tulipahan todistettua että tällainen taviskin voi vähän "yletä" ja siitähän saa lisää palkkaa:D


    • RIKU VAAN

      Käyn samalla skolea nytkin parasta aikaa ja yritä ny sit vääntää duunia samalla välillä menee päin seiniä ja taas hyvin :D Pomo on iha yes kyl meitin megas tienää yks hemmo joka kuukausi helveetin hyvää liksaa käy jokapäivä duunis ja välillä on bossin tuuraaja ja hoitaa duunin HYVIN.

    • Rakzu

      Täälä mä istun, eikä oo mitään järkevää myytävää =(

    • rakzu

      Nyt tuli mitta täyteen. Mä lopetamnnyt

    • pylly22334

      Sellaset kokemukset että kiitos ei enää suoramarkkinointi MEGALLE!

    • eikannatamissään

      ei kannata

    • niggaz2

      KOKEMUKSIA LÖYTYY HUNOJA SELAISIA

    • 12+15

      sanoilla vai käsillä vai jaloilla

    • ai ai aia

      auts sattuu silmään.

    • kekeli

      Ei ole kokemuksia tuosta lafkasta, mutta soitelleet ne on ahkerasti. Koska heillä on provisiopalkka, annan heidän pitää juhlapuheitaan niin kauan kun jaksavat vääntää juttua. Itse olen tietenkin hyvin vähäsanainen, ja lopetan puhelun vasta, kun vastapuoli kyllästyy turhaan työajan hukkaamiseen ilman tuottavaa tulosta. Näen heti soittajan puhelimestani, ja vastaan, jos viitsin.

    • yksi meistä monista

      Mua vaan ihmetyttää yksi asia nämä myyntipääliköt ja ylempi porukka lähtivät pietarin matkalle juopottelemaan keskenään ja tämä jotka tekevät tulosta jäivät nuolemaan näppejään ja toiseksi meitä myyjiä ei palkita mitenkään laitan kyllä ison lehtikirjoituksen vielä tästä kostoksi olen jopa ajatellut lopettaa tuollaisessa paikassa työskentelyn.En suosittele kellekkään tätä työpaikkaa edes kokeilla vaikka myynti kävisikin koska kaikki ylimääräinen mikä saadaan menee niiden kurkusta ales.Tässä se kiitos palkitaan tee tulosta toiset juopottelee ja puhuvat meistä myyjistä paskaa jossain pietarissa.

      • moni yksistä

        ja sua ei oo motivoitu tai palkittu mitenkään? entä onko ollu aihetta? omaa tulostaan korostaa täällä suoli 24 palstalla kaikkein eniten ne jolla on vähiten tuloksia. muut on kai nyt tekemässä työtään. ja kun haukut työn antajaa netissä niin kannattaa lähtee pois. se on ennen kaikkee palvelus megalle. sun laisia ei kyllä tartteta missään


      • suoli4
        moni yksistä kirjoitti:

        ja sua ei oo motivoitu tai palkittu mitenkään? entä onko ollu aihetta? omaa tulostaan korostaa täällä suoli 24 palstalla kaikkein eniten ne jolla on vähiten tuloksia. muut on kai nyt tekemässä työtään. ja kun haukut työn antajaa netissä niin kannattaa lähtee pois. se on ennen kaikkee palvelus megalle. sun laisia ei kyllä tartteta missään

        minkäslainen paikka se sellanen suoli24 on?


      • graali
        suoli4 kirjoitti:

        minkäslainen paikka se sellanen suoli24 on?

        paljon täällä voi tienata ja mitä myydään


      • Anth
        graali kirjoitti:

        paljon täällä voi tienata ja mitä myydään

        Jotai pillereit - paskaa


      • Hassan ali nassa
        Anth kirjoitti:

        Jotai pillereit - paskaa

        Pomot syö siis pillereitä Pietarissa ?


    • Perssilmännää

      Lahde mega oy ainaki paska. Hupno ilmapiiri eikä muut kestä olla siel ku jonnet.

    • Autolduunii

      Mäkin olin joskus siel, ihan paskat pomot

    • jahgolli

      Samat kokemukset, se viisastelija oli ihan vittupää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe