Naiset luulee itsestään liikoja

Rima alemmas

Itselläni ei ole naisseurasta pulaa, tosin en paljon naisten kanssa säädä koska harvoin kiinnostun kenestäkään sen paremmin mutta asiaan:

1) Naiset väittävät että miehet vaativat naisten ulkonäöltä liikaa. Tämä ei pidä paikkaansa. Miehille kelpaa varsin hyvin oman tasoinen ja hyvin usein myös omaa tasoaan alempi nainen. Jokainen voi tehdä tästä useita havaintoja ympäristöstään: on valtavasti pareja missä mies on normaalipainoinen/lihaksikas ja nainen on leveä, ylipainoinen jne... Tai jos molemmat onkin normaalipainoisia niin mies on komeahko tai komea ja nainen on tavallisennäköinen perusnätti nainen. Todella, todella harvoin näkee pareja joissa mies olisi tavallisennäköinen, perus-OK-näköinen ja nainen olisi kaunis/keskivertoa kauniimpi.

2) Miehet väittävät että naiset vaativat miesten ulkonäöltä liikaa. Tämä puolestaan pitää paikkansa. Naisille kelpaa yleensä vain omaa tasoa edes hieman korkeammalla oleva mies. Tästä syystä jos olet esim. tavallinen mies, sinulla ei ole mitään takeita siitä että saisit tavallisen naisen vaikka lähtökohtaisesti sitä tietenkin ajattelisi että samantasoiset ihmiset saavat toisensa, eikö vain?

Mistä tämä miehen epävarmuus omantasoisten naisten suhteen sitten johtuu? Siitä että suuri osa niistä tavallisista naisista katselee itseään tasokkaampia miehiä; heille ei kelpaa tavallinen mies, siis omantasoisensa mies.

Tilannetta ei yhtään helpota seuraavat kaksi asiaa:

- se että monella miehellä ei ole mitään tarkkaa käsitystä omasta tasostaan tai jos onkin, he eivät nosta vaatimusrimaansa sen mukaan toisin kuin naiset jotka tietävät yleensä todella tarkkaan oman tasonsa ja määrittävät vaatimuksensa miehiä kohtaan sen mukaan ja yleensä tietenkin hieman yläkanttiin; esim. moni komea mies pitää itseään tavallisen näköisenä ja jos heiltä kysyy pitävätkö he itseään komeana niin sieltä tulee perusäijävastauksia: "Täh? En mä vaan vittu tiedä oonko komea vai en, en mä mikään homo ole. Pillua oon saanu tällä naamalla ihan tarpeeks ni se riittää."

- Miehillä ei ole lähellekään yhtä korkeita ja tarkkoja kriteereitä naisten ulkonäölle. Tämä johtuu tietenkin miesten biologiasta: monelle miehelle seksikumppaniksi kelpaa omaa tasoa selvästi alempikin nainen.

Ja koska aito kiinnostus sisältää sekä ulkonäön että luonteen, ei fiksuille miehille tietenkään pelkkä sopiva ulkonäkö riitä vaan myös naisen luonteen ja kemioiden täytyy kohdata. Usein miesten täytyykin sitten tyytyä itseään alempitasoiseen naiseen joka on luonteeltaan oikea koska ne omantasoiset naiset antoivat miehelle pakit. Tämä alempitasoinen nainen taas on antanut pakit kaikille oman tasoisilleen miehille ja on nyt tyytyväinen kun sai itselleen tavallisen näköisen miehen, eli omaa tasoaan korkeammalla olevan.

Samaan aikaan tavallisen näköiset naiset joilta tavallisen näköiset miehet saivat tylyt pakit, pyörittävät kahta komeaa miestä samaan aikaan ja nauttivat saamastaan huomiosta leikkimällä vaikeasti tavoiteltavaa lähettäen kummallekin miehelle tekstiviestejä "En mä tiedä ehdiks mä ny tavata ku mul on niinku kiireitä ku mun bestis tulee kylään just mut soita hei ens viikolla uudestaan jooko ni katotaa sit jos mä ehdin? By the way mä kävin kaupungil shoppailemas ja ostin sellaset tosi ihanat ja seksikkäät bikinit, hihi!" tai "En mä tiedä haluuks mä enää tavata ku tästä meidän jutusta ei oikein ota selvää... mut soita ens viikol uudestaan jooko? By the way ajattelin kulkea koko loppukesän hameessa ilman pikkuhousuja hihi!"

66

7154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellainen ero on ainakin huomattu, että jos mies laitetaan kävelemään kadulle niin aika monesta naisesta hän sanoo ulkonäön mukaan että siihen naiseen olisi mukava tutustua. Toisin kuin naiset niin aika harvasta miehestä joka kadulla vastaan kävelee he sanovat että voisi tutustua.

      On testattu, ei tää tietenkään ole absoluuttinen totuus, mutta ainakin omassa tuttavapiirissä on huomattu että kyllä miehet helpommin kelpuuttavat naisen sieltä ihmismassasta sellaiseksi johon olisi mukava tutustua kuin naiset.

      Itsekin olen huomannut että aika moni nainen jonka tuolla ulkona näkee on ulkonäöltään (ei tietenkään ratkaise mitään) sellainen johon olisi kiva tehdä enemmän tuttavuutta.

      • Rima alemmas

        "Sellainen ero on ainakin huomattu, että jos mies laitetaan kävelemään kadulle niin aika monesta naisesta hän sanoo ulkonäön mukaan että siihen naiseen olisi mukava tutustua. Toisin kuin naiset niin aika harvasta miehestä joka kadulla vastaan kävelee he sanovat että voisi tutustua."

        Johtuu juuri tästä että naiset tasostaan riippumatta huomioi sieltä ihmismassasta vain ne keskivertoa komeammat/selvästi komeat miehet.

        Miehet puolestaan tasostaan riippumatta huomioi ihmismassasta melkeinpä kaikki naiset jotka on vähintään tavallisen näköisiä.


      • Rima alemmas
        Rima alemmas kirjoitti:

        "Sellainen ero on ainakin huomattu, että jos mies laitetaan kävelemään kadulle niin aika monesta naisesta hän sanoo ulkonäön mukaan että siihen naiseen olisi mukava tutustua. Toisin kuin naiset niin aika harvasta miehestä joka kadulla vastaan kävelee he sanovat että voisi tutustua."

        Johtuu juuri tästä että naiset tasostaan riippumatta huomioi sieltä ihmismassasta vain ne keskivertoa komeammat/selvästi komeat miehet.

        Miehet puolestaan tasostaan riippumatta huomioi ihmismassasta melkeinpä kaikki naiset jotka on vähintään tavallisen näköisiä.

        tässä tapauksessa tavallisennäköistä ja hoikkaa naista, siis kohdassa:

        "Miehet puolestaan tasostaan riippumatta huomioi ihmismassasta melkeinpä kaikki naiset jotka on vähintään tavallisen näköisiä JA HOIKKIA."

        Jos nainen on tavallisennäköinen ja hoikka, jo pelkästään se riittää jotta miehet pitävät häntä kauniina. Vertailun vuoksi: jos mies on tavallisennäköinen ja hoikka, naiset eivät suurena laumana sano häntä komeaksi.

        Tavallisennäköisiä naisia on tietenkin myös pyöreämpiä yksilöitä, mutta tässäkin on yksi naisille edullinen ilmiö: monet normaalipainoiset miehet ja lihaksikkaat alfa-uroksethan tykkäävät enemmän pyöreistä naisista; "Kyllä naisella täytyy muotoja olla", eli jälleen yksi armahtava yksityiskohta naisille. Jos naisilta kysytään, harva heistä sanoo että pieni pyöreys miehessä on seksikästä. Nainen saa olla leveä sieltä sun täältä, miehen kuuluu olla kiinteää lihasta joka paikasta korkeintaan mahassa saa olla pientä kumpua.


      • ymmärtänyt asian ytimen

        Mies juoksee seksin perässä ja ulkonäön kun taas nainen valitsee järjen perusteella kun täytyisi saada pesue lentoon asti kasvatettua puolison kanssa.

        Mikä tässä on niin vaikeaa ap:n kaltaisille ruikuttajille ymmärtää. Miehissä hatun alus ratkaisee enemmän. Olkoon kuinka komea tahansa, jos on idiootti sisältä, niin ei kelpaa.


      • Amaliatar
        Rima alemmas kirjoitti:

        tässä tapauksessa tavallisennäköistä ja hoikkaa naista, siis kohdassa:

        "Miehet puolestaan tasostaan riippumatta huomioi ihmismassasta melkeinpä kaikki naiset jotka on vähintään tavallisen näköisiä JA HOIKKIA."

        Jos nainen on tavallisennäköinen ja hoikka, jo pelkästään se riittää jotta miehet pitävät häntä kauniina. Vertailun vuoksi: jos mies on tavallisennäköinen ja hoikka, naiset eivät suurena laumana sano häntä komeaksi.

        Tavallisennäköisiä naisia on tietenkin myös pyöreämpiä yksilöitä, mutta tässäkin on yksi naisille edullinen ilmiö: monet normaalipainoiset miehet ja lihaksikkaat alfa-uroksethan tykkäävät enemmän pyöreistä naisista; "Kyllä naisella täytyy muotoja olla", eli jälleen yksi armahtava yksityiskohta naisille. Jos naisilta kysytään, harva heistä sanoo että pieni pyöreys miehessä on seksikästä. Nainen saa olla leveä sieltä sun täältä, miehen kuuluu olla kiinteää lihasta joka paikasta korkeintaan mahassa saa olla pientä kumpua.

        "Miehen kuuluu olla kiinteää lihasta joka paikasta korkeintaan mahassa saa olla pientä kumpua."

        Olen täysin eri mieltä. Miehessä pitää olla tavaraa luiden ja lihasten päällä. Nälkiintynyt ja kovaksikeitetty laiheliini ei todellakaan ole mikään kaunis näky. Sopivan pitkä, partainen ja sopivasti ylipainoinen mies on ilo silmälle.

        Nam!


      • Rima alemmas
        Amaliatar kirjoitti:

        "Miehen kuuluu olla kiinteää lihasta joka paikasta korkeintaan mahassa saa olla pientä kumpua."

        Olen täysin eri mieltä. Miehessä pitää olla tavaraa luiden ja lihasten päällä. Nälkiintynyt ja kovaksikeitetty laiheliini ei todellakaan ole mikään kaunis näky. Sopivan pitkä, partainen ja sopivasti ylipainoinen mies on ilo silmälle.

        Nam!

        "Olen täysin eri mieltä. Miehessä pitää olla tavaraa luiden ja lihasten päällä. Nälkiintynyt ja kovaksikeitetty laiheliini ei todellakaan ole mikään kaunis näky."

        Minä en puhunutkaan nälkiintyneistä ja kovaksikeitetyistä laiheliineista vaan lihaksikkaista ja kiinteistä miehistä. Opettele lukemaan.


      • Rima alemmas
        ymmärtänyt asian ytimen kirjoitti:

        Mies juoksee seksin perässä ja ulkonäön kun taas nainen valitsee järjen perusteella kun täytyisi saada pesue lentoon asti kasvatettua puolison kanssa.

        Mikä tässä on niin vaikeaa ap:n kaltaisille ruikuttajille ymmärtää. Miehissä hatun alus ratkaisee enemmän. Olkoon kuinka komea tahansa, jos on idiootti sisältä, niin ei kelpaa.

        "Mikä tässä on niin vaikeaa ap:n kaltaisille ruikuttajille ymmärtää. Miehissä hatun alus ratkaisee enemmän. Olkoon kuinka komea tahansa, jos on idiootti sisältä, niin ei kelpaa."

        Jälleen tämä naisten suosikkivirsi: "Ei paljon kiinnosta vaikka mies olisi kuinka komea tahansa jos hän on tyhmä kuin saapas".

        Kuka on puhunut komeista ja tyhmistä miehistä? En minä ainakaan. Minä puhuin komeista ja normaaliälyisistä/älykkäistä miehistä. Älä siis vaihda puheenaihetta.

        Se, että naiset haluavat kumppanikseen älykkään/normaaliälyisen miehen ei poissulje sitä että naiset haluavat itselleen omaan tasoaan paremmannäköisen miehen.


    • uggi

      Ja miehet luulee itsestään liikoja myös.
      Yleistä nyt enemmän. Useammin minä näen pareja joissa nainen on nätti, mutta mies aika tavallinen.
      Aika pinnallinen toi sun aloitus.
      Väität että miehet ovat komeita adoniksia joilla ei saisi olla taso liian alhaalla..
      Ehkä niiden miesten päässä on muutakin kuin tuo sisäistämäsi ulkonäkökriteeri.

      "Usein miesten täytyykin sitten tyytyä itseään alempitasoiseen naiseen joka on luonteeltaan oikea koska ne omantasoiset naiset antoivat miehelle pakit. Tämä alempitasoinen nainen taas on antanut pakit kaikille oman tasoisilleen miehille ja on nyt tyytyväinen kun sai itselleen tavallisen näköisen miehen, eli omaa tasoaan korkeammalla olevan."

      No huh, voi raukkoja! Taitaa olla vain katkeruuden siivittämän miekkosen puhetta kun ei taida ne ylempitasoiset naiset sinua vilkuilla..
      Katsos naisetkin, kauniitkin sellaiset, "tyytyvät alempitasoisiin" miehiin, vaikka on alentavaa nyt tuota nimitystä käyttää.. Jopa itse valitsevat sellaisen mieluummin kuin jonkun komistuksen.
      Tuskin sua oikeasti haittaa se, että sun mielestä miehillä on liian rumat naiset, vaan taitaa olla se että moni nainen on nirso (tiedä miksi..) ja siten et ole saavuttanut toivottua tulosta..

      • Rima alemmas

        "Useammin minä näen pareja joissa nainen on nätti, mutta mies aika tavallinen."

        Johtuu siitä että sillä naisella on meikkiä. Molemmat ovat siis olleet tavallisen näköisiä, mies vain näyttää siltä minkänäköinen on oikeasti, nainen ei.

        "Aika pinnallinen toi sun aloitus."

        Ei ollut. Saa kai täällä keskustella siitä miten ihmiset pariutuvat? Vai oletko joku sheriffi joka päättää mistä täällä saa puhua ja mistä ei?

        "Väität että miehet ovat komeita adoniksia joilla ei saisi olla taso liian alhaalla.."

        Miehistä löytyy kyllä komeita adoniksia. Väitinkö että kaikki miehet ovat sellaisia? Älä siis laita sanoja suuhuni. Jokainen tekee tietysti miten parhaaksi näkee ja osittain tämä pariutumiskaruselli on naisten vallassa sen takia, ettei monella miehellä vaatimustaso nouse oman tason mukaan, komeat ja tavalliset miehet jahtaavat molemmat niitä tavallisia naisia vaikka komeat miehet voisivat yrittää kauniitakin. Komeat miehet taas eivät monesti itse tajua olevansa komeita vaan toteavat vain että "tällasia ihan tavallisia persnaamojahan tässä ollaan mutta onneksi ainakin pari naista on mun seurassa viihtynyt".

        "Ehkä niiden miesten päässä on muutakin kuin tuo sisäistämäsi ulkonäkökriteeri."

        Älä nyt aloita tota jauhamista. Minä en ole missään vaiheessa sanonut että kumppani pitäisi valita pelkän ulkonäön perusteella. Opettele ensin lukemaan suomea, tule sitten takaisin ja lue seuraava teksti jonka kirjoitin aloituksessa:

        "Ja koska aito kiinnostus sisältää sekä ulkonäön että luonteen, ei fiksuille miehille tietenkään pelkkä sopiva ulkonäkö riitä vaan myös naisen luonteen ja kemioiden täytyy kohdata. Usein miesten täytyykin sitten tyytyä itseään alempitasoiseen naiseen joka on luonteeltaan oikea koska ne omantasoiset naiset antoivat miehelle pakit. Tämä alempitasoinen nainen taas on antanut pakit kaikille oman tasoisilleen miehille ja on nyt tyytyväinen kun sai itselleen tavallisen näköisen miehen, eli omaa tasoaan korkeammalla olevan."

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001778&posting=22000000040042799

        "No huh, voi raukkoja! Taitaa olla vain katkeruuden siivittämän miekkosen puhetta kun ei taida ne ylempitasoiset naiset sinua vilkuilla.."

        Ei ei, kirjoitukseni meni sulta täysin ohi.

        "Katsos naisetkin, kauniitkin sellaiset, "tyytyvät alempitasoisiin" miehiin, vaikka on alentavaa nyt tuota nimitystä käyttää.. Jopa itse valitsevat sellaisen mieluummin kuin jonkun komistuksen."

        Tämä on erittäin harvinaista. Tällöinkin kyse on yleensä siitä, että nainen kiihottuu miehen yhteiskunnallisesti korkeasta asemasta ja/tai omaisuudesta.

        "Tuskin sua oikeasti haittaa se, että sun mielestä miehillä on liian rumat naiset"

        Ei se nyt sinänsä haittaakaan, mutta ihmettelen vain mikseivät miehet tiedosta omaa tasoaan tai jos tiedostavat niin eivät määrittele kriteereitä naisille sen mukaan. Ovatko miehet pillunpuutteessaan vain niin laiskoja, että kun yksi on tarjolla, otetaan se? Ei olla valmiita vaatimaan? Vai onko niin että vaativalle miehelle käy naismarkkinoilla surkeasti? Omantasoistaan naista etsivä mies jää yksin? Onko miehillä tosiaan niin, että "se joka valkkaa, se runkkaa"? Naisilla näin ei ainakaan ole.

        "vaan taitaa olla se että moni nainen on nirso (tiedä miksi..) ja siten et ole saavuttanut toivottua tulosta.."

        Naiset todellakin ovat nirsoja, heille ei kelpaa oman tasoinen mies. Tässä olet täysin oikeassa. Miehet eivät ole nirsoja.


      • Analyz
        Rima alemmas kirjoitti:

        "Useammin minä näen pareja joissa nainen on nätti, mutta mies aika tavallinen."

        Johtuu siitä että sillä naisella on meikkiä. Molemmat ovat siis olleet tavallisen näköisiä, mies vain näyttää siltä minkänäköinen on oikeasti, nainen ei.

        "Aika pinnallinen toi sun aloitus."

        Ei ollut. Saa kai täällä keskustella siitä miten ihmiset pariutuvat? Vai oletko joku sheriffi joka päättää mistä täällä saa puhua ja mistä ei?

        "Väität että miehet ovat komeita adoniksia joilla ei saisi olla taso liian alhaalla.."

        Miehistä löytyy kyllä komeita adoniksia. Väitinkö että kaikki miehet ovat sellaisia? Älä siis laita sanoja suuhuni. Jokainen tekee tietysti miten parhaaksi näkee ja osittain tämä pariutumiskaruselli on naisten vallassa sen takia, ettei monella miehellä vaatimustaso nouse oman tason mukaan, komeat ja tavalliset miehet jahtaavat molemmat niitä tavallisia naisia vaikka komeat miehet voisivat yrittää kauniitakin. Komeat miehet taas eivät monesti itse tajua olevansa komeita vaan toteavat vain että "tällasia ihan tavallisia persnaamojahan tässä ollaan mutta onneksi ainakin pari naista on mun seurassa viihtynyt".

        "Ehkä niiden miesten päässä on muutakin kuin tuo sisäistämäsi ulkonäkökriteeri."

        Älä nyt aloita tota jauhamista. Minä en ole missään vaiheessa sanonut että kumppani pitäisi valita pelkän ulkonäön perusteella. Opettele ensin lukemaan suomea, tule sitten takaisin ja lue seuraava teksti jonka kirjoitin aloituksessa:

        "Ja koska aito kiinnostus sisältää sekä ulkonäön että luonteen, ei fiksuille miehille tietenkään pelkkä sopiva ulkonäkö riitä vaan myös naisen luonteen ja kemioiden täytyy kohdata. Usein miesten täytyykin sitten tyytyä itseään alempitasoiseen naiseen joka on luonteeltaan oikea koska ne omantasoiset naiset antoivat miehelle pakit. Tämä alempitasoinen nainen taas on antanut pakit kaikille oman tasoisilleen miehille ja on nyt tyytyväinen kun sai itselleen tavallisen näköisen miehen, eli omaa tasoaan korkeammalla olevan."

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001778&posting=22000000040042799

        "No huh, voi raukkoja! Taitaa olla vain katkeruuden siivittämän miekkosen puhetta kun ei taida ne ylempitasoiset naiset sinua vilkuilla.."

        Ei ei, kirjoitukseni meni sulta täysin ohi.

        "Katsos naisetkin, kauniitkin sellaiset, "tyytyvät alempitasoisiin" miehiin, vaikka on alentavaa nyt tuota nimitystä käyttää.. Jopa itse valitsevat sellaisen mieluummin kuin jonkun komistuksen."

        Tämä on erittäin harvinaista. Tällöinkin kyse on yleensä siitä, että nainen kiihottuu miehen yhteiskunnallisesti korkeasta asemasta ja/tai omaisuudesta.

        "Tuskin sua oikeasti haittaa se, että sun mielestä miehillä on liian rumat naiset"

        Ei se nyt sinänsä haittaakaan, mutta ihmettelen vain mikseivät miehet tiedosta omaa tasoaan tai jos tiedostavat niin eivät määrittele kriteereitä naisille sen mukaan. Ovatko miehet pillunpuutteessaan vain niin laiskoja, että kun yksi on tarjolla, otetaan se? Ei olla valmiita vaatimaan? Vai onko niin että vaativalle miehelle käy naismarkkinoilla surkeasti? Omantasoistaan naista etsivä mies jää yksin? Onko miehillä tosiaan niin, että "se joka valkkaa, se runkkaa"? Naisilla näin ei ainakaan ole.

        "vaan taitaa olla se että moni nainen on nirso (tiedä miksi..) ja siten et ole saavuttanut toivottua tulosta.."

        Naiset todellakin ovat nirsoja, heille ei kelpaa oman tasoinen mies. Tässä olet täysin oikeassa. Miehet eivät ole nirsoja.

        Naiset eivät yleisesti ottaen ole mielestäni nirsoja. Mutta mitä sinuun tulee, toivotan onnea sinulle oman/toivomasi tasoisen löytämisessä. Älä itse laske rimaa... ei kait tarvita kuin yksi niistä fiksuista naisista, niin se riittää... Ja semmoinen kyllä löytyy, kun kerran itse ole niin tasokas. Lykkyä pyttyyn! Tason laskeminen on huono vaihtoehto fiksulle.


      • Rima alemmas
        Analyz kirjoitti:

        Naiset eivät yleisesti ottaen ole mielestäni nirsoja. Mutta mitä sinuun tulee, toivotan onnea sinulle oman/toivomasi tasoisen löytämisessä. Älä itse laske rimaa... ei kait tarvita kuin yksi niistä fiksuista naisista, niin se riittää... Ja semmoinen kyllä löytyy, kun kerran itse ole niin tasokas. Lykkyä pyttyyn! Tason laskeminen on huono vaihtoehto fiksulle.

        "Naiset eivät yleisesti ottaen ole mielestäni nirsoja."

        Riippuu taas siitä mitä nirsolla tarkoitetaan. Jos sinä tarkoitat "naisten nirsoudella" sitä että kaikki naiset haluavat itselleen selvästi itseään tasokkaamman miehen, niin siinä tapauksessa emme puhu samasta asiasta. Naiset ovat nirsoja siten, että he ottavat yleensä sen hieman itseään tasokkaamman miehen: nätti nainen katselee superkomeita miehiä, tavisnainen katselee niitä komeahkoja miehiä, ylipainoinen nainen katselee normaalipainoisia miehiä jne...

        "Mutta mitä sinuun tulee, toivotan onnea sinulle oman/toivomasi tasoisen löytämisessä. Älä itse laske rimaa... ei kait tarvita kuin yksi niistä fiksuista naisista, niin se riittää... Ja semmoinen kyllä löytyy, kun kerran itse ole niin tasokas. Lykkyä pyttyyn! Tason laskeminen on huono vaihtoehto fiksulle."

        Kiitos. Itse olen ulkonäöltäni tasaisen harmaata keskikastia, en sanonut olevani komea.


      • mikähitontaso?
        Rima alemmas kirjoitti:

        "Useammin minä näen pareja joissa nainen on nätti, mutta mies aika tavallinen."

        Johtuu siitä että sillä naisella on meikkiä. Molemmat ovat siis olleet tavallisen näköisiä, mies vain näyttää siltä minkänäköinen on oikeasti, nainen ei.

        "Aika pinnallinen toi sun aloitus."

        Ei ollut. Saa kai täällä keskustella siitä miten ihmiset pariutuvat? Vai oletko joku sheriffi joka päättää mistä täällä saa puhua ja mistä ei?

        "Väität että miehet ovat komeita adoniksia joilla ei saisi olla taso liian alhaalla.."

        Miehistä löytyy kyllä komeita adoniksia. Väitinkö että kaikki miehet ovat sellaisia? Älä siis laita sanoja suuhuni. Jokainen tekee tietysti miten parhaaksi näkee ja osittain tämä pariutumiskaruselli on naisten vallassa sen takia, ettei monella miehellä vaatimustaso nouse oman tason mukaan, komeat ja tavalliset miehet jahtaavat molemmat niitä tavallisia naisia vaikka komeat miehet voisivat yrittää kauniitakin. Komeat miehet taas eivät monesti itse tajua olevansa komeita vaan toteavat vain että "tällasia ihan tavallisia persnaamojahan tässä ollaan mutta onneksi ainakin pari naista on mun seurassa viihtynyt".

        "Ehkä niiden miesten päässä on muutakin kuin tuo sisäistämäsi ulkonäkökriteeri."

        Älä nyt aloita tota jauhamista. Minä en ole missään vaiheessa sanonut että kumppani pitäisi valita pelkän ulkonäön perusteella. Opettele ensin lukemaan suomea, tule sitten takaisin ja lue seuraava teksti jonka kirjoitin aloituksessa:

        "Ja koska aito kiinnostus sisältää sekä ulkonäön että luonteen, ei fiksuille miehille tietenkään pelkkä sopiva ulkonäkö riitä vaan myös naisen luonteen ja kemioiden täytyy kohdata. Usein miesten täytyykin sitten tyytyä itseään alempitasoiseen naiseen joka on luonteeltaan oikea koska ne omantasoiset naiset antoivat miehelle pakit. Tämä alempitasoinen nainen taas on antanut pakit kaikille oman tasoisilleen miehille ja on nyt tyytyväinen kun sai itselleen tavallisen näköisen miehen, eli omaa tasoaan korkeammalla olevan."

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001778&posting=22000000040042799

        "No huh, voi raukkoja! Taitaa olla vain katkeruuden siivittämän miekkosen puhetta kun ei taida ne ylempitasoiset naiset sinua vilkuilla.."

        Ei ei, kirjoitukseni meni sulta täysin ohi.

        "Katsos naisetkin, kauniitkin sellaiset, "tyytyvät alempitasoisiin" miehiin, vaikka on alentavaa nyt tuota nimitystä käyttää.. Jopa itse valitsevat sellaisen mieluummin kuin jonkun komistuksen."

        Tämä on erittäin harvinaista. Tällöinkin kyse on yleensä siitä, että nainen kiihottuu miehen yhteiskunnallisesti korkeasta asemasta ja/tai omaisuudesta.

        "Tuskin sua oikeasti haittaa se, että sun mielestä miehillä on liian rumat naiset"

        Ei se nyt sinänsä haittaakaan, mutta ihmettelen vain mikseivät miehet tiedosta omaa tasoaan tai jos tiedostavat niin eivät määrittele kriteereitä naisille sen mukaan. Ovatko miehet pillunpuutteessaan vain niin laiskoja, että kun yksi on tarjolla, otetaan se? Ei olla valmiita vaatimaan? Vai onko niin että vaativalle miehelle käy naismarkkinoilla surkeasti? Omantasoistaan naista etsivä mies jää yksin? Onko miehillä tosiaan niin, että "se joka valkkaa, se runkkaa"? Naisilla näin ei ainakaan ole.

        "vaan taitaa olla se että moni nainen on nirso (tiedä miksi..) ja siten et ole saavuttanut toivottua tulosta.."

        Naiset todellakin ovat nirsoja, heille ei kelpaa oman tasoinen mies. Tässä olet täysin oikeassa. Miehet eivät ole nirsoja.

        No huhhuh, mitä paskaa. Kyllä ne miehetkin ovat niitä jotka kuvittelevat itsestään ja pikku läskimakkaroistaan pikkuisen liikoja, eivätkä aina naiset! Ja voiskohan olla, et toi taso-juttu on Vaan sun päässäs. Mistä hitosta sä väität muka tietäväs kuka on kenenkin tasoa, jos ei nyt oo mitään supermallia ja susirumaa yhdessä?? Ja kyllä aika monista ihmisistä saa todella kauniin/komean, jos vaan vähän viitsii nähdä vaivaa! Muuttuuko se taso silloinkin? En tajua juttujas.


    • Sinkkunainen40+

      Johan jutun olet laatinut, ei voi kuin nauraa, anteeksi :D

      • Rima alemmas

        monen naisen ongelma. ;)


    • Papukaijana

      Jos mennemme eläinkuntaan, esimerkiksi - Papukaijat, – Urokset ovat aina värikkäimpiä kun naaraat.
      Siis mitä tästä opimme, sen että Miehen pitää olla paremman näköinen kun nainen.

      Itse taas otan mieluimmin ruman miehen jolla sydän kohdalla,. Jonka saan pitää itselläni.
      Ikävä kyllä, jostain kummasta syystä, se ruma mies joka ollut yksin ennen kun minut tavannut,
      saa kimppuunsa naiset kuin haaskalauman vain siksi että se kelpasi jollekin muulle.

      Joten pohditaan nyt tätä, ulkonäkö evoluutiota.

      :)))

    • nätti nainen

      minä olen aina seurustellut itseä vaatimattomampien miesten kanssa. en rumien. pidän itseäni suhteellisen kauniina ja vientiä olis kyllä kovasti. en halua liian hyvännököistä miestä monestakaan syystä. yleensä liian komeat miehen on täysiä kusipäitä, itseriittoisia jne.. en edes huolisi liian komeaa miestä.

      mikä on mielenkiintoista, niin monesti miehet, joilla ei ole mitään saumaa muhun (puhun nyt hyvin suuresta kontrastista ulkonäköjen välillä) siis rumat miehet tulee ehdottelemaan!! tosi rasittavaa. en minäkään menis iskemään miestä joka on huomattavasti paremman näköinen kuin minä... joku raja!?

      • Kikkarat kuriin

        Olen huomannut hyvin eritasoisten miesten, niin ulkonäöltään kuin koulutustaustaltaan, tulevan tekemään ehdotuksiaan erityisesti silloin, kun hiukseni ovat kiharina. Jos vielä on joku heilahteleva hame tai vaihtoehtoisesti kireät farkut päällä, häiriköinti on varmaa. Siispä, kun matkustan junilla tai laivoilla, kuljen bisnesvaatteissa ja tukka nutturalla, ja silloin saan olla varma, että viereen tai pöytään tulevat miehet ovat ainakin henkisiltä ominaisuuksiltaan kaltaisiani.


      • kuin...

        itseluottamusta olisi siunaantunut vähemmän-komeille jostain syystä enemmän kuin tavallisen näköisille miehille..?

        Joskus nuorempana ihmettelin suunnattomasti näitä ehdotusten heittelijöitä... Mitä karumpi pärstä, sitä rehvakkaammat ja härskimmät jutut. Karu pärstä olisi ilman muuta kompensoitunut, jos miehellä olisi ollut hyvät käytöstavat! Turha vikistä vian olevan siinä, ettei kaikki synny komeiksi - todellakin miellyttävä käytös ja kiva tapa jutella merkkaavat monelle meistä enemmän kuin pelkkä komea ulkonäkö! Turha sitäkään vikistä, etteivätkö nuo ominaisuudet ole kaikkien "ulottuvilla" - itse sairaan ujona tuppisuuna, joka ei alle parikymppisenä saanut sanaa suustaan miesseurassa, voin kertoa, että ujoudesta pääsee eroon kun yrittää. Eikä mistään ihmeellisistä aiheista tarvi juttua heittää.


    • ne muut

      joo tosiaan omaa tasoa korkeampaan tyytyisin. Parin päivän sisällä on ainakin 5 miestä ja omaa tasoani korkeammalla olleet kiinnostuneet, mutta en voi mitään sille, että olen ihan kuollut kaikkein muiden paitsi yhden suhteen. Aika utopistinen ihastus.

    • täti

      "Todella, todella harvoin näkee pareja joissa mies olisi tavallisennäköinen, perus-OK-näköinen ja nainen olisi kaunis/keskivertoa kauniimpi."

      Todella usein näkee pareja, joissa mies on kaljamahainen prehjuhousu ja nainen hoikka sekä nätisti pukeutunut ja laittautunut. Usein näkee myös todella hyvännäköisen (ja -muotoisen ja runsaasti nuoremman) naisen keski-ikäisen mitättömän näköisen pikku-ukon kanssa.

      Monet arvioivat ihmisen "tasoa" muunkin kuin ulkoisen olemuksen perusteella. Ihminen myös muuttuu ulkoisesti vuosien kuluessa. Sisäistäkin kasvua tapahtuu. Ainakin joillakuilla... Toivottavasti sinullakin.

    • komea mies!

      Komeana miehenä voi olla samaa mieltä. Ja tutkimusten mukaan 80 prosenttia naista tavoittelee sitä 20 prosenttia parhaimmista miehistä. Naiset siis suorastaan parveilee paljon ulkonäöltään ja asemaltaan parempien miesten ympärillä ja suuri enemmistö miehistä joutuu tyytymään sitten siihen, mitä näiltä paremmilta miehiltä jää yli.

      Miehillä ei ole oikeastaan naisten ulkonäölle kuin joitakin "normien" mukaisia rajoja, koska sosiaalinen paine vaikuttaa heihinkin. Usein kuitenkin miehille (ainakin tälle 80 prosentille vaatimattomapia miehiä) kelpaa lähes minkälainen nainen vain.

      Ei tosin minua haittaa, mutta joskus katselen vähän säälien oman sukupuoleni edustajia ;) Mutta mitä se minulle sitten kuuluu - ei mitään.

    • haukotus....

      täällä on jatkuvasti meneillään?

      nainen sitä nainen tätä voi voi yhyy... .

    • rumahko mies

      Itse en ulkoisesti ole mikään erityisen komea. Naama on kuin kirveellä veistetty ja Keskellä naamaa seisoo iso perunanenä. Vartaloltani on hyvässä kuosissa. Olempa vielä lyhytkin.

      Eli sinun tarinasi perusteella minun ei kaiken järjen mukaan pitäisi saada koskaa iskettyä kaunista naista. No ikinä ei ole ollut mitään ongelmia hakea baarista seuraa ja olen sitä selvinpäinkin saanut naisia treffeille. Säädin naisten kanssa 25 ikävuoteen asti ja ahkeraan kunnes löysin oman unelmieni naisen.

      Sänkyseuraksi en koskaan ole kelpuuttanut mielestäni heikonnäköistä naista. Pidän liikunnallisista naisista ja ulkonäössä jokin eksotiikka vetoaa minuun.

      Naiset eivät mielestäni vaadi mitenkään liikoja. Ei minun esimerkiksi tarvi kaikille kelvata. Normaalilla itsetunnolla, hyvällä ja vähän huonommallakin läpällä kyllä saa naisen kiinnostumaan jos hän on kiinnostuakseen.

      Lopussa muuten kuvailit teaser naista joka itsekkään tiedä mitä haluaa. Tämänlaiselle naiselle voit esittää että hänen juttunsa uppoavat ja samalla itsekkin metsästää jotain parempaa. Tai sitten voi tylysti ignorettaa hänet ja sanoa jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Tylyistä pakeista tämänlainen nainen saattaa jopa lämmetä kun ihmettelee että kuinka ihmeessä tuo mies antoi minulle pakit. Ihmettely päättyy päätelmää että tuon miehen on oltava jotenkin ihan pirun hyvä mies kun ei jäänyt roikkumaan pikkurillini ympärille, niinkuin niin moni muu mies.

    • löpötitöttööö

      Suurin osa pariskunnista, joita minä näen, ovat tuikitavallisia tallustajia: sekä miehet että naiset. Löytyy kaiken painosta ja pituista.
      Mutta mielestäni tytöillä on usein sievät kasvot, joka osaksi johtuu tietysti meikistä. Pojilla on usein sukupuolettoman näköiset pallinaamat. Sorry nyt vaan. Harvoin näkee komeaa miestä, siis MIEHEKÄSTÄ MIESTÄ. Ja vaikka joskus harvoin sellaiseen törmääkin, luonne on perseestä: itserakas narsisti. Vaikka niin se on kyllä tavallisilla/rumillakin miehillä.

      • nii-i

        ...


      • olisi kultaa!
        nii-i kirjoitti:

        ...

        Mutta siksi minäkin tinkasin naisen ulkonäöstä että sain kunnon naisen! Vaikkakin nätti hänkin ei kumminkaan luonteelta tyypillinen narkoottinen wannabe snobi niin kuin nykynaiset tahtoo olla.

        Eli jätkät vinkkinä, etsikää jalat maassa olevia tyttöjä/naisia ja tinkikää mieluummin ulkonäössä kuin muussa niin ei tule rupia perseeseen jatkossakaan!


      • eri mieltä
        nii-i kirjoitti:

        ...

        naisellisia naisia näkee jokapaikassa, ainakin nuoria. Keski-ikäiset ovat joo tätimäisiä, koska ovat lihonneet ja napsauttaneet, kähertäneet ja värjänneet sen tukan piloille.


      • älä valehtele
        eri mieltä kirjoitti:

        naisellisia naisia näkee jokapaikassa, ainakin nuoria. Keski-ikäiset ovat joo tätimäisiä, koska ovat lihonneet ja napsauttaneet, kähertäneet ja värjänneet sen tukan piloille.

        naisellisia naisia saa Suomesta hakemalla hakea.


      • Mies1985

        Eli siis näin: tytöillä on sievät kasvot usein, pojilla on usein rumat kasvot ('sukupuolettomat'=ei tarpeeksi miesmäiset) ja sitten on MIEHEKKÄÄT MIEHET!!! joilla on tosi miesmäiset kasvot. Pallinaamaiset pojat ovat siis rumia koska he muistuttavat liikaa näitä sieviä tyttöjä tai toisin sanoen eivät tarpeeksi miestä.


      • ......
        Mies1985 kirjoitti:

        Eli siis näin: tytöillä on sievät kasvot usein, pojilla on usein rumat kasvot ('sukupuolettomat'=ei tarpeeksi miesmäiset) ja sitten on MIEHEKKÄÄT MIEHET!!! joilla on tosi miesmäiset kasvot. Pallinaamaiset pojat ovat siis rumia koska he muistuttavat liikaa näitä sieviä tyttöjä tai toisin sanoen eivät tarpeeksi miestä.

        Eihän kyse olekaan siitä että olisi niin paljon rumia miehiä. Suuri osa miehistä ei vain ole äärimmäisen miehekkään näköisiä. Suuri osa miehistä on totta kai miehen näköisiä, mutta eivät ole ylimaskuliinisen näköisiä toisin kuin ehkä noin 10 prosenttia miehistä jos edes niinkään moni. Siinä se ero on.

        Tämä kahtiajakohan on tuttu niistä lukuisista tutkimuksista missä todettiin naisten suosivan pitkään suhteeseen tavallisennäköisempää (feminiinisempää) miestä ja pelkkään seksisuhteeseen vai oliko se nyt yhden yön suhteeseen naiset halusivat selvästi maskuliinisen näköistä miehen.

        Naisten sievä ulkonäkö ei siis loppujen lopuksi ole mitään Suurta Kauneutta, vaan pelkästään sitä että suurimmalla osalla naisista on sirot, huomiota herättämättömät kasvot. Ja tämähän ei vielä ole synonyymi kauneudelle, vaikka niin virheellisesti väitetään.

        Tässä on taas yksi asia miksi naisilla on pariutumismarkkinoilla selvästi helpompaa kuin miehillä: naisen kasvonpiirteiden ei tarvitse olla keskivertoa kauniimmat: miehille riittää että naisella on normaalin tasaiset ja neutraalit naisen kasvot. Kolikon toinen puoli: jos olet mies ja sinulla on yhtälailla normaalin tasaiset ja neutraalit miehen kasvot, et olekaan naisten silmissä miehekäs. He kyllä pitävät sinua miehen näköisenä tottakai, mutta eivät pidä sinua mitenkään erityisen miehekkään näköisenä.


      • valitettavasti
        ...... kirjoitti:

        Eihän kyse olekaan siitä että olisi niin paljon rumia miehiä. Suuri osa miehistä ei vain ole äärimmäisen miehekkään näköisiä. Suuri osa miehistä on totta kai miehen näköisiä, mutta eivät ole ylimaskuliinisen näköisiä toisin kuin ehkä noin 10 prosenttia miehistä jos edes niinkään moni. Siinä se ero on.

        Tämä kahtiajakohan on tuttu niistä lukuisista tutkimuksista missä todettiin naisten suosivan pitkään suhteeseen tavallisennäköisempää (feminiinisempää) miestä ja pelkkään seksisuhteeseen vai oliko se nyt yhden yön suhteeseen naiset halusivat selvästi maskuliinisen näköistä miehen.

        Naisten sievä ulkonäkö ei siis loppujen lopuksi ole mitään Suurta Kauneutta, vaan pelkästään sitä että suurimmalla osalla naisista on sirot, huomiota herättämättömät kasvot. Ja tämähän ei vielä ole synonyymi kauneudelle, vaikka niin virheellisesti väitetään.

        Tässä on taas yksi asia miksi naisilla on pariutumismarkkinoilla selvästi helpompaa kuin miehillä: naisen kasvonpiirteiden ei tarvitse olla keskivertoa kauniimmat: miehille riittää että naisella on normaalin tasaiset ja neutraalit naisen kasvot. Kolikon toinen puoli: jos olet mies ja sinulla on yhtälailla normaalin tasaiset ja neutraalit miehen kasvot, et olekaan naisten silmissä miehekäs. He kyllä pitävät sinua miehen näköisenä tottakai, mutta eivät pidä sinua mitenkään erityisen miehekkään näköisenä.

        Täytyy myöntää että niin se menee. Jossain oli lista mallimiesten naamoista, joista sai valita mieluisimman. Kyllä suosituin oli ehdottomasti se miehekkäimmän näköinen, miltei kaikkien naisten mielestä.
        Mutta sanoisin kuitenkin, että sellainen sopivasti maskuliininen mutta kuitenkin kiltin näköinen mies on paras mahdollinen.


    • todella hyvän näköinen

      naiset vain eivät lähde mukaan, kun luulevat itsekkääksi kusipääksi. ihan tajutonta.
      väitänkin, että astetta keskitasoa komeammilla on huomattavasti paremmat markkinat. oman tasoisia naisia näkee todella harvoin. ovat aina varattuja ja jonkun huomattavasti alempitasoisen käsipuolessa.mistä lie johtuukaan.

      tämä tasoluokitteluhan tulee käsittääkseni

      tutkimuksesta, jossa tutkittiin pareja, ja suhteiden toimivuutta/kestoa.
      samantasoiset(ulkonäöltään) parit muodostivat yleensäottaen kestävämpiä suhteita kuin eritasoiset (joka onkin loogista)

      te kommentoineet vihaiset naiset:

      ei tämä ole mitään sukupuolirasismia vaan biologiaa. ja vaikka toisin väitetään
      (mm raamatussa), on ihminen eläin. ja vielä paljon enemmässä määrin kuin tahtoisimmekaan myöntää. tottakai naisen pitää "jalostaa" kantaa hankkimalla kelvollisia geenejä.
      miksei sitä voi myöntää?

      • eivät toimi

        viettien mukaan,joten meillä on mahdollisuus vähän miettiäkin mitä teemme,eikä asioiden tarvitse mennä oppikirjojen mukaan.


      • tilastomies
        eivät toimi kirjoitti:

        viettien mukaan,joten meillä on mahdollisuus vähän miettiäkin mitä teemme,eikä asioiden tarvitse mennä oppikirjojen mukaan.

        Yksilötasolla ohmiset miettii paljonkin, mitä tekevät ja jättävät tekemättä.

        Ihmisiäkin voidaan kuitenkin tutkia kuten eläimiä ja suuria massoja ihmisiä kun tutkitaan tilastomentelmin, he toimivat hyvinkin eläimellisesti. Naiset mm. valitsevat miehiä näiden hajun perusteella.


    • tosi fuc*in' tasoero

      Ketkä veen idiootit luokittelee ihmiset johonkin heevetin "tasoihin" pelkän ulkonäön perusteella??? Ainakin kirjoittaja itse, varmasti joku muukin, koska tälläisiä havaintoja on. Ehkä se nyt enemmänkin on kiinni siitä, että kun ihmiseen tutustuu, onko se mulle sopiva vai ei. Kyllä mä oon nähny kaiken näkösiä, ikäsiä ja erilaisia pareja, emmä tiiä oonks mä sitten vaan nähny liikaa, kun ei heistä oo ne kehen oon tutustunu ite tätä "tasoeroaan" huomanneet ilmeisestikään.

      "Ja koska aito kiinnostus sisältää sekä ulkonäön että luonteen, ei fiksuille miehille tietenkään pelkkä sopiva ulkonäkö riitä vaan myös naisen luonteen ja kemioiden täytyy kohdata. Usein miesten täytyykin sitten tyytyä itseään alempitasoiseen naiseen joka on luonteeltaan oikea koska ne omantasoiset naiset antoivat miehelle pakit." tää lausehan syö itse itsensä. aito kiinnostus luonteeseen, paskat, jos kerran "tyytyy" tasoihin jne. Vit** mitä sontaa. Rima alemmas tarttee todella laittaa... vaikka tosin, tuo loppukuvauksesi "naisista" kertoo jo sen, ettei me keskustella nyt naisista ja miehistä, vaan teineistä ja hyvin nuoriksi jääneistä ihmisistä, -eikä tuo tälläkertaa tarkoittanut positiivisessa mielessä nuorta.

      Höpön löpön taas teiän jutuille, toivottavasti nuoret ei oikeesti oo näin hölmöjä ja pinnallisia. Eikä varmaan olekaan :)

      • että...

        Te naiset luokittelette, joten haukku sitä puuta mihin nostan jalkaa...

        "toivottavasti nuoret ei oikeesti oo näin hölmöjä ja pinnallisia. Eikä varmaan olekaan :)"

        joo ei toki, onhan se nähty!!! hihi hih:)


      • sen kokenut
        että... kirjoitti:

        Te naiset luokittelette, joten haukku sitä puuta mihin nostan jalkaa...

        "toivottavasti nuoret ei oikeesti oo näin hölmöjä ja pinnallisia. Eikä varmaan olekaan :)"

        joo ei toki, onhan se nähty!!! hihi hih:)

        Kyllä luonne ratkaisee, mutta ulkonäkökin. Paketin pitää olla täydellinen jotta se kolahtaa. sopivasti luonnetta ja ulkonäköä ja se on siinä. On vain harmi ettei rakkaus kestä nykyään...ensimmäisten ongelmien ilmaannuttua haluataan erota eikä edes selvittää asioita. Ihankuin niitä ongelmia ei sen uuden kanssa tulisi....


    • Minä olen ainakin

      ennemmin yksin kuin huonon miehen kanssa. Huono mies ei pelkästään tarkoita huonoa ulkonäköä vaan pinnallisuutta, tyhmyyttä, väkivaltaisuutta, sovinistisuutta yms.
      On ainoastaan hyvä asia, että naiset saavat nykypäivänä valita kenen kanssa kulkevat. Enää ei ole pakko mennä naimisiin kuten ennen ja yksin voi elää onnellisesti ja varallisuudestakaan se ei ole pois kun voi käydä töissä.

      Ei kannata laskea rimaa jos saa sen unelmiensa kumppanin tai jos kerran kelpaa useille, komeille/kauniille yksilöille. Mutta jos ei kelpaa niille joita haluaa, voi laskea rimaansa, jos ei kerran tahdo jäädä yksin(jos siis yksinäisyys ei ole oma valinta) vinkkinä vaan sinullekin.

    • niinpä niin

      "Itselläni ei ole naisseurasta pulaa, tosin en paljon naisten kanssa säädä koska harvoin kiinnostun kenestäkään sen paremmin"

      Seuran ja seksin saaminen on paljon helpompaa kuin suhteen pitäminen.
      Tosin seksin saaminen missiltä/elokuvatähdeltä on jo huomattavasti vaikeampaa kuin "tavikselta". Puhumattakaan siitä suhteesta.

    • perusteella,

      (en jaksanut kaikkee lukea), mutta: jos kerta naiset on usein parempitasosten kanssa, niin sittenhän sitä rimaa kannattaa nostaa. Jos pystyy useimmiten saamaan itseään parempitasoisen. =)

    • coffin

      minä väitän, että naiset alitajuisesti etsivät sitä komeaa, hyvässä kunnossa olevaa miestä kuin sitä läskistä kaljanjuojaa.
      syy: nainen tarvitsee parhaimmat geenit jälkeläisilleen. asian voit tarkistaa myös varmaan tuhannesta eri kirjasta....kumma ettei tuollaista tiedä.
      nainen siis toimii vaistojensa perusteella, ei niinkään turhamaisuuttaan. sama kun mies panee melkein jokaista naaraspuolista kanat mukaanlukien.

      se on biologiaa.

      • ........

        "minä väitän, että naiset alitajuisesti etsivät sitä komeaa, hyvässä kunnossa olevaa miestä kuin sitä läskistä kaljanjuojaa."

        ja jälleen naiset käyttivät esimerkkinä kahta ääripään tapausta: komeaa miestä ja ylipainoista miestä. Tämän ketjun aiheena ei ollut se suosivatko naiset enemmän komeita vai ylipainoisia miehiä, vaan antavatko naiset omantasoisilleen miehille pakit ja menevät itseään tasokkaampien miesten seuraan.


    • Pakko olla

      Ehkä olen poikkeava nainen täällä massassa mutta en ole tiennyt olevani kaunis ennen kuin tapasin nykyisen mieheni.
      En tiedä johtuuko se siitä että olen ikäni pyörinyt miesten kanssa ja olen ollut heidän kaverinsa ? Miehet on niin hassuja että vaikka haluaisivat enemmän kuin ystävyyttä niin eivät kyllä ääneen sano ajatuksiaan naiselle.
      Olen suhtautunut miesten kohteliaisuuksiin ja lähestymisiin aina ystävällisesti ja pitänyt sitä vain kohteliaana jutusteluna ja viestinä siitä että olen hyvä jätkä.
      Nyt kun alan olemaan keski-ikäinen ymmärrän että moni tuttu mieskaverini on halunnut minusta enemmänkin. Moni on tunnustanut tämän.
      Olen myös katsonut vanhoja valokuviani ja ymmärrän nyt miltä silloin näytin. Minä näin peilistä silloin oman naamani ja vartaloni tavallisena mutta he näkivät minut jumalattarena. Ja tottavie olinkin !
      Minä lähestyin aina erikoisia ja rumia miehiä kun ajattelin että komeisiin ei ole mahkujakaan.
      Toisaalta niissä rumissa olikin luonnetta joiden kanssa seurustelin.
      Yhdestä tavallisesta otin miehen ja perustin perheen.
      Pidin häntä tosi komeana minulle.
      Hän oli paljon poissa luotani ja vieraannuimme toisistamme. Mies oli myös kovin hiljainen.
      Ero tuli ja jäin moneksi vuodeksi yksin.
      Eräänä päivänä vastaani käveli suurin nuoruuteni ihastus.
      Mies joka nuorukaisena oli kaikkien tyttöjen toive.
      Minunkin salainen haaveeni. En IKINÄ olisi voinut kuvitella sellaisen olevan ainakaan minusta kiinnostunut.
      Nyt tämä komistus josta oli kasvanut mies halusi minusta naisen elämäänsä. Hän uskalsi lähestyä minua vuosien päästä.
      Olen kiitollinen etten tiennyt nuorena olevani kaunis sillä olisin varmaan pilannut itseni tulemalla ylpeäksi eikä tämä komistus olisi rakastunut koskaan minun luonteeseeni enkä minä hänen.
      Nyt tässä on jo pakko olla muutakin kuin kauneutta =)ja komeutta.

    • OrvokkiLiila

      Luulen, että ongelma näissä tasoeroissa on ennemminkin siinä, että sukupuolilla on sen suhteen erilaiset määritelmät.

      1. Miehet arvioivat naisten tasoa lähes pelkästään ulkonäön perusteella ja vartalo on yleensä tärkeämpi kuin kasvot. Itse en käsitä miten joitakin rumanpuoleisia naisia pidetään kaunottarina vain sen takia että heidän kohdallaan täyttyy miesten "minimivaatimukset" eli hoikka vartalo, pitkät hiukset, eikä mitään näkyviä vammoja tai suurempia kauneusvirheitä. Jostain syystä suomalaiset missitkin ovat ulkomaalaisiin verrattuina usein isonenäisiä, vinohampaisia tai muuten vain oudosti epäsymmetrisiä kasvoiltaan. Ja kauniitakin naisia näkee kaupungilla päivittäin!

      2. Naiset toki ihailevat komean näköisiä miehiä, ja monet varmasti ihastuvatkin ulkonäön perusteella niihin parhaimman näköisiin 20% miehistä. Paljon tärkeämpää on kuitenkin miehen luonne, ja se vaikuttaa suunnattomasti enemmän. Jos mies on hauska ja älykäs, flirttailee kivasti, osoittaa kiinnostusta tai esim. kiusoittelee leikillään, tai jos miehessä on jotain mielenkiintoista ja erikoista (hän voi olla vaikka lääkäri, joka on ollut hyväntekeväisyystyössä jossakin kehitysmaassa, tai runoilija tai pappi, tms...), tai hän vaikka harrastaa oopperalaulua tai nettipokeria tai lintujen bongausta. Ja jokaisessa ihmisessä on jotain mielenkiintoista. Tai no melkein jokaisessa.

      Miesten mielestä tavallinen mies on tasokas. Heille se tarkoittaa sitä että ulkonäkö on ok, luonne on ok, työpaikka ja muut asiat on ok. Heidän mielestään kai vastaava nainen on myös tasokas, tai siis saman tasoinen. Ja että sellaisen naisen pitäisi jotenkin automaattisesti etsiytyä ulkoisesti samantasoisen miehen pariksi?

      Naisen mielessä miehen tasoon vaikuttaa niin moni asia, että ulkonäön ja lyhyen kuvauksen perusteella on mahdotonta edes arvioida sitä. Joku tukeva, epämuodikas ukko voi olla paljon tavoitellumpi kuin pitkä ja lihaksikas miesmalli tai urheilija. Esimerkkinä vaikka Selviytyjät-sarjasta Rupert, jos joku muistaa.. Aivan ihana tyyppi, ja katsojien suursuosikki.

      Kannattaa myös muistaa se, että ketään naista ei miellytä ajatus siitä, että mies on kiinnostunut vain sen takia, että hän sattuu sopimaan potentiaalisen kumppanin kriteereihin. Uskon, että alempitasoinenkin mies lyö laudalta uroon kuin uroon olemalla aidosti rakastunut/ihastunut, ja viemällä niin sanotusti jalat alta.. :) En ymmärrä miksi jotkut valittavat epäreiluutta parinvalinnassa? Tottakai se tuntuu epäreilulta, jos ajattelee että vähintään 50% naisista voisi olla se tuleva kumppani, mutta kukaan niistä ei vaan ole kiinnostunut. Paremmat mahdollisuudet suhteeseen on henkilöllä joka ei tuhlaa aikaansa keneenkään ellei ole ihastunut. Sitten kun sen oikean löytää, jaksaa yrittää kaikkensa saadakseen hänet kiinnostumaan... Tietenkään aina ei sekään onnistu, mutta en lähtisi syyttämään mitään tasojuttuja. Jos ei ole kemiaa, niin ei vain ole. Ja niistä sydänsuruista seuraa aina hyviä asioita myöhemmin.. Joku perustaa bändin ja laulaa itsensä naisten unelmiin. Toinen päättää kirjoittaa kirjan, tai muuttaa Panamaan. Tai mitä tahansa muuta. :)

      • .......

        "1. Miehet arvioivat naisten tasoa lähes pelkästään ulkonäön perusteella ja vartalo on yleensä tärkeämpi kuin kasvot. Itse en käsitä miten joitakin rumanpuoleisia naisia pidetään kaunottarina vain sen takia että heidän kohdallaan täyttyy miesten "minimivaatimukset" eli hoikka vartalo, pitkät hiukset, eikä mitään näkyviä vammoja tai suurempia kauneusvirheitä."

        Totta, hyvänä esimerkkinä esim. Anne-Mari Berg. Kasvot ovat täysin tavalliset, mutta kun kroppa on kunnossa ja siihen vielä älyttömät silikonit niin avot.

        "Miesten mielestä tavallinen mies on tasokas. Heille se tarkoittaa sitä että ulkonäkö on ok, luonne on ok, työpaikka ja muut asiat on ok."

        Väärin. Miesten mielestä komea mies on tasokas.

        "Heidän (miesten) mielestään kai vastaava nainen on myös tasokas, tai siis saman tasoinen."

        Joidenkin miesten mielestä tavalliset naiset tosiaan ovat kauniita älä kysy minulta miten he näin voivat ajatella, mutta tämä on juuri se mistä itsekin kirjoitit viestisi alussa:

        "1. Miehet arvioivat naisten tasoa lähes pelkästään ulkonäön perusteella ja vartalo on yleensä tärkeämpi kuin kasvot. Itse en käsitä miten joitakin rumanpuoleisia naisia pidetään kaunottarina vain sen takia että heidän kohdallaan täyttyy miesten "minimivaatimukset" eli hoikka vartalo, pitkät hiukset, eikä mitään näkyviä vammoja tai suurempia kauneusvirheitä."

        "Ja että sellaisen naisen (tavallisen naisen) pitäisi jotenkin automaattisesti etsiytyä ulkoisesti samantasoisen miehen pariksi?"

        Näinhän sen pitäisi mennä, mutta naiset nirsoilevat ja kiinnostuvat vain itseään tasokkaammista miehistä.

        "Joku tukeva, epämuodikas ukko voi olla paljon tavoitellumpi kuin pitkä ja lihaksikas miesmalli tai urheilija."

        Et taida itsekään uskoa tuota.

        "Esimerkkinä vaikka Selviytyjät-sarjasta Rupert, jos joku muistaa.. Aivan ihana tyyppi, ja katsojien suursuosikki."

        Ai siis tämä tyyppi

        http://realityworld.files.wordpress.com/2008/03/rupert-pearl-islands-survivor.jpg

        ... joka juoksenteli Selviytyjissä koko ajan munasillaan? Et yhtään surkeampaa esimerkkiä osannut keksiä? Naisilla on kyllä todella heikot eväät tämäntyyppisissä keskusteluissa, se on jo tullut huomattua moneen kertaan.

        Tämä Rupert on juuri sen kuuluisan pelle-kategorian mies, joka tekee hassuja juttuja kuten juoksee munasillaan tv-sarjassa. Tämä on tietenkin naisten mielestä äärimmäisen huvittavaa koska naisten mielestähän alaston mies ylipäänsä on naurettava näky, myös komea mies, puhumattakaan ylipainoisesta ja rähjääntyneestä isosta miehestä joka heiluu munasillaan toisten nähden.

        Se että Rupert oli katsojien suosikki tarkoittaa vain sitä että hän viihdytti katsojia; hän oli hauska tyyppi. Seksuaalisen vetovoiman kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Sori vaan, mut esimerkkisi oli mahdollisimman surkea.

        "Kannattaa myös muistaa se, että ketään naista ei miellytä ajatus siitä, että mies on kiinnostunut vain sen takia, että hän sattuu sopimaan potentiaalisen kumppanin kriteereihin."

        Kannattaa myös muistaa ja kannattaa myös muistaa. Voi hohhoijaa. Siis millä ihmeen ilveellä oikein saat tuostakin tilanteesta väännettyä ongelman? Väitätkö tosissasi että kun mies karsii naisia ja menee juttelemaan jäljelle jääneille sen mukaan kehen hän uskoo omaavansa mahdollisuuksia, hän tekee siinä jotain väärin? Pitäisikö esim. tavismiehen unohtaa tavisnaiset ja mennä juttelemaan kauniille naisille, jotteivät nämä naiset loukkaantuisi siitä, että mies luulee omaavansa heihin mahdollisuuksia?Uskomatonta ja täysin ohi ampuvaa tekstiä taas naisilta, mutta onhan tähän jo totuttu. :)

        "Uskon, että alempitasoinenkin mies lyö laudalta uroon kuin uroon olemalla aidosti rakastunut/ihastunut, ja viemällä niin sanotusti jalat alta.. :)"

        Niin minäkin uskon. Tiesitkö että maailmasta löytyy vieläkin vannoutuneita kommunisteja vaikka Neuvostoliitto hajosi jo ajat sitten? Tällä viittaan siihen, että nyt ei puhuttu yksittäistapauksista vaan asioista yleisellä tasolla.

        "Tottakai se tuntuu epäreilulta, jos ajattelee että vähintään 50% naisista voisi olla se tuleva kumppani, mutta kukaan niistä ei vaan ole kiinnostunut."

        Totta helvetissä todellakin se tuntuu epäreilulta, kun esim. tavallinen mies ei kelpaa tavallisille naisille tai ylipainoinen mies ei kelpaa ylipainoiselle naiselle!

        "Paremmat mahdollisuudet suhteeseen on henkilöllä joka ei tuhlaa aikaansa keneenkään ellei ole ihastunut."

        Kuka tässä on puhunut epätoivoisesta toisessa roikkumisesta? Ei kukaan. Ei liity aiheeseen. Ja miten muuten voi olla ihastunut toiseen, jollei ensin ole tutustunut häneen? Onko neuvosi miehille se, että ennenkuin ensimmäistä kertaa menee juttelemaan naiselle, kannattaa ensin ihastua häneen ja vasta sitten tutustua häneen niin ei tule sitten tuhlattua aikaansa väärään naiseen? Loistavaa logiikkaa naiset!

        "Sitten kun sen oikean löytää, jaksaa yrittää kaikkensa saadakseen hänet kiinnostumaan..."

        Joo joo blaa blaa tuttua naisten tekopositiivista ja yli-diplomaattista sössöä tyyliin "Käy parturissa ja pukeudu puhtaisiin vaatteisiin niin naiset kiinnostuvat sinusta :)".

        Tuosta kaikkensa yrittämisestä te naiset ette tiedä hevon *ittua. Miehet yrittävät kaikkensa vaikkei nainen antaisi mitään merkkiä kiinnostuksestaan. Siinä voi olla miehen vähän vaikea kunnolla ihastua naiseen, kun toisen tunteista ja ajatuksista ei tiedä yhtään mitään. "Kyllä nainen tekee selväksi jos on kiinnostunut" vastaavat naiset tähän. Ja vitut. Naiset eivät tee miehille mitään muuta selväksi kuin sen että ovat jotain kuninkaallisia yli-ihmisiä joita miesten kuuluu nöyränä viihdyttää ja palvella. Ja miehen kuuluu piirittää naista sitkeästi vailla mitään tietoa naisen tunteista. Jos mies luovuttaa, nainen toteaa "Aijaa ei se olluka musta tosissaan kiinnostunu, seksin perässä sekin oli saatanan kusipää".

        "Tietenkään aina ei sekään onnistu, mutta en lähtisi syyttämään mitään tasojuttuja."

        Minä lähtisin.

        "Jos ei ole kemiaa, niin ei vain ole."

        Ja sama suomeksi: Jossei samantasoinen mies kelpaa naiselle, niin ei vaan kelpaa.

        "Ja niistä sydänsuruista seuraa aina hyviä asioita myöhemmin.. Joku perustaa bändin ja laulaa itsensä naisten unelmiin. Toinen päättää kirjoittaa kirjan, tai muuttaa Panamaan. Tai mitä tahansa muuta. :)"

        Eli miehen täytyy edelleen osoittaa kiinnostavuutensa naisten silmissä ulkoisilla meriiteillä ja suorittamisella. Kumma juttu ettei miehiä hirveästi kiinnosta onko nainen töissä kaupan kassalla vai toimistossa. Miehiä kun kiinnostaa nainen itse eikä se onko hän ylempi toimihenkilö, soittaako hän kitaraa jossain bändissä vai onko hän kenties hyväpalkkaisessa työssä.


      • Naurava neiti
        ....... kirjoitti:

        "1. Miehet arvioivat naisten tasoa lähes pelkästään ulkonäön perusteella ja vartalo on yleensä tärkeämpi kuin kasvot. Itse en käsitä miten joitakin rumanpuoleisia naisia pidetään kaunottarina vain sen takia että heidän kohdallaan täyttyy miesten "minimivaatimukset" eli hoikka vartalo, pitkät hiukset, eikä mitään näkyviä vammoja tai suurempia kauneusvirheitä."

        Totta, hyvänä esimerkkinä esim. Anne-Mari Berg. Kasvot ovat täysin tavalliset, mutta kun kroppa on kunnossa ja siihen vielä älyttömät silikonit niin avot.

        "Miesten mielestä tavallinen mies on tasokas. Heille se tarkoittaa sitä että ulkonäkö on ok, luonne on ok, työpaikka ja muut asiat on ok."

        Väärin. Miesten mielestä komea mies on tasokas.

        "Heidän (miesten) mielestään kai vastaava nainen on myös tasokas, tai siis saman tasoinen."

        Joidenkin miesten mielestä tavalliset naiset tosiaan ovat kauniita älä kysy minulta miten he näin voivat ajatella, mutta tämä on juuri se mistä itsekin kirjoitit viestisi alussa:

        "1. Miehet arvioivat naisten tasoa lähes pelkästään ulkonäön perusteella ja vartalo on yleensä tärkeämpi kuin kasvot. Itse en käsitä miten joitakin rumanpuoleisia naisia pidetään kaunottarina vain sen takia että heidän kohdallaan täyttyy miesten "minimivaatimukset" eli hoikka vartalo, pitkät hiukset, eikä mitään näkyviä vammoja tai suurempia kauneusvirheitä."

        "Ja että sellaisen naisen (tavallisen naisen) pitäisi jotenkin automaattisesti etsiytyä ulkoisesti samantasoisen miehen pariksi?"

        Näinhän sen pitäisi mennä, mutta naiset nirsoilevat ja kiinnostuvat vain itseään tasokkaammista miehistä.

        "Joku tukeva, epämuodikas ukko voi olla paljon tavoitellumpi kuin pitkä ja lihaksikas miesmalli tai urheilija."

        Et taida itsekään uskoa tuota.

        "Esimerkkinä vaikka Selviytyjät-sarjasta Rupert, jos joku muistaa.. Aivan ihana tyyppi, ja katsojien suursuosikki."

        Ai siis tämä tyyppi

        http://realityworld.files.wordpress.com/2008/03/rupert-pearl-islands-survivor.jpg

        ... joka juoksenteli Selviytyjissä koko ajan munasillaan? Et yhtään surkeampaa esimerkkiä osannut keksiä? Naisilla on kyllä todella heikot eväät tämäntyyppisissä keskusteluissa, se on jo tullut huomattua moneen kertaan.

        Tämä Rupert on juuri sen kuuluisan pelle-kategorian mies, joka tekee hassuja juttuja kuten juoksee munasillaan tv-sarjassa. Tämä on tietenkin naisten mielestä äärimmäisen huvittavaa koska naisten mielestähän alaston mies ylipäänsä on naurettava näky, myös komea mies, puhumattakaan ylipainoisesta ja rähjääntyneestä isosta miehestä joka heiluu munasillaan toisten nähden.

        Se että Rupert oli katsojien suosikki tarkoittaa vain sitä että hän viihdytti katsojia; hän oli hauska tyyppi. Seksuaalisen vetovoiman kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Sori vaan, mut esimerkkisi oli mahdollisimman surkea.

        "Kannattaa myös muistaa se, että ketään naista ei miellytä ajatus siitä, että mies on kiinnostunut vain sen takia, että hän sattuu sopimaan potentiaalisen kumppanin kriteereihin."

        Kannattaa myös muistaa ja kannattaa myös muistaa. Voi hohhoijaa. Siis millä ihmeen ilveellä oikein saat tuostakin tilanteesta väännettyä ongelman? Väitätkö tosissasi että kun mies karsii naisia ja menee juttelemaan jäljelle jääneille sen mukaan kehen hän uskoo omaavansa mahdollisuuksia, hän tekee siinä jotain väärin? Pitäisikö esim. tavismiehen unohtaa tavisnaiset ja mennä juttelemaan kauniille naisille, jotteivät nämä naiset loukkaantuisi siitä, että mies luulee omaavansa heihin mahdollisuuksia?Uskomatonta ja täysin ohi ampuvaa tekstiä taas naisilta, mutta onhan tähän jo totuttu. :)

        "Uskon, että alempitasoinenkin mies lyö laudalta uroon kuin uroon olemalla aidosti rakastunut/ihastunut, ja viemällä niin sanotusti jalat alta.. :)"

        Niin minäkin uskon. Tiesitkö että maailmasta löytyy vieläkin vannoutuneita kommunisteja vaikka Neuvostoliitto hajosi jo ajat sitten? Tällä viittaan siihen, että nyt ei puhuttu yksittäistapauksista vaan asioista yleisellä tasolla.

        "Tottakai se tuntuu epäreilulta, jos ajattelee että vähintään 50% naisista voisi olla se tuleva kumppani, mutta kukaan niistä ei vaan ole kiinnostunut."

        Totta helvetissä todellakin se tuntuu epäreilulta, kun esim. tavallinen mies ei kelpaa tavallisille naisille tai ylipainoinen mies ei kelpaa ylipainoiselle naiselle!

        "Paremmat mahdollisuudet suhteeseen on henkilöllä joka ei tuhlaa aikaansa keneenkään ellei ole ihastunut."

        Kuka tässä on puhunut epätoivoisesta toisessa roikkumisesta? Ei kukaan. Ei liity aiheeseen. Ja miten muuten voi olla ihastunut toiseen, jollei ensin ole tutustunut häneen? Onko neuvosi miehille se, että ennenkuin ensimmäistä kertaa menee juttelemaan naiselle, kannattaa ensin ihastua häneen ja vasta sitten tutustua häneen niin ei tule sitten tuhlattua aikaansa väärään naiseen? Loistavaa logiikkaa naiset!

        "Sitten kun sen oikean löytää, jaksaa yrittää kaikkensa saadakseen hänet kiinnostumaan..."

        Joo joo blaa blaa tuttua naisten tekopositiivista ja yli-diplomaattista sössöä tyyliin "Käy parturissa ja pukeudu puhtaisiin vaatteisiin niin naiset kiinnostuvat sinusta :)".

        Tuosta kaikkensa yrittämisestä te naiset ette tiedä hevon *ittua. Miehet yrittävät kaikkensa vaikkei nainen antaisi mitään merkkiä kiinnostuksestaan. Siinä voi olla miehen vähän vaikea kunnolla ihastua naiseen, kun toisen tunteista ja ajatuksista ei tiedä yhtään mitään. "Kyllä nainen tekee selväksi jos on kiinnostunut" vastaavat naiset tähän. Ja vitut. Naiset eivät tee miehille mitään muuta selväksi kuin sen että ovat jotain kuninkaallisia yli-ihmisiä joita miesten kuuluu nöyränä viihdyttää ja palvella. Ja miehen kuuluu piirittää naista sitkeästi vailla mitään tietoa naisen tunteista. Jos mies luovuttaa, nainen toteaa "Aijaa ei se olluka musta tosissaan kiinnostunu, seksin perässä sekin oli saatanan kusipää".

        "Tietenkään aina ei sekään onnistu, mutta en lähtisi syyttämään mitään tasojuttuja."

        Minä lähtisin.

        "Jos ei ole kemiaa, niin ei vain ole."

        Ja sama suomeksi: Jossei samantasoinen mies kelpaa naiselle, niin ei vaan kelpaa.

        "Ja niistä sydänsuruista seuraa aina hyviä asioita myöhemmin.. Joku perustaa bändin ja laulaa itsensä naisten unelmiin. Toinen päättää kirjoittaa kirjan, tai muuttaa Panamaan. Tai mitä tahansa muuta. :)"

        Eli miehen täytyy edelleen osoittaa kiinnostavuutensa naisten silmissä ulkoisilla meriiteillä ja suorittamisella. Kumma juttu ettei miehiä hirveästi kiinnosta onko nainen töissä kaupan kassalla vai toimistossa. Miehiä kun kiinnostaa nainen itse eikä se onko hän ylempi toimihenkilö, soittaako hän kitaraa jossain bändissä vai onko hän kenties hyväpalkkaisessa työssä.

        Antakaamme miesten arvostella naista vartalon perusteella, silläkin uhalla että heillä se oma vartalo ei olisi arvostelukunnossa;-) Yleensähän niitä kovimpia arvostelijoita ovat ne littanapeppuiset ja tikkusääriset(vieläpä hieman väärät) urokset joilta puuttuu lihaksikas kroppa ja hartiat ovat kuin pullonkaula. Tähän kun vielä yhdistetään suht´ tyypillinen suomalainen miehenhius joka on maantienvärinen harvahko tai jopa pälvikaljuinen. Tuollaisethan ne ovat niitä kovimpia naisten arvostelijoita, niiden sanan "komea ja miehekäs" yksilöiden ei tarvitse naisten ulkomuotoa arvostella, koska heillä on itsetunto muutenkin kohdallaan.

        Mutta - sallittakoon miehille naisten arvostelu, ovathan he niin ihanan hauskoja yrittäessään pönkittää omaa egoaan sillä tavoin:) Ja onhan miehet kuitenkin kaiken kaikkiaan ihania, kyllä maailmassa olisi tylsää jos heitä ei olisi.


      • .........
        Naurava neiti kirjoitti:

        Antakaamme miesten arvostella naista vartalon perusteella, silläkin uhalla että heillä se oma vartalo ei olisi arvostelukunnossa;-) Yleensähän niitä kovimpia arvostelijoita ovat ne littanapeppuiset ja tikkusääriset(vieläpä hieman väärät) urokset joilta puuttuu lihaksikas kroppa ja hartiat ovat kuin pullonkaula. Tähän kun vielä yhdistetään suht´ tyypillinen suomalainen miehenhius joka on maantienvärinen harvahko tai jopa pälvikaljuinen. Tuollaisethan ne ovat niitä kovimpia naisten arvostelijoita, niiden sanan "komea ja miehekäs" yksilöiden ei tarvitse naisten ulkomuotoa arvostella, koska heillä on itsetunto muutenkin kohdallaan.

        Mutta - sallittakoon miehille naisten arvostelu, ovathan he niin ihanan hauskoja yrittäessään pönkittää omaa egoaan sillä tavoin:) Ja onhan miehet kuitenkin kaiken kaikkiaan ihania, kyllä maailmassa olisi tylsää jos heitä ei olisi.

        Ja jälleen yksi vastaus naiselta jonka teksti ei liittynyt mitenkään aiheeseen. Tämä on todella turhauttavaa. Vaikka kuinka rautalangasta vääntäisi, naiset joko eivät vain tajua tai sitten tahallaan yrittävät ärsyttää. Yritetään vielä kerran.

        "Antakaamme miesten arvostella naista vartalon perusteella, silläkin uhalla että heillä se oma vartalo ei olisi arvostelukunnossa;-) Yleensähän niitä kovimpia arvostelijoita ovat ne littanapeppuiset ja tikkusääriset(vieläpä hieman väärät) urokset joilta puuttuu lihaksikas kroppa ja hartiat ovat kuin pullonkaula. Tähän kun vielä yhdistetään suht´ tyypillinen suomalainen miehenhius joka on maantienvärinen harvahko tai jopa pälvikaljuinen. Tuollaisethan ne ovat niitä kovimpia naisten arvostelijoita, niiden sanan "komea ja miehekäs" yksilöiden ei tarvitse naisten ulkomuotoa arvostella, koska heillä on itsetunto muutenkin kohdallaan."

        Puhe oli siitä, että miehen alaston vartalo itseisarvoisesti on naisten mielestä ruma tai neutraali täysin riippumatta siitä kuinka komea, lihaksikas, kiinteä, symmetrinen, karvaton tai karvainen se on. Siis "ITSEISARVOISESTI", ymmärrätkö mitä sillä sanalla tarkoitetaan? Naisten mielestä miehen alaston vartalo ei ole kiihottava. Kuinka monella eri tavalla tämä täytyy kirjoittaa, ennenkuin kaikki ymmärtävät?

        Puhe ei ollut siitä, ovatko jotkut miehet siellä tai täällä lihaksikkaassa kunnossa vai eivät. Se ei liittynyt tähän keskusteluun millään tavalla.


      • ......
        Naurava neiti kirjoitti:

        Antakaamme miesten arvostella naista vartalon perusteella, silläkin uhalla että heillä se oma vartalo ei olisi arvostelukunnossa;-) Yleensähän niitä kovimpia arvostelijoita ovat ne littanapeppuiset ja tikkusääriset(vieläpä hieman väärät) urokset joilta puuttuu lihaksikas kroppa ja hartiat ovat kuin pullonkaula. Tähän kun vielä yhdistetään suht´ tyypillinen suomalainen miehenhius joka on maantienvärinen harvahko tai jopa pälvikaljuinen. Tuollaisethan ne ovat niitä kovimpia naisten arvostelijoita, niiden sanan "komea ja miehekäs" yksilöiden ei tarvitse naisten ulkomuotoa arvostella, koska heillä on itsetunto muutenkin kohdallaan.

        Mutta - sallittakoon miehille naisten arvostelu, ovathan he niin ihanan hauskoja yrittäessään pönkittää omaa egoaan sillä tavoin:) Ja onhan miehet kuitenkin kaiken kaikkiaan ihania, kyllä maailmassa olisi tylsää jos heitä ei olisi.

        univelka tekee näköjään tehtävänsä. Vastasin väärälle henkilölle...


      • Sinkkunainen40+
        ......... kirjoitti:

        Ja jälleen yksi vastaus naiselta jonka teksti ei liittynyt mitenkään aiheeseen. Tämä on todella turhauttavaa. Vaikka kuinka rautalangasta vääntäisi, naiset joko eivät vain tajua tai sitten tahallaan yrittävät ärsyttää. Yritetään vielä kerran.

        "Antakaamme miesten arvostella naista vartalon perusteella, silläkin uhalla että heillä se oma vartalo ei olisi arvostelukunnossa;-) Yleensähän niitä kovimpia arvostelijoita ovat ne littanapeppuiset ja tikkusääriset(vieläpä hieman väärät) urokset joilta puuttuu lihaksikas kroppa ja hartiat ovat kuin pullonkaula. Tähän kun vielä yhdistetään suht´ tyypillinen suomalainen miehenhius joka on maantienvärinen harvahko tai jopa pälvikaljuinen. Tuollaisethan ne ovat niitä kovimpia naisten arvostelijoita, niiden sanan "komea ja miehekäs" yksilöiden ei tarvitse naisten ulkomuotoa arvostella, koska heillä on itsetunto muutenkin kohdallaan."

        Puhe oli siitä, että miehen alaston vartalo itseisarvoisesti on naisten mielestä ruma tai neutraali täysin riippumatta siitä kuinka komea, lihaksikas, kiinteä, symmetrinen, karvaton tai karvainen se on. Siis "ITSEISARVOISESTI", ymmärrätkö mitä sillä sanalla tarkoitetaan? Naisten mielestä miehen alaston vartalo ei ole kiihottava. Kuinka monella eri tavalla tämä täytyy kirjoittaa, ennenkuin kaikki ymmärtävät?

        Puhe ei ollut siitä, ovatko jotkut miehet siellä tai täällä lihaksikkaassa kunnossa vai eivät. Se ei liittynyt tähän keskusteluun millään tavalla.

        Hei, kommentoin asiaa vaikken jaksakaan koko ketjua läpi lukea. Tässä sinun viestissäsi oli kohta joka särähti pahasti korvaan ja niinpä toteankin, että yksi maailman upeimmista näyistä on nimenomaan alaston miehen vartalo!


      • ??????
        ......... kirjoitti:

        Ja jälleen yksi vastaus naiselta jonka teksti ei liittynyt mitenkään aiheeseen. Tämä on todella turhauttavaa. Vaikka kuinka rautalangasta vääntäisi, naiset joko eivät vain tajua tai sitten tahallaan yrittävät ärsyttää. Yritetään vielä kerran.

        "Antakaamme miesten arvostella naista vartalon perusteella, silläkin uhalla että heillä se oma vartalo ei olisi arvostelukunnossa;-) Yleensähän niitä kovimpia arvostelijoita ovat ne littanapeppuiset ja tikkusääriset(vieläpä hieman väärät) urokset joilta puuttuu lihaksikas kroppa ja hartiat ovat kuin pullonkaula. Tähän kun vielä yhdistetään suht´ tyypillinen suomalainen miehenhius joka on maantienvärinen harvahko tai jopa pälvikaljuinen. Tuollaisethan ne ovat niitä kovimpia naisten arvostelijoita, niiden sanan "komea ja miehekäs" yksilöiden ei tarvitse naisten ulkomuotoa arvostella, koska heillä on itsetunto muutenkin kohdallaan."

        Puhe oli siitä, että miehen alaston vartalo itseisarvoisesti on naisten mielestä ruma tai neutraali täysin riippumatta siitä kuinka komea, lihaksikas, kiinteä, symmetrinen, karvaton tai karvainen se on. Siis "ITSEISARVOISESTI", ymmärrätkö mitä sillä sanalla tarkoitetaan? Naisten mielestä miehen alaston vartalo ei ole kiihottava. Kuinka monella eri tavalla tämä täytyy kirjoittaa, ennenkuin kaikki ymmärtävät?

        Puhe ei ollut siitä, ovatko jotkut miehet siellä tai täällä lihaksikkaassa kunnossa vai eivät. Se ei liittynyt tähän keskusteluun millään tavalla.

        Siis mikään ei olekaan herkullisempaa kuin sopivasti treenattu miehen kroppa alasti... Nam ;) Varsinkin perse!


      • helposti
        ....... kirjoitti:

        "1. Miehet arvioivat naisten tasoa lähes pelkästään ulkonäön perusteella ja vartalo on yleensä tärkeämpi kuin kasvot. Itse en käsitä miten joitakin rumanpuoleisia naisia pidetään kaunottarina vain sen takia että heidän kohdallaan täyttyy miesten "minimivaatimukset" eli hoikka vartalo, pitkät hiukset, eikä mitään näkyviä vammoja tai suurempia kauneusvirheitä."

        Totta, hyvänä esimerkkinä esim. Anne-Mari Berg. Kasvot ovat täysin tavalliset, mutta kun kroppa on kunnossa ja siihen vielä älyttömät silikonit niin avot.

        "Miesten mielestä tavallinen mies on tasokas. Heille se tarkoittaa sitä että ulkonäkö on ok, luonne on ok, työpaikka ja muut asiat on ok."

        Väärin. Miesten mielestä komea mies on tasokas.

        "Heidän (miesten) mielestään kai vastaava nainen on myös tasokas, tai siis saman tasoinen."

        Joidenkin miesten mielestä tavalliset naiset tosiaan ovat kauniita älä kysy minulta miten he näin voivat ajatella, mutta tämä on juuri se mistä itsekin kirjoitit viestisi alussa:

        "1. Miehet arvioivat naisten tasoa lähes pelkästään ulkonäön perusteella ja vartalo on yleensä tärkeämpi kuin kasvot. Itse en käsitä miten joitakin rumanpuoleisia naisia pidetään kaunottarina vain sen takia että heidän kohdallaan täyttyy miesten "minimivaatimukset" eli hoikka vartalo, pitkät hiukset, eikä mitään näkyviä vammoja tai suurempia kauneusvirheitä."

        "Ja että sellaisen naisen (tavallisen naisen) pitäisi jotenkin automaattisesti etsiytyä ulkoisesti samantasoisen miehen pariksi?"

        Näinhän sen pitäisi mennä, mutta naiset nirsoilevat ja kiinnostuvat vain itseään tasokkaammista miehistä.

        "Joku tukeva, epämuodikas ukko voi olla paljon tavoitellumpi kuin pitkä ja lihaksikas miesmalli tai urheilija."

        Et taida itsekään uskoa tuota.

        "Esimerkkinä vaikka Selviytyjät-sarjasta Rupert, jos joku muistaa.. Aivan ihana tyyppi, ja katsojien suursuosikki."

        Ai siis tämä tyyppi

        http://realityworld.files.wordpress.com/2008/03/rupert-pearl-islands-survivor.jpg

        ... joka juoksenteli Selviytyjissä koko ajan munasillaan? Et yhtään surkeampaa esimerkkiä osannut keksiä? Naisilla on kyllä todella heikot eväät tämäntyyppisissä keskusteluissa, se on jo tullut huomattua moneen kertaan.

        Tämä Rupert on juuri sen kuuluisan pelle-kategorian mies, joka tekee hassuja juttuja kuten juoksee munasillaan tv-sarjassa. Tämä on tietenkin naisten mielestä äärimmäisen huvittavaa koska naisten mielestähän alaston mies ylipäänsä on naurettava näky, myös komea mies, puhumattakaan ylipainoisesta ja rähjääntyneestä isosta miehestä joka heiluu munasillaan toisten nähden.

        Se että Rupert oli katsojien suosikki tarkoittaa vain sitä että hän viihdytti katsojia; hän oli hauska tyyppi. Seksuaalisen vetovoiman kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Sori vaan, mut esimerkkisi oli mahdollisimman surkea.

        "Kannattaa myös muistaa se, että ketään naista ei miellytä ajatus siitä, että mies on kiinnostunut vain sen takia, että hän sattuu sopimaan potentiaalisen kumppanin kriteereihin."

        Kannattaa myös muistaa ja kannattaa myös muistaa. Voi hohhoijaa. Siis millä ihmeen ilveellä oikein saat tuostakin tilanteesta väännettyä ongelman? Väitätkö tosissasi että kun mies karsii naisia ja menee juttelemaan jäljelle jääneille sen mukaan kehen hän uskoo omaavansa mahdollisuuksia, hän tekee siinä jotain väärin? Pitäisikö esim. tavismiehen unohtaa tavisnaiset ja mennä juttelemaan kauniille naisille, jotteivät nämä naiset loukkaantuisi siitä, että mies luulee omaavansa heihin mahdollisuuksia?Uskomatonta ja täysin ohi ampuvaa tekstiä taas naisilta, mutta onhan tähän jo totuttu. :)

        "Uskon, että alempitasoinenkin mies lyö laudalta uroon kuin uroon olemalla aidosti rakastunut/ihastunut, ja viemällä niin sanotusti jalat alta.. :)"

        Niin minäkin uskon. Tiesitkö että maailmasta löytyy vieläkin vannoutuneita kommunisteja vaikka Neuvostoliitto hajosi jo ajat sitten? Tällä viittaan siihen, että nyt ei puhuttu yksittäistapauksista vaan asioista yleisellä tasolla.

        "Tottakai se tuntuu epäreilulta, jos ajattelee että vähintään 50% naisista voisi olla se tuleva kumppani, mutta kukaan niistä ei vaan ole kiinnostunut."

        Totta helvetissä todellakin se tuntuu epäreilulta, kun esim. tavallinen mies ei kelpaa tavallisille naisille tai ylipainoinen mies ei kelpaa ylipainoiselle naiselle!

        "Paremmat mahdollisuudet suhteeseen on henkilöllä joka ei tuhlaa aikaansa keneenkään ellei ole ihastunut."

        Kuka tässä on puhunut epätoivoisesta toisessa roikkumisesta? Ei kukaan. Ei liity aiheeseen. Ja miten muuten voi olla ihastunut toiseen, jollei ensin ole tutustunut häneen? Onko neuvosi miehille se, että ennenkuin ensimmäistä kertaa menee juttelemaan naiselle, kannattaa ensin ihastua häneen ja vasta sitten tutustua häneen niin ei tule sitten tuhlattua aikaansa väärään naiseen? Loistavaa logiikkaa naiset!

        "Sitten kun sen oikean löytää, jaksaa yrittää kaikkensa saadakseen hänet kiinnostumaan..."

        Joo joo blaa blaa tuttua naisten tekopositiivista ja yli-diplomaattista sössöä tyyliin "Käy parturissa ja pukeudu puhtaisiin vaatteisiin niin naiset kiinnostuvat sinusta :)".

        Tuosta kaikkensa yrittämisestä te naiset ette tiedä hevon *ittua. Miehet yrittävät kaikkensa vaikkei nainen antaisi mitään merkkiä kiinnostuksestaan. Siinä voi olla miehen vähän vaikea kunnolla ihastua naiseen, kun toisen tunteista ja ajatuksista ei tiedä yhtään mitään. "Kyllä nainen tekee selväksi jos on kiinnostunut" vastaavat naiset tähän. Ja vitut. Naiset eivät tee miehille mitään muuta selväksi kuin sen että ovat jotain kuninkaallisia yli-ihmisiä joita miesten kuuluu nöyränä viihdyttää ja palvella. Ja miehen kuuluu piirittää naista sitkeästi vailla mitään tietoa naisen tunteista. Jos mies luovuttaa, nainen toteaa "Aijaa ei se olluka musta tosissaan kiinnostunu, seksin perässä sekin oli saatanan kusipää".

        "Tietenkään aina ei sekään onnistu, mutta en lähtisi syyttämään mitään tasojuttuja."

        Minä lähtisin.

        "Jos ei ole kemiaa, niin ei vain ole."

        Ja sama suomeksi: Jossei samantasoinen mies kelpaa naiselle, niin ei vaan kelpaa.

        "Ja niistä sydänsuruista seuraa aina hyviä asioita myöhemmin.. Joku perustaa bändin ja laulaa itsensä naisten unelmiin. Toinen päättää kirjoittaa kirjan, tai muuttaa Panamaan. Tai mitä tahansa muuta. :)"

        Eli miehen täytyy edelleen osoittaa kiinnostavuutensa naisten silmissä ulkoisilla meriiteillä ja suorittamisella. Kumma juttu ettei miehiä hirveästi kiinnosta onko nainen töissä kaupan kassalla vai toimistossa. Miehiä kun kiinnostaa nainen itse eikä se onko hän ylempi toimihenkilö, soittaako hän kitaraa jossain bändissä vai onko hän kenties hyväpalkkaisessa työssä.

        "Ja miten muuten voi olla ihastunut toiseen, jollei ensin ole tutustunut häneen?"

        Ensivaikutelmaan voi ihastua. Se syntyy nopeasti tarkkailemalla toisen ulkonäköä, olemusta, eleitä, ilmeitä ja käyttäytymistä. Ei välttämättä tarvitse edes puhua sanaakaan. Jos puhuu, niin ei siinä vielä opi syvällisesti tuntemaan ennen kuin syntyy jo mielikuva onko henkilö mukava vai vastenmielinen.


    • hei vaan

      Mulle ainakin sanottu että saisin ns komeammankin miehen mitä mun ex ja nykyinen on.(vaikkei noi mitenkään rumia ole) Mua siis sanottu kauniiks yms mutta enmä pidä itteäni mitenkään erityisen kauniina.. tosin en rumanakaan. Eiköhän se sisäinen oo kuitenkin tärkeintä...

      • arvioihin

        Minä pariuduin jo 17 vuotiaana neljä vuotta vanhempaan mieheeni. Opiskeluvuosinani menimme naimisiin ja olemme olleet aviossa jo 25 vuotta.
        Minä olen pahoittanut mieleni lukemattomia kertoja, sen vuoksi, että ihmiset ovat ihmetelleet, miksi olen ottanut miehekseni tavallisen tai toisten mielestä jopa ruman näköisen miehen, kun itse olen toisten mielestä missiainesta. Minua kommentit ovat loukanneet mieheni puolesta ja n tullut ikäänkuin syyllinen olo itsellekin. Mieheni ei tunnu kuitenkaan erityisemmin kärsivän; hän on vaan ylpeä omasta vaimostaan. Olen jo viisikymppinen ja vieläkin kärsin mieheni puolesta toisten ilkeilystä ja kommenteista, kuinka hän mukamas pystyy pitämään minut. No ehkä on vain kysymys enää muutamista vuosista, ennen kuin rupsahdan ja kukaan ei enää häiritse elämäämme huomautteluillaan.


    • Huomiot

      ovat saman suntaisia.Ja ihmekös että miehet käyvät niin herkästi vieraissa kun se valmiiksi alempitasoinen nainen muutaman vuoden jälkeen yölampun tai kalvakan aamun valossa ilman meikkejä näyttää lähinnä merihirviöltä.Muutama lisäkilokin näkyy ja push-upit roikkuu tuolin selkänojalla.Lisäksi pitäisi aloittaa pitkäveteinen esileikki kaikine rituaaleineen jos pillua meinaa saada!Ja siis tosiaan vielä niin että nainen antaa ja mies saa.Ei saatana!

      Parempi käyttää naista lisääntymiseen jos tarve ja sitten vaan seuraavaan.Nainen rupsahtaa muutenkin ennen miestä joka taas terveenä kelpaa aina vaan uudestaan ja uudestaan ja ...

      • että...

        pitkäveteinen esileikki... Oma mies ainakin tykkää suuseksistä ja muusta kivasta, jota harrastamme ennen yhdyntää ja toisinaan myös harrastamme pelkkää "esileikkiä" ilman yhdyntää... Sulla on köyhää seksiä, jos et halua mitään muuta kuin nussia.


    • WiiZapper

      Olet tehnyt mielenkiintoisia havaintoja, mutta asiaa mutkistaa se, että useinmiten kaikilla miehillä - myös sinulla - maku tahtoo olla naisten suhteen sellainen, että suurin osa naisista ei miellytä silmää. Tästä johtuu havainto, että suurin osa miehistä ei kulje nätti nainen kainalossa.

      Vai pohjautuiko havaintosi niiden miesten mielipiteisiin omista puolisoistaan? Sittenhän asia on toinen.

      Minun vaimoani voisi joku luokitella äkkiseltään hyvinkin tavallisen näköiseksi. Itselleni hän on kuitenkin upein luomus, mitä olen koskaan nähnyt. Tein ihan vitsinä itselleni listan siitä, millaisen vaimon haluaisin. Vaimoni on leveä - no ainakin leveä lanteinen, pienirintainen, muodokas, pukeutuu tyylikkäästi ja hänellä on oma tyylinsä (ei muodin orja), vaalea, nuorempi, täyteläiset huulet, nätit silmät ja täysin minulle sopiva luonne... lista oli tosi pitkä. Kaikki toiveet täyttyivät ja kyllä nauratti! Olenhan itse enemmän haukuttu kuin kehuttu, rentuhtava, läski mutta vaimostani huoltapitävä ja hänen mielestään komea. En sitten tiedä kuinka alhaalla vaimoni rima oikein oli, mutta kyllä hän vakuuttaa että olen hänen mielestään hyvä, vaikka painoa arvosteleekin.

      MUTTA kyllä tunnustan, että ajattelin, etten voisi koskaan tuollaista naista saada. Tuskin olisin häntä lähtenyt mistään baarista iskemään. Joissain muissa yhteyksissä olisin kyllä hänen kanssaan pistänyt matoa koukkuun ,..kuten oikeastaan teinkin. Hänen ihana luonteensa rohkaisi yrittämään - siihen pääsi käsiksi nettikeskustelussa :)

      • kun mukavat

        miehet eivät uskalla lähestyä nättejä naisia :/ Omasta mielestäni en ole erityisen kaunis, mutta olen saanut kehuja. Luonteeni on mukava, sen tidän, mutta saan vain kusipäisiä miehiä perääni. Jotkut ovat komeita, mutta eihän se riitä pidemmällä tähtäimellä. Haluan saada hyvän miehen ja mennä joskus naimisiin ja ehkä lapsiakin :)


    • tuollaisia

      naisia, jotka kirjoittaa tekstiviestiin hihi,olemassakaan? Taitaa olla mielikuvitusta tuollaiset naiset.

    • elluvain.

      kyllä se on niin että miehet luulevat itsestään liikoja. kaiken maailman alikoulutetut ja ei minkään näköiset miehet luulevat monesti saavansa hyvin koulutetun ja kauniin naisen.Ja lisäksi vielä pettävät vaimojansa, ehkä kantis olla tyytyväinen jos on edes jonku saanu..

      Voi kunpa te miehet tajuaisitte edes joskus tasonne!

    • katsojan

      Silmässä. Oletko tullut ajatelleeksi että ehkä se lihaksikas hyvävartaloinen mies pitää naisestaan juuri ihanan pyöreänä ja leveälantioisena? Jotkut miehet nimittäin oikeasti pitävät ihan oikeista naisista.
      Toisekseen, suurin osa miehistä on kyllä niitä jotka luulevat itsestään liikoja. Melkeinpä jokatoinen mies luulee olevansa komea naistennaurattaja ja aika harva sellainen kuitenkaan on. Elätkö ehkä kaapissa?
      Ja faktahan on että naiset eivät ole yhtä pinnallisia kuin miehet. Usein näkee kauniita naisia todella epäviehättävien miesten kanssa. Mutta aika harvoin rumaa naista komean miehen kanssa. Tosin tähän saattaa vaikuttaa se että kauniita naisia on enemmän kuin komeita miehiä, joten naisten on pakko tyytyä vähempään kuin heidän oma tasonsa on. Tässä on tietysti puolensa. Ruma mies on uskollinen, mitä komea kusipää mies tuskin on.
      Itse olen juuri sellainen ihanan pyöreä naisellinen kaunis nainen, ja minulla on tasoiseni mies, komea, pitkä ja lihaksikas karju ;)

    • jane74

      Sä ja sun tasos :D
      Käyttääkö joku ihan oikeasti aikaansa tälläisten asioiden pohtimiseen?

    • Reindeer

      Miehet tavoittelevat määrää ja naiset laatua. Niin se vain menee. Miehille kelpaa ainakin sänkyyn selvästi itseään huonompi nainen. Nainen taas haluaa enemmän tapailua ynnä muuta, jotta hän pääsee hyötymään miehestä saamalla huomiota ja lahjoja. Miehen vietti on lisääntyä mahdollisimman monen kanssa. Nainen taas haluaa mahdollisimman hyvät geenit lapsellensa. Tästä johtuen miehet ovat aina niitä jotka saa ja naiset niitä jotka antavat

    • psykiatri

      jos nainen sanoo että miehen pitää olla älykäs ja kiinnostava, hän jättää sanomatta että hän ei edes mene puhumaan epämiellyttävän näköisen miehen kanssa joten tuollaisen miehen äly jää testaamatta. Eli fiksuus testataankin vain eri komeiden miesten välillä.

      • Lue ne

        Jos fiksuutta päästään testaamaan, tapahtuu se kaikkien "osallistuneitten" kesken. Ulkonäkö menettää sitä enemmän merkitystään, mitä pitemmälle testi etenee. Ts. väki vähenee ja komeitakin voi pudota pois pois, mitä enemmän suuta pieksetään. Komeita jää toki myös jäljelle.

        Turhaa on siis kenenkään rutista, kun kaikki saavat mahdollisuuden. Nyt en huomioi testattavien omia toivomuksia lainkaan. Ne on siis tässä sivuutettu kokonaan. Puhun vain normaaliälyisistä naistestaajista; bimboja ei ole mukana.

        Objektiivinen naistarkkailija kentän ulkopuolelta


      • Anonyymi
        Lue ne kirjoitti:

        Jos fiksuutta päästään testaamaan, tapahtuu se kaikkien "osallistuneitten" kesken. Ulkonäkö menettää sitä enemmän merkitystään, mitä pitemmälle testi etenee. Ts. väki vähenee ja komeitakin voi pudota pois pois, mitä enemmän suuta pieksetään. Komeita jää toki myös jäljelle.

        Turhaa on siis kenenkään rutista, kun kaikki saavat mahdollisuuden. Nyt en huomioi testattavien omia toivomuksia lainkaan. Ne on siis tässä sivuutettu kokonaan. Puhun vain normaaliälyisistä naistestaajista; bimboja ei ole mukana.

        Objektiivinen naistarkkailija kentän ulkopuolelta

        Survivor bias.


    • Anonyymi

      Juu,on näitä naistarkkailijoita jep! Muuta iloa kun niistä ei olekaan kuin suuta soittamaan.Parisuhteet ja niiden merkitys on tällaisille naisille täysin outoa matematiikkaa.Mistähän johtuu että etelässä naiset ymmärtää paremmin miesten päälle kuin nämä liian hyvään tottuneet kanssasisarensa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe