Muita auto kaupoissa huijattuja!!!!!

Nimetön

Myytiin auto pois ja saimme huomata miten epärehellisiä ihmisiä maailmassa voi olla.Oli pakko antaa tämä tieto kaille jotka lukee tämän koska haluan varoittaa.En ole katkera mutta en ymmärrä miksi pitää VALEHDELLA ja tiedän ettei maailma ole mustavalkoinen, mutta jos autoa tulee lyhyt ja tukeva pieni mies ostamaan ja valehtelee kaiken päin naamaa ja kyseenalaistaa sinunkin rehellisyytesi niin ei voi kuin ajatella ettei täällä ole enään rehellisiä ihmisiä. Auto välittömästi myynnissä netissä auto liikkeessä.    Autotorppa Oy, Sulantie 11, 04300 Tuusula Kyseisen ihmisen nimellä!

38

3338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teitä

      Siinä nyt oikein huijattiin?

    • .

      Sua huijattiin äidinkielen tunneilla, oli pakko kertoa tämä Kaille.

    • Huijareitatäälläkin

      Ostin purukumia, tarjous muka, 0,9 € paketti. Jauhoin kumia kolme tuntia ja heti, kun laitoin sen suuhuni se muutti muotoaan omituiseksi sitkaaksi jankiksi! Ei siis lainkaan sellainen kiinteä tyyny, jollaisena se minulle myytiin!! Lisäksi tyynyistä hyvinkin pian maku katosi! Ja sama juttu joka tyynyn kohdalla, kokeilin, olisiko ollut vain yksittäinen ongelma ja maistoin jokaista, niin ei - sama vika jokaisessa!!! Koitin palauttaa purukmit ja myyjä väittää, ettei voi palauttaa, kun niitä on syöty! On aikoihin eletty ja törkeää, kun ei viallista tavaraa voi palauttaa!!! En mene kyllä koskaan enää kauppaan, en mihinkään!!!

    • Autorppa huono autok

      Autotorppa nimisestä liikkeestä selvä mielipide ja kokemusta. Täysiä huijareita. Kannattaa varoa liikettä. Kyllä näkee kavereista jo pitkälle, ettei ole puhtaita jauhoja pussissa. Kaupankäynti on kaupankäyntiä, mutta tässä liikkeessä ei ole kyse siitä. Asian voi toki itse todeta.

      • Jooooo

        Olen ihan samaa mieltä!! Älä osta auto Autotorpasta ne ovat huijareita!!


    • henrik727

      et kerro mikö autoossas vialla hankaöa sanoa siihen ratkasua.

      • henrik727

        madonna borderline
        copyright oikeudella soitan u tubessa


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        madonna borderline
        copyright oikeudella soitan u tubessa

        onko ylöknentiivisteen vaihtoaika ja venttiilien säätö?
        an


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        onko ylöknentiivisteen vaihtoaika ja venttiilien säätö?
        an

        10. Madonna - Spanish Eyes [Like a Prayer Album]


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        10. Madonna - Spanish Eyes [Like a Prayer Album]

        Talk Talk - SUCH A SHAME - 1984

        monta cdtä on ostettiu


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        Talk Talk - SUCH A SHAME - 1984

        monta cdtä on ostettiu

        Billy Idol - Rebel Yell


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        Billy Idol - Rebel Yell

        Just Died in your arms Lyrics

        aika mukava biisi


      • HENRIK727
        henrik727 kirjoitti:

        Just Died in your arms Lyrics

        aika mukava biisi

        vaikkA MULLA JOHNY WINDOWS NIIN SILTI PIDÄN SITÄ KUNNES MICROSOFT ALKAA MYYMAÄÖN MULLE WINDOWS 8 KESAA.
        XP ULTIMATE


      • HENRIK727
        HENRIK727 kirjoitti:

        vaikkA MULLA JOHNY WINDOWS NIIN SILTI PIDÄN SITÄ KUNNES MICROSOFT ALKAA MYYMAÄÖN MULLE WINDOWS 8 KESAA.
        XP ULTIMATE

        EN VAIHDA SYYSTEEMIÄ KUN TOIMII JA MICROSOFTIKAAN E HALUNNU MULLE UUTTA 9 SÄÄ,


      • HENRIKSONI72
        HENRIK727 kirjoitti:

        EN VAIHDA SYYSTEEMIÄ KUN TOIMII JA MICROSOFTIKAAN E HALUNNU MULLE UUTTA 9 SÄÄ,

        MICOROSFOT KUN HALUS TOO LEGATE TOO LEGAT TO QUIT.
        LEGIT


      • HENRIK727
        HENRIKSONI72 kirjoitti:

        MICOROSFOT KUN HALUS TOO LEGATE TOO LEGAT TO QUIT.
        LEGIT

        MITÄS MENI JOKU TULIPALO RIKKOO VISTAN NIIN TÄMÄ ON NYT.


      • HENRIK727
        HENRIK727 kirjoitti:

        MITÄS MENI JOKU TULIPALO RIKKOO VISTAN NIIN TÄMÄ ON NYT.

        TÄMÖ TOIMII JOTENKIN JA SILLLÄ SIISTI


    • j k

      ei ole

    • Urmas4

      Lyhyt, tukeva, tuuheatukkainen?

    • pöö

      Aikamoinen shitst0rm täällä AutoTorpasta. Mutta se on todellakin kovalla työllä ansaittua palautetta.

    • akemakeperajamä

      Eikö Autotorppa menny just konkkaan, Uuttu vissiin söi kaiken mahdollisen ?

    • akemakeperajamä

      Onko Uuttu mukamas lihava ja lyhyt ?

    • akemakeperajamä

      Uuttu sai Korson snagarilla 80-luvulla aina raakoja kananmunia autoon ja päähänsä kun keravan kolli eksyi väärään kylään, ajeli isokoppa korollaa sillon, nyt tehny pienen nousun,ajelee vanhalla mittarimesellä......

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe