Siis oon jo useampaan kertaan saanut siellä niin töykeää palvelua, mutta kyllä nyt sain tarpeeksi. En enää koskaan Onnelaan mene, eikä myöskään kaverini jotka vieressä seurasivat tilannetta. Järjestysmiehet on kyl niin itseään täynnä ja luulevat olevansa paikan omistajia ja baaritiskin takana työskentelevät ovat suurin osa niiiiin väärällä alalla, et voisivat ihan oikeesti pysyä poissa sieltä. Mutta onneksi teinit pitävät paikan pystyssä,vaikka osa meistä "vanhemmista poistuukin sieltä :)
Hyvää asiakaspalvelua saa ainakin Vanhassa mestarissa, Pata ässäs, Mustas kasis ja bar 15.
Asiakkaita mekin ollaan,vaikka juopuneita ja välillä rasittavia ollaankin :/
Ravintola Onnela
10
2877
Vastaukset
- jo liian
vanha sinne Onnelaan, eikö tuonikäiset naiset ole jo naimisissa ja hoida lapsiaan kotona eikä missään kapakoissa hyppää???
- joanna__78
Mulla on 2 lasta, eronnut ku ukko kännis paneskeli muita naisia. Ihan kiva sitä on kerran kuussa lähteä kavereiden kanssa pitämään hauskaa... Vai olenko siis liian vanha pitämään hauskaa??
Onneksi oon nuorekas 30v, ja jaksan vielä nauttia elämästäni, niin kotona äitinä kuin myös ystävien kanssa ravintolassa :) - Hauskaa...
joanna__78 kirjoitti:
Mulla on 2 lasta, eronnut ku ukko kännis paneskeli muita naisia. Ihan kiva sitä on kerran kuussa lähteä kavereiden kanssa pitämään hauskaa... Vai olenko siis liian vanha pitämään hauskaa??
Onneksi oon nuorekas 30v, ja jaksan vielä nauttia elämästäni, niin kotona äitinä kuin myös ystävien kanssa ravintolassa :)vaan. Aivan aiheesta kirjoittelit. On monia muitakin paikkoja Seinäjoella, jotka voisivat laittaa laudat ikkunoihin.
Olo on kuin rikollisella kun tilaa itselleen juomista. Ylimieliset "pentutarjoilijat" keskittyvät aivan muuhun kuin työhönsä!
yxäijä - Minnah
joanna__78 kirjoitti:
Onneksi oon nuorekas 30v, ja jaksan vielä nauttia elämästäni, niin kotona äitinä kuin myös ystävien kanssa ravintolassa :)voi, tuos sen näkee et joku kersa puhuu paskaa ku ei tiedä oikeasta elämästä mitää...
itelläni myös 2 lasta ja käyn todella mielelläni välillä ulkona.
Pidän hauskaa, vedän perseet ja herään aamulla mistä huvittaa. Koska lapset ovat joko isällään v.lopun tai mummolassa.
Kasvakaa aikuiseksi ennenkuin alatte aikuisia neuvomaan kotona olemisesta, voin vaikka vannoa että itse olet samas tilantees joskus.
Minä myös juuri 30 täyttänyt nuori nainen joka haluaa elää välillä muuallakin kuin työssä,kotona ym. pyykkiä, ruuan laittamista, kiukuttevia muksuja ym...
- Konkari ja mies
Onnela=Helvetinesikarsina on ainoastaan kokemattomien teinien kohellus ja kännäys paikka! Kukaan yli 30v ns normaali ihminen ei astele sinne, meille on ihan omat todella hyvät ja oikeat paikat, ei meidän tarvitse onneksi onnelassa kulkea..
- mmmm
olla samaa mieltä, ensinnäki paikka on ihan liiam täynnä, alkuillasta väkiä seisotetaan pihalla niinku jossain saatanan pramiaski paikas.
lopuksi ku pääsee sisään tunnin jonottamisen jälkeen paikka onki viä tyhjä, loppuillasta kauhia tungos.
liput sika kalliit ja narikka myös.
Paskaa musaa ja paska paikka muutenki...
Kyllä vanha vaan on niin must.... - ollut aina
olla samaa mieltä, täysin paska paikka enkä enää ikinä mene sinne. ovimiehet päästävät sisälle jonon ohi, kun heille antaa rahaa ja samoin tällä menettelyllä he päästvät myös paljon alaikäisiä sisälle. entäpä, kun tarkastaja ilmestyy paikalle. koko paikka vaan kiinni. järjestysmiehet ovat erittäin töykeitä eivätkä auta missään asioissa ja samoin työntekijät narikassa. voi vaan kysyä, että mistähän nämäkin järjestymiehet on sinne töihin otettu. heidän kuuluu pitää järjestystä yllä, ei naureskella, jos jotakuta kohdellaan huonosti! heidän kuuluisi kysyä paperit kaikilta eikä päästää ketään jonon ohitse. näin toimitaan fiksuissa paikoissa. onneksi sellaisiakin on vielä olemassa.
- tuo rahaa yritykseen
ja heille on kai VIP kortin mukainen palvelu jonottamatta sisälle, luulisin näin olevan. Rahvas joutaa odottaa. Kauniit saavat myös erikoiskohtelun, heitähän tarvitaan, että paksulompsaiset viihtyy.
Ovat muuten erään järjestysmies firman palkkalistoilla. Hyvät tavat toisi kyllä plussaa ravintolalle. Tapakoulutusta lisää vaan, tehkää nyt ihmeessä järkkäreistä herrasmiehiä. - kuuluisi kysyä
kaikilta paperit..Miksi ihmeessä? Harvassa on ne paikat johon ei pääse jonon ohi lyömällä 50 euroa poken käteen.
- Ex-asiakas
Ei löydy juurikaan muuta kuin moittimista.
-Jono seisoo pihalla vaikka sisällä on tyhjää
-törkeet lipunhinnat paikkaan nähden
-tiskillä saa odotella kauan ennenkuin palvellaan jos palvellaan
-töykeitä työntekijöitä tiskeillä
-lattia loppuillasta täynnä lasinsiruja
-paikka tosi ahdas johtuen siitä että tiloja ei ole suunniteltu yökerhoa varten.
-musa monesti huonoo ja samat biisit soi viikottain ja esim kasaripuolella alle puolet on kasarimusaa
Ainoa plussa tulee rokkipuolesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414