Ravintola Onnela

joanna__78

Siis oon jo useampaan kertaan saanut siellä niin töykeää palvelua, mutta kyllä nyt sain tarpeeksi. En enää koskaan Onnelaan mene, eikä myöskään kaverini jotka vieressä seurasivat tilannetta. Järjestysmiehet on kyl niin itseään täynnä ja luulevat olevansa paikan omistajia ja baaritiskin takana työskentelevät ovat suurin osa niiiiin väärällä alalla, et voisivat ihan oikeesti pysyä poissa sieltä. Mutta onneksi teinit pitävät paikan pystyssä,vaikka osa meistä "vanhemmista poistuukin sieltä :)

Hyvää asiakaspalvelua saa ainakin Vanhassa mestarissa, Pata ässäs, Mustas kasis ja bar 15.
Asiakkaita mekin ollaan,vaikka juopuneita ja välillä rasittavia ollaankin :/

10

2832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo liian

      vanha sinne Onnelaan, eikö tuonikäiset naiset ole jo naimisissa ja hoida lapsiaan kotona eikä missään kapakoissa hyppää???

      • joanna__78

        Mulla on 2 lasta, eronnut ku ukko kännis paneskeli muita naisia. Ihan kiva sitä on kerran kuussa lähteä kavereiden kanssa pitämään hauskaa... Vai olenko siis liian vanha pitämään hauskaa??
        Onneksi oon nuorekas 30v, ja jaksan vielä nauttia elämästäni, niin kotona äitinä kuin myös ystävien kanssa ravintolassa :)


      • Hauskaa...
        joanna__78 kirjoitti:

        Mulla on 2 lasta, eronnut ku ukko kännis paneskeli muita naisia. Ihan kiva sitä on kerran kuussa lähteä kavereiden kanssa pitämään hauskaa... Vai olenko siis liian vanha pitämään hauskaa??
        Onneksi oon nuorekas 30v, ja jaksan vielä nauttia elämästäni, niin kotona äitinä kuin myös ystävien kanssa ravintolassa :)

        vaan. Aivan aiheesta kirjoittelit. On monia muitakin paikkoja Seinäjoella, jotka voisivat laittaa laudat ikkunoihin.
        Olo on kuin rikollisella kun tilaa itselleen juomista. Ylimieliset "pentutarjoilijat" keskittyvät aivan muuhun kuin työhönsä!
        yxäijä


      • Minnah
        joanna__78 kirjoitti:

        Mulla on 2 lasta, eronnut ku ukko kännis paneskeli muita naisia. Ihan kiva sitä on kerran kuussa lähteä kavereiden kanssa pitämään hauskaa... Vai olenko siis liian vanha pitämään hauskaa??
        Onneksi oon nuorekas 30v, ja jaksan vielä nauttia elämästäni, niin kotona äitinä kuin myös ystävien kanssa ravintolassa :)

        voi, tuos sen näkee et joku kersa puhuu paskaa ku ei tiedä oikeasta elämästä mitää...
        itelläni myös 2 lasta ja käyn todella mielelläni välillä ulkona.
        Pidän hauskaa, vedän perseet ja herään aamulla mistä huvittaa. Koska lapset ovat joko isällään v.lopun tai mummolassa.
        Kasvakaa aikuiseksi ennenkuin alatte aikuisia neuvomaan kotona olemisesta, voin vaikka vannoa että itse olet samas tilantees joskus.
        Minä myös juuri 30 täyttänyt nuori nainen joka haluaa elää välillä muuallakin kuin työssä,kotona ym. pyykkiä, ruuan laittamista, kiukuttevia muksuja ym...


    • Konkari ja mies

      Onnela=Helvetinesikarsina on ainoastaan kokemattomien teinien kohellus ja kännäys paikka! Kukaan yli 30v ns normaali ihminen ei astele sinne, meille on ihan omat todella hyvät ja oikeat paikat, ei meidän tarvitse onneksi onnelassa kulkea..

    • mmmm

      olla samaa mieltä, ensinnäki paikka on ihan liiam täynnä, alkuillasta väkiä seisotetaan pihalla niinku jossain saatanan pramiaski paikas.
      lopuksi ku pääsee sisään tunnin jonottamisen jälkeen paikka onki viä tyhjä, loppuillasta kauhia tungos.
      liput sika kalliit ja narikka myös.
      Paskaa musaa ja paska paikka muutenki...
      Kyllä vanha vaan on niin must....

    • ollut aina

      olla samaa mieltä, täysin paska paikka enkä enää ikinä mene sinne. ovimiehet päästävät sisälle jonon ohi, kun heille antaa rahaa ja samoin tällä menettelyllä he päästvät myös paljon alaikäisiä sisälle. entäpä, kun tarkastaja ilmestyy paikalle. koko paikka vaan kiinni. järjestysmiehet ovat erittäin töykeitä eivätkä auta missään asioissa ja samoin työntekijät narikassa. voi vaan kysyä, että mistähän nämäkin järjestymiehet on sinne töihin otettu. heidän kuuluu pitää järjestystä yllä, ei naureskella, jos jotakuta kohdellaan huonosti! heidän kuuluisi kysyä paperit kaikilta eikä päästää ketään jonon ohitse. näin toimitaan fiksuissa paikoissa. onneksi sellaisiakin on vielä olemassa.

      • tuo rahaa yritykseen

        ja heille on kai VIP kortin mukainen palvelu jonottamatta sisälle, luulisin näin olevan. Rahvas joutaa odottaa. Kauniit saavat myös erikoiskohtelun, heitähän tarvitaan, että paksulompsaiset viihtyy.
        Ovat muuten erään järjestysmies firman palkkalistoilla. Hyvät tavat toisi kyllä plussaa ravintolalle. Tapakoulutusta lisää vaan, tehkää nyt ihmeessä järkkäreistä herrasmiehiä.


      • kuuluisi kysyä

        kaikilta paperit..Miksi ihmeessä? Harvassa on ne paikat johon ei pääse jonon ohi lyömällä 50 euroa poken käteen.


    • Ex-asiakas

      Ei löydy juurikaan muuta kuin moittimista.
      -Jono seisoo pihalla vaikka sisällä on tyhjää
      -törkeet lipunhinnat paikkaan nähden
      -tiskillä saa odotella kauan ennenkuin palvellaan jos palvellaan
      -töykeitä työntekijöitä tiskeillä
      -lattia loppuillasta täynnä lasinsiruja
      -paikka tosi ahdas johtuen siitä että tiloja ei ole suunniteltu yökerhoa varten.
      -musa monesti huonoo ja samat biisit soi viikottain ja esim kasaripuolella alle puolet on kasarimusaa

      Ainoa plussa tulee rokkipuolesta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe