Lupaa mulle nainen rakas

Anonyymi-ap

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku, johon voit aina luottaa. Ihan missä tahansa asiassa, niin pyydän. Älä jää yksin. Olen sun kanssasi🤍🙏

Toivon että sinulla on kaikki hyvin. Se on minulle tärkeintä.

50

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanasti kirjoitit. Jos olet mun, niin samoin. Minuun voi ottaa yhteyttä ilman hätääkin.

• Anonyymi

Tämä aloitus oli kyllä kaunein ja ihanin aloitus mitä olen täällä nähnyt, mulla tuli melkein itku. 🥺 Toivottavasti se ihminen ymmärtää arvosi ja kuinka harvinaista tuollainen ajattelu on enää nykyään. Olet hyvä ihminen ja varmasti rakastat koko sydämestäsi ja niin aidosti kuin vain voi. Kaikkea hyvää sulle ja rakkaallesi ja kauniita unia!🤗

• Anonyymi

Koskettava viesti ❤️🥹 jokaisella soisi olevan kaltaisesi ihminen vierellänsä 🤗

• Anonyymi

Niin maailma olisi varmasti parempi paikka silloin.

• Anonyymi

Kaikki on hyvin ja älä huolehdi.

• Anonyymi

He's back!

• Anonyymi

Ompa ihana viesti. Ei saa itkettää ihmisiä.

• Anonyymi

Oispa joku samanlainen mullekin.
      Kun tässä on jo sattunut ja pahasti.

• Anonyymi

Saattaapa ollakin. Toisesta välittäminen pitäisi olla tänä päivänä yleisempää, kun monet sairaat ja vanhukset on jätetty avun ulkopuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaapa ollakin. Toisesta välittäminen pitäisi olla tänä päivänä yleisempää, kun monet sairaat ja vanhukset on jätetty avun ulkopuolelle.

No ei taida olla kuitenkaan....
        En ainakaan huomaa sellasta missään.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Kirjoitat palstalla naiselle koska et voi muuten ottaa yhteyttä. Ja toivot hänelle kaikkea hyvää ja haluat hänen tukeutuvan sinuun. Eli Jeesus tai sitten vain perus psyko-manipulointia. Siitä kukainenkin tulkitsemaan.

• Anonyymi

Mies johon luotan tietää et luotan siihen
        Ihan ruutujen ulkopuolen.
        Ja hän saa kyllä tietää kaiken tarvittavan.

• Anonyymi

Saat olla minulle se joku ja minä haluan olla samaa sinulle ❤️ emme ole yksin, meillä on toisemme 🤗💕

• Anonyymi

Tuskin otan. Luotto mennyt.

• Anonyymi

Valitettavasti usein ajattelen olevani yksin. Mitä nyt välillä tukeudun ystävään. Tänäänkin itkin hänen paitansa märäksi.
      Jos haluat että joku tukeutuu sinuun, kannattaa laittaa suorana se viesti sille ihmiselle.
      Minulle on jo osoitettu monta kertaa kuinka vähän minusta välitetään.
      Ja sieltä se minun kipu ja sattuminenkin tulee. Minua on satutettu niin paljon, että voisin vaikka ottaa kipua vastaan "rakkautena", onhan "viha" siellä kolikon toisella puolella.
      Intohimoa kaikki tyynni.
      Vihaa olen ainakin saanut. Vaikka en tiedä onko siitä lopulta ollut minulle mitään hyvää.
      En tiedä olenko nyt yhtään parempi kuin aiemmin.
      🐰

• Anonyymi

Ystäväni on osoittanut minulle enemmän rakkautta ja välittämistä kuin kukaan muu.
        Minun pitäisi arvostaa sitä enemmän.
        Mutta olen huomannut, että rajansa hänelläkin.
        En minä itsekään aina jaksa itseäni.
        Joten toisten ihmisten ja myös minun takia, minun on parempi pärjäillä yksin.
        Koska sinä hetkenä kun tukeudun johonkin toiseen, uuteen ihmiseen... sitten kaikki on menetetty. Sitten minua satutetaan ja todella kovasti. Sitten minua sattuu.
        Se on kivuista pahin.
        En voi tukeutua kehenkään täysillä. En ikinä enää.
        🐰

• Anonyymi

Uskaltaisin ottaa yhteyttä vain siihen, joka sanoi tämän minulle IRL. Kuinka voin kirjoittaa miehelle, joka teeskentelee välinpitämättömyyttä? En halua hänen valittavan minusta. En halua kuulla töykeyttä vastauksena. Ja tällainen vastaus on 99 % todennäköinen, kun suoraa yhteyttä ei ole.

• Anonyymi

Herttainen viesti mutta jollekkin muulle.

• Anonyymi

Minulla on kaikki hyvin mutta kiitos, että tarjoat apua. Se on kaunis ele. Osoittaa, että välität.
      Minäkin olen täällä ja tarvittaessa apuna. Varmaan joskus käyn edelleen palstalla. Minäkin toivon, että sinä pärjäät ja olet onnellinen, mitä ratkaisuja sitten teetkin.

• Anonyymi

Sinä olet tässä dialogissa parempi. Lausut oikeita sanoja. Minä olen juuttunut itseeni enkä ymmärrä aina.

• Anonyymi

Kirjainta?

• Anonyymi

Jos olet Mm, niin laita mulle mesessä viesti. Tunnen olevani yksin. En ole varma, että tykkäätkö minusta kamuna. Ollaanko me kavereita? 🧤

• Anonyymi

Minä olen vähän yksin, olisitko minun kaveri, josta voisin miehellekin kertoa. Ystävyyteen on matkaa, puhumattakaan suhteilusta. Voitaisiin tällä palstalla jutella, jos sinäkin tunnet olosi välillä vähän yksinäiseksi.

• Anonyymi

Tää ei ole multa, mutta tavallaan voisi olla. Nyt meen syömään, on jäänyt tällä viikolla vähiin syömiset.

Yhdelle miehelle 🩷🩷🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei ole multa, mutta tavallaan voisi olla. Nyt meen syömään, on jäänyt tällä viikolla vähiin syömiset.

Yhdelle miehelle 🩷🩷🩷

😊👍👍

• Anonyymi

vie pois nämä oikeuden myös niiltä, ne vietiin myös minulta niiden ihmisteb porukasta jotka olisi pitänyt puolia ja kaikessa. Joten tilaan tähän myös teille sitä samaa.

• Anonyymi

Minä heitin sen koko lauman ihmisiä elämästäni pois jotka ajoi teidän tapaa ja käsikirjoitusta, eikä heillä ole enää tulemista takaisin.

• Anonyymi

Ryhdytte vetelemään viimeisiä jo, ja aivan syystä eikä uusia ihmisiä oteta elämään ennen kuin rahat pn makstetu ja teidän "käsikirjoituksesta" päästy ja päästy "hakkaamaan" teidät ja koette saman kaikessa mitä teitte tänne.

ja pahimmat ÄIJÄT JA ÄMMÄT; TAPETAAN PIAN JA RAHA VIRTAA::

JA LAILLISESTI:

KUVAT ON JO RYSSILLÄ JA OSAAVAT NOITUA!

• Anonyymi

Kukaan ei tiedä kuka olet, joten se ketä ajattelet aloituksessa ei siis todellakaan ota suhun mitään yhteyttä. Mutta sähän kirjotit koko alotuksen itsekkäästi omaatuntoasi vaientaaksesi. Pelkkää minäminäminäminääää.

• Anonyymi

🤭🤭🤭

• Anonyymi

Voi kun joku välittäisi minusta tolla tavalla!.💔

• Anonyymi

Minä olen minäkeskeinen, myönnän ja tajuan.

• Anonyymi

Minä otan👋👱‍♀️

• Anonyymi

Ei mun ole helppo pyytää apua mut nyt on vitsit vähissä. Oon ajanut itseni tilaan josta en pääse ulos. Tajusin jotain ja nyt kaduttaa . Mut niinkuin ennenkin kärsin itse tuskani joka mulle on annettu ihan yksikseen. Voi taivas
      .

• Anonyymi

Kannattaa pyytää apua, jos itse ei pärjää. Se on vaan viisasta.

• Anonyymi

No mistä sitä muka sais, siis kun kaikki nukkuu ystävät tarkoitan. Ou Jesus

• Anonyymi

No en lupaa, koska et ole tähänkään mennessä vastannut viesteihini.

• Anonyymi

Samoin hänelle, sille miehelle 💚

• Anonyymi

Tähän asti oot luikkinut aina vaan karkuun kun olis ollu tilaisuus auttaa tai olla tukena. Riitti ja riittää sanoja myös kuin lupauksia, mut edelleenkään ei mitään muuta todellista kuin haittaa. Ihme ettet vienyt tapattamisprojektia loppuun. Odotetaanko vielä loppuhuipennuksena hidasta hivutusta itsetuhoon? Olisitko siihen tyytyväinen?

• Anonyymi

Sori nyt tuli toi väärään osoitteeseen

• Anonyymi

Ei kantsi heti automaattisesti laittaa tollasta viestiä kun ei ole takuuta meneekö oikealle henkilölle. Pärjäile

• Anonyymi

🩷kiitos kun olet olemassa🙏

• Anonyymi

En kylä tiedä haluanko sinun näkevän minua pelkästään heikoimmillani. Haluaisin viettää aikaa kanssasi kun olen vielä parhaimmillani. Niin että sen muisto vaikuttaisi siihen miten katsoisit sitten kun olisin enää kalpea varjo kaikesta entisestä.

• Anonyymi

Olet halunnut toistuvasti katsoa kun mä olen heikoimmillani. Aiheuttanut. Oikeen mässäillyt sillä. Sekin on muistissa. Et älä lässytä miten on sulla vaikeeta ja miten sua pitää paapoa ja niisk

• Anonyymi

Lupaan.

• Anonyymi

😡😡😡😡

• Anonyymi
      UUSI

Olen sinulle kaveri täällä ja haluan auttaa, koska sinäkin autat minua. Varmasti molemmat lievennämme toistemme yksinäisyyttä. Yksinäisyys on paha juttu. Se näivertää ihmistä.
      Enhän tuota sinulle pahaa? Kerro vaan, jos niin on, niin ehkä voin jotenkin korjata asiaa.

• Anonyymi
      UUSI

Pitää miehen kanssa puhua myös tästä yksinäisyydestä. Hän on nyt poissa omissa urheiluharrastuksissaan. Hänen pitäisi lievittää minun yksinäisyyttäni ja kyllä hän sitä tekeekin.

• Anonyymi
      UUSI

Haluan pysyä täällä ja kaverinasi, koska en halua hylätä sua. Olen kieltämättä tehnyt niin monta kertaa. Minulla on oma perhe-elämä mutta kyllä sen oheen yksi kaveri mahtuu. Kunhan pysyn ruodussa ja lupaan pysyä. Elämä ei voi olla pelkkää netissä olemista. Pitää tehdä muutakin. Nyt olen sairauslomalla mutta teen tosiaan vielä töitäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      205
      1403
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      83
      1273
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      19
      1069
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      50
      968
    5. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      146
      904
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      73
      904
    7. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      39
      896
    8. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      35
      862
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      48
      810
    10. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      737
    Aihe