Fight Club Finland etsii uusia kykyjä

fcf

Kiinnostaako ammattipainin värikäs ja vauhdikas maailma? Fight Club Finland etsii jatkuvasti uusia kykyjä, oletko sinä etsimämme mies tai nainen?

Fight Club Finlandin mies- ja naispainijat ovat tällä hetkellä Euroopan ehdotonta huippuluokkaa. Painijarosterin valmentajina toimivat entinen Euroopan Mestari sekä useita muitakin eri mestaruuksia voittanut, "The Canadian Rebel" Starbuck, sekä Suomen painikehien sensaatio Stark Adder. FCF pitää kunnia-asianaan järjestää laadukaita ja vauhdikkaita painitapahtumia, joten koulutuksen taso pidetään myös erittäin korkeana. Kaikki peruskoulutuksen läpäisseet pääsevät esiintymään Fight Club Finlandin järjestämissä tapahtumissa.

Painijan peruskoulutuskauden osallistumismaksu on 100 euroa kuukaudessa. Peruskoulutuskausi kestää kuusi kuukautta, jolloin koulutuksen kokonaishinnaksi muodostuu 600 euroa.

Mikäli vapaapaini kiinnostaa, mutta et välttämättä näe itseäsi painijana, etsimme myös tuomareita ja managereita koulutukseen.

Tuomarin/managerin koulutuksen hinta on 50 euroa kuukaudessa. Koulutus kestää kolme kuukautta, jolloin koulutuksen kokonaishinnaksi muodostuu 150 euroa.

Lisätietoa koulutuksesta voit kysyä sähköpostilla osoitteesta: [email protected]. Lisääthän mukaan tiedot (ikä/paino/pituus) ja valokuvan itsestäsi. Kerro myös itsestäsi, urheilutaustastasi ja miksi haluat mukaan vapaapainiin.

http://www.fightclubfinland.fi/tiedostot/try-out-mainos.jpg

22

4461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasky-Tony

      Vapaapaini? V a p a a p a i n i? HIHIHAHAHUHU, kutsutteko tosiaan pellepainia vapaapainiksi! :D:D:D

      • ILoveMiz

        Sinä ja sun pellepainis. no kaikilla omat mielipiteensä :P
        mut kannattaisko olla ihan hiljaa?
        ketään ei vois paskaakaan kiinnostaa mitä oot mielt.
        koska toi on niin säälittävää et jotkut vapaapainin vihaajat tulee kirjottaa ja dissaa tänne?
        äly hoi
        hanki elämä. :P


      • BaBuBa

        Siis. :Showpaini on Niinkun Saippuasarja Mieheille Ja myöskin Naisille ^^ , Se on käsikirjoitettu ja päätetään esim: - kuka voittaa.


      • Suomenshawnmichaels

        Show paini on oikeast helvetin rankkaa fyysisesti ja henkisesti. Koko ajan kipulääkityksen alaisena ja 300 päivää vuodessa. Enkä puhu tästä suomen pelleilystä vaan ihan kunnon wrestlingistä. Kokeilkaa itse olla 10-30 min tekemässä fyysisesti raskasta liikettä toisen perään.

        Vitun neandertalit


    • XD

      klara täällä. Sun kaveris ketoo valheita musta ja jos oon hiljaa luokassa niin kertooko se et en osaa laulaa? Mieti pari kertaa. Ja ette oo kuullu mun ees laulavan joten ette voi tietää osaanko laulaa. Ja mä oon varmaa muuttunu siitä miltä näytin ennen. Ja musta oon kaunis omalla tavallani ja tämä ei tarkota et oon iterakas kun sanon et oon kaunis. KKaikki on omalla tavalla kauniita. jopa säkin joka haukut mua. Mä en ymmöärrä miks luulisin ittestäni liikoja jos kukaan ei melkein tunne mua mun luokasta ja mun mielestä meidän luokal on tosi huono luokkahenki ja kaikki vaan haukkuu ja esittää viileetä ja on olveninaan jotain. Suiis ei kaikki mutta eräät. Ja sun kaveris todellakin valehtelee ja ei kannata uskoa kaikkea mitä joku sanoo. ja on urkeaa et kukaan ei uskalla tulla sanoo mitään päin naamaa. Kyl mä sullekki Joku? Voin tulla sanomaan päin naamaa sanottavani. Ja mä en jatka enää tätä keskustelua ja Muuten mulle on ihan sama mitä kaikki musta sanoo. mitä väliä sillä on. Ja SÄ jOKU? vARMAAN KOMMENTOIT TÄSTÄ MUT IHAN SAMA MULLE SILLÄ MÄ EN TULE EDES LUKEMAAN SUN KOMMENTTEJAS. tää asia on loppuunkäsitelty ja jos sä nyt suutut tästä tosi plajon niin ethän sä ittelles voi mitään jos oot tosikko. :)

    • FinnJohnson

      Onkos tällä painimikoulutuksella ikärajaa? ja missä tätä koulutusta järkätään?
      Itelle on tullu kiinnostusta tähän hommaan jo pidemmän ajan myötä.

      • FinnJohnson

        *painimis voi herranjestas näitä kirjotusvirheitä


    • Marjaleena11

      Jos teillä on pomppulinna, niin meidän 6-vuotias vilperttimme haluaisi liittyä seuraanne.

    • FCF Wrestlingillä koulutukset tulossa tammikuulle...

      http://www.fightclubfinland.fi/koulutus.php
      https://www.facebook.com/fcfwrestling

      "WRESTLING TRAINING 2016 STARTS!

      Wrestling 2016 kurssi aloitetaan tammikuussa. Oletko sinä etsimämme nainen tai mies? Tule mukaan!

      Kurssi alkaa ns. try-out tutustumisviikonlopulla, jotka järjestetään 23-24.1. ja 30-31.1. Kurssi pidettään ajalla 23.01.2016 - 25.09.2016. Treenit ke 17-19 ja la 12-15.

      Treenitilamme sijaitsevat Porvoossa. Kysy lisää: info @fightclubfinland.com"

      ja

      "TUOMAREITA HAETAAN KOULUTUKSEEN!

      Tuomarin rooli on keskeinen wrestling matsissa, ja vastuu laajempi kuin yleisesti ymmäretään. Tuomari toimii oleellisena osana painimatseissa, toimien sekä auktoriteettina että huolehtien painijoiden turvallisuudesta muun muassa.

      Haemme nyt uusia tuomareita koulutukseen. Haluatko mukaan hienoon tiimiin tekemään mahtavia wrestling -tapahtumia? Haussa miehiä että naisia, kysy lisää: [email protected]"

      • 6v_tulossa

        Ja paljonko kurssimaksu oli lapsilta?


      • 6v_tulossa kirjoitti:

        Ja paljonko kurssimaksu oli lapsilta?

        Nuo kurssit ovat K-18 painijoilta. Tuomarien kohdalla ikärajasta kai hieman voidaan joustaa. Siun kohdalla varmaan, jos todella olet 6 v, pitäisi varmaan "muutama" vuosi kotona kasvaa vielä ;-) No, ihmisellä pitää olla unelmia, eli siinäpä sitten unelmoitavaa! 8-)


      • EiKunMeidänVilperttimme

        No milloin lasten kurssi alkaa? Onko käytössä pomppulinna?


      • Ei kuule hajuakaan. En edusta FCF Wrestlingiä. Eivät varmaan koskaan, veikkaan ma.

        Jos aidosti tai leikisti kiinnostaa, niin kysy lisää sieltä missä tiedetään FCFn kursseista: [email protected]


      • Vilpertille_peuhaamista

        Joo ei kun laittakaa tänne vain tieto!


      • Pellepainijaksi

        Tammikuussa kursseja? Ei liian myöhäinen aika, kahdeksalta pitää olla jo pesulla käyty ja nukumavalmiina.


    • Vapaapainija

      Mitäs jos ette käyttäisi sanaa "vapaapaini" tämän leikin mainostamisessa? Meitä oikeita vapaapainijoita nimittäin vähän v.tuttaa tuo.... Kyseessä ei ole mikään mustatuntuu asia.

      • Tuo alkuperäinen FCF Wrestlingin viestihän on vuodelta 2009. Nuo miun ketjuun laittamat tuoreet lainaukset vuoden 2016 kurssille, eivät sisällä sanaa vapaapaini, vaan käyttävät wrestling -ilmaisua. Eli hehän siis eivät enää käytä sitä vapaapaini -sanaa, vaan puhuvat/kirjoittavat pro wrestlingistä ja wrestlingistä. Mie ite lajin diggarina puhun showpainista, vaikka alan pro wrestling -painisankarit kaikki eivät kyseisestä termistä tykkääkään ;-)


    • monitoimipoju

      Aika noloa tulla tänne haukkumaan hienoa lajia ja onhan wrestling nyt paljon parempi laji kuin joku jääkiekko!

    • RASSLIN-FANI

      Kyllähän tämän lajin oikea nimi on RASSLIN' ja sillä siisti. Sillä nimellä tämä laji tulisi tuntea myös suomessa.

    • Anonyymi

      Ei vitussa, laitonta paskaa!

      F5!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe