Onko kenelläkään kokemusta Jatopal puhelin Firmasta?

Amanda

Toimii Helsingin ja Porvoon aluella. Myyvät aikakausilehtiä. onko kukaa töissä siellä tai ollut? Millainen paikka kanattaako?

81

31407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Love

      jatopal oy on loistava duunipaikka. palkka hyvä, työilmapiiri loistava ja esimiehet ovat hienoja ihmisiä. Vaikka on provikka mutta tienaaminen ei ole vaikeaa. voin parin vuoden kokemuksella sanoa että tienaan monta kertaa paremmin kuin esim mäkkärissä tai kaupan kassalla. Ehdottomasti hyvä työpaikka.

      • jatopalilainen

        Jatopal Oy edottomasti suosittelen, mahtava duuni, pomot ihania ilmapiiri MAAAAAHTAVA!


      • ei suoramarkkinoille
        jatopalilainen kirjoitti:

        Jatopal Oy edottomasti suosittelen, mahtava duuni, pomot ihania ilmapiiri MAAAAAHTAVA!

        itseä ainakin halveksuttaa kyseiset firmat


      • Korsis
        jatopalilainen kirjoitti:

        Jatopal Oy edottomasti suosittelen, mahtava duuni, pomot ihania ilmapiiri MAAAAAHTAVA!

        Ihan jees ilmapiiri ja rento meininki, työn opettelussa nyt menee pari pv mutt kyllä toi työnä menee. Jos siis myyntityö sattuu sopimaan kohillensa.


      • Jatopal oy:llä
        Korsis kirjoitti:

        Ihan jees ilmapiiri ja rento meininki, työn opettelussa nyt menee pari pv mutt kyllä toi työnä menee. Jos siis myyntityö sattuu sopimaan kohillensa.

        s-posti osotetta,että voisin sanoa pari valittua sanaa??Mulle on soittokielto,(tarkottaen ettei mulle SAA SOITTAA lehdet yms)silti he saattavat soittaa 5 kertaa päivässä,kun en vastaa heidän puheluihinsa!!Ja tää häirintä on joka päivästä!!


      • samoja...
        Jatopal oy:llä kirjoitti:

        s-posti osotetta,että voisin sanoa pari valittua sanaa??Mulle on soittokielto,(tarkottaen ettei mulle SAA SOITTAA lehdet yms)silti he saattavat soittaa 5 kertaa päivässä,kun en vastaa heidän puheluihinsa!!Ja tää häirintä on joka päivästä!!

        Vähän on samoja kokemuksia itsellänikin kuin mitä tällä edellisellä kirjoittajallakin. Kaiken maailman "lehtityrkkyrit" soittelee jumaliste melkeinpä päivittäin ja tosiaankin vieläpä monta kertaa päivässä jos eivät kiinni saa ensimmäisellä kerralla. Ei tarvitse edes vastata kun jo tietää ketä siellä on, ja sitten eikun vain hoetaan osta sitä ja osta tätä. Ja jotkut tämän sortin soittajat kun vielä tuntuvat lukevan paperilta litaniansa jonka suoltavat, se ennen kaikkea huvittaa. Yleensä juuri tällaisille soittajille, JOS joskus kiireisempänä aikana kun täytyy vastailla soittoon kuin soittoon, olen "iskenyt luurin korvaan" kun olen huomannut ettei tämä nyt tämän tärkeämpi asia ollutkaan.


      • löydät
        Jatopal oy:llä kirjoitti:

        s-posti osotetta,että voisin sanoa pari valittua sanaa??Mulle on soittokielto,(tarkottaen ettei mulle SAA SOITTAA lehdet yms)silti he saattavat soittaa 5 kertaa päivässä,kun en vastaa heidän puheluihinsa!!Ja tää häirintä on joka päivästä!!

        S-postin löydät googlella jos kiinnostaa, mutta käsittääksenihän asia on niin, että mitään kaiken kattavaa suoramarkkinointi kieltoa (lakiin tms perustuvaa) ihminen ei saa, tuo mitä ihmiset erheellisesti sellaiseksi luulevat on tuo suoramarkkinointiliiton markkinointikielto, tarkoittaen toisin sanoen sitä, että yritykset,jotka on suoramarkkinointiliiton jäseninä ei saa soittaa, mutta jos yritys ei ole jäsen, ei sille ole mitään velvoitetta noudattaa tuota kieltoa. Tiedä sitten onko Jatopal jäsen vai ei...Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta tälläinen käsitys mulle on tullut...


      • pettynyt
        löydät kirjoitti:

        S-postin löydät googlella jos kiinnostaa, mutta käsittääksenihän asia on niin, että mitään kaiken kattavaa suoramarkkinointi kieltoa (lakiin tms perustuvaa) ihminen ei saa, tuo mitä ihmiset erheellisesti sellaiseksi luulevat on tuo suoramarkkinointiliiton markkinointikielto, tarkoittaen toisin sanoen sitä, että yritykset,jotka on suoramarkkinointiliiton jäseninä ei saa soittaa, mutta jos yritys ei ole jäsen, ei sille ole mitään velvoitetta noudattaa tuota kieltoa. Tiedä sitten onko Jatopal jäsen vai ei...Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta tälläinen käsitys mulle on tullut...

        Firman toiminta vaikuttaa todellakin arveluttavalta.

        Pääkohdat:

        Minulle juuri soittanut myyjä katkaisi puhelin kun kysyin firman nimeä.

        Kun yritin soittaa takaisin minulle soittaneeseen numeroon 0451201570 (ko firman nimissä luettelotietojen mukaan), niin tulee vastaus "numero ei ole käytössä".

        Tuo vastaus saattaa tietysti olla joko saunalahden tai sitten se voi olla työntekijän itse äänittämä viesti. Kummassakin tapauksessa aika arveluttavaa toimintaa.

        -- Lauri


      • Ymmärtäväinen
        Jatopal oy:llä kirjoitti:

        s-posti osotetta,että voisin sanoa pari valittua sanaa??Mulle on soittokielto,(tarkottaen ettei mulle SAA SOITTAA lehdet yms)silti he saattavat soittaa 5 kertaa päivässä,kun en vastaa heidän puheluihinsa!!Ja tää häirintä on joka päivästä!!

        Kokeileppa ilmoittaa itsesi suoraan esim.suurimpiin lehtitaloihin. Heillä se asiakasrekisteri tod.näköisesti kuitenkin on. Usein rekisteri perustuu vanhaan asiakkuuteen, joten sinnekään ei "joudu" jollei joskus ole ostanut/tilannut jotain.

        Omakohtaisesti voin sanoa, että homma toimi ihan asiallisesti kun ilmoitin lehtitaloon, etten halua puhelintarjontaa. He todella poistivat yhteystietoni rekisteristä ja sen jälkeen en ole saanut ainuttakaan soittoa...siis ainakaan siitä talosta.

        Puhelinmyyjät tekevät vain työtään mihin heidät on palkattu. Kohdalleni sattui kerran myös hyvä ja asiallinen myyjä, joka kertoi kuinka kuuluu toimia jos ei halua soittoja. Hän kertoi myös kuinka paljon ihmiset/asiakkaat ovat aiheetta haukkuneet vaikka hän vaan työtään tekee, ilman sen kummempia taka-ajatuksia.
        Myönsi kyllä, että nuoremmat puhelinmyyjät saattavat joskus antaa "palautetta" myös takaisin kun riittävästi saavat syyttä nenilleen.

        Eletäänhän ihmisiksi! :)


      • pixpax
        Jatopal oy:llä kirjoitti:

        s-posti osotetta,että voisin sanoa pari valittua sanaa??Mulle on soittokielto,(tarkottaen ettei mulle SAA SOITTAA lehdet yms)silti he saattavat soittaa 5 kertaa päivässä,kun en vastaa heidän puheluihinsa!!Ja tää häirintä on joka päivästä!!

        Yrittävät tavoittaa sua ja soittavat uudestaan kun et vastaa! Ihan sama kuin jos sun kaverisi soittais sulle! Herää pahvi realiteetteihin! Myy puhelimes ja erakoidu jos et halua soittoja keltään...


      • JalmariFinne

        Kaikki nämä Jatopalia kehuvat ja puolustavat puheenvuorot täällä ovat Jatopalin itsensä tekemiä!

        Mulla on kaveri duunissa siellä ja on kertonut hakevansa koko ajan uutta duunia, kun ilmapiiri siellä on todellakin surkea ja palkkakin huono. Esimiehet painostavat koko ajan ja sanktiota pukkaa jos ei tavoitteisiin ehdi. Hirveä ruuvi hanurissa koko ajan. Tämä on kuulema normaalia näissä puhelinmyyntifirmoissa. Niihinhän pääsee kuka tahansa, joka osaa käyttää puhelinta, siksi toimintakin on joskus ala-arvoista. Työntekijöiden perehdytys kestää vain n. 10 minuuttia!

        MIettikääpä, ennen kuin menette näihin firmoihin.


      • Koirakohaudattuna
        JalmariFinne kirjoitti:

        Kaikki nämä Jatopalia kehuvat ja puolustavat puheenvuorot täällä ovat Jatopalin itsensä tekemiä!

        Mulla on kaveri duunissa siellä ja on kertonut hakevansa koko ajan uutta duunia, kun ilmapiiri siellä on todellakin surkea ja palkkakin huono. Esimiehet painostavat koko ajan ja sanktiota pukkaa jos ei tavoitteisiin ehdi. Hirveä ruuvi hanurissa koko ajan. Tämä on kuulema normaalia näissä puhelinmyyntifirmoissa. Niihinhän pääsee kuka tahansa, joka osaa käyttää puhelinta, siksi toimintakin on joskus ala-arvoista. Työntekijöiden perehdytys kestää vain n. 10 minuuttia!

        MIettikääpä, ennen kuin menette näihin firmoihin.

        Kuulehan Jalmari! Tuo mitä sanot, ei todellakaan pidä paikkaansa! 1. Olen töissä ko.firmassa ja ilmapiiri on todella hyvä. 2. Liksa on ok! mutta toki suuruus riippuu siitä, miten ahkera olet, se ei ole mikään suojatyöpaikka!! 3. KUKAAN ei painosta, vaan kannustaa! Ei ole mitään sanktioita!! 4. Työntekijöitä perehdytetään koko ajan!! ja neuvotaan ja autetaan.... Ei muuten kannata uskoa kaveria ihan kaikessa....


    • asiakas???

      Meille soitetaan joka vi*** päivä tästä firmasta. Kun tänään erehdyin vastaamaan alkoi joku pojankloppi kaupitella Apu-lehteä. Sanoin EI. Hän kysyi: "Eikö Aku Ankka kävisi?" Sanoin EI. Tähän hän: "Pistetään Aku Ankka tulemaan, hyvää illanjatkoa..." ja löi luurin korvaan.

      Rekrytointia lukuun ottamatta mitkään Jatopallin sähköpostiosoitteet eivät myöskään toimi.

      Mikä firma tämä tällainen on?

      • Terha//.

        Oli pakko osallistua tähän keskusteluun, vaikken periaatteesta jaksaisikaan. Mielestäni osa näistä viesteistä ei kuuluisi tänne, koska tässä lyntätään koko puhelinmyyntialaa välittämättä mistä yrityksestä ja minkä myymisestä on kysymys.
        Olin itse Jatopalissa kesätöissä tänä vuonna (2008) puolitoista kuukautta ja nyt ssyksyn tullen lopetin kun jatkoin opiskeluani toisella paikkakunnalla. Jatopal oli ainakin minua kohtaan koko ajan todella reilu, vaikka esim. harrastusten takia jouduin pyytämään kummallisia työvuoroja (14-16 ja samana pvänä esimj. 18-19.30); tuntui itseasiassa siltä että aloin jopa odottamaan että pääsen tekemään tiliä aina kun ehdin...
        Pomot (ty


      • Firma..
        Terha//. kirjoitti:

        Oli pakko osallistua tähän keskusteluun, vaikken periaatteesta jaksaisikaan. Mielestäni osa näistä viesteistä ei kuuluisi tänne, koska tässä lyntätään koko puhelinmyyntialaa välittämättä mistä yrityksestä ja minkä myymisestä on kysymys.
        Olin itse Jatopalissa kesätöissä tänä vuonna (2008) puolitoista kuukautta ja nyt ssyksyn tullen lopetin kun jatkoin opiskeluani toisella paikkakunnalla. Jatopal oli ainakin minua kohtaan koko ajan todella reilu, vaikka esim. harrastusten takia jouduin pyytämään kummallisia työvuoroja (14-16 ja samana pvänä esimj. 18-19.30); tuntui itseasiassa siltä että aloin jopa odottamaan että pääsen tekemään tiliä aina kun ehdin...
        Pomot (ty

        Mikä on sellainen firma jonka numeroon soittaessa sanotaan että "numero ei ole käytössä" eipä voi olla puhtaita jauhoja pussissa! Jos siellä on nauhoite niin se kuuluisi olla tyyliin tämä on oy firma ab ja blaa blaa blaa..

        Tänään oli tullu puhelu tuosta numerosta 0451201570. Nyt siinä lukee ÄLÄ VASTAA.

        Kyllähän tuollainen provikkapalkka monesti saa tyrkyttämään vaikka asiakas sanoo ymmärrettävällä kelellä EI. Tuo kyrsii eniten.

        Olen kyllä puhunut muutaman asiallisenkin puhelinmyyjän kanssa mutta niitä on todella harvassa.


      • RaivoUkko
        Firma.. kirjoitti:

        Mikä on sellainen firma jonka numeroon soittaessa sanotaan että "numero ei ole käytössä" eipä voi olla puhtaita jauhoja pussissa! Jos siellä on nauhoite niin se kuuluisi olla tyyliin tämä on oy firma ab ja blaa blaa blaa..

        Tänään oli tullu puhelu tuosta numerosta 0451201570. Nyt siinä lukee ÄLÄ VASTAA.

        Kyllähän tuollainen provikkapalkka monesti saa tyrkyttämään vaikka asiakas sanoo ymmärrettävällä kelellä EI. Tuo kyrsii eniten.

        Olen kyllä puhunut muutaman asiallisenkin puhelinmyyjän kanssa mutta niitä on todella harvassa.

        Minulla on häirikköesto, mutta silti tästä numerosta yritetään soittaa. Tämä kertoo mielestäni aivan kaiken koko firmasta ja työntekijöistä.


      • Häiriköinti loppuu??
        RaivoUkko kirjoitti:

        Minulla on häirikköesto, mutta silti tästä numerosta yritetään soittaa. Tämä kertoo mielestäni aivan kaiken koko firmasta ja työntekijöistä.

        Miltein samasta numerosta soitetaan vähän väliä,kun en vastaa siihen ja puhelin soi miltein 3-4 min.Yritin ettiä tietoja,että voisin laittaa yritykselle s-postilla pari valittua sanaa,mutta eihän siitä löytyny mitään tietoa.... '

        Menee hermot tän puhelin häiriköinnin takia!!!!


      • Vallto::
        Häiriköinti loppuu?? kirjoitti:

        Miltein samasta numerosta soitetaan vähän väliä,kun en vastaa siihen ja puhelin soi miltein 3-4 min.Yritin ettiä tietoja,että voisin laittaa yritykselle s-postilla pari valittua sanaa,mutta eihän siitä löytyny mitään tietoa.... '

        Menee hermot tän puhelin häiriköinnin takia!!!!

        Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
        0600 13404
        Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite. Ainoastaan palvelunumeroon ilmoitetut rajoitukset kirjautuvat puhelintarjonnan rajoitusrekisteriin.


        http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35


      • Perseeseen jatopal
        Vallto:: kirjoitti:

        Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
        0600 13404
        Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite. Ainoastaan palvelunumeroon ilmoitetut rajoitukset kirjautuvat puhelintarjonnan rajoitusrekisteriin.


        http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35

        Päivittäin jaksavat soittaa,

        Voi helvetti että menee hermot niihin KENOPÄIHIN. Vois alkaa pitää tilastoa numeroista joista tulee ja päivämääristä ja monta kertaa yms.. vaikka täällä. Eilen 2 kertaa, maanantaina 2 kertaa, tänään 1 kerta tullut tähän mennessä.

        Tai sitten kopioin fonectalta KAIKKI niiden numerot ja laitan eston puhelimeen ladattavan ohjelman kautta. Hyvästi turhat puhelut ainakin jatopalin osalta.


      • Perseeseen Jatopal!
        Perseeseen jatopal kirjoitti:

        Päivittäin jaksavat soittaa,

        Voi helvetti että menee hermot niihin KENOPÄIHIN. Vois alkaa pitää tilastoa numeroista joista tulee ja päivämääristä ja monta kertaa yms.. vaikka täällä. Eilen 2 kertaa, maanantaina 2 kertaa, tänään 1 kerta tullut tähän mennessä.

        Tai sitten kopioin fonectalta KAIKKI niiden numerot ja laitan eston puhelimeen ladattavan ohjelman kautta. Hyvästi turhat puhelut ainakin jatopalin osalta.

        Yhden puhelun tehneet klo 11:00 aikoihin. Prkle!


      • Yli-Innokkuus
        Perseeseen Jatopal! kirjoitti:

        Yhden puhelun tehneet klo 11:00 aikoihin. Prkle!

        Tuli vaihteeksi soittoa heiltä!!


      • EX...
        Yli-Innokkuus kirjoitti:

        Tuli vaihteeksi soittoa heiltä!!

        Nyt hei hohhoh!! Asiahan on niin, että jos edes kerran viitsisit siihen puhelimeesi vastata ja kieltäytyä, niin ei niitä soittoja koko ajan tulvis! Tottakai firma yrittää tavottaa asiakkaansa! Ja P***A puhetta et tulis samasta numerosta useitaki kertoja päivässä. Max 2! Koska Aamuvuorolaiset ku kokeilevat aamupäivällä, ja iltavuoro ilalla(jos ei oo tavotettu). Itellekki tulee soittoja monta kertaa viikossa. Mut eipä toi häiritse ku ei vastaa jos ei pysty puhuu ja jos ei mitään tahdo sanoo sen. eikä heitä esim. luuria korvaan!! Iteppä olen tilaillut ja täytelly ties mitä kaavakkeita netissä yms... sieltähän ne numerotkin tulee!!Mistä myyjä voi tietää loppuiko akku vai onko tyyppi vaan idiootti! Ja kaiken lisäks on täysin älytöntä yleistää. Itelle on ainaki suurin osa soittajista ollu tosi ystävällisiä ja ymmärtäny ku kieltäydyn.


      • 1kyllästynyt
        EX... kirjoitti:

        Nyt hei hohhoh!! Asiahan on niin, että jos edes kerran viitsisit siihen puhelimeesi vastata ja kieltäytyä, niin ei niitä soittoja koko ajan tulvis! Tottakai firma yrittää tavottaa asiakkaansa! Ja P***A puhetta et tulis samasta numerosta useitaki kertoja päivässä. Max 2! Koska Aamuvuorolaiset ku kokeilevat aamupäivällä, ja iltavuoro ilalla(jos ei oo tavotettu). Itellekki tulee soittoja monta kertaa viikossa. Mut eipä toi häiritse ku ei vastaa jos ei pysty puhuu ja jos ei mitään tahdo sanoo sen. eikä heitä esim. luuria korvaan!! Iteppä olen tilaillut ja täytelly ties mitä kaavakkeita netissä yms... sieltähän ne numerotkin tulee!!Mistä myyjä voi tietää loppuiko akku vai onko tyyppi vaan idiootti! Ja kaiken lisäks on täysin älytöntä yleistää. Itelle on ainaki suurin osa soittajista ollu tosi ystävällisiä ja ymmärtäny ku kieltäydyn.

        Puhelin myynti pitäis laissa kieltää.aivan käsittämätöntä häiriköintiä,useita kertoja viikossa tulee jonkun moista yhteydenottoa kyseiseltä ammattikunnalta


      • Puhelinmyyjä
        1kyllästynyt kirjoitti:

        Puhelin myynti pitäis laissa kieltää.aivan käsittämätöntä häiriköintiä,useita kertoja viikossa tulee jonkun moista yhteydenottoa kyseiseltä ammattikunnalta

        Itse olen Jatopalilla töissä ja tuo puhelin on tietokoneessa kiinni joten siihen ei sen takia voi soittaa. Jos kiinnostaa valittaa niin jatopal.fi sivulta varmasti löytyy joku puhelinnumero mutta me emme itse voi päättää kenelle soitamme. numerot tulevat SMF rekisteristä meille ja tietokone syöttää niitä sitten. Ja tosiaan:

        Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
        0600 13404
        Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite. Ainoastaan palvelunumeroon ilmoitetut rajoitukset kirjautuvat puhelintarjonnan rajoitusrekisteriin.

        Siinä on teille jotka ette ymmärrä että eräät ihmiset tekevät vain työtään eivätkä vainoa teitä. Joten hyvät ihmiset järki käteen ennen kuin alatte päättömästi haukkumaan. Sen sijaan että alatte haukkumaan ja vuodattamaan surujanne voitte puhelinmyyjältä kysyä miten saa lopetettua nuo soitot. Tuo numero ja ohje lukee jokaisen työpisteen seinällä. Ei tarvitse kuin kysyä. Ja jos tosiaan vastaa siihen puhelimeen ja sanoo että ei kiinnosta niin sitten ei soitella uudelleen jos ei Sanoma magasines finland laita teitä uuteen rekisteriin. Siihen me taas emme voi vaikuttaa.


      • v*ttuuntunut
        Puhelinmyyjä kirjoitti:

        Itse olen Jatopalilla töissä ja tuo puhelin on tietokoneessa kiinni joten siihen ei sen takia voi soittaa. Jos kiinnostaa valittaa niin jatopal.fi sivulta varmasti löytyy joku puhelinnumero mutta me emme itse voi päättää kenelle soitamme. numerot tulevat SMF rekisteristä meille ja tietokone syöttää niitä sitten. Ja tosiaan:

        Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
        0600 13404
        Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite. Ainoastaan palvelunumeroon ilmoitetut rajoitukset kirjautuvat puhelintarjonnan rajoitusrekisteriin.

        Siinä on teille jotka ette ymmärrä että eräät ihmiset tekevät vain työtään eivätkä vainoa teitä. Joten hyvät ihmiset järki käteen ennen kuin alatte päättömästi haukkumaan. Sen sijaan että alatte haukkumaan ja vuodattamaan surujanne voitte puhelinmyyjältä kysyä miten saa lopetettua nuo soitot. Tuo numero ja ohje lukee jokaisen työpisteen seinällä. Ei tarvitse kuin kysyä. Ja jos tosiaan vastaa siihen puhelimeen ja sanoo että ei kiinnosta niin sitten ei soitella uudelleen jos ei Sanoma magasines finland laita teitä uuteen rekisteriin. Siihen me taas emme voi vaikuttaa.

        ja sinä vatipää et käsitä että jatopal ei ole asml jäsen:

        http://www.ssml.fi/jasenyritykset

        Oma numeroni on kyseisessä rekisterissä ollut jo monta kuukautta ja silti teiltä perkeleiltä taas tuli soitto, vaikka olen jo kertaalleen kieltänyt henkkoht koko firmaa soittelemasta! Liirumlaarumia on jauhettu moneen otteeseen, täyttä ajanhukkaa!

        ELI EI AUTA VAIKKA MITEN KOHTELIAS OLISI JA KYSELISI MITÄ PASKAA HYVÄNSÄ, EI LOPU SOITOT!!!

        Soittakaa vain, tiedätte soittaneenne, mulkut.


      • kettuuntunut
        v*ttuuntunut kirjoitti:

        ja sinä vatipää et käsitä että jatopal ei ole asml jäsen:

        http://www.ssml.fi/jasenyritykset

        Oma numeroni on kyseisessä rekisterissä ollut jo monta kuukautta ja silti teiltä perkeleiltä taas tuli soitto, vaikka olen jo kertaalleen kieltänyt henkkoht koko firmaa soittelemasta! Liirumlaarumia on jauhettu moneen otteeseen, täyttä ajanhukkaa!

        ELI EI AUTA VAIKKA MITEN KOHTELIAS OLISI JA KYSELISI MITÄ PASKAA HYVÄNSÄ, EI LOPU SOITOT!!!

        Soittakaa vain, tiedätte soittaneenne, mulkut.

        On syvimmästä päästä tuollainen duuni, itse ainakin vihaisin itseäni. Asia nyt on vaan niin että mulle ei soitella ja kysellä haluatko ostaa..!! Menen itse tai soitan jos tarvitsen jotakin. Yhdyn aikaisempaan, puhelinmyynti tulisi lailla kieltää. Tänne löysin kun itsekin ihmettelin että miksei soittanneseen nuemroon saanut yhteyttä. Oli pakko kuuklettaa ko. pulju. Numeron sain lopulta selvitettyä numeronetistä. "soititte numeroon joka ei ole käytössä" Olisinkin kertonut esittäydyttyään mitä mieltä olen tällaisesta toiminnasta jossa ihmisen yksityistä rauhaa tai työrauhaa rikotaan.


      • osa-aikamyyjä
        v*ttuuntunut kirjoitti:

        ja sinä vatipää et käsitä että jatopal ei ole asml jäsen:

        http://www.ssml.fi/jasenyritykset

        Oma numeroni on kyseisessä rekisterissä ollut jo monta kuukautta ja silti teiltä perkeleiltä taas tuli soitto, vaikka olen jo kertaalleen kieltänyt henkkoht koko firmaa soittelemasta! Liirumlaarumia on jauhettu moneen otteeseen, täyttä ajanhukkaa!

        ELI EI AUTA VAIKKA MITEN KOHTELIAS OLISI JA KYSELISI MITÄ PASKAA HYVÄNSÄ, EI LOPU SOITOT!!!

        Soittakaa vain, tiedätte soittaneenne, mulkut.

        Kyllähän tuo vuodatus varmasti helpottaa ja hyvä niin.
        Jos numero on oikeasti Robinson-rekisterissä, sanoo minun koneeni että numero on soittokiellossa, eikä anna soittaa. Eli ei täällä mitään puhelinluetteloa soitella läpi, vaan asiakasrekisteriä, joka on kyllä tarkistettu soittokieltorekisteristä. Toki meitä myyjiä on moneen lähtöön, eikä kaikki osaa aina ottaa asiakkaan palautetta oikealla tavalla.


      • Mikama
        Puhelinmyyjä kirjoitti:

        Itse olen Jatopalilla töissä ja tuo puhelin on tietokoneessa kiinni joten siihen ei sen takia voi soittaa. Jos kiinnostaa valittaa niin jatopal.fi sivulta varmasti löytyy joku puhelinnumero mutta me emme itse voi päättää kenelle soitamme. numerot tulevat SMF rekisteristä meille ja tietokone syöttää niitä sitten. Ja tosiaan:

        Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
        0600 13404
        Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite. Ainoastaan palvelunumeroon ilmoitetut rajoitukset kirjautuvat puhelintarjonnan rajoitusrekisteriin.

        Siinä on teille jotka ette ymmärrä että eräät ihmiset tekevät vain työtään eivätkä vainoa teitä. Joten hyvät ihmiset järki käteen ennen kuin alatte päättömästi haukkumaan. Sen sijaan että alatte haukkumaan ja vuodattamaan surujanne voitte puhelinmyyjältä kysyä miten saa lopetettua nuo soitot. Tuo numero ja ohje lukee jokaisen työpisteen seinällä. Ei tarvitse kuin kysyä. Ja jos tosiaan vastaa siihen puhelimeen ja sanoo että ei kiinnosta niin sitten ei soitella uudelleen jos ei Sanoma magasines finland laita teitä uuteen rekisteriin. Siihen me taas emme voi vaikuttaa.

        Hei!
        mulla on kokemuksia nyt useita ja eivät usko kun sanon, että en halua keskustella.
        Aloittavat yleensä näin: me haluamme palkita sinut kun olet ollut niin hyvä asiakas meille..
        Soittivat tietämättään toisistaan vuorokauden sisällä ja sama lirkutus molemmilta ..
        Soittaminen on järjestelmällistä ja häiritsevää.


      • JatopalinTyöntekijä
        v*ttuuntunut kirjoitti:

        ja sinä vatipää et käsitä että jatopal ei ole asml jäsen:

        http://www.ssml.fi/jasenyritykset

        Oma numeroni on kyseisessä rekisterissä ollut jo monta kuukautta ja silti teiltä perkeleiltä taas tuli soitto, vaikka olen jo kertaalleen kieltänyt henkkoht koko firmaa soittelemasta! Liirumlaarumia on jauhettu moneen otteeseen, täyttä ajanhukkaa!

        ELI EI AUTA VAIKKA MITEN KOHTELIAS OLISI JA KYSELISI MITÄ PASKAA HYVÄNSÄ, EI LOPU SOITOT!!!

        Soittakaa vain, tiedätte soittaneenne, mulkut.

        Ei Jatopal olekkaan jäsenenä vaan Sanoma Magazines Finland. Numerot tulevat Sanoma Magazinesilta tai A-lehdiltä. Joten jos et halua soittoja, tulee asiasta ilmoittaa Sanoma Magazines Finlandille ja/tai A-lehdille. Jatopal hoitaa vain soitot, ei rekistereitä. Joten kun ns. Robinson rekisteriin soitat, menee tieto Sanoma Magazinesille jolloin ei myöskään Jatopal soittele sinulle, koska Jatopal noudattaa Sanoma Magazinesin rekisteriä.

        Jatopal hoitaa tosiaankin vain soittelutyön, soittojärjestelmät ja asiakkaiden numerot ym. tulevat suoraan lehtitaloilta (SMF tai A-lehdet). Kannattaa siis alihankkijafirman (Jatopal) sijasta suoraan toimeksiantajaan (lehtikustantamo) päin olla yhteyksissä jos valituksen aihetta syntyy.


      • tyytyväinentyöhönsä
        Firma.. kirjoitti:

        Mikä on sellainen firma jonka numeroon soittaessa sanotaan että "numero ei ole käytössä" eipä voi olla puhtaita jauhoja pussissa! Jos siellä on nauhoite niin se kuuluisi olla tyyliin tämä on oy firma ab ja blaa blaa blaa..

        Tänään oli tullu puhelu tuosta numerosta 0451201570. Nyt siinä lukee ÄLÄ VASTAA.

        Kyllähän tuollainen provikkapalkka monesti saa tyrkyttämään vaikka asiakas sanoo ymmärrettävällä kelellä EI. Tuo kyrsii eniten.

        Olen kyllä puhunut muutaman asiallisenkin puhelinmyyjän kanssa mutta niitä on todella harvassa.

        Itse olen jatopalilla töissä ja meillä on ainakin sellainen periaate ettei pakkomyyntiä tehdä !

        Ja niitte jotka valittavat ettei pysty soittamaan takaisin suosittelen soittamaan numeropalveluun sieltä pitäisi löytyä aina silla numerolla että mihin firmaan se kuuluu ja sieltä saa sitten sen firman asiakaspalvelun numeron johon voi tehdä reklamaation jos puhelin myyjä on ollut epäasiallinen ja tosiaan ensoin kannattaa miettiä oliko vika ITSESSÄ vai ihmisessä joka koitti tehdä vain työtään.

        Minua kyllä ihmetyttää että miksi ihmiset jaksavat haukkua puhelinmyyjiä ? Mitä pahaa se kyseinen ihminen on sinulle tehnyt kun hän sinulle soittaa, koska on erittäin epätodennäköistä että sama ihminen soittaa sinulle uudestaan-.

        Jos et halua markkinointipuheluita. Kirjoita googleen robinson rekisteri ja soita sinne. Robinson on ainoa suomessa oikeasti toimiva markkinointi kielto ja se on kerrallaan kolme vuotta voimassa ja maksaa noin euron kun sinne soittaa..


      • herätkäähän nyt helvetti
        EX... kirjoitti:

        Nyt hei hohhoh!! Asiahan on niin, että jos edes kerran viitsisit siihen puhelimeesi vastata ja kieltäytyä, niin ei niitä soittoja koko ajan tulvis! Tottakai firma yrittää tavottaa asiakkaansa! Ja P***A puhetta et tulis samasta numerosta useitaki kertoja päivässä. Max 2! Koska Aamuvuorolaiset ku kokeilevat aamupäivällä, ja iltavuoro ilalla(jos ei oo tavotettu). Itellekki tulee soittoja monta kertaa viikossa. Mut eipä toi häiritse ku ei vastaa jos ei pysty puhuu ja jos ei mitään tahdo sanoo sen. eikä heitä esim. luuria korvaan!! Iteppä olen tilaillut ja täytelly ties mitä kaavakkeita netissä yms... sieltähän ne numerotkin tulee!!Mistä myyjä voi tietää loppuiko akku vai onko tyyppi vaan idiootti! Ja kaiken lisäks on täysin älytöntä yleistää. Itelle on ainaki suurin osa soittajista ollu tosi ystävällisiä ja ymmärtäny ku kieltäydyn.

        Tää on totta. Siis jos sä selvästi kieltäydyt niin kyllä sieltä laitetaan että olet kieltäytynyt ja sitten ainakaan sen listan osalta puheluita ei tule. Ja kun lista käydään loppuun niin pitää olla 6H väliä ennen kun sen saa uudestaan läpi soittaa. Ja toi Robinson rekisteri eli puhelintarjonnan rajoitus palvelu toimii ja jatopal sitä noudattaa myös. Sinne vaa puhelu ja sitte siinä ehkä kuulaus pari kestää ja sen jälkre ei 3 vuoteen mitään puheluita tul. Ja ei se niide. Ihmisten syytä siellä ole että sulle soitetaa , ne vaan soittaa listaaitä on käsketty soittamaan


    • Junderi

      Jatopal on tosi hyvä työpaikka itte oon ainaki tykänny tosi paljon. Palkka on normii parempi itellä 15-20e tunti ja ilmapiiri on kohdallaan kyllä.. kannattaa mennä.

      • huoh.

        Hyvät ihmiset, itse olen myös työskennellyt kyseisessä firmassa muutama vuosi sitten. En väitä että puhelinmyyjän työ olisi mitenkään hohdokasta, mutta kyseisessä firmassa ei ole mitään vikaa! Kuten jo aikaisemmasta viestistä tuli ilmi, niin Jatopal (kuin muutkin lehtitalot) saavat asiakastiedot esim SMF:ltä tai A-lehdiltä, joka tarkoittaa sitä että asiakaskunta on vanhoja lehdentilaajia. Ei siellä mistään puhelinluettelosta niitä nimiä arvota!
        Ja vastaamatta jättäminen on varma tapa saada uusi puhelu lähipäivinä. JA kun vastaat, eikä ole aikomustakaan tilata yhtään mitään, voi asian esittää ystävällisestikin. Miettikää itse jos olisitte puhelinmyyjiä, soitat n. 150 puhelua päivässä ja niistä 50 lyö luurin korvaan, 50 haukkuu sinut pystyyn ja loput ei vastaa. Eihän yksikään puhelinmyyjä soita kenellekään ärsyttäkseen toista. Harva ajattelee numeroasi näpytellessään että "JES! Häiritsenpä tässä vielä yhtä ihmistä lisää, toivottavasti pilaan hänenkin päivänsä!" Päinvastoin, hän tekee vain ja ainoastaan työtään. En usko että te jotka niin täällä valitatte olisitte itsekkään valmiita kuuntelemaan 8h päivässä, 5 päivää viikossa sitä, kuinka moraalittomia olette kun teette työtänne. HERÄTKÄÄ PAHVIT!


    • Kanattaa

      Kanattaa!!! Joskus kukottaakin, mutta enemmän kyllä kanattaa!!!

      • ärsyttää...

        Saavatkohan myyjät provikat sen mukaan kuinka moneen numeroon ovat soittaneet?
        Jatopalin numerosta soitettiin ja kun vastasin, puhelu katkaistiin heti - näin pystyy
        soittamaan useampaan numeroon eikä tarvitse jaaritella hankalien asiakkaiden kanssa.


      • Hitleri
        ärsyttää... kirjoitti:

        Saavatkohan myyjät provikat sen mukaan kuinka moneen numeroon ovat soittaneet?
        Jatopalin numerosta soitettiin ja kun vastasin, puhelu katkaistiin heti - näin pystyy
        soittamaan useampaan numeroon eikä tarvitse jaaritella hankalien asiakkaiden kanssa.

        Hei tee mulle palvelus. Ajattele päälläs äläkä perseelläsi. Ei todellakaan missään firmassa voi tulla liksa soittojen mukaan vitun aasi.


      • Hitleri kirjoitti:

        Hei tee mulle palvelus. Ajattele päälläs äläkä perseelläsi. Ei todellakaan missään firmassa voi tulla liksa soittojen mukaan vitun aasi.

        Taas tuli soitto Jatopalilta. On se nyt kumma kun soittavat niin usein, edellinen soitto tuli nimittäin neljä viikkoa aikaisemmin, silloinkin vastasin etten tilaa. Olen ollut itsekin lehtimyyjänä, ja siinä firmassa nyt sentään noudatettiin jonkunlaista kolmen kuukauden soittotauko -systeemiä. Ihmeellistä tuo Jatopalin toiminta. Kaksi kertaa olen heiltä 4-5 kuukauden pätkän tilannut, niin nyt olen kerran kuussa soittelun uhri.


      • Miettikää vähä
        micke908 kirjoitti:

        Taas tuli soitto Jatopalilta. On se nyt kumma kun soittavat niin usein, edellinen soitto tuli nimittäin neljä viikkoa aikaisemmin, silloinkin vastasin etten tilaa. Olen ollut itsekin lehtimyyjänä, ja siinä firmassa nyt sentään noudatettiin jonkunlaista kolmen kuukauden soittotauko -systeemiä. Ihmeellistä tuo Jatopalin toiminta. Kaksi kertaa olen heiltä 4-5 kuukauden pätkän tilannut, niin nyt olen kerran kuussa soittelun uhri.

        Jatopal ei itse tiedä ketä soittoon tulee koska soitto listat tulee suoraan sanimalta tai a-lehdiltä soittajien koneelle. Eli jos haluatte joitain syyttää soittojen tiheydesta syyttäkää lehtitaloja jotka numerot antavat soitto firmoilleen ja firmat taas antavat ne soittajilleen.


    • Jalmari Finne

      Kaikki nämä Jatopalia kehuvat ja puolustavat puheenvuorot täällä ovat Jatopalin itsensä tekemiä!

      Mulla on kaveri duunissa siellä ja on kertonut hakevansa koko ajan uutta duunia, kun ilmapiiri siellä on todellakin surkea ja palkkakin huono. Esimiehet painostavat koko ajan ja sanktiota pukkaa jos ei tavoitteisiin ehdi. Hirveä ruuvi hanurissa koko ajan. Tämä on kuulema normaalia näissä puhelinmyyntifirmoissa. Niihinhän pääsee kuka tahansa, joka osaa käyttää puhelinta, siksi toimintakin on joskus ala-arvoista. Työntekijöiden perehdytys kestää vain n. 10 minuuttia!

      MIettikääpä, ennen kuin menette näihin firmoihin.

    • .

      Itekkin olen ollu jatopalilla töissä ja voin kyllä sanoo, että se koulutus kestää hiukan enemmän kun vaan se kymmenen minuuttia. Ja en sitten tiiä että millanen meininki muissa toimipisteissä on, mut siellä missä ite olin töissä oli kyllä tosi rento meininki ja ei kyllä pomotkaan mitenkään painostanu vaikka en ihan mitään kauheen monii tilauksia päivässä saanukkaan.

    • Atome

      Jatopalissa on tosi jees olla, sain itse ainakin koko päivän mittaisen koulutuksen, en oo kuullut että kukaan olis päässyt siellä lyhyemmällä. Ikinä ei ole nipotettu mistään, jengihän viihtyy Jatopalissa kun siellä on niin iilmapiiri ja onnistumiset palkitaan. Oon kaverieni kanssa vertaillut myös muiden alan firmojen palkkoja, Jatopalissa maksetaan ylivoimaisesti eniten. Esim. Me Naisien lyhyestä tilauksesta saa saman kuin muiden paikkakunnan yritysten PITKÄN tilauksen myymisestä.Ja tiedoksi: tämä viesti ei ole "jatopalin itsensä tekemä" kehu, ihan vaan harmitti, kun niin hyvää firmaa kateelliset panettelee. Kaipa sekin kertoo jotain, että jaksan minäkin tämän kirjoittaa. Hei käykää Jatopalissa tutustumassa, sillähän pääsette epäluuloista, näette palkkataulukon jne. Just röökillä juteltiin parin jatopalilaisen kanssa, että olipa hyvä että löydettiin tähän firmaan. Kaikki ollaan nähty aika paljon muita...

    • lilliputtitili

      mahtia

    • Totuus ja Torvi

      Eniten tästä Jatopalista kertoo se, että nämä mukamahtavat esimiehet ovat ilmeisesti niitä, jotka täällä ko. Jatopalia kehuskelee. Mietitäänpä, kuinka moni työntekijä ihan oikeasti käy täällä ja tällaisessa ketjussa kehuskelemassa esimiehiään heti, kun joku arvostelee ko. yritystä. Sattumaako ?

      Nämä ovelat esimiehet haluavat vain uusia työntekijöitä alaisikseen raatamaan HEILLE provisiota. NIIN.. LÄPINÄKYVÄÄ !!

      IHAN YSTÄVÄN NEUVONA: ÄLÄ vaan hae JATOPALILLE, vaan MENE
      MEDIAPEXILLE.

      • totta tosiaan

        Kiinnittäkää myös huomiota kehuskelijoiden viesteissä esiintyviin ja selvästi tekemällä tehtyihin kirjoitusvirheisiin. Ollessaan totta, olisi tuo jo niin läpinäkyvää ja lapsellista, että työnhaussa tällaisen keskustelun alainen yritys kannattaisi jo tuostakin syystä kiertää kaukaa.

        Nämä kirjoittelijat eivät ymmärrä, mikä vahinko yrityksen imagolle tuleekaan tuollaisista manipuloivista kirjoituksista. Täällä ne ovat peilikuvana yrityksen kasvoista ja kukaan ei niitä ikinä tule poistamaan.


      • Krääsäm

        Totuus ja Torvi, taidat olla Mediapexin esimies.... :)


      • TAAS idioottei

        Hei totuus ja torvi !

        Taidat olla oike torvi ! Jos Mediapexiä kehut. Siellähän heitetään porukka saman tien pihalle jollei myy jtn tyyliin 50 kauppaa päivässä.. ja siellähän ei muuta tehäkkää ku lueta hirvee litanja ja jos sitä ei suostu kuuntelee ni soitetaa uusiks.. ja laitetaan pakolla tulee.. Ja nauhotetaan puhelut kertomatta siitä asiakkaalle !! Näin ainaki ennen tehtii..

        Jatopalilla saa keskustella asiakkaan kanssa ja mitään ei väkisin laiteta tulee.. Ja mää oon ainaki vaa työntekijä.. tairat itte olla mediapexin joku pomo ku kuullu ainakaan keneltkää työntekijält tai no useinmite entiselt työntekijält mtn hyvää siit lafkast !!


      • fgjhj

        Joo Mediapexille ei tosiaan kannata mennä koska siellä on IHAN PASKA palkka. Jatopalist ei oo kokemusta mut se kuulostaa vitusti paremmalt paikalt. Mut mediapex on paska


    • puppua potaskaa

      Tällä yrityksellä on myös tapana kirjoittaa perättömyyksiä kilpailijoistaan. He esiintyvät entisenä "paskafirman" myyjänä joka on siirtynyt "paratiisiin nimeltä jatopal".

      Toivon että joku yrityksen sisältä lukee tämän viestin: Muuttakaa taktiikkaa!

    • Sonja_89

      Jokaisella on tietysti oma mielipiteensä asioista, on ihmisiä mitkä vihaavat lehtimyyjiä ja niitä ihmisiä jotka mielellään tilaavat lehtiä puhelimitse. Ja ne jotka täällä haukkuvat puhelinmyyjät alimpaan helvettiin ja ne soitot muka häiritsevät niin paljon, niin tuskin se täällä valittaminen ainakaan asiasta auttaa. Vaan sitten pitäis itse ottaa se puhelin käteen ja ottaa se markkinointikielto Robinsonilta tai ottaa yhteyttä lehtitaloihin ja pyytää sieltä sitte että ei soiteta enään.

      Ja itse voin kyllä omalta kohdaltani kehua ainakin Porin Jatopal toimistoa, mukava esimies ja myös ns. isommat pomot joita olen päässyt tapaamaan tai ollut edes puhelimitse yhteydessä. Ja nyt sanon että en ole ikinä ennen ollut missään puhelinmyyjänä ja ennen kesäkuuta olin joskus sanonutkin että musta ei ainakaan ikinä puhelinmyyjää tule, mutta Jatopalin työhaastatteluun eksyessäni päätin kokeilla. Ja yllätyklsekseni olen tykännyt tästä hommasta :) Muita puhelinfirmoja en tosiaan mitenkään tunne enkä niitä ala arvostelemaan, koska omaa kokemusta ei tosiaan ole..juttuja olen kuullut kyllä kaikenlaista mutta kuulopuheet jääköön omaan arvoonsa.

      Rekisterit johon tosiaan soitamme tulevat SMF:ltä tai A-lehdiltä että me ei pystytä vaikuttamaan siihen jos teidät ollaan moneen eri rekisteriin laitettu ja useita soittoja tulee päivässä. Ja meillä ainakin soitellaan sellasille ihmisille jotka ovat joskus tilanneet lehtiä eli numero löytyy sen takia SMF:n tai A-lehtien rekisteristä. Mutta helpommin meistä tosiaan eroon pääsee kun vastaa puhelimeen ja sanoo ei. Kun se että jättää vastaamatta tai lyö luuria korvaan. Tosiaan mekin yritämme vaan tehdä töitä että ansaitsisimme rahaa, emme tosiaankaan vainotaksemme teitä.

      Ja koulutus mulla ainakin kesti kokonaisen päivän, vaikka myynnin ammattitutkinnon olenkin suorittanut enkä kyllä lyhyen työkokemukseni aikana lyhyempää koulutusta ole nähnyt.

      Mutta tosiaan jokaisella on oma mielipiteensä jokaiseen asiaan. Ja meitä ihmisiä on jokaiseen junaan että meitä puhelinmyyjiä kuin teitä asiakkaitakin on erillaisia.

      Mutta jos joku on edelleen Jatopaliin töihin menosta niin voin omasta puolestani ainakin suositella lämpimästi.

      Ja kiittää haluan kaikkia ihania asiakkailtani joilta olen puhelun päättyessä saanut kehuja ja kiitoksia, joko kauppaan päästyä tai ilman kauppaa. Ja pahoittelenu esittää niille joille olen soittanut ja teillä on ollut markkinointikielto ja meillä sitä ei ole näkynyt(vaikka jo puhelimessa pahoittellut olenkin).

      Terveisin puhelinmyynnistä nauttiva, koska jokainen asiakas ja päivä on varmasti erilainen :)

    • Ken kokee, se näkee

      Huomaa, että tänne Jatopalia käsittelevään keskusteluun eksyy toisten puhelinmyyntiyritysten omistajia/esimiehiä suosittelemaan omaa firmaansa. Aika alhaista toimintaa. Eikö esim. Mediapex, joka tunnetusti on muita huonompi palkanmaksaja, saa muuten työntekijöitä?
      "totta tosiaan" ja "puppua potaskaa" = ilmeisesti sama kirjoittelija. Ai onko Mediapexin edustaja, ai onko... Noloa ja läpinäkyvää... Maksaisivat hyvää palkkaa niin kuin meille jatopalilaisille maksetaan ja parantaisivat työilmapiiriään, niin ei tarvitsisi täällä selitellä. Itse olen ollut Jatopalissa töissä nyt 8 vuotta, enkä häpeä työtäni, olen päinvastoin siitä ylpeä ja olen nauttinut tehdä töitä kyseisessä yrityksessä.

      • =)

        Ja missähän päin olet sen 8 vuotta ollut ?Mieti ennen vastausta tarkkaan =)


    • romomo

      ite oon ollu porvoon jatopal oy ssä töissä ja voin sanoo että ihan paska paikka oli... rahaa ei saa juur mitää, tuntipalkkaa ei oo vaan saa aina sen verran palkkaa mitä on myynny. hyvä kun päivässä sai myytyä yhden tilauksen. ja sitten vielä TOSI ärsyttävä nais- puolinen henkilö "pomona" firmassa. Pissi noussu hattuu...

      • tyytyväinen

        Puhelin myynti on ammatti jonka oppii tekemällä.. Tilausten saanti kasvaa jokaisella yksilöllisesti.. ei tietenkään voi olettaa että heti ekana päivänä tekee miljoona kauppaa vaan hiljaa hyvä tulee..


    • iloinen duunari

      Mie oon ollut ja olen siis edelleen jatopalilla ja ei voi kuin kehua hyvää työpaikkaa! Ansioni on noussut n.50€ tunti muut edut esim. asuntoetuna firma maksaa puolet vuokrasta jotta en lähtisi firmasta! Lisäksi talo tarjoo lauantaisin ravintolaillan siis ilmaiset fiinat! Viikolla tietenkin ruoka ja kahvi ilmaista!Kerran vuodessa kaksi viikkoa etelässä firman piikkiin muita pikku etuja joita en nyt edes viitsi luetella! Joten suosittelen!

    • pomppis123

      Iloinen duunari... paljonko saat palkkaa firmasta?
      Tai muita Jatopalin työntekijöitä palstalla?

    • Kyöstisika

      Mä taidan tunnistaa sut romomo, mäkin olen Porvoon Jatopalissa ollut töissä nyt kesän lopusta saakka. Miks lopetit? Sä olisit nopeesti oppinut homman. Olit vain pari päivää. en mäkään ekana päivänä saanu heti tilausta. Mä oon silti sielä vieläkin. Sellasetkin siel saa myytyä hyvin, jotka ei ees puhu hyvää suomee, et sä niitä tyhmempi kai oo? Mä oon Jatopalista saanut paremmin kuin Porvoon Lidlistä ja parista muusta paikasta. Riittää kun myy yhden tilauksen tunnissa. Mä oon myynyt noin kaksi tilausta tunnissa, joten tienaan n.14-24 e tunnissa riippuen lehdestä. Porvoossa on mies pomona Jatopalissa kait, sä varmaan tarkoitat naisella jotain muuta tyyppiä? Soittaminen on kyl välil aika tympeää, kun osa asiakkaista on niin huonotuulisia.

    • yyyyyyyyyyyyyyy

      Sain tänään puhelun Jatopal Oy:stä johon erehdyin maksamaan. Tarjosivat ensin Apu tai Tuulilasi lehteä jonkin juhlapäivänsä kunniaksi siten, että he olisivat maksaneet minulle nuo muutamat numerot. Tässä vaiheessa tiedustelin, että olisiko tämä todella minulle minulle täysin ilmaista ja sitoutuisinko tilauksella johonkin jatkotilaukseen, niin heppu linjan toisessa päässä toisti, että he maksavat nämä numerot ilman mitään naimisiinmenopakkoa jatkotilausten kanssa. Keskustelun edetessä he tarjosivat vielä jotain lisäoptioita eikä tässä vielä kaikki tyyliin. Keskustelun päätteeksi he kertoivat, että nämä heidän maksamansa numerot saadakseni minun olisi pitänyt tilata muutaman kuukauden jakso valitsemaani lehteä muutaman kymmenen euron hintaan. Kysyin tässä vaiheessa uudestaan, että olisiko tämä hänen mielestään minulle ilmaista, jos juotuisin maksamaan tuon muutaman kymmenen euron maksun. Sälli vastasi minulle, että siksi hän ei väittänytkään tämän koskaan olevan ilmaista, vaan heidän maksavansa minulle nämä valitsemani lehden ilmaisnumerot. Kun en suostunut maksamaan tuota pyydettyä summaa niin minulle iskettiin luuri korvaan.

      Kummallista toimintaa. Mielestäni tämä yritys ei toimi ainakaan hyvien tapojen mukaisesti.

    • lars!

      onko tuntipalkka tosiaan siis 14-24e, jolloin 8h työvuoro = 8x 20= 160e ja kuukauden päivät 22x160= 2120e tjsp päässälaskettuna

    • turhautunut123

      Älkäää ihmiset tuomitko työtä tekeviä nuoria, heillä ei ole välttämättä mitään muuta vaihtoehtoa kuin mennä puhelinmyynti firmaan töihin ja todellakin saamme kuunnella sitä haukkumista tunnin sisällä moneen otteeseen, ja sitä että "minulla on suoramarkkinointi kielto, älkää soitelko minulle jne...
      Itse olin kuulema maailman pahin vihollinen kun soitin yhdelle miespuoliselle henkilölle, haukkui ihan pystyyn mutta lopulta kun itselläni meni hermot oli pakko sanoa että opiskelen 8 tuntia päivässä yritän tienata rahaa jollakin tavalla ja sattumoisin puhelinmyynti on ainoa josta saan tienattua suht koht hyvin ja työajat on joustavat jotka sopivat päivääni.
      Kyllä herra sitten tajusin mitä minä teen elääkseni, ja ymmärsi asia, sain sitten "myytyä" hänelle kysyisen tuotteen.
      Mutta te hyvät ihmiset jotka halveksutte puhelinmyyntiä, on joillekkin ainoa valinta ja se on henkisesti raskasta!!! Miettikää ennen kuin alatte huutamaan sinne puhelimeen!

    • Älämenejatopaliin

      Toi jatopal Oy on ihan perseestä kuulemma. Kaveri oli Helsingin toimistossa talvella ja lähti vetään tokalla viikolla kun paikka täynnä spurguja ja palkka todella epämääräinen, lopulta ei edes saanut palkkaa tehdyistä myynneistä. Puhelinmyynti on epäkunnioitettua ja syystäkin...

    • utelias12345

      onkohan hyvä yhtiö?

    • Provikat taskuun

      Ei siellä mitään spurguja ole,sellaisia ei töihin oteta.Toiset tienaavat provikkahommissa,toiset eivät.Kyse on siitä,miten hallitset työsi.Koskaan ei myyntihommissa pidä odottaa mitään tuntipalkkoja,oikea ammattilainen haluaa vain provikan,koska pohja tiputtaa kokonaisansiota.

      Kaikki eivät sovellu myyntihommiin,se on näin.Itse olen myynyt muita tuotteita,en koskaan lehtiä ja paras kuukausiansioni on ollut 5100 euroa.

    • jatopal o ja y

      tienaan 10milj vuodes kyseises fimas!

    • onnittelen sua

      ihan hyvä ku niiden liikevaihtokaan ei ole edes milliä.

    • Ystävällisyys auttaa

      Minulle on soitettu joskus Jatopalista. Kuultuani mistä on kyse, vastasin kohteliaasti ja ystävällisesti, että en voi tilata enkä ostaa yhtään mitään. Syyksi ilmoitin, että budjettini ei anna siihen mahdollisuutta. Puhelun aikana muistin oman poikani olleen joskus puhelinmyyjänä. Hänen kertomansa kokemukset muistin ja ymmärsin tässä tilanteessa, että nyt kanssani puhunut henkilö oli toimeentulonsa ja leipänsä eteen tekemässä samanlasta työtä. Siksi halusin hänen saavan ystävällisen vastauksen ja halusin kertoa rehellisen ja suoran tiedon miksi en voi nyt tilata mitään.
      Ystävällinen, suora ja rehellinen vastaus ei maksa antajalleen mitään, mutta on kullanarvoinen saajalleen.
      Kun siis puhelinmyyjä soittaa sinulle, vastaa hänelle rehellisesti ja ystävällisesti. Hänkin tekee työtään varmasti vilpittömästi muita palvellakseen.

      • Atopiaa

        Jep jep. Tyonantaja kuitenkin kokenut luuseri,,,, Jaakko, Jaakko. Vielako olet Kirsin ja Matin talutusnuorassa... Heh heh!


    • 16+12

      väärä virma. nimi vaan hämää. ei liity tähän ketjuun. tutki ennen ku tulukutat.

    • virta6

      Minulle tuli kanssa tuossa muutama viikko sitten puhelu Jatopalilta. Soittajan etunimi taisi olla Daniel. Täytyy sanoa että poika oli kyllä oikealla alalla töissä. Todella mukava ja häntä oli kiva kuunnella. Tilasin häneltä lehden totta kai, koska tarjous oli hyvä. Ja myyjä oli kohtelias ja kertoi reilusti tarjouksen, eikä lupaillut olemattomia.

    • virta6

      ja peruutan sen heti kun tilausvahvistus tulee! haahaa!

    • ex-jatopali

      AIVAN VITUN PASKA DUUNI PAIKKA, ÄLKÄÄ MENKÖ !!!

    • Jatopal on jees!

      Hyvä duunipaikka! Olen ollut nyt kaksi kuukautta ja hyvin menee täällä. Paremmin olen ansainnut kuin toisissa puhelinmyyntifirmoissa aiemmin, tuntipalkkani on 12-15 euroa ollut sen jälkeen kun opin homman parissa päivässä.

      En ymmärrä näitä valittajia täällä, ei tarvitse kuin tehdä työt ohjeiden mukaan, niin hommat toimii. Aina on näitä huonosuomi ISOT KIRJAIMET tyyppejä, jotka ei kestä työtä päivää paria missään ja heti ollaan syyttämässä muita kun ei pärjätty,

      Ahkerat pärjää kaikkialla, laiskat ruikuttavat.

    • Pettynyt vastaaja

      Tämän firman puhelinmyyjä löi äsken luurin korvaani kun ilmoitin, että mikään hänen tarjoamistaan lehdistä ei minua kiinnosta. Käytöstapoja pitäisi olla myös heillä. Yhden epäkohteliaan vuoksi menee maine kaikilta puhelinmyyjiltä.

    • rikolisjärjestö

      paska paikka ei maksaa edes palkka kusetus koko firmaa oikeuteen kauttaa pitää varmaan pyytää palkaanmaksuuu prkl

    • Jani62

      AIVAN VITUN PASKA TYÖPAIKKA!!!!!

    • ahahahahahahaaaahahahah

      Mitä on vitun paska? Paskaako vittu vai omistaako vittu paskaa?

    • Terhi789

      jatopal EI maksa palkkojaan oikeen, huijaavat joka palkkapäivä ja ilmapiiri on surkea ja työ erittäin masentava ja materiaalit loppuun soittetuja.

    • E54milia

      Jatopal Oy :ta tuli äsken soitto ja kun en suostunut mihinkään, niin kaveri tokas että: Hyvää Joulua ja löi luurin kiinni???
      Kylläpä oli epäkohteliasta toimintaa, saisivat hävetä!!

    • Jenzkuu

      ÄLKÄÄ MENKÖ TÖIHIN JATOPALIIN, MAAILMAN PASKIN DUUNI PAIKKA!!!!!

      • opettelekirjoittamaan

        Duunipaikka on yhdyssana...


    • Konkkaronkka123

      Konkurssiin meni.

    • Tonionkusipää

      Ha-Ha Toni, 20 vuotta ja alas meni xD

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe