Peniksessä finni

apuva123456

Joo elikkä huomasin yksi päivä että mulla on finni peniksen varressa sit ajattelin puristaa sen pois jonka jälkeen tuli pieni punainen pallo siihen ja sit siinä tuntuu kova pallo sisällä... En ole harrastanut vielä seksiä joten eihän minulla voi olla mitään sukupuolitautia? Vastatkaa nopeasti! Kiitos

71

47533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kale Tarvanainen

      ...kondyloma? Voi tulla, jos oot sorkkinu likaisilla sormilla vehkeitäsi. Kyllä tuolla julkisissa ovenkahvoissa tms. on ties mitä pöpöä joten käsihygienia on ehdottoman tärkeää. Kunhan ei nyt Aidsia puskisi päälle ainakaan...

      • EDELLISTÄ!"

        Ei ole mitään sukupuolitautia, ei todellakaan. Älä missään nimessä usko edellä kirjoittanutta henkilöä, joka ei tiedä asioista mitään. Sukupuolitaudit eivät tartu ovien kahvoista. Asiaan... väittäisin, että kyseessä on normaali karva, joka on kasvanut sisäänpäin. Näyttää samalta kuin punainen finni, mutta puristamisen jälkeen ei häviä mihinkään. Ei ole mitenkään vaarallinen tai mitään. Häviää varmaankin muutaman päivän sisällä.


      • ............
        EDELLISTÄ!" kirjoitti:

        Ei ole mitään sukupuolitautia, ei todellakaan. Älä missään nimessä usko edellä kirjoittanutta henkilöä, joka ei tiedä asioista mitään. Sukupuolitaudit eivät tartu ovien kahvoista. Asiaan... väittäisin, että kyseessä on normaali karva, joka on kasvanut sisäänpäin. Näyttää samalta kuin punainen finni, mutta puristamisen jälkeen ei häviä mihinkään. Ei ole mitenkään vaarallinen tai mitään. Häviää varmaankin muutaman päivän sisällä.

        tai olisko kyseessä jonkinlainen rasvapatti, ei siis finni.


      • apuva1234566
        ............ kirjoitti:

        tai olisko kyseessä jonkinlainen rasvapatti, ei siis finni.

        kiitos kaikille :) patti on hävinnyt...


      • -aknelija-
        apuva1234566 kirjoitti:

        kiitos kaikille :) patti on hävinnyt...

        Kyllä niitä finnejä joskus alakertaankiin eksyy, mulla niin käynyt kahdesti. Ikävän tuntuisiahan ne on.


      • vitminsss
        -aknelija- kirjoitti:

        Kyllä niitä finnejä joskus alakertaankiin eksyy, mulla niin käynyt kahdesti. Ikävän tuntuisiahan ne on.

        Itselläni on ympäri siitintä ja kivespusseja finnin tapaisia näppylöitä. Olen vielä neitsyt joten tuskin mikään herpes on iskenyt? Onko kenelläkään muulla samanlaista vaivaa?


      • hyviä neuvoja
        vitminsss kirjoitti:

        Itselläni on ympäri siitintä ja kivespusseja finnin tapaisia näppylöitä. Olen vielä neitsyt joten tuskin mikään herpes on iskenyt? Onko kenelläkään muulla samanlaista vaivaa?

        kyllä finnejä voi tulla sinne penikseen ja kiveksiin kuten myös peppuun/vakoonkin. ei se sen kummempi ihoalue ole kuin esim kasvoissakaan.
        muits pesu haalealla vedellä ja miedolla saippualla.kuivaaa kevyesti PAINELLEN-ei hankaten. muits myös vaihtaa pyyhe usein. aknealuetta voi puhdistaa puhdistusaineeseen kostutetuilla pumpulitupoilla ihan kuin kasvoistakin. esim clearacil käy hyvin. muista myös vaihtaa alusasua päivittäin ja muutenkin aina kun esim hikoilet esim urheilun/treenien tms jälkeen.


      • Juupaelis juu
        vitminsss kirjoitti:

        Itselläni on ympäri siitintä ja kivespusseja finnin tapaisia näppylöitä. Olen vielä neitsyt joten tuskin mikään herpes on iskenyt? Onko kenelläkään muulla samanlaista vaivaa?

        Ne on niitä ns. "helmipapuloita" joista ei ole minkään laista haittaa


      • Oletko aivan varma?
        EDELLISTÄ!" kirjoitti:

        Ei ole mitään sukupuolitautia, ei todellakaan. Älä missään nimessä usko edellä kirjoittanutta henkilöä, joka ei tiedä asioista mitään. Sukupuolitaudit eivät tartu ovien kahvoista. Asiaan... väittäisin, että kyseessä on normaali karva, joka on kasvanut sisäänpäin. Näyttää samalta kuin punainen finni, mutta puristamisen jälkeen ei häviä mihinkään. Ei ole mitenkään vaarallinen tai mitään. Häviää varmaankin muutaman päivän sisällä.

        "Sukupuolitaudit eivät tartu ovien kahvoista."

        Voivat periaatteessa tarttua.

        "Herpesvirustartunta voi levitä myös herpesrakkuloiden sisältämän nesteen välityksellä, esim. niin, että itse siirtää sormillaan herpeksen omasta alapäästä silmään."

        "Koska herpes tarttuu ainakin / erityisen "helposti" oireisessa vaiheessa on kondomin käyttö vakisuhteessakin on silloin järkevää ja perusteltua."

        Lähde: http://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/151/sukuelinherpes


        Teoriassa jos herpesrakkuloiden neste jää vessan oven kavaan, niin seuraava voi saada nestettä sormiinsa ja siirtää sen omaan vehkeeseensä.


      • Juososjd
        apuva1234566 kirjoitti:

        kiitos kaikille :) patti on hävinnyt...

        Mulla on samanlainen patti jo ollu pari paivaa kauan sulla oli ja hoisikko sita millään lailla


      • Anonyymi
        ............ kirjoitti:

        tai olisko kyseessä jonkinlainen rasvapatti, ei siis finni.

        Mul on ollujo 2viikkoo eikä lähe ja vituttaaku kokoaja tuntuu


      • Anonyymi
        vitminsss kirjoitti:

        Itselläni on ympäri siitintä ja kivespusseja finnin tapaisia näppylöitä. Olen vielä neitsyt joten tuskin mikään herpes on iskenyt? Onko kenelläkään muulla samanlaista vaivaa?

        Mä uskoisin sun syynäävän vehkeitäsi liian tarkalka luupilla. Sellasia ob kaikilla munissansa, ei ne siloset ole. Eikä ne ole näppyjä. Tervemenoa vaan riemurinnoin mihin ikinä maailna sua johdattaa.


      • Anonyymi
        hyviä neuvoja kirjoitti:

        kyllä finnejä voi tulla sinne penikseen ja kiveksiin kuten myös peppuun/vakoonkin. ei se sen kummempi ihoalue ole kuin esim kasvoissakaan.
        muits pesu haalealla vedellä ja miedolla saippualla.kuivaaa kevyesti PAINELLEN-ei hankaten. muits myös vaihtaa pyyhe usein. aknealuetta voi puhdistaa puhdistusaineeseen kostutetuilla pumpulitupoilla ihan kuin kasvoistakin. esim clearacil käy hyvin. muista myös vaihtaa alusasua päivittäin ja muutenkin aina kun esim hikoilet esim urheilun/treenien tms jälkeen.

        Tähän finniasiaan. Se johtuu syömisistäsi. Neuvon sinua syömään näin: aloita aamusi lasillisella raikssta vettä.
        Sitten hedelmiä sen verran kuin tuntuu hyvältä. Tässä välissä leet keittänyr KAURALESEpuuron. Huitase se naanariin, tää on juurikin se joka vie sun finnit ja samalla kolesterolin pöntöstä alas. Ok ja normi ruoka, ei ranskalaisia pottuja, ei sipsejä, ei kokisra, ei namuja, ei, mutta mitä sä SAAT syödä: kalaa, salaattia, kanaa, perunoita, porkkanaa, lanttua, sipulia, leipää, jùustoa, kinkkua, normiruokaa, EI hampurilaisia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        -aknelija- kirjoitti:

        Kyllä niitä finnejä joskus alakertaankiin eksyy, mulla niin käynyt kahdesti. Ikävän tuntuisiahan ne on.

        Hyvä että löysin tän keskustelun :-)


      • Anonyymi
        EDELLISTÄ!" kirjoitti:

        Ei ole mitään sukupuolitautia, ei todellakaan. Älä missään nimessä usko edellä kirjoittanutta henkilöä, joka ei tiedä asioista mitään. Sukupuolitaudit eivät tartu ovien kahvoista. Asiaan... väittäisin, että kyseessä on normaali karva, joka on kasvanut sisäänpäin. Näyttää samalta kuin punainen finni, mutta puristamisen jälkeen ei häviä mihinkään. Ei ole mitenkään vaarallinen tai mitään. Häviää varmaankin muutaman päivän sisällä.

        Akne johtuu siitä kun sappi ei tule ulosteen mukana ulos kuten pitäisi... se on siis rasvaa... syömällä KAURALESE-puuroa joka aamu saat sapen toimimaan ja näppylät häviävät


      • Anonyymi
        apuva1234566 kirjoitti:

        kiitos kaikille :) patti on hävinnyt...

        Mitä teit että se lähti


    • aaaaaaaapua

      mulla on kans sellane punainen, hiukan koholla oleva patti jossa taitaa olla pieni valkoinenpää, mikähän se on?

    • minulla myös

      minulla on pieni valkoinen patti peniksen alla

    • yäää

      Vähä mää olisin paniikissa, jos tommonen tulis! Ku en kehtais kellekkää kertoa, muutaku, ehkä netissä nimimerkillä. Pitääpi olla tarkkana tuon peniksen kanssa, miten siihen koskee.

    • jkou

      Minullaki finnin näkönen jossa valkoinen pää. Olen 15 v ja nyt jo siinä kunnossa vehkeet. Ei hyvin mene..

      • Anonyymi

        Ite oon 13 ja sama :D


      • Anonyymi

        Äijä tääl 13v 2019 lul en siis voi sanoo mitää ku itekki oon etimässä apua


    • kohlo

      Itellä kivespussissa finnin oloinen patti suihkussa huomasin mut typeryyksissäni menin puristaa mut seksiä harrastanu joka viikko 2-3 kertaa...

      • tietäjä22

        kannattaa laittaa ilmastointiteippiä siihen päälle, parantaa nopeaa!


    • akneongelma

      joo mullakin ollu punane näppylä, häviää noin muutaman päivän sisällä

    • Kysyjä

      Itsellä ollut sellainen ns. finni jo noin vuoden, kovapallo tuntuu esinahan sisällä ja päällä pieni valkoinen pallo, vähän olen pelännyt, että mikäköhän se on, mutta täältä on saannut nyt ihan hyviä vastauksia, mutta ihmettelen, että miksi se ei ole vielä hävinnyt? Kertokaan jos tiedätte.

      • hdjks

        Varmaan ihan tavallinen finni. Itellä on muutamia samanlaisia muualla kehossa, joissa tuntuu kova pallo sisällä ja kestäneet pitkään.


      • hulabula14

        Minulla aivan samanlainen "Finni" peniksessäni ollut nyt noin viikon. Vähän pelottavaa..


      • Ällöttävää

        Itselläni oli samanlainen halkaisijaltaan noin 8mm. Pistin neulalla pienen reijän ja puristin huolellisesti. Tosin en vielä tiedä miten tukee käymään koska teun tuon viisi minuuttia sitten. Oletan, että hyvällä hygienialla ongelma on ohi pian.


    • onnea

      sukupuoliherpes

    • huolestunut.

      huomasin ,että minullakin on joku finnin tyylinen punainen näppy vehkeen varressa. HUOMIO!: siinä päässä on valkoinen pää!

    • 8

      pekkala olimo

    • norsunkorva

      Mulla on tommonen norsun korvan kokoinen pikimusta kuutio tuossa nupissa?!?

    • perseonpanoseollapit

      Mullon täysin punane, aika iso finnin tyyppinen näppy peniksen varressa, hiukan meinaa olla välillä kipee. Toivottavasti tää ei oo vaaralline.. :/

    • Joakim.

      Mullakin on vehkeen varressa ollut jo pitemmän aikaa sellanen finnin näkönen pallo mutta erikoiseksi sen tekee se että siitä kuuluu pientä surinaa kun tarkasti kuuntelee. Mitenkään kipeä se ei ole.

      • Sama vaiva

        Siis sä kuuntelet penikses surinaa? Selvä....


    • vcxvcxvxccx

      Tulehtunut karvatuppi. Pese vehkeesi paremmin niin niitä ei tule helposti. Saattaa toki tulla pesusta huolimatta.

      • Huolestunut

        Mulla on munissa noin pikkurillinkynnen kokoinen valkoinen patti eikä oo hävinny itestään pois. Ollu reilut kaks vuotta... Aloin miettimään että oisko jonkinlainen rasvapatti tai finni. Vai voisko kyse olla jostain vakavemmasta!? Vastauksia kiitos!


      • Ylilääkäri
        Huolestunut kirjoitti:

        Mulla on munissa noin pikkurillinkynnen kokoinen valkoinen patti eikä oo hävinny itestään pois. Ollu reilut kaks vuotta... Aloin miettimään että oisko jonkinlainen rasvapatti tai finni. Vai voisko kyse olla jostain vakavemmasta!? Vastauksia kiitos!

        Jos peniksessä on finni se tarkoittaa että muna turpoaa ja kuolet kahden vuoden oäästä älkää
        Hätääntykö, lääkettä ei keksitä lähivuosina kiitos,


      • Tällänetapaus

        Mitä jos on n. 10 sellasta valkosta hommelii ollut jo n.2 vuot ja nyt tuli sellainen finnin näiköinen punanen homma


    • mietityttää

      mulla on karvojen alla aika paljon melkeen ihonvärisiä pieniä näppyjä jotka muistuttavat hikinäppyjä, olen yrittänyt pestä vehkeen usein mutta uusia pukkaa.
      mitä teen?

    • Sama vika

      Joo oli miullakin kerran näppylä munan varressa. Oli valkoinen pää. Oli perkeleen kipeä. Puristin sen sitten, katosi sitten hiljalleen...kesti kaikkiaan noin 7-10 päivää.

    • jaakkostsh

      Minulla jo toisen kerran finnin näköinen patti jossa valkoinen patti. Viimeksi oli noin 2v sitten. Ikää on nyt 17v. Lähtenyt parissa päivässä pois. Onhan tämä kyllä pelottavaa.

      • jooo o

        mulla ollut nyt pari kuukautta sellainen patti peniksen varressa, sieltä tulee välillä valkoista nestettä, ei ole erityisen kipeä tai mitään. Nyt huomasin että tullut johonkin virtsarakon kohdille samanlainen... Mikä voisi olla?


    • ähäkutti

      Ei mitään vakavaa,todennäköisesti kupan tai tippurin aiheuttama visvasyylä,
      käyppä lääkärissä mutta vältä suojaamatonta seksiä ennen diagnoosia.

      • joo o

        mutta eihän toi voi olla mikään syöpä?


    • fdsvcxfdsfcvx

      Mahdollisesti sisään kasvanut karva tai muuten vain tulehtunut karvatuppi. Todennäköisesti munien peseminen useammin poistaa vaivan. Jos on mahdollista niin ei kannata hauduttaa muniaan yöllä housuissa, vaan nukkua ilman.

      Ei todellakaan kuulosta miltään sukupuolitaudilta. Kondylooma etenkään ei ole yhtään finnin näköinen.

    • asrfaf

      mua rupee pikku hiljaa pelottaa koska minullakin on MONTA sellaista ja ei oo lähteny puolee vuotee

    • pitäiskö huolestuu

      Tere! Meikä harrasti seksiä (suojaamatonta) exän kanssa joku 4kk sen jälkeen alko virtsaaminen sattu hirveesti mutta se on nyt ihan niinku hävinny tai sillee. Mutta mulle tuli sinä aikana kaks sellasta finnin tapasta. Puristelin niitä ja silleen ja vaikutti ihan finneiltä mut tässä on se juju ettei ne oo lähteny kokonaan pois. Kävin kyllä lääkärissä ja niin kävi sen aikanen muijaki mutta mulla ei ollu klamydiaa eikä muijalla ollu klamydiaa eikä tippuria. Ja se kusemisen kipu on kai kokonaan lähteny taikka sit oon vaa tottunu siihen niin etten huomaa sitä. Mutta ne "finnit" on kyl viel täällä mutta hyvin pienempinä

    • ei onnistu

      Mulla on persekarvoihin jäänyt kiinni paskaa enkä saa niitä mitenkään pois. olen parisuhteessa ja kun naiseni hieroo persettäni kesken seksin hänen käsiinsä tarttuu paskaa ja hän suuttuu ja menee suihkuun yökötellen. mitä teeen auttakaa!!

      • keharizz

        Sheivaa;)


    • Vastaisitteko? ..

      Terve. Olen 15 vuotias poika.
      Mulla on pari kuukautta sitten ilmestynyt penikseen näppylä. Se on ympäriltä kova enkä ole puristanut sitä. Se kuitenkin katosi n. viikon sisällä ja myöhemmin tuli uusi joka katosi taas. Ne ei ole kadonneet täysin. Vaan ne näkyy todella pieninä punaisina jälkinä. Nyt on tullut kolmas näppylä joka on kova ja kipeä.
      Osaako joku kertoa mistä on kyse? Mut on n. 4kk sitte ympärileikattu, voiko se johtua siitä?

    • Vastaisitteko? ..

      Ne näpyt on peniksen varressa.

    • aknesta kärsivä

      Itsellänikin on sellaisia löytynyt alakerrasta (mies) ja ne ovat olleet erittäin kivuliaita. Mutta etsin nyt vastausta kysymykseen voiko esinahkaan tulla finnejä. Ja tämän ketjun vastausten perusteella ilmeisesti voi. Uskoisin että henkilöillä joilla esiintyy niitä finnejä alakerrassa kärsivät jonkintasoisesta ruusufinnistä, eli aknesta. Akne alkaa yleensä kasvojen alueelta murrosiän aikana josta se hoitamattomana leviää alemmas kehoon. Tai ainakin näin olen ymmärtänyt kun olen itse lääkärillä käynyt ja tutkinut asiaa. Yllätyksenä tämä outo paikka tuli minullekin finnin syntypaikasta. Sen puristaminen voi jättää pienen arven koosta riippuen ja se sattuu aivan tajuttomasti parin tunnin ajan jos niin tekee. Tämän jälkeen täytyy muistaa täydellinen hygieenisyys. Sillä jos aknesta kärsivällä on iho hajonnut finnin läheisyydestä, eikä haavaa puhdisteta, se lika jää ihon alle ihon parantuessa ja alkaa muodostamaan useamman finnin. Aknen saa rauhoittumaan jatkuvalla pesemisellä. Jos finni aiheuttaa ärsytystä iholla, esim kutittaa ja haluaa päästä tästä eroon, paras keino siihen on pestä alue tavallisella saippualla ja vedellä. Kutiaminen johtuu tukkiutuneista/ ärsyyntyneistä ihohuokosista, joista esim hiki puskee ihon läpi. Hiki on rasvaa mikä jäähtyessään kiinteytyy. Itselläni on ainakin se ongelma, että kasvoni rasvoittuu hyvin nopeasti. Jos esim sormen päällä pyyhkäisee otsaa, tuntuu kuin olisin margariinilla voidellut otsani. Rasvoittumisen huomaa parhaiten sillä, että kokeilee hieroa sormia yhteen heti sen jälkeen kun on pyyhkäissyt sillä ihoansa. Ja se on kirjaimellisesti rasvan tuntuista. Tällä testillä voi tarkistaa, milloin kannattaa käydä pesemässä ihonsa/ alueen jossa akne esiintyy.
      Akne tietääkseni katoaa omana aikanaan, mutta sen oireet jäävät pysyviksi, jos niitä ei hoideta simppelillä keinolla, pesemällä. Itse joudun pesemään ainakin 7 kertaa päivässä ellei enemmänkin riippuen hikoilemisen määrästä.
      Jotain puhetta oli myös D-vitamiinin puutteesta. Sitä mitä saa auringon valosta...? Eli D-vitamiinit ja peseminen ainakin hillitsee ongelmaa. Noissakin on erilaisia tapauksia, joista löytyy poikkeuksia, mut varmin tapa on ainakin käydä ihotautilääkärillä.

    • tuplaterska

      itellä on semmonen etusormen pään kokoinen paakku tossa peniksen alkupäässä ihan näyttäs ku toinen terska muodostuis siihe en tiiä että pitäskö huolestua ku on niitä finnejä ollu ennenki mut eipä näin mahtavan kokosia ja jatkaa vaan tuo kasvamista. Ollu siinä sen 2 viikkoa

    • juupajuuuuuu

      Hiki on suolavettä eikä mitään rasvaa, ihan vain btw aattelin mainita.

    • Nohyi

      No hyi vittu, itellä on ollu sellanen finnin tyylinen patti aika kauan mutta siellä sisällä oli niinku ois pieni pahkura meripihkaa siis sellanen kova ja keltanen :D oli mukavan näköstä puristaa ulos vielki etoo

    • toimiivarmasti

      upottakaa penis väkiviinaetikka liuokseen, lähtee näpyt

    • Apuaaaav1

      Minullakin on tuollainen suht koht iso finnin näköinen näppylä kivespussissa, jonka päässä iso valkoinen pallo. Todella kipeä ja herkkä. Olen 14.v poika enkä ole ollut vielä minkään näköisessä yhdynnässä, joten näppylä ei voi olla sukupuolitauti. Näppylä on ollut minulla jo pari päivää enkä ole uskaltanut puristaa sitä pois. Toivottavasti kyseessä ei ole mikään kivessyöpä.?? En ole kertobut vaivastani vielä kenellekkään. Asiani on todella vakava ja pelottava joten vastaukisia tarttisin nopeasti??? Kiitos

    • Aterooma

      Joskus teininä oli kiveksissä kova patti vuosia joka sitten kerran saunassa puhkesi. Ei ole sen jälkeen siinä kohdassa vaivannut. Nyt sitten peniksen varteen iholle ilmestynyt samanlainen. Ikävän näköisiä ja tuntuisia mutta vaarattomia. Googlettakaa aterooma.

    • nohätä92

      Suurin osa näistä teidän finneistä on todennäköisesti loukkuun jäänyttä talia. Rohkeasti vaan terävällä desinfioidulla(esim sytkärillä polttaminen) neulalla keskelle valkoista kohtaa reikä ja puristatte ulos. Jos ette itse uskalla tyhjentää rauhasta, hakeutukaa lääkäriin sillä asiassa ei oikeasti ole mitään hävettävää. Näitä tulee ihotyypistä riippuen kaikille ihmisille johonkin kohtaan kroppaa ja teidän ikäväksenne, teillä noin henkilökohtaiseen paikkaan.

      Järki tietenkin käteen, jos useampi näppylä joka muistuttaa enemmän esimerkiksi syylää niin on syytä epäillä sukupuolitautia eikä puristelu silloin todellakaan auta.
      Näin naisen näkökulmasta voin kertoa että yksi kauheimmista mitä voi kokea on suihinotossa tuntea kielellään tälläisiä näppyjä ja miettiä siinä samalla sitten että mitäköhän kuppaa mä täs imeskelen...

    • Kullikunnossa

      joo elikkä ite kirjottelin 8vuotta sitten ja ei oo lähteny vielkää munasta finnii pois ja kävin juttelee lääkärin kanssa asiasta niin sano että oven kahva tartuttaa hyvin helposti vastaavia finnejä. Noh esinahka revittiin irti ja vastaavia ei enää ole ollut.

    • anonyymi_nIi

      Voi luoja ihmiset

    • Anonyymi

      mullaki tullu semmone nyt huomasin äske puristin sen ja joo tota tuli jotai valkosta niiku finneistäki eli nyt vaa pidän huolta siitä finnistä?

    • Anonyymi

      Elikkäs, varmasti monet vielä tulevat eksymään tälle aloitukselle etsimään kovasti vastausta ahdistavaan vaivaan, eli finniin sukuelimen alueella, joten ajattelin kertoa tänne oman kokemukseni.

      Itse olen tällä hetkellä 27v mies ja kasvojani vaivaa edelleen finni jos toinenkin. Tämä ihotauti/ vaiva voi esiintyä tosiaankin missä vain kehon ihoalueella. Toisinaan niitä ilmestyy peniksen varteen josta ne valitettavan hyvin huomaa. Ja nämä finnit voi tosiaankin viipyä pitkään, että ei kannata aivan heti huolestua. Kolme kertaa itselläni on sellainen siellä ollut ja ensimmäinen suostui häviämään itsestään vasta kahden kuukauden jälkeen. Osasyynä tähän on tietysti ollut hygienian laiminlyönti, eli peseytymiskerrat jäänet turhan harvaksi. Joskus peräti kahden viikon välein tuli käytyä suihkussa. Tosin hikoiltua ei tullut mistään rankasta liikunnasta kyseisenä aikana, mutta opinpahan että siellä suihkussa on käytävä.

      Kaksi muuta finniä ovat taasen tulleet kuluneemmasta höylästä jolla pidän alapääni hygieniaa kunnossa. Vähempi karvoitus vähentää huomattavasti pallien hikoilua ja näin myöskin hajua. Kiireessä en jaksanut alkaa läträämään höyläyksessä käytettäviä aineita, kuten vaahtoa ja partavettä jotka olisi pehmentänyt karvat ja desinfioinut ihon. Näin ollen höylä repäisi peniksen varressa olevia karvoja vahingoittaen ihon pintaa ja varmaankin myös vetänyt jonkun karvan irti juurineen, haavoittuneisiin ihohuokosiin pääsee likaa ja näin saadaan finni (tai sisäänkasvanut karva)

      Toisen näistä kokeilin puhkaista neulalla. Ensin pesin ihoalueen ja sit neulan kärjen desinfioin vanhaan tapaan sytkärillä kuumentaen. Otin tiukan (ja hieman kivuliaan) otten finnin ympäriltä ja neulan työnsin finniin kunnes sormissa tunsin että se patti "lössähti". Enkä yhtään syvemmälle ettei enempää vahinkoa tule. Talia tuli neulan reiästä joka piti pyyhkiä puhtaalla paperilla pois. Reikä alkoi vuotamaan hieman kudosnestettä ja hyvin mitättömän pieni määrä vertakin pistohaavasta tui, kuten mistä tahansa finnistä. Puhtaalla paperilla tuputtelin kaiken nesteen mitä reiästä tuli kunnes se ei enään vuotanut mitään, jolloin huuhtelin alueen vielä haalealla vedellä, enkä missään nimessä hangannut sitä pistohaavaa. Kuivasin alueen pyyhkeellä jälleen tuputtaen ja huomasin et hyvin pieni kostea pisara oli pistohaavassa. Laitoin pienen paperin palan sen päälle ja alushousut jalkaan telkkaria kattelee asettaen elimen niin että paperi ei luisu. Parin tunnin päästä huomasin että paperinpala liikahti eikä haavaan sattunut eli se oli mennyt umpeen paperin heitin pois ja jatkoin normaalia elämää ilman inhottavaa pistävää kipua finnistä. Pistohaavan paranemiseen meni varmaan 2 tai 3 yötä niin ettei sitä enään tuntenut tai nähnyt ollenkaan.

      Tämä siis oli oma kokemukseni ja neulalla lähin leikkimään, kun tiesin että se finni voi vaivata hyvinkin pitkään, mihin menee totaalisesti hermot.
      Tähän on kuitenkin lopuksi sanottava, että en suosittele kenenkään tekevän tätä omatoimisesti.

    • Anonyymi

      Oon huomannu et peniksen alle on tullu joku patti en tiedä mistä kyse tietääkö kukaan

    • Anonyymi

      Joo mullakin on sama homma kun vahingossa osuin siihen kun se oli jo semmonen pieni punainen pallo nii osuin se juttu eellä suoraan sängyn reunaan ja sit siitä tuli punaista nestettä. Vertako??

      • Anonyymi

        Verta ja jotain muita nesteitä.


    • Anonyymi

      Minulla oli noin kuukaudenpäivät valkoinen näppy joka suureni erektion mukana, viimeviikolla siitä kohosi iso punainen finni, tottakai valkoisella päällä. Se puhkesi itsekseen ja jätti mustelman.

    • Anonyymi

      Nopeasti lääkäriin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe