Kaunis nainen & ruma mies

-Ihmettelijä-

Olen miettinyt tätä aina kun näen ns, kaunis nainen & ruma mies-parin. Miksi he naiset ottavat semmoisen miehen vaikka heillä olisi varaa ottaa paljon parempi? Pelaavatko naiset varman päälle ottamalla ruman miehen. Ei petä, ei varmastikaan jätä yms?

34

6487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      Ei sellainen ole tullut mieleesi, että nämä pariskunnasta näkisivät toisissaan jotain muutakin kuin sen ulkonäön? Minusta kuulostaa aika oudolta, että jättäisi seurustelematta mukavaksi osoittautuneen ihmisen kanssa vain siksi, että olisi ulkonäön puolesta "varaa ottaa parempi". Ylipäätään pidän vieraana ajatusta, että joku olisi noin vain otettavissa.

      • mieltä...

        Ihmettelen kanssa kovasti niitä, jotka ihmettelee sitä, miksi joku tyytyy johonkin, kun olisi "varaa" johonkin muuhun ja joku vois "ottaa" paremmankin. Tulee mieleen yks juttu... Eräällä varakkaalla miehellä oli Lada ja naapurit ihmettelivät sitä, että miksi mies ajaa Ladalla, kun hänellä olisi varaa Mersuun tai vaikka useampaan. Kysyivät sitten tältä mieheltä, että miksi ajat Ladalla, johon mies vastasi, että Ladalla on mukava ajaa ja se on luotettava, ei ole jättänyt koskaan tielle ja lähtee kerrasta käyntiin kovillakin pakkasilla.


    • tossa

      Kyllä noita pareja on, paljonkin. Samaten on toisin päin olevia, että on komea mis ja vähemmän kaunis nainen. Yksi tärkeä pointti on se, että me ulkopuoliset ei tiedetä, miten nämä parit toisensa näkevät. Varsinkin miehet on huonoja arvioimaan toisten miesten ulkonäköä, siis naisen näkökulmasta. Tunnen henkilökohtaisesti yhden parin, jossa nainen todella kaunis, mies taas aika ruma (mielestäni). Molemmat todella mukavia luonteeltaan. Heillä varmasti pelaa juttu kaikilla tasoilla ja se on tosi hyvä.

    • yksi vain_

      Se on se sisäinen kauneus (tasapainoinen luonne, reilu tyyppi, ei pahimpia ongelmia elämässä) mikä useimmilla naisilla ratkaisee miehen valinnassa. Ja ehkä se voi olla myös varman päälle pelaamista osittain, tää "ruma" mies voi antaa turvallisuudentunnetta, mitä muista miehistä ei löydy.

    • mulle...

      että mikä on ruma ja mikä on kaunis? mun mielestä jokaisella on oma kauneus/komeus -käsitys. Esim. erään ystäväni mielestä miehet, jotka minua kiinnostavat, ovat hänen mielestään aivan kamalan näköisiä. Minusta taas aivan ihania. Vai tarkoitatko rumalla jotain esim. todella ylipainoista vai mitä? mä en muuten ole edes nähnyt pareja joissa olisi vaikka joku missinnäköinen (joita yleisesti kauniina pidetään) nainen ja 200 kg painava mies.

    • mies on

      kompensoinut rumuutensa jollain muulla ominaisuudella. Ja kyllä, se saattaa olla myös raha. On hyvä muistaa, että ei kukaan luo parisuhdetta vain yhden ominaisuuden perusteella. Vaikka usein sanotaan, että miehelle riittäisi, että nainen on kaunis, mutta kuinka moni todellisuudessa haluaisi parisuhteen, jos tämä nainen sattuisi olemaan luonteeltaan rääväsuinen mulkvisti?

    • pinnallinen että

      parinmuodostus perustuu pelkästään ulkonäöllisille seikoille. Tämä palsta sekä sinkkupalsta on siitä hyvä esimerkki; lihava/ruma nainen ei kelpaa kenellekään. Jos naiset olisivat yhtä kranttuja, yksikään mies ei koskaan pääsisi vällyjen väliin. Nainen kun on kuitenkin (kiloistakin huolimatta) se kauniimpi osapuoli.

      • Mies1985

        "Nainen kun on kuitenkin (kiloistakin huolimatta) se kauniimpi osapuoli. " Tuo on vain naisten subjektiivista itsekehua. Jos pääsee vyötärö leviämään,voi toistella tuota slogania.


      • kuinka monella miehellä
        Mies1985 kirjoitti:

        "Nainen kun on kuitenkin (kiloistakin huolimatta) se kauniimpi osapuoli. " Tuo on vain naisten subjektiivista itsekehua. Jos pääsee vyötärö leviämään,voi toistella tuota slogania.

        on naista kauniimmat kasvot? Näin yleisesti ottaen naisilla tuntuu se vyötärönympärys suomessa olevan paremmassa kunnossa kuin miehillä.


      • ihan

        muutamasta kilosta vai paristakymmenestä?


      • Mies1985
        kuinka monella miehellä kirjoitti:

        on naista kauniimmat kasvot? Näin yleisesti ottaen naisilla tuntuu se vyötärönympärys suomessa olevan paremmassa kunnossa kuin miehillä.

        Siis pitääkö miehiä nyt arvostella naisten kriteereillä vai? Jos mies alkaa käyttää estrogeenia ja meikkailee ja kasvattaa hiuksia niin tulee kauniimmaksi. Sitäkö tarkoitat? Sitten jos sanon että miehen kasvot ovat kauniit,olen tietysti homo yms. Jos olisin nainen,sitten toivon mukaan osaisin löytää viehättävyyttä normaalissa miehessä aivan kuten miehenä löydän viehättävyyttä normaalissa naisessa. Valitettavasti asia ei toimi ihan niin ja naiset saattavat ylpistyä jopa niin paljon että alkavat välillisesti nimittämään itseään yliolennoiksi puhumalla naisista 'kauniina sukupuolena' jne. Naiset käyttävät todisteena sitä että naiset saavat seuraa vaikka ovatkin tavallisia tai jopa turvonneita. Se on tavallaan ihan okei mutta tavallaan epäreilua,kun se perustuu kokonaan miesten himolle. Kuitenkin naiset eivät yleensä halua toisia naisia ainakaan niin paljon että olisivat ennemmin naisten kuin miesten kanssa.


    • oikeasti ole...

      ruma. Itseäni esim. miespuoliset kavarini pitävät rumana, vaikka naiset kahuvat minua hyvin komeaksi ja osoittavat kiinnostustaan (myös ne ylemman tason naiset). Miehiltä puuttuu jokin taju miehen ulkonäön tasosta (siis omastaan ja muiden miesten tasosta). Tiedän yhden ruman miehen. Hän on köyhä amisjätkä ja tekee paskaduunia. Hän pitää itseään hyvin komeana ja tasokkaana miehenä ja esim. eräs mallintöitä tekevä mies on hänen mielestään ruma.

      • sinun esimerkissäsi

        ei ollut kyse mistään muusta kuin kateudesta.


    • Kyltsy-täti

      Suomi24:n palstoilta on selvästi luettavissa tiukkaa faktaa siitä, kuinka nainen on niin pinnallinen otus, ettei taatusti huoli itseään rumempaa miestä. Vain 2% maailman miehistä on niin komeita, että kelpaisivat naisille. Niinpä kaikki maailman naiset pörräävät näiden vähemmistön edustajien ympärillä ja rumat miehet (98% miesväestöstä) pörräävät keskenään ja kiroavat pinnallisia ämmiä. On siis täysi mahdottomuus, että olisit nähnyt kaunis nainen & ruma mies -pareja. Itse asiassa on hyvin epätodennäköistä, että olisit nähnyt edes nainen&mies -pareja, eihän se noilla prosenttiluvuilla oikein onnistu. Ehkä näitkin vain kaksi miestä kävelemässä vierekkäin, itkien naisten pinnallisuutta toistensa olkapäätä vasten. Niin se varmastikin oli. Kannattaa käydä optikolla tsekkaamassa, tarvitsisitko silmälasit.

      • ja amen.

        Minullekin tuli heti mieleen, että miten ihmeessä aloittaja olisi voinut tuollaisen parin jostakin bongata. Nämä mainitsemasi faktat kun on niin moneen kertaan tällä palstalla todistettu, niin ruma mies-kaunis nainen-pari on kyllä täysi mahdottomuus.


      • aloittaja

        olen nähnyt tuommoisia pareja, luuletko että tulisin tänne paskaa kirjoittamaan? Esimerkiksi naapurissani asuu vastaava pari. Jospa sä kävisit tarkistuttaa pääsi.


      • heh heh
        aloittaja kirjoitti:

        olen nähnyt tuommoisia pareja, luuletko että tulisin tänne paskaa kirjoittamaan? Esimerkiksi naapurissani asuu vastaava pari. Jospa sä kävisit tarkistuttaa pääsi.


      • Kiitos :D

        Päivän parhaat naurut, kiitokset Kylli-tädille niistä!!!


      • oli sitten
        heh heh kirjoitti:

        sun älykkyyden mittari? no onneksi olkoon =D Luulisi että ihmiset pystyisitvät keskustelemaan asiasta ilman mitään lapsellisia heittoja, mutta ei voi mitään kaikille eivät tule älykkyyden lahjat tasan. Hyvää jatkoa sullekin toivottavasti saat apua!


      • kirjoittavat paskaa
        oli sitten kirjoitti:

        sun älykkyyden mittari? no onneksi olkoon =D Luulisi että ihmiset pystyisitvät keskustelemaan asiasta ilman mitään lapsellisia heittoja, mutta ei voi mitään kaikille eivät tule älykkyyden lahjat tasan. Hyvää jatkoa sullekin toivottavasti saat apua!

        jotka täällä päivästä toiseen vakuuttelevat, että tuollainen pari on täysi mahdottomuus? Mistä sen voi tietää, kuka teistä jauhaa paskaa ja kuka ei? Yhtä hyvin se voit olla sinä, kuin hekin. (No, okei: minäkin pidän heitä paskanjauhajina:))


      • kun,
        kirjoittavat paskaa kirjoitti:

        jotka täällä päivästä toiseen vakuuttelevat, että tuollainen pari on täysi mahdottomuus? Mistä sen voi tietää, kuka teistä jauhaa paskaa ja kuka ei? Yhtä hyvin se voit olla sinä, kuin hekin. (No, okei: minäkin pidän heitä paskanjauhajina:))

        et tajua, olen nähnyt heitä ja omin silmin ja tunnen joitakin pareja joten kuten. Pitääkö sulle vääntää läskipää rautalangasta?? Usko kuule mitä haluat ei nappaa mitä joku vitun inisevä reiänrutkuttaja uskoo.


      • mikä pikkupoika
        kun, kirjoitti:

        et tajua, olen nähnyt heitä ja omin silmin ja tunnen joitakin pareja joten kuten. Pitääkö sulle vääntää läskipää rautalangasta?? Usko kuule mitä haluat ei nappaa mitä joku vitun inisevä reiänrutkuttaja uskoo.

        siellä oikein ruikuttaa.


      • samaa
        mikä pikkupoika kirjoitti:

        siellä oikein ruikuttaa.

        voi kysyä sieltä? En sanoisi tuota edes keskusteluksi vaan lapselliseksi provoiluksi, hankkisit elämän olet todellinen luuseri. Mitä eikö äiti halinut sua tarpeeksi ja nyt olet vihainen kaikille jossain anonyymisella palstalla? Olet OIKEA pohjanoteeraus!


    • .........

      Katsos kaikki asiat eivät pyöri sen ulkonäön ympärillä, kuten kumppanin valitsemisen kriteerit, ainaka mulla. On niitä tärkeämpiäkin asioita.

    • kuullut

      muutaman naisystäväni suusta että haluaa tärkeintä on sellainen mies joka ei PETÄ!

      • kaunis-ruma

        Naiset eivät tietenkään halua aviomieheksi ns. häntäheikkiä, jota kaikki naiset kuolaavat perään.Sellainen sijoitus olisi tyhmää tulevien lasten ja tulevaisuuden kannalta.Kaikki komeat miehet eivät välttämättä ole pettureita mutta heille tarjoutuu enemmän houkuttelevia mahdollisuuksia ja riskit ovat suuremmat.Sitäpaitsi kaunis nainen todennäköisesti tietää kokemuspohjalta tän jutun, toimiihan se toisinpäinkin.


    • tätä legendana..

      ..ennen eilistä iltaa. Siinä vappuhuumassa oli paljon porukkaa kaduilla ja melkein selvinpäin kun olin niin katselin ympäriini terassilla ollessa. Sitten näin hänet, aivan sanoinkuvaamattoman kaunis nainen. Luonnollisen kaunis. Hoikka, niin nätti, ettei kukaan ole ollut yhtä kaunis, silmät oli kuin kaksi Pohjantähteä, hiukset kauniin punaiset ja ihanasti lainehtivat. Aaah. Mies taas oli vähän niin kuin "nörtti". En halua arvostella ihmisiä pelkän ulkonäön perusteella, mutta sanotaan nyt, että se mies ei varmastikkaan saisi yhden ainoaa aloitetta, ainakaan baarissa. Kaikki se olemus, käyttäytyminen, liikkuminen ja ulkonäkö antoivat melkoisen nörtin kuvan siitä miehestä, oli vielä lyhyt, vaalea, pitkä takkutukka. :) Mutta varmasti mukava mies kun on sellaisen naisen saanut, huhhuh. Sen naisen edessä olisin niin sulaa vahaa, että muuttuisin höyryksi. Juuri sellainen nainen kuin minäkin haluaisin, en vain ole löytänyt. Aivan täydellinen! Kaikista maailman ihmisistä olen sille miehelle eniten kateellinen. >:) Loi tämä nainen parikin kertaa katseensa minuun, ja sekös lämmitti mieltä ja sydäntä...

      • ............

        Tokihan se on niin, että kun näkee pariskunnan, jonka toista osapuolta käy himoitsemaan, siinä pariskunnan toisessa osapuolessa alkaa äkkiä näkyä paljon kaikenlaisia vikoja. Se on ihan inhimillistä.


      • onhan se niinkin
        ............ kirjoitti:

        Tokihan se on niin, että kun näkee pariskunnan, jonka toista osapuolta käy himoitsemaan, siinä pariskunnan toisessa osapuolessa alkaa äkkiä näkyä paljon kaikenlaisia vikoja. Se on ihan inhimillistä.

        ..mutta tämän Suomi24:n termien mukaan ne 2 olivat kyllä ihan eri"tasoisia"...


    • mies 25w

      SYY ON RAHA RAHA RAHA JA VIELÄ KERRAN RAHA JOTA SILLÄ RUMALLA MIHELLÄ ON KUN ROSKAA.. TODISTE FLAVIO BRIATORE RUMA JA VANHA MIES MUTTA ON RENAULTIN TALLIPÄÄLLIKKÖ JA NAISIA PYÖRII YMPÄRILLÄ KUIN KÄRPÄSIÄ..

      • mahtikalu

        Mahtavan meisselin takia saa rujouden anteeksi?


    • nainen19v-

      en pidä itseäni ees kauniina,tai oikeen minään, vaikka ystävät ja tutut patistaa mua malliks,ja kehuu todella kauniiks. Se on vähän ristiriidassa sen kanssa kun mieheni ei koskaan ole sanonu mua kauniiks,kerran kun kysyin niin sano että "oon sen mielestä ihan nätti". Mies on ite aika erikoisen näkönen,eikä ees kohtele mua hyvin..haluisin jatkaa eteenpäin,mut oon niin latistunu etten taida pystyä..

    • keskutelua, se joka on minun mielestä kaunis niin on toisen mielestä ruma. vai onko rumia ihmisä edes olemassa? taitaa kirjoittelija katsella liikaa saippuasarjoja..........

    • Entinendonna

      Naisilla ei yleensä ole palikat jonossa kun katsoo niiden miesmakua..Kerrankin olin cittarissa ja siellä käveli vastaan todella tyylikäs ja kaunis nainen mutta..yhtäkkiä sieltä saapasteli sellainen möhömaha että olin laatata ..äijä meni naisen luokse ja voin sanoa että jos Lada on urheiluauto jos tuo kestää..se äijä haisikin ihan karseelle..mitä helvettiä voi moisen ihmisen mielessä olla kun nolaa ittensä ihan julkisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe