Sperman maku

eri vivahteita

Naiset, kuvailkaa miehenne sperman maku ja haju. Oman mieheni sperma tuoksuu hieman kloorille ja on miellyttävän pehmeän lievästi suolaisen makuinen. Rakastan tuota proteiini pommia.

18

5563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä aina halua kekella

      mä kerran kysyin vaimonin äitiä.. ootko koska kokenut suihin ottoa .. hän heti vastasi .. voi jumalauta ja lähti pois kodistamme .. onneksi en ole kysynyt muuta .

      • Ookkona orja

        Syökkönä pilluu.


      • suihin

        tapa saada anoppi kylästä pois heh hehehhe


    • joujack
    • fist my mouth

      Mieheni sperma tuoksuu kardemummalta. Aina kun hän laukeaa on joulu.

    • se on

      mun mielestä se maistuu hyvältä. kohtuullisen suolaisen makuinen.

    • hot cat

      Hunaja tulee mieleen. Paras herkku ja ilmainen.

    • sanottaisko notta

      paksuhko mauton vaniljakastike, joka on hieman suolaista.

    • juttu++

      Minun spermani maistuu kuulemma kloorilta ja siltähän se kyllä tuoksuukin. Oma vaimon ei siis ota mällejä suuhun ja se hiukan harmittaa.
      Sitten keksin että kun teen sille aina leipiä kun tulee töistä niin sujautan spermat kahdelle leivälle ja päälle tomanttia ja juustoa.

      kuulemma erikoisen hyviä leipiä:)

      No sitten kokeilin seuraavaa. Laitoin kaikki spermat yhdelle leivälle ja sitä oli sen verran että meinasin laittaa leivän roskiin. laitoin kuitenkin ainekset päälle ja hyvin meni suuhun:)

    • werty

      En pysty määrittelemään sperman makua tai tuoksua, mutta ei se mitään vastenmielistä ole. Mielestäni vastenmielistä on sperman koostumus sitten, kun se on lauennut suuhun. En pysty sitä nielemään, vaikka tiedän terveyspommiksi. Alkaa yökkäyttämään koko ajatus. Minulle spermasta tulee mieleen raaka kananmunan valkuainen. Olen vegaani, ei onnistu.

      • I want more.....

        Teimme kokeen. Mieheni joi 2 viikkoa putkeen ananasmehua litran päivässä. 2 viikon jälkeen otin isoimman lastini suuhuni ikänä. Sperman maku oli miellyttävän makea ja tuoksu hedelmäinen.


    • salonen66

      jos olette joskus syöneet persimon hedelmiä niin se haisee juuri samalta kuin sperma, ja makukin on samanlainen. huomasin eräs päivä. jännä juttu :-D

    • maku.jees

      Tänne on luultavasti turhaa kirjoittaa vain muille miehille mutta..... Itse miehenä ainakin pidän sperman mausta todella paljon ja melkein aina omat proteiinini nautin

      • skaikki

        MOI! Samoin minä nautin omat spermani, koska muija ei ota koskaan loppuun saakka. Runkkaan ja otan nyrkkiin,,,,Hyvää on todella!
        Nyt olemme ukm kaverin kaa jo pari vuotta pari kolme krt kuussa imutelleen kaverin spermat, ihaninta se on 69 asennossa. Kummankaan vaimo ei ota kunnolla, niinpä hoidamme sen puolen "mies miehelle". Mies tietää miten se hyvää tekee---


    • aika_steriiliä

      Uimahallin kloori

    • Makuasiaspermasta

      Maku on pameä, hieman kitkerää. Ehkä hieman tahmeaa.

    • Roosa31

      Suolanen paha klimppinen lämmin..

    • Jasmin16--

      Suolanen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe