Pahin ja rumin suku

musta pilvi

Isäni on narsisti-alkoholisti, äitini maanisdepressiivinen, ovat eronneet ajat sitten.

Äitini isä oli pedofiili, joka käytti minuakin hyväksi. Äitini ja siskot kävi läpi, sekä serkkuni. Osa serkuista käy vieläkin terapiassa. Minä kävin kerran juttelemassa. Ei raiskannut ketään, mutta kähmi ja hinkkasi kaikkia tyttölapsia. Kukaan ei vahtinut tai välittänyt. Paskanaama pappa sai touhuta vuosikaudet ihan rauhassa.

Äitini isoveljet raiskasivat äitiä ja pienempää siskoa, kun hän oli pikkulapsi. Toivat naapurinpojatkin raiskaamaan. Jonossa odottivat vuoroaan, kun tytöt pelkäsivät ja heihin sattui. Ahdistaa ja itkettää ajatus. Touhu loppui kun pojat olivat noin 16 ja äitini osasi puollustautua. Äiti joutuu nykyään vuoden kahden välein olemaan psykiatrisella osastolla muutaman kuukauden kerrallaan.

Nyt äiti räjähti yhdelle veljistä joka mäkätti turhasta ja ilmoitti muistavansa asiat ihan hyvin. Veli meni hiljaiseksi ja tuijottaa äitini nähdessään kuin aavetta. Ei uskalla liikkua naisystävänsä viereltä minnekkään.

Tämä maailma on niin paha paikka, että kaduttaa vähän että olen itsekkin saattanut lapsia tänne. Rakastan ja suojelen heitä, mutta minulla on kamala tunne, että jotain pahaa on tapahtumassa. Olen saavuttamassa työelämässäni jotain, jonka eteen olen työskennellyt pitkään ja jota olen innolla ja ilolla odottanut. Mutta jotenkin vaistoni sanoo, että jotain pahaa on tulossa, joka tekee kaiken turhaksi. Näen painajaisia onnettomuuksista ja ne pelottavat. Saan ambulanssien ja puhelimen äänestä sydämentykytyksiä. Pelkään, että huonoja uutisia on tulossa.

19

1774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedoksi

      huonoja uutisia on tulossa...

      Kukaan ei usko jorinaasi.

      • ap

        Miksi ei usko? Oli vaan niin paha olo niin kai se meni sitten jorinaksi. En olisi halunnut että äiti olisi kertonut kaikkea mitä hänelle on tehty, mutta kai hän ajatteli että kestän sen. En ihan ilman painajaisia päässyt kuitenkaan. Mutta sehän meidän hyväksikäytettyjen osa on, kukaan ei usko, ei sellaista tapahdu ainakaan suomessa ja niin edelleen. Ja jos onkin, niin sen täytyy olla uhrin vika edes vähäsen. Turha näitä on täälläkään purkaa, kun tulee kylmää vettä niskaan ja tulee entistä pahempi olo.

        En usko enää että niitä huonoja uutisia on tulossa, tässä on nyt vaan näitä lähipiirin vanhuksia kuollut kuukauden sisään useampi kuin yksi, joten jotenkin vainoharhaisena kuvittelin että jotain pahempaakin on tulossa. Hullu ja päässä vikaa sitten varmaan, ainakin sen perusteella että erehdyin tänne mitään kirjoittamaan.

        Joten hyvästi kaikki suolikakkosnelosen korppikotkat. Jääkää tänne nokkimaan kaikkia heikkoja, hyväksikäytettyjä ja erehtyväisiä ihmisiä jotka tänne uskaltautuvat kirjoittamaan elämästään.


      • maailma on paha paikka
        ap kirjoitti:

        Miksi ei usko? Oli vaan niin paha olo niin kai se meni sitten jorinaksi. En olisi halunnut että äiti olisi kertonut kaikkea mitä hänelle on tehty, mutta kai hän ajatteli että kestän sen. En ihan ilman painajaisia päässyt kuitenkaan. Mutta sehän meidän hyväksikäytettyjen osa on, kukaan ei usko, ei sellaista tapahdu ainakaan suomessa ja niin edelleen. Ja jos onkin, niin sen täytyy olla uhrin vika edes vähäsen. Turha näitä on täälläkään purkaa, kun tulee kylmää vettä niskaan ja tulee entistä pahempi olo.

        En usko enää että niitä huonoja uutisia on tulossa, tässä on nyt vaan näitä lähipiirin vanhuksia kuollut kuukauden sisään useampi kuin yksi, joten jotenkin vainoharhaisena kuvittelin että jotain pahempaakin on tulossa. Hullu ja päässä vikaa sitten varmaan, ainakin sen perusteella että erehdyin tänne mitään kirjoittamaan.

        Joten hyvästi kaikki suolikakkosnelosen korppikotkat. Jääkää tänne nokkimaan kaikkia heikkoja, hyväksikäytettyjä ja erehtyväisiä ihmisiä jotka tänne uskaltautuvat kirjoittamaan elämästään.

        älä sä välitä noista selkäänpuukottajista,niitä täällä roikkuu enemmän kuin laki sallii.....ja se on hänen ajatuksensa asiasta,ei tarvi uskoa jos kuullosti hänestä uskomattomalta.......kamala tosiaan toi sun tarinasi.......mä tosiaan uskon sua,kyllä tähän maailmaan kammottavuuksia mahtuu........mulla ei luojan kiitos omakohtaista kokemusta asiasta,mutta voin vaan kuvitella miten kamalaa on ollut.....yritä jotenkin päästä asioista yli,tosin en tiedä onko se mahdollistakaan,mutta toivon sulle voimia ja ihana lämintä kesää.


      • ap
        maailma on paha paikka kirjoitti:

        älä sä välitä noista selkäänpuukottajista,niitä täällä roikkuu enemmän kuin laki sallii.....ja se on hänen ajatuksensa asiasta,ei tarvi uskoa jos kuullosti hänestä uskomattomalta.......kamala tosiaan toi sun tarinasi.......mä tosiaan uskon sua,kyllä tähän maailmaan kammottavuuksia mahtuu........mulla ei luojan kiitos omakohtaista kokemusta asiasta,mutta voin vaan kuvitella miten kamalaa on ollut.....yritä jotenkin päästä asioista yli,tosin en tiedä onko se mahdollistakaan,mutta toivon sulle voimia ja ihana lämintä kesää.

        Vaikka hyvästelinkin korppikotkat, haluan kirjoittaa jotain teille, "ei-korppikotkille". Ihmettelette varmaan, miten yhden ihmisen kohdalle voi sattua niin paljon pahaa.

        Kaikki alkaa siitä tytöstä 50-luvulla, jota lähes kaikki, paitsi isovanhemmat, kohtelevat huonosti. Oma isä käyttää seksuaalisesti hyväkseen ja veljet kasvavat tässä ilmapiirissä kieroon. Alkaa vielä pahempi seksuaalisen väkivallan kierre, jota pojat ei osaa eikä ymmärrä lopettaa ja ottavat kaverinsakkin "hauskanpitoon" mukaan. Tyttö on niin pieni ettei ymmärrä mistä on kyse, eikä pikkusiskokaan. Todellista on kuitenkin se kipu, pelko ja häpeä jota tyttö kantaa loppuikänsä. Pikkusisko "ei muista" mitään.

        Kun tyttö on 18, hän laittautuu paksuksi miehelle, koska tietää, että sitten hän pääsee pois kotoa naimisiin. Muuten ei uskalla lähteä. Tytöllä ei ole työkaluja hankkia hyvää miestä, ja hän onkin joutunut ojasta allikkoon luonnevikaisen, viinaanmenevän miehen kanssa. Tytöllekkin alkaa viina maistua. Avioliittoa kestää 35 vuotta, jaa lapsiakin syntyy. Minä yhtenä niistä. Mies ja nainen tappelee niin väkivaltaisesti keskenään että valvoin öitä putkeen piilotellen saksia ja puukkoja, seisten yökaudet siinä välissä kunnes väsyivät. Aamulla kouluun.

        Äiti ei ymmärrä suojella lastaan, kun kuvittelee olevansa ainut isänsä hyväksikäyttämä ja kuvittelee, ettei 75 vuotias enää sellaista tekisi. Lasta, minua käytetään hyväksi aina tilaisuuden tullen ?-10 vuotiaaksi asti, kunnes ymmärtää kiertää papan niin kaukaa, ettei pappa onnistu kamppaamaan tuoliltaan.

        Kun olin 12 vuotias, äiti jutteli hyväksikäytöstä ja että sellaistakin tapahtuu. Oli ihan liian myöhäistä ja pommi, jonka pudotin, olikin melkoinen. Siitä alkoi vyyhdin selvittäminen sisarrusten ja serkkujen kanssa. Hyväksikäytettyjä olikin yli kymmenen, osa käy terapiassa vieläkin. Veljet haukkuivat ja parjasivat isäänsä, vaikka olivat olleet lapsina/nuorina vielä pahempia. Tiettävästi kukaan veljistä ei ole hyväksikäyttänyt lapsiaan.

        Nyt äiti pudotti oman pomminsa toisille veljistä. Mutta olen nyt sanonut, etten halua vähään aikaan puhua noista asioista hänen kanssaan.

        Olen nuori äiti, minulla on ihana perhe ja upea työ, joka sopii juuri minulle. Haluaisin nyt vaan olla ilman sitä likaa ja saastaa, mtä tuo suku kantaa taakkanaan.


      • traumatisoitunut
        ap kirjoitti:

        Vaikka hyvästelinkin korppikotkat, haluan kirjoittaa jotain teille, "ei-korppikotkille". Ihmettelette varmaan, miten yhden ihmisen kohdalle voi sattua niin paljon pahaa.

        Kaikki alkaa siitä tytöstä 50-luvulla, jota lähes kaikki, paitsi isovanhemmat, kohtelevat huonosti. Oma isä käyttää seksuaalisesti hyväkseen ja veljet kasvavat tässä ilmapiirissä kieroon. Alkaa vielä pahempi seksuaalisen väkivallan kierre, jota pojat ei osaa eikä ymmärrä lopettaa ja ottavat kaverinsakkin "hauskanpitoon" mukaan. Tyttö on niin pieni ettei ymmärrä mistä on kyse, eikä pikkusiskokaan. Todellista on kuitenkin se kipu, pelko ja häpeä jota tyttö kantaa loppuikänsä. Pikkusisko "ei muista" mitään.

        Kun tyttö on 18, hän laittautuu paksuksi miehelle, koska tietää, että sitten hän pääsee pois kotoa naimisiin. Muuten ei uskalla lähteä. Tytöllä ei ole työkaluja hankkia hyvää miestä, ja hän onkin joutunut ojasta allikkoon luonnevikaisen, viinaanmenevän miehen kanssa. Tytöllekkin alkaa viina maistua. Avioliittoa kestää 35 vuotta, jaa lapsiakin syntyy. Minä yhtenä niistä. Mies ja nainen tappelee niin väkivaltaisesti keskenään että valvoin öitä putkeen piilotellen saksia ja puukkoja, seisten yökaudet siinä välissä kunnes väsyivät. Aamulla kouluun.

        Äiti ei ymmärrä suojella lastaan, kun kuvittelee olevansa ainut isänsä hyväksikäyttämä ja kuvittelee, ettei 75 vuotias enää sellaista tekisi. Lasta, minua käytetään hyväksi aina tilaisuuden tullen ?-10 vuotiaaksi asti, kunnes ymmärtää kiertää papan niin kaukaa, ettei pappa onnistu kamppaamaan tuoliltaan.

        Kun olin 12 vuotias, äiti jutteli hyväksikäytöstä ja että sellaistakin tapahtuu. Oli ihan liian myöhäistä ja pommi, jonka pudotin, olikin melkoinen. Siitä alkoi vyyhdin selvittäminen sisarrusten ja serkkujen kanssa. Hyväksikäytettyjä olikin yli kymmenen, osa käy terapiassa vieläkin. Veljet haukkuivat ja parjasivat isäänsä, vaikka olivat olleet lapsina/nuorina vielä pahempia. Tiettävästi kukaan veljistä ei ole hyväksikäyttänyt lapsiaan.

        Nyt äiti pudotti oman pomminsa toisille veljistä. Mutta olen nyt sanonut, etten halua vähään aikaan puhua noista asioista hänen kanssaan.

        Olen nuori äiti, minulla on ihana perhe ja upea työ, joka sopii juuri minulle. Haluaisin nyt vaan olla ilman sitä likaa ja saastaa, mtä tuo suku kantaa taakkanaan.

        mulla samoja kokemuksia ollut lapsena ja nuorena.Isän ja veljien taholta ja kellekkään ei voi kertoa kun ei kukaan usko mitään.Jotkut uskoo mutta eipä ole montaa jolle puhua ja jos puhut ei kukaan välitä mitään ja sitten ihmetellään miksi elän määrätyllälailla ja miksi en osaa olla miesten kanssa suhteessa kuin hetkittäin ja miksi niitä miehiä on niin paljon kun ei ole koskaan saanut oikeaa rakkautta,kaikki ollut vaan seksiä.


      • ap
        traumatisoitunut kirjoitti:

        mulla samoja kokemuksia ollut lapsena ja nuorena.Isän ja veljien taholta ja kellekkään ei voi kertoa kun ei kukaan usko mitään.Jotkut uskoo mutta eipä ole montaa jolle puhua ja jos puhut ei kukaan välitä mitään ja sitten ihmetellään miksi elän määrätyllälailla ja miksi en osaa olla miesten kanssa suhteessa kuin hetkittäin ja miksi niitä miehiä on niin paljon kun ei ole koskaan saanut oikeaa rakkautta,kaikki ollut vaan seksiä.

        Pahalta tuntuu puolestasi :( Kunpa voisin jotenkin auttaa sinua... Itse pääsin jokseenkin eroon mieskammostani jo aika nuorena, kun seurustelin 16 vuotiaana sellaisen kiltin pojan kanssa, kolme vuotta sitä seurustelua kesti. Alussa minuun ei saanut koskea, purskahdin itkuun seksin jälkeen ja ajattelin väkivaltaisia ajatuksia seksin aikana. Jotenkin sitten pääsin siitä yli.

        Paitsi yksi kerta tulee mieleen, myöhemmi kun olin raskaana nykyiselle miehelleni, purskahdin itkuun kun eräs pappa-gynis meinasi tehdä sen tutkimuksen, mikä odottaville äideille tehdään. Eipä muia siihen maaniteltu, kun kerroin syyn. Jos olisi ollut nuori mies, ei olisi tehnyt niin pahaa.

        Sitä en kyllä siedä jos mies vonkaa minulta päissään, saatan saada raivarinkin jos ei heti usko.


      • myötätunto?

        Todella alalinjainen kommentti. Kuka tahansa on järkyttynyt ja haluaa tukea ihmistä jolla on aloittajan kaltainen perhetausta. Itsestäni aloitus kuullosti pahimmalta painajaiselta. Miten ihmeessä äiti pystyy näkemään enää veljiänsä...en voi ymmärtää..
        Ja miten murtunut ja alkoholisoitunut voi kasvattaa ja tukea riittävän hyvin lapsiaan. Kyllä aloittaja on saanut itsekin kärsiä ihan liikaa ja on syystäkin skeptinen tulevaisuudestaan.

        Mutta sinulle: minkälainen ihminen haluaa vielä lyödä lyötyä?
        Ei tule tässä tilanteessa mieleen kuin hyväksikäyttäjä itse!


    • tarinaa.

      Minunkin isäni on luonnevikainen alkoholisti ja äidilläni on myös jokin luonnevika...
      Äitini lapsuunkodissa oli insestiä mutta ei äiti ole siitä halunut sen kummemmin puhua kuin että kaikki veljet on käyttäny siskojaan hyväksi (iso perhe jossa paljon sisaruksia 40-50 luvulla), lisäksi äitini sai verisiä selkäsaunoja äidiltään jatkuvasti.
      Mun yks tuttava on kans insestin uhri, käy hoidossa välillä ja yrittäny tappaa ittensä muutaman kerran ja toinen tuttava oli joutunu kattelemaan vierestä vanhempiensä sänkytouhuja sanoi että näki ja kuuli vaikka mitä...
      yläaste aikoina koko koulu huhus yhestä tytöstä että se oli viety hoitoon siks kun se sen isä oli käytttäny sitä hyväksi, yhtä lapsuuden kaveria veli makas ja yhdessä perheessä oli pappa itse paholainen... tiedän tosi paljon näitä juttuja en nyt just edes muista kaikkia.
      Älä kadu että olet lapsia tehnyt, maailmassa on niin kauniita ja ihania asioita että sydämmeen ottaa, tiedän monia kadehdittavan ihania upeita perheitä joissa onni ja rakkaus kukoistaa. Maailmassa on paljon hyvyyttäklin.
      Ole mahdollisimman vähän tekemisissä pahojen ihmisten kanssa ja muulloin muista että hymyile niin elämä hymyilee sinulle.

      • ap

        Kiitos kun kerroit samankaltaisen tarinasi. Täytyy todeta, että hiljainen ketju on.
        Vaikeneminen ei ole aina kultaa, sillä annetaan pahuuden jatkua sukupolvesta toiseen.


      • on kaikkkein
        ap kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit samankaltaisen tarinasi. Täytyy todeta, että hiljainen ketju on.
        Vaikeneminen ei ole aina kultaa, sillä annetaan pahuuden jatkua sukupolvesta toiseen.

        vaieutuin aihe, siksi ketju on hiljainen.
        Sitä tapahtuu kaikkialla maailmassa yllättävän paljon ja sen kokeneet tytöt joko ajautuvat mielisairaalakierteeseen, prostituutioon tai alkoholin/huumeiden maailmaan ja loput sitten "valehtelevat" itselleen että mitään ei ole koskaan tapahtunut.
        Varmaan siksikin naiset vaikenevat siitä koska haluavat yrittää unohtaa ja siitä puhuminen nostaa inhottavat muistot pintaan ja pelkäävät että esim: oma aviomies alkaa "inhoamaan" ja muutkin ihmiset "katsomaan kieroon" siksi kun se on pahinta mitä lapselle voi tapahtua ja ihmiset luonnollisesti kauhistuvat, ja kaikki haluavat vain normaalin tavallisen ihmiset maineen eivätkä kulkea niin että ihmiset supisevat seläntakana että tuolla menee se jolla oli ihan hirveä lapsuus.


      • Uskomatonta lain lukua
        on kaikkkein kirjoitti:

        vaieutuin aihe, siksi ketju on hiljainen.
        Sitä tapahtuu kaikkialla maailmassa yllättävän paljon ja sen kokeneet tytöt joko ajautuvat mielisairaalakierteeseen, prostituutioon tai alkoholin/huumeiden maailmaan ja loput sitten "valehtelevat" itselleen että mitään ei ole koskaan tapahtunut.
        Varmaan siksikin naiset vaikenevat siitä koska haluavat yrittää unohtaa ja siitä puhuminen nostaa inhottavat muistot pintaan ja pelkäävät että esim: oma aviomies alkaa "inhoamaan" ja muutkin ihmiset "katsomaan kieroon" siksi kun se on pahinta mitä lapselle voi tapahtua ja ihmiset luonnollisesti kauhistuvat, ja kaikki haluavat vain normaalin tavallisen ihmiset maineen eivätkä kulkea niin että ihmiset supisevat seläntakana että tuolla menee se jolla oli ihan hirveä lapsuus.

        Sekin poliisi, joka käytti arvovaltaansa ja makasi alle 15-vuotiaan tytön kanssa, sai ehdollista, koska ei ollut aikaisempia rikkeitä.

        Onpa outo asenne, kun poliisillakin pitäisi olla aikaisempi rikosrekisteri ennen kuin joutuu linnaan.

        Mitä apua on insestin uhrille, jos hyväksikäyttäjä pääsee ehdonalaiseen suoraan kuulusteluista. Hän palaa kotiin ja on tyytyväinen, kun voi jatkaa rauhassa rikoksiaan. Mahtaa olla uhrin hirveää odotella hänen tapaamistaan.

        Uhrihan se joutuu maksumieheksi. Hän syyllistää itsensä ja pelkää joutuvansa muiden halveksimaksi, kuten edelliset kirjoittajat kuvaavat.


      • tasolla
        Uskomatonta lain lukua kirjoitti:

        Sekin poliisi, joka käytti arvovaltaansa ja makasi alle 15-vuotiaan tytön kanssa, sai ehdollista, koska ei ollut aikaisempia rikkeitä.

        Onpa outo asenne, kun poliisillakin pitäisi olla aikaisempi rikosrekisteri ennen kuin joutuu linnaan.

        Mitä apua on insestin uhrille, jos hyväksikäyttäjä pääsee ehdonalaiseen suoraan kuulusteluista. Hän palaa kotiin ja on tyytyväinen, kun voi jatkaa rauhassa rikoksiaan. Mahtaa olla uhrin hirveää odotella hänen tapaamistaan.

        Uhrihan se joutuu maksumieheksi. Hän syyllistää itsensä ja pelkää joutuvansa muiden halveksimaksi, kuten edelliset kirjoittajat kuvaavat.

        paha jyllää, eli politiikassa, lakimiehissä, poliiseissa jne... joilla on päätösvalta on paljon pedofiilejä.
        Susi sutta puolustaa.


      • ..............
        ap kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit samankaltaisen tarinasi. Täytyy todeta, että hiljainen ketju on.
        Vaikeneminen ei ole aina kultaa, sillä annetaan pahuuden jatkua sukupolvesta toiseen.

        Luin ketjua vasta nyt, mutta täytyy sanoa, että näin kamalat ja kivuliaat tarinat usein pistää lukijan hiljaiseksi.

        Teidän suku on jo monen sukupolven ajan saanut kärsiä yhden sairaan ihmisen teoista. En tiedä onko setiesi teot ketjureaktiota vai mitä, millaisen mallin isoisä aikoinaan heille antoi. Heillä tulee vielä olemaan paljon selvitettävää itsensä kanssa. Tunnen suurta myötätuntoa sinua ja äitiäsikin kohtaan. En osaa kuvitella miltä tuntuu, kun itse on joutunut kokemaan kaiken tuon ja vielä vanhempana huomaa, että omalle lapselle on tehty samoin - musertavaa ja hän kokee varmaan kovia itsesyytöksiä sisimmissään. :( On hyvä kuitenkin, että hänkin alkanut "pudottamaan pommeja" ja vahvistunut.

        Maailma on paha paikka. Mutta se ei tarkoita, että sinun lapsien pitäisi kokea samaa - se on varmaan se sinunkin valonpilkkusi. Ja heidän äitinsä tekee kaikkensa suojellakseen heitä. Toivottavasti sinäkin pääset käsittelemään asioita ja noita pelkojasi. En tiedä oikein mitä kirjoittaa, sydäntä kouraisee vieläkin kun luin tarinasi. Toivon jokatapauksessa sinulle ja muulle suvussasi vieläkin kärsiville voimaa ja parempaa tulevaa.


    • myötätunto

      HUH. Oli varmasti järkyttävin perhetausta mistä olen koskaan lukenut. Ja se pistää varmasti monet täälläkin hiljaiseksi...JÄRKYTYS.

      Miten äitisi voi vielä olla tekemisissä veljiensä kanssa ja miten te pystytte siihen. Itse en voisi muuta kuin kostaa äitini puolesta, niin surkea ihminen olen.

      Nyt mielessä myllertää itku ja suuttumus teidän puolesta, enkä voi käsittää miten julma maailma voi joillekin olla. Itsehän on kasvaut ihan pumpulissa kun ei ole koskaa joutunut kohtaamaan noin kipeitä asioita.

      Uskon, että on vaikeaa luottaa tulevaisuuteen, ja turha edes kylvää kliseitä positiivisesta elämänasenteesta. En voi muuta kuin todella toivoa parempaa loppuelämää teille kaikille.

      • ap

        Niistä veljistä... En ole veljien kanssa ihmeemmin tekemisissä, mutta toisella veljellä on valtavan mukava vaimo, lapset ja lapsenlapset, jotka tykkäävät minusta ja lapsistani. Miksi hylkisin heitä?

        Toinen veljistä (jolle äiti avautui) on haudannut jo useamman lapsensa. Geenisairaus, jota tuolloin ei vielä ymmärretty. En ole hänen kanssaan tekemisissä, mutten lähde hyökkäykseenkään, koska on ajateltava itseään ja omia lapsiaan.

        Eikä se positiivinen elämänasenne mielestäni klisee ole. En naura hirveästi ääneen, mutta sitten kun nauran jollekkin hölmölle jutulle, siitä ei meinaa tulla loppua. Äitini nauraa minua enemmän, mutta lääkityksellä voi olla tietysti vaikutusta asiaan ;)

        Haluaisin kertoa, että en ole "pilalla". En ryyppää (kolmisen kertaa vuodessa otan), polta tai makoile sängyssä. Olen kyllä huono talousihminen mutta opettelen kokoajan. Teen mieluummin töitä kuin harrastan liikuntaa. Jotain hyvää ja huonoa, niinkuin ihmisissä on.

        Hyväksikäyttö ja alkoholistivanhemmat on kyllä jättäneet jälkensä. Sitä en koskaan halua vähätellä. Mutta minun puolestani ei tarvitse surra tai itkeä. Jos jotain haluaa puolestani tehdä, niin osallistuu tähän:

        http://www.keski-uusimaa.fi/Uutiset/Arkisto/2009/07/08/Pedofiilien-lievat-tuomiot-suututtavat

        Jos yksikin osallistuu, olen enemmän kuin kiitollinen. Tuonne osallistuu paljon uhreja, mutta itse en pääse vaikka haluaisin.


      • !
        ap kirjoitti:

        Niistä veljistä... En ole veljien kanssa ihmeemmin tekemisissä, mutta toisella veljellä on valtavan mukava vaimo, lapset ja lapsenlapset, jotka tykkäävät minusta ja lapsistani. Miksi hylkisin heitä?

        Toinen veljistä (jolle äiti avautui) on haudannut jo useamman lapsensa. Geenisairaus, jota tuolloin ei vielä ymmärretty. En ole hänen kanssaan tekemisissä, mutten lähde hyökkäykseenkään, koska on ajateltava itseään ja omia lapsiaan.

        Eikä se positiivinen elämänasenne mielestäni klisee ole. En naura hirveästi ääneen, mutta sitten kun nauran jollekkin hölmölle jutulle, siitä ei meinaa tulla loppua. Äitini nauraa minua enemmän, mutta lääkityksellä voi olla tietysti vaikutusta asiaan ;)

        Haluaisin kertoa, että en ole "pilalla". En ryyppää (kolmisen kertaa vuodessa otan), polta tai makoile sängyssä. Olen kyllä huono talousihminen mutta opettelen kokoajan. Teen mieluummin töitä kuin harrastan liikuntaa. Jotain hyvää ja huonoa, niinkuin ihmisissä on.

        Hyväksikäyttö ja alkoholistivanhemmat on kyllä jättäneet jälkensä. Sitä en koskaan halua vähätellä. Mutta minun puolestani ei tarvitse surra tai itkeä. Jos jotain haluaa puolestani tehdä, niin osallistuu tähän:

        http://www.keski-uusimaa.fi/Uutiset/Arkisto/2009/07/08/Pedofiilien-lievat-tuomiot-suututtavat

        Jos yksikin osallistuu, olen enemmän kuin kiitollinen. Tuonne osallistuu paljon uhreja, mutta itse en pääse vaikka haluaisin.

        En tiedä, kuinka tosissaan ja vakavasti ihmiset ottavat nämä tekstit täällä, mutta minusta tämä on täydellinen paikka avautua.

        Ensiksi haluan sanoa: todella surullisia tekstejä, mutta upeaa kun olette tänne uskaltautuneet avautua, voimia teille kaikille.

        Kerron nyt äitini tarinan todella lyhyesti, ahdistaa oikein muistella..

        Äidin isä käytti äitiä 4 vuotiaasta asti. Äidin äiti sai selville tämän kun hän tuli työmatkaltaan ja yllätti isän puuhissaan, silloin äitini oli 10 vanha ja huusi tuskasta kun isä ensimmäistä kertaa oli väkisin sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan. Äidin äiti järkyttyi, sekosi ja isä hoiti hänet mielisairaalaan, tosiasiassa isä teki äidistä hullun, mutta ei siitä enempää. Isä sai pitää äitini ja jatkoi sairasta toimintaa, äiti eristyi, lopetti puhumisen ja koulun. Isä puhui äidinkin pään ympäri, ja äiti luuli että tälläinen on normaalia, sitä tapahtuu joka kodissa muttei siitä puhuta, äitini "hyväksyi" sen lopulta, eikä puhunut ikinä kellekään, mutta rankaisi itseään, ja yritti lopettaa elämänsä, siihen hänestä ei onneksi ollut. Isästä tuli rapajuoppo ja talossa alkoi käydä epämääräistä porukkaa, isän juoppokavereita. Isän rahat loppuivat pikkuhiljaa ja hän alkoi myydä äitiäni kavereilleen, mitä sairaampia asioita kaverit halusivat tehdä, sitä enemmän piti maksaa. Tuohon aikaan äiti joutui monet kerrat sairaalaan, mutta mitään ei epäilty tai huomattu, äiti oli silloin teini-ikäinen. Äiti joutui vähäksi aikaa nuorten laitokseen, jossa oli henkisesti kärsiviä nuoria, sillä lääkärit totesi että hän pahoinpitelee itseään, osa viilloista olikin hänen omatekoisiaan. Laitoksessa hän tutustui nykyiseen hyvään ystäväänsä, ja uskaltautui kertomaan asiasta hänelle, ja kaveri sai hänet tajuamaan että tämä ei ole normaalia. Äiti hoiti isänsä vankilaan, missä tämän on jo pahoinpidelty monesti, linnassahan vihataan insestejä, raiskaajia ym. sellaisia sikoja. Äidille on jäänyt pahoja traumoja, vähemmästäkin.. Ikinä ei voi ulkopuolinen tietää, mitä perheen sisällä todella tapahtuu, äidin vanhemmat olivat arvostettuja ja pidettyjä, paremmassa työssä käyviä ihmisiä, ja ulkoapäin kaikki oli täydellistä.

        Maailma on niin paha paikka, että pitää yrittää nauttia niistä hyvistä hetkistä joita sinulle suodaan, tämä on minun näkemykseni.


    • Jartsa111

      Mun paskassa oli Jeesuksen kuva ja siitä päättelin, että kolmas maailmansota syttyy ylihuomenna Venäjä, Kiina vs NATO. Sun naperos varmaa joutuu sinne taisteleen veikkaan ma.

    • valinnanvapaus

      Jossain vaiheessa aivosairaudet periytyvät siinä ossa aivoja joka laukaisee liiallisen seksiriipuuvuuden. Se on niin paha että he näkevät kaikessa ja kaikkialla vain seksuaalisuutta ja omia mahdollisuuksia sen harrastamiseen. Jos sen lisäksi kasvaa ympäristössä missä noramaalit moraalikäsitykset ovat outo ilmiö, ei ole ihme jos pää menee sekaisin. Sama kuin laittaisi huumeriippuvaisen huumeluolaan. Yleiset bordellit olivat oivallisia "luolia" seksiriipuville. Samoin vankka moraalinen asenne kyläyhteisöissä esti epänormalin käyttäytymisen. Bordelleissa käytiin salaa ja se kasvatti "ruokahalua". Omassa perheessä, suvussa ja kylässä oltiin kunnon kansalaiasina. Vaikkakin se on kaksinaismoraalia se on kuitenkin parmpi kuin laittaa perheensä ja sukunsa kärsimään häväistystä. Ihminen on myös seksuaalinen olento siinä kuin kaikki muutkin olennot mutta koska ihmisiin ei enää päde luonnonvalinnan valinta hakea kumppani mahdollisimman kuakaa olisi parasta kasvattaa ihmisiä henkiseen vastuuntuntoon ja sen pitää yltää kaikkiin lapsiin, nuoriin ja aikusiin. Pornoteollisuuden kauppiaat vähät välittävät siitä miten se tuhoaa ihmisen henkistä kasvua. Lapsuuden pitää olla turvattu niin että lapsi voi elää omaa lapsuuttaan. Nuoren pitää saada turvasatama, hulehtimista ja huolenpitoa pieneistä epäonnistumisista huolimatta. Oma koti missä heitä kunnioitetaan ihmisenä. Siitä on helppo lähteä luomaan omaa aikuista tulevaisuuttaan ja siirtää vahvana aikuisena moraalisesti oikeaa ja turvallista kasvuympäristöä omille lapsilleen. Siitä alkaa uusi sukupolvi. Katsomalla tulevaisuuteen. Jokaisen ihmsen menneisyydessä sukupolvia taaksepäin löytty jonkinlaisia geenivirheitä. Kaikki luonneominaisuudetkin kärjistyessään ova geenivirheitten seurauksia. Jopa alttius alistua ympäristön epänormaalliin käytökseen ja pahimmassa tapuksessa jatkaa sitä on aivojen kemiassa tapahtuvan mutaattion seuraus. Tiedostava ihmien kuitenkin tietää että valinta on yksinomaan hänen, se valinta minkä hän sillä hetkellä tekee. Oli sukatusta mikä hyvänsä sitä ei voi muuttaa, voi ainoastaan antaa anteeksi ja unohtaa.

    • Haapavaarahaistavittu

      Mun oma isä on bussikuski lastenhakkaaja ja pahin on että on kusettanu mun äitiä ja mua vuosia... Kun panin vastaan niin äitini suojeli lastenhakkaajaa ja oli laittamassa mua vankilaan... Tunnistan narsismia siinä että tämä on oppinut siihen että saa kaiken anteeksi kun vähän itkee ja esittää..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe