Perttulinpäivät lähestyy!

Millainen tapahtuma Perttulinpäivät nykyisin on? Olen ollut pois monta vuotta mutta nyt ajattelin palata juurilleni viikonlopuksi=)

Ainakin Hovi-Pyhännässä esiintyy tangomarkkinafinalisti, sen verran ehdin kuuklettaa.
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

Muualla asuvat eläkeläiset tulevat muistelemaan, miten heinää ängettiin seipäälle,ja suolasärkiä,maitopottua syötiin.Eiköhän ne tässä tärkeimmät.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
20.8 kannattaa jo tulla tavastkengän kylätalolle. ja lauantaina ainakin torilla melkoinen markkina meininki.katsoppa www.tavastkenkä.fi siellä päivitetään tapahtumia usein.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En löytänyt tietoa tarkemmasta ajankohdasta kunnan nettisivuilta, eli mitkäs ne päivämäärät ovat? Joku viikonloppu elokuussa kuitenkin. Jos sattuis sopivasti, niin vois ajoittaa mökkireissun samalle viikonlopulle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
minä kuulin että 20. päivän tienoilla siinä... mutta varmaa tietoa ja päivämääriä vaikka olen minäkin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
dydydyddyyy kirjoitti:
minä kuulin että 20. päivän tienoilla siinä... mutta varmaa tietoa ja päivämääriä vaikka olen minäkin
lisätä ja aikaistaa tuota tiedotusta.mutta kyllä 20.8-23.8 se on
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joo niin näyttää olevan tangofinalisti Virpi Piippo esiintymässä Perttulina siellä hotelli-ravintolassa (jotain muutakin ohjelmaa siellä ravintolassa on)
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Perttulinpäivät lähestyy!

Millainen tapahtuma Perttulinpäivät nykyisin on? Olen ollut pois monta vuotta mutta nyt ajattelin palata juurilleni viikonlopuksi=)

Ainakin Hovi-Pyhännässä esiintyy tangomarkkinafinalisti, sen verran ehdin kuuklettaa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta