Turkin kielen kursseja Helsingissä

huurrr

Muutaman kerran tälläkin palstalla on kyselty missä turkin kieltä voisi opiskella.
Helsingin työväen opistossa on alkamassa kaksi turkin kielen kurssia nyt syksyllä. Näyttäisi olen matkailu painoitteisia ja varmasti sopii monelle.

Ilmoittautuminen alkoi tänään.
http://haku.opisto.hel.fi/index.php

6

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Günesli

      Lisäksi turkkia voi Helsingissä opiskella Kalliolassa sekä Helsingin aikuisopistossa (jossa kurssi sama kuin työväenopistossa, sama opettaja Maria Riihelä). Turkin alkeet (kirjana Turkkia matkailijoille). Kurssi on työviksessä huomattavasti halvempi kuin aikuisopistossa. Olen itse sen käynyt ja voin suositella!

      • Denizli

        Kalliolan kansanopiston kursseja voin suositella, hyvä opettaja - kirjana Türkce Ögrenlim. Tahti on melko nopea ja suositeltavaa on hyvä suomen ja muiden kielten kieliopin tuntemus - pääsee helpomalla. Kotitehtäviä on tarpeeksi, eli oma aktiivisuus on kysyttyä. Valitettavasti jouduin jättämään kahden vuoden jälkeen kesken, mutta niillä saaduilla eväillä (futuuri, imperfekti, perfekti, optatiivi, genetiivi jne) pystyn selviämään hyvin. Sanoja täytyy vain kerrata itse ja opetella lisää.


      • kiinnostunut tyttö
        Denizli kirjoitti:

        Kalliolan kansanopiston kursseja voin suositella, hyvä opettaja - kirjana Türkce Ögrenlim. Tahti on melko nopea ja suositeltavaa on hyvä suomen ja muiden kielten kieliopin tuntemus - pääsee helpomalla. Kotitehtäviä on tarpeeksi, eli oma aktiivisuus on kysyttyä. Valitettavasti jouduin jättämään kahden vuoden jälkeen kesken, mutta niillä saaduilla eväillä (futuuri, imperfekti, perfekti, optatiivi, genetiivi jne) pystyn selviämään hyvin. Sanoja täytyy vain kerrata itse ja opetella lisää.

        Aika monessa paikkaa kurssien ikäraja on 18 vuotta mutta onko kellään mitään tietoa missä voi käydä turkin kursseilla helsingissä ollessaan alaikäinen ?


      • Günesli
        kiinnostunut tyttö kirjoitti:

        Aika monessa paikkaa kurssien ikäraja on 18 vuotta mutta onko kellään mitään tietoa missä voi käydä turkin kursseilla helsingissä ollessaan alaikäinen ?

        Mitä? Onko Helsingin työväenopiston ja Kalliolan opiston kursseille ikärajat?


      • kiinnostunut tyttö
        Günesli kirjoitti:

        Mitä? Onko Helsingin työväenopiston ja Kalliolan opiston kursseille ikärajat?

        En oo varma onko just noissa, mut viime vuonna olin hakemassa turkin kursseille ja kaikissa oli ikäraja..


      • Günesli
        kiinnostunut tyttö kirjoitti:

        En oo varma onko just noissa, mut viime vuonna olin hakemassa turkin kursseille ja kaikissa oli ikäraja..

        Tietääkseni muualla ei edes ole turkinkursseja. Ja olen opiskellut sentään turkkia kauan ja asun Helsingissä. Yliopiston kursseista en tiedä. Mistä olet löytänyt Helsingistä muita paikkoja kuin työviksen ja Kalliolan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe