kotikuri

toive mahdotonko

Ihannemieheni osaa pitää kurin kotona ja tarvittaessa antaa naiselleen piiskaa tms. rangaistuksen ja oikeasti on kykenevä pitämään naisensa aisoissa. Mies on tuki ja turva täydellinen auktoriteetti jota vastaan ei niskuroida.
Mutta mistä löydän tälläisen miehen?

42

11677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sori vaan!

      Homot eivät enää ole muodissa. Miehet haluaa naisia nykyisin.

    • i4etwrj

      noin pitkälle menisi, mutta kyllä miehellä pitää tosiaan olla auktoriteettia katkaista siivet akan vouhotuksilta samalla, kun hän on tuki ja turva tarvittaessa. En kestäisi mitään pillittävää miessisäkköä - no onneksi ei tarvitsekaan, kun siippa on mies paikallaan ja perheen pää :)

    • ....

      Lastenkaitsijaako kaipaatte? Luulisi, että aikuinen ihminen osaa olla ihan itsekseenkin.

      • ...

        mutta jos joskus miehen otan vaivoikseni, vois hän pitää mut henkisesti kurissa.


    • Kurissa ja nuhteessa

      Meillä on kotikuri käytössä ja naisena nautin tästä ja mieheni on hyvä kurinvalvoja :) En osaa sanoa mistä mieheni kaltaisia miehiä tarkalleen etsimällä löytyisi...ehkä jostain s/m tyylisistä hakuilmoituksista tai vastaavista. Mieheni löysin sattumalta jo nuorena...meillä on käynyt hyvä tuuri. Minä kuten miehenikin kiihotumme valtavasti näistä piiskajutuista (minä saan piiskaa) ja remmiäkin saan kun tarpeeksi kerjään....Ihanaa kun mies lopulta näyttää mulle sen kaapin paikan ja tempaisee polvien päälle ja vaikka kuinka rähisen ja rimpuilen (leikilläni) niin saan saan piiskatun pyllyn. Päälle kunnon sovintoseksiä..voiko paremmmin enää mennä. Remmiä saan kun olen oikein tuhma tyttö ja mieheni haluaa myös hieman kovemmin kouluttaa minua...jos esimerkiksi kiusallani flirttailen muille miehille illanvietossa mieheni nähden...kotona saan mitä todennäköisemmin remmiä pyllylleni joko keittiönpöytää vasten tai sängyn reunalla pylly pystyssä ja yleensä vielä kiihottavampaa kun yritän hieman pakoilla ennen remmitystä, anella, että en saisi remmiä...tai muuta hieman dramaattista - mutta kyllähän sitä remmiä tulee. Joskus saan piiskaa jostain muistakin syistä ja aina ei kuulu kurinpitopiiskaukseen seksiä...mutta usein kuuluu kun molemmilla on tunteet niin pinnassa. Tätä ei kaikkien tarvikaan ymmärtää....mutta meille tämä sopii parina mainiosti ja ihan vapaaehtoisesti tätä haluamme harrastaa.

      • etsiväkö löytää

        Itse kaipaan myös kuria, mut en yhdistä sitä suoraan seksiin, vaan mies saisi antaa rangaistuksensa, jos teen hänen mielestään ei toivoma tavalla, seksi sitten aivan erikseen.


      • s4bs66sse

        Kiihotuin tosta jutusta ja olen itsekin nainen. Harmi vaan, että oma mies on niin fiksu ja ymmärtäväinen, ettei mulle vois noin käydä :)


      • Vitsaa,Remmiä

        Minä saan vaimoltani piiskaa,remmiä Vaimoni mätäs on märkä,turvoksissa piiskaamiseni jälkeen saa kikeliä jalkoväliinsä pimppisylkee nesteet vaimo ulvoo allani kuin susi kiihottuu myös remmin käytöstä nautimme molemmat sopiimeille


      • Anonyymi

        Meillä on käytössä piiska,remmi kaikki alkoi olimme asuneetmuutaman kuukauten yhtessä siippani tulistui jostakin asiasta otti hameestaan vyön kysyin mitä hänellä oli mielessä sanoi antavansa mulle selkäsaunan kysyn mennäänkö makkariin vai sohvalle päätyimme sohvalle olin sylissä remmittävänä siitä lähtien olemme antaneet toisilimme Vitsaa,Remmiä tasapuolisesti eilen viimeksi Pyrstöt punoitti annoimme Vitsaa Toisillemme ihanat suukottelut,namuttelut kaikki oli täytellistä.


      • Mulla on kans taannoissta suhteesta tuon tapainen kokemus. Naiseni kiihottui kovasti väkisin otettuna olemisesta. Leikimme noita leikkejä, että hän ei olisi halunnut ja käytin aina vaan enemmän voimaa ottaakseni hänet. Sitten tuli se ilta, jolloin hän ei olis oikeasti halunnut, mutta kiihotuin itse leikistä entistä enemmän. Yksinkertaisesti raiskasin rakkaani, ehkä vähän kovakouraisemmin kuin ennen. Juteltuamme tajusin, että hän ei oikeasti olisi halunnut tulla "raskatuksi" silloin., mutta sanoi lopulta nauttinensa pelottavan paljon, kun oli pakotettu antamaan koko kehonsa käyttööni.
        Meitä molempia hieman pelotti tilanne, että kuinkas pitkälle näissä leikeissä voi mennä.
        Tämä raiskaus ei ollut tarkoitus, vaan kommunikaation puutteesta johtunut vahinko. Sittemmin sovimme turvasanat leikin keskeyttämiselle, mutta sen jäkeen emme enää saaneet samaa irti näistä leikeistämme.


    • äly hoi älä jätä

      etkö muka ole täysi-ikäinen ihminen joka päättää omista asioistaan ? Tuolla asenteella saat jonkun häiriintyneen sairaan elukan riesaksesi....naisen lyöminen on rikos ja toisen komentaminen ja kurinpito sairasta !! Parempi kun olet yksin, kuin huonossa seurassa ! Kuiteskii olet kohta valittamassa täällä netissä,kuinka huonosti joku sinua kohtelee !! Äly hoi älä jätä !

      • kurittaja kuura

        Monet miehet käyttävät vitsaa, remmiä vaimonsa kurittamiseen, mutta tästä aiheesta vaijetaan aika visusti.

        Mitä olen näitä vaimoja kuullut he hyväksyvät asian ja eivätkä voisi elää edes muunlaisessa liitossa, he tarvitsevat joskusus ojennusta ilman, että mies olisi sairas elukka sadisti joka haluaisi vahingoiittaa vaimoaan, tämä tapahtuu aikuisten yhteisymmärryksessä, rakkaudesta.


    • ...

      mut kyllä mäkin myönnän tarvitsevani miehen, joka laittais mut henkisesti aisoihin koska olen joskus vähän hankala. Mulla on lievä auktoriiteettikammo, mutta haluaisin miehen jota mielelläni tottelisin ja voisin kunnioittaa.

      • FeliFel

        Seksifantasioistaan voi kertoa tuolla Seksi-osiossa (duh!).


      • Grrr !!!
        FeliFel kirjoitti:

        Seksifantasioistaan voi kertoa tuolla Seksi-osiossa (duh!).

        Miessisäkkö :-) siitä haaveilen !!! Kivat lateksistringit miehelle, ylävartalo paljaaksi ja tiskiharja käteen.


      • selvitys.
        FeliFel kirjoitti:

        Seksifantasioistaan voi kertoa tuolla Seksi-osiossa (duh!).

        Kotikuri EI liity seksiin!!!!


      • ......
        selvitys. kirjoitti:

        Kotikuri EI liity seksiin!!!!

        Tarkoittaako se siis sitä, että kotikuria tahtovat ovat ihan aidosti vajaita ja kykenemättömiä huolehtimaan itsestään?


      • FeliFel
        ...... kirjoitti:

        Tarkoittaako se siis sitä, että kotikuria tahtovat ovat ihan aidosti vajaita ja kykenemättömiä huolehtimaan itsestään?

        Sorry, tuo aloitusvieti kuulosti vaan ihan joltain seksifantasialta. En tiennyt, että kirjoittaja oli tosissaan. Säälin häntä... tai ei, säästän säälini sen ansaitseville.


      • Kurissa ja nuhteessa
        selvitys. kirjoitti:

        Kotikuri EI liity seksiin!!!!

        Kyllä kotikuria voi harrastaa ilman seksiä mutta monilla pareilla on myös seksiä mukana näissä kotikuritus-jutuissa. Meillä ainakin seksi kuuluu usein kotikuri-tilanteisiin. Piiskaustilanteet nyt vain kiihottavat meitä parina ja miksi ei saisi harrastaa seksiä päälle?


    • kotikuri mies

      Kyllä kotikuria pitäviä miehiä vielä löytyy. Täällä on yksi ja vielä vapailla markkinoilla.

    • adfgd

      Olen havaitsevinani, että tällaisten selkeiden, vanhanaikaisten sukupuoliroolien kaipuu olisi yleistymässä kenties vastareaktiona tasa-arvoihailun aiheuttamaan sukupuoliroolien hälvenemiseen. Saihan voimakas konservatismi ja suvaitsematon ilmapiirikin vastareaktiokseen liberalismin. Miksei siis toisinpäin.

      • Ex-nössö, nyt Herra

        "Olen havaitsevinani, että tällaisten selkeiden, vanhanaikaisten sukupuoliroolien kaipuu olisi yleistymässä kenties vastareaktiona tasa-arvoihailun aiheuttamaan sukupuoliroolien hälvenemiseen."

        Tässä voi olla perää. Oma tarinani on sellainen (olen mies), että kovasti tuota tasa-arvoa on tullut kannatettua ja sukupuolirooleja vastaan rimpuiltua, ja tyttö ystävätkin ovat aina olleet sellaisia vahvoja ja itsenäisiä feministi naisia, jotka osaa ottaa miehiltä turhat luulot pois. Olin suoraan sanottuna nössö ja tossun alla, juuri näitä "miessisäkköjä", jotka pyyhkii pölyt ja laittaa ruuan, halii ja pusii ja tekee kaiken mitä kulti tahtoo.

        Kun sitten tapasin nykyisen vaimoni, hän ilmaisi pian kaipaavansa kotikuria, piiskaleikkejä ja rangaistuksia, sitä että olisin herra talossa ja tekisin hänelle mitä ikinä tahtoisin. Siinä oli entiselle nynnylle naisasiamiehelle opettelemista, että minä olen se, joka määrää, ja naista kiihottaa valtavasti alistuvan orjan rooli. Ei se ihan helppoa ollut, kun oli tottunut ajattelemaan, että naisen pitää olla riippumaton, itsenäinen ja vahva, eikä ollut tajunnut, kuinka paljon vahvuutta ja itseluottamusta naiselta vaaditaan siihen, että hän uskaltaa alistua ja luopua kontrollista.

        Ajan kuluessa kuitenkin opimme kumpikin näihin selkeisiin sukupuolirooleihimme ja kumpikin kokee olevansa nyt paljon onnellisempi ja vapautuneempi kuin ennen. Nainen saa piiskaa ja kovakouraista käsittelyä sängyssä pari kertaa viikossa, pitää kodin kauniina ja siistinä ja se tekee hänet onnelliseksi. Minä olisin kyllä valmis tasa-arvoisempaankin roolijakoon, mutta kun näen, kuinka paljon hän nauttii saadessaan olla se alistuva osapuoli, hänen onnensa tekee minutkin tyytyväiseksi.

        Eli ei ne asiat siis aina niin mustavalkoisia ole, että jos mies määrää ja nainen tottelee, niin nainen aina välttämättä kärsii.


    • Mietin vain noita juttuja lukiessani niin miksi kotikurin pitäjänä on useimmiten mies ja nainen se kuritettava.
      Eikö se yhtä hyvin voisi olla nainen se kurittaja vai eikö heitä ole olemassa. Olisi kiva saada kommentteja myös naisilta kun yleensä mieten kommentit on miesten kommentteja.

      • Rouvalta Piiskaa

        Tämä kommentti on lauantai aamuna menin meitän makkariin rouvani ototti minua pikkareissa,rinssikoissa parikoivuvitsaa vierellään katseli kun riisuin itseni nakuksi olin hetken päästä reisien päällä vasenkäsipiti lantiostani oikea käytteli vitsaa pylly,reitet saivat hyvänkylvetyksen rakkaan vaimoni käsittelyssä meillä kotikuri on ollut käytössä parivuotta toimii.


      • Piiskaava Lady

        Meillä Piiska heiluu tarvittaissa mieheni pakaroilla viikon lopulla otin mieheni reisilleni kiikkumaan kaksi haarainen koivuvitsa temmelsi pitkään paroilla ,reisillä pakarat punoittivat reisillä oli ihanat rannut kiihotun itse piiskaamisesta sain rakkaani kielen jalkoväliini siitä ihanuus alkoi sain monta orkkua peräkkäin ihanaaa! itse tykkään saata remmiä ja saankin tarvittaissa kyllä meitä piiskaavia naisiakin löytyy emme kuitenkaan tuo itseämme tyrkylle kuin miehet.


      • Vaimo28

        Oletko kokeillut pajupiiskaa miten sopii en ole uskaltanut ehtottaa olen pelännyt jos on liiankova minun perälleni 5-8mm ja 8-13mm haluaisin kokea (Tuorepaju) Koivuvitsaa käytetään molemmille.


    • OrdnungMussSein

      Joo!Täällä mä olen!Kotikuria ylläpitävä mies..

    • Niculusmaximus

      Samaa toivoisin minä, ja jotain siihen suuntaan onkin nykyisessä parisuhteessa. Mies on kuitenkin turhan varovainen ja kiltti, ei viitsi oma-aloitteisesti rankaista vaikka huomaakin, että kerjään kuritusta välillä. Lähes aina joutuu pytämään rangaistusta kun muuten ei heru. Ärsyttää..

      Ja silloinkin kun antaa antaa suht varovasti ja kysyy välillä tyyliin "ootko nyt kiltisti?", jolloin minä voin käytännössä päättä itse haluanko lisää vai en. Mieluummin antaisi vaan niin paljon kun tekee mieli/kokee mun "ansainneen", eikä kyselisi niin paljon.

      Olen sanonut asiasta moneen kertaan, mutta ei mene jakeluun. Mikä avuksi? Kerran hissukka, aina hissukka?

      Eihän ketään voi tietysti pakottaa pitämään kuria..

    • Koti-Justiina

      Onko näillä kotikurin haluajilla joku ihme isänkaipuu vai mistä se oikein kumpuaa?

      Toisaalta onhan niitä miehiäkin jotka kuria kaipaavat. Enemmän on näitä Justiina-tyylisiä naisia ja lapatossumiehiä meidän perukoilla. Olisihan se virkistävää jos olisi muutama kunnon vanhanajan MIES joukossa.

      Vakka kantensa valitsee.

    • 56yhjklp0

      Huippuketju.

      Kokeilin varovasti kurittamalla vaimoani samalla kun harrastimme seksiä.
      En ole mikään nössö, mutta ei ole tullut aiemmin mieleen.
      Itse tykkäsin ja vaimokaan ei tyrmännyt toistakaan kertaa.

      HMM voipi olla että uusi sivu on löytynyt avioliittoomme.
      Vaimoni aloitteesta myös sovintoseksiä käytämme innokkaasti.

    • nuorimies..

      Itse kerroin tyttöystävälle suhteen alkupuolella, että tarvittaessa rankaisen häntä antamalla piiskaa. Ja se on molemminpuolinen sopimus, harmikseni tyttöystäväni on varsin kiltti.

    • grrrrrrr

      Ei sillä välttämättä ole väliä onko kiltti vai ei. Minäkin olen ihan hirvittävän kiltti mutta haluan/tarvitsen silti piiskaa - vaikka sitten kiltteyden ylläpidon nimissä. Nykyinen miesystäväni onneksi antaa piiskaa, tosin yleensä vain silloin jos olen töppäillyt. Se töppäily on vaan niin vaikeaa, tunnen itseni tyhmäksi jos tahallani hölmöilen.... pitänee vaan vielä jotenkin hienotunteisesti rohkaista häntä hieman pidempiin ja useammin tapahtuviin piiskauksiin.

    • Onpas.teillä

      Ei ole ihme, että psyykenlääkkeillä kauppa käy..!

      • fghghn

        Pidä sinä vajakki huoli omista asioistasi.


    • hereewdqdqdqqw

      Taas on joku runkkari kirjoittanut avauksen ja kirjoittaa omista unelmistaan.

    • ommi

      Amerikoissa on kotikuri (Domestic Discipline) tullut taas muotiin! Mies on perheen pää ja pitää myös vaimonsa rakkaudella kurissa. Tarvittaessa vaimo saa myös piiskaa. Netissä on oikein sivuja, joilla neuvotaan oikeanlaiseen kurittamiseen. Miten piiskataan oikein, missä asennossa on parasta piiskata, montako lyöntiä annetaan ja millaisilla välineillä, kuinka kauan pitää piiskauksen jälkeen seistä nurkassa, pitääkö olla täysin alasti vaiko vain pylly paljaana. Jos vaimo ei hoida velvollisuuksiaan, kiukuttelee, tuhlaa liikaa rahaa, ei kunnioita miestään tai hänen sukulaisiaan, niin silloin mies rankaisee vaimoaan, tarvittaessa piiskaamalla, tarvittaessa muilla keinoilla. Joidenkin kotikurin kannattajien mielestä myös appivanhemmilla on oikeus kurittaa miniää, tarvittaessa aviomiehen läsnäollessa. Tiukimpien kotikurin kannattajien mielestä myös appivanhemmille pitää olla tottelevainen, tai muuten tulee piiskaa. Näistä asioista löytyy netistä googlaamalla lisätietoja: Domestic Discipline Spanking.

      • ommi

        Vielä lisäys ylläolevaan kommenttiin: Jos vaimo käyttää huonoa kieltä, niin näillä sivuilla kehoitetaan pesemään vaimon suu saippualla. Saippuaa pidetään suussa muutaman minuutin ajan, jonka jälkeen saa vasta huuhdella suun.


    • Anonyymi

      Olen lukenut paljon näitä piiskaus-keskusteluja ja tosi monet on vuosien takaa kuten tämäkin. En oikein tiennyt pitäisikö aloittaa kokonaan uusi keskustelu vai jatkaa tätä. Mutta asiaan...
      Eli olen 30 vuotias nainen, sinkku ollut jo kohta 10 vuotta, eikä sinä aikana seksiäkään ole ollut kuin pari kertaa n.8v sitten. Jotenkin se yksi ainut nuoruuden 2v suhde vei itsetunnon niin pohjalle etten ole uskaltanut enää melkein edes lähestyä miehiä. Nyt alkaa jo tuntua siltä että elän elämäni loppuun asti yksin, koska niille tarpeilla joita minulla (valitettavasti) on, en usko että on olemassa tyydyttäjää. Tämä ei liity seksiin, yhdyntäkipujen takia yhdynnätkin on mahdottomia, mutta olen kyllä hyvin seksuaalinen ihminen ja haluaisin jonkinlaista seksiä ja parisuhdetta kuitenkin elämääni. Se vain tuntuu jäävän haaveeksi.

      Aloin tapailla jokin aika sitten yhtä miestä, ja hänelle kerroin heti alkuun että tykkään että minua piiskataan kun annan suuseksiä, ja niin hän tekikin, muunlaista seksiä meillä ei ollutkaan. Mutta ei siitä "suhteesta" mitään kuitenkaan tainnut tulla, koska minulla on tarpeita joita en usko että ikinä kehtaisin kellekään edes kertoa. Ja varsinkin kun suhteita ei ole ollut ja ikääkin kuitenkin on jo 30 niin en osaa olla suhteessa.
      Mutta haluaisin miehen joka osaa pitää minut "aisoissa", olen todella temperamenttinen, tämänkin miehen ollessa käymässä (tapailimme ehkä kuukauden ajan) hermostuin koska olin niin täynnä ahdistusta ja raivoa että tavaraa lensi seinään ja puhuin todella rumasti ja jotenkin toivoin että hänen reaktionsa olisi ollut ottaa minusta kiinni ja pitää paikallaan eikä tehdä niinkuin teki että sanoi minun olevan hullu ja lähti kotiinsa. Ja ymmärrän sen täysin... Tuntuukin että olen hullu. Ja tämän miehen kanssa juttu taitaakin olla jo ohi.
      Mutta sitten kun luen näitä joidenkin naisten kirjoituksia siitä miten se että oma miesystävä rankaisee tekee olosta helpottuneen ja turvallisen niin en hetkeen tunnekaan itseäni hulluksi vaan tajuan että on muita samankaltaisia naisia.

      Mutta mitä se sitten on kun se ei ole seksiin liittyvää, enkä halua miestä jonka kanssa tehdään sopimus että hän saa määrätä ja rangaistuksena on jotain nurkassa seisottamista yms, eikä s/m jutut liity tähän, enkä haluaisi edes että seksi mitenkään liittyisi siihen, mutta niin kovasti olen haaveillut jo pienestä saakka siitä että mies osaa ottaa tilanteen haltuun kun itsellä menee yli, ja pitää paikallaan, ehkä pitää tukasta kiinni ja antaa esim vyöllä selkään niin kovaa että oikeasti tulisi itku... Ja jo nimettömänä täällä tuon kirjoittaminenkin tuntuu nololta!

      Uskon että siinä jotenkin purkautuisi se kaikki sisälle patoutunut paska olo ja tajuaisin ettei ne tavarat saa lentää seinille jne.. Olen vuosia sitten viillellyt reisiäni, hakannut käteni mustelmille, satuttanut itseäni ihan sen takia että se tuo paremman olon. Ja en kaipaa kirjoituksia että hae apua psykologilta koska olen käynyt ja en tästä piiskaus/kurinpito-"toiveesta" puhunut mutta siitä puhuimme että koska vanhempani ovat kuolleet niin todella olen aina etsinyt isähahmoa.
      Mutten haluaisi miestä joka kontrolloi ja määrää, ja käskee pitämään kodin puhtaana ja olisi millään lailla väkivaltainen, mutta silti tämän lyhyen tapailunkin kohdalla tajusin että en pysty ns. normaaliin suhteeseen kun mies ei ole sellainen joka tekisi minulle niinkuin toivoisin täysin hermostuessani tehtävän. Enkä kyllä siitä hänelle sanonutkaan, miten siitä kehtaisi puhua edes.
      "Kun hermostun ja riehun kuin hullu niin vetäisitkö minut tukasta lattialle ja housut alas ja antaisit vyöllä perseelle niin pitkään että itken etkä lopettaisi siihenkään?" Eihän tuollaista vaan voi sanoa... Olen niin neuvoton ja niin sen tarpeessa!

      Olen alkanut miettiä että etsisin vaikka netistä miehen joka piiskaisi minua itkuun saakka niin saisin sen "tarpeen" tyydytettyä.
      Tämä kirjoituskin on sekavaa ja vastauksetkin varmaan on pilkkaa, mutta tulipa nyt kirjoitettua.
      Toivoisin erityisesti naisilta jotka tätä samaa kaipaatte jonkinlaisia vastauksia että tiedättekö mikä siinä on että sitä haluaa, ja miten saitte miehen tekemään niin, ja käykö joku ulkopuolisen luona hakemassa tälläistä?
      En haluaisi olla loppuelämääni yksin mutta tiedostan myös sen että olen niin hankala ihminen ettei minun kanssa kukaan pärjää, enkä oikein usko että edes välttämättä uskaltaisin ryhtyä edes etsimään ketään kun jos tämä tarve ei tyydyty niin eroon se johtaa sitten minun käytökseni takia.

      kiitos jos joku jaksoi lukea ja vastaisi asiallisesti.

      • Anonyymi

        Itseä kiinnostaisi kovasti kurittaa sinua. Itseltä löytyy henkistä mentaliteettia ja jonkun verran fyysistäkin voimaa. Parisuhdetta en tosin haluaisi eikä meidän tarvitsisi edes harrastaa seksiä. Tulisin luoksesi, kiukuttelisisit ja antaisin sulle piiskaa yms. Voisin tämän jälkeen rauhotuttuasi keskustella kanssasi, mistä aggressiosi kumpuaa. Olen 30v mies.


    • Anonyymi

      En edes usko, että olet nainen. P.s. Mikä sinun sotilasarvo?

    • Anonyymi

      Kotikuri Ei naista pitetä pelkällä PiiskallaTai Remmillä Seon vähätmitä väkisin Mielestäni Naisen jaMiehen suhte perustuu luottamukseen me käytämme Vitsaa,Remmiä annamme toisillemme menemme toistemme syliin ottamaan vapaehtoisesti eipakotettuna vitsan jälkeen istummesylikkäin halimme,suukottelemme minullon hyvä olo vitsan saannin jälkeen.

      • Anonyymi

        OK.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe