Miehille lihavia naisia

hiphei hutsu

Hei! Tietääkö kukaan onko netissä jotain sivua jossa miehet etsii lihavaa naista tai lihavat naisee etsii miehiä?En halua sitten mitään pilkkaavia kommenteja. Oon 22 vuotias ja lihoin vuoden aikana 25 kiloa ja mun itsetunto on nyt vähän huono enkä siks uskalla lähestyämiehiä baareissa, harrastuksissa tms.

18

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • one case

      seksin nälkäinen tällähetkellä, periaatteessahan tämä voisi olla juuri sellainen palsta. Olet kuitenkin villi ja räävitön, tykkäät paukuttaa kunnolla?

    • one case

      nyt sitten painat? en ole koskaan ajatellut harrastavani seksiä lihavan kanssa, mutta olisiko se sittenkään
      mikään mahdoton ajatus, se ei tunnu siltä juuri tällä hetkellä.

    • Arasville

      Meneppäs lihava lutka laihduttamaan.

      • hiphei hutsu

        Nyt mä painan 90. Ja siis mä en eti mitään seksiseura haku palstaa. Toi nimimerkki varmaa vähä hämää mut en miettiny sitä oikee kunnolla sillä hetkellä ku kirjotin ton :D :D. Ja arasville: Mä kyllä laihdutan nyt. Mut musta ei tuu hetkessä normaali painosta. Tai vois varmaan tulla mut oon antanu itelleni vuoden aikaa laihtua. Ja mun mielestä sulla ei oo oikeutta sanoa mulle noi ilkeästi koska mä esitin asiallise kysymykse missä mä en mitenkää pilkannu sua tai ketää muutakaan.


      • nnn26
        hiphei hutsu kirjoitti:

        Nyt mä painan 90. Ja siis mä en eti mitään seksiseura haku palstaa. Toi nimimerkki varmaa vähä hämää mut en miettiny sitä oikee kunnolla sillä hetkellä ku kirjotin ton :D :D. Ja arasville: Mä kyllä laihdutan nyt. Mut musta ei tuu hetkessä normaali painosta. Tai vois varmaan tulla mut oon antanu itelleni vuoden aikaa laihtua. Ja mun mielestä sulla ei oo oikeutta sanoa mulle noi ilkeästi koska mä esitin asiallise kysymykse missä mä en mitenkää pilkannu sua tai ketää muutakaan.

        ihan kivasti lähtee 15kg vuodessa jos haluaa siis pysyvän tuloksen(ei kannata laihtua liian nopeasti).
        Laihdutin itse 1,5 v aikana 15 kg ja nyt painan 72kg!
        Aina on miehiä riittänyt, painosta huolimatta, älä välitä näiden kokemattomien poikien haukuista täällä, tosimiehiäkin löytyy. :)
        Tsemppiä!

        Ps.olet jo tutustunut läskivihaan/naisvihaan/naisen seksuaalisuuden pelkoon, törmäät vielä neitsytpalvontaan jos hengailet palstalla pidempään..se vasta huvittavaa on :D


      • Arasville
        hiphei hutsu kirjoitti:

        Nyt mä painan 90. Ja siis mä en eti mitään seksiseura haku palstaa. Toi nimimerkki varmaa vähä hämää mut en miettiny sitä oikee kunnolla sillä hetkellä ku kirjotin ton :D :D. Ja arasville: Mä kyllä laihdutan nyt. Mut musta ei tuu hetkessä normaali painosta. Tai vois varmaan tulla mut oon antanu itelleni vuoden aikaa laihtua. Ja mun mielestä sulla ei oo oikeutta sanoa mulle noi ilkeästi koska mä esitin asiallise kysymykse missä mä en mitenkää pilkannu sua tai ketää muutakaan.

        Olet lutkuuden ja läskiyden lisäksi selvästi vielä typeräkin. Vai mitä että olet amis?


      • hiphei hutsu
        nnn26 kirjoitti:

        ihan kivasti lähtee 15kg vuodessa jos haluaa siis pysyvän tuloksen(ei kannata laihtua liian nopeasti).
        Laihdutin itse 1,5 v aikana 15 kg ja nyt painan 72kg!
        Aina on miehiä riittänyt, painosta huolimatta, älä välitä näiden kokemattomien poikien haukuista täällä, tosimiehiäkin löytyy. :)
        Tsemppiä!

        Ps.olet jo tutustunut läskivihaan/naisvihaan/naisen seksuaalisuuden pelkoon, törmäät vielä neitsytpalvontaan jos hengailet palstalla pidempään..se vasta huvittavaa on :D

        Ihana vastaus :). Mä en oo tutustunu vielä ainakaa läskivihaan normaali elämässä (netissä tosin oon) :). Kaikki mun ystävät, tutut ja perhe on ottanu mun lihomisen ihan hyvin vastaan eikä oo mitenkää pilkannu mua :). Oon tietysti kuullu pilkkaavia kommentteja (entinen heilani sanoi ja se todella sattu) mut ei varsinaista läskivihaa oo ollu mun kohdalla. Kyl mä uskon et löytyy varmasti miehiä joita paino ei haittaa mut mun on vaikea nyt tutustua miehiin huonosta itsetunnosta johtuen. Et siks aatteli et netissä ois eka helpompaa ja viel sellasella palstalla missä tietäis miesten ettivän lihavaa naista :).


      • hiphei hutsu
        Arasville kirjoitti:

        Olet lutkuuden ja läskiyden lisäksi selvästi vielä typeräkin. Vai mitä että olet amis?

        Arasville miks sä yrität provosoida mua?Mä oon aina kiinnostunu kaikkie ihmiste ajatuksista ja tunteista ja miks ne tekee asioita. Mä luin sun muitaki kirjotuksia täällä ja ne oli kauhee provosoivia tai vihamielisiä. Mua oikeesti kiinnostaa tietää mistä se johtuu?Onko sulle sattunu jotai sellasta et oot hirvee vihamielinen?Saaks sä nautintoa siitä jos ihmiset provosoituu sun teksteistä?Vai oot sä vaan negatiivinen ihminen mielipiteissäs?Musta ois tosi mielenkiintosta tietää et miks sä purat sun vihaa netissä. Vai onko tosta vaan tullu sulle harrastus?Tää nyt menee aika lailla asianvierestä mut oli pakko kysyy :) terveisin: läski,lutka, typerä, amis


      • Arasville
        hiphei hutsu kirjoitti:

        Arasville miks sä yrität provosoida mua?Mä oon aina kiinnostunu kaikkie ihmiste ajatuksista ja tunteista ja miks ne tekee asioita. Mä luin sun muitaki kirjotuksia täällä ja ne oli kauhee provosoivia tai vihamielisiä. Mua oikeesti kiinnostaa tietää mistä se johtuu?Onko sulle sattunu jotai sellasta et oot hirvee vihamielinen?Saaks sä nautintoa siitä jos ihmiset provosoituu sun teksteistä?Vai oot sä vaan negatiivinen ihminen mielipiteissäs?Musta ois tosi mielenkiintosta tietää et miks sä purat sun vihaa netissä. Vai onko tosta vaan tullu sulle harrastus?Tää nyt menee aika lailla asianvierestä mut oli pakko kysyy :) terveisin: läski,lutka, typerä, amis

        "terveisin: läski,lutka, typerä, amis "

        Arvasinhan :-) Enempää en alennu juttujasi kommentoimaan.


      • hiphei hutsu
        Arasville kirjoitti:

        "terveisin: läski,lutka, typerä, amis "

        Arvasinhan :-) Enempää en alennu juttujasi kommentoimaan.

        Höh. Mua ois kiinnostanu tietää.


      • hiphei hutsu
        hiphei hutsu kirjoitti:

        Höh. Mua ois kiinnostanu tietää.

        Nyt vasta hoksasi et täällä ois ollu nettideittailulle omaki keskustelupalsta :). Mut ei varmaankaa suurta vahinkoa sattunu vaikka sen tänne laitoinki :).


      • reipas_poikamies
        hiphei hutsu kirjoitti:

        Nyt vasta hoksasi et täällä ois ollu nettideittailulle omaki keskustelupalsta :). Mut ei varmaankaa suurta vahinkoa sattunu vaikka sen tänne laitoinki :).

        Ei haittaa ^wink^ myös aloitukseen.


      • riippuu paljon
        hiphei hutsu kirjoitti:

        Nyt mä painan 90. Ja siis mä en eti mitään seksiseura haku palstaa. Toi nimimerkki varmaa vähä hämää mut en miettiny sitä oikee kunnolla sillä hetkellä ku kirjotin ton :D :D. Ja arasville: Mä kyllä laihdutan nyt. Mut musta ei tuu hetkessä normaali painosta. Tai vois varmaan tulla mut oon antanu itelleni vuoden aikaa laihtua. Ja mun mielestä sulla ei oo oikeutta sanoa mulle noi ilkeästi koska mä esitin asiallise kysymykse missä mä en mitenkää pilkannu sua tai ketää muutakaan.

        siitäkin miten pitkä olet. Esim. minäkin painan 85kg mutta en ole lainkaan läski tällaisena 182 sentin mittaisna keskileveäraamisena miehenä. Itse asiassa läskiä ei ole paljon missään muuta kuin vähän mahan kohdalla vaikka ei lihasmassatkaan ole mitkään kovin suuret.
        Minä en kyllä voisi kuvitellakkaan kulkevani missään tai touhuavani mitään muuta kuin bisnestä selaisen naisen kanssa joka painaa yli 80kg tai on yli 178cm pitkä.
        No minä olen kyllä jo niin paljon vanhempikin että ei minusta seuraksesi olisi siksikään.


      • 14+8
        nnn26 kirjoitti:

        ihan kivasti lähtee 15kg vuodessa jos haluaa siis pysyvän tuloksen(ei kannata laihtua liian nopeasti).
        Laihdutin itse 1,5 v aikana 15 kg ja nyt painan 72kg!
        Aina on miehiä riittänyt, painosta huolimatta, älä välitä näiden kokemattomien poikien haukuista täällä, tosimiehiäkin löytyy. :)
        Tsemppiä!

        Ps.olet jo tutustunut läskivihaan/naisvihaan/naisen seksuaalisuuden pelkoon, törmäät vielä neitsytpalvontaan jos hengailet palstalla pidempään..se vasta huvittavaa on :D

        Jos tahtoa löytyy, niin onnistuu se nopeamminkin. Itse kadotin 25 kiloa puolessa vuodessa eivätkä ole ainakaan vielä tulleet takaisin. Joskin paino on nyt pyörinyt samassa lukemassa, vaikka voisi vielä pari kiloa minun puolestani lähteäkin. Uskon, että jos ei vaan palaa vanhoihin tapoihin niin tuskin ne koskaan enää tulevatkaan takaisin.


      • suomentamma
        riippuu paljon kirjoitti:

        siitäkin miten pitkä olet. Esim. minäkin painan 85kg mutta en ole lainkaan läski tällaisena 182 sentin mittaisna keskileveäraamisena miehenä. Itse asiassa läskiä ei ole paljon missään muuta kuin vähän mahan kohdalla vaikka ei lihasmassatkaan ole mitkään kovin suuret.
        Minä en kyllä voisi kuvitellakkaan kulkevani missään tai touhuavani mitään muuta kuin bisnestä selaisen naisen kanssa joka painaa yli 80kg tai on yli 178cm pitkä.
        No minä olen kyllä jo niin paljon vanhempikin että ei minusta seuraksesi olisi siksikään.

        Siinä taas yksi suomenhevonen vaatii kumppanisa olevan pieni lämminverinen...

        Tai vaikka boxeriuros joka kelpuutta vain whippetin.


      • ,,,,,,,,,,,,,
        Arasville kirjoitti:

        "terveisin: läski,lutka, typerä, amis "

        Arvasinhan :-) Enempää en alennu juttujasi kommentoimaan.

        Oletko kenties lukion läpäissyt ja siihen sun koulutus on sitten jäänyt vai? Työtkään ei sulle kelpaa ja sitten vielä ruikutat kun pitää elää sossun rahoilla....olet saamaton mies kaikin puolin. Häpeäisit jos osaisit mutta kun olet luonnevikainenkin, niin et osaa.


      • Arasville
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Oletko kenties lukion läpäissyt ja siihen sun koulutus on sitten jäänyt vai? Työtkään ei sulle kelpaa ja sitten vielä ruikutat kun pitää elää sossun rahoilla....olet saamaton mies kaikin puolin. Häpeäisit jos osaisit mutta kun olet luonnevikainenkin, niin et osaa.

        Koulutus on jäänyt lukioon itsestäni riippumattomista syistä.


      • arvasinhan tän
        Arasville kirjoitti:

        Koulutus on jäänyt lukioon itsestäni riippumattomista syistä.

        huonompi kuin amis, sulla ei ole edes ammattia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe