Kommentoikaas tätä

Kommenttia odottava

Eräs astrologi kertoi minulle seuraavan: Ei ole toista yhtä eroottisesti suuntautunutta naista tämän maan päällä kuin kaurisnainen. Se hillitty ulkokuori pettää kun saat kaurisnaisen luottamuksen. Vasta kun hän luottaa sinuun hän voi vapautua ja päästää itsensä valloilleen.

Joten olemmeko me kaurisnaiset todellakin eroottisia jopa pervoja?

26

3151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauris-nainen

      Pitää paikkaansa! I simply lova sex! ;)

    • toinen kauris

      Pitää täysin paikkansa, kun mies on voittanut luottamuksen.. niin kauris on todella eroottinen ja kauris löytää miehen salaisimmat ja herkimmät paikat seksissä :) Pervoksikin voisi sanoa!

      • kaurismies -67

        Miehillä se luottamus on vähintään yhtä tärkeetä mut kuka saa kaurismiehen "omakseen" saa paljon ...Seksi on vaan sen verran henkilökohtainen juttu että siinä mennä sit niin syvälle, että ei haluis tulla särjetyksi!
        PS. kaikille vaan hyviä jatkoja seksin ja muuten mukavan elämän merkeissä!


    • Hömh

      Kyllä minä ainakin olen itsessäni tuollaisen piirteen huomannut. Ennen luottamuksen voittamista olen etäinen ja varovainen noissa intohimoisissa asioissa, mutta kun olen varma kumppanini uskollisuudesta saatan ehdottaa ihan mitä vaan ihan missä vaan. Se kuuluu tähän maamerkin luonteeseen, olla piiloilevasti mutta voimakkaasti seksuaalinen olento.... :) Hedelmällisyyshän kuuluu meihin..

    • zäbäd

      mielikuvituksessa riittää.

      • Kauris NAINEN

        Olen aito kauris ja todddeeelllaa eroottinen ,,, Rakastan seksiä yli kaiken ... Voisin rakastella tunteja jos kumppani on täydellinen ...


    • tammikuun kauris

      Mulla on ollut suhde kaurismieheen (itse olen kaurisnainen) ja me kyllä harrastettiin seksiä 5 kertaa päivässä ja oli aivan uskomattoman mahtavaa!!!!!!! Kyllä kauris on taivata, kiihkeä ja kyltymätön sängyssä! ;)

      • KaurisM

        Pätee Kauris miehes ainakin minun kohalla


    • story

      väärin! Minulle astrologit ovat kertoneet että sensuellein ja seksikkäin nainen on se nainen joka on skorpioni, nousevaltamerkiltään vaaka, kuu kalat. Kauris on varmaan epäseksikkäin merkki, anteeksi..

      • ohhoh

        Mun mielestäni eroottinen ja seksikäs eroavat toisistaan. Kauris on eroottisin merkki mutta ehkäpä se skorpioni on seksikkäin, eroja löytyy!! Suurin osa kaureista on malleja.. skorpioneja ei oo näkyny..


      • capri
        ohhoh kirjoitti:

        Mun mielestäni eroottinen ja seksikäs eroavat toisistaan. Kauris on eroottisin merkki mutta ehkäpä se skorpioni on seksikkäin, eroja löytyy!! Suurin osa kaureista on malleja.. skorpioneja ei oo näkyny..

        Mitä siitä että suurin osa kauriista on malleja? Ei se että on malli, tee ihmisestä eroottista, seksikästä, sensuellia. Kauneus ja seksikkyys/eroottisuus on kaksi eri asiaa. vähemmän kauniitkin voivat olla eroottisia/seksikkäitä.


    • juu joo

      Enpä tiedä kaurisnaisesta mutta kaurismies ei kyllä välttämättä ainakaan ole mikään erityisen seksikäs/eroottinen..näin karskisti sanottuna panna se kyllä haluaa ja että saa laueta mahd.usein. Mutta toista huomioon ottava ei kyllä ole..eikä kyllä erityisen hyväkään sängyn puolella.

    • Tosi on

      Olen kauris nainen ja olen huomannut kyseisen asian itsessäni. Ennen luottamuksen saavuttmista olen melko rauhallinen ja ehkäpä myös hieman etäinen. Mies, joka on ansainnut luottamukseni huomaa ennen pitkään myös todella eroottisen puoleni. Kun makuuhuoneen ovet ovat kiinni niin mikään ei pidättele enää kaurista... ;) Hot, hot!!

      • vain

        Kokemusta on. Vahinko vaan, että on lainassa.


    • ari

      En ole koskaan tavannut niin kylmää naista kuin kauris nainen. siinä oli erotiikka kaukana. Tunnen myös toisen kauris naisen joka on kaikkea muuta kuin eroottisesti suuntautunut. Joten enpä usko tuohon väitteeseen. Itse lämpenen naisellisista skorpioneista, ravuista, kaloista.. joskus jopa tulisista oinaista ja leijonista. Mutta kauris naista en huoli.

      • kauris-nainen

        Kaurisnainen ei ole mikään helppo tapaus. Jos kauris ei pysty luottamaan ja arvostamaan partneriaan, ei kauris hänelle lämpenekään. Eli suoraan sanottuna, sä et saa kaurisnaista syttymään.

        Kauriin kylmyys on itsesuojeluvaistoa. Turha antaa itsestään mitään ihmiselle, johon ei voi luottaa ja joka ei sitä arvosta.


      • autsaider
        kauris-nainen kirjoitti:

        Kaurisnainen ei ole mikään helppo tapaus. Jos kauris ei pysty luottamaan ja arvostamaan partneriaan, ei kauris hänelle lämpenekään. Eli suoraan sanottuna, sä et saa kaurisnaista syttymään.

        Kauriin kylmyys on itsesuojeluvaistoa. Turha antaa itsestään mitään ihmiselle, johon ei voi luottaa ja joka ei sitä arvosta.

        Neitsyt(m):nä sanon ,että asia on jämpti niin. Kauris(nainen) osaa jos kuka rakastaa kehen se luottaa. Turha on pullistella jos luottamusta ei ole syntynyt. Ei ole peilin vika..... Kauris on vertikaali-ihminen, hyvin syvästi tunteva ja pitää huolta myös toisen tunteista, hoitaa niitä. Erityisestyi se sopii tarkalle neitsyelle.


      • kauris&nainen
        autsaider kirjoitti:

        Neitsyt(m):nä sanon ,että asia on jämpti niin. Kauris(nainen) osaa jos kuka rakastaa kehen se luottaa. Turha on pullistella jos luottamusta ei ole syntynyt. Ei ole peilin vika..... Kauris on vertikaali-ihminen, hyvin syvästi tunteva ja pitää huolta myös toisen tunteista, hoitaa niitä. Erityisestyi se sopii tarkalle neitsyelle.

        Tuo on totta, että kaurisnainen ja neitsytmies sopivat yhteen kuin hanska ja käsi. Ja samaten se pitää paikkansa, että kaurisnainen on eroottisemmin suuntautunut kuin moni muu nainen. Useammin mieheni kärsii päänsärystä kuin minä... ;)


      • 15.tammikuuta

        Kauris naiset ovat päältä kylmiä, mutta
        sitten kun he löytävät sopivan ja täydellisen
        kumpanin,jonka seurassa he tuntevat itsensä
        olevan turvassa...
        Niin luulenpa että silloin kauris nainen voi rakastella täysillä!!!!


    • kuaris

      Kauris on itseasiassa ainut merkki, joka nuortuu vanhetessaan (paraneeko? ei kokemusta). Muut vaan vanhenevat. Olisi mukava kuulla kauriilta itseltään.

      • NAINEN

        Minä oon härän kanssa yhessä ja meijän seksi on fantastista!! Sain ensimmäisen orgasmini hänen kanssaan, aah se oli ihanaa ja parasta! Kyllä se niin vaan on että härkä on kauriille paras lahja mitä ikinä vaan voi toivoa. :) Oon niin onnekas että hymy ei voi koskaa hyytyä.. Kauriin jalatkin oikein vapisevat onnesta..


      • sexy-kauris
        NAINEN kirjoitti:

        Minä oon härän kanssa yhessä ja meijän seksi on fantastista!! Sain ensimmäisen orgasmini hänen kanssaan, aah se oli ihanaa ja parasta! Kyllä se niin vaan on että härkä on kauriille paras lahja mitä ikinä vaan voi toivoa. :) Oon niin onnekas että hymy ei voi koskaa hyytyä.. Kauriin jalatkin oikein vapisevat onnesta..

        Ei oo mitään ihanampaa kun härkäkullan kanssa pääsee hommiin!Tunteet,intohimo,kesto,verbaalisuus kaikki mukana. Mahtava paketti.
        Parempaa en voisi kuvitella kun härkämies aloittaa hommat.Minä sain myös ensimmäisen orgsmini yhdynnässä kun rakastelin ensimmäistä kertaa tämän oman herkkupalani kanssa. Toistaiseksi harvoin olen ilman isoa O:ta jäänyt;)(2 vuotta yhdessä, pari kuukautta saman katon alla...)


    • Kommenttia odottava

      Oli kiva huomata, että muutkin ovat samaa mieltä asioista. Lisäksi tuli toinenkin seikka esiin. Totta kyllä skorpioninainen on kyllä erittäin seksikäs mutta kun on kysymys erotiikasta niin kauris vie siitä voiton. Eli seksikkyydell ei ole mitään tekemistä eroottisuuden kanssa. Sitten vielä se seikka, että jos haluat etsiä sen todella kylmän naisen niin hurmaa neitsyt-nainen. Tämä naistyyppi on vielä senkin jälkeen kylmä kun luottamus on saavutettu. Kaurisnainen ei ole.

      Toinen seikka jonka voin vahvistaa ainakin omalta osalta on se, että kauris näyttää nuorena vanhalta ja vanhana nuorelta. Itse kun olin parikymppinen niin ulkonäköni puolesta näytin kuulemma enemmänkin kolmikymppiseltä ja nyt kun ikä on kolmenkympin tienoilla niin parasta mitä on tapahtunut on se, kun baariin mentäessä kysyttiin papereita.

    • sexy-kauris

      Olen hulluna seksiin, mutta harrastan sitä vain eriryisen tärkeän ihmisen kanssa, en oikein pysty siihen täysillä ilman tunteita.

      Taipumuksena on opiskella kumppanin keho täydellisesti(esim. pyytää miestä masturboimaan, se on kiihottavaa ja siinä näkee vaikka mitä siitä millaista seksiä hän haluaa ja millä tyylillä...ja siinä oppii vähän sitä omaakin käden käyttöä.)
      En todellakaan arkaile äännellä jne. kaikki peliin vaan ja oikein tulisesti!=)

      Eipä ole tainnut yksikään petikaveri vielä tähänkään päivään mennessä jäädä kylmäksi kauriin käsittelyltä!

      Ihan huipuimmat kokemukset minulla on härästä ja skorpionista. Entäs teillä?;)

    • Viviane

      Kyllä ollaan, ja paljon ollaanki.

    • viriili..

      Se on juuri näin!!! Kauris nainen on niin mieletön "pakkaus" seksuaalisesti,että jokaisen miehen pitäisi elämässään kerran kokea se",itse olen ollut intiimisti 7,n kaurisnaisen kanssa,päänsärkypäiviä ei tunneta,siinä todella katsotaan kuka on "raaka rakastaja:)ja miehen pitää vastata huutoon,ja kun näin käypi,eli kauris ei jää kylmäksi,palkinto on hyppy "toisiin galakseihin,niin makeelta tuntuu!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe