Klipsi pidennykset

kukkakeppimoi

Haluaisin ostaa klipsipidennykset, aitoa hiusta ja mahdollisimman halvalla. Tietääkö kukaan mistä niitä saa? Kuinka pitkiin hiuksiin ne kannattaa ylipäätänsä laittaa, että onko 5-10cm pituset hiukset liian lyhyet? Sellaista viellä, että miten ne laitetaan?

7

1885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lk

      www.headkandy.com

      • m&m

        Missä päin teet näitä?


    • ..................

      onpas hintavia tossa verkkokaupassa. Huutonetistä saa kaikista halvimmilla uusia :)

      • Lepsi

        Täältä oon tilannut 2 eri väriä noita klipsipidennyksiä www.naistenmaailma.com

        Omat hiukset on aika lyhyet kans ja hyvin nää klipsit saa piiloon eikä kukaan oo koskaan mitään huomautellu tai itseä mitenkään häirinny että huomaako joku :)
        Siis näissä on tällaiset kampamaiset klipsit jotka vaan napsautetaan kiinni oma hiuksen juureen. Ja varmimmin pysyy kiinni kun vähän tupeeraa ja laittaa lakkaa ennen niitten laittoa.


      • fuk

        Headkandy on melko kallis, mutta hiukset ovat kyllä laadultaan ihan toista luokkaa kuin monissa muissa paikoissa. Hius ei takkuunnu tai katkeile ja myös vaaleat sävyt ovat luonnollisen värisiä. Eivät liian keltaisia tms. Lisäksi klipseissä on silikoninauha, joten hiukset pysyvät erinomaisesti päässä myös ilman tupeerausta. Lisäks hiusta on yhdessä setissä kahden setin verran. Eli laadusta kannattaa myös maksaa :)


      • Lepsi
        fuk kirjoitti:

        Headkandy on melko kallis, mutta hiukset ovat kyllä laadultaan ihan toista luokkaa kuin monissa muissa paikoissa. Hius ei takkuunnu tai katkeile ja myös vaaleat sävyt ovat luonnollisen värisiä. Eivät liian keltaisia tms. Lisäksi klipseissä on silikoninauha, joten hiukset pysyvät erinomaisesti päässä myös ilman tupeerausta. Lisäks hiusta on yhdessä setissä kahden setin verran. Eli laadusta kannattaa myös maksaa :)

        Näissä mun pidennyksissä on klipseissä silikoninauha mutta kun itellä aika lyhyet hiukset niin haluun tuplavarmistuksen :D Varsinkin jos lähössä juhlimaan jne.
        Oon vetänytkin itteeni hiuksista ja testannu kuinka hyvin pysyy, saa tosi lujaa kyllä taistella että ne irti sais :P
        Mulla ei näitten laadussa ole mitään valittamista vaan tosi tyytyväinen oon. Ja aina hinta ei merkkaa että olis laadukkaampaa koska ystävä tilas melkeen puolet kalliimmalla toisesta paikasta sen laadun toivossa ja todettiin että nää mun halvemmat on itseasiassa laadukkaammat ja pysynyt paremmassa kunnossa.
        Mutta en ala väittelemään, voihan nuo sinun mainitsemat Headkandyn pidennykset olla laadukkaita myös :)


      • hihahi

        Ja maksat muovisista muka aidoista hiuksista sitten mieluummin huuto.netissä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe