VAROITUS: Collector Credit AB

yli 6 kk myöhässä ?

lähettelee vanhoja jo maksettuja saatavia yli 6 kk perittäväksi uudelleen. Yllätys yllätys Nordean pankin nettipalvelussa tiliotteet eivät enää näy kuin 27.11.2009 asti. Lasku maksettu syyskuussa 2009. Olen siis vileä muka velkaa 299,82 euroa ja eräpäivä maksusopimukselle oli 20.8 2009 117 euroa. Silloin sovittiin että maksan koko velan pois syyskuussa ja jonka tein. No nyt vain täytyy Nordeasta saada maksutositteet ja se ei taida olla ilmaista touhua se. Collector Credit A B firma on GÖTEBORGissa.

88

35742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvitysmies.......

      tuleekohan sähköpostiin vastaus? Collector Finland Oy hoitaa suomen asioita tai ainakin pitäis hoitaa. Onkohan kyseinen firma selitystilassa. Puhelin viesti kuuluu: "Valitettavasti kaikki operattorimme on varattuja"

      • Anonyymi

        Collector bankilta lähetettiin karhukirje laskusta. Alkuperäistä en ole saanut. Asiakaspalvelusta sain vastauksen vasta yli kuukauden päästä. En voi suositella tätä firmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Collector bankilta lähetettiin karhukirje laskusta. Alkuperäistä en ole saanut. Asiakaspalvelusta sain vastauksen vasta yli kuukauden päästä. En voi suositella tätä firmaa.

        Näin kävi myös mulle sähköpostiin muka oli lasku lähetetty en ole kyllä mitään laskua saanu tai sitten menny heijän lasku roskapostiin joita en koskaan lue. Ostin tv: n 3.1 ja olin jo unohtanu koko asian niin nyt 19.3 tuli maksukehotus miksi ei aikaisemmin otettu mittään yhteyttä? O len 63v ja tää oli ensinmäinen maksukehotus mun elämässä aina oon maksanu laskut ajallaan! En kyllä suosittele tätä firmaa!


    • kollektorivirta

      Tilaamalla erikseen pitäisi onnistua saada vanhempiakin, mutta tosiaan hinnasta en tiedä.

      • Neiti S.

      • mätää
        Neiti S. kirjoitti:

        Kyseiseltä lafkalta on lähtenyt maailmalle virheellisiä maksukehoituksia:

        http://www.collector.se/fi/Uutiset/Virheellinen-maksukehoitus/

        Sain tänään laskun lastenvaatteiden välittäjältä Tipeti Oy, siis saatava, jota en ymmärrä. Kyseisestä puodista en ole ostanut mitään, joten kylläpä riittää selvitettävää. Pankissa ihmettelivät, mikä tämä tipe tipe tip tap oikeen on ja niin teen minäkin. Nordea Finans Sverige/Collector Credit AB perii saatavaa, joka on kyllä aivan omituinen. Summa ei ole suuri, mutta rahaa ei tule, ennenkuin selviää mistä on kyse. Vippilainaa en kuuna päivänä ole kyllä ottanut. Syytä varoa näitä nettikauppoja. On luotettaviakin, mut tää vaikuttaa huijaukselle.


    • 3+6

      Laita siihen "Tapahtumat ajalta" sopiva aikaväli Nordean verkkopankissa ja paina HAE. Kyllä siellä on syyskuu 2009 ihan normaalisti tallessa. Eihän siinä olisi mitään järkeä, että jo puolen vuoden päästä arkistoitaisiin tilitapahtumat.

      • aprillia...

        kohtaa mutta ei antanut kuin marraskuun 27 pv. Onneksi se maksuhuomautus oli "aprillipila".


      • öö...
        aprillia... kirjoitti:

        kohtaa mutta ei antanut kuin marraskuun 27 pv. Onneksi se maksuhuomautus oli "aprillipila".

        Collector Credit AB on Nordean alainen eli Nordea omistaa sen. Ihan luotettava se oli..


      • 11+14
        öö... kirjoitti:

        Collector Credit AB on Nordean alainen eli Nordea omistaa sen. Ihan luotettava se oli..

        omista Nordea. Kyllä sä olet taas niin sekaisin asioista.


    • NoMoneyForNothing

      Tänne tuli kysisestä lafkasta myös joku olematon lasku eikä mistään selviä mitä se edes koskee???????

      Kai se on ensin s-postilla kysyttävä ja jos ei selvii ni nordeaan lähettävä ja jos ei selvii ni kuluttaja-asiamiehelle.

    • Suomalaistavis

      Juuri tämän vuoksi suosin kotimaisia toimijoita laina-asioissa. Unohtakaa Collector Credit ja käyttäkää parempia ja halvempia kotimaisia.

    • 3+3

      Kuten esimerkiksi...?

    • 11+12

      Googleta "luotonantajarekisteri" ja valitse siitä.

    • ms32

      Lähettivät samana päivän kahdesta eri kaupan ostoksesta laskut, joista toisen kaupan laskuun oli laitettu muistutusmaksu!!! TÖRKEETÄ huolimattomuutta ja ei mahdollista soittaa minnekään. Ei ole puhelinnumeroa. JOS OSTATTE NETISTÄ,ÄLKÄÄ valitkaa laskuttajaksi Collectoria! Niin, virheellisessä laskussa ei ole edes tietoa, mistä laskutetaan!!!

      • J

        mä ostin kengät ja maksoin vasta seuraavassa kuussa, kun ei ollu rahaa. Olisin voinut visallakin maksaa, mutta olisi joutunut maksamaan aikaisemmin (ellei tietty halua maksaa korkoa...)


    • öööööööö123

      Byggmaxin luottokortti on myös collector creditin.. kusettivat alusta asti, maksettiin 30e vuosimaksu että saa maksaa tietyn summan kk ilman korkoa.. sillähän ne kovasti markkinoi, ei korkoa!!

      Nooh ne unohti vaan kertoa että kun käyt ostamassa esim kk päästä uudemman kerran niin se on taasen uusi luotto joka vaatii siis taas uudet vuosimaksu ym.. noh enhän tietenkään maksanut toista 30e, vaan sen ostolaskun rupesin maksamaan sitten korollisena koska se oli vaan 500e kun se isompi oli 1700e..

      Kas kummaa sit collctor päättikin yhtäkkiä yhdistää nämä kaksi luottoa korolliselle laskulle, syynä oli se kun olimme vahingossa maksaneet juuri sen isomman lyhennyksen korollisella lyhennyksellä sitten toka laskulla.. jännä juttu että laskuun on aitettu kolme eri summaa minkä saat valita vaikkakin olet jo tehnyt maksusopimuksen tietystä kk-maksusta..

      Sen jälkeen onkin mennyt päin vittua.. joka laskussa on laskutuskulut 8e, laskutusmaksu 3e, ja viisästyskorot 3-5e siitä syystä kun maksat laskun eräpäivänä niin nämä saa sen sit viikonpäästä tilille, johtuu siitä kun ne on saatanan Göteborgissa!! Noh siitähän sit tuleekin joka laskuun muistutusmaksu 5e, ja ne kahdet eri korot päälle, viivästys ja normikorot..

      Soitettiin viimeksi vittuilessaan ja kysyttiin 2vko aikasemmin laskun maksu tiedot ja maksettiin ettei VAAN ole myöhässä ja tartte maksaa toista kymppiä ylimääräistä kun pelkkä laskuhan on vain 50e..

      Eilen tuli sit lasku.. nyt olivat saanet viikkoa aikasemmin meidän maksun ja kas kummaa laskutusmaksut nousi 11e!! ja viivästys korkoo oli tullu taasen?? On mielenkiintoista kuulla maanantaina perustelut kun soitan sinne.

      Eli nyt ollaan maksettu 7kk n200e pelkkiä kuluja ja lasku on lyhentynyt noin300e.

      Elkää ottako mistään COLLECTOR CREDIT lainaa / laskua varsinki osamakulla!!

      Ja toinen jännä juttu tossa on että välillä vaihtuu saaja laskuissa ja se on NORDEA FINANS AB!! Tietääköhän ne itekkään mitä ne on..

      Yksi hyvä ja toimiva osamaksu systeemi on KLARNA, ei mitään ongelmaa/yllätystä ikinä ole tullu, se mikä on sovittu niin se pitää.. (jännä juttu että sekin on nordea finans ab.n)

      tervesin: köyhä

    • pelokastypy

      Apua!

      Mulleki tänään tuli lasku jonka sisällä oli toinenlasku :o muistutusmaksu! Osamaksulla vaatteita olen ostanut, ja neuroottinen laskujen maksaja kun olen (maksan aina laskust samana päivänä kun luukusta tippuvat) niin miten he yhtäkkiä voivat tuommoisia laittaa :o mitä minun kannataisi tehdä. Järetön muistutusmaksu muka, 10€! ja mustutusmaksussa ei edes näkynyt tuotteita jotka olen tilannut, niinkuin osamaksulaskuissa yleensä näkuu. esim. punainen toppi 29,95€ houtus 32,95€ yms. Niin ei mitään kirjotettu että mistähän tuotteista/vaatteista tuokin lasku on :o

      Nyt vähän pelottaa

    • ei osta mitään osama
    • Reniz

      Kiitoksia tiedosta, osaapahan pysyy erossa ;)

      • Hei Reniz, Colector on huijari firma tai heille toimeksiantoja välittävä on sitä. Minulta karhutaan mielikuvitusostoja Catlogue Shop/otto nimisen firman puolesta. En ole ennen kuullutkaan kummastakaan nimestä ja pyysin kopion kuittaamastani lähetyksestä. Sitämei ole tullut mutta tänään tuli uusi karhukirje. Laitan asian poliisille. Olen ollut viime ja tänä vuonna tosi paljon sairaalassa enkä ole yleensäkään tilaillut mitään netistä. Suomessa otetaan AINA kuittaus asiaakkaalta oli sitten kyseessä postista nouto tai kotiovelle toimitus.


    • Irkku_1981

      minulle tuli tänään collector credit AB:n osamaksun lasku mukamas Me & I lastenvaatteisiin liittyen. En ole vuosikausiin ostanut Me&I vaatteita ja silloinkin maksanut ne myyjälle suoraan tilisiirtona.

    • QQQQQQQQQ

      Minult Collector yrittää virheellisesti periä laskutuslisää, vaikka laskutuslisän summa oli merkitty tilausvahvistuksessa 0 euroksi.

    • Fghjjk

      Minultakin collector v...... Yrittää perimikuluja vaikka ei tullut koskaan maksumuistituksia eikä laskuja. Huijaa ihmisiä.

    • hantta4

      Täällä tuli tänään minulle lasku Prisma S-verkkopalvelut laskun numero oli suttuinen. Karhuavat sellaista mitä en ole ostanut. Pistin tuleen koko lasku.

    • Toope2342134

      Itselläni kyllä Collectorin osamaksut hoitunut hyvin ja ihan normaalisti. Ei sen kummempaa kuin jollain Klarnalla tai muulla, samanlailla skandifirmoja nämä kaikki ovat.

      Monet eivät lue osamaksu tai lasku ehtoja kunnolla, ja sit jos tulee joku 3 euron laskutuslisä niin ollaan täällä avautumassa kuinka näin voi käydä, kun minä joudun maksamaan 3 euroa laskutuslisää kerran kuussa...peiliin kannattaa joskus kattella onko kaikki viat muissa...

      Ja joskus laskutusvirheitä sattuu isoimmillekin firmoille. On noita Suomen suurimpien operaattoreiden virhelaskuista tullut aina silloin tällöin soiteltua perään tai laiteltua sähköpostia.

    • minä

      Paskiaiset olivat lähettämässä laskua vasta eräpäivän jälkeen, onneksi tajusin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

      Täysin susipaska firma, älkää missään nimessä ottako lainaa tuolta.

    • zx11

      Kristallipallostako näit?

    • tietg

      Paljonko niissä collector osamaksuissa on luottoraja?

    • böö

      Eikös niissä luottoraja ole 1000e.

    • collector ok

      Collector on nykyään joka paikassa, prisman verkkokaupan lasku ja hesburgerin mobiilimaksun laskuna. Soitat yhtiön asiakaspalveluun, jos on vieläkin ongelmia. Toimii erittäin hyvin suomeksi, meille ainakin vastattu joka kerta.

      • Anonyymi

        Huumeidenveto on kivaa sanoo Sanoma oy


    • joiefjwof

      Mikähän siinä on, kun itsellä ei ole ollut koskaan mitään ongelmia näiden luottofirmojen kanssa: Collector, Klarna jne? Aina on saanut kaikki kulut ja korot tietää ennen lainanottoa, aina on tullut laskut kotiin ajoissa, aina on vastattu sähköpostitse ja puhelimitse asiakaspalvelusta, kun ollut jotain kysyttävää.

      • 5+11

        Monet tämän ketjun kirjoittajista naukkailevat pitkin päivää ja sitten hukkaavat humalapäissään laskunsa. Tämän ketjun kirjoittajien joukossa on paljon psyykkisiä ja sosiaalisia ongelmia, päihteiden (alkoholi, lääkkeet) liikakäytön lisäksi.


      • raitis,terve,velaton
        5+11 kirjoitti:

        Monet tämän ketjun kirjoittajista naukkailevat pitkin päivää ja sitten hukkaavat humalapäissään laskunsa. Tämän ketjun kirjoittajien joukossa on paljon psyykkisiä ja sosiaalisia ongelmia, päihteiden (alkoholi, lääkkeet) liikakäytön lisäksi.

        Miten olet tutkinut asiaa, kun "tiedät" noin varmasti? Ehkä tunnet heidät kaikki. Et kerta kaikkiaan voi olla niin typerä, että väität tuollaisia vain, koska uskot/luulet niin olevan.


      • 6+14
        raitis,terve,velaton kirjoitti:

        Miten olet tutkinut asiaa, kun "tiedät" noin varmasti? Ehkä tunnet heidät kaikki. Et kerta kaikkiaan voi olla niin typerä, että väität tuollaisia vain, koska uskot/luulet niin olevan.

        Kyllä collector toimii ihan niinkun pitääkin JOS OSAA LUKEA ja maksaa laskunsa ajoissa. Lasku lähetetään kuun lopussa ja eräpäivä on kuun viimeinen päivä, eli 2kk maksua aikaa tilaamisesta. Itse ainakin merkkaan ylös minkä verran olen laskun summaa lyhentänyt kuussa niin helppo toimia jos sieltä joskus jotain virheellistä sattuu tulemaan. Ihan on turhien pirujen seinille maalaamista taas.. Toki jos pelottaa ja netin kautta maksaminen tuntuu vaikealta suoritukselta niin voi ihan sinne kauppaan mennä sen käteisen kanssa niin eipähän ainakaan kukaan yritä huijata välistä mitään jos itse tarkistat vaihtorahasi..


      • tyrmistynyt
        6+14 kirjoitti:

        Kyllä collector toimii ihan niinkun pitääkin JOS OSAA LUKEA ja maksaa laskunsa ajoissa. Lasku lähetetään kuun lopussa ja eräpäivä on kuun viimeinen päivä, eli 2kk maksua aikaa tilaamisesta. Itse ainakin merkkaan ylös minkä verran olen laskun summaa lyhentänyt kuussa niin helppo toimia jos sieltä joskus jotain virheellistä sattuu tulemaan. Ihan on turhien pirujen seinille maalaamista taas.. Toki jos pelottaa ja netin kautta maksaminen tuntuu vaikealta suoritukselta niin voi ihan sinne kauppaan mennä sen käteisen kanssa niin eipähän ainakaan kukaan yritä huijata välistä mitään jos itse tarkistat vaihtorahasi..

        Itse tilasin cdonista leffan ja jotain muuta aloin verkkopankista tarkastamaan niin huomasin että maksamani leffa on laskutettu kahteen kertaan tililtäni credit collectorin toimesta samana päivänä kun olin sen maksanut. Soitin paikkaan ja lupasivat palauttaa summan. Varokaa!!!


      • pipipää
        tyrmistynyt kirjoitti:

        Itse tilasin cdonista leffan ja jotain muuta aloin verkkopankista tarkastamaan niin huomasin että maksamani leffa on laskutettu kahteen kertaan tililtäni credit collectorin toimesta samana päivänä kun olin sen maksanut. Soitin paikkaan ja lupasivat palauttaa summan. Varokaa!!!

        Tekninen virhe tapahtunut ja lupasivat korjata tilanteen. Mitäs varomista tuossa ? Erittäin asiallisesti hoidettu


      • Anonyymi
        5+11 kirjoitti:

        Monet tämän ketjun kirjoittajista naukkailevat pitkin päivää ja sitten hukkaavat humalapäissään laskunsa. Tämän ketjun kirjoittajien joukossa on paljon psyykkisiä ja sosiaalisia ongelmia, päihteiden (alkoholi, lääkkeet) liikakäytön lisäksi.

        Eli Sanoma Oyn toimittajia


    • CollectorSUCK

      Collector on paska, tilasin joululahjoja vajaalla 200 eurolla ja ennen uuttavuotta maksoin kaiken pois.
      Enää ei anna tilata laskulla, kuulemma muuttaneet käytäntöjä ja kerran luottotiedot menneet, ei jatkossa laskulla maksaminen onnistu.
      No luottotiedot olleet kuralla monta vuotta ja kummasti antoi ennen joulua tilata. Jatkossa jos laskulla pitää tilata jatkan turvallisen Klarnan käyttöä siellä sentään korkoja arvostavat.

    • Collector0646041358

      Collector lähestyi tänään huhtikuussa 2016 nauhotetulla puhelulla numerosta 06-460 41 358. Kun lopetin nauhotuksen kuuntelun (lienee mainos) numerosta tuli perään tekstiviesti, jossa kehoitettiin soittamaan Collectorin numeroon tärkeän valinnan tekemiseksi. Eipä kannattane soittaa :) :)

    • AnnisLi

      Niin, sain tänään jo toisen karhun laskusta, jonka olin maksanut 4.3. Puhelimessa jouduin odottamaan asiakaspalvelua yli puoli tuntia. Valehteli, että olivat lähettäneet minulle sähköpostitse lisätiedustelun. Huijareita. Ei kai kukaan luule, että Nordea omistaa tämän luotto- ja vippifirman.

    • zjuujuujooz

      Tämä on hyvin toimiva luotonantaja jos vaan huolehtii itse että maksut maksetaan ajallaan. Ennen eräpäivää ei kannata maksaa sillä muutoin maksat edellisen kuun osamaksua ja joudut maksamaan sen toisen kerran eräpäivänä. Jos maksat koko laskun pois silloin asia on OK ! Itselle kävi että maksoin 12pv kuluvaa kk,vaikka ep. oli viiminen päivä,lasku tuli ja jouduin maksamaan saman summan,mutta samalla myös luotto lyheni,ei siis harmittanut ollenkaan ja nyt osaan olla tarkempi :)

    • miäjuujuu

      Itsellä Collector-bank on toiminut tosi hyvin ja osamaksuissa ei ole ollut mitään sanomista !
      Sen he itse neuvoivat että ennen eräpäivää ei ´kannata´maksaa osasuoritusta,koska joutuu kuitenkin ep. maksmaan sen kk osamaksun. Jos maksaa aikaisemmin niin se katsotaaan lisäsuoritukseksi.

      • osamaksu

        Eli kannattaa maksaa vain erä päivänä joko osasuoritus tai koko lasku ?! varmaan muilla firmoilla sama,oli oma pankki mikä vaan ?


    • Raivostuttavaa

      Ensimmäistä laskua ei olla ikinä saatu, ei paperilla eikä sähköpostilla. Huomasimme asian, kun tuli muistutusmaksu 5 euron lisäkululla paperilaskuna. Soiteltiin Collectorille, näillä oli lasku mennyt väärään sähköpostiin, eivätkä kuulemma lähetä ensimmäistä laskua paperisena vaan suoraan sähköpostiin. Collectorilla käskivät soittamaan Checkout Finlandiin, koska tiedot on saatu sieltä maksun yhteydessä ja näin ollen se olisi Checkoutin vika (vaikka olisi, niin miten Checkout voisi meitä auttaa, kun meitä laskuttava taho on Collector Bank AB??). Checkout puolestaan totesi, että vika ei ole heidän päässä vaan Collectorin. Kuulemma näillä on käynyt näin ennenkin, että lasku laitettu väärään sähköpostiosoitteeseen. Uusi soitto Collectorille ja pitkä tappelu viiden euron tähden, kun asiakaspalvelija intti, ettei tämä ole heidän vikansa eikä hän näe syytä miksi heidän pitäisi hyvittää tuo 5 euroa. Noh, ei ole myöskään meidän vika, jos lähettävät laskunsa mihin sattuu. Tilauksen yhteydessä on annettu oikeat tilaustiedot, siitä todisteena oikeeseen sähköpostiin tullut tilausvahvistus. Sai naama punasena vaatia esimiestä puhelimeen (ei ollut paikkalla, ylläri) kunnes asiakaspalvelija luovutti ja suostui hyvittämään muistutusmaksun. Korosti kuitenkin, ettei kuulemma ole heidän vika (no mitä se minua kiinnostaa kenen vika se on?! Jos olemme itse antaneet tilauksen yhteydessä oikeat tiedot!). Puheluihin, 10min 20min 25min, meni jo tuo 5 euroa tai enemmän. Kuka korvaa meidän kulut ja käytetyn ajan? Ei ole asiakkaan tehtävä selvittää kenen vika tämä nyt sitten oli! Meidän taloudessa ei Collectoria enää tämän jälkeen käytetä, mutta se tuskin heitä kiinnostaa. Asiakkaita kyllä riittää, kuten asiakaspalvelija antoi ymmärtää.

      • Asiakaspalvelusucks

        Voi hitsi. Itsellä kävi ihan sama juttu ja muka väärä sähköpostiosoite, vaikka kuitissa ihan oikein. Varmasti sama asiakaspalvelija oli puhelimessa. Vaihtais ammattia ku noin surkeaa asiakaspalvelua, että pistää ihan vihaksi. Aina olen maksanut jo joskus etukäteenkin laskut ja nyt eräpäivä on jo 5 päivän sisällä. En enää ikinä asioi heidän kautta.


      • Anonyymi

        Näin kävi minullekkin väittivät, että sähköpostiin lähetetty lasku sähköpostiosite oli kyllä oikea, mutta epäilen on menny suoraan roskapostiin, kun en niitä lue muuta vaihtoehtoa ei ole. Ja eivät alkaneet hyvittään 5euron muistutusta enkä jaksanu alakaa siittä tappeleen, mutta oli eka ja vika kerta, ku tätä lafkaa käytän!


    • 56577

      "Ei ole asiakkaan tehtävä selvittää kenen vika tämä nyt sitten oli!"

      Juupa juu, mutta asiakkaan tehtävä on kysellä missä lasku on eikä ääliönä ihmetellä miksi tulee muistutuslasku.. jokainen JÄRKEVÄ rahan käyttäjä kyllä kyselee missä lasku on jos sitä ei ole kuulunut mitään esim kuukauteen.

    • Huohhuoh

      "tehtävä on kysellä missä lasku on eikä ääliönä ihmetellä.."

      Hienoa, että Collectorin asiakaspalvelija käy tällä haukkumassa asiakkaansa ääliöksi ;)
      On meinaa tuo teksti kirjoitettu juuri siihen malliin, mitä kyseinen henkilö selitti puhelimessa!

      Sinulle, Arvoisa Asiakaspalvelija, tiedoksesi että kävimme läpi sähköpostilaatikkoamme ja 12.1.2018 on tullut Collectorilta postia otsikolla "Collector - kertakäyttöinen salasanasi". Laskua on siis käyty etsimässä Collector Bankin omilta sivuilta tuolloin 12.1.2018 ja statuksena oli "ei avoimia laskuja", koska muussa tapauksessa olisimme kyllä laskun huomanneet. Tämän lisäksi, sinulle JÄRKEVÄ ihminen tiedoksesi, edellisellä kerralla kun palveluanne käytimme, laskussa kesti kahdeksan (8!) viikkoa, että ensimmäinen lasku tipahti postilaatikosta kotiin. Miksi meillä siis olisi pitänyt nyt olla jokin syy olettaa, että lähetätte laskunne yhtään sen aikaisemmin?

      • maisterifrangen

        Ei tarvitse paljon ihmetellä kun ihmiset velkaantuu ja menettää luottotietonsa, näitä juttuja kun lukee täällä


    • Olen_robotti

      Bootz kledjukauppa vaihtoi Collectorista Klarnaan, unohdin sopivasti maksaa, vaikka Klarnan vaateet maksoin, nyt tupsahti kahru postilaatikkoon, ensin ihmettelin, mutta tunnustan syntini Collector Bank AB suomen sivuviirulle, maksan karhun ja saan vapautuksen.. Joku kirjoitti että Collector konkursissa, konkurens kilpailu ruottiksi, syökö Klarna Collectorin? maanantaina menee perintään ja luottotiedot kanssa katoaa, ei taida kaatua Collector pankki vielä lienee aika maksun..

    • Einiinhelposti

      Luottotiedot menee vasta kun saatava menee käräjille.

    • Paavatti

      Taitaa olla asiakaspalvelussa aina yks ja sama ihminen, nimeä en sano mut osaa laittaa joka asian asiakkaan syyksi. Collectorilta ei kannata ottaa mitään, paska paikka ja uppoavat vielä omaan paskaan

    • Roihuvuo

      Onko Collector Payments, kysellyt keltään tilinumeroa, jonne voi palauttaa liikasuoritettuja maksuja. Tilinumero pitää laittaa kirjallisesti. Mikä tässä on takana kun näin pyytävät. Mikäli teillä on avoimia laskuja samalta laskuttajalta palautussumma voidaan käyttää niiden lyhentämiseen. ???

    • voivihnanäitä

      Siis omasta mielestä minulla ei ole ollut collector Bank ab kautta mitään osamaksuja. Nyt sain ilmon että tosia
      an pitäisi tilinumeroni laittaa kirjallisena heille kun ois vähän yli kymmenen euroa palautettavaa heillä minulle. Öh mitä ihan.. ihmettä? Siis onko asiallista vaiko ei???

      • 5685688

        Voi olla että ovat ostaneet joltain toiselta velkoja tai osamaksuja. Ja miksipä et laittaisi tilinumeroa jos on "ilmaista" rahaa tulossa :D


      • HiukanAjatustaMukaan

        Niin miksipä et? Mieti sitä. Jos et keksi mitään mitä se todistaa? Onko kokemusta? Mitä muuta olet keksinyt?

        Mietippä miksi laittaisit? Onko olemassa "ilmaista" rahaa?

        Vain höppänät vaivaavat päätän tälläisilla ongelmilla ja heitä juuri haetaan!


      • 5688
        HiukanAjatustaMukaan kirjoitti:

        Niin miksipä et? Mieti sitä. Jos et keksi mitään mitä se todistaa? Onko kokemusta? Mitä muuta olet keksinyt?

        Mietippä miksi laittaisit? Onko olemassa "ilmaista" rahaa?

        Vain höppänät vaivaavat päätän tälläisilla ongelmilla ja heitä juuri haetaan!

        heh, no mitäs tilinumerolla voi muuta ulkopuolinen taho tehdä kuin laittaa sinne rahaa ?


      • KonstitOnMonetSanoi
        5688 kirjoitti:

        heh, no mitäs tilinumerolla voi muuta ulkopuolinen taho tehdä kuin laittaa sinne rahaa ?

        Lue se viimeinen lause uudestaan! Höppänöiden löytämisestä ollaan valmiita maksamaan. On halvempi maksaa 10 e, kuin soittaa tuhannelle kandinaatille, joista yksi tärppää.

        Rahaa voidaan laittaa myös hetkeksi liikaa, vaikkapa 1000 e, ja sitten pyytää höppänää palauttamaan tilisiirrolla liikaa maksetut 990 e. Pankki poistaa sen liikaa maksetun summan kokonaan, sillä huijari kertoo omalle pankilleen sen olleen näppäinvirhe. Jäät 990 e tappiolle. Maksusi peruutus ei onnistu.

        Ja tilinumerolla voi tehdä paljon muutakin! Huijarit keräävät paljon muutakin tietoa sinusta.


    • Anonyymi

      Lindorff siirsi kaupan osamaksulla maksettavat ostokset collectorille. Laskua sieltä ei koskaan tullut ja sivuilleen kirjautuneena näyttää siltä, että avoimia laskuja ei ole. Parin kuukauden päästä tulee kuitenkin perintälasku korkoineen. Kun soitan asiakaspalveluun,että laskua ei ole tullut ja oma collectorissa ei näy avoimia laskuja, tämä epäilee asiaa. Sanoo, että kyllä se siellä näkyy. Mutta kun EI NÄY. Edelleenkän laskuja ei tule, eikä maksutietoja näy missään. Miten tällainen firma voi ylipäätään toimia. Asiakaspalveluun en ole päässyt puhelimitse, chatti ei ollut käytössä. ARgghhh.

    • Anonyymi

      Myöntävät lainaa jonka joudut maksamaan takaisin. Varokaa hyvät immeiset varokaa !! Raha ei olekkaan ilmaista , apua. Valitan naapurilleni heti tästä 😱😱😱😱

    • Anonyymi

      Mites tää collector on perinyt jo velkoja vaikka vasta 2014 perustettu ytj:n mukaan?

      • Anonyymi

        Keväällä lähettivät maksumuistutuksen alkuvuodesta ostetusta (ja mielestäni maksamastani )60 euron verkkokauppaostoksesta plus korot ja 5 euroa maksumuistutuslisää. Maksettiin sitten ja kesällä tuli sähköposti 60 euron plus lisien liikamaksusta. Vähensivät sitten seuraavasta laskusta.

        Nyt maksoin epähuomiossa viime kuussa 150 euroa laskunumerolla viitenumeron sijaan ja ihmettelin kovasti viime viikon alussa saamaani laskua missä tämä summa plus maksumuistutus 5 euroa.
        Soitin asiakaspalveluun ja pitkän jonotusajan jälkeen todella epäkohtelias ja kiukkuinen mies vastasi ja selvisi maksaneeni väärällä viitenumerolla. Löin luuri korvaan ilkkumisen takia ja laiton s-postia maksusta kuvakaappauksineen.
        Ei vastattu perjantaihin mennessä, eikä maanantainakaan. Laitoin uuden samanlaisen viestin maanantai-iltana (kommentoin törkeää asiakaspalvelijaa kanssa) ja ei vieläkään vastausta.
        Nyt kuun viimeinen päivä maksupäivä, joten kait se on pakko muistutuksen jälkeen maksaa, vaikka maksu mennyt heille väärällä viitenumerolla kuukausi sitten. lisätietokenttään laitoin silloin nimeni ja verkkokaupan nimen mistä lasku tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä lähettivät maksumuistutuksen alkuvuodesta ostetusta (ja mielestäni maksamastani )60 euron verkkokauppaostoksesta plus korot ja 5 euroa maksumuistutuslisää. Maksettiin sitten ja kesällä tuli sähköposti 60 euron plus lisien liikamaksusta. Vähensivät sitten seuraavasta laskusta.

        Nyt maksoin epähuomiossa viime kuussa 150 euroa laskunumerolla viitenumeron sijaan ja ihmettelin kovasti viime viikon alussa saamaani laskua missä tämä summa plus maksumuistutus 5 euroa.
        Soitin asiakaspalveluun ja pitkän jonotusajan jälkeen todella epäkohtelias ja kiukkuinen mies vastasi ja selvisi maksaneeni väärällä viitenumerolla. Löin luuri korvaan ilkkumisen takia ja laiton s-postia maksusta kuvakaappauksineen.
        Ei vastattu perjantaihin mennessä, eikä maanantainakaan. Laitoin uuden samanlaisen viestin maanantai-iltana (kommentoin törkeää asiakaspalvelijaa kanssa) ja ei vieläkään vastausta.
        Nyt kuun viimeinen päivä maksupäivä, joten kait se on pakko muistutuksen jälkeen maksaa, vaikka maksu mennyt heille väärällä viitenumerolla kuukausi sitten. lisätietokenttään laitoin silloin nimeni ja verkkokaupan nimen mistä lasku tuli.

        Ihan perseestä koko pankki. Eivät itse lähetä laskua sähköpostiin, karhukirjeen saavat kyllä sähköpostiin korkoineen. Eivät vastaa sähköpostiin, saatikka puhelimeen. Ihan järkyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä lähettivät maksumuistutuksen alkuvuodesta ostetusta (ja mielestäni maksamastani )60 euron verkkokauppaostoksesta plus korot ja 5 euroa maksumuistutuslisää. Maksettiin sitten ja kesällä tuli sähköposti 60 euron plus lisien liikamaksusta. Vähensivät sitten seuraavasta laskusta.

        Nyt maksoin epähuomiossa viime kuussa 150 euroa laskunumerolla viitenumeron sijaan ja ihmettelin kovasti viime viikon alussa saamaani laskua missä tämä summa plus maksumuistutus 5 euroa.
        Soitin asiakaspalveluun ja pitkän jonotusajan jälkeen todella epäkohtelias ja kiukkuinen mies vastasi ja selvisi maksaneeni väärällä viitenumerolla. Löin luuri korvaan ilkkumisen takia ja laiton s-postia maksusta kuvakaappauksineen.
        Ei vastattu perjantaihin mennessä, eikä maanantainakaan. Laitoin uuden samanlaisen viestin maanantai-iltana (kommentoin törkeää asiakaspalvelijaa kanssa) ja ei vieläkään vastausta.
        Nyt kuun viimeinen päivä maksupäivä, joten kait se on pakko muistutuksen jälkeen maksaa, vaikka maksu mennyt heille väärällä viitenumerolla kuukausi sitten. lisätietokenttään laitoin silloin nimeni ja verkkokaupan nimen mistä lasku tuli.

        Vaikka ilmoittaa ei ole avoimia laskuja. Ja postilaatikossa on karhukirje. Onko oikea pankki vai jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ilmoittaa ei ole avoimia laskuja. Ja postilaatikossa on karhukirje. Onko oikea pankki vai jotain muuta?

        Roskapankki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perseestä koko pankki. Eivät itse lähetä laskua sähköpostiin, karhukirjeen saavat kyllä sähköpostiin korkoineen. Eivät vastaa sähköpostiin, saatikka puhelimeen. Ihan järkyttävää.

        Just näin!


    • Anonyymi

      Kun maksaa sillä kortin debet-puolella, niin ei ole koskaan näitä ongelmia !

    • Anonyymi

      Ilmoitus kuluttaja asiamiehelle!

      • Anonyymi

        Rikosilmoitus suoraan!


      • Anonyymi

        Joo asiamiehelle vaan ensin. Kaikki tuomarit suhtautuu korkoa kiskoviin huijareihin ynseästi.


    • Anonyymi

      Persee voi pyyhkiä tollaseen laskuun. Johan se on vanhentunut muutenkin yli 10 vuotta mennyt. Haasta mieluummin käräjille tollanen huijari.

    • Anonyymi

      Aloin harkitsemaan ostolleni tän lafkan laina hommaa mutta luettuani näitä en todellakaan käytä mitään Collectors Pankkia!

      • Anonyymi

        Joo ei kannata. Vaihtavat yht'äkkisesti myös laskun viitenumeroa siitä mitenkään erikseen ilmoittamatta. Myös osamaksun suuruus saattaa nousta siinä samalla vaikka yleensä se laskee mitä enemmin on maksanut. Samaa summaa on tullut maksettua eikä lasku ole jäänyt kertaakaan maksamatta. Paskaako noita maksupohjiksi mihinkään pankkiin tallettaa kun viitenumerot muuttuu ja summat nousee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei kannata. Vaihtavat yht'äkkisesti myös laskun viitenumeroa siitä mitenkään erikseen ilmoittamatta. Myös osamaksun suuruus saattaa nousta siinä samalla vaikka yleensä se laskee mitä enemmin on maksanut. Samaa summaa on tullut maksettua eikä lasku ole jäänyt kertaakaan maksamatta. Paskaako noita maksupohjiksi mihinkään pankkiin tallettaa kun viitenumerot muuttuu ja summat nousee.

        Miksin laskun viitenumeron muuttumisesta pitäisi joten ilmoittaa? Outoa ettei ihmiset tarkista saamiaan laskuja.


    • Anonyymi

      Jos verkkokaupasta ostaa jotain collector laskulla niin onko mahdollista saada sitten vielä pientä lainaa samasta paikasta

      • Anonyymi

        Eiköhän.


      • Anonyymi

        Intersport- ostot collectorin kautta, hyvin toimii ja voit vielä jakaa maksun eriin.
        Samoin aika monet eläinlääkärit tarjoavat ko. firman osamaksupalvelua.

        Toimii 10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intersport- ostot collectorin kautta, hyvin toimii ja voit vielä jakaa maksun eriin.
        Samoin aika monet eläinlääkärit tarjoavat ko. firman osamaksupalvelua.

        Toimii 10

        nettisivuthan on ihan järkyttävän epäselvät. Jos maksutapana on collector lasku, en taatusti osta mitään.


    • Anonyymi

      Loistavaa palvelua, liikaa maksetut palautetiin ennätysajassa.

    • Anonyymi

      Woaaah, see on eriistystä pitkäksi aikaa. Mutta se kasvattaa luonnetta, eikä teipit ym maskeeraus ole juuri mitään.

    • Anonyymi

      Samaa maksamaan laskua kerjää uudestaan.

    • Anonyymi

      collector klarna ovat yhtä samaa pikavippiyhtiöitä kun ei pikavippejä enää nämä soluttautuneet kauppojen osamaksuihin seuraava sukupolvi samas velkavankeudes kuin tämäkin hienosti suomi pikavipit pois ja osamaksut tilalle korjattiin tilanne vain paperilla ei käytännössä

    • Anonyymi

      Itse otan aina valokuvan varmuuden vuoksi kuitista että olen maksanut jos yrittävät joskus periä uudestaan.

    • Anonyymi

      Eipä ole koskaan ollut mitään ongelmia tämän kanssa.

    • Anonyymi

      Näyttää olevan asiakaspalvelussa luppoaikaa.Haistakoon huilun koko lafka.Mitä useammin koko laskun maksaa,sitä useammin ja epäselvemmin ilmestyy velkaa.Laskuja siirrellään alkuperäisiltä ostopäiviltä myöhemmäksi,että saadaan jo maksettu lasku taas velaksi.Varokaa varsinkin laskutuspalvelu Walleyta.En suosittele kenellekään.Olen etsinyt uudet rahoituspalvelut ja tyytyväinen,kun jälleen koko velan suorittamisen jälkeen vanhat laskut ilmestyivät velaksi.Naimisiinko ne kanssani haluavat?

    • Anonyymi

      En suosittele kyseistä firmaa collector/walley. Todella hankala hoitaa asioita, joskus ennen toimi ihan ok, vaikka jo silloin oli hankaluuksia päästä kirjautumaan heidän sivuilleen. Nyt tilanne se että osamaksu meni perintään maksumuistutusten kera vaikka olen osamakasuja maksanut joista tullut viesti jossa kerrotaan osamaksun kirjautuneen. En päässyt vain heidän sivuilleen kirjautumaan jossa olisi vielä pitänyt allekirjoittaa jotain vaikka luottotieto tarkistus tehtiin oston yhteydessä. Joka kerta tuli ilmoitus virheestä. Soittamalla asioita ei voinut korjata, oma vikani kun en ole päässyt kirjautumaan.
      Heillä oli itsellä tieto että sivut ei toimi, tämän kertoi asiakapalvelija ja sanoi minulle myös että on sinne pääsyt kirjautumaan.
      No, kokeilin yli 5 kertaa yhden päivän aikana usempana päivänä ja ei onnistunut. Sitten kun lopulta pääsin kirjautumaan myöhään illalla (olin kokeillut myös samaisen päivän aikana useamman kerran ) , oli samana päivänä mennyt lasku perintään. Kalliiksi tuli, Tuntui huonolta vitsiltä koko homma. En enää tilaa mistään missä tämä firma tarjoaa palveluitaan, lisäksi toivon että yritykset ei enää tätä käyttäisi ainakaan ainoana osamaksuvaihtoehtona.
      Klarnan kanssa asiat on hoituneet aina hyvin ja vaikka olisikin jotain ongelmaa ollut niin se on hoidettu hienosti ja helposti heidän puoleltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe