Puh.myyjä keskeytti taas

Puh. Pois Puh.ni

Miten saisin seulottua puhelinmyyjät pois linjoiltani? Asiakkaita varten on pakko vastata myös niihin puheluihin, joista näkyy numero. Ellei numero näy, niihin en enää vastaa.
Vaihtoehtoja:
1. Ilmoitan puhelun alussa, että laskutan käyttämäni ajan ja kysyn yhteystiedot.
- Näitä ei yleensä anneta ja jossain tapauksessa ei edes tiedä.
2. Muutan numeron salaiseski ja avaan jonkin maksullisen numeron mainoksiin. Voisiko tämä onnistua? Tuleeko niihin 020 ...alkuisiin puhelinmyyjät linjoille.
3. Soittajat soittavat nettipuhelimista, joten heille ei voi vastata. Yleensä eivät edes tiedä puhelinnumeroa.
4. Ilmoitan, että otan yhteystiedot ylös ja hallitus käsittelee asianne seuraavassa kokouksessa (yleensä se on kerran vuodessa)

Mitä teen puhelinmyyjät häiritsevät työtäni?

13

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cc

      no itse olen puhelinmyyjä (ikävä kyllä:D) ja voin kertoa että 1. ja 4. eivät ainakaan toimi. Ei se meiltä ole pois vaikka laskuttaisitkin, nimittäin firma maksaa kaikki puhelinkulut sun muut. ainut mikä toimisi on, että hankit puhelinmarkkinointi eston, mikä ei sekään ikävä kyllä aina toimi. Kokeileppa sanoa vaikka puhelun alkuun että anteeksi, nyt ei kerkeä olen töissä:) ei me yleensä silloin jäädä linjoille roikkumaan

      • kbgekjej

        Ongelma vaan se, että monelle puhelinmyyjälle ei riitä "en tilaa", "luen sen töissä jo" tai "käytän rahat muuhun". Jos ei kielteiset vastaukset heti onnistu, mistä voi olettaa että lykkäävä "en ehdi nyt" toimisi?


    • huhhuijakkata

      No kyllä on köyhä elämä jos tuollaisesta tekee itselleen ongelman. Miksi et vaan lopeta puhelua jos myyjä soittaa? Ihan kuin maailmassa ei olisi isompiakin murheen aiheita. Tuommosille tiukkis paskoille pitäs tapahtua jotain pahaa niin oppisivat olemaan häiriintymättä pikku jutuista.

    • mikä alasi on.

      Kerro vielä millä alalla toimit? -Missä puhelinmyynti noin kovasti häiritsee?

      • soitathan illalla

        Hammas....
        Kukas ne asiakkaat tilauskirjaan laittaisi ellen vastaisi puh. välillä?

        Ja mietipäs ensi kerralla kun olet tuolissa....huhhuijakkata! Olikos se käsidesi hoidettu tms.


      • entinen puhelinmyyjä
        soitathan illalla kirjoitti:

        Hammas....
        Kukas ne asiakkaat tilauskirjaan laittaisi ellen vastaisi puh. välillä?

        Ja mietipäs ensi kerralla kun olet tuolissa....huhhuijakkata! Olikos se käsidesi hoidettu tms.

        puhelinmyyjistä ei pääse ikinä eroon, he ovat ikuinen riesa


      • dynaaminen konsultti
        entinen puhelinmyyjä kirjoitti:

        puhelinmyyjistä ei pääse ikinä eroon, he ovat ikuinen riesa

        kun soittaja kertoo olevansa mistätahansafirmasta tms. joka ei sulta osta ,katkaise puhelu selittelemättä heti, näin säästät omaakin aikaasi.


    • soita itse jos ostat

      Nykyään vastaan puhelinmyyjille heti että jos tarvitsen jotain niin soitan itse ja edellytän hyvää palvelua kun soitan.

    • maalari83

      Tämä on oikeasti ongelma. Olen kuullut useista tapauksista joissa asiakas on selvästi sanonut ´ei´,mutta lasku tulee perässä...Todellakin huijausta.
      Itsellekin tuli tiukat ajat kun puhelinmyyjä laittoi parin tonnin laskun mainoksesta,jota en halunnut.

      Yritykset eivät KUULEMM voi laittaa estoa,en tiedä miksi.
      Itse olen aloitteleva yrittäjä ja sain vinkin että perustamisilmoitukseen ei kannata laittaa puhelinnumeroa tai säpöä. Tähän asti on toiminut, vain tapiolasta on soitettu ja aikaa mennyt jo kuukausi :)

    • Neiti Näpsä

      Itse teen niin, että jos satun vastaamaan puheluun, kerron, että henkilö, joka vastaa näistä asioista, on varattu ja pyydän yhteystiedot, jotta hän voi ottaa yhteyttä, kun vapautuu.
      Tai sanon: "ei" ja suljen puhelimen.
      Tai on myös kätevää laittaa soitonsiirto kännykkään, mulla on ainakin Samsungissa "Callerinfo", joka näyttää, jos kyseessä on puhelinmyyjä.

    • puhelinmyyjä

      Kohta 1

      Ilmoitan puhelun alussa, että laskutan käyttämäni ajan ja kysyn yhteystiedot.
      - Näitä ei yleensä anneta ja jossain tapauksessa ei edes tiedä.

      Minulle tuli tällainen asiakas vastaan. Kysyin paljonko veloittaa, vastaus oli 50e alv/h minimiveloitus 2h. Vastasin: "No sepäs sattu, vähennän laskusta niin pääset halvemmalla. Minä otan satasen tunnilta minimi on kolme tuntia" ->Kaiketi säikähti, kun löi luurin korvaan. :D

    • 2 x teijän hinta

      Kannattanee siis ensi kerralla vastata niin, että veloitamme omasta ajastamme 2 x sen mitä puhelinmyyjän tarjoaman tuotteen tai palvelun hinta on.

      Mutta aina kuitenkin vähintään 300 € puhelua kohden. Syntyi kaupat tai ei.

      Ja ihan vaan siksi kyselen nämä laskutuksen osoitetiedot valmiiksi sinne teidän puhelinmyyntifirmaanne.

    • Yytsu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe