Millainen 50-v naisen pitäisi olla, jotta olisi ihannenainen???

Lady50+

Millainen on noin 50-vuotias ihannenainen?? Mitä miehet tuon ikäisessä arvostavat?

Itse olen 50 nainen ja haen elämänkumppania tosissaan, mutta hieman epäselväksi jäänyt mitä miehet naisessa oikeasti hakevat.

16

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as

      .

    • Nainen 40+

      Eiköhän oo paras olla vaan ihan oma ittesä..

    • Toinen samanmoonen

      Jooo, komppaan edellistä; ole oma itsesi, älä tekeydy muuksi. Itsestään kannattaa huolehtia; ulkonäöstä, kunnosta, terveydestä ... Eikä sekään ole haitaksi elävälle ihmiselle, että elää tätä aikaa, etsii uusia haasteita ja kokemuksia, menee ja tekee muutakin kuin sitä, mitä on aina tehnyt. Se avartaa mieltä, jaksaa pysyä 'pinnalla' kauemmin. Omia ajatuksia ja asenteita kannattaa miettiä ja tutkia, että ne eivät ole kovin jämähtäneitä kaavoihin, sellaisella tyylillä ei pääse eteenpäin.

    • Marryman..

      kauheinta on jos tuon ikäinen nainen pukeutuu kuin teini tai iki80-lukulainen. On järkyttävää katsoa kun naiset ahtautuu tiukkoihin farkkuihin ja vetävät vielä kireän puseron päälleen; maha pullottaa, perse roikkuu, reidet pingottaa ja jenkkakahvat loistaa, suurin piirtein. Se, mikä näytti 20 vuotta sitten hyvältä ei näytä enää.

      Siis naiset, pukeutukaa ja käyttäytykään kuin naiset, sellaisia me aikamiehet haluamme!

      • Camel boots

        Pukeutumiskysymys on kyllä niiin maku-, mieltymys- ja tyylikysymys, että siitä on ainakin "aikamiesten" paha antaa ohjeita. Kyllä ma "ahtaudun tiukkoihin farkkuihin", mikään paikka ei tosin "pullota ja roiku". Mini on omalle tyylilleni se must-juttu ja muutenkin enempi 'tyttömäinen' tyyli. Kammoan kaikkea, mistä tulee tätimäinen olo. Panen päälle sellaisen vaatteen, jossa tunnen oloni omakseni enkä kysy siihen kenenkään mielipidettä tai muutakaan arviointia.


      • kolmekymppinen.
        Camel boots kirjoitti:

        Pukeutumiskysymys on kyllä niiin maku-, mieltymys- ja tyylikysymys, että siitä on ainakin "aikamiesten" paha antaa ohjeita. Kyllä ma "ahtaudun tiukkoihin farkkuihin", mikään paikka ei tosin "pullota ja roiku". Mini on omalle tyylilleni se must-juttu ja muutenkin enempi 'tyttömäinen' tyyli. Kammoan kaikkea, mistä tulee tätimäinen olo. Panen päälle sellaisen vaatteen, jossa tunnen oloni omakseni enkä kysy siihen kenenkään mielipidettä tai muutakaan arviointia.

        Ap kysyi juuri mielipidettä ja marryman kertoi omansa. Voihan sulla olla toinen mielipide. En usko että hänkään mitään tätityyliä tarkoitti vaan naisellista, ei teinimäistä pukeutumista.


      • On toinen mieli
        kolmekymppinen. kirjoitti:

        Ap kysyi juuri mielipidettä ja marryman kertoi omansa. Voihan sulla olla toinen mielipide. En usko että hänkään mitään tätityyliä tarkoitti vaan naisellista, ei teinimäistä pukeutumista.

        Joooo. Mutku naisellinen on joillekin tätityyli. En ma yritä mikään teini olla mutta ei sille voi mithään, että tyttömäinen staili sopii paremmin kuin tätilook. Olisiko luonnejuttu ?


    • ole mitä olet-

      Olevan jo senverran itsetuntoa ettei tarvi kysellä milainen pitää olla ?? Itse ko.ikäluokkaan kuuluvana olen just se mikä olen kelpaan tai en. Ja kelpaan kyllä. Mulle ei vain kaikki kelpaa.

      • 'Mä oon mikä oon'

        Olen eri mieltä kanssasi. 50 on juuri sen ikäinen, joka rupeaa miettimään, että nytkö kaikki alkaa olla 'alamäkeä', ei mitään uutta, mikään ei enää muutu, kaikki on jo eletty ja nähty ...

        On tooodella hienoa, että joku osaa ja uskaltaa miettiä ja kysyä 'ääneen' mielipiteitä siitä, millainen nyt, tässä iässä ja elämänvaiheessa tulisi olla, miten elää, mitä tehrä, miten uusiutua. Mielestäni nimittäin liian harva kysyy ja pohtii, on paljon helpompaa jämähtää paikoilleen kaikkeen entiseen tuttuun ja turvalliseen, karsinoitua ahtaisiin rajoihin, jatkaa entisenlaisena.

        Tiedän mistä puhun, pistin 'tuulemaan' sen ikäisenä muutama vuosi sitten enkä yhtään niin hyvää päätöstä ole elämäni aikana ennen tehnyt.


      • ole mitä olet-
        'Mä oon mikä oon' kirjoitti:

        Olen eri mieltä kanssasi. 50 on juuri sen ikäinen, joka rupeaa miettimään, että nytkö kaikki alkaa olla 'alamäkeä', ei mitään uutta, mikään ei enää muutu, kaikki on jo eletty ja nähty ...

        On tooodella hienoa, että joku osaa ja uskaltaa miettiä ja kysyä 'ääneen' mielipiteitä siitä, millainen nyt, tässä iässä ja elämänvaiheessa tulisi olla, miten elää, mitä tehrä, miten uusiutua. Mielestäni nimittäin liian harva kysyy ja pohtii, on paljon helpompaa jämähtää paikoilleen kaikkeen entiseen tuttuun ja turvalliseen, karsinoitua ahtaisiin rajoihin, jatkaa entisenlaisena.

        Tiedän mistä puhun, pistin 'tuulemaan' sen ikäisenä muutama vuosi sitten enkä yhtään niin hyvää päätöstä ole elämäni aikana ennen tehnyt.

        On hyvä näkökulma mitä sanoit, jos on koko elämänsä tehnyt muiden pillin mukaan ..On jo korkea aikakin kyseenalaistaa se elämä.
        Itselleni tuosta aloittajan jutusta tuli kyllä ensinmmäisenä mieleen tuo teinien..Millanen minun pitäis olla että kelpaan ..Juttu!! Itse olen aina ollut omantieni kulkija ja siksi mua oksettaa tuollaiset kyselyt.


        Mutta silti,kun on sinut itsensä kanssa, kelpaa kelle vain...


      • Camel boots
        ole mitä olet- kirjoitti:

        On hyvä näkökulma mitä sanoit, jos on koko elämänsä tehnyt muiden pillin mukaan ..On jo korkea aikakin kyseenalaistaa se elämä.
        Itselleni tuosta aloittajan jutusta tuli kyllä ensinmmäisenä mieleen tuo teinien..Millanen minun pitäis olla että kelpaan ..Juttu!! Itse olen aina ollut omantieni kulkija ja siksi mua oksettaa tuollaiset kyselyt.


        Mutta silti,kun on sinut itsensä kanssa, kelpaa kelle vain...

        Jeees, olet oikeassa. Toiset eivät ehkä osaa / uskalla / ymmärrä ... aloittaa sitä omaa tietänsä tarpeeksi ajoissa. 50 on korkea aika ja ihan hyvä ikä, on elämänkokemusta, -näkemystä eikä keneltäkään tarvitse enää kysellä lupia eikä yhtään mitään.


    • Ilmankin pärjää

      Ettei meidän ikäisten naisten 50 enää kannata haikailla miehen perään.Me saatais kuitenkin ne toisten jättämät pihut, naisen ruokapöydässä viihtyjät,sellaiset 70-vuotiaat ukot joilla ei enää seiso muu kun järki.Ne toivoo sitten että nuorempi vaimo nuorempana hoitaa kun vanhuus iskee....
      Sitä paitsi meidän ikäiset miehet haluaa vain kolmekymppisiä naisia tai nuorempia.Niin.

      • Haikaile ihmeessä !

        No et viitsisi höpsiä jos olet aikuinen, viisas nainen. Et sunkaan mikään kalkkis ? Mitä hepoa varten tämän(kään) ikäisen naisen pitäisi yksin olla, ilman syliä, kosketusta, lämpöä, lempeä, ... niitä kaipaavat ja tarvitsevat kaiken ikäiset. Ne tarpeet eivät lopu ihmiseltä, oli ikä ihan mikä vaan.

        Ja jokainen katselkoon ja haeskelkoon sen ikäisiä kavereita kuin itse tykkää ja halajaa ja parhaimmalta vaihtoehdolta tuntuu. Lukumääräisillä vuosilla ei ole pariutumisasioissa(kaan) mitään väliä, henkinen ikä ratkaisee, minkä ikäisten, näköisten, kokoisten, tyylisten ... kanssa tulee parhaiten juttuun.


      • !.......?
        Haikaile ihmeessä ! kirjoitti:

        No et viitsisi höpsiä jos olet aikuinen, viisas nainen. Et sunkaan mikään kalkkis ? Mitä hepoa varten tämän(kään) ikäisen naisen pitäisi yksin olla, ilman syliä, kosketusta, lämpöä, lempeä, ... niitä kaipaavat ja tarvitsevat kaiken ikäiset. Ne tarpeet eivät lopu ihmiseltä, oli ikä ihan mikä vaan.

        Ja jokainen katselkoon ja haeskelkoon sen ikäisiä kavereita kuin itse tykkää ja halajaa ja parhaimmalta vaihtoehdolta tuntuu. Lukumääräisillä vuosilla ei ole pariutumisasioissa(kaan) mitään väliä, henkinen ikä ratkaisee, minkä ikäisten, näköisten, kokoisten, tyylisten ... kanssa tulee parhaiten juttuun.

        Kosketusta ,lempeä, lämpöä...Mutta jos ei seisokaan niin mitäs sitten tehdään...?


      • Konstit on monet
        !.......? kirjoitti:

        Kosketusta ,lempeä, lämpöä...Mutta jos ei seisokaan niin mitäs sitten tehdään...?

        Kosketteluun, lempeään ja lämpöiseen läheisyyteen ei välttämättä tarvita "seisomista". Jos sellaisia ongelmia on, niin apukeinoja nykypäivänä on kaikenlaisia lääkärin avuista sexykauppaan. Tai sitten vaan haet niin kauan että seisoo.


    • Pidän aikuisista naisista koska heidän ajatusmaailma järkevämpi kuin teinitytöillä, haen normaalia elämää, hellyyttä, läheisyyttä, rakkautta ja kivaa yhdessäoloa iloineen ja suruineen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe