Miehet: Jaksatteko nostaa tyttöystävänne syliin?

jaksaakomies

Miten paljon miehet yleensä nostavat penkistä?
Minä olen tyttö, ja yksi tärkeimmistä toiveistani miehen suhteen on se, että hän jaksaa nostaa minut syliinsä ja kantaa vähän matkaa. Miehen ei tarvitse olla sen vahvempi, mutta jos hän todella jaksaa nostaa, se luo turvallisuuden tunnetta (jos vaikka pyörtyisi, tietäisi, että mies pystyy huolehtimaan).
Itse olen lyhyt, 157 cm, ja painan 50kg. Onko toiveeni aivan mahdoton?

Ja tosiaan, miten vahvoja miehet nykyisin ovat? Näkeehän tuota lihasta, mutta millaisen painon he jaksavat kantaa?

119

10066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsdgsgd

      tuplasti sun painon, mutta nykyajan pleikkari ja wii-miehet ei jaksa nostaa kuin kaljapullon ja peliohjaimen syliin.

      • 18+19

        haiset aivopestyltä mikkisofta-faniboylta


      • Wii Fittuilija

        MS-fanipojat ovat kirjaimellisesti vielä 15-18v poikia, joten WiiFitä suosittelen XBox-ohjaimen kanssa röhnöttelijälle, että tulee vähän ruista niihin tee-pusseihin.

        mahd. huolestuneille muille XBox-fanipojille lohdutuksen sana; minun vaimoni tulee atleettisesta suvusta ja paianaa 100 urheilullista kg:aa, ja meillä aviopuolison kantamiset ovat menneet juuri toisin päin. Jaksan juuri ja juuri nostaa vaimoni kynnyksen yli, mutta vaimo vie minua kuin litran mittaa, ja rakkaus roihuaa vielä 20 vuoden jälkeen...oikeastaan kiihtyvällä tahdilla, ja lähes päivittäin.

        Vaimo kärttää seksiä melkein useammin, kuin minä poika jaksaisin huhkia!


      • kohtakatoaa
        18+19 kirjoitti:

        haiset aivopestyltä mikkisofta-faniboylta

        Aloittjan paino on niin pieni, että kaikki varmasti jaksaisi nostaa ja kantaa ;)))


      • Anonyymi

        Pelle oot mä oon Xbox mies ja oon kyllä jaksanut kantaa naisia sylissä


      • kohtakatoaa kirjoitti:

        Aloittjan paino on niin pieni, että kaikki varmasti jaksaisi nostaa ja kantaa ;)))

        Nimenomaan 👌🏻🎯!


    • Lisää kylmää

      penkkitulos on yksilöllistä. Toisaalta, penkkitulos ei juuri kerro muuta kuin sen, paljonko rautaa nousee rinnalta suorille käsille selällään maaten. Esimerkiksi tuohon sinun kaipaamaasi syliin nostamiseen sillä ei ole tuon taivaallista vaikutusta.

      Niin, ja sinunlaistasi keijukaista kyllä jo sellainen hintelämmän puoleinen peruspetteri kanniskelee vaikka päivän ympäriinsä.

      • khyllä

        kuten minä kannan joka päivä.Nimittäin ylipainon muodossa..:DD


    • urgh

      Kyllähän sinut nyt ilmaan nostaa ja kanniskelee enkä ole mikään penkkipunnertaja. Mutta ihan tosissasiko sinun nostelu on tärkeimpiä kriteerejäsi miehen suhteen? Vähän oudossa suunnassa ne kriteerit, sanoisin. Ellei sinulla sitten ole taipumusta tuohon pyörtyilyyn. Kovin yleistä se pyörtyily ei ilmeisesti kuitenkaan ole, kun ei kukaan ole koskaan pyörtynyt minun läsnäollessa. Pystyn kyllä huolehtimaan toisesta eri tapauksissa, myöskin jos sattuu pyörtymään. Tosin en kyllä ymmärrä miksi lähtisin kantamaan pyörtynyttä ihmistä. Kyllä se ihminen yritetään hoitaa ihan siinä paikallaan kunnes virkoaa. Kuulostaa lähinnä joltain prinsessaunelmalta, että luolamies kantaa pyörtyneen naisen takaisin kotiluolaan :D

      • njiköhnjö

        viimeksi mainitulta = prinsessaunelmalta kuulostaa... Mitä merkitystä sillä oikeasti on..? Itse olen aloittajaa parikymmentä senttiä pidempi naisimmeinen, painoa lisää samassa suhteessa ; kyllä mieheni minut silti näppärästi "olalleen heittää", ei siinä mitään - mutta enpä ole sitä mitenkään ihanteen kriteerinä pitänyt.


      • .............
        njiköhnjö kirjoitti:

        viimeksi mainitulta = prinsessaunelmalta kuulostaa... Mitä merkitystä sillä oikeasti on..? Itse olen aloittajaa parikymmentä senttiä pidempi naisimmeinen, painoa lisää samassa suhteessa ; kyllä mieheni minut silti näppärästi "olalleen heittää", ei siinä mitään - mutta enpä ole sitä mitenkään ihanteen kriteerinä pitänyt.

        Juu kyllä on tosiaan aika hulvaton "tärkeä kriteeri" ihannemiehellä. Mutta tiedä kuinka paljon sitten sitä haaveilua ja puhetta. Eli ei oikeasti poikaystävälle pakkeja anna, jos ei jaksa kantaa.

        Ei tosiaan ole minustakaan tärkeä paitsi jos suunitelmissani olisi olla kävelämättä tulevaisuudessa. Mutta siihenkin on keksitty vaikka kottikärryt ettei tartte miesraasua rasittaa.

        Mutta haave-eivakaa-puhettavaan-ajatuksena oishan se ihan romanttista. Kuten kukkia perjantaisin tai tykkäsi nukkua sylikkäin sun muut. Valitettavasti käytännössä huomannut, että itse en ole yhtään ihannenainen tollaseen vaan siinä tulee kauhea paniikki tai hekotuskohtaus, jos jalkojen alta maa katoaa.


    • 4

      Kyll kaikkien miesten pitäis jaksaa kantaa kunnolla naistaan, ite järkytin kun yks äijä ei meinannu jaksaa kantaa mua ees repparissa :p ,mä painan sentään alle 60kg.
      Menee vähän miehen uskottavuus jos se ei jaksa ees likkaa pyöritellä sylissä.

      • Lisää kylmää

        No mitenkäs toisin päin? Meneekö naisen uskottavuus, jos on kerännyt sen verran massaa, ettei keskikokoinen suomalaismies jaksa häntä sylissään pyöritellä? Vai onko mies silloin primitiivinen sika, joka yrittää pakottaa naisen vääristyneen kauneusihanteen tiukkoihin rajoihin?


    • ..mahdoton toive. ;)

      Ja varmaan nykyäänkin on miehiä laidasta laitaan: osalla on sitä voimaa osalla ei..

      • ..tosta se oma penkkitulos: tällä hetkellä nousee raakana 220kg (oma paino nyt 116-117kg), vaikka se ei kylläkään ole se paras tulokseni.

        Penkki on muuten enempi tekniikka kuin voimalaji. ;)


      • hur raa
        TheOne kirjoitti:

        ..tosta se oma penkkitulos: tällä hetkellä nousee raakana 220kg (oma paino nyt 116-117kg), vaikka se ei kylläkään ole se paras tulokseni.

        Penkki on muuten enempi tekniikka kuin voimalaji. ;)

        Juu ja hormoonit kuuluvat olennaisena asiana yli 200 kg tuloksiin.


      • hur raa kirjoitti:

        Juu ja hormoonit kuuluvat olennaisena asiana yli 200 kg tuloksiin.

        Asiaanhan ei toki vaikuta vähimmässäkään määrin se, että treenaan työkseni ja että olen aloittanut aktiivisen liikkumisen jo 7 vuotiaana..?! Eihän?!

        Ei, kyllä sen on varmasti pakko olla niin, että poikkeuksetta jokainen joka pukkaa penkistä ylös sen 200kg ni roinaa.. Luoja mikä pösilö! XD


      • ;) ;)
        TheOne kirjoitti:

        Asiaanhan ei toki vaikuta vähimmässäkään määrin se, että treenaan työkseni ja että olen aloittanut aktiivisen liikkumisen jo 7 vuotiaana..?! Eihän?!

        Ei, kyllä sen on varmasti pakko olla niin, että poikkeuksetta jokainen joka pukkaa penkistä ylös sen 200kg ni roinaa.. Luoja mikä pösilö! XD

        Mutta eikös olekin tyhmää kysellä paljonko nousee ja silloin osoittaa ettei tiedä asiasta mitään ;)


      • säälittävää
        TheOne kirjoitti:

        Asiaanhan ei toki vaikuta vähimmässäkään määrin se, että treenaan työkseni ja että olen aloittanut aktiivisen liikkumisen jo 7 vuotiaana..?! Eihän?!

        Ei, kyllä sen on varmasti pakko olla niin, että poikkeuksetta jokainen joka pukkaa penkistä ylös sen 200kg ni roinaa.. Luoja mikä pösilö! XD

        penkkitulos ei kyllä kerro yhtään mitään ellet nostele naista niin että makaat lattialla ja nainen on päällä ja nostat siitä sitten naista ylös. ja jos nyt haluut tolla tuloksella leijua niin ota huomioon oma painosi että sikäli et nosta edes 2x omaa painoasi. jos taas painaisit 80-90kg niin tulos olisi hyvä.


      • säälittävää kirjoitti:

        penkkitulos ei kyllä kerro yhtään mitään ellet nostele naista niin että makaat lattialla ja nainen on päällä ja nostat siitä sitten naista ylös. ja jos nyt haluut tolla tuloksella leijua niin ota huomioon oma painosi että sikäli et nosta edes 2x omaa painoasi. jos taas painaisit 80-90kg niin tulos olisi hyvä.

        "penkkitulos ei kyllä kerro yhtään mitään"

        -Penkkitulos kertoo penkkituloksen. Ja sitähän mm kysyttiin.

        " jos taas painaisit 80-90kg niin tulos olisi hyvä. "

        -Perinteinen kynäniskojen valitusvirsi tuo "suhteellinen voima". XD
        Jos nyt halutaan hiuksia halkoa, ni on aivan yks lysti jos joku 80kilonen riuku nostaa vaikkapa 100kg ja mä puolet isompana nostan vaikkapa 110kg. Lopputulos on kuitenkin se, että nostan enemmän.
        Sen takia katsos kilpailuissakin on painoluokat, ettei tarvitse tulla kenenkään itkemään "mutta-kun-toi-on-puolet-isompi-ni-mulla-on-suhteellistavoimaa-enempi-jne.." X)


      • ;) ;) kirjoitti:

        Mutta eikös olekin tyhmää kysellä paljonko nousee ja silloin osoittaa ettei tiedä asiasta mitään ;)

        "Mutta eikös olekin tyhmää kysellä paljonko nousee ja silloin osoittaa ettei tiedä asiasta mitään"

        -Toki. Mutta sitä(kin) kysyttiin, joten siihen(kin) vastasin. =)


      • Nonaturalbody
        TheOne kirjoitti:

        Asiaanhan ei toki vaikuta vähimmässäkään määrin se, että treenaan työkseni ja että olen aloittanut aktiivisen liikkumisen jo 7 vuotiaana..?! Eihän?!

        Ei, kyllä sen on varmasti pakko olla niin, että poikkeuksetta jokainen joka pukkaa penkistä ylös sen 200kg ni roinaa.. Luoja mikä pösilö! XD

        Oletko vieläkin samassa kunnossa kuin kuvassa?
        Selästäsi näkee selvästi,että hormonien käyttö on jatkunut pitkään.
        Tottakai oikealla treenillä on iso merkitys sinunkin tapauksessa.
        Pidä joskus kuurittelusta vuoden tauko ja mittaa sitten rasvat.


      • Nonaturalbody kirjoitti:

        Oletko vieläkin samassa kunnossa kuin kuvassa?
        Selästäsi näkee selvästi,että hormonien käyttö on jatkunut pitkään.
        Tottakai oikealla treenillä on iso merkitys sinunkin tapauksessa.
        Pidä joskus kuurittelusta vuoden tauko ja mittaa sitten rasvat.

        Itseasiassa nykyään paljon isommassa ja lihaksikkaammassa kunnossa. Tarkoitus on katsos kehittyä eikä taantua tai polkea paikoillaan. ;)

        "Selästäsi näkee selvästi,että hormonien käyttö on jatkunut pitkään."

        -Sitten sulla on silmissäsi pahasti vikaa! XD
        Meikäläisellä kun ei aknea ole ollut edes teinivuosina. (vai mihin viittaat??)Ja aikamoinen fakiiri saa olla jos pelkän kuvan perusteella voi moisia lausuntoja tehdä.
        Sunhan kannattaisi mennä anti-doping toimikuntaan töihin..ei tarttis enää tuhlata aikaa kalliisiin testailuihin kun teikäläinen vaan pelkän kuvan perusteella antaisi sen 100% varmuudella luotettavan lausunnon!! XD

        Palataan poika asiaan ku sullakin on niitä treenivuosia parikyt takana ja teet tätä ihan ammatiksesi. ;)

        Ehkä sitten ymmärrät, että kuinka typerältä ja kliseiseltä kirjoituksesi juuri nyt vaikuttaa. Mutta kiitos hyvistä nauruista. =D


      • Penkki260sutulla
        TheOne kirjoitti:

        Itseasiassa nykyään paljon isommassa ja lihaksikkaammassa kunnossa. Tarkoitus on katsos kehittyä eikä taantua tai polkea paikoillaan. ;)

        "Selästäsi näkee selvästi,että hormonien käyttö on jatkunut pitkään."

        -Sitten sulla on silmissäsi pahasti vikaa! XD
        Meikäläisellä kun ei aknea ole ollut edes teinivuosina. (vai mihin viittaat??)Ja aikamoinen fakiiri saa olla jos pelkän kuvan perusteella voi moisia lausuntoja tehdä.
        Sunhan kannattaisi mennä anti-doping toimikuntaan töihin..ei tarttis enää tuhlata aikaa kalliisiin testailuihin kun teikäläinen vaan pelkän kuvan perusteella antaisi sen 100% varmuudella luotettavan lausunnon!! XD

        Palataan poika asiaan ku sullakin on niitä treenivuosia parikyt takana ja teet tätä ihan ammatiksesi. ;)

        Ehkä sitten ymmärrät, että kuinka typerältä ja kliseiseltä kirjoituksesi juuri nyt vaikuttaa. Mutta kiitos hyvistä nauruista. =D

        Heh,mee nyt lyömään lisää sustaa. Et ole ollenkaan vakuuttava,vaikka aika vahva kuutiopää oletkin.


      • Penkki260sutulla kirjoitti:

        Heh,mee nyt lyömään lisää sustaa. Et ole ollenkaan vakuuttava,vaikka aika vahva kuutiopää oletkin.

        Ai kenet mun tarttis "vakuuttaa"..?! Sut vai..?! XD Miks..?!

        Riittää meikäläiselle, että elätän itseni tällä hommalla...siinä enemmän kuin tarpeeksi "vakuuttelua" meikäläiselle. ;)


    • maajussi.

      Penkkitulos ei kerro MITÄÄN. Akankannossa tarvitaan selkä ja vatsalihakset. VOIMA lähtee perse-lihaksesta.
      PS. painat hiukan enemmän kuin pieni apulantasäkki. Niitä nousee kymmeniä päivässä kylvölannoittimen päälle kevätaikaan. Kuka tahansa äijä tuollaista lintua hiukanaikaa kannattelee.

    • 27

      Jos ei mies jaksa 50 kiloa nostaa, ei voida edes miehestä puhua :D Itse naisena jaksan kantaa pienin aikaa 75-kiloista miestäni, vaikka en todellakaan ole mikään bodari tai vastaava.

      • Goljatar

        Onhan pienemmät miehet aivan yhtä miehiä. Sitä mukaan bodarit ne vasta miehiä olisivat. Ja ei se nyt ainakaan niin ole.

        -Pienten puolustaja


      • 27
        Goljatar kirjoitti:

        Onhan pienemmät miehet aivan yhtä miehiä. Sitä mukaan bodarit ne vasta miehiä olisivat. Ja ei se nyt ainakaan niin ole.

        -Pienten puolustaja

        Ihmismies on naista keskimäärin 60% voimakkaampi (lähde: uusin Tiede-lehti). Eli jos minä 160-senttisenä naisena jaksan nostaa 75-kiloisen miehen, niin luulisi nyt, että samankokoinen mies pystyisi vähintäänkin samaan suoritukseen. Nostamisessa on sitä paitsi kyse enemmän taidosta kuin voimasta.


    • Painijat

      ym. lähikontaktilajin harrastajat osaavat pyörittää kivasti ja hellästi..
      Jos sellaista kaipaat.
      *Wink*

      :)

    • hyväkroppainen mies

      En jaksa, Vähemmästäkin selkä menee paskaksi kuin että nostaa lähes 100 kg nurmijyrää, Eli painoa on 2 kertaa normaalipainoisen verran. Taaskin lattia vaan jymisee kun se menee jääkaapille. Vituttaa oikein.

      • Micce52__

        Tuttu tilanne... emäntä on about 15cm lyhyempi ja 15kg painavampi. Itse liikuntaa harrastavana juoksu- ja lihaskuntotestien taulukoissa 20-30v sarjassakin hyväkuntoinen, vaikka ikää 50 Vaimo ei pysty montaa juoksuaskelta ottamaan. Ei, ei tulisi edes mieleen yrittää nostaa ylös - tyrän siitä saisi.


    • Beri

      tuohon penkkikysymykseen uskaltaisi vastata. Jos kadulta ottaa testiin 100 miestä niin moniko nostaa penkistä oman painonsa? 25% ???
      Mutta tuo 50kg sylissä kantaen niin uskon että miltei kaikki miehet.
      Nykyään kun työntekeminen on keskimäärin yhä kevyempää niin tämä perusvoima uupuu. Vielä kun nuoriso jakaantuu kahtia niihin jotka liikkuvat paljon ja niihin jotka eivät yhtään niin erot vain korostuvat jatkossa.
      Bodarit taitavat keskittyä lihasmassaan ja voimailijat siihen tulokseen. Kamppailulajien harrastajat sekä joukkuelajien pelaajat taas keskittyvät käsittääkseni tähän voimanopeuspuoleen.
      Joku taas harrastaa aerobisia lajeja ja joku sitten musiikkia ja kulttuuria. Joku tietokoneita tai roolipelejä, kyllähän kaikki mieheksi pitää laskea. Jos sinua pyörryttää usein niin etsi mies joka harrastaa vaikka vapaaehtoista pelastuspalvelua :)
      Otsikon kysymyksen, nyt olen sinkku, mutta kaksi edellistä tyttöystävää olisivat nousseet penkistä vaikka painoivat sinua enemmän.

    • ihan kiinni

      miehestä, jos tuo on kriteerinä, niin hommaa ihmeessä mies, jonka tiedät joko a) tekevän fyysistä työtä b) harrastavan jotakin raskasta lajia. Itselläni käynyt niin huono tuuri 4 miehen kanssa, että yksi jaksoi nostaa (silloin mitat 165/50-55.) Teki raksahommia. Muut kolme eivät ole jaksaneet kuin max. 2 senttiä irroittaa maasta (mitat vaihdelleet 165/50-70).

      • jghgjjg

        että minkä kokoisia nämä nostajat ovat sitten olleet?


    • oletpas

      sä pienikokoinen:)

    • miniminä

      kun kun fyysinen työ oli elinehto, jaksoi 12-vuotias kloppikin nostaa tuon verran. Vielä 15v sitten kun itse kävin koulua maaseudulla, oli ylä-aste ja lukio puolillaan näitä maatalon tyttöjä ja poikia. Vaikka osa olikin tukevassakin kunnossa niin voimaa tuntui kummallakin sukupuolella olevan. Nyt kun paluumuuttajana samalla paikkakunnalla katselee samanikäisiä nuoria, niin aika rimpuloilta tuntuvat. Tai sitten aika kultaa muistot :D

      Mutta asiaan, itse olen mies, 165/65. Punttiksella en ole ikänä käynyt, enkä mene, enkä tiedä mitä penkistä yms. nostan. Sen verran naisia olen nostellut ettei 50kg tuota ongelmia. (tai mistä sen tietää, naisen painon arviointi on yhtä lottoa) Korkeasta polviasennosta nousee 180/85 jamppa ja sitä jaksaa myös jonkin veran kantaa.

      Aloittaja taisi olla melko nuori, joten en tiedä mitä iloa hänelle tästä oli, mutta omasta mielestäni normaalikuntoisen miehen pitäisi jaksaa nostaa ja kantaa vähintään oma painonsa.

    • vai sillä tavalla

      kyllä ihmisillä näköjään on kaikenmaailman kriteereitä kumppaninsa suhteen.
      Itse olen paksu likka yli 100kg ja olen seurustellut itseäni isompien ja myös ihan pikkuruisten miesten kanssa, en koskaan oo tullut edes ajatelleeksi mitään pyörtymisiä sun muita herranjestas!
      Mitä jos se onki sun miehes kun pyörtyy, pystytkö itse auttamaan?
      Kauhean pinnallisia ihmiset on nykyään.
      Onneksi en itse oo sellaiseen sortunut ja onneks löytyy sellasia miehiäkin jotka näkee asioita syvällisemmin eikä niin että nainen on vaan lihakimpale.

      • nikoh_

        Itselleni kohtalaisen innokkaana urheilijana en voisi kuvitellakkaan roimasti ylipainoista naista, eikä tässä ole kysymys pinnallisuudesta. On vaan parisuhdetta vahvistava asia, jos molemmat pystyvät harrastamaan yhteisiä juttuja, tässä tapauksessa liikunnallisia juttuja.


      • Maatalon p*
        nikoh_ kirjoitti:

        Itselleni kohtalaisen innokkaana urheilijana en voisi kuvitellakkaan roimasti ylipainoista naista, eikä tässä ole kysymys pinnallisuudesta. On vaan parisuhdetta vahvistava asia, jos molemmat pystyvät harrastamaan yhteisiä juttuja, tässä tapauksessa liikunnallisia juttuja.

        Maalaiset tykkää vähän tanakammista naisista, koska he näyttävät heistä terveemmiltä. Muutenkin emmännän pitää olla vähän rehevämpi, ettei heti väsy :D


    • diipadaapaduu!

      kaikki treenaa, moni tekee kässäreillä!

    • Tärkein toive???

      Vai yksi tärkeimmistä toiveista???

      No, paljon et siis kumppaniltasi vaadi.
      Luonteenpiirteet roskikseen, kunhan jaksaa nostaa.

      Pyörtynyttä ihmistä ei saa kannella, vaikka jaksaisikin.

      • Tyttöjuttuja

        Ihme narinaa heti.

        -"Kauhean pinnallisia ihmiset nykyään".. Mitä pinnallista tuossa muka on?!

        Ei kai alkuperäinen kirjoittaja missään ole sanonut etteikö muitakin kriteerejä olisi miehen suhteen :D Ymmärrän (miehenäkin) ihan täysin tuota tyttöä, koska ainakin oma tyttökaverini on selvästi onnellinen kun hän joskus leffaillan tai tenttiin lukemisen jälkeen on nukahtanut sohvalle ja kannan hänet siitä peiton alle. Pari viikkoa sitten kun lähdettiin baarista kotiin ja tyttökaverilta hajosi korkokenkä, oli kyllä kivaa kantaa hänet reppuselässä kotiin :) Koko matkaa en olisi jaksanut etupuolella kantaa (kuten sohvalta sänkyyn), mutta toimihan se noinkin.

        Ei kyse ole mistään prinsessajutuista tai lapsellisuudesta vaan ihan perusasiasta: läheisyydestä ja turvallisuudentunteesta. Tyttökaverini sai taannoin hirveän saarnan epätasa-arvosta ja turhuuksista tutultaan joka itse painaa sen verran etten ollenkaan ihmettele miksei tätä kukaan kanniskele kynnysten yli. En tapaa arvostella ihmisten painoa, mutta tuossa tilanteessa tuli väkisinkin mieleen että kyse taisi olla vaan kateudesta. En ole mikään bodari, mutta ei tuon oman tyttöni kanssa tarvitse ollakaan :)

        Naiset ovat onneksi erilaisia ja jokaisella on omat mieltymyksensä, mutta ainakin itse olen huomannut että tyttökaverini tykkää väsyneenä ja itkuisena olla oikeasti paketoituna syliin eikä vain vähän siveltävänä. Olen todellakin tasa-arvon kannalla kaikilla elämänalueilla ja halveksun harvaa asiaa niin paljon kuin sovinismia tai seksististä suhdetta kumpaa tahansa sukupuolta kohtaan. Mun mielestäni se, että miehen toivotaan olevan vahvempi, pidempi, päättäväinen ja turvallinen ei liity kuitenkaan mitenkään tasa-arvoon tai pinnallisuuteen (kuten joku tuossa väitti). Se nyt vaan on nisäkkäille tyypillistä, että mies puolustaa, kantaa, rutistaa, suojelee ja metsästää. Ja pitää tiukasti kiinni muissakin tilanteissa ;)

        Jos joku haluaa mieluummin olla satakiloisen tyttökaverinsa kannettavana, se on ihan jees. Mutta mun mielestäni tuo alkup. kirjoittajan toive on niin yleinen ja tyypillinen, ettei siinä ole pohjalla mitään nykyajan pinnallisuutta. Päinvastoin.

        Sama pätee muutenkin tuohon voimasuhteeseen. Olimme tuossa taannoin matkalla Intiassa, ja hitonmoisessa kiireessä pienen paikkakunnan rautatieasemalla. Tyttökaverillani oli kuumetta, oli trooppisen kuumaa ja kosteaa, hän oli aivan lopen uupunut ja jaloissa oli rakot ratsastamisesta. Junaa etsiessä piti juosta, ja tottakai kannoin molempien rinkat ja päiväreput vaikka omissakin tavaroissa ja työvälineitä sisältävissä varustelaukuissa oli jo tarpeeksi. Totta kai tyttöni olisi jaksanut omat kamansa kantaa, en epäile sitä hetkeäkään, mutta mielestäni se nyt vaan on miehen tehtävä tuollaisessa tilanteessa. Miehet ovat keskimäärin naisia vahvempia, eikä kulttuuri, sukupuolten tasa-arvo tai parisuhteiden modernisaatio vaikuta siihen. Ja miksi sen pitäisikään? Ovien avaaminen, tyttökaverin kantaminen, laukkujen roudaaminen ja muu on ainakin meille sellaista arkipäivän romantiikkaa joka saa aina hetkeksi olon olemaan kuin elokuvassa. Ja kertoo muillekin, että teemme asioita toistemme puolesta.

        P.S. en tiedä yhtään paljonko nostaisin penkistä. En ole kokeillut. Mut kyllä sinut, 50-kiloisen tytön nostaa syliinsä (ja kantaa) melkein kuka tahansa keskipituinen, terve mies. Toivottavasti löydät etsimäsi! :)


      • doha
        Tyttöjuttuja kirjoitti:

        Ihme narinaa heti.

        -"Kauhean pinnallisia ihmiset nykyään".. Mitä pinnallista tuossa muka on?!

        Ei kai alkuperäinen kirjoittaja missään ole sanonut etteikö muitakin kriteerejä olisi miehen suhteen :D Ymmärrän (miehenäkin) ihan täysin tuota tyttöä, koska ainakin oma tyttökaverini on selvästi onnellinen kun hän joskus leffaillan tai tenttiin lukemisen jälkeen on nukahtanut sohvalle ja kannan hänet siitä peiton alle. Pari viikkoa sitten kun lähdettiin baarista kotiin ja tyttökaverilta hajosi korkokenkä, oli kyllä kivaa kantaa hänet reppuselässä kotiin :) Koko matkaa en olisi jaksanut etupuolella kantaa (kuten sohvalta sänkyyn), mutta toimihan se noinkin.

        Ei kyse ole mistään prinsessajutuista tai lapsellisuudesta vaan ihan perusasiasta: läheisyydestä ja turvallisuudentunteesta. Tyttökaverini sai taannoin hirveän saarnan epätasa-arvosta ja turhuuksista tutultaan joka itse painaa sen verran etten ollenkaan ihmettele miksei tätä kukaan kanniskele kynnysten yli. En tapaa arvostella ihmisten painoa, mutta tuossa tilanteessa tuli väkisinkin mieleen että kyse taisi olla vaan kateudesta. En ole mikään bodari, mutta ei tuon oman tyttöni kanssa tarvitse ollakaan :)

        Naiset ovat onneksi erilaisia ja jokaisella on omat mieltymyksensä, mutta ainakin itse olen huomannut että tyttökaverini tykkää väsyneenä ja itkuisena olla oikeasti paketoituna syliin eikä vain vähän siveltävänä. Olen todellakin tasa-arvon kannalla kaikilla elämänalueilla ja halveksun harvaa asiaa niin paljon kuin sovinismia tai seksististä suhdetta kumpaa tahansa sukupuolta kohtaan. Mun mielestäni se, että miehen toivotaan olevan vahvempi, pidempi, päättäväinen ja turvallinen ei liity kuitenkaan mitenkään tasa-arvoon tai pinnallisuuteen (kuten joku tuossa väitti). Se nyt vaan on nisäkkäille tyypillistä, että mies puolustaa, kantaa, rutistaa, suojelee ja metsästää. Ja pitää tiukasti kiinni muissakin tilanteissa ;)

        Jos joku haluaa mieluummin olla satakiloisen tyttökaverinsa kannettavana, se on ihan jees. Mutta mun mielestäni tuo alkup. kirjoittajan toive on niin yleinen ja tyypillinen, ettei siinä ole pohjalla mitään nykyajan pinnallisuutta. Päinvastoin.

        Sama pätee muutenkin tuohon voimasuhteeseen. Olimme tuossa taannoin matkalla Intiassa, ja hitonmoisessa kiireessä pienen paikkakunnan rautatieasemalla. Tyttökaverillani oli kuumetta, oli trooppisen kuumaa ja kosteaa, hän oli aivan lopen uupunut ja jaloissa oli rakot ratsastamisesta. Junaa etsiessä piti juosta, ja tottakai kannoin molempien rinkat ja päiväreput vaikka omissakin tavaroissa ja työvälineitä sisältävissä varustelaukuissa oli jo tarpeeksi. Totta kai tyttöni olisi jaksanut omat kamansa kantaa, en epäile sitä hetkeäkään, mutta mielestäni se nyt vaan on miehen tehtävä tuollaisessa tilanteessa. Miehet ovat keskimäärin naisia vahvempia, eikä kulttuuri, sukupuolten tasa-arvo tai parisuhteiden modernisaatio vaikuta siihen. Ja miksi sen pitäisikään? Ovien avaaminen, tyttökaverin kantaminen, laukkujen roudaaminen ja muu on ainakin meille sellaista arkipäivän romantiikkaa joka saa aina hetkeksi olon olemaan kuin elokuvassa. Ja kertoo muillekin, että teemme asioita toistemme puolesta.

        P.S. en tiedä yhtään paljonko nostaisin penkistä. En ole kokeillut. Mut kyllä sinut, 50-kiloisen tytön nostaa syliinsä (ja kantaa) melkein kuka tahansa keskipituinen, terve mies. Toivottavasti löydät etsimäsi! :)

        Hyvin oivallettu,tiki-tismalleen näin! :)


      • Ah muisk
        Tyttöjuttuja kirjoitti:

        Ihme narinaa heti.

        -"Kauhean pinnallisia ihmiset nykyään".. Mitä pinnallista tuossa muka on?!

        Ei kai alkuperäinen kirjoittaja missään ole sanonut etteikö muitakin kriteerejä olisi miehen suhteen :D Ymmärrän (miehenäkin) ihan täysin tuota tyttöä, koska ainakin oma tyttökaverini on selvästi onnellinen kun hän joskus leffaillan tai tenttiin lukemisen jälkeen on nukahtanut sohvalle ja kannan hänet siitä peiton alle. Pari viikkoa sitten kun lähdettiin baarista kotiin ja tyttökaverilta hajosi korkokenkä, oli kyllä kivaa kantaa hänet reppuselässä kotiin :) Koko matkaa en olisi jaksanut etupuolella kantaa (kuten sohvalta sänkyyn), mutta toimihan se noinkin.

        Ei kyse ole mistään prinsessajutuista tai lapsellisuudesta vaan ihan perusasiasta: läheisyydestä ja turvallisuudentunteesta. Tyttökaverini sai taannoin hirveän saarnan epätasa-arvosta ja turhuuksista tutultaan joka itse painaa sen verran etten ollenkaan ihmettele miksei tätä kukaan kanniskele kynnysten yli. En tapaa arvostella ihmisten painoa, mutta tuossa tilanteessa tuli väkisinkin mieleen että kyse taisi olla vaan kateudesta. En ole mikään bodari, mutta ei tuon oman tyttöni kanssa tarvitse ollakaan :)

        Naiset ovat onneksi erilaisia ja jokaisella on omat mieltymyksensä, mutta ainakin itse olen huomannut että tyttökaverini tykkää väsyneenä ja itkuisena olla oikeasti paketoituna syliin eikä vain vähän siveltävänä. Olen todellakin tasa-arvon kannalla kaikilla elämänalueilla ja halveksun harvaa asiaa niin paljon kuin sovinismia tai seksististä suhdetta kumpaa tahansa sukupuolta kohtaan. Mun mielestäni se, että miehen toivotaan olevan vahvempi, pidempi, päättäväinen ja turvallinen ei liity kuitenkaan mitenkään tasa-arvoon tai pinnallisuuteen (kuten joku tuossa väitti). Se nyt vaan on nisäkkäille tyypillistä, että mies puolustaa, kantaa, rutistaa, suojelee ja metsästää. Ja pitää tiukasti kiinni muissakin tilanteissa ;)

        Jos joku haluaa mieluummin olla satakiloisen tyttökaverinsa kannettavana, se on ihan jees. Mutta mun mielestäni tuo alkup. kirjoittajan toive on niin yleinen ja tyypillinen, ettei siinä ole pohjalla mitään nykyajan pinnallisuutta. Päinvastoin.

        Sama pätee muutenkin tuohon voimasuhteeseen. Olimme tuossa taannoin matkalla Intiassa, ja hitonmoisessa kiireessä pienen paikkakunnan rautatieasemalla. Tyttökaverillani oli kuumetta, oli trooppisen kuumaa ja kosteaa, hän oli aivan lopen uupunut ja jaloissa oli rakot ratsastamisesta. Junaa etsiessä piti juosta, ja tottakai kannoin molempien rinkat ja päiväreput vaikka omissakin tavaroissa ja työvälineitä sisältävissä varustelaukuissa oli jo tarpeeksi. Totta kai tyttöni olisi jaksanut omat kamansa kantaa, en epäile sitä hetkeäkään, mutta mielestäni se nyt vaan on miehen tehtävä tuollaisessa tilanteessa. Miehet ovat keskimäärin naisia vahvempia, eikä kulttuuri, sukupuolten tasa-arvo tai parisuhteiden modernisaatio vaikuta siihen. Ja miksi sen pitäisikään? Ovien avaaminen, tyttökaverin kantaminen, laukkujen roudaaminen ja muu on ainakin meille sellaista arkipäivän romantiikkaa joka saa aina hetkeksi olon olemaan kuin elokuvassa. Ja kertoo muillekin, että teemme asioita toistemme puolesta.

        P.S. en tiedä yhtään paljonko nostaisin penkistä. En ole kokeillut. Mut kyllä sinut, 50-kiloisen tytön nostaa syliinsä (ja kantaa) melkein kuka tahansa keskipituinen, terve mies. Toivottavasti löydät etsimäsi! :)

        Olet kyllä selvästi ihannemies :)

        Onnellinen tyttöystävä sulla.


      • oikeassa olet
        Tyttöjuttuja kirjoitti:

        Ihme narinaa heti.

        -"Kauhean pinnallisia ihmiset nykyään".. Mitä pinnallista tuossa muka on?!

        Ei kai alkuperäinen kirjoittaja missään ole sanonut etteikö muitakin kriteerejä olisi miehen suhteen :D Ymmärrän (miehenäkin) ihan täysin tuota tyttöä, koska ainakin oma tyttökaverini on selvästi onnellinen kun hän joskus leffaillan tai tenttiin lukemisen jälkeen on nukahtanut sohvalle ja kannan hänet siitä peiton alle. Pari viikkoa sitten kun lähdettiin baarista kotiin ja tyttökaverilta hajosi korkokenkä, oli kyllä kivaa kantaa hänet reppuselässä kotiin :) Koko matkaa en olisi jaksanut etupuolella kantaa (kuten sohvalta sänkyyn), mutta toimihan se noinkin.

        Ei kyse ole mistään prinsessajutuista tai lapsellisuudesta vaan ihan perusasiasta: läheisyydestä ja turvallisuudentunteesta. Tyttökaverini sai taannoin hirveän saarnan epätasa-arvosta ja turhuuksista tutultaan joka itse painaa sen verran etten ollenkaan ihmettele miksei tätä kukaan kanniskele kynnysten yli. En tapaa arvostella ihmisten painoa, mutta tuossa tilanteessa tuli väkisinkin mieleen että kyse taisi olla vaan kateudesta. En ole mikään bodari, mutta ei tuon oman tyttöni kanssa tarvitse ollakaan :)

        Naiset ovat onneksi erilaisia ja jokaisella on omat mieltymyksensä, mutta ainakin itse olen huomannut että tyttökaverini tykkää väsyneenä ja itkuisena olla oikeasti paketoituna syliin eikä vain vähän siveltävänä. Olen todellakin tasa-arvon kannalla kaikilla elämänalueilla ja halveksun harvaa asiaa niin paljon kuin sovinismia tai seksististä suhdetta kumpaa tahansa sukupuolta kohtaan. Mun mielestäni se, että miehen toivotaan olevan vahvempi, pidempi, päättäväinen ja turvallinen ei liity kuitenkaan mitenkään tasa-arvoon tai pinnallisuuteen (kuten joku tuossa väitti). Se nyt vaan on nisäkkäille tyypillistä, että mies puolustaa, kantaa, rutistaa, suojelee ja metsästää. Ja pitää tiukasti kiinni muissakin tilanteissa ;)

        Jos joku haluaa mieluummin olla satakiloisen tyttökaverinsa kannettavana, se on ihan jees. Mutta mun mielestäni tuo alkup. kirjoittajan toive on niin yleinen ja tyypillinen, ettei siinä ole pohjalla mitään nykyajan pinnallisuutta. Päinvastoin.

        Sama pätee muutenkin tuohon voimasuhteeseen. Olimme tuossa taannoin matkalla Intiassa, ja hitonmoisessa kiireessä pienen paikkakunnan rautatieasemalla. Tyttökaverillani oli kuumetta, oli trooppisen kuumaa ja kosteaa, hän oli aivan lopen uupunut ja jaloissa oli rakot ratsastamisesta. Junaa etsiessä piti juosta, ja tottakai kannoin molempien rinkat ja päiväreput vaikka omissakin tavaroissa ja työvälineitä sisältävissä varustelaukuissa oli jo tarpeeksi. Totta kai tyttöni olisi jaksanut omat kamansa kantaa, en epäile sitä hetkeäkään, mutta mielestäni se nyt vaan on miehen tehtävä tuollaisessa tilanteessa. Miehet ovat keskimäärin naisia vahvempia, eikä kulttuuri, sukupuolten tasa-arvo tai parisuhteiden modernisaatio vaikuta siihen. Ja miksi sen pitäisikään? Ovien avaaminen, tyttökaverin kantaminen, laukkujen roudaaminen ja muu on ainakin meille sellaista arkipäivän romantiikkaa joka saa aina hetkeksi olon olemaan kuin elokuvassa. Ja kertoo muillekin, että teemme asioita toistemme puolesta.

        P.S. en tiedä yhtään paljonko nostaisin penkistä. En ole kokeillut. Mut kyllä sinut, 50-kiloisen tytön nostaa syliinsä (ja kantaa) melkein kuka tahansa keskipituinen, terve mies. Toivottavasti löydät etsimäsi! :)

        "P.S. en tiedä yhtään paljonko nostaisin penkistä. En ole kokeillut. Mut kyllä sinut, 50-kiloisen tytön nostaa syliinsä (ja kantaa) melkein kuka tahansa keskipituinen, terve mies. Toivottavasti löydät etsimäsi! :) "

        Aivan varmasti nostaa itse olen 180cm ja noin 80kg painava mies eli todella keskiverto suomalaisen miehen kokoinen ja nostelen 50kg levypainoja melkeen joka treenikerralla.

        Itselläni oli joskus 70 kiloinen tyttöystävä ja jaksoin kantaa hänetkin kaikki on kiinni tekniikasta, voimista ja varatalon hallinnasta.

        Mitään super puntti tuloksiakaan ei tarvitse itselläni ei koskaan ole noussut 120kg enempää penkistä.


    • .......

      Muistan, että meillä oli intissä kerran sellainen harjoitus, johon kuului (muka haavoittuneen) taisteluparin kantaminen. Olisiko matka ollut 100 metriä tms. Tietysti parit katsottiin niin, että oli suunnilleen samankokoisia janttereita. Kyllä kaikki siitä selvisivät, vaikka kaikki painoivat varmasti enemmän kuin 50 kg.

    • Jaksaa naisetkin

      Ja riippuu miten kantaa... Nostaako olkapäälle, niskan taakse, kantaako käsivarsilla vai reppuselässä. Kaksi viimeksi mainittua on raskaammat tavat, koska paino on silloin vaan käsillä, etenkin jos toinen on selässä kuin lahna. Jätkän on sitäpaitsi vaikeampi kantaa reppuselässä, kuin mimmin. Naisella on leveämpi lantio ja kapeampi vyötärö, repparissa pysyy paremmin mutta meillä jätkillä taas tasapaksu kroppa, joten paino on vain käsillä. Moni mimmi voittaa tästä syystä saman painosen jätkäkaverin reppuselässä kantamisessa mennen tullen! Olkapäillä ja käsivarsissa osat yleensä vaihtuu..

    • gjfgkl56

      tee ny ihmeessä tästä vielä avioliitto lupaus! sillä varmasti pääset pitkälle elämässäsi ja parisuhteessasi (voi kaveriparkaa)

    • _Onnellinen(N)_

      Olen nainen ja vastaan mieheni puolesta.

      Mieheni jaksaa nostaa minut. Painoin ennen 80kg ja mieheni jaksoi hyvin nostaa. Nyt painan 78kg ja mieheni jaksaa yhä nostaa minua hyvin.

    • heikko poika

      En jaksa, ellei tyttöystävä paina alle 20 kg.

      Terveisin: 20 kg penkistä nostava.

    • apinainen_

      Kyllähän oma mieheni jaksaa nostaa minut, painan 60 kiloa :)

    • kevyt poika

      En tiedä minkä painoista tyttöä jaksaisin kantaa, tuskin itseäni painavampaa. Moni tyttö jaksaisi varmaan minuakin kanniskella. Se voisi olla ihan kivaa. Painan 56kg.

    • Nouset

      Voin kokemuksesta sanoa että suurin osa sun painosista tytöistä jaksaa sua kantaa ja jaksat sinäkin sun painoista nostella, et niin heikko ole. Eri asia onko se pojasta sit kivaa jos tyttö on vahvempi.. Tai tytöstä...

    • lipit

      perhana, kyllä aina yhden nartun jaksaa kynnyksen yli kantaa..

    • fdsfdsvcx

      Jos sinä pyörryt, miksi sinua lähdettäisiin mihinkään kanniskelemaan? Jopa metsän keskellä on paras keino soittaa hätänumeroon.

      Vai riipaisetko aina sellaiset kännit, että miehen pitää pystyä kantaa sinut kotiisi?

      Eiköhän 50kg painavaa naista lähes kaikki muutaman sata metriä kanniskele jos nainen on tajuissaan. Tajutonta on hankala kantaa pitkiä matkoja enkä kyllä itse lähtisi kanniskelemaan kuin ehdottomassa hätätilanteessa.

    • Jaksaa naisetkin

      Entä jos muija jaksaa kantaa paremmin jätkäänsä... 60kg sporttimuija on helposti 70kg sohvaperunajätkää vahvempi.... Miten sen koette, jätkät ja muijat!?

      • retee sohvaperuna

        Helposti? Olen ihan eri mieltä. Itse painan miehenä 70 kg ja olen sohvaperuna. Tee työksenikin kevyttä toimistotyötä. Penkistä nostan vähän yli 80 kg. Yhteenkään naiseen en ole törmännyt joka olisi minua vahvempi, eli nostaisi enemmän penkistä/maasta tai voittaisi minut kädenväännössä. Eli väitän että helposti minua kymmenen kiloa kevyempi nainen ei ole minua vahvempi. *mussuttaa väittämänsä päälle sipsejä ja vetää osin lekan kolaa huulillee ja ryystää*


      • Jätkä vaan
        retee sohvaperuna kirjoitti:

        Helposti? Olen ihan eri mieltä. Itse painan miehenä 70 kg ja olen sohvaperuna. Tee työksenikin kevyttä toimistotyötä. Penkistä nostan vähän yli 80 kg. Yhteenkään naiseen en ole törmännyt joka olisi minua vahvempi, eli nostaisi enemmän penkistä/maasta tai voittaisi minut kädenväännössä. Eli väitän että helposti minua kymmenen kiloa kevyempi nainen ei ole minua vahvempi. *mussuttaa väittämänsä päälle sipsejä ja vetää osin lekan kolaa huulillee ja ryystää*

        Poikkeus vahvistaa sääntöä. Yhteenkään ihmiseen en ole mä vielä törmännyt joka ilman minkäänlaista treeniä nostaa penkistä selvästi yli oman painonsa... Olet sitte aika vahva. Monta kertaa oot ollu sun painosen muijan reppuselässä? Väitän ettet siellä hirveesti paina..


    • ........

      50 kiloa pitäis nousta sängystä, sohvalta, tuolista, mistä vain ja missä asennossa tahansa. Painon kasvaessa tietyistä asennoista alkaa olemaan hankalampi nostaa.

    • Tyttö joka nosteli

      Mulla oli kerran tyttöystävä joka oli mua 6v nuorempi, 5cm lyhyempi ja just saman painonen kun mä. Punnersi yhen vähemmän, vatsoja mua puolet enemmän, penkistä 5kg mua enemmän. Kädenväännössä pystyi toisella kädellä huitomaan hyttysiä samalla kun väännettiin toisella kädellä (mä väänsin täysiä) 3 kertaa antoi mun taivuttaa hänen kättä hieman pöytää päin ja sitten nykäisi kädet takaisin suoraan. Teki tämän ilmeettömästi.. Olisi kain pystynyt voittaa mut heti mutta ei halunnut?

      Kun pussailtiin lattialla olin jostain syystä aina alla ja lopuksi hän halusi vetää mut aina käsistä ylös. Kun kerran kannettiin toisiamme reppuselässä vähän matkaa, tunsin itseni tosi kevyeksi ja kun ihmettelin sen voimia, tyttö sanoi, olisin kantanut vaikka kaksi km sua! Tämän kerran jälkeen hän halusi ottaa mut reppuselkään kaverien nähden, tai lähinnä kantaa mut rannalle missä toiset oli.. Sit kun siinä itekkin halusin näyttää että jaksan minäkin kantaa, tyttö vähätteli mun habaa!
      Leikkimielisessä riidassa mimmi sanoi mulle, tuletko vai pitääkö kantaa? Tyttö oli tietonen voimistaan ja piti välillä esittää!.. Kun sitte haastoin sen painimatsiin, että katotaa pärjäänkö siinä, niin ei suostunut vaan vetosi että siinä sattuu vaikka sanoin ettei satu. Mut sanoi että sinuun sattuu kun hän ei muka osaa painia kuin tosissaan! Kertoi pyörittäneensä yhtä sen kokoista jätkää ja yksi toinen lensi kun leppäkeihäs...

      Tyttö teki itse fyysistä kesätyötä ja kävi joskus vain salilla, mä tehny jo pitempää fyysistä työtä että pari kertaa viikossa tarvi voimia äärimmilleen... Mutta kyllä tämä tyttö oli se joka jaksoi ja halusi kantaa poikakaveriaan! Mikään lihaskimppu ei tosiaan ollut vaan hoikka ja meikkaava naisellinen naisen alku!

    • uytresa

      hehe, itse ihan testailumielessä pyysin miestäni reppuselkään, hän on kanniskellut minua pitkin poikin ja nyt halusin testata toisinpäin, kyllähän me pystyssä pysyttiin ja otinpa muutaman askeleenkin, mutta lenkille en niin lähtisi.. :D itse painan 52kg ja mies 117kg.. se saattoi toki olla hiukan huvittavan näköistä :DD

    • No huh huh

      Ei ehkä kovin terveelistä rikkoa selkäänsä kantamalla yli kaksi kertaa oman painonsa! Kauan oot treenannu ja mitä? Hmm eli sä jaksasit kantaa ittes painoista ihan kevyesti... Naiset ja naisten jalat!

      Poika jota nosteltiin.

    • uytresa

      olen ollut 7 vuotta nuohoojana.. :) salilla en ole käynyt kertaakaan.. ja en kyllä kiellä etteikö olisi ollut raskas taakka, mutta onnistuinpa! :D

    • Huh huh edelleen

      Jassoo. Et tietty pärjää voimissa yli puolet isommalle miehelle, mut miten sä sen koet jos/kun pärjäät vaikka 60kg kundille just ninku repparissa tahi kädenväännössä? Koetko sen kivava vai nolona jos oot jätkää vahvempi ja onko sillä eroa jos jätkä on vain kaveri tai sit seurustelee sen kanssa? :)

      Poika jota nosteltiin

      • uytresa

        kädenvääntöhän on taitolaji jossa en ole koskaan pärjännyt joten jos joskus voitan jonkun kädenväännössä niin hehkutan kyllä täysillä. :) käsivoimani eivät ole mitenkään mainittavat mutta voin kyllä kuljettaa 25-30kg työkalun pystytikkaita pitkin katolle (n.5m) ja maata pitkin toki pitempäänkin kun välissä pitää auto jättää kauemmas heikon tien takia. En usko että että nolostuisin jos olisin jätkää vahvempi, voisikin olla kivaa vaihtelua :) paininut olen joskus noin 60kg jätkän kanssa ihan voimaa testatakseni ja ottelu oli aika tasaväkinen jos kilpapari ei päässyt nostamaan minua ilmaan, silloin oli peli menetetty.. toki toivon että oma mieheni on minua vahvempi (niinkuin onneksi onkin:D) koska ammattinikin takia joskus on vaan niin kiva heittäytyä ihan vaan pieneksi hennoksi naiseksi :DD


      • Kaapin paikka
        uytresa kirjoitti:

        kädenvääntöhän on taitolaji jossa en ole koskaan pärjännyt joten jos joskus voitan jonkun kädenväännössä niin hehkutan kyllä täysillä. :) käsivoimani eivät ole mitenkään mainittavat mutta voin kyllä kuljettaa 25-30kg työkalun pystytikkaita pitkin katolle (n.5m) ja maata pitkin toki pitempäänkin kun välissä pitää auto jättää kauemmas heikon tien takia. En usko että että nolostuisin jos olisin jätkää vahvempi, voisikin olla kivaa vaihtelua :) paininut olen joskus noin 60kg jätkän kanssa ihan voimaa testatakseni ja ottelu oli aika tasaväkinen jos kilpapari ei päässyt nostamaan minua ilmaan, silloin oli peli menetetty.. toki toivon että oma mieheni on minua vahvempi (niinkuin onneksi onkin:D) koska ammattinikin takia joskus on vaan niin kiva heittäytyä ihan vaan pieneksi hennoksi naiseksi :DD

        Kädenvääntö on tekniikkalaji, itseasiassa se pitäisi nimetä kisoissa koko kehon vääntölajiksi! Siinä tekee työtä käden lisäksi selkä, vatsa ja jalat taidot! Minusta rehellistä kädenvääntöä on se kun käy kilpaparin kanssa lattialle vatsalleen vastatusten. Siinä ei voi käyttää koko kroppaa hyödyksi vaan siinä ratkaisee paljon aidommin pelkät KÄSIVOIMAT.

        Hhmm no jos mä 62kilosena alkaisin kiipeilemään 40kg työkalun kanssa tikkaita ylös katolle soittasin kyllä piipaa auton paikalle varmuuden vuoksi.. Ja luulen ettei toi onnistu monelta muultakaan, mut monet kun ei tajua, että kaikki pitäis suhteuttaa omaan painoon. Jos sä 52kilosena kannat 35kg se on vähän sama asia kun jokin 70kilonen kantais 50kiloo!

        Paljon vedät miesten punnerruksia tai leukoja oot varmaan aika kova? Mä 45:llä ja 10:llä en välttämättä suostuis sun kanssa painimatsiin! :D Oon hävinny jossain voimalajeissa mua pienemmille muijille ja mä näen asian kanssa niin että naiset olis kyllä mielellään miehiä vahvempia jos kyse on kaverista. Mut sen oman mussun haluais olla itseään vahvempi. Mä taas häviäisin mieluummin omalle kullalle kuin kellekkään naispuoliselle kaverille. :) (tosin mukavinta on olla just vähän vahvempi :D)

        Poika jota nosteltiin


      • uytresa
        Kaapin paikka kirjoitti:

        Kädenvääntö on tekniikkalaji, itseasiassa se pitäisi nimetä kisoissa koko kehon vääntölajiksi! Siinä tekee työtä käden lisäksi selkä, vatsa ja jalat taidot! Minusta rehellistä kädenvääntöä on se kun käy kilpaparin kanssa lattialle vatsalleen vastatusten. Siinä ei voi käyttää koko kroppaa hyödyksi vaan siinä ratkaisee paljon aidommin pelkät KÄSIVOIMAT.

        Hhmm no jos mä 62kilosena alkaisin kiipeilemään 40kg työkalun kanssa tikkaita ylös katolle soittasin kyllä piipaa auton paikalle varmuuden vuoksi.. Ja luulen ettei toi onnistu monelta muultakaan, mut monet kun ei tajua, että kaikki pitäis suhteuttaa omaan painoon. Jos sä 52kilosena kannat 35kg se on vähän sama asia kun jokin 70kilonen kantais 50kiloo!

        Paljon vedät miesten punnerruksia tai leukoja oot varmaan aika kova? Mä 45:llä ja 10:llä en välttämättä suostuis sun kanssa painimatsiin! :D Oon hävinny jossain voimalajeissa mua pienemmille muijille ja mä näen asian kanssa niin että naiset olis kyllä mielellään miehiä vahvempia jos kyse on kaverista. Mut sen oman mussun haluais olla itseään vahvempi. Mä taas häviäisin mieluummin omalle kullalle kuin kellekkään naispuoliselle kaverille. :) (tosin mukavinta on olla just vähän vahvempi :D)

        Poika jota nosteltiin

        kyllä se 30kg on aikalailla ehdoton maksimi mitä lähtisin raahamaan katolle, enkä sitäkään mielellään, mutta siinä onkin se ero harrastukseen että kun työt nyt on tehtävä niin ne on tehtävä, helppoa se ei kyllä ole, mutta onnistuu. Käsillä pidetään vain tikkaista kiinni eikä päästetä kuormaa tippumaan ja jalat nostaa koko satsin ylös. Ja tikkaiden on toki oltava kiinteästi asennetut :)
        Leukoja sain joskus neljä, nyt en ole aikoihin aikoihin testannut, varmaan vähemmän nyt, äijäpunnerruksia 17 kun tuossa testasin.
        Joo kyllä siitä kiksejä saa jos sattuu jossain fyysisessä päihittämään jätkän, kai se on joku sukupuolten välinen kuilu :) mutta ristiriitaisesti sitten sen oman miehen tosiaan pitäisi olla vahvempi, tiedä mistä sekin johtuu, kai se on joku naisellinen "haa, tuossahan on suuri vahva mies joka pitää minut ja jälkeläisemme ruoassa ja turvassa" -vaisto :D


      • Kaapin paikka
        uytresa kirjoitti:

        kyllä se 30kg on aikalailla ehdoton maksimi mitä lähtisin raahamaan katolle, enkä sitäkään mielellään, mutta siinä onkin se ero harrastukseen että kun työt nyt on tehtävä niin ne on tehtävä, helppoa se ei kyllä ole, mutta onnistuu. Käsillä pidetään vain tikkaista kiinni eikä päästetä kuormaa tippumaan ja jalat nostaa koko satsin ylös. Ja tikkaiden on toki oltava kiinteästi asennetut :)
        Leukoja sain joskus neljä, nyt en ole aikoihin aikoihin testannut, varmaan vähemmän nyt, äijäpunnerruksia 17 kun tuossa testasin.
        Joo kyllä siitä kiksejä saa jos sattuu jossain fyysisessä päihittämään jätkän, kai se on joku sukupuolten välinen kuilu :) mutta ristiriitaisesti sitten sen oman miehen tosiaan pitäisi olla vahvempi, tiedä mistä sekin johtuu, kai se on joku naisellinen "haa, tuossahan on suuri vahva mies joka pitää minut ja jälkeläisemme ruoassa ja turvassa" -vaisto :D

        No et sä mikään superpunnertaja sitten kuitenkaan ole :). Mut eipä punnerrustulos paljoa esim kädenvääntövoimaan vaikuta. Haasta se 60kg kaveris kädenvääntöön lattialla, saatat saada ne kiksit ;).

        Mistä sekin sitte johtuu että vaikka naiset on käsivoimissa yleensä jätkiä heikompia normaalitilanteissa, tosipaikan tullen teidän voimat moninkertaistuu ja silloin isompikin äijä nousee! Näitä juttuja on paljon. Kuten lapsi jäi auton alle, äiti nosti auton päältä pois! :P

        Moniko mimmi on heittäny jätkän menemään? Moniko jätkä on luullut pärjäävänsä tytölle mut onkin käyny toisin?

        Tässä kun ei ole mikään tukki eikä kaappi ja tytöt treenaa nykyään enemmän kun koskaan, on kait pakko alkaa itsekkin enemmän huolehtimaan kunnosta... Se olis jo aika paha jos joku teinimuija käy riehumaan kadulla ja nostaa sitä rauhoittelevan kundin seinälle!... :D


    • poikaa--92

      Nousee tuo 58kg aika helposti, ja kivahan sitä on aina välillä kanniskella kauppareissun jäljiltä vaikka soffalle pussailtavaksi. Vaikuttaa itsekkin pitävän siitä aika paljon, sopivan romanttista aina välillä ;)

      Ja todellakin mihinkään salille ei tarvitse mennä jotta tälläisiin pystyy, ihan kotona painot ja muutenkin se, että on ruumiillista työtä tultu tehtyä eikä vain istuttu ps3 kapula kourassa auttaa asiaa.

    • Lord_Xenu

      Minä olen 176cm pitkä ja vedän penkistä raakana 140kg ja voin kertoa, että penkkitulos ei vaikuta tähän asiaan MITENKÄÄN. Kannoin juuri vähän aikaa sitten 55kg muijaa ja hyvä kun sata metriä jaksoi sylissä viedä :DD reppuselässä tietty menee kilometrejä, mutta se nyt on täysin eri asia.

    • fdajlöfda

      Kyllä sitä miehen pitää muijaansa jaksaa jonkun matkaa kantaa, exän kantoin pihalta kolmanteen kerrokseen sylissä, kun oli hivenen liian kännissä.
      Pakko kuitenkin myöntää, että ei paljon pidemmälle olisi sylissä jaksanut kantaa, kädet väsyi, jos olis saanut vaikka olalle, niin olis mennyt pidemmällekkin. Ite 180cm ja 83kg muija 170cm ja 60kg.

    • ei-voimanainen

      Aika outoa, jos joku mies ei jaksa kokoistasi naista kantaa. Itse 50kg/164cm -kokoisena tavallisena naikkosena kanniskelen 35 kilon koiraani pidemmänkin matkan. Tilanteet, joissa olen sitä kantamaan, ovat olleet lähinnä eläinlääkärireissun jälkeen elukan ollessa nukutettuna. Eli otettakoon huomioon, että yhteistyökykyistä henkilöä on huomattavasti kevyempi kantaa kuin velttoa ja tajutonta vellipussia.

      Minun kanssani suhteessa yhtä vahvan miehen paino on vähintään 70kg ja risat, että jaksaa 50kg -painoisen taakan kantaan. Kuitenkin, kuten jo todettua, mies on yleensä samankokoista naista vahvempi, niin uskoisin, että lähes jokainen mies kantaa ap:n kokoisen naisen pidemmänkin matkaa.

    • Näin kerrotaan.

      Tuttavani sanovat että pitävät siitä kun kykenen helposti nostamaan nämä syliin, kantamaan selässä tai yksinkertaisesti ottamaan kevyesti kiinni sivuilta ja nostamaan minun korkeudelleni.


      Terveisin 191cm mies.

    • Tosiriski

      Mites sitten suu pannann, meneekä sinun apinamieheltä uskottavuus, jos se aikansa sinua kanniskeltuaan menee naapuriin pullistelemaan urotyöllään. Naapurin gorilla hermostuu moisesta ilveilystä ja pieksää hänet siellä pahanpäiväisesti kuin keskenkasvuisen nulikan.

      • Kilometri-Kaisa

        Vanha ketju, mutta ei se mitään:

        Minua kiinnostaisi tietää, että vaikuttaako naisen pituus siihen, kuinka mies pystyy häntä nostelemaan? Itse olen aika pitkä naiseksi: 175 cm ja painan 61 kg. Olettaisin, että pitkä, 185 mies pystyy varmasti minut nostamaan (kunhan ei ole ihan hintelä), mutta entäs jos miehen pituus on lähellä omaani? Vaikuttaako pituus edes ollenkaan?

        Oletetaan seuraava tilanne: henkilö A, pituus 160 cm, paino 61 kg; henkilö B pituus 175 cm, paino 61 kg. Onko B huomattavasti hankalampi nostaa pituutensa vuoksi, vaikka paino on sama, kuin A:lla? Kuinka moni mies ylipäätään pystyy nostamaan n. 60-kiloisen naisen käsivarsilleen?

        Asia ei ole minulle mitenkään tärkeä. Mietityttää vaan, kun minua ei ole koskaan nostettu käsivarsille, että onkohan se edes mahdollista. Toisaalta uskon sen olevan mahdollista, koska pystyn itsekin nostamaan oman kaverini käsivarsille (mitat 163/52) ja pitämään jonkin aikaa siinä. Enkä ole mikään bodaaja, tavallinen nuori nainen. Nostaessa pitää vain osata tekniikka ja käyttää lähinnä reisilihaksia.

        Ja minun viestissäni on siis nimenomaan kyse käsivarsille nostamisesta. Reppuselässä kantohan on huomattavasti helpompaa (tosin siinäkin auttaa, jos kannettava on lyhyehkö, pitkä kanssa tulee enemmän tasapaino-ongelmia).


      • ........
        Kilometri-Kaisa kirjoitti:

        Vanha ketju, mutta ei se mitään:

        Minua kiinnostaisi tietää, että vaikuttaako naisen pituus siihen, kuinka mies pystyy häntä nostelemaan? Itse olen aika pitkä naiseksi: 175 cm ja painan 61 kg. Olettaisin, että pitkä, 185 mies pystyy varmasti minut nostamaan (kunhan ei ole ihan hintelä), mutta entäs jos miehen pituus on lähellä omaani? Vaikuttaako pituus edes ollenkaan?

        Oletetaan seuraava tilanne: henkilö A, pituus 160 cm, paino 61 kg; henkilö B pituus 175 cm, paino 61 kg. Onko B huomattavasti hankalampi nostaa pituutensa vuoksi, vaikka paino on sama, kuin A:lla? Kuinka moni mies ylipäätään pystyy nostamaan n. 60-kiloisen naisen käsivarsilleen?

        Asia ei ole minulle mitenkään tärkeä. Mietityttää vaan, kun minua ei ole koskaan nostettu käsivarsille, että onkohan se edes mahdollista. Toisaalta uskon sen olevan mahdollista, koska pystyn itsekin nostamaan oman kaverini käsivarsille (mitat 163/52) ja pitämään jonkin aikaa siinä. Enkä ole mikään bodaaja, tavallinen nuori nainen. Nostaessa pitää vain osata tekniikka ja käyttää lähinnä reisilihaksia.

        Ja minun viestissäni on siis nimenomaan kyse käsivarsille nostamisesta. Reppuselässä kantohan on huomattavasti helpompaa (tosin siinäkin auttaa, jos kannettava on lyhyehkö, pitkä kanssa tulee enemmän tasapaino-ongelmia).

        Uskon kyllä, että haluamasi mustat miehet jaksavat nostaa sinut ihan kepeästi.
        Afrikkalaiset miehet ovat tunnetusti hyviä fysiikaltaan.


      • nostaja
        Kilometri-Kaisa kirjoitti:

        Vanha ketju, mutta ei se mitään:

        Minua kiinnostaisi tietää, että vaikuttaako naisen pituus siihen, kuinka mies pystyy häntä nostelemaan? Itse olen aika pitkä naiseksi: 175 cm ja painan 61 kg. Olettaisin, että pitkä, 185 mies pystyy varmasti minut nostamaan (kunhan ei ole ihan hintelä), mutta entäs jos miehen pituus on lähellä omaani? Vaikuttaako pituus edes ollenkaan?

        Oletetaan seuraava tilanne: henkilö A, pituus 160 cm, paino 61 kg; henkilö B pituus 175 cm, paino 61 kg. Onko B huomattavasti hankalampi nostaa pituutensa vuoksi, vaikka paino on sama, kuin A:lla? Kuinka moni mies ylipäätään pystyy nostamaan n. 60-kiloisen naisen käsivarsilleen?

        Asia ei ole minulle mitenkään tärkeä. Mietityttää vaan, kun minua ei ole koskaan nostettu käsivarsille, että onkohan se edes mahdollista. Toisaalta uskon sen olevan mahdollista, koska pystyn itsekin nostamaan oman kaverini käsivarsille (mitat 163/52) ja pitämään jonkin aikaa siinä. Enkä ole mikään bodaaja, tavallinen nuori nainen. Nostaessa pitää vain osata tekniikka ja käyttää lähinnä reisilihaksia.

        Ja minun viestissäni on siis nimenomaan kyse käsivarsille nostamisesta. Reppuselässä kantohan on huomattavasti helpompaa (tosin siinäkin auttaa, jos kannettava on lyhyehkö, pitkä kanssa tulee enemmän tasapaino-ongelmia).

        Totta kai pystyy nostamaan minkä pituinen tahansa minkä pituisen tahansa jos on roteva. Mitä lyhempi muuten nostaja on, sitä matalammalla painopiste ja sitä helpompi nostaa. Paras nostaja on siis lyhyt ja lihaksikas. Intuitiosi on siis väärin päin. Nostajan pituudesta on haittaa.

        Paras nostettava - no en tiedä. Itse olen nostellut 150-185 cm naisia ja kyllä ne kaikki nousevat. Suurin tekijä noston raskaudessa on se naisen paino, ei pituus.


      • vastaus_
        Kilometri-Kaisa kirjoitti:

        Vanha ketju, mutta ei se mitään:

        Minua kiinnostaisi tietää, että vaikuttaako naisen pituus siihen, kuinka mies pystyy häntä nostelemaan? Itse olen aika pitkä naiseksi: 175 cm ja painan 61 kg. Olettaisin, että pitkä, 185 mies pystyy varmasti minut nostamaan (kunhan ei ole ihan hintelä), mutta entäs jos miehen pituus on lähellä omaani? Vaikuttaako pituus edes ollenkaan?

        Oletetaan seuraava tilanne: henkilö A, pituus 160 cm, paino 61 kg; henkilö B pituus 175 cm, paino 61 kg. Onko B huomattavasti hankalampi nostaa pituutensa vuoksi, vaikka paino on sama, kuin A:lla? Kuinka moni mies ylipäätään pystyy nostamaan n. 60-kiloisen naisen käsivarsilleen?

        Asia ei ole minulle mitenkään tärkeä. Mietityttää vaan, kun minua ei ole koskaan nostettu käsivarsille, että onkohan se edes mahdollista. Toisaalta uskon sen olevan mahdollista, koska pystyn itsekin nostamaan oman kaverini käsivarsille (mitat 163/52) ja pitämään jonkin aikaa siinä. Enkä ole mikään bodaaja, tavallinen nuori nainen. Nostaessa pitää vain osata tekniikka ja käyttää lähinnä reisilihaksia.

        Ja minun viestissäni on siis nimenomaan kyse käsivarsille nostamisesta. Reppuselässä kantohan on huomattavasti helpompaa (tosin siinäkin auttaa, jos kannettava on lyhyehkö, pitkä kanssa tulee enemmän tasapaino-ongelmia).

        Jos nimenomaan käsivarsille nostamisesta on kyse, niin silloin pitkän ja hoikan nostaa helpommin kuin lyhyen ja paksun, vaikka paino olisi molemmilla sama.


    • DaBisnezz

      Itse nostan kaltaisesi kevyen naisen syliini ja kannan sinut maailman ääriin.
      Toiveesi ei todellakaan ole mahdoton , sillä lähes jokainen aikuinen ja fyysiseti terve mies jaksaa sinut syliinsä nostaa.

      Kysymys penkkipunnerrus tuloksesta ei mielestäni ole millään tavalla adekvaatti k.o. asian kanssa.

    • Masentsavaa luettavaa tämä internet.

      Painan 50kg
      Ikä 22
      Pituus 172cm

      Olen pienirakenteinen mies. Jaksan toki kantaa 60kg painoista avopuolisoani.
      Jos syön vuoden kuin hevonen, minusta tulee jäätävä pallo, mahaa, miestissit ja pullasormet, painoin tuolloin jotain 55kg

      Sitten aloin treenaamaan kroppaani ja minusta tuli lihaksikas, sixpackit ja kunnon rintalihakset yms. Silloin painoin jotain 53kg

      Inhottavaa lukea internetistä, kuinka naiset "Ei voisi koskaan seurustella 65 kiloisen hiiren kanssa"

      Noh, onneksi on löytynyt se oikea hyväkroppainen ja sporttinen mimmi D kupin tisseillä ja jumalattaren kasvoilla ja luonteella, niin ei tarvitse enään etsiskellä. Tosin näen hänet välillä liian laihana, vaikka onkin minua 10kg painavampi.

    • kahvipaketti

      Luultavasti aloittajan jaksaisin nostaa jopa minä, alle 170cm nainen. Joten eiköhän suurin osa miehistä jaksa.

    • gggggggggg

      Kyllä se niin on että jollei mies naistaan jaksa nostaa niin sitten on mentävä punttisalille, painaa nainen sitten 50 tai 100.

      • TheOtus

        Kaikki yli 65 kiloiset on jotain muuta kuin naisia, joten lauseesi on aika kummallinen.


    • ain't though enough?

      En kyllä ole mikään bodari, mutta kyllä sitä aina yhden tytön jaksaa kantaa (ainakin siis sänkyyn).

    • kkh9865

      Juuh no kyllä minä nostan vaikka kolme tyttöystäväni kokoista samaan aikaan :D

    • beverly hillsi

      Onko yhtään naista, joka voi valehtelematta sanoa ettei haittaisi jos mies ei jaksa syliin nostaa?

      • Tytt.

        Mä voin sanoa, ettei haittaa. Ihan vaan siks kun tiedän, ettei ykskään mua jaksa nostaa syliin siihen perinteiseen "kynnyksen yli"-kantoasentoon. Painoa kun reippaasti yli 100kg..;P

        Oma mies kyllä mut jaksaa nostaa, kädet rinnan ympärille ja siitä ylös. Tosin itekin jaksan mieheni nostaa, selän päälle ainakin ja siitä parit kyykyt tehdä.


    • Omat jalat ei toimi?

      Jaksan kantaa, mutta en kanna jos pystyt itse kävelemään.

    • tämmööösstt

      Aloittajan nostaa ja kanniskelee jo useampi nainenkin. Itse painan 90 kiloa ja vain kymmenisen kiloa painavampi mieheni jaksaa nostaa minut. Sen sijaan 60-kiloisena silloinen minua kymmenen kiloa painavampi mieheni ei jaksanut nostaa minua, minä jaksoin nostaa ilmaan, mutten toki kanniskella kovin pitkään.

    • 8+15

      Minulla on ehkä jotenkin kiero huumorintaju, mutta olen halunnut muutaman miesystäväni kanssa kokeilla, jaksanko nostaa hänet ilmaan. Onneksi minulla on ollut sillä tavalla huumorintajuisia miehiä, etteivät ole kokeneet päähänpistoni loukanneen miehisyyttään :) Tähän mennessä olen onnistunut nostamaan ilmaan ja kantamaan vähän matkaa jokaista, ja suurikokoisin ex-miesystäväni painoi lähes 90 kiloa. Itse olen suunnilleen aloittajan pituinen ja normaalipainoinen, joskin aloittajaa painavampi. Nämä "voimanainen"-näytökset ovat olleet joskus jopa humalaisen illanvieton vetonauloja, kaipa se on koomisen näköistä, kun vajaa 160-senttinen nainen kantaa sylissä aikuista miestä.

      Ihme kysymys kyllä aloittajalla. Totta kai normaali aikuinen mies jaksaa nostaa 50-kiloisen naisen. Jotenkin mulle tuli sellainen olo, että aloittaja halusi vain kuulla, miten kommentoijat kilvan kehuvat hänen sirouttaan.

    • jgjujg

      Oikealla tekniikalla kantaa itsensä painoista tai vähän painavampaa ainakin muutamia satoja metrejä armeijassa opittua ei se ihan hukkaan ole mennyt. Kannetta nostetaan siis hartioille. Tälläinen ruipelo, mitä ite oon kantaa ainakin tuollaista 80kg sylissä tosin toivottavasti, joskus tuleva naisystävä painaa alle 70kg.

    • 17667656

      pelaan wii uta ja ps3 ja en treenaa ikinä mutta olen saanu voimia siit näppäilyst ja nostan penkist nykyää 200kg

    • 1127676767

      siis 200grammaa sanoin vahinko 200kg =(=

    • plösö

      suominainen painaa paljon

    • Helposti

      hauiskäännössä tangolla menee jo 40 kiloa

    • M0nna

      Miehet; kuinka helposti nousisi maasta noin 65 kiloinen nainen?

      • aito mies

        Helposti. Toissa viikonloppuna kävin kamppailuharjoituksessa missä piti nostaa kaveri ilmaan ja pariksi sattui yli 100kg:n kaveri. Ja sekin nousi. Eli 65kg nousisi helposti ja sellaista jaksaisi kantaakin :)

        Mutta tietty sekin on motivaatikysymys :) Oletko sellainen nainen, että sinua olisi kiva nostaa?


      • sdfkskdi

        88-kiloisena hyväkuntoisena miehenä tuollainen 50-70 kiloa nousee ihan ilmana syliin. Maastaveto tulos 180kg ja penkistä 125kg.

        - M 21.


    • sinkku-

      Kyllä minä nosta 60-70 kiloisen naisen syliini. Ei normaali nainen enempää paina kuitenkaan. Penkistä nousee 80 kg aika helposti ja en ole koskaan koittanut et paljonko tosissaan nousee.

    • TheOtus

      En tiedä onko se oleelinen kriteeri, mutta onhan se vähän surullista moneltakin kantilta jos ei jaksa nostaa... Keskivertoa suomalaista naista en varmaan jaksaisi nostaa mutta se ei ole ongelma.

    • no khyllä!

      huterimmat pojat eivät välttämättä jaksa, mutta kyllä normaalisti syövä pojankloppi tuollasen tytön syliin nappaa... 50kg voi kuulostaa paljolta, mutta aika helposti se lopulta syliin nousee ;)

      Itse olen sen 178cm pitkä ja painan 80kg. En osaa tarkalleen sanoa, että kuinka paljon penkistä nousee, kun en ole rajoja kokeillut, mutta jaksan tehdä 15 toiston sarjoja n.60kg painoilla. Niin ja penkistä nostaminen ja naista sylissä pitäminen on kaksi aivan eri asiaa, joita en kannata vertailla. Sylissä pitäminen on kumminkin huomattavasti kevyempää, kun ei tarvi jatkuvasti nostella :D

    • Ketter

      Painan 66kg ja olen 170cm pitkä niin jaksettaisiinko minut nostaa?

      • huhhuhhöh

        En tiedä. Itselleni oli noloa kun olen kuitenkin aika roteva niin en jaksanut pitää sylissä extyttöystävääni. Tyttö painoi n. 85 kg ja kerran tyttö halus hypätä mun syliin ulkona. Kaaduin taaksepäin ja olin selälläni. Tilannetta ei auttanut yhtään kun yritin nostaa tyttöä uudelleen syliin, eikä se sylissä pysynyt. On se kumma kun maastavedosta menee kevyttä sarjaa 180 kg:lla, kyykystä sarjaa 120 kg:lla ja penkistä meni silloin n. 120 kg. Tangolla nostaminen on kevyttä, mutta tein kai jotain teknisesti väärin. Tosin olishan se kisukin voinut olla kevyempi.


    • dfght54

      Nykyajan jätkät on anorektikkoja tai vetelijä läskejä ja ämmät taas vaan läskejä joten kelaa sitä eikä se paljonko penkistä nousee merkkaa mitään tai tietysti jos joutuu työntään sen läskin ämmän toisen syliin

    • Jaksan hyvin nostaa mielikuvitus horoni syliini ja paneskella miten huvittaa.

    • skdjlskdjfkjds

      Kyllähän 50kg tytönhupakon nostaa vaikka munalla xD

    • Anonyymi

      Eikö töissä ole rajattu, ettei tarvi kannella 25kg painoisia esineitä? Koneet hoitaa sen roolin? Eli akan kantokin hoituu siten robotilla työaikana?

      • Anonyymi

        Nainen ei ole esine :) *h0h0h00* vai onko?


    • Anonyymi

      Jos et vittu jaksa niin oot pelle

    • Anonyymi

      Nykyään suominaiset painavat tuplasti sen, mitä aloituksen teon aikaan.

    • Anonyymi

      Nostan 60 kg painon penkistä 20 toistoa. Että jaksan minä nyt yhden tytön nostaa jos tyttö painaa 60 kg.

    • Anonyymi

      Varmaan aika harva on vaan semmoisia kehopositiivisia valaita suurin osa nyky naisista ja jätkät on aivan riisitautisia ja mitä vitun väliä sill
      yleensä on vai meinaatko että äijät kantelis muijia pitkin kyliä tai sitten niitä pitää raahata kun valaat ei jaksa ite enää laahustaa vaikee sanoo mutta toi sun kysymys kertoo miten vitun älymätä vain oot.

    • Kyllä uskoisin hyvinkin jaksavani, vaikka vähän on kunto rapistunutkin. Mutta murrosiässä kannoin 90kg faijaani reppuselässä joitakin kymmeniä metrejä kerrallaan. Nykyisen tyttöystäväni ainakin jaksan: paino 0kg 0g 🙃.

    • Anonyymi

      Olet oikesti läski ja nyt muka miehet uhkuu voimaa ja kehuu kantavansa sut vaikka kiinaan on ne niin kovia nykyään munakaan ei toimi enää 25v on niin kovia nyky neiti miehet itkee varmaan kun on saanu saatana pullaa.

    • Anonyymi

      Mä en ole ikinä tajunnut tota toivetta, että miehen pitäisi kantaa. Enkä oo koskaan tajunnut miesten tarvetta nostella mua. Mulle se on turn off, jos mies kokee tarvetta nostella mua.

      • Anonyymi

        Ja siis kyllä minäkin (suht pienikokoinen nainen) kannan tarvittaessa ton 50 kg, että ap:llä ei ole ollut huolen häivää, jos nyt ihan tavallistakin miestä on katsellut.


    • Anonyymi

      Kyllä mielelläni nappaisin kunnon sylinaintiin tuollaisen simpsakan tyttären. 😉

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe