Etin halpaa airsoft asetta

kyllä 4344

Nii mistä sais halvalla (alle 30e) aseen (ei pistoolia) Lähöt pitäs olla iha hyvät. Tiedän kyllä et toi hinta on vähän mut enempään ei oo varaa. Oon miettiny halpa-hallin 20e haulikkoo millane se ois?

22

1936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuspuhuu

      No suoraan sanottuna et mistään.

    • iloveairsoft

      Mee Motonettiin niin sielt saat hyvän ja halvan haulikon lähöt on jtn 89 about..

    • softaaja11111111111
      • iloveairsoft

        ei kannata tota tos paska lipas.. kaveril on toi ja mul on toi katkastu versio mul meni heti ekas pelis se lippaan vapautin paskaks.. ja ku se lipas pitää ottaa pois et ne kuulat menee oikeel taval siihe lippaasee ku sä ravistat siihe lisä kuulii ja se on iha sika hidas tapa.. http://www.proairsoft.com/acatalog/info_320708.html tommosen saat motonetist mut se on vaa muovinen ja on 80 kymppii halvempi.. mun kahel kaveril on se motonetin versio ja se on iha vitun realistinen ja lähtee ja sattu iha helkkaristi tulee samal kunnon lipas mukana se onki vaa 22 lipas mutttta siihe saa lisä lippaita ku bongaat vähä aikaa airsoft kauppoja ittekki oon nähny oliks se ny proossa.. Mutta Motoneti haulikoiden puolesta...


      • 12vAirsoftPoikaXx

        Käsitin juuri että olet 11v ja puhut omasta puolesta.


    • Epic mänster?

      Kaikilla ei oo rahaa 300€ kyrpätoimiseen dildoon.

      • ....................

        Taisit heiman erehtyä foorumista.. Noista seksileluista puhutaan tuolla seksi-palstalla.


    • Kokenut softaaja

      voi saatana (tarkoitan tällä henkilöä joka kommentoi ylempänä tähän), osoitat vain omalla käyttäytymiselläsi että olet aivan samanlainen kiroileva 9v es jonne joka ei ymmärrä airsoftauksesta mitään. Ei ole väliä millä aseella pelaa kunhan osaa, joku voi ostaa vaikka RPK airsoft-aseen millä rätkiä mutta se ei tee kenestäkään parempaa softaajaa. Joillakin ei ole vain rahaa ostaa kunnon airsoft-asetta mikä voi hyvin johtua esimerkiksi siitä etteivät vanhemmat osta vaan joudut itse ostamaan jolloin useimmiten on pienempi budjetti.

    • Joku-Tyyppi

      Onks hong gongis hyvii kuulapysyyi

    • --------------------
    • tark'ampuja

      Voi huoh, taas suoli24 jonnet vaihdissa; "Voi ***** jonnet ei airsoftia kuulu harrastaa 20€ aseilla *******!" kyllä voi, ja kannattaako ostaa ensimmäiseksi aseeksi 400e tappiviri kivääri tai m150 sähkö..? jos ei tiedä vielä haluaako jatkaa harrastusta jne.. ja osta ennemmin Maruin hopillinen vemppupisla kuin motonetin haulikko

      • cwce33f3

        Ei voi harrastaa 20 euron vempulla. PISTE. Siinä menee aloittelijalla hetii fiilikset kun kaikki muut ampuu sähköillä ja aloittelijana ei saa mitään aikaiseksi. Kannattaa vuokrata airsoft sähköase joko kuulakojootista tai tradesoftista niin saa testailtua miltä pelaaminen tuntuu.


    • ammattiSOFTAAJA

      toknet.fi sieltä saa n.29e hyvän D91 KONEPISTOOLIN!

    • ak47vemppu50e

      sanokaas mulle että onko jousitoiminen AK hyvä koska olen 12v ja aloitteleva softaaja, ja jos ase tuntuu mukavalta niin saatetaan kavereiden kanssa pitää pienieä pelejä joskus. Eli sanokaa kannattaako ostaa airsoftauksen asiantuntiat

    • 12vAirsoftPoikaXx
      • joo-oo

        no just, nyt tuli ammattilaisen lausunto tähän keskusteluun ... kaikki joikolla tuota pakettia ostamaan


      • airsoftaaja1234

        Älkää vään ostako tota.Tolla pistoolilla ei tee mitään!Siitä haulikosta en tiiä mutta mullapa on tokyo marui spas 12 haulikko ostin käytettynä ja makso 50€.vaan kaks kymppiä kalliimpi ku toi roska.Noi kuulat ainaki kantsii heittää roskiin!Ja muuten olen 12v.ja mulla on ihan kunnon aseet ja varusteet.


    • äksdee

      tuo mossberg on tosiaan hyvä haulikko itekki olen jo puoli vuotta pelaanut sillä ja käytettynä ostin (silloin oli 2 vuotta vanha eli 2,5 vuotta vanha) ja hyvin toimii tuo kannattaa osta eikä oo kalliskaan

    • äläkäytärahea

      käy kaatopaikalta kattomasta löytyskö sieltä oon ite löytäny yhe tosi hyvää asee piti vaa liimata ykskohta

      • asdasdfsa

        hyvä trolli :D


      • Ebdjsjsj

        xdd


    • AK-47MIES

      Tokmannis ois haulikko mutta se onjousi käyttönen ja siihen kyllästyy todella nopeasti

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe