Humalaan juottaminen

Itsekuri ei auttanut

Onko toisen juottaminen salaa humalaan rikos?

Olin työpaikan juhlissa ja pomo kantoi jatkuvasti alkoholia pöytään. Olen juonut harvoin, pienikokoinen ja minulla on muutenkin huono viinapää. Pyysin häntä tuomaan minulle alkoholittomia kun huomasin olevanani liian humalassa. Tulin kuitenkin vain enemmän ja enemmän humalaan ja päädyin lopulta tilanteisiin ja tekemään asioita jotka ovat täysin luonteeni vastaisia.

Pomo väittää, että pyysin häntä tuomaan vähemmän viinalle maistuvia drinkkejä vaikka ihan varmasti muistan pyytäneeni alkoholittomia. En maistanut niissä sitä viinaa koska olin aika humalassa, ja join niitä vaikka kuinka monta.

14

1962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Njhjhjhjh

      kyllähän juottaminen salaa humalaan voi olla pahoinpitely.

      En kuitenkaa usko, että tuosta mitään seuraisi pomollesi, sillä hänenkin selitysensä kuulostaa uskottavalta.

      • Itsekuri ei aina aut

        muutakin epäilyksen aihetta. Myöhemmän illan tapahtumat olivat sellaiset että niistä voi arvata, että hän tarkoitti juottaa minut humalaan


      • 13
        Itsekuri ei aina aut kirjoitti:

        muutakin epäilyksen aihetta. Myöhemmän illan tapahtumat olivat sellaiset että niistä voi arvata, että hän tarkoitti juottaa minut humalaan

        Kerro hyvä ihminen lisää, edellinenkin jo naurattaa.


      • Mieti itsesi kohdall
        13 kirjoitti:

        Kerro hyvä ihminen lisää, edellinenkin jo naurattaa.

        Olisiko hauskaa jos sinut olisi myrkytetty? Niin että muistat vain hämärästi asioita ja niitäkään et haluaisi muistaa.


      • NauraaKuollakseen

        juopot saa kitua vitun kauan, se on vain kohtuus siihen mitä paskaa he ympärillään jakavat.


    • Njnjnjnjn

      Pelkkä humalaan juottaminen tuskin tulee mitenkään poliisissa etenemään. Käyttikö hän humalatilaasi jotenkin hyväksi tai muuta vastaavaa? Se on olennaisempaa.

      • Tuntuu että suunnitt

        mutta yksi ällö mies toiselta osastolta. Muistikuvat ovat hämärät, enkä tiedä miten tilanteeseen päädyttiin mutta jotenkin jouduin hotellihuoneeseen (niitä oli varattu kaikille) tämän yhden kanssa, joka on aina nostellut minulle kulmiaan ja hymyillyt ällöttävästi. En selvinpäin tai vahvassakaan humalassa häneen olisi ikinä suostunut, mutta nyt olin ihan järki pois tuon salajuoton takia.

        Hän on pomon kaveri tai ainakin he ovat aina tupakalla yhdessä, ja tuntuu että koko juttu oli suunniteltu. Nyt ketuttaa olla töissä.


      • piste Veikkonen
        Tuntuu että suunnitt kirjoitti:

        mutta yksi ällö mies toiselta osastolta. Muistikuvat ovat hämärät, enkä tiedä miten tilanteeseen päädyttiin mutta jotenkin jouduin hotellihuoneeseen (niitä oli varattu kaikille) tämän yhden kanssa, joka on aina nostellut minulle kulmiaan ja hymyillyt ällöttävästi. En selvinpäin tai vahvassakaan humalassa häneen olisi ikinä suostunut, mutta nyt olin ihan järki pois tuon salajuoton takia.

        Hän on pomon kaveri tai ainakin he ovat aina tupakalla yhdessä, ja tuntuu että koko juttu oli suunniteltu. Nyt ketuttaa olla töissä.

        Jos tuon kaiken pystyisit oikeudessa todistamaan, niin kyse olisi rikoslaissa kerrotusta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Jos todisteita ei löydy, niin poliisin puheille ei kannata mennä, tietäisihän se ilman muuta lopputiliä.
        Jos taas todistajia löytyy, niin asiaa kannattaa harkita. Oikeudenkäynti on kuitenkin raskas ja saattaa tulla kalliiksi, jos jutun häviät. Siihen tietysti päälle se lopputili firmasta.


      • Njnjhjj
        Tuntuu että suunnitt kirjoitti:

        mutta yksi ällö mies toiselta osastolta. Muistikuvat ovat hämärät, enkä tiedä miten tilanteeseen päädyttiin mutta jotenkin jouduin hotellihuoneeseen (niitä oli varattu kaikille) tämän yhden kanssa, joka on aina nostellut minulle kulmiaan ja hymyillyt ällöttävästi. En selvinpäin tai vahvassakaan humalassa häneen olisi ikinä suostunut, mutta nyt olin ihan järki pois tuon salajuoton takia.

        Hän on pomon kaveri tai ainakin he ovat aina tupakalla yhdessä, ja tuntuu että koko juttu oli suunniteltu. Nyt ketuttaa olla töissä.

        Eli, pomo juotti känniin että toinen voi tehdä temput. Pomo voisi olla syypää avunantoon seksuaaliseen hyväksikäyttöön, mutta... Ensinnäkin pitäisi todistaa se hyväksikäyttö (mikäli sellaista edes tapahtui, ethän väittänytkään niin) ja toiseksi vielä se avunanto. Aika epätodennäköistä että etenisi kovinkaan pitkälle viranomaisessa. Mutta tee kuten itse haluat.


      • Ei tarvitse todistaa
        piste Veikkonen kirjoitti:

        Jos tuon kaiken pystyisit oikeudessa todistamaan, niin kyse olisi rikoslaissa kerrotusta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Jos todisteita ei löydy, niin poliisin puheille ei kannata mennä, tietäisihän se ilman muuta lopputiliä.
        Jos taas todistajia löytyy, niin asiaa kannattaa harkita. Oikeudenkäynti on kuitenkin raskas ja saattaa tulla kalliiksi, jos jutun häviät. Siihen tietysti päälle se lopputili firmasta.

        Ei Suomessa seksuaalista hyväksikäyttöä tarvitse mitekään todistaa,
        riitää kun väittää näin tapahtuneen.
        Jos haluaa pelata varmanpäälle niin pyytää bestiksensä
        todistamaan että on kertonut tuon tapahtuman jälkeen
        kaverilleen että "joo se käytti mua seksuaalisesti hyväks"
        tai jopa että "SE RAISKAS MUT!!!" "Sanoin EI mut silti se vaan pani mua!"
        "Olin sammunut ja se teki temput" jne.. keksikää itse vielä parempia juttuja...

        Tuomio tulee "hyväkskäyttäjälle" 100% varmuudella.

        Tälläisiä tuomiota ja tuomittuja "seksuaalirikollisia" Suomi on täynnä.

        Kun katuu seuraavana päivänä sitä että tuli harrastettua seksiä
        jonkun "ällön" tyypin kanssa ja jottei itse tarvitsisi ottaa vastuuta teoistaan niin
        keksitään väittää että "joo en määä sitä seksiä halunnu, se oli se toinen, se pakotti!"
        jottei tunne itseään lutkaksi, vaan voi syyllistää toisen ja esittää itse "uhria" jota kaikki säälii.


    • uppppp

      ......

    • IltalehtiHaluaaTietää

      jos juot itsesi känniin ansaitset kaiken sen mukana tulevan paskan kun olet tuollainen vellihousu.

    • lööpitloppuukohta

      lisää jotain aineita pulloon niin tulee jännemmät pippalot:D

    • kekek-kekek

      Ei ketään voi "juottaa" humalaan, niin että tarjoaa jollekin juomia ja tämä vapaaehtoisesti ne juo.
      Tämä on vain kestitystä.

      Juottamista on se että jollekin kaadetaan juoma väkisin suuhun ja pakotetaan nielemään.

      Eihän aloittajan olisi edes mikään pakko ollut olla siellä työpaikan juhlissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe