Epätoivoista..Mutta

Mielessä-.-.

Ei saa mielenrauhaa ennenkuin kokeilen.
Tunteeko joku Hyvinkäältä Vellu-nimisen nuoren miehen (alle 30 v, veikkaisin)? Voi olla ettei enää edes ko kaupungissa asu, mutta on ainakin asunut. Vaaleahko..
Vellujahan riittää, mutta en saa mielenrauhaa ellen kysy.

24

1749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnen kaikki

      Ei Hyvinkäällä kuule asu yhtäkään Vellu-nimistä. Olen aivan satavarma. Etsi jostain muusta kaupungista tai jostain.

    • -g

      ...mutta tumma ennemmin kun vaalee

      • Mielessä-.-.

        Tapaamisestamme on tosiaan kauan.. Ja tiedän että tää on naurettavaa, mutta kun monasti hän mieleeni tulee :)
        Eräs harvoista tuntomerkeistä on et hänellä oli pari v takaperin autona sähkönsininen Honda Civic Type R. Et tältä pohjalta :D


      • asdjuystgfa
        Mielessä-.-. kirjoitti:

        Tapaamisestamme on tosiaan kauan.. Ja tiedän että tää on naurettavaa, mutta kun monasti hän mieleeni tulee :)
        Eräs harvoista tuntomerkeistä on et hänellä oli pari v takaperin autona sähkönsininen Honda Civic Type R. Et tältä pohjalta :D

        no on kylllä aika epätoivoista,lol


    • pöllönsilmä

      anakin vois olla

    • panomies41

      moi,tunnen vellun joka sopii kuvailemasi henkilön olemukseen !!

      • ap

        Jaa, panomies, meinaakko? Vai onks sekin joku Ellu tai Tellu? :D


      • panomies41
        ap kirjoitti:

        Jaa, panomies, meinaakko? Vai onks sekin joku Ellu tai Tellu? :D

        tunnen :D


      • ap
        panomies41 kirjoitti:

        tunnen :D

        Mmm, ok :D

        Minkäikäinen jamppa jos saapi kysyä? :)


      • panomies41
        ap kirjoitti:

        Mmm, ok :D

        Minkäikäinen jamppa jos saapi kysyä? :)

        28-30


      • ap
        panomies41 kirjoitti:

        28-30

        Susta saa paljon irti ;D


    • Tietoa on!

      Tunsin kerran yhden Ellun, voisiko se olla sama?

      Se asuu muistaaksen hämeensillalta jonkun matkaa eteenpäin.

    • veltsu80

      kukas mua etsii?

    • 789556

      Kävin jokunen vuosi sitten pari kertaa deiteillä vaalean miehen kanssa, joka muistaakseni oli Vellu nimeltään.. Ja sinistä Hondaakin taisi ajaa. Oli saman ikäinen kuin isoveljeni, joten 28-vuotias taitaa olla tänä päivänä. Ainakin tuolloin (kuutisen vuotta sitten) asui Paavolassa. Muuta en valitettavasti osaa auttaa kun en ole häntä sen koommin nähnyt :)

      • veltsu80

        mikäs sun nimi on? joo oon asunut paavolassa..missäs me käytiin deiteillä? mä en saa pääähäni millään?


      • veltsu80

        mua kyl jonkin verran mietityttää kuka sä oikein oot?


      • 789556
        veltsu80 kirjoitti:

        mikäs sun nimi on? joo oon asunut paavolassa..missäs me käytiin deiteillä? mä en saa pääähäni millään?

        Muistaakseni ainakin Teboililla kahvilla ja kerran pelaamassa siellä Biljardisalissa. :) Nimi on sen verran harvinainen etten ala sitä täällä huudella etkä varmaan muistaisikaan, mutta pitkä tumma tukka oli ja muutenkin tummat piirteet.


    • rapapaapaa

      onks vellu tää rumpali?

    • pööö ööö ööö öö

      Rumpali Vellu on varmasti syntynyt lähempänä 90 lukua kun 80.

      • Runpali69

        Rumpali-Vellu kyllä alkaa iältään olemaan jo veteraaniurheilija. Niin ne vuodet vierii.


    • kiki anna

      no ei se rumpali jota mää tarkotan...
      kai niit on muitaki rumpali-velluja

    • Hyvinge

      Joo asuu huvinkäällä ainakin yksi vellu, mutta taitaa olla lähempänä 50-60 vuotta kuin 30..mukava heppuhan se on tämä vanhempikin, muita en tunnekaan sen nimisiä. Vapaakin taitaa tämä vellu olla, niin olen kuullut ettei sillä ketään vakituista naista olisi, mutta varmaksi en voi sanoa.

      • ap__

        sen on pakko olla toi. Muistin iän väärin...


      • hyvinge

        juu no aika väärin kyllä iän muistit, jos samasta vellusta tosiaan kyse..:). Tää vellu on ainakin kotoisin hyvinkäältä, sitä en tiedä missä nykyisin asustelee, jossain tuusulassa tai järvenpäässä luultavasti (??)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe