Piiskaaminen naisen antamana

""""...

Tätä meillä harrastetaan. Annan oikein lujilla lyönneillä pitkällä nahkaremmillä (joka on taitettu kaksinkerroin) tai sitten kevyellä ratsupiiskalla.
Joskus päästän helpommalla ja annan vain vitsalla.

Moniko mies nauttii, että nainen ensin sitoo ja piiskaa ja sitten alkaa puuhailemaan?
Mikä piiskaamisessa naisen antamana viehättää?

7

2478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan alkaa puuhailla.

      Suomen kielessä alkaa-verbiä seuraava verbi on aina infinitiivissä.

      Pitäisi kaiketi ajaa piiskalla oppia päähäsi.

      • """".....

        millään pienellä kielioppivirheellä on.. No, jos on pilkunnussija.
        Kiva, että luit tekstin loppuun asti.


      • piiskalla nussittua?

        "aloittaa puuhailun/puuhailla"


      • SamiJuha.
        piiskalla nussittua? kirjoitti:

        "aloittaa puuhailun/puuhailla"

        "Puuhailun" on substantiivi. "Puuhailla" on verbi.

        Toivottavasti havaitset eron.


    • DjanneQ

      Nautinto tulee juuri siitä alistetuksi tulemisesta, että on täysin naisen armoilla.
      Sitominen ja piiskaus ovat vain pieni , mutta tietenkin tärkeä osa tätä - siihen voi kuulua niin paljon muutakin,
      esim palvelua kaikin tavoin.
      Kyllä jämeräotteisen naisen alaisuudessa oleminen on todellinen nautinto, valitettavan harvoin vaan pääsee
      olemaan.

    • masokistimies

      Minä olen 50 v mies joka halua löytä minulle nainen 24/7 suhdetta joka alistaa ja nöyryyttää minua joka päivää,annaa minulle piiskaa ja muuta kivaa

    • mies 39v

      Vaimo sitoo ja piiskaa mua ihan liian harvoin, mutta kyllä tekee gutaa kun sille päälle sattuu. Yleensä hän laittaa mulle pallosuukapulan, jotta en pidä liikaa meteliä ja herätä yläkerrassa nukkuvia muksuja. Joskus sitoo köysiin ja joskus vaan komentaa kontalleen otsa maahan ja perse pystyyn. Ihan kunnon ratsupiiskalla antaa paukkua takalistoon ja myös reisille, munille ja jalkapohjiin. Vaimo lyö aina todella kovaa ja jäljet ovat sen mukaiset. Toisaalta nautin niin paljon, etten edes tajuaisi kuinka punajuovikas takamukseni on käsittelyn jäljiltä, ellei vaimoni aina välillä ottaisi kuvia kättensä (tai piiskansa) työn tuloksista. Toisaalta vaimonikin nauttii piiskan antamisesta, mutta harmittelee joskus kätensä kipeytyvän touhusta. Yleensä piiskasessiota seuraa ankara mulkun tallomis, puristelu ja vääntely hetki, jonka jälkeen siirrytään pimpsan nuolentaan tai naamalla istumiseen. Joskus tätä seuraa vielä orjan sidonta ja mulkun ratsastus, mutta useimmiten vaimolle riittää pelkkä kielihoito.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe