Käytätkö HelpostiLasku ohjelmaa?

Aloittava yrittäjä

Jos käytät niin oletko tyytyväinen ohjelman ns perusversioon joka maksaa kertamaksuna 49e? Mikä laskutusohjelmassa on hyvää ja mikä huonoa?

52

9621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tepoo3

      Muuten toimii omasta mielestäni hyvin, mutta maksumuistutusten tekeminen on yhtä tuskaa jos meinaa tehdä siihen viiden euron huomautuslisän. Aikoinaan tappelin monta päivää sen kanssa ja ei tullu mitään.

      • Anonyymi

        Kaikki joilla on vielä koneella käytössä helpostilasku, niin suosittelen vaihtamaan pikaisesti palveluntarjoajaa!! Tiesittehän, että jos tähän pöytäkoneellenne asennettuun ohjelmaan tulisi jokin vika tai koneenne vaihtuisi, niin helpostilasku/billgo Oy ei anna mitään neuvoa eikä tukea teille, vaikka olette joskus tuon ohjelman ostaneet ja maksaneet! Tätäkö kutsutaan asiakaspalveluksi? Jos maksamaanne ohjelmaan tulee häiriötä, niin soittaessanne helpostilaskuun, teille vain myydään nettiversiota ja hoetaan, että apua ei tipu koneelle asennettuun ohjelmaan. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!
        Koneelle ladattava versio takaisin, niin saatte ehkä kerättyä asiakkaita takaisin poistuneiden tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki joilla on vielä koneella käytössä helpostilasku, niin suosittelen vaihtamaan pikaisesti palveluntarjoajaa!! Tiesittehän, että jos tähän pöytäkoneellenne asennettuun ohjelmaan tulisi jokin vika tai koneenne vaihtuisi, niin helpostilasku/billgo Oy ei anna mitään neuvoa eikä tukea teille, vaikka olette joskus tuon ohjelman ostaneet ja maksaneet! Tätäkö kutsutaan asiakaspalveluksi? Jos maksamaanne ohjelmaan tulee häiriötä, niin soittaessanne helpostilaskuun, teille vain myydään nettiversiota ja hoetaan, että apua ei tipu koneelle asennettuun ohjelmaan. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!
        Koneelle ladattava versio takaisin, niin saatte ehkä kerättyä asiakkaita takaisin poistuneiden tilalle.

        sama juttu täällä. Olen ko ohjelman ostanut 2017 eikä minulla ole sen asennusohjelmaa enään. Heillä kuulemma ei ole enään sitä ohjelmaa että voisivat sen minulle lähettää. Paskapuhetta. Voi vittu mitä asiakaspalvelua. Kaupasivat vaan pilvipalvelua.


    • Kh Yhtiöö

      Mulla on helpostilasku plus ja 200 euroa ei ole toimivasta ohjelmasta liikaa! Ainoa ongelma oli, se että laskuvalikossa voi valita n. 20 vaihtoehdosta laskun. Aluksi en sitä vaihtoehtoa löytänyt ja se tulosti jonkun tynkälaskun. Nykyinen lasku sisältää kaiken, viivakoodista alkaen.

    • kööklkl

      Ihan simppeli ohjelma. Itsekin ensin hankin perusversion, mutta sen ominaisuudet alkoi käydä pieniksi, niin vaihdoin plus versioon johon sain jo maksamani perusversion hinnan hyvitystä, mielestäni reilua.
      Helposti Laskussa on maksukehoitusmaksujen ja viivästyskorkojen kanssa sellainen ajatus, että ne pitää laskuttaa seuraavalla laskulla tai erikseen.

      Nykyisin toisin hoidan maksumuistutukset Lindorffin kautta, johon Helposti Laskussa on yhteys valmiina, kun tekee Lindorffin kanssa sopimuksen. Parilla klikkauksella lähtee muistutuslasku ja kulut mukaan.

    • Houkutin vain

      >Jos käytät niin oletko tyytyväinen ohjelman ns perusversioon joka maksaa >kertamaksuna 49e? Mikä laskutusohjelmassa on hyvää ja mikä huonoa?

      Tossa lienee ideana just se, että about 80% tuon tynkäversion ostaneista huomaa aika pian ettei tällä oikeestaan kovin mitään teekään. Tostahan ei saa tulostettua esim. Pakkauslista/Lähete nimistä lappua jos haluaisi lähettää myydyn tavaran menemään rahtina.

      Sitten pitää ostaa se pari sataa maksava. ominaisuuksiltaan hiukan laajempi versio.
      Sitä seuraavan hintaportaan versiossakaan vielä ei taida olla esimerkiksi vielä mitään varastonvalvontaa, eli siis ainakaan meille tällainen ohjelma ei kävisi mitenkään.

    • ei missään nimessä

      Huonoa on se, että mainitun ohjelman tekijät jatkuvasti spämmävät tänne.

      "Hei, onko kukaan käyttänyt ..." alkaa jo käydä aika vanhaksi jutuksi.

      Spämmäys saa tuotteenne haisemaan pahalta.

      • Alviton 100 numeroin

        Pieni ongelma ilmeni, eli kun laitan uuden tuotteen ja alvillisen hinnan niin alviton hinta onkin sitten luokkaa 12,8789876789? eli miten tuon voi muuttaa esim 12,87e. Selailin ohjelmaa, mutta en kyllä löytänyt ongelmaani vastausta?


      • Et voi ite korjata
        Alviton 100 numeroin kirjoitti:

        Pieni ongelma ilmeni, eli kun laitan uuden tuotteen ja alvillisen hinnan niin alviton hinta onkin sitten luokkaa 12,8789876789? eli miten tuon voi muuttaa esim 12,87e. Selailin ohjelmaa, mutta en kyllä löytänyt ongelmaani vastausta?

        > hinta onkin sitten luokkaa 12,8789876789? eli miten tuon voi
        > muuttaa esim 12,87e.

        Tyypillistä aloittelavan ohjelmakoodarin virhettä tuo. Helposti-laskun pikkukoodarit siellä osaamattomuuttaan tallettelevat rahallisia arvoja LIUKULUKU -tyyppisiin muuttujiin.

        Silloin tuollaisia järjettömiä triljoonasosa desimaaleja ilmaantuu rahasummien perään.


    • Jore------

      Helpostilaskun perusversio on ollut neljä vuotta käytössä eikä vastaavaa ongelmaa ole ollut koskaan, joten mitä ne "pikkukoodarit" nyt on tehneet väärin? En tarvitse kuin viikottaisen laskun kirjoituksen, joten ei ole ollut tarvetta ostaa kalliimpaa ohjelmaa. Suosittelen!

    • Tehtaalla

      Hl ollut käytössä vuodesta 2006, loistava ohjelma ja helppo käyttää. Toki parantamisen varaa aina on, mutta niin on yli 10teur ohjelmissakin.

      Edullinen ja selkeä ratkaisu laskutustarpeisiin, hyvät raportit. Ilmainen ja osaava tuki!

      • tmi1

        Mulla ollut Helpostilaskun perusversio käytössä pari
        vuotta ja olen ollut tosi tyytyväinen, tukipalvelu toimii myös ..


    • kökölkölö

      Ei kannata hankkia, ohjelma on kaukana "HELPOSTA". Jos satut tarvitsemaan teknistä tukea (jota tarvitsee aika usein, kun ohjelman tietokanta menee jumiin). Tuki saattaa olla viikon kahden lomalla ja ei saa mitään apua, vaikka tuesta on vuosisopimus. Ohjelmassa moni yksinkertainen asia on tehty monimutkaisesti mm. jos laskutus- ja toimitusosoite on eri, joudut perustamaan kaksi eri "asiakasta" jotka täytyy kytkeä yhteen.

    • Yks Tamperelainen

      Pitäisköhän mennä katsomaan minkälaisia hennereitä ne oikein on kun tuo tuotetukinumero ei koskaan vastaa ja sähköpostissakin menee helposti pari viikkoa. En minä ainakaan lähde tämmöistä suosittemaan kenellekkään.

    • Monet takkuaa

      Samanlaisia kokemuksia on ollut sekä itsellä että kavereilla noista "täysin ilmaisista" ohjelmista. Monesti ne takkuilevat, tai tietokanta tai VBS-skripti tai NET / JAVA kirjasto antaa ihme erroreita, ja vaikka ihan normaalia tulostusta tehtäessä.

      Ei niillä saa oikein mitään yksinkertaistakaan varastonhallintaa tms. tehtyä.

      Kaikilla noilla ilmaisen tekijöillä on ideana houkutella jonkin ajan kuluttua ostamaan heidän kaupallinen versionsa. Mutta kun tekijät ovat ne samat kädettömät koodarit sillä ilmaisella kuin kaupallisellakin versiolla, niin on se sama takkuilu edessä vaikka on maksanutkin.

    • Sakariuki

      tuo anders manager (www.andersmanager.fi) on toiminut pirun hyvin, mulla oli ennen tuo helpostilasku käytössä. En kylläkään laskuta kuin parikymmentä laskua kuussa, mutta siihen tuo manageri on toiminu pirun hyvin ainakin. Ja niitten tuesta saa aina jonkun kiinni jos tarttee.

    • Pikkukoodari itsekin

      Perusversiosta ei ole kokemusta, mutta HelpostiLasku plus ohjelma on poikkeuksellisen hyvä (jos vähän viitsii paneutua). Antaa sopivasti sävellys mahdollisuuksia kokeneelle käyttäjälle mutta pitää kuitenkin paketin hyvin kasassa.
      Taipuu helposti myös verkkokäyttöön ja osaa hakea tilauksia verkkokaupoista. 322 000 laskuriviä vuodesta 2006 eikä yhtään edellä mainittua tietokanta tms. virhettä. Tietokantahan on microsoftin sql server joten siitä voi moittia niitä 'pikkukoodareita'.
      Tukipalvelut olivat jossain kohtaa pahasti rempallaan, mutta sittemmin on parannusta tullut eikä ole viime vuosina tarvinnut odotella. Ja tukea saa tarvittaessa vaikeampiinkin asioihin kuin peruskäyttöön. Meillä ohjelma kytketty osaksi toiminnanohjausta.
      Päivitykset toimii ja ovat kohtuullisen hyvin testattuja ettei heti tule korjaus packkiä perään.

      Jos alvin pyöristää joka rivillä 2:teen desimaaliin, menee niistä lasketut loppusummat päin p**settä.. Sen takia pitää olla monta desimaalia eikä missään tapauksessa saa tallentaa 'money' muodossa. Pikkukoodarit tietää kyllä nämä hommat..

      Jos ei rivien välistä huomannut, niin suosittelen ohjelmaa.

      • Pikkuorava koodarit

        " Tietokantahan on microsoftin sql server joten siitä voi moittia niitä 'pikkukoodareita'. "

        HelpostiLasku -ohjelman pikkukoodarit tietämättömyyttään tallentaa rahallisia arvoja epätarkkoihin liukulukukenttiin. Siinä ei auta vaikka tietokantana olisi kenenkä tahansa tekemä SQL Server XX.

        " Jos alvin pyöristää joka rivillä 2:teen desimaaliin, menee niistä lasketut loppusummat päin pe*settä.. Sen takia pitää olla monta desimaalia eikä missään tapauksessa saa tallentaa 'money' muodossa. Pikkukoodarit tietää kyllä nämä hommat..""

        Raha-arvoja käsitellessä on aina pyrittävä kirjanpidolliseen tarkkuuteen, eli sentin miljoonasosista ei saa kertyä taustalla ylimääräiä piilosenttejä loppusummiin. Siksi rahallisia arvoja pitäää nimenomaan käsitellä Money/Currency tyypin muuttujissa.
        Niissä ei käytetä epätarkkoja liukulukuarvoja, vaan rahamäärän kokonaisosa ja desimaaliosa ovat talletettuna kahtena Integer-lukuarvona, jotka ovat aina eksakstin tarkkoja.

        Toki pitää ohjelmoijalla olla myös älliä päässään että pysyy johdonmukaisena läpi koko ohjelmiston, että minkä summan (yleensä alv0% arvoinen perusosa) pidetään kirjanpidollisesti tarkkana. Muut alv-osuudet ja desimaaliosat ym. taipuvat tämän perusosan mukaan.

        Liukulukumuuttujilla tehty kirjanpidon sovellus olisi aivan tolkuton suo kynnettäväksi. Epätarkkuudet kyttäävät joka käänteessä, kun vaikka 10.000 kpl-määrä kerrotaan 14 desimaalia sisältävän epätarkan liukulukuarvon kanssa.


      • Perheyrittäjä

        Yli kolme vuotta myöhemmin tuo pitää edelleenkin paikkansa. Kun itsellä on kirjanpidossa 64-bittinen kokonaislukulaskenta, ihmetellä täytyy, että talouslaskennassa ylipäätään käytetään ollenkaan liukulukulaskentaa. Eikä todellakaan mikään mene sekaisin, vaan tulosteissa kaikki luvut merkitsevät juuri sitä mitä osoittavatkin. On myös muistettava, että tilastollisesti ajan myötä pyöristykset tasoittavat toisiaan.
        Juuri liukulukulaskenta on HL:n ja monen muunkin ohjelman suurin ongelma. Esim. tyypillinen virhe on, että neton ja alvin summa heittää yhdellä sentillä. Ja ongelma pahenee mitä useampia laskentakertoja sattuu peräkkäin ja vielä siitäkin, jos ketjuun sattuu useampi vähennyslasku.


    • Rahat Hukkaan

      Helpostilaskun asiakaspalvelu on ihan perseestä, vastataan sähköpostiin ihan mitä vaan ja puheluihin ei ollenkaan!

      EN SUOSITTELE MISSÄÄN NIMESSÄ!

      Yhteensopivuus ongelmia Win 8 ja Mitrosoftin ohjelmien kanssa todella paljon ja tällä yhdenmiehen firmalla ei ole varaa hoitaa päivityksiä ollenkaan!

    • yrittäjä

      Höpö höpö, itse vaihdoin juuri konetta ja uudessa on Win8. Tuki siirsi kaikki tiedostot uuteen koneeseen etäyhteyden kautta. Homma toimi aivan hyvin. Olen myös aina saanut muihin kyselyihini vastauksen ihan kohtuullisessa ajassa. Että mielestäni ihan ok ohjelma, meillä on pienyritys, käytän myös sähköistä laskunlähetystapaa, sekin toimii mukisematta.
      Ainoa vielä hieman epäselvä asia on maksukehotuksen muodostaminen, se ei aina ole mennyt aivan nappiin, pitänee vielä harjoitella lisää.

    • maadidi

      well, i have used it for many years. possible to tailor it for own needs. I really like it very much. the best part is that you can chose the level you need.

      i started with 50e then 199e then 249 e. i liked them all.

      the wonderful is the support that i get in installation.

      Regards

    • vuosikäyttö

      Tällä hetkellä en ole koska ohjelma ei koneellani enää toimi.

      • kiinnostuksestakysynvaan

        2010 vuodesta olen käyttänyt ja vielä toimii ongelmitta. Selkeä ja todella edullinen ohjelma. Oletko varma, ettei vika ole koneessasi? Laskutuskäyttöön kannattaa hankkia oma kone, jolla ei surffailla verkossa ja tehdä kaikkea muuta. Muuten riskit kasvaa, kävikö sinulle juuri näin?


      • Kummia-asiantuntijoita

        No onpas aika ihmeellinen kommentti tuokin. Firman laskuttajalle hankitaan työpöydälle kaksi PC:tä. Ensimmäisellä se hoitaa laskutuksen, ja toisella voi sitten hoitaa nettiyhteyden ylitse vaikka kirjanpitoa, pilvipalveluihin, lähettää sähköpostit jne.

        Mikä ihmeen neuvoa tuokin oikeen taas oli? Kyllä se ihan yksi tietokone riittää myös laskutushommien hoitamiseen, on riittänyt sadoilla tuhansilla firmoilla.


      • ertyuiopoujtgdre
        Kummia-asiantuntijoita kirjoitti:

        No onpas aika ihmeellinen kommentti tuokin. Firman laskuttajalle hankitaan työpöydälle kaksi PC:tä. Ensimmäisellä se hoitaa laskutuksen, ja toisella voi sitten hoitaa nettiyhteyden ylitse vaikka kirjanpitoa, pilvipalveluihin, lähettää sähköpostit jne.

        Mikä ihmeen neuvoa tuokin oikeen taas oli? Kyllä se ihan yksi tietokone riittää myös laskutushommien hoitamiseen, on riittänyt sadoilla tuhansilla firmoilla.

        Jos "laskuttaja" surffailee sillä koneella netissä ties millä palstoilla ja tekee kaikkea mahdollista, joku virus, tai muu vika voi lyödä koneen juntturaan paljon helpommin, siinä sitten itket, kun laskutusohjelma on paska. Edellä nimim. "vuosikäyttö" antoi sellaisen vaikutelman, että kyseessä pikkuputiikki, yhden hengen yritys, jossa omista kuljettelee sitä kannettavaa ympäriinsä, millä hoidetaan myös laskutus. Miljoonilla firmoilla on kaksi, tai enemmän tietokoneita.


      • Turkoosi1255

        Höpö höpö, kun kerran tietokone on netissä vaikkei surffaile mihinkaan kuin laskutus ohjelmaan, se on avoin kaiken vaaraan ja toinen asia, he sanovat että nyt on ongelma ja yrittävät korjaa eli nyt ei tomi koska heille on ongelma ja eivat tietä miten korjataan ja yli 2 vko ohjelma ei toimi kunnolla joten se ei ole joku "pöpö". Ohjelma on uusittu ja muka piti olla paremmin kuin edellis versio, potaska, se on tosi hidas ja monikutkaisemmin kuin edellis versio, he eivät vastaa puhelimen eikä spostiin. Se on varmasti yhden hengen yritys joka oli oikean aikaan oikeaan paikkaan mutta ku se kasvattanut asiakasmäärä, ei enää pysty vastamaan nyky aikan tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Kummia-asiantuntijoita kirjoitti:

        No onpas aika ihmeellinen kommentti tuokin. Firman laskuttajalle hankitaan työpöydälle kaksi PC:tä. Ensimmäisellä se hoitaa laskutuksen, ja toisella voi sitten hoitaa nettiyhteyden ylitse vaikka kirjanpitoa, pilvipalveluihin, lähettää sähköpostit jne.

        Mikä ihmeen neuvoa tuokin oikeen taas oli? Kyllä se ihan yksi tietokone riittää myös laskutushommien hoitamiseen, on riittänyt sadoilla tuhansilla firmoilla.

        Ei se yksi kone riitä kunnolla laskutukseen, ainakin itsellä toinen kone laskutusohjelmalla ja toinen verkossa, mistä haetaan kaikkea tietoa, välimatkoja km korvauksiin, tukkureiden hintoja, jne jne.
        Läppäri missä on laskutusohjelma, sitä ei kuljetella eikä käytetä muuhun, liian suuret ongelmat, jos koneelle tapahtuu jotakin, siellä on kaikki asiakastiedot ym.


      • Anonyymi
        Turkoosi1255 kirjoitti:

        Höpö höpö, kun kerran tietokone on netissä vaikkei surffaile mihinkaan kuin laskutus ohjelmaan, se on avoin kaiken vaaraan ja toinen asia, he sanovat että nyt on ongelma ja yrittävät korjaa eli nyt ei tomi koska heille on ongelma ja eivat tietä miten korjataan ja yli 2 vko ohjelma ei toimi kunnolla joten se ei ole joku "pöpö". Ohjelma on uusittu ja muka piti olla paremmin kuin edellis versio, potaska, se on tosi hidas ja monikutkaisemmin kuin edellis versio, he eivät vastaa puhelimen eikä spostiin. Se on varmasti yhden hengen yritys joka oli oikean aikaan oikeaan paikkaan mutta ku se kasvattanut asiakasmäärä, ei enää pysty vastamaan nyky aikan tilanteeseen.

        Juurikin näin! Tätä vastaavaa palautetta on netti täynnä.


    • Turkoosi1255

      Asiakaspalvelu surkea, tosi ylimielinen jos edes he vastaavat puhelimeen. Nyt on ongelmia yli kaksi viikkoa ja heidän vastaus on suoraan näin " se toimi kun se toimi, emme tiedä aikataulu "!!!!!!!!!
      Myynti aikana ystävällistä, muuten ei ei ei ei.....

    • Koodauskunnossa

      Hieno laskutusohjelma. Edes rivin kopiointi tai siirto - ominaisuutta ei ole. Jos haluat lisätä rivin väliin niin se onnistuu poistamalla ylläolevat rivit ja sitten näppäilemällä ne takaisin. (:

    • Emmi16

      Mun läppäristä meni kovalavy rikki ja sinne meni myös helpostilaskun lisenssi. Lähetin viestin asiakaspalveluun ja vastaisivat että se ei ole heidän ongelma ja ostakaa uusi lisenssi!

      • Selkeä-periaate

        Periaatteessa ihan normaali menettely näissä lisenssiasioissa. Sama juttu jos tilaat vaikka ulkomailtakin jonkin ohjelmakikkareen, niin itse joudut lisenssistäsi huolen pitämään.

        Jos kyseessä oli lisenssinumero joka sinun olisi pitäny tallettaa USB-tikulle tms, etkä tallettanut, niin miksi myyjän pitäisi ilmatteeksi sinun slarvailusi korjata?


    • Anonyymi

      Tällaisista lisenssiongelmista pääsee eroon, kun siirtyy pilvipohjaiseen laskutusohjelmaan. Näitä on olemassa ihan ilmaisiakin, joilla pysyy historia, asiakkaat, laskut yms. En nyt tarkoita niitä "laskugeneraattoreita", jotka on päivässä häckätty kasaan eivätkä tarvitse sisäänkirjautumista.

    • Anonyymi

      tÄÄHÄN ON LÄHES ILMAINEN. Jos vertaa johonkin muihin passeleihin.

    • Anonyymi

      just koitan lähettää laskua perusversiolla ja vittu ei lähetä.aina sama juttu

      • Anonyymi

        Hei!

        Harmi, ettei laskun lähetys onnistunut! Se voi johtua monestakin syystä, esimerkiksi siitä, ettei ohjelmaa ole päivitetty hetkeen. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitetään asiaa yhdessä.

        Terveisin,
        Suvi
        HelpostiLaskun asiakaspalvelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!

        Harmi, ettei laskun lähetys onnistunut! Se voi johtua monestakin syystä, esimerkiksi siitä, ettei ohjelmaa ole päivitetty hetkeen. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitetään asiaa yhdessä.

        Terveisin,
        Suvi
        HelpostiLaskun asiakaspalvelu

        Minulla myös ei lasku lähde. [email protected] lähettäkää päivitys.


    • Anonyymi

      Tukea ei saa puhelimella kiinni. Kun on saatu myytyä ohjelma mitä on enää väliä palvella,reilua. Laittakaa vaikka maksullinen tulipuhelin jos se auttaisi ongelmaan.

      • Anonyymi

        Hei!

        Onpa tosi harmillista, että et saanut tukipalveluamme kiinni puhelimitse, vaikka yritit. Puhelinpalvelumme on auki klo 9-15, mutta joskus puheluita tulee valitettavasti niin paljon, ettemme heti pääse vastaamaan.

        Jos haluat, voit varata meiltä soittoajan sivulta https://helpostilasku.fi/varaa-esittely. Valitse kohtaan Varattava aika / Minulla on kysyttävää HelpostiLaskusta, niin olemme sinuun yhteydessä!

        Terveisin,

        Suvi
        HelpostiLaskun asiakaspalvelu


    • Anonyymi

      Oli vuosia käytössä Helpostilasku .

      Nyt vaihtuu johonkin muuhun, koska on niin törkeää kiskontaa hinnassa. Ennen vuosipäivityslisenssi oli 60 euroa /vuosi. Nyt eivät tarjoa enää päivityksiä tähän ostettuun ohjelmaan, vaan pitäisi siirtyä käyttämään pilvipalvelua. Ja kas kas, sehän maksaisikin noin 230 euroa vuosi tuon vanhan 60 euroa vuosi sijaan. Ennenkin ovat olleet laiskoja päivittämään sovellusta. Sovellukseen on tullut yksi päivitys per vuosi. Ja nyt perustelevat, että pilvipalvelulla päivitetään useammin. Hah! Kuka uskoo? Firma on ollut vuosikaudet laiska tekemään päivityksiä. Miksi ihmeessä se nyt siitä reipastuisi, kun saman rahan - ja nykyään paremman rahan - saa pilvipalvelua tarjoamalla. Miksi turhaan tehdä aktiivisemmin päivityksiä? Olihan jo noi Lowellille lähetettävät muistutuksetkin ongelma. Tosiasiassa ne menee käyttäjältä napinpainalluksella diginä kyllä Helpostilaskulle, mutta siellä Helpostilaskulla joku työntekijä manuaalisesti sitten kerran pari viikossa siirsi ne toimeksiannot Lowellille. Eli varautukaa siihen, että toimeksiantonne ilmestyy Lowellille vasta päivien viiveillä. On niin röyhkeältä tuntuvaa rahastusta vuosia vanhaa asiakasta kohtaan, että saavat maistaa sitten asiakkaan menettämisen. Etsin uuden laskutusohjelman ja unohdan täysin tämän ryöstöhintafirman. En todellakaan aio maksaa 230 euroa vuodessa siitä palvelusta ja niistä päivityksistä mitä teiltä vuosien aikana sain.

      • Anonyymi

        Hei,

        olipa harmi kuulla kokemuksistasi!

        Tietokoneversiota ei tosiaan enää päivitetä, koska käyttäjämäärä on niin pieni. Mutta jos sinulla on tietokoneelle asennettu HelpostiLasku, voit toki muuten sitä käyttää, vaikka päivityksiä ei enää vuoden 2020 jälkeen ole tullut.

        Pilvipalvelumme päivityksiä teemme säännöllisesti, viimeisimmän juuri tammikuussa 2021 ja sitä ennen joulukuussa 2020. Päivityksestä voit lukea lisää täältä: https://helpostilaskutuki.zendesk.com/hc/fi/articles/360019140879-Tammikuun-2021-päivitys.

        HelpostiLaskun ominaisuuksiin kuuluu mm. se, että voit nappia painamalla siirtää perintätoimeksiannot eteenpäin. Yhteiskumppaninamme toimii suomalainen Certum. Toimeksiannot siirtyvät siis eteenpäin automaattisesti ja nopeasti.


        Terveisin,

        Suvi
        HelpostiLaskun asiakaspalvelu


      • Anonyymi

        Onko samantyylistä laskutusohjelmaa kuin helpostilasku? Täällä olisi tarve siirtää kanssa neljän yrityksen laskutus toiseen ohjelmaan. Nykyinen helpostilasku tuntuu ryöstöltä! Ja todella ruma ja kökkö ulkoasu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        olipa harmi kuulla kokemuksistasi!

        Tietokoneversiota ei tosiaan enää päivitetä, koska käyttäjämäärä on niin pieni. Mutta jos sinulla on tietokoneelle asennettu HelpostiLasku, voit toki muuten sitä käyttää, vaikka päivityksiä ei enää vuoden 2020 jälkeen ole tullut.

        Pilvipalvelumme päivityksiä teemme säännöllisesti, viimeisimmän juuri tammikuussa 2021 ja sitä ennen joulukuussa 2020. Päivityksestä voit lukea lisää täältä: https://helpostilaskutuki.zendesk.com/hc/fi/articles/360019140879-Tammikuun-2021-päivitys.

        HelpostiLaskun ominaisuuksiin kuuluu mm. se, että voit nappia painamalla siirtää perintätoimeksiannot eteenpäin. Yhteiskumppaninamme toimii suomalainen Certum. Toimeksiannot siirtyvät siis eteenpäin automaattisesti ja nopeasti.


        Terveisin,

        Suvi
        HelpostiLaskun asiakaspalvelu

        Suvi, teistä kirjoitetaan aika paljon pahaa. Miten olisi peili käteen ja katsoisitte mitä kuuluu:D
        Ps. Kannattaisiko tehdä ohjelma joka asennetaan koneelle. Ympäri nettiä haukutaan teidän nykyistä kuukausimaksun takana olevaa kasarityylistä ohjelmistoa. Ja kirjoitukset on mielestäni totta , ruma se onkin.
        Ehkä myynti ja firman tuloskin paranisi, jos ottaisi rinnalle koneelle asennettavan tuotteen. Wink wink


    • Anonyymi

      Emme käytä enää enkä suosittele kenellekään. Taannoin luopuivat koneelle asennettavasta ohjelmistosta ja nyt kuukausittain iso lasku kilahtaa pankkiin. Ohjelma menu myös huonommaksi eikä kelpaa enää mielestämme kassaohjelmaksi. Me vaihdoimme pois kuukausittaisen maksun takia.

    • Anonyymi

      Kannattaa ymmärtää, että muidenkin työ maksaa, kuin oma. Jos tarvitsee henkilökohtaista palvelua, niin kannattaa maksaa siitä. Täällä valitetaan 20€/kk maksusta. Paljonko itse käytätte sillä rahalla aikaa asiakkaaseen? 10min? Vai jopa 15?

    • Anonyymi

      Tässähän ei kritisoitu sitä, että tuki maksaisi erikseen vaan kirjoittaja pyrki varoittamaan, että.tälläisen yrityksen kanssa on vaikea, jopa vaarallista asioida, kun kaikki tiedot on heillä eikä asiakkaan omalla koneella.
      Yrityksen billgo talouskaan ei näytä olevan niin vahva, että 100% luottoa olisi siihen, että yritys pysyy olemassa maailman myllerryksissä.
      Kehoitan valitsemaan omalle koneelle asennettavan kassaohjelman ja unohtamaan nämä kuukausimaksuperusteiset ohjelmat.
      Helpostilasku/billgo on yritys josta ei saa millään summalla tällä hetkellä ostettua koneelle asennettavaa ohjelmaa. Mistä se kertoo, aika monestakin asiasta..

      Tiedän, että helpostilaskun porukka päivystää täällä foorumeilla, niin miettikääpäs nyt ihan tosissaan, kannattaisko sitten tehdä koneelle asennettava ohjelma. Sillähän te lähditte liikenteeseen ja ikään kuin varkain teitte tälläisen pilvipalvelu/nettipäivityksen.

      Minä en myöskään suosittele kenellekään ottamaan tältä yritykseltä nettipalvelua. Ja kaikille vielä harkitseville, lukekaa, mitä muuallakin kirjoitetaan tästä yrityksestä.

    • Anonyymi

      Kaikki joilla on vielä koneella käytössä helpostilasku, niin vaihtakaa pikaisesta palveluntarjoajaa!! Tiesittehän, että jos ohjelmaan tulisi jokin vika tai koneenne vaihtuisi, niin helpostilasku/billgo Oy ei anna mitään neuvoa eikä tukea teille, vaikka olette joskus tuon ohjelman ostaneet ja maksaneet! Tätäkö kutsutaan asiakaspalveluksi? Jos maksamaanne ohjelmaan tulee häiriötä, niin soittaessanne helpostilaskuun, teille vain myydään nettiversiota ja hoetaan, että apua ei tipu koneelle asennettuun ohjelmaan. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!

      • Anonyymi

        Vanha temppu -> ensin pakotetaan luopumaan pc-versiosta ja sitten kun kaikki olemme kuukausiorjia, niin kappas, hinta pompsahti taas hieman.
        Minä en luota tähän toimintatapaan. Googlesta löydät koneelle asennettavan laskutusohjelman joltakin isolta talolta esim Visma.

        Finder.fi sieltä katsoin mitä tälle yritykselle kuuluu ja sanoataanko, että ohjelmistotaloksi aikas pikkuriikkinen :D muutaman sadan tuhannen vaihtoa veivaa. Itse ehkä tekisin jotakin muutosta.. Ehkä ottaisin rinnalle sen, mistä aloiteltiinkin.


    • Anonyymi

      täyttä kusetusta maksatus, kun ei tiedot palaudu, vaikka lisenssi on ollut olemassa, edge hävitti kaiken!!ja uudelleen piti maksaa!!täys paska koko laskutusohjelmisto!!ei toimi!!

    • Anonyymi

      Melkoisia pienyrittäjiä meillä täällä. Itketään 15v vanhan 50€ maksaneen lisenssin perään jne. Ja nyt netin halvimpiin lukeutuva kuukusimaksullinen palvelu on liikaa. Kenelle kaikille te teette liiketoimintaa tukevaa työtä ilmaiseksi? Entä maksullinen työ? Kauanko teette kympillä? Viikon, päivän, vai vieno moikkaus?

    • Anonyymi

      täyspaska laskutusoohjelma nykyään, kun ennen sai tehdä ilmaiseksi, niin ykskaks hyppäsi ohjelman hinnat taivaisiin. Ja nyt kun uusoi kone, niin google chronella ei pääse edes kirjautumaan, vaikka tunnukset olemassa . Kone ilmoittaa vain ettei ole internetyhjteyttä, vaikka se on ja suojattu vielä lisäkai!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe