Miehet! Aseksuaali nainen?

aseksuaalinainen

Eli miehet mitä mieltä olette aseksuaaleista naisista. Eli naisista, jotka haluavat seksiä tyyliin kerran puolessa vuodessa. Jos nainen olisi muuten kaikinpuolin sopiva ja mukava, niin voisiko seksistä tinkiä parisuhteessa?

17

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herr Lederhose

      No kamuna aseksuaalisuus ei haittaa, mutta parisuhdetta en voisi kuvitella, kun itse haluan estotonta ja hyvää seksiä lähes joka päivä. Tiedän kyllä paljon miehiä, joille seksi ei ole tärkeää, mutta he eivät yleensä edes halua parisuhteeseen. Muutamia poikkeuksiakin on, heidät löydät tuolta sinkkupalstan puolelta.

      Miksi haluat miehen, jos et pidä miehistä fyysisesti? Ainakin näin yltiöseksuaalisesta miehestä se tuntuu jotenkin ristiriitaiselta. Miksi ostaisit auton, jos ajat sillä vain kaksi kertaa vuodessa? Vuokraaminen on silloin paljon kätevämpää.

      • aseksuaalinainen

        En halua olla yksin, sillä kaipaan rakkautta ja elämänkumppania. Tämän vuoksi hyvät herrat.


      • Uskollisuus_kunniaan
        aseksuaalinainen kirjoitti:

        En halua olla yksin, sillä kaipaan rakkautta ja elämänkumppania. Tämän vuoksi hyvät herrat.

        Silloin pitäisi miehelle järjestää nais seuraa itse haluaisin vaimolleni mies seuraa jos en pysty itse ja vaikka pystyn niin olen silti järjestänyt vaimolle kimppakivaa toisista miehistä


    • guineacat

      "Miksi haluat miehen, jos et pidä miehistä fyysisesti? Ainakin näin yltiöseksuaalisesta miehestä se tuntuu jotenkin ristiriitaiselta."

      Aloittaja kysyi parisuhteesta; voisiko mies harkita parisuhdetta aseksuaalin naisen kanssa. Suhteessa ei todellakaan ole kyse pelkästään fyysisen intohimon täyttämisestä (kuten sinulla ilmeisesti on), vaan yhdessä olemisesta, kumppanuudesta.

      Kai tätä voi haluta ilman joka päiväistä seksiä?

      • Herr Lederhose

        Tietysti mulla on vähän rajoittunut käsitys parisuhteesta, kun minusta siihen kuuluu sekä rakkaus että seksi. Jos rakkaus puuttuu, niin se on panosuhde ja jos seksi puuttuu, niin silloin se on ystävyyssuhde. Tämä on nyt vain henkilökohtainen mielipiteeni, mutta sellaistahan tässä kysyttiin.


    • miesS..

      ihan sairasta meininkiä tollanen,haluatko vain päättää vai eikö oikeesti haluta,sovit yksin eläjäksi parhaiten,miehille paha turnoff

    • niin voisiko

      Kyllä pitkässä parisuhteessa tarkeintä on ”muuten kaikinpuolin sopiva ja mukava”.
      Miehen tarpeet hoitunee tarvittaessa jos niin sovitaan.

      eli on parikin toimivaa vaihtoehtoa:
      – löydät miehen jolle riittää, että annat kahdesti vuodessa
      tai
      – mies hoitaa tarpeensa parisuhteen ulkopuolela esim. vakipanon kanssa

    • Ei se kulu

      Miehille seksi on oikeasti paljon tärkeämpää kuin naisille, koska miehille seksi on hieman sama asia kuin sinulle rakkaus (ja elämänkumppani). Seksillä nainen todistaa miehelle rakikautensa häneen. Suosittelisin tosiaan vakavasti harkitsemaan yksineloa. Seksittömyys voi olla miehelle masennuksen paikka. Ethän halua olla elämänkumppanillesi kylmä? Itse päätin vain antautua, vaikka ei aina niin hotsitakaan, koska se tekee toisen niin onnelliseksi...tehdäänhän me paljon muitakan palveluksia läheisillemme, eikö?

    • huokaus hämärästä

      Miten aseksuaali vastaisit tähän viestiin:

      Eli naiset mitä mieltä olette tunteettomista miehistä. Eli miehistä, jotka haluavat osoitaa tunteita tyyliin kerran puolessa vuodessa. Jos mies olisi muuten kaikinpuolin sopiva ja mukava, niin voisiko tunteista tinkiä seksisuhteessa?

      - - - - -

      Olen mies, joka aikanaan sortui kaltaiseesi aseksuaaliin naiseen. Ja siitä seksuaalisuuden karttamisesta seurasi ongelma myös tunnepuolelle. Puolisoni ei pysty eikä suostu puhumaan mistään seksiin liittyvästä, ei edes omista tunteistaan tai tuntemuksistaan. Seksiä hän halusi halutessaan lapsia, silloinkin toki pimeässä, nopeasti ja puhumatta.

      Olen jatkanut avioliittoa 1) lasten takia ja 2) koska olen pitänyt kiinni periaatteistani ja 3) ollut kykemätön myöntämään etten voi muuttaa toista ihmistä edes esimerkillä tai rakkaudella.

      Ykköskohta on viime aikoina alkanut epäilyttää, esimerkki parisuhteesta lapsille on ollut huono. Kakkonen ei vanhetessa ole enää niin tärkeää, mustavalkoinen muuttuu harmaankirjavaksi. Kolmosen suhteen olen vihdoin viimein myöntänyt totuuden.

      Minulle seksi on aina ollut (tai oikeammin olisi ollut) tärkeää. Synkkinä hetkinä tuntuu siltä, että annoin viedä ison palan elämästäni.

      Aseksuaali, älä ryhdy parisuhteeseen miehen kanssa, joka ei selvästi ymmärrä mihin on ryhtymässä. Älä anna hänen pettää itseänsä ja luulla, että hän pikku hiljaa murtaa seksuaalisen nihkeytesi.

    • Älä tule lähelle

      Pysyttele kaukana normaalilla libidolla varustetuista miehistä, äläkä tuppaannu pilaamaan heidän elämäänsä.
      Tuollaisesta parisuhteesta ei seuraa mitään hyvää. Voiko edes puhua parisuhteesta - kämppäkaveruutta se on.

    • fullsexual women..

      Ota mun ukko. Se ei välitä seksistä. Että riepoo tollanen. Tehkää sitten heti selväksi, että seksiä ei ole eikä tule. Ihmisten huijaamista tuollainen. En ikipäivänä olisi muuttanut yhteen mieheni kanssa, jos olisin tiennyt, että tulevaisuus on tälläinen. Arghh!

    • jokumies_

      Tässä yksi aseksuaalimies, ikää vähän vajaa 40. En pysty seksiin ja siksi luen itseni aseksuaaliksi. Muuten olen fyysisesti ja psyykkisesti normaali. Kaipaan kyllä naista jakamaan elämääni, ja olisi kiva sellainen löytää.

    • vph1005

      Itse olen aseksuaali mies (38v) joten tällainen nainen sopisi minulle hyvin. Kaipaan naisen läsnäoloa elämääni.

    • seonaseksuaali

      Aseksuaali = ei tunne seksuaalista vetoa

    • Anonyymi

      Ottaisin avaimet pois ja heittäisi naisen pihalle.

    • Anonyymi

      Ei voi. Sehän on parisuhteen "suola"
      On minulla tarpeeksi miesystäviä kaljakavereikisi.

    • Anonyymi

      kerran pulessa vuodessa mutta 6kk kerrallaan

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe