Hyvää/huonoa palvelua Raahessa?

tyffeli.

Kertokaapas missä liikkeissä/virastoissa tai ruokapaikoissa Raahessa saa todella hyvää palvelua ja missä huonoa? voi laittaa perustelutkin mikä palvelusta tekee hyvän, mikä huonon...

Hyvää palvelua:

Finlandia pizzeria
Musti & Mirri
Tornitalon kiinalainen ravintola ( en muista sen nimeä)
Kesport

Huonoa palvelua:

Posti (äkäisen olosia akkoja töissä siellä, aina happamalla naamalla varsinkin se yks)
Ollinsaaren grilli (ei varsinaisesti palvelu huonoa, mutta ruoka todella pahaa ja liikaa kärvennettyä)

121

10094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Jaa minä taas oon saanu Raahen Postissa mukavaa ja iloista palvelua aina, ja naisilta nimenomaan. :)

      Muita kivoja asiakaskokemuksia on tullut mm. kangaskaupasta, tornitalon kiinalaisesta, pizzeria turkinpippurista, pentikiltä, reiponkadun lähetyskirppikseltä, saloisten seuranmäen kirppikseltä, kirjakaupasta, mustista ja mirristä, prismasta, säde-kaupasta(välillä kyllä nyrpeääkin naamaa), ojan raudasta puutarhaosastolta, sisustus centeristä, smartialta(huippua), abc:n myymälästä ja ppo:n asiakaspalvelu myös on toiminut kivasti. :)

      Huonompaa palvelua sitten on tullut kauppakadun ja brahenkadun kulmassa olevalta kirppikseltä, ja prismassa joiltain myyjiltä.

    • herkkä-hermanni

      Raahen työkkärin ämmät ovat pohjanoteeraus asiakaspalvelussa varmaan koko maassa. Onkohan niitä ämmiä palkattu sinne valikoiden läänin kahjoimmat edistämään köyhän kansanosan hävittämistä maasta hivuttamalla nälkään. Joissakin muissa työkkäreissä saadaan asiakkaalle edes työvoimapoliittinen lausunto aikaan, mutta Raahessa senkin saaminen kestää ikuisuuden.

      Hyvää palvelua sain viimeksi otto-automaatilta osuuspankin seinältä. Se oli joskus talvella, kun nostin 20 euroa viimeistä työmarkkinatukeani.

      • Saman huomion tehnyt

        Sanos muuta! Kirjoituksesi runsaat plussat eivät ole tulleet tyhjästä!


    • Raahelainenvaan

      hiusmeressä todella hyvää ja iloista palvelua! tyytyväinen olin lopputulokseenkin mitä tekivät..

      Huonoa on minusta kaikissa siwoissa... niin elämään kyllästyneitä ihmisiä ( sen näköisiä) ei kiitosta ja hei: tä sanota....

      • työn raskaan raataja

        Voisit varmaan korjata,että Siwassa on ehkä työhön kyllästyneitä ihmisiä töissä,ei elämään!Koitappa kuule ihan ite pitkää vuoroa yksin,syömättä ja kusematta,eipä aina jaksa hymyillä...


    • ---

      Kyllä lähes kaikissa Raahen liikkeissä olen saanut hyvää ja ystävällistä palvelua.
      Mielestäni erityisen hyvää palvelua olen kohdannut Lähivakuuutuksessa ja Lapaluodon puukaupassa.

      Huonoa Smartiassa. Tai en saanut palvelua ollenkaan, olisin tarvinnut myyjää. Lähdin pois 45 min odotuksen jälkeen. Varmaan olin huonoon aikaan liikkeellä.

    • --::--

      Raahen "rautakaupoissa" ei saa palvelua ollenkaan kuten edellinenkin kirjoittaja on huomannut!

      Parasta palvelua saa kyllä kaikissa ruokapaikoissa ja kampaamoissa!

    • xclmkxcm

      No tämä mun kokemus on Pattijoen puolelta mutta Raaheahan se sekin on ;)

      eli yhdessä ompelimossa Pattijoella todella kummallista "palvelua". Menin liikkeeseen ja myyjä (paikan omistaja?) hädin tuskin tervehti mua vaikka itse kohteliaasti sanoin Hei ja varmasti sen kuuli kun melkein vieressä oli. Sitten kun sanoin että mulla olis yhet verhot lyhennettäväksi.. niin myyjä siihen "jaaaa-a.. mä en kyllä oikein tiedä onko mulla aikaa lyhennellä semmosia." olin ihan kysymysmerkkinä siinä että mitä helvettiä, tämä on ompelimo ja myyjä sanoo että ei sillä oo aikaa ommella niitä. Sanoin siinä sitten myyjälle että niillä ei oo mikään kiire, saa mennä vaikka kuukausi aikaa. No siinä vaiheessa myyjän oli vissiin pakko suostua ottamaan verhot lyhennettäväksi. Sitten kun kysyin että millon ne vois tulla hakemaan niin sano että "tuu joskus ens viikolla". Ai joskus ens viikolla??? pitääkö mun joka päivä käydä katsomassa että sattuskohan ne nyt olemaan valmiit että eikö vois mitään päivämäärää sanoa. No saihan se sitte vihdoin päivämäärän laitettua viikon päähän kun sanoin että mikä päivä niitä osaa sitten tulla kyseleen.

      Ihmettelin vielä sitä että eikö ota mun nimeä ylös ja kysyinkin siltä eikö ota nimeä ylös tai mitään. Niin siihen totes että "kyllä sää varmaan omat verhot tunnistat että täällä ei toisia TUON NÄKÖSIÄ verhoja ole."

      Siis oli kyllä niin vastenmielinen paikka etten varmasti toista kerta tuonne puljuun jalallani astu. Paitsi että pitää mun vielä hakea ne verhot sieltä sitten pois. Luulen kyllä että myyjän käytös johtu siitä etten ollut samaa "heimolaisporukkaa" mitä hän, jäi vähän semmonen kuva siitä paikasta että vain heimolaiset on tervetulleita sinne.

    • Namupimuuu

      Kiva näkönen se yks pimu ollinsaare grillillä!!!:P

    • lomalaisena raahessa olen iloiseseti yllättynyt palvelusta. joka paikassa ihmiset niin ystävällisiä ja auttavia. ja liikkeitä tulee kierrettyä jopa kaatopaikalla ollaan käyty ja aina vain yhtä ystävällistä kohtelua/ palvelua.

      en voi moittia mistään ja on monta vuotta siellä lomailtu.

    • ??

      ??

      • Ninni11

        Monessa paikassa saa hyvää palvelua :). Saloisten kirpparilla saa aina hyvää palvelua toisin kun eurokirpparilla, häävi että myyjä tervehtii vaikka itse tervehdit.


    • abc123a

      Ne postin naishenkilöt on hieman nuivia vain alle 30-vuotiaille asiakkaille.
      Työkkärissä on yksi vanhempi naishenkilö aika leipiintyneen olonen työhönsä.
      Rantakadun siwan myyjät tuntuu puhuvan vain tutuilleen tai eläkeläisille.

      Muuten ihan jees palvelua saanut liikkeestä kuin liikkeestä kunhan itse ei käyttäydy kuin olisi juuri työnnetty harjanvarsi suoleen.

    • XuviXuvi

      Joo itte oon kans vahvasti sitä mieltä, että Raahen työkkäriin on valittu ne "elämään kyrpiintyneet" työntekijät. Ystävällisesti kysynyt, ensimmäistä kertaa työkkärissä asioidessani koskaan, on vastaus kuulunut: "kerron sitten kun tulet uudelleen niiden ja niiden lappujen kans."

      Plussaa antaisin Raahen Hai Longin porukalle, he aina jaksavat hymyillä ja palvella ILOLLA asiakkaita, vaikka varmasti heilläkin on heikompia päiviä.

    • voi harmi :(

      Mikä ihme katku on nykyään Halpa-Hallissa? AINA aina seuravana päivänä migreeni kun siellä käy.En voi enää mennä.Vika ollut jo useita kuukausia.Harmi :(
      Onko kukaan muu huomannut samaa ?

    • disappointeddddddddd

      kuvalenitassa saa paskaa palvelua. Ensin kun olin asiakkaana siellä, minun ei annettu olla sekuntiakaan rauhassa vaikka sen ilmaisin, toiseksi kun olin harjoittelemassa siellä ämmä oli niin helkkarin kaksnaamanen ku olla ja voi.

      • disappointeddddddddd

        niin ja toinen surkea paikka oli kirjakaupan vieressä oleva käsityöliike, en muista nimeä. katkera ämmä kyseessä täälläkin. Odottelin kassalle työntekijää yli 20minuuttia kun myyjä katseli siinä toista asiakasta joka kaikessa rauhassa katseli ja vertaili ottaako limenvihreät verhot pilkuilla vaiko ilman! Ja myyjällä oli siis ihan suora näköyhteys minuun kun tulin sisälle liikkeeseen ja kun odotin kassalla. Tervehtiäkkään ei viitsinyt vaikka itse hei huikkasin


      • Anonyymi

        Lenita osaa palvella! Aina erittäin rento ja ystävällinen palvelu :)


    • Irjaliisa

      Maskun Kalustetalo huonekaluliikkeessä Pattijoella ystävällistä palvelua ja nopea toimitus samana päivänä kotiin kannettuna !

    • Rantamökin asukas

      Huippuhyvää palvelua Raahessa olen saanut marimekko Päivänmarissa, ystävällistä, ihanaa ja tosi asiantuntevaa palvelua. Mukava käydä aina Raahe-reissuilla siellä.

      Loma-asunnolle olen hankkinut huonekaluja Maskusta, siellä on hyvä ja nopea palvelu, kotiinkuljetus on myös hieno juttu!

      Pentikin liikkeen tumma nainen on myös aivan ihana, hänen ansiostaan olen löytänyt runsaasti ihania lahjoja ja kotiin kaikkea mukavaa.

      Härkätorin apteekin henkilökunta on myös todella mukavaa, palvelu on ammattinsaosaavien ihmisten näköistä, helppo ja nopea käydä.

      Nordeassa myös mukava ja iloinen palvelu, kiva käydä!

    • Meeri

      Postissa on tosi ihanat ihmiset, käyn siellä myös mielelläni korttiostoksilla.

      Pattijoen Siwassa on mukavat ja reippaat myyjät, siellä asiat luistavat ja myymälä on siisti ja hyvinhoidettu.

      Pattijoen Nesteen henkilökunta palvelee tosi hyvin, mukava asioida.

      Paldaniuksen kukkakauppa on paras kukkakauppa Raahessa, siellä on huippu hyvä valikoima, huippuhyvä palvelu ja edulliset hinnat.

      Tiina Elinassa on kiva käydä, vaikka henkilökunnalla on kiire, niin he jaksavat silti palvella iloisesti ja nopeasti.

    • Nainen ratissa

      Elämäni huonointa palvelua olen saanut 8-tien varrella olevassa rautakaupassa, onkohan se nykyään joku Smart, ennen oli Myllymäen rauta. Palvelu ja asiantuntemus olivat pohjanoteerauksia, ensin en uskonut, että niin huonoa palvelua voi olla, mutta, kun kävin toisen kerran ja sain vielä huonompaa palvelua, uskoin ja menin muualle.

      • J51tJ

        Tosi on. Kyllä kovasti yritetään myydä mutta toimitukset on mitä on. Ei kovin luotettavaa toimintaa.Elkää kukaan maksako sinne mitään ennenkuin tavara toimitettu.


    • Ruusunostaja

      Paldaniuksen kukkakaupassa on miellyttävä ilmapiiri, siellä on kiva käydä.

      • Marjaliisat

        Samaa mieltä, erittäin hyvä palvelu ja laadukkaat tuotteet on Paldaniuksella!


      • ........
        Marjaliisat kirjoitti:

        Samaa mieltä, erittäin hyvä palvelu ja laadukkaat tuotteet on Paldaniuksella!

        Juu. Ahti on aivan mahtava ja huumorintajuinen, hoitaa ikävätkin työnsä todella mahtavasti.


    • Hui kauhistus

      Se rautakauppa, joka on siinä kasitien varressa, siellä on aivan hirveän huono palvelu. Kaksi kertaa kävin ja se oli siinä. Nimi taisi olla Myllymäen rauta.

    • Mari-f

      Päivänmarissa, marimekko-paidan ja sukat ostin ja sain todella hyvää palvelua!

    • kainalosauvat

      Lähes kaikki raahelaiset taksit ovat epäsiistejä, haisevat tupakalta, niissä on ikävä matkustaa. Matkustan väliä Raahe Oulu ja vammani vuoksi joudun käyttämään näitä epäsiistejä takseja. Eikö kukaan voi valvoa taksien siisteyttä, luvat pois, jos auto ei ole siistissä asiakaspalvelukunnossa.

      • kuueseeuu

        Niin vaikeaa kun se onkin, niin taksia tilattaessa voi myös mainita savuttomasta taksista :)


      • ninailu
        kuueseeuu kirjoitti:

        Niin vaikeaa kun se onkin, niin taksia tilattaessa voi myös mainita savuttomasta taksista :)

        Taksin täytyy aina olla savuton, jotenkin erikoista laittaa vielä hymiö viestin perään. Taksin epäasiallisuudesta voit suoraan tehdä ilmoituksen Taksiliittoon, rekkari ja kuitista muut tiedot.


    • zz

      ei kukaan käske käyttää niitä takseja..huonoa palvelua halpa-hallissa..vittumaiset myyjät..jotka ei osaa tervehtiä jne..

    • Tiedoksi

      Minkälainen koulutus vaaditaan, että saa kuljettaa taksia?
      Onko autolle mitään siisteysvaatimuksia?

    • sellasta palvelua

      Hyvää palvelua tai ainakin perus hyvää palvelua saa monista paikoista, parhaana tulee mieleen alko, siellä on asian tuntevia ja ystävällisiä myyjiä.

      finlandia,kenkäkasa,hiusmeri,ouluntien kioski,härkätorin apteekki ovat myös mukavan palvelun paikkoja.

      Huonona pidän smartiaa (ei palvelua), postia (se yks nyrpeä nainen),kauppaporvarin apteekkia (kytätään,eikä saa itse ostaa ees buranaa).

      • Raahetar

        Just joo, samoin alkossa huippu hyvä palvelu ja härkätorin apteekissa myös.

        Mutta voi voi tuota smartia Pattiksessa, en mene enää.


      • rakentaja
        Raahetar kirjoitti:

        Just joo, samoin alkossa huippu hyvä palvelu ja härkätorin apteekissa myös.

        Mutta voi voi tuota smartia Pattiksessa, en mene enää.

        Se on kyllä totta,ei ikinä enään smartiaan.Ei minkäänlaista palvelua.Nurkissa supistaan ja naureskellaan asiakkailla.


    • asiakkaana

      Tosi kohtelias ja hyvä palvelu uudessa pizzeriassa Anatoliassa.

      • Anatomia

        Anatoliassa on kyllä oikein mukava palvelu, mutta ruokien valmistaminen on vähän hidasta jos asiakkaita sattuu olemaan useampi yhtä aikaa.


    • aulikki

      Sossussa on täysin ammattitaidotonta porukkaa. Koulutukseen koko lafka ja vaikka vuodeksi kiinni. Eivät osaa mitään ja kuluttavat Raahen rahoja älyttömästi.

    • raahessa opiskeleva

      Hyvää palvelua oon ainakin saanu näistä paikoista:

      Pizzakebab Turkinpippuri
      Pizzeria Finlandia
      Hai-Long
      Prisma
      Lidl
      Saloisten Reippari
      Anatolia

      Huonoja taas puolestaan näistä:

      - Kiinteistö Kummatti, niin nyrpeää porukkaa ja kaikenlisäksi kiinteistönhuolto ei pelaa, jonottaa saa kauan vaikkei ketään ole paikalla (kaikki akat kahvittelemassa koko työpäivän?)
      - Eurokirppis, jumalauta sen korppikotkan kanssa..
      - Rantakadun Siwa
      - Posti

    • paljasjalkanen1

      raahessa ei kohta muita liikkeitä ole, kuin uskonlahkoon kuuluvien. jäsen kirjaa vilauttamalla pääsee töihin, ei siinä koulutusta kysellä. surkein palvelu smartialla, ykköspalvelu, tokmanni, halpa-halli.

    • ....

      Smartiassa ei saa palvelua ollenkaan! Ruokapaikoissa hyvää palvelua paitsi kebab paikassa "take awayssa!?"". Siel kyl hyvä ruoka mut myyjät tökeröitä. eivät osaa hymyillä lainkaan.

      • Brahestad

        Raahen rautaieasemalla, ku sitä ei ole lähin on Vihannissa, matkaa 38 km meiltä tästä keskustasta.


    • ViiltoHiitola

      Saloisten ja osto-ja myynti on paras!! ja sit ex-x-man rengasliike

    • j tyyskä

      Raahe on muutenki paska paikka että täälä ei oo mittää hyvää

      • kaarina1235

        Raahessa on kaikki paremmin kuin täällä Hesassa


    • Anu6

      Säde-sisustuskauppa on ihku ja hyvää palvelua.

    • NOPSAjalka joe

      Bluukkarissa on töissä niitä nyrpeitä hilloperseitä vuodesta toiseen.
      Myös muutama aika huorahtava naisihminen ollu siellä töissä. Ei ole kunnioitettu paljon parisuhteen sääntöjä.
      Niin töllistää kun muistaa välillä pyllistää.

    • Vaalea nainen

      Suurkiitokset iloisesta palvelusta Halpa-Hallin ruokapaikan uudelle miespuoliselle työntekijälle. Sun kans on kiva asioida, kun oot aina niin hyvällä tuulella! :)

    • tessae

      Kaksi paikkaa tulee väistämättä mieleen huonosta asiakaspalvelusta. Bluesmoon ja siellä muutama nuori nainen. Heillä ei ole mitään käsitystä asiakaspalvelusta. Potkut tulisi, jos sen firman asioista päättäisin. Toinen pohjanoteeraus on Ojan Rauta. Olisin halunnut ostaa erään pienkoneen siinä onnistumatta. Kyllä oli herra niin ylimielinen, että ei voi kuin ihmetellä, millä hän pitää työpaikkansa. Mahdollisesti oikealla suuntaitumisellaan.

    • ölökky

      Eiköhän palvelu ole yleensä sen mukaista miten itse käyttäydyt.
      yleensä hyvä palvelu jos olet ite reipas ,hymyilevä.
      Ei varmaan hauska palvella "hapan" naamoja

    • Normaali mies

      Tämä ei liity ns. palveluun .Mutta ihmettelen Prisman kassoja kynsiä
      onko heillä joku yhteinen"tuppervaara"kynsi ilta. Ällöttävän näköstä
      ku kassa ei pysty paineleen konetta!Ja miten työnantaja suhtautuu
      hygieniaan.Pää asia "tukka sekasi" ja kynnet hyvin. Miksi?
      Ja vielä se ihmetyttää miksi joillaki on ällöttävät tekoripset?
      Luonnottomat!

    • asiakas3

      Instrumentarium

      • norm.mies

        Huono vai hyvä?


      • asiakas3

        Instrusta aina hyvää palvelua


      • Myrtsin_Instru

        Myyrmannin Instrusta aina huonoa palvelua


    • luonto3

      Lidl:ssä hyvä ja reipas palvelu.Mutta samaa mieltä ku normaali mies
      Miksi kauniit naiset laittavat luonnottomat "pelottimet"ripsiksi?
      Miten niitten kans nukutaan istuallaan vai?Ei kannata kauniita
      kasvoja pilata ripsi "turppailla"ei niistä normi mies välitä.

    • V.o.S

      Henkilökohtaisesti mua tympii paikalliset siwa myyjät, varsinkin ne vähän vanhemmat.On siellä muutama asiansa osaava seassa,onneksi, mutta suurin osa on töissä sellaisella hapan naamalla,että voi voi...Kun tuntuu, että ne ei edes yritä olla ystävällisiä.Ymmärrän jos joskus tökkii tuo asiakaspalvelu homma, mutta kun se tahtoo tökkiä aina...Tokmannilla sama homma.Sielläkin ne myyjät on vähän "ei kiinnosta" asenteella liikenteessä.
      Raahen alkossa miesmyyjä on kyllä tosi hyvä esimerkki hyvästä palvelusta.Hän osaa sen palvelemisen taidon.Hänelle menee pisteet tällä kertaa.

      • 53v

        No onneksi ei tartte käydä sivassa saatika Tokmannilla.
        Mitä niistä muuten ostetaan?Jotain tarjouksia vai?
        Pitäsköhän joskus käydä katsastamaan paikat?
        Mutta ei kait sieltä löydy mitää mitä ilman oon pärjänny
        jo53v


      • ...
        53v kirjoitti:

        No onneksi ei tartte käydä sivassa saatika Tokmannilla.
        Mitä niistä muuten ostetaan?Jotain tarjouksia vai?
        Pitäsköhän joskus käydä katsastamaan paikat?
        Mutta ei kait sieltä löydy mitää mitä ilman oon pärjänny
        jo53v

        Siwa on tolkuttoman kallis ja nykyään vielä veroparatiisikytköksiäkin. Tokmannilla on joskus jotain kohtuullisia tarjouksia, mutta tavara usein heikkolaatuista. Myyjät kiireisiä, jos löytää ollenkaan.


    • siisti1

      Linjaautoaseman yhteydessä olevassa parturissa saa töykeän palvelun, sinne pääsee ilman ajanvarausta, se noni nelikymppinen nainen siellä kysyi minulta kolme kertaa että oletko pessyt hiuksiasi tänään, vastasin joka kerta että olen pessyt ja hiukseni todella olivat puhtaat, tuo nainen ei katsonut silmiin ja suhtautui minuun kuin halpaan makkaraan, kerroin naiselle että kävin äsken kahvilla keskustan konditoriossa jossa oli ystävällinen henkilökunta.Älkää menkö em.parturiin.

      • ertyjuhnkilokiyjuf

        same here. Tositosi pienenä kävin siellä, en ollut kammannut/harjannut hiuksia enkä sitten antanut oman äidinkään tehdä sitä, niin tää suorastaan repi mun hiuksia päästä. Mahtava käsittelemään lapsia.


    • lylleröpyllerö

      Itse olen erittäin tyytyväinen Hai Longin palveluun ja samoin A ! A :lla on erittäin hyvä palvelu ja nopeaa toimintaa. Aina kun olen itse käynyt niin on tilattavat ruoat tullut nopeasti. Autopalveluista en siellä tiedä että miten on, mutta ruoka puoli on erittäin jees.
      Samaten hyvää palvelua mös näissä paikoissa:
      Reippari
      Saloisten kirppis
      Saloisten Siwa

      • cfyju7u

        Minusta Raahen Postissa on yleensä ollut hyvä asiakaspalvelu.


    • joopajoojoo

      Hyvää palvelua saa Pattijoen molemmissa sivoissa!
      Huonoa palvelua on Ojan raudassa, pienkonepuolella niin veemäinen myyjä, ihmetellä täytyy miten voi siellä tuolla tavalla työskennellä. Palautetta on annettu, muttei ole homma muuttunut. Tokmannilla myös joskus huono palvelu, kassoilla monesti pitkät jonot, hintoja ei löydy monestikkaan mistään...

    • Mehhomaan Jonte

      Bluukkari ihan pohjanoteeraus koko Suomessa.

    • nimim1

      Ritvan Yrtissä ystävällinen henkilökunta ja hyvä palvelu

      • Kutta Perkka

        joo, ja yrttien syömisen seurauksena maksa- ja munuaisvaivat.


      • lever pool
        Kutta Perkka kirjoitti:

        joo, ja yrttien syömisen seurauksena maksa- ja munuaisvaivat.

        jos menet yhtä tuotetta ostamaan niin sehän ei tehoakaan jos et osta toistakin tuotetta vahvistamaan toivottua tulosta Tuputusta !!. Minun maksani ei kestä enää yhtäkään joten en osta yht mitään enää.


    • Hyvää palvelua oli

      citymarketissa kun tänään kävin, asianmukaista, asiakasta kuuntelevaa ja kohteliasta.

    • Hyvää palvelua sain

      citymarketissa kun tänään kävin. Kohteliasta, asiakkaan tarpeet huomioonottavaa ja ammattitaitoista. Kun kysyi niin apua sain, kiitos.

    • Kebabliha

      Tilattiin Turkinpippurista kotiin ruokaa. Tuli nopeasti, mutta silti oli kylmää. Juoma oli myös eri kuin tilasin. Mutta isot ja syötävät annokset kuitenki.

    • Kaislikossacuhisee

      Kauneushoitola Merikaisla! Ei ikinä enää tänne, todella töykeää ja epäasiallista palvelua. Suosittelen vaihtamaan alaa, jos ei kiinnosta palvella asiakkaita.

    • Raahessajtnhyvääkin

      Hyvää: Kesport. Nahkakulma. Raahen silmälasi. Dna joka lopettiin. Ritvan Myrkky.

      Hyvät ruokapaikat. Ööööh.. thaimaalainen hyvää vaihtelua mutta myös hyviä pizzoja saa keskustasta.

    • Ensuositteleturkinpip

      Tilasinpa Turkinpippurista mukaan kebabin. Ei laitettu folioon eikä saanu haarukkaa/paperia. Pelkässä muovipussissa annettiin. Oli tosi mautonta. Ei mitään mausteita. Yks pikku liraus jotain kastiketta kebabbien päällä. Kebabit oli kuivia. 8e meni todella hukkaan!

    • wasderer

      thaimaalainen ravinteli on tosi hyvä

    • rtvx

      Cittarin kassalla oli yhtee aikaa semmonen hymyilevä miellyttävän näköinenkassaneito oli ilo asioida.joskus o on kassoillaki huomannu eri kaupoissa että on epäsiisti iho kassamyyjillä lkun kuitenkin käsittelevät ruoka tuotteita ni ei niin mukavaa säväystä anna mut meneehä nekin nämä hyvännäkösetonniinkubonusta

    • Turkinpippurihuonopaikka

      Pizzeria Turkinpippuri raahe, pizzassa ei ollut edes juustoa kun luulivat että myivät pizzaa yöllä humalaisille :D en suosittele kenellekään.

    • Huonoa

      Ylivoimaisesti huonointa, Jysk 'n paksulta akalta ...

      • NoVoihanNyt

        No ei takuulla! Paras myyjä siellä.


    • Onsen

      Pahikan varaosamaailma Saloinen hyvä palvelu.
      Raahen rengas ja laite paska palvelu jos poika paikalla.
      Monet yritykset pilaavat maineensa näiden poikien vuoksi.

    • Automies88

      Pyhäjoen Rahlan - ihana palvelu ja mahtava ruoka. Kyllä niitä tyttöjä katselee ihan mielellään.

    • Isoperse

      Eipä juuri missään raahen paikoissa saa hyvää palvelua.

      Mutta jos muutaman mainitsee niin hyvää saa Rannikon liikkeessä. Harmi vaan kun on lopettanut toimintansa lauantaisin. Nykyään vien autoni Raskoneelle joka palvelee myös lauantaisin. Kaikki kun ei arkena välttis ehdi virka-aikaan hoitaan asioita kun on töissä tms. Hyvää Cittari ja Prisma tai ainakin ovat sellaisia paikkoja jonne voi astua.

      Huonoa palvelua saa Helluntalaisten Halppis kaupassa, kännykkä kaupassa joka on Alkon vieressä, Pörhö jne.

      • Kierräkaukaa

        Joo kännykkakaupassa täysin ala-arvoista palvelua omistajilta. Maksatetaan asiakasta millon mistäkin. Viimeksi kysyvät että saavatko päivittää liittymän ja kas kummaa oli joku 10e päivitys maksu tullu. Ei liikkeessä kukaan tätä muistanut mainita.


    • 183837

      Tokmannilla saa palvelua jos myyjän saa kiinni jostain hyllyn välistä

    • Anonyymi

      Parhaat pisteet Lidlille, jonka Raahen myymälässä aina ollut hyvä henkilökunta. (Kaikissa Lidleissä ei ole ollenkaan yhtä hyvä.) Myös Suzu-Auto ja Ouluntien Autohuolto ansaitsevat isot kiitokset. Hyvän palvelun paikkoja myös luontaistuotekaupat, kirjakauppa, Saloisten Katsastus ja Raahen Autopelti. Isoista marketeista ja kirjastosta saa Raahessa keskinkertaista palvelua. Virastot menevät niin alta riman, ettei jaksa edes mainita. Muuten yksi inhottavimmista paikoista asioida on ollut Härkätorin apteekki, jossa myyjät ovat aina heti kimpussa, kun astuu ovesta sisään. Huonoimman yksittäisen asiakaskokemuksen palkinto menee Juhan Auton huollolle. Ojan Raudassa on ollut joskus huonoa palvelua miesmyyjillä, mutta naiset hyviä. Mustissa ja Mirrissä myyjät ovat kovasti olevinaan. Aika ylimielistä palvelua myös optikkoliikkeissä.

    • Anonyymi

      Prisma postissa nyreitä työntekijöitä. Citymarketissa hyvää asiantuntevaa palvelua, pizzeria Manussa aina ilo käydä. Suomalainen kirjakauppa myös, iloisia , asiantuntevia myyjiä. Ja jos jonkun vielä haluaisi mainita erityisesti niin Raahesalin lipunmyynnissä työskentelevä rouva, kiitos hänelle aina niin ystävällisestä palvelusta

    • Anonyymi

      Kiitos Raahen silmälasiliike Silvennoinen hyvästä palvelusta

    • Anonyymi

      Raahen Pyörä- ja pienkoneessa on aina ollut mielestäni ystävällinen ja hyvä palvelu, eikä hinnatkaan ole kiskontaa. Toki netistä saa ehkä halvemmalla, mutta niissäkin tulee postikulut.

    • Anonyymi

      Lidlissä on hyviä sämpylöitä ja näpsäköitä n-työntekijöitä.

    • Anonyymi

      Instrumentariumissa optikolla ylimielinen suhtautuminen, kun aikaa hänelle olin varaamassa. Optikko naureskeli minulle, kun en ymmärtänyt ettei tuntia ennen liikkeen sulkemista voi hänelle aikaa varata vaan aika on otettava keskelle päivää. Työssäkäyvänä ihmisenä olisin halunnut ajan loppupäivästä, jottei kesken työpäivän tarvitsisi optikolle lähteä. Silmälaseja on tästä liikkeestä ostanut.

    • Anonyymi

      Arsi Raahen Prismassa ehdottomasti kohtelias mies. Kohmeloisen oloinen nuorempi akka ei jouda infossa juoruamiseltaan kassalle.

      • Anonyymi

        Rvp


      • Anonyymi

        Tämä Arsi puhuu liikaa. Pitäkööt suunsa kiinni. Asiakas haluaa vain tehdä ostoksensa ja häipyä!


    • Anonyymi

      Raahen Mustissa ja Mirrissä tulee jotenkin aina paska fiilis. Mitään et saa katsella rauhassa ja olet myyjien silmissä kertakaikkisen huono lemmikin omistaja, kun et osta kaikkea, mitä tyrkytetään.

      • Anonyymi

        No tämä! Kiskurihinnatkin vielä.


      • Anonyymi

        On kyllä kauppa, josta on jäänyt pahin paskanmaku suuhun ikinä.


      • Anonyymi

        No tämä! On ylimielisyys myyjillä huipussaan.


    • Anonyymi

      Osuuspankissa tosi tunkeilevaa asiakkaiden tenttaamista ja yksityisasioiden utelua.

    • Anonyymi

      Antink.R-ärrä ja se v***n mulli. Krooninen krapula vissiin.

    • Anonyymi

      Hyvää palvelua:

      Saloisten Reippari
      Raahen Katukeittiö Take Away
      Finlandia pizzeria
      Kebab Madonna
      Alto Mare
      Kotipizza

      Huonoa palvelua:

      Pizzeria Manu (ei varsinaisesti palvelu huonoa, mutta ruoka todella pahaa)

    • Anonyymi

      Hyvää palvelua:

      Lidl
      Halpa-Halli
      Prisma
      K-Citymarket
      K-Supermarket
      Tokmanni
      Saloisten kirpputori
      PH-Kirppis
      Raahe kirppis
      Raahen helluntaiseurakunta, kirpputori

    • Anonyymi

      Raahen kännykkäkauppa. Välttäkää näitä huijareita, omistajat paskan puhujia eikä mikään pidä paikkaansa. Suosittelen välttämään!

    • Anonyymi

      Neuvorassi

    • Anonyymi

      Eikös sillä yhdellä eläinääkärillä ole hyvä palvelu? Tappaa kaikki eläimet. Näin helpottaa eläinten omistajan elämää.

    • Anonyymi

      Alkosa näytti yks hymynaamaa

      • Anonyymi

        Oliko paakin eksä vai näitä uutempia?


    • Anonyymi

      Aina hyvää palvelua raahen alkossa ja muissakin alkoissa.huonoa palvelua terveys eli arvauskeskuksessa.

    • Anonyymi

      Thai hieronnassa hyvä palvelu.sinne vaan narisijat niin kyllä lähtee.

    • Anonyymi

      Langin kauppahuoneella ei ole hintoja esillä! Ovatkin sellaiset kiskurihinnat että eivät vaan kehtaa niitä reilusti laittaa näkyviin. Palvelu on muuten ystävällistä, vaikka työntekijöiden kuulee välillä juoruavan asiakkaista muiden kuullen.

    • Anonyymi

      I. Häkkinen autohuolto, jo ilmeisesti "lopettanut" eli korjaa tuttujen autoja ja oli jo aktiiviaikoina haluton korjaan muita...mutta laskutti ja teki mitä sattuu, mutta kun on tuttujen ja kaverien hommia niin ei kannata ..piste

    • Anonyymi

      Antinkankaan R-kiska ja se omistajan kiroilevapoika, on kyllä kutsumusammatissaan...

    • Anonyymi

      Raahen sosku.täysin apinoita ovat.ja kaupungin muutkin virastot ovat mitä ovst.tässa huomaa heti että lestat ovat vallanneet kyseiset paikat.hyvä raahe ja maahanmuutto.

      • Anonyymi

        On kylläkin kuntayhtymän sosku vielä tämän vuoden, sen jälkeen Pohden.


    • Anonyymi

      Huonoa lääkäri.joka oli aivan taukki.hyvää alko ja ottopoika sekä kapu.

      • Anonyymi

        Vielä Karhusen kyrpä on voimissaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä Karhusen kyrpä on voimissaan?

        En tunne.


    • Anonyymi

      Antinkyngäs ja Ärrä, mukavan ärräpäinen poitsu sielä pleksin takana ähisee ja mutisee, kiroilee ja oma päivä tuntuukin senjälkeen niin paljo helpommalta!!! :DDD

      • Anonyymi

        Kauppiaan poika kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppiaan poika kyseessä

        Jopa melkoinen nähtävyys, kuin syntynyt kassalle!!


    • Anonyymi

      Postissa (Citymarket) hyvää ja iloista palvelua. Apteekeissa Raahessa ynseää ja epäystävällistä, totista palvelua! (hymyilläkkin saa joskus!)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe