Älä mene lasten kanssa Hotelli Villa Antoniukseen Naantalissa!

TapaniNykänen

Naantali. Muumimaa ja muutenkin mukava kaupunki. Älkää menkö lastenne kanssa majoittumaan Hotelli Villa Antoniukseen. http://www.cafeantonius.fi/villaantonius.htm
Ystäväni oli siellä viime viikolla kolmen lapsen kanssa. Oli varausta tehdessään ilmoittanut lasten iät joten tämä ei ollut mikään yllätys. Huone sinällään oli ollut ihan ok, mutta... Aamiainen oli tarjoiltu viereisessä Cafe Antoniuksessa ja kaikkihan tietävät, miten hyvin pienet lapset onnistuvat levittämään muroja ja leivänmuruja ympärilleen. Eikä siinä mitään. Niin luulisi. Ystäväperheeni poistuttua kahvilasta oli omistajaherra juossut kadulle perään ja huutanut pää punaisena, että "miten te kehtaatte sotkea ja sikailla tuolla tavalla!" Ystäväni oli ihmeissään moisesta reaktiosta ja hetken luuli olevansa Piilokamerassa. Mutta ei. Isäntä vaati häntä tulemaan takaisin kahvilaan ja imuroimaan lattian. Kyllä! Näin tapahtui. Ystäväni ei oikein tiennyt miten toimia ja kilttinä ihmisenä meni imuroimaan. On aivan pöyristyttävää, että joku yrittäjä voi toimia tällä tavalla. Varsinkin, kun huone oli kuitenkin maksanut 200 euroa... Eikä missään lukenyt edes pienellä, että joutuu siihen hintaan imuroimaan. Levittäkää sanaa. Tällainen yrittäjä ei ansaitse asiakkaita.

36

5245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noh noh....

      Nooh, onhan noilla aikuisillakin ihmisillä joskus jotain pääkopassa.
      mutta mutta...
      Nykyajan kurittomat kakarat on tollasia, ja kyllä vanhempien tehtävä on opettaa lapsia syömään sotkematta, varsinkin kun ollaan ravintolassa tai missä vaan. Jos kotona saa sotkea ja elää ku elopellossa, niin muualla se ei mene niin. Aivan sama jos kotona lapsi saa haistatella tai lyödä sua, ni muita ihmisiä muualla se ei niin saa tehdä.
      Tottakai jokaisella myös aikuisella voi tippua vahinfgossa ruokaa lattialle, mutta silkka sotkeminen on jo hemmetin huonoa käytöstä, ja edes hotellin ravintolaan ei varmaa ole tarkotus mennä sotkemaan paikkoja vaan syömään ja samalla opetellen lastenkin kanssa yleisillä paikoilla syömistä.

      Vaikka kuinka puolustelet pentujen paskakäytöstä, ni sori vaa mut tää maailma ei pyöri teidän pentujen pillin mukaan, vaan jokaiselle on opetettava käytöstavat, oli se ruokailua tai muita ihmisiä kohtaan olevaa käytöstä.
      Täytyy olla todella välinpitämättömät vanhemmat, jotka suvaitsee lasten tahallisen sotkemisen jonkun ihmisen ravintolassa tai hotellin ravintolassa. Hyvin itsekästä touhua, eikä ajatella muuta ku itteensä ja paskatapaisia kakaraoita.
      Kyllä niillä kakaroillaki on joku kuri oltava, tai varmasti saa haukkuja monelta muultaki jos rupee käyttäytyy ku sika tai joku idiootti.

      • 54

        Tuleppa joskus katsomaan Keski-Eurooppalaisen hotellin aamiaispöytään. Kun me suomalaiset otamme leivät kiltisti lautaselle ja vältämme murustamista, sikäläiset roskaavat aivan valtavasti. Siis aikuiset. Leivät levitetään pöytäliinalle ja järsitään siinä. Monet kastavat patonkia tai paahtoleipää kahviin vähääkään välittämättä siitä, että tipat roiskuvat pöytäliinalle. Hedelmät kuoritaan liinan päällä ja kuoret jätetään siihen. Lisäksi ainakin saksalaiset varastavat pöydästä kaiken, mikä ei ole naulattu siihen kiinni.

        Suomessa kaikki on jotenkin niin streriiliä, lasten pitäisi olla muumioita ja osata jo vuoden ikäisenä koko etikettisetti. Ja varsinkin, jos niitä ei suvaita ravintoloissa, eihän ne koskaan opi. Tässä tapauksessa ravintolan pitäjälle olisin kyllä näyttänyt ns. närhen munat ja sanonut että siivoa prkl itse. Siitä me maksetaan. Piste.

        Sitäpaitsi pidän aivan rasistisina noita ilmaisuja paskakäytöksestä, pennuista ja kakaroista, sioista ja idiooteista. Olen jo yhden aiemman ketjun osalta tehnyt ylläpitoon poistopyynnön, mutta ne vaan suojelee mamuihin kohdistuvia herjoja. Lapsia saa tässä yhteiskunnassa pistää ihan 6-0, eikä S24:lla ole halua puuttua asiaan. Valitettavaa. Toivottavasti mielipideoksennuksesi helpotti lapsivihaasi.


      • Lapsi vihan kohteena
        54 kirjoitti:

        Tuleppa joskus katsomaan Keski-Eurooppalaisen hotellin aamiaispöytään. Kun me suomalaiset otamme leivät kiltisti lautaselle ja vältämme murustamista, sikäläiset roskaavat aivan valtavasti. Siis aikuiset. Leivät levitetään pöytäliinalle ja järsitään siinä. Monet kastavat patonkia tai paahtoleipää kahviin vähääkään välittämättä siitä, että tipat roiskuvat pöytäliinalle. Hedelmät kuoritaan liinan päällä ja kuoret jätetään siihen. Lisäksi ainakin saksalaiset varastavat pöydästä kaiken, mikä ei ole naulattu siihen kiinni.

        Suomessa kaikki on jotenkin niin streriiliä, lasten pitäisi olla muumioita ja osata jo vuoden ikäisenä koko etikettisetti. Ja varsinkin, jos niitä ei suvaita ravintoloissa, eihän ne koskaan opi. Tässä tapauksessa ravintolan pitäjälle olisin kyllä näyttänyt ns. närhen munat ja sanonut että siivoa prkl itse. Siitä me maksetaan. Piste.

        Sitäpaitsi pidän aivan rasistisina noita ilmaisuja paskakäytöksestä, pennuista ja kakaroista, sioista ja idiooteista. Olen jo yhden aiemman ketjun osalta tehnyt ylläpitoon poistopyynnön, mutta ne vaan suojelee mamuihin kohdistuvia herjoja. Lapsia saa tässä yhteiskunnassa pistää ihan 6-0, eikä S24:lla ole halua puuttua asiaan. Valitettavaa. Toivottavasti mielipideoksennuksesi helpotti lapsivihaasi.

        54: Olen huomannut saman, että yleensä kun peräänkuulutetaan "käytöstapoja" lapsille, niin tekstit ovat lähinnä alatyylistä kiroilua ja lasten nimittelyä. Melkoinen ristiriita sisältyy tekstin tarkoitettuun sanomaan ja omaan kirjoitustyyliin.

        Itse asiaan: Minulla on nyt jo alakouluikäiset lapset, jotka syövät kuin aikuiset, mutta takavuosina pyyhin pöydän servetillä ja nappasin pahimmat sattumat servettiin lattialta. Ellei ravintolassa/kahvilassa ole ollut astioiden palautusta, niin olen vähän koonnut niitä siistimmin siihen pöydälle.

        Varsinaisiin siivoustoimiin en kuitenkaan olisi missään nimessä suostunut. Eli, jos juttu pitää paikkansa, niin asiakas on on tehnyt kaksi virhettä: jättänyt kaiken täysin levälleen ja suostunut sitten imuroimaan raivoavan omistajan vaatimuksesta. Asiakashan ei ravintolassa imuroi!

        Vähän ihmettelen tuota ruoan ajautumista lattialle. Itse työnsin lapset syöttötuoleineen pöytään kiinni, jolloin muruset ja sattumat jäävät pääsääntöisesti pöydälle. Jotakin tosiaan putosi lattiallekin, jotka korjasin siihen servettiin, mutta pääsääntöisesti pöydälle. Millä mekanismilla isot määrät ruoka tippuu lattialle? Meillä ei ole koskaan tippunut, eikä silti ole tankattu tappiin mitään käytös- ja ruokailutapoja. Syöty vaan normaalisti.


      • Idiootin.ihmettelijä

        Ei taida kyseisellä urvelolla olla omia lapsia.


    • Täyttä paskaa

      Kas kun kaveri ei itse kirjottanut palstalle? Kannattaisko purkaa pahaa oloa mielentervestoimistossa tai jossain vastaavassa paikasaa?

    • noh noh.....

      "Sitäpaitsi pidän aivan rasistisina noita ilmaisuja paskakäytöksestä, pennuista ja kakaroista, sioista ja idiooteista. Olen jo yhden aiemman ketjun osalta tehnyt ylläpitoon poistopyynnön, mutta ne vaan suojelee mamuihin kohdistuvia herjoja. Lapsia saa tässä yhteiskunnassa pistää ihan 6-0, eikä S24:lla ole halua puuttua asiaan. Valitettavaa. Toivottavasti mielipideoksennuksesi helpotti lapsivihaasi. "

      -Voi kuule olet aika kapeakatseinen. Millätavalla olen lapsivihaaja? :D mulla on ihana mies ja yks lapsi. En kyllä ole lapsivihaaja, vaan itse kyllä omalle lapselle pidän kuria ja rajoja, jotta hänestä tulisi hyvä ihminen.
      Sulla on just tollanen vapaankasvatuksen ylistäminen. Jos lapsi ei saa sylkee mummon päälle ni se on lapsi vihaa-tyyliin :D
      Sairasta. Nykyajan meininki on mitä on, jos et satu tietämään, ollaan 11-vuotiaana haarat auki kaljapullokädessä, ku vanhemmat on antanu elää ku elopellossa. Toi se vasta oksettaakin.
      Kun lapsilla on rajoja, ja heitä opetetaan oikeaan ja hyvään käytökseen, huom MYÖS MUIDEN KUNNIOITUS. Niin lapsi kokee turvallisuutta ja heistä välitetään aidosti.

      Pidäppä vain rasistisena sanoja; paskakäytös, pentu, kakara, sika, idiootti :D EIköhän meistä kukin oli lapsi tai aikuinen ole joskus tuota. Pointti oli vaan se, että joitaki ei kiinnosta millään tavalla ku oma perse, ja omat kakarat saa sylkee toisten päälle, ja se ei ole tehny mitää väärää. Sotkeminen ja lapsen normaali syöminen on ihan eriasia. SUn tekstistä päätteli, että annoit pentusi sotkea tahallaan. Sori vaa, mutta teidän ei kannata mihinkää hienompaa ravintolaan edes menn, sillä käyttäytymesi myös sinulta on niin lapsellista ja ala-arvoista, että te erotutte siellä kyllä muista ihmisistä ja lapsista aika alta yksikön :)

      Arvostan vanhempia, jotka ajattelee muitaki ku omaa persettään. Kasvattaa lapsen hyväksi kunnon kansalaiseksi, eikä anna elää ku lellipentu, joka kiusaa muita ja ryöstelee mummoja jo 10-vuotiaana.

      Sinä olet juuri sellainen, että jokaisen ihmisen pitäisi palvoa sun lasta ja suvaita sun lapses paskakäytöksen. heh heh mikä vitsi. Tottakai muut saa sanoa sun lasta kakaraksi, sillä paskakäytöksiset penikat on nimenomaan kakaroita. Ja moni muukin vanhempi ajattelee noin, ei ehkä sitä koko maailmalle vaan kuuluta ;)

      mun lapsi on 4v ja käyttäytyy muuten pirun hyvin ja olen ylpeä siitä ;)

    • käytöstavat kunniaan

      Olen yöpynyt kyseisesä paikassa lastenlasteni kanssa (silloin 5,4 ja 2 vuotiaat) ja syönyt aamiaista kyseisessä rakennuksessa. Tämä yöpymispaikkahan on lapsiperheiden suosiossa ja silloin yöpymisvieraista oli 100% lapsiperheitä. Omistajat ovat varmasti tottuneet siihen että lapset roskittavat syödessään.
      Aamiaistilahan on aika pieni ja silloin ainakiin sesonkiaikana siellä oli kesätyöläisiä jotka puhdistivat pöydät ja lastentuolit sekä korjasivat astioita pöydiltä joita jotkut aamiaisvieraat jättivät.
      Monet vanhemmat, muiden aamiaisvieraiden viihtyvyyden vuoksi, kyllä keräsivät itse lattialta lastensa sinne heittämät leivän ja juuston palaset.
      Se on aivan sama kuinka paljon yöpyminen aamiaisineen maksaa, se ei edellytä huonoa käytöstä.
      En usko juttuasi.

      • KIITOS ,,,

        YKSINKERTAINEN OPETUS: RUOKAA EI HEITELLÄ LATTIALLE

        KASVATTAKAA LAPSENNE


    • HannaRuuska

      Kuullostaa aika omituiselta. Oleme olleet kyseisessä paikassa kahden lapsen kanssa, jotka ovat aika vilkkaita mutta toki heitä on ainakin yritetty kasvattaa. Kyllä meiltäkin varmasti jäi jälkiä, mutta tietenkin pöytä yritettiin jättää sellaiseen kuntoon, että siinä pystyi muutkin ruokailemaan ihan normaalin pöydän pyyhkimisen jälkeen. Jos esimerkiksi murokuppi tipuu lattialle tai maitolasi kaatuu (mitä toki joskus tapahtuu) niin siitä kannattaa heti sanoa henkilökunnalle.

      Eli nyt kun kirjoitit ystäväsi puolesta, niin et ehkä itse tiedä, paljonko nuo lapset todellisuudessa sotkivat. Ehkä kyse ei ollut mistään aivan tavallisesta sotkusta? Oletko myös aivan varma että omistaja tosiaan huusi "pää punaisena" kun et itse ollut kuulemassa?

    • jo on kumma !!!!!!!

      Itse olen ollut ko.paikassa ja hotelli on aivan ihana!!!

      Kyllä se niin vaan on , että ne lapset eivät ole maailman napa.
      Käytöstavat sielläkin herrantertuilla on oltava !

      Tuollaisesta viestistä jonka tänne laitat, on ilmoitettu suoraan CafeAntoniukseen.
      On hyvä että hekin tietävät, mitä paskaa tänne kirjoitellaan ja valitetaan !!!!!!!!

    • koskee kaikkia

      Vaikka huone maksaisi 5600 euroa yöltä ei sinulla ole oikeutta jättää kakaroidesi sotkuja siivoamatta. Millainen ihminen edes KEHTAA jättää kakaroiden paskat levälleen. Kyllä on röyhkeys huipussaan!

      • 6+6

        Kyllä se kuuluu joka puolella maailmaa hotellin henkilökunnan toimenkuvaan, ei asiakkaiden. He saavat siitä jopa palkkaa.

        Olin toukokuussa Budapestissä ja aamiaisella oli useampana aamuna samaan aikaan (ei-suomalainen) perhe, jonka syöttötuolissa istuva muksu jätti jälkeensä pöydän alle aina keon vihanneksia, hedelmiä, leipää, juustoa ym.. Lapsi kyllä laskettiin konttaamaan sinne kivilattialle aina kun hän oli "syönyt" ja vanhemmat alkoivat aamupalalle. Osan lapsi söi sieltä lattialta(!) mutta sinne jäi aina niin paljon että heti kun perhe lähti, tuli tarjoilija lattialastan kanssa ja pyyhki pöydän alusen samalla kun keräsi astiat ja siivosi pöydän. Siihen meni noin minuutti kaikkiaan.

        Toinen asia oli sitten tosiaan nämä saksalaiset, jotka noutopöydästä tekivät päiväksi eväät itselleen vaikka pöydän yläpuolella selvästi luki saksaksi että olkaa ystävällisiä ja syökää täällä ravintolassa, ei ruokia mukaan (muulla kielellä tuota ei tarvi kirjoittaakkaan koska muut ei varasta). Yksikin äijä teki joka aamu, kun seurasimme, kaksi sämpylää (muka vaivihkaa) reppuunsa ja otti kaksi appelsiinia mukaan. Kaupassa moiset eväät olisivat maksaneet n. 2 euroa. Mutta köyhiä ollaan näköjään.

        Ei yhtään hävetä reissussa olla suomalainen, päinvastoin.


    • Kesäperhe-Naantali

      Uskon tämän kirjoituksen aloittajaa ja varon moista paikkaa

    • 3 omaa lasta kasvatt

      Olen työskennellyt 25 vuotta ruotsinlaivan seisovassa pöydässä.

      Jos kyseessä on ollut yrittäjä itse, en ota kantaa, mutta suomalaisissa ravintoloissa ja kahviloissa kuuluu tarjoilijoille ainoastaan pöytien siistiminen. Lattiat kuuluvat siivoojille, jotka yleensä tulevat siivoamaan aamiaisen jälkeen ennen lounasta. Henkilökunta on myös mitoitettu tämän mukaan, joten jokaisen asiakkaan jälkeen ei ehditä tehdä suursiivousta.

      Jos esimerkiksi hotellihuone on jätetty erittäin sotkuiseen kuntoon, voidaan siitä laskuttaa ekstraa. Saman pitäisi olla itsestäänselvää myös ravintolassa. Hinnoissa ei ole porsastelulisää. Hyvä myös muistaa, että yleensä lapset eivät edes maksa mitään tai ainakaan täyttä hintaa.

      Kesäaikana perheiden lomaillessa aamaisipöydät ovat niin sotkuisia, että työmäärä kaksinkertaistuu pelkästään tämän vuoksi.

      Mistä johtuu se, että osa pienistäkin lapsista osaa syödä hyvinkin siististi, mutta toisissa pöydissä ei se tunnu onnistuvan isommiltakaan?

      • Idiootin.ihmettelijä

        Paskapuhetta. Olemme olleet pienten lasten kanssa viikkarin buffassa ja tarjoilija kyllä ihan rikkalapion kanssa tuli siivoamaan lattian. Sanoi vielä että on pahempaakin nähnyt. Kovin oli hymyileväinen ja mukava. Sitä paitsi terveysmääräykset kieltävät ruoan siirtämisen lattialta pöydälle. Lapsettomat Elämäänsä,työhönsä kyllästyneet ihmiset voisi keksiä itselleen jonkun muun harrastuksen kun valittamisen ja nettikirjoittelun.


    • Ryöstö Antonius

      On oma kokemus kyseisestä kahvilasta - ja toista kokemusta en halua. Joimme kahvit ja söimme pirakanpalat. Halusin ostaa mukaan lisää neljä piirakan palasta, hyviä kun olivat. Isäntä leikkasi mitättömät parisenttiset palaset piirakasta, siis kooltaan noin puolet siitä mitä saimme kahvin kanssa ja hinta hirveä. En kehdannut sanoa, että emme hyväksy noita, mutta yhä vieläkin on tunne että meitä ryöstettiin.

      • En usko juttua!

        Nimettömänä on aina hienoa valittaa, varsinkin kun ei ole pokkaa sanoa paikanpäällä. Tuollaiset vierailijat ovat kaksinaamaisuudessaan, yritykselle pahin asiakaskunta!


        Epäilen, ette sinua tulla kaipaamaan ko.paikassa......


        Itse olen ollut kolmasti ko paikassa yövieraana ja aina on ollut superhieno palvelu!


    • siivotapitää

      Tuota vaikea sanoa kun ei tiedä miten se juttu meni. Olisi hyvä jos asianomainen itse kertoisi, mutta esimerkkinä.. olimme laivalla ja viereisessä pöydässäoli ruotsalainen lapsiperhe, meillä oli lapsia mukana myös siivoimme itse kaikki sotkut ja laitoimme suht siistiin kuntoon.Viereisessä pöydässä lapset sotkivat(kuten meidänkin pöydässä) mutta sillä erolla että ne vanhemmat eivät siivoneet vaan antoivat olla juurikin niin kuin oli eli sikolätti.. kuulime kuinka tarjoilija mutisi jotain että siinä taas huomaa..pla pla pla.. :D

      • Näreissään olisin mi

        Eli sikoja ei kaivata!

        Onhan se kumma jos kotona eletään kuin pellossa, ei se tarkoita että yleisillä paikoilla se on sallittua.....


    • Maksaa Täytyy!

      Mikäli kertomuksesi on tosi, vaikka lapset olisivat sotkeneet kuinka paljon, omistaja teki väärin. Hän teki itselleen ja yritykselleen suurta hallaa. Varmasti häneltä jää nyt monta asiakasta pois ja näin myös ansioita. Se siis maksaa olla tyly asiakasta kohtaan. Yrittäjän ei koskaan saa menettää malttiaan. Muuten se maksaa ja SEN TÄYTYY MAKSAA!

    • iLoveParis

      Yövyimme juuri 1v ja 2v lasten kanssa Villa Antoniuksessa. Hotelli on hmm.. Persoonallinen. Varmasti enemmän pariskunnille sopiva kuin lapsiperheille. Kaksin puolisoni kanssa saattaisin ajatella yöpyväni täällä uudestaan. Hinnat ovat mielestäni todella röyhkeät tasoon nähden. Samaan hintaan saisi jo sviittiin ihan kunnon hotellista.
      Meillä ei ollut huoneessa tarpeeksi pyyhkeitä, ei käsipyyhkeitä lainkaan, todella vähän wc-paperia, huoneessa kamala homeen haju, todella kuuma- ei ilmastointia.
      Sisustus oli kirjava sekoitus kaikkien aikakausien antiikkia.
      Aamiaisella tarjoiltiin edellisen päivän nuupahtaneet kahvilan antimet. Kovia ja kotikutoisia. Mieheni söi ja sai jonkin tasoisen ruokamyrkytyksen. Lapset ja minä emme oikein syttyneet aamiaiselle, onneksi.

      Kaikesta tästä huolimatta paikka oli mukava. Ja kuten sanoin voisin ajatella yöpyväni uudestaan ja voin suositella pariskunnille. Erityisesti Hotellin Luostarin Pizzeria oli hauska ja tunnelmallinen. Suosittelen käymään ravintolassa.

      Omistajat, erityisesti mies oli tyly. Tämä oli kyllä suunnaton miinus paikalle. Olen sitä mieltä että hyvä palvelu kuuluu näin korkeaan hintaan.

      • Huono olikin hyvää

        "Kaikesta tästä huolimatta paikka oli mukava."

        Ei ollut tarpeeksi pyyhkeitä, röyhkeät hinnat, homeen haju, ei vessapaperia, vanhat aamiaisruoat ja kaiken päälle vielä ruokamyrkytyskin.

        Ja silti kirjoittaja suoltaa suositusta suosituksen päälle. Jokin tässä yhtälössä ei päde tällaisen tavallisen matkustajan kriteereissä.


      • Kummallinen kirjoitu
        Huono olikin hyvää kirjoitti:

        "Kaikesta tästä huolimatta paikka oli mukava."

        Ei ollut tarpeeksi pyyhkeitä, röyhkeät hinnat, homeen haju, ei vessapaperia, vanhat aamiaisruoat ja kaiken päälle vielä ruokamyrkytyskin.

        Ja silti kirjoittaja suoltaa suositusta suosituksen päälle. Jokin tässä yhtälössä ei päde tällaisen tavallisen matkustajan kriteereissä.

        Sama asia minuakin ihmetyttää. Jos on ollut noin pahoja puutteita ja valituksen aiheita niin minä en enään jalallani astuisi kyseiseen paikkaan!


      • Anna3
        Huono olikin hyvää kirjoitti:

        "Kaikesta tästä huolimatta paikka oli mukava."

        Ei ollut tarpeeksi pyyhkeitä, röyhkeät hinnat, homeen haju, ei vessapaperia, vanhat aamiaisruoat ja kaiken päälle vielä ruokamyrkytyskin.

        Ja silti kirjoittaja suoltaa suositusta suosituksen päälle. Jokin tässä yhtälössä ei päde tällaisen tavallisen matkustajan kriteereissä.

        No minä uskalsin "valittaa" pyysin ystävällisesti vaihtamaan lastemme jäätelöt jotka olivat ilmeisesti sulaneet ja uudelleen jäätyneet pariinkin kertaan. Työvuorossa ollut rouva oli erittäin töykeä ja sanoi että kesällä jäätelöt välillä sulaa eikä muuta ole tarjolla.... Yövyimme sinisessä talossa , joka oli OK mutta aamiainen kahvilassa oli heikohko. Olen menosas uudelleen Naantaliin mutta ko. paikan kierrän kaukaa.


    • persussuomalainen

      Turha valittaa. Ulkomailla ei oo missään edes noin hyvää palvelua.

      • MR1969

        Ulkomailla en ole törmännyt mihinkään vastaavaan mitä asiakaspalveluun ja siivoukseen tulee - negatiivista.


    • Ihmettelevä

      Olen käynyt Villa Antoniuksessa ja Luostarin puutarhassa, molemmat ovat kertakaikkiaan hienoja paikkoja. Mutta heti seuraavaksi mieleen tuleekin paikan hoitajien töykeä käytös. Lienevät palkollisia, ei kukaan muuten voi olla niin töykeä. Onneksi töykeys oli tasapuolista kaikille asiakkaille.

    • Kallista kraanavettä

      Vesilasi, kraanavettä maksoi 10€ kakkukahvien lisäksi kyseisessä paikassa, yleensähän vesilasin saa ostosten yhteydessä ilmaiseksi. Näin toissa kesänä. Töykeää oli omistajamiehen käytös aikuisille asiakkaillekin ilman lapsia.

    • Kauhu-anton

      Ihan kauhea kokemus oli meilläkin, yritimme ottaa kuvaa pöytäseurueestamme ja tuli ihan törkeetä huutoa ja haukkumista. Paha mieli jäi ja muistan sen vieläkin vaikka tapahtuu viime kesänä. Törkeitä ja vastenmielisiä yrittäjiä.

    • Turistiteiosaavaroa

      En kyllä valitettavasti epäile aloituksen todemukaisuutta. Itsekin omistajien "palveluasenteen" kokeneena. Netin ja somen aikakautena niin kyllähän tollanen täysin käsittämätön törkeys asiakkaita kohtaan leviää kulovalkean tavoin. Näköjään on myös levinnyt, kun lukuisia vastaavia kommentteja on eri sivustoilla löydettävissä. En oikein ymmärrä, että miten kyseinen hotelli/kahvila voi ylipäätään olla enää toiminassa. Vieraillaanko siellä ihan kokemuksen kannalta- halutaan ihan itse todistaa, että totta tosiaan näin törkeää palvelua voi tosiaan saada.

      • Hämmentäväkokemus

        Itse oltiin ko hostellissa alkuviikolla ja oli melko pöyristyttvä kokemus. Uskon kyllä tuota alkuperäistä tarinaa. Oli sen verran omituinen kokemus meilläkin. Enkä yhtään epäile, etteikö joku ole tuolta jotakin ruokamyrkystystäkin saanut.


    • MR1969

      No oltiin siellä. Se ukko aloitti karjumisen jo saavuttaessa etten osa ajaa kun piti tähdätä joidenkin hiton kivien väliin joita en edes nähnyt. Aamiaisella se karjui että olisi suositeltavaa ottaa hattu päästä koska täällä on muitakin. Katselin ympärille ja olimme ainoat siellä. Huonetta ei oltu siivottu ja se oli täynnä pölyä, siellä ei ollut vessapaperia ja joudin menee pyytämään, se antoi vajaan rullan. Lopuksi löytyi vessapapereita kappista, lisäsängyn takaa ? Suihkuhuoneen lasta oli käyttökelvoton ja liukastusestomattojen puutteen vuoksi hengenvaarallinen. Ei ollut yhtään käsipyyhettä, ei lisätyynyjä tai lisäpeittoja, tuntui että olisi nukkunut pelkällä lakanalla. Roskiksista puuttui kaikki roskapussit, eikä niitä löytynyt edes siivouskomerosta, liesituuletin oli täysin rasvan peitossa, sitä ei oikein huomannut koska ei siinä toiminut lamppukaan. Olen käynyt todella monessa hotellissa ulkomailla ja myös Suomessa, tällaista en ole ikinä nähnyt.

      • MR1969

        Niin ja lattialta löytyi vielä mattojen alta vuoden vanhoja bensakuitteja ja kaikkea roskaa, tuli vaan huomattua kun suoristettiin niitä.


    • MR1969

      En epäile noita parjauksia, luulen että kehut ja valitukset näistä parjauksista on kirjoittanut eräs A:lla alkava henkilö kyseistä paikasta itse.

    • Anonyymi

      Oma kokemukseni on hyvin samanlaista kuin ketjun aikaisemmissa. Hotellihuoneen tiedot olivat hyvin lyhyet. Sopivasti jätetty mainitsematta, ettei huoneen varustukseen kuulu mm. TV: ta, käsipyyhkeitä, ilmastointia tai suihkusaippuaa, joiden tänä päivänä oletat kuuluvan hotellihuoneeseen varsinkin, kun huoneen hinta on 160 e/yö. Hotellia pitävä pariskunta käyttäytyy epäasiallisesti. Tiettävästi siitä ei tarvitse maksaa lisähintaa. Yleensä hotelleissa saa asiallista ja kaunista palvelua, joka on osa käyntikokemusta. Sekin heiltä jäi kertomatta, että hintaan kuuluu vain kylmä vesi. Juodessa kiva mutta peseytyessä aika yllätys. Kun puutteet em. Osalta näinkin merkittävä, ei pariskunta suostunut hyvittämään toista yötä, jonka halusimme perua. Jos joku haluaa täältä huoneen varata, kannattaa ottaa nämä palautteet huomioon ettei tule ainakaan yllätyksenä. Tosin tähän hintaan saa ihan laadukkaamman kokemuksen jostakin muualta. Huomenna kohti parempaa hotellia.

    • Anonyymi

      Vieläkö tämä pulju on pystyssä?!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe