Linnanmäen ukko?

Lintsille

Terve!

Olisin ensi viikolla menossa tuonne ''lintisille'' kavereitten kanssa, mutta minua vähän mietityttää tuo Ukko. Onko kellään kokemuksia siitä? Näyttää ainakin ''trailerissa'' aika hurjalta. Olen käynyt mm. Tornado, Half Pipe onko tämä pahempi verrattuna niihin? Kaikki vastaukset ovat tervetulleita!

P.S Onko tähän ihan mahdottomat jonot? (yli 1h)

Kiitokset vastauksista etukäteen! (:

24

7648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrik721

      tampereella oli kerran hyvä vuoristorata joka oli nopee enpä tiedä millasia nykyajan vuoristoradat ovat.

    • Tornado 4ddict

      Lintsin Ukko on superhyvä, mutta lyhytkestoisuutensa ja inversiootittomuutensa vuoksi Tornadoa voidaan yleisesti kutsua Suomen hurjimmaksi vuoristoradaksi. Vaikka Ukko on puolet korkeampi (Ukko 50m ja Tornado 25m), Tornado antaa paljon hurjemman ajokokemuksen, sillä Tornadossa mennään monta kertaa pää alaspäin ja pituusakselin ympäri ;) Ukko on hurja vuoristorata, mutta Tornadoa voidaan sanoa supervuoristoradaksi :D

      • ukko5

        Ukko on ihan super hyvä laite suosittelen.


    • Sartsuliini

      Moi! Kävin itse tuossa Ukossa toissapäivänä, ja oli kyllä mahtava laite! Jonotus oli n. 15 min ( riippuu kyllä päivästä ) Ukon turvakaaret kyllä vähän mietitytti, mutta oikeastaan ne olivat tukevat ja siinä pysyi ihan hyvin. :) Ukon pelottavin kohta oli kylläkin se nousu, mutta se pelko hävisi heti sen jälkeen. Suosittelen lämpimästi Ukkoa, vaikka olisikin korkeanpaikankammoinen ( esim. Minä ). Ensi kerralla taas uudestaan!

      • Steffe

        Itekki kyllä mietin noita turva kaaria ku ottaa jotenkin van siitä reisien kohasta että onkohan ne kaikista järkevin ajatus


    • Melkein140cm

      En ole käynyt ukossa ja minuakin mietityttää se voisiko joku kertoa miltä turvavyö siinä tuntuu ja siskollani on kokemusta hän sanoi että "mutkassa' ja pääalas päin kohdassa turvavyö ns. Sattuu tai puristaa liikaa :( kertokaa kokemuksia kiitos

    • 14vpoikaaa

      Turvakaari on vain ykso kaari joka tulee vain mahan päälle, joten ei tule olkapäiden päälle, joten ne vähän aluksi jännitti, ne menee tosi kireelle, aluks tuntuu ettei saa happee mut pitää vaa yrittää hengittää, ja ei se kauan kestä se laite, laitteessa nousee perse penkistä noin 15 cm, joten tuntuu että tippuu, se on tahalteen tehty joten ei ole vaarallinen, muuten ei ole paha laite, oon ollu monta kertaa, jonot noin 1-30 min yleensä noin 5 min... kannattaa kokeilla

    • Vilmuuu

      Ukko on mun lemppari laite lintsiltä! Se nousu on aina ihan hirveä mutta kun se on kerran pyörähtänyt ympäri niin se ei ole enään yhtään paha! :) ja minun mielestä ukko on pahempi kun tornado!👍🏻

      • Anonyymi

        No ei se nousu nyt niin paha ole ... ps. Sanooko tää teille et Vaikutat botille!? Voi vittu se nyppii


    • Kuolematulis

      En lähtis ees kirveelläkää tuoho huh huh :D

    • Enpäskerr

      Joo, kävin siinä viimeksi kun olin lintsillä ja hyvä laitehan se oli. Ne turvakaaret ei kuulkaas ole turhaan niin kireällä. Ne on kireellä, koska yritetään välttää niitä kuolemia :). Osa pienistä siellä valitta ettei saa henkee mutta mun kikka on, että hengitä sisäänpäin ja ulos, mutta kyllä voi normaalistikin hengittää, rauhallisesti. Ainoa minua ihmetyttävä asia oli se nopeus, mutta jännityksen ja hauskuuden ohella, sekin ajatus katoaa nopsaa :DD

    • Pelokas

      Oon 159cm mut oon tosi pieni kokonen ja pelottaa et luisun sieltä pois, monet sanoo et tuntuu siltä että valuu siinä pääalaspäin kohdassa, kai ne turvajutut tulee niin tiukalle pienimmillekin ihmisille ettei sellast vois ikinä tapahtua?! XD

      • Anonyymi

        Oon ite 160cm ja tuntuu et luisuu mut se on vaan se tarkoitus koska muuten se laite ei ois jännittävä.


    • Pienityttönenlol

      Mä oon käyny 3-4 kertaa ukos ja viimeks mentii sit äitinkaa ihan taakse ku muut oli vieny muut paikat, nii ne vikat paikat on paljon isommat ku muut koska et isommatki ihmiset pääsis hehe. Nii ku mä oon aika pieni (155cm pitkä) nii tuntu et heiluin tosi paljon ja koko matkan täris xd

    • Anonyymi

      Se on lintsin pahin laite ja olin varmaa ainoo joka karju/kiroili siin ku olin mun kaverin kaa. Pahin on se ku se alkaa menee ylösalaisin ja se menee täysii alas.

    • Anonyymi

      Oon 178cm pitkä ja ei se ne kaaret mitenkää purista tai oo epämukavii ja on kuitenkin kireellä eikä se perse nouse yhtää eikä noussu sillonkaa ku olin joku 158cm🤦‍♀️😂

    • Anonyymi

      Ukko on todella paha, turvavyöt löysät, erittäin korkealla, ja laite suorastaan vöngertää ylösalaisin. Jonotusaika riippu kävijämäärästä. Yleensä n10-20 m. Mx 30 min . Ja ukko oli kyllä hauska, ei siinä mitään. Todella pelottava vain.

    • Anonyymi

      Ukon turvakaaret (jos olet pienikokoinen ja lyhyt) saattavat mennä rinnan päälle, joka vähän hengitystä ”vaikeuttaa” mutta ei pahasti. Itse olen yli 155cm ja turvakaaret eivät purista, ovat tukevat ja niistä ei putoa. Laitteena saattaa tuntua ekan kerran pelottavalta, mutta kokeneena on minun yksi lempi laite. Suosittelen

    • Anonyymi

      ei ole yhtään paha!alussa saattaa tuntuu et tiput niistä mut et oikeesti tipu👍

    • Anonyymi

      Kävin tänään itse lintsillä jännitin ukkoa niin että meinasin pyörty mutta se on vaan pakko käydä ottaa nopee pois alta. Turvakaaren saa laitettua itse kireelle ja lopuksi se tarkistetaan normaalisti. Aluksi kun se menee kiinni tuntuu että ei saa happea mutta siihen tottuu ja sitten se alkaa tuntuu normaalilta. Nousun ajan pidin silmiä kiinni avasin vasta siellä ylhäällä. Peppu ei noussut penkistä mutta vauhti oli kyllä kova ja pshin osuus ukossa on varmaan alas tulo ja takaperin valuminen takaisin silmukkaan. Turvakaaret pitävät hyvin ei syytä pelätä ja tässä yks vinkki kaikille ketkä jännittää ukkoa: Se on nopeesti ohi kun sen käy ottamassa pois alta ja siitå ei voi tippua se on vain chilli laite tai niinkun lehdet kirjoittavat lempeä hirviö

    • Anonyymi

      Ukko on omasta mielestä liian pahan näköinen. 😐 Kävin tänään lintsillä js kaveri veti mua siihe mut en menny. Taiga on tarpeeksi paha jo mulle ja ukko näyttää hirveältä.

      • Anonyymi

        No ei ukko ole niin paha kuin taiga ja todella lyhyt


    • Anonyymi

      Särkänniemen Hypessä oon käyny ja oli mukava laite. Mutta kannattaako Ukkoon mennä? Mä tuun varmaan kuolee siinä.

    • Anonyymi

      Kävin ihan vähän aikaa sitten Ukossa ja jännitti kyllä tosi paljon. Eniten jännitti turvakaari, kun on vain mahan päälle tuleva mutta se oli tosi kireä. Pää ylösalaisin kohdassa kyllä tipuin turvakaarta vasten ja säikähdin hieman mutta se unohtui nopeasti. Suosittelen Ukkoa kaikille!

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe