Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+oman+virheen+tekeminen+harmittaa+sinä+varmaan+kaikkein+eniten.+Hienoa+silti,+että+Suomen+oikeuslaitokselle+on+tullut+sellainen+käsite,+kun+antaa+armon+käydä+oikeudessa+eli+hyväksytään+se,+että+erehtyminen+on+inhimillistä.
24.05.2017 05:10
Voisiko+tuo+naisen+siivelle+pääseminen+johtua+siitä+vanhakantaisesta+ajettelusta:+Nainen+otetaan+ja+mies+saadaan?
23.05.2017 10:14
Mitäpä+tarjoat+vastineeksi?
23.05.2017 10:08
Olen+ihan+varma,+että+naiset+ovat+miehiä+empaattisempia+ja+keskusteleminen+on+heille+tärkeämpää+kuin+miehille.+En+minä+mitään+mistään+kemiasta+tiedä,+puhun+mieluummin+hyvänolon+tunteesta,+jonka+saan+toisen+lähettyvillä.
23.05.2017 09:47
Parisuhteessa+on+tärkeätä+myös+antaa+tilaa+sille+toiselle,+joten+häivyn+joskus+kokonaan+pois+nurkista.+Menen+morjestamaan+omia+kavereitani,+saa+emäntä+olla+kahdestaan+kissansa+kanssa.+Jos+tekisin+vaan+koko+ajan+remonttia,+ei+saisi+rouvakaan+hetkenkään+rauhaa.+Remonttimiehet+tekee+nopeasti+ja+useimmiten+kunnolla,+rahaa+se+vaan+on+mikä+kuluu.
23.05.2017 09:38
Pelastit+juuri+päiväni+tällä+Tyhjä-pää-hunksit+evvk+-kommentilla.+Melkein+lensi+aamukahvit+näytölle.
Ei+ollut+yhtään+paheksumista+viestissäni,+vaikea+saada+näkyviin+millä+mielellä+viestit+on+kirjoitettu.
On+minullakin+vielä+ihan+hyvät+pakarat,+päivittäiset+kävelylenkit+pitää+siitä+huolen.+Yleensä+itsestä+huolehtiminen+on+tärkeätä,+sekä+henkisesti+että+fyysisesti.
23.05.2017 09:34
Kaupunkilaispojilla+on+usein+muuta+osaamista,+kun+niitä+kädentaitoja.
Muista+että+minä+olen+henkisenä+tukenasi+autoilussa+ja+seison+päätöksiesi+takana.+Minuun+voit+luottaa.
23.05.2017 09:28
Oletkohan+se+sinä+se+hunkssit+mainitsema+kirjoittaja,+joka+on+kuulemma+minä+itse,+hehee.+Oli+eilen+juttua,+vaan+tuolla+edellisessä+keskustelussa,+never+mind.
On+meilläkin+tuolla+puutarhan+puolella+rouvan+apuna+ollut+nuoria+naisia+kyykkimässä,+kieltämättä+se+vanhan+miehenkin+katse+on+harhautunut+sinne.+Etkai+sinä+sellainen+puumanainen+ole,+jos+saa+ja+kehtaa+kysyä?
23.05.2017 09:10
Ehkä+ei+kannattakkaan+liikaa+tuijottaa+siihen+minkälainen+ihminen+on,+kun+sen+tapaa+ensimmäistä+kertaa.+Tiedot+ja+taidot+myös+kehittyvät+vuosien+saatossa+ja+ihmiset+joka+tapauksessa+muuttuvat+elämänsä+aikana.
Aja+nyt+ainakin+varovaisesti,+muista+pitää+riittävästi+kaasua+ettei+auto+sammu+ja+sitä+kytkintä+nostetaan+hitaasti...
23.05.2017 09:06
Uskon+ja+toivon+sen+aidon+välittämisen+voittavan+remonttitaidot.
23.05.2017 09:00
En+minä+hae+sen+vuoksi+naisseuraa,+että+he+voisivat+tehdä+remonttia+kodissani.+Minulle+nainen+on+kumppani,+jonka+kanssa+on+hyvä+olla+ja+elää.
Aloitukset+jotka+ovat+tällä+palstalla+eivät+saa+välttämättä+aikaan+keskustelua.+Aina.
23.05.2017 08:35
Jälleen+miehenkokoisena+kiitän+armhaduksestanne+ja+totean+pahoittelujen+olleen+vilpittömät.+
Se+yhteinen+kodin+hyväksi+tekeminen+on+varmasti+totta,+mutta+isäni+kuoleman+jälkeen+ja+kotitalon+myymisen+koittaessa,+kaikki+se+meni+jotenkin+haaskuun+ja+hukkaan.+No,+jäihän+tietysti+kauniit+muistot+ja+käyn+välillä+fiilistelemässä+taloa,+kun+liikun+siellä+päin.
Ulkopuoliset+meillä+tekevät+pitkälti+remontit.+Nuorta+salskeaa+miestä+lappaa+ovesta+sisään+ja+rouva+pitää+ohjat+käsissä.+Ei+silti+ihan+aina+ole+tyytyväinen+jälkeen+ja+harmittelee+menetettyä+rahoja.
23.05.2017 08:27
Minä+käperryin+aivan+pieneksi+luettuani+viestisi+alun,+jossa+ryöpytit+aina+-sanan+käytöstä.+Syvimmät+pahoitteluni,+ei+todellakaan+ollut+tarkoitus+yleistää.
Oma+äitini+varmaan+löysi+isästäni+sellaisen+remonttireiskan,+johon+oli+ainakin+aluksi+tyytyväinen.+Isäni+kun+puuhasteli+koko+elämänsä+rakentaen,+korjaten+ja+väsäten+kaikelaista.+Puuseppä+koulutukseltaan.+Patisteli+minua+käymään+"kunnon"+opiskelut+ja+näin+teinkin,+enkä+ehtinyt+oppia+hänen+remonttitaitojaan.+Valitteli+se+äiti+välillä,+kun+ei+hetkenkään+rauhaa+ole+siltä+paukkeelta+ja+remonttiroippeilta.
23.05.2017 08:01
Lycky+you+-+sanoisi+englantilainen.+Onneksi+meitsin+ei+tarvitse+osallistua+vielä+noihin+siivouksiinkin,+saati+ruuanlaittoon.+Se+olisi+kyllä+se+viimeinen+pisara+tälle+liitolle.+Toki+auttaa+voin+parhaani+mukaan.+Nuorempi+rakastajatar+kuulostaisi+hyvältä,+mutta+sen+ylläpitäminen+se+vasta+maksaisi+ja+meikä+on+tunnettu+säästäväisyydestään.
23.05.2017 07:46
Minulla+on+hyvin+vähän+tietämystä+savolaisuudesta,+tapasin+ensimmäisen+savolaisen+ihmisenkin+vasta+noin+25-vuotiaana.+Ei,+en+ole+maistanut+savolaista+kakkoa,+mutta+kalakukkoa+olen+kuin+myös+muikkukukkoa.
23.05.2017 07:21
Ohoh,+en+tiennytkään+orjatyön+olevan+vielä+sallittua?
23.05.2017 07:04
Ai+onpa+mahtavaa+lukea+ihanaa+murrettasi.+Sama+vika+varmaan+työssäkäyvillä+naarailla,+kun+on+joutunut+hoitamaan+lisäksi+kakarat+ja+sen+kodin+siivoukset+yms.+Sitten+mies+vielä+vonkaa+lemmenleikkejä+lisäksi.+Meillä+sanottiin+kanssa+Satakunnassa+voileipää+kakoksi+tai+oikeastaan+käsittääkseni+se+oli+se+pelkkä+hiivaleipä+sitä+kakkoo.
23.05.2017 07:03
Itse+epäilen+paljon+enemmän,+että+nämä+television+remonttireiska+yms.+ohjelmat+ovat+käynnistäneet+ilmiön,+jota+voi+olla+vaikea+pysäyttää.+Ainakaan+itse+en+suostu+orjatyövoimaksi,+en+sitten+millään+palkalla,+prkl.
23.05.2017 06:26
Ikä+on+vain+yksi+luku,+ei+se+merkitse+sen+enempää.+Kaikkitietävyys+on+todella+kamalaa,+mutta+tällaisia+ihmisiä+on,+ihan+oikeasti+on+olemassa.+Ikävä+kyllä+usein+kyseessä+on+pysyvä+ominaisuus,+jota+puolisot+ovat+yrittäneet+muuttaa+koko+elämän,+tuloksetta.
22.05.2017 16:20
Ei+voi+oikeuttaa+huonoa+käytöstä,+ei+sellaista+oikeutta+ole+kenelläkään.+Se+että+alkaa+syyttämään+toista+palstakirjoittajaa+ylimieliseksi+on+toisen+mustamaalaamista+ja+panettelua.+Minä+kyllä+kestän+sen,+olen+niin+tottunut+siihen+näillä+palstoilla.+Vaikka+kirjoitat+minkälaisia+aloituksia+tahansa,+aina+löytyy+joku+kommentoimaan+ja+syyttämään+provoiluksi+yms.
22.05.2017 15:55
55 / 66