Vapaa kuvaus

Tuttujen kesken "tomppa" vaan.

Aloituksia

33

Kommenttia

1301

  1. Ihminen rakastuu vain kerran

    Lemmen liekki leimahtaa vain kerran oikein kunnolla. Kaikki muut suhteet ovat sen jälkeen vähäpätöisempiä, eikä rakkaus
    60 plus
    330
    5579
  2. Oletko ollut koskaan salarakas?

    Oletko ollut sitä koskaan tai seurannut hyvin läheltä tapahtumia? Oliko kyseessä yhden illan juttu vai kehittyikö pidemp
    60 plus
    251
    5286
  3. Onko nykyään outo, jos ei ole somessa?

    Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei tarvitse sosiaalista mediaa, eikä kuulu facebookiin, twitteriin tai instagramiin? Ei k
    Ikäryhmät
    120
    3619
  4. Miten suhtaudutte ikääntymiseen

    tässä nuoruutta ihannoivassa kulttuurissamme? Jos vanhoista ihmisistä halutaan puhua positiivisesti, sanotaan usein, et
    60 plus
    217
    3554
  5. Surullista luettavaa

    Miksi palsta on mennyt niin riitaa haastavaksi ja synkkämieliseksi?
    60 plus
    422
    2964
  6. Rangaistava teko

    Onko seksin vonkaaminen rangaistava teko?
    60 plus
    102
    2932
  7. Minne et halua matkustaa toista kertaa?

    Mikä paikka ei ollut tarpeeksi mukava tai ei muuten vaan ollut sinun paikkasi lomailla tai käydä? Alanya!
    60 plus
    215
    2319
  8. Miksi naiset hakevat aina remonttimiestä?

    Miehen pitäisi olla kätevä käsistään ja kaikenlaiset -putki, -maalaus, -laatoitus, -puutarhanhoito ja autoremontit sujuv
    60 plus
    150
    2228
  9. Päivä elämässä

    Mitä olet tehnyt tänään, onko tapahtunut jotain merkittävää vai sitä tavallista elämää? Onko odotettavissa lähipäivinä j
    60 plus
    126
    2148
  10. Pelottaako olla vanha?

    Nurkan takana vaanivat Alzheimerin ja Parkinsonin taudit, dementia ja muistihäiriöt. Joskus melkein hävettää olla vanha,
    60 plus
    179
    1904
  11. Hyväsydäminen kesäaamu aloitus

    Lämpötila 4,3°C, luoteistuulta, nopeus 5 m/s, selkeää. Mikä on parasta elämässä? Olen onnellinen siitä, että vaikka
    60 plus
    170
    1673
  12. Muotitietoinen?

    Olen aina seurannut muoti-ilmiöitä, joitakin jopa ottanut omaankin elämääni. Tämä tatuointivillitys ei saa minulta mitää
    60 plus
    200
    1672
  13. Miehen elämää

    Olen lähestymässä eläkeikää ja työpaikan miesporukalla keskustelimme siitä kuka tulee jatkamaan omaa työtämme ja millais
    60 plus
    180
    1579
  14. Vihainen, omahyväinen ja ylimielinen

    Kun on sitä maailmaa tullut nähtyä, jotkut uskovat tietävänsä kaikesta melkein kaiken. Haluaisin itse välttää moista, en
    60 plus
    106
    1563
  15. Saitko koulutettua lapsesi hyvään ammattiin?

    Vanhempien merkitys lapsen opiskelu motivaatioon ja uravalintaan on merkittävä. Kannoitko omasta mielestäsi vastuun ja s
    60 plus
    137
    1559
  16. Kaikki on "haasteellista tai haastavaa"?

    Itse käytän vielä sanoja: vaikea, hankala, vaativa, työläs, ongelmallinen, tukala, pulmallinen tai kiperä. Ei minulle ka
    60 plus
    77
    1557
  17. Naapurini uusi auto

    Rouva tuli eilen illalla kotiin ja kysyi, että näinkö jo naapurin uuden auton? Sydämen sykkeeni tuplaantui välittömästi
    60 plus
    126
    1510
  18. Epämiellyttävin luonteenpiirre on ilkeys

    Keskustelupalstoilla on ihmisiä, jotka nauttivat saadessaan pahoittaa toisen mielen. He kirjoittavat aivan tahallaan ja
    60 plus
    206
    1468
  19. Väärät housut

    Mitä mieltä olet miesten suorista housuista?
    60 plus
    120
    1365
  20. Tuleeko vielä paperinen sanomalehti?

    Vieläkö luette paperista lehteä aamukahvipöydässä? Minä en halua pöydälleni läppäriä, vaan haen aamun Uusimaa-lehden pos
    60 plus
    94
    1275