Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+en+kysellyt+siksi.+No,+onko+sinulla+liikennepoliisissa+joku+sukulainen+töissä?
22.05.2017 15:10
Meiltä+on+otettu+luulot+pois+monessa+asiassa,+se+saa+herkkäsieluisemman+muuttumaan+mursunnahkaiseksi.+En+minäkään+opasta+nuorempia,+kysyttäessä+kerron+oman+näkemykseni,+mutta+pyrin+olemaan+tuputtamatta.
Ei+siitä+miesten+itkemisestä+pidä+sitten+mitään+vollottamista+tehdä,+vaan+sellaista+sivistynyttä+ja+ainoastaan+suureen+suruun.
22.05.2017 15:09
En+minä+ole+epäkohtelias+tai+ylimielinen,+kysy+vaikka+keneltä+muulta+tahansa,+paitsi+hunksz:lta.+Yleissivistykseni+on+ihan+perussivistykeskivertoa,+en+ole+mitenkään+ylivertainen.
Omaa+isääni+ja+äitiäni+kunnioitan,+mutta+muuten+vanhemmat+ihmiset+saavat+minulta+aivan+yhtä+tasapuolisen+kohtelun+mitä+nuoremmatkin.
Vieläkö+se+Skoda-juttu+jäytää?
22.05.2017 15:05
Ei+kai+rouvalla+ole+Skoda-merkkistä+autoa?
22.05.2017 12:58
Kun+tekee+asioita+ja+opiskelee+uutta,+niin+sillä+tulee+kokemusta+ja+kokemuksen+myötä+itseluottamusta.+Tietotekniikan+opettelemiseen+eivät+minun+päivänä+riitä,+on+hyvä+olla+pikku+apulaisia+auttamassa,+kun+menee+sormi+suuhun.+En+häpeä+pätkääkään+pyytää+apua+tarvittaessa.+Ei+kaikkea+tarvitse+itse+tehdä.
22.05.2017 12:57
Vanhetessa+ihmisen+ominaispiirteet+terävöityvät.+Kiltistä+tulee+kiltimpi,+arasta+arempi,+tylystä+tylympi+ja+vihaisesta+vihaisempi.+Pahinta+on+omahyväisyyden+ja+ylimielisyyden+lisääntyminen.
Joskus+ottaa+varmaan+koville,+parempi+silti+taipua+niin+ei+katkea.+Suku+on+pahin!
22.05.2017 12:53
Nyt+vanha+mies+(hunksz)+on+kyllä+erehtynyt+ja+pahasti.+Olen+kirjoitellut+näillä+foorumeilla+toistakymmentä+vuotta,+eikä+minua+ole+koskaan+ennen+syytetty+toisella+nimimerkillä+feikkaamisesta.+Nyt+sinä+onnistuit+tekemään+senkin!+Sinuna+minä+kyllä+kiinnittäisin+paljon+enemmän+huomiota+omaan+kirjoittamiseen.+Esimerkiksi+tuo+yhdyssanojesi+tavuviivalla+taivuttelu+on+hyvin+lähellä+suomen+kielen+raiskaamista.
22.05.2017 12:33
Sinulla+on+ihmeellinen+tyyli+kirjoittaa+puuta+heinää+sillä+tavalla,+että+varmasti+kukaan+ei+ymmärrä+yhtään+mitään.+Saavusti+tietysti+sekin,+mutta+ei+kovinkaan+mairitteleva.+
Minulla+ei+ole+hehehe+-nimimerkin+kanssa+mitään+tekemistä.
22.05.2017 12:15
Alla+känner+apan,+men+apan+känner+ingen.
22.05.2017 12:12
Vanhemmiten+monista+tulee+erakkoja+juuri+siitä+syystä,+että+he+eivät+pysty+kommunikoimaan+muiden+kanssa+sen+itseriittoisuutensa+vuoksi.
22.05.2017 12:07
Eivät+vanhat+sen+paremmin+miltään+ummehtuneelta+haise,+eikä+varsinkaan+kyyneleet+haise.+Ne+maistuvat+suolaiselta.
22.05.2017 12:06
Omahyväinen+ärsyyntyy+helposti,+jos+puhe+menee+aiheeseen,+joka+ei+ole+hänen+vahvinta+osaamisaluettaan.+Yhteistä+omahyväisille+ihmisille+on,+että+he+ovat+tosikkoja.
22.05.2017 12:04
Niin,+siinä+avauksessa+tosiaan+oli+kaksi+eri+osiota,+enkä+tarkoittanut+niitä+linkittää+mitenkään+toisiinsa.+Sen+vuoksi+kirjoitinkin+ne+eri+sarakkaeisiin.
Ensimmäisessä+pohdin+voiko+lukea+meriitiksi+sen,+että+on+hieman+iäkkäämpi.+Oman+näkemykseni+mukaan+näin+ei+ole.
Toisessa+osiossa+yritin+hienovaraisesti+tiedustella+mitä+mieltä+olette+tunteitaan+näyttävistä+miehistä.+Omasta+mielestäni+jääkiekkovalmentaja+Lauri+Marjamäen+ei+pitäisi+itkeä+kansainvälisessä+lehditötilaisuudessa,+mutta+60-vuotias+suomalaismies+voi+kyynelehtiä+esim+hautajaisissa,+mutta+sielläkin+ainakin+minä+käännän+pääni+poispäin+enkä+mielelläni+näytä+sitä+muille.
22.05.2017 11:58
Mielestäni+itsevarmuus+ei+tule+iän+myötä,+vaan+itsevarmuus+on+asia+joka+joillakin+ihmisille+vaan+on+ja+iän+myötä+se+usein+lisääntyy.+Miehet+ovat+monissa+asioissa+herkkiä+ja+tunteellisia,+ei+varmaan+ole+sattumaa+runoilijoiden+ja+taiteilijoiden+koiraspuolisuus,+eikä+millään+muotoa+ole+tarkoitus+yleistää.
Tuo+sukupolvien+välinen+kuilu+on+aina+ollut,+muistan+äitini+ohjeet+tyttärilleen,+jotka+menivät+kuin+tuuleen.+Poikana+myönnän+äitini+olleen+minulle+tärkein+ihminen+maailmassa.
22.05.2017 09:02
Huomenta.
En+minä+tekemisiäni+alkaisi+muutella,+enkä+suinkaan+väheksy+elämänkokemusta.+Mutta+toisaalta+olen+sitä+mieltä,+että+ei+se+pelkästään+kanna+yhtään+mihinkään.
Tuo+viittaus+uusiin+ylinopeus+määräyksiin+oli+hyvä,+ärsyttää+myös+minua+tavattoman+paljon+ihmisten+aliarvioiminen+ja+ihmeellinen+sanelupolitiikka,+joka+valtaa+alaa+koko+ajan.
Minä+kannsani+saa+ja+pitääkin+olla+erimieltä.
*hymyilee*
22.05.2017 08:23
Ei+varmaan+olekaan+pelkästään+miesten+ongelma,+ihan+samaa+probleemaa+esiintyy+myös+naaraspuolisilla.+Itsevarmuus+on+pelkästään+hyvä+asia+ja+varsinkin,+jos+sitä+tukee+konkreettiset+näytöt+omasta+osaamisesta.
En+minä+aio+muuttua+koskaan+rokkikepistä+miksikään+muuksi,+en+nyt+ainakaan+humppatukaksi,+hehee.
22.05.2017 08:16
On+henkistä+ja+sisäistä+voimaa+olla+vahva+silloin,+kun+sitä+vaaditaan.+Mies+ei+saa+antaa+periksi+ensimmäiseen+vastoinkäymiseen,+mutta+ei+silti+tarvitse+ruveta+ylimieliseksikään.+Todellista+miehekkyyttä+on+olla+rehellinen+itselleen+ja+läheisilleen.
22.05.2017 07:00
Näitä+näsäviisaita+täytyy+yrittää+hieman+ojentaa+esim.+vastaamalla+Niin+tai+Niinpä.+Olen+huomannut+harvasanaisuuden+tehoavan+ylimielisyyteen+tehokkaasti+ja+omahyväisyys+alkaa+karista+siinä+vaiheessa,+yliälykäs+joutuu+tulemaan+kysymään+neuvoa.
22.05.2017 06:52
Oman+arvonsa+tunteminenhan+on+pelkästään+hyvä+asia,+nuo+muut+sitten+taas+omahyväinen+ja+ylimielinen+eivät,+vihainen+kaikista+vähiten.+Ihminen+joka+on+-+minä+kyllä+tiedän+-+tyyppinen,+ei+todellakaan+kiinnosta.
22.05.2017 06:15
Tietämys+myös+muuttuu+koko+ajan,+eikä+ajan+hermolla+pysyminen+ole+helppoa.+Itse+tiedon+hankkiminen+on+helpottunut+tietoyhteiskunnan+myötä.+Työpäivät+alkavat+useimmiten+tietokoneen+avaamisella.+Aamuaskareet+on+tehty+jo,+ja+kahvitkin+juotu+ja+päivä+käynnistetty+rauhallisella+aamukävelyllä.
22.05.2017 05:52
56 / 66