Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+voin+sanoa+sen+olleen+erehdys.+Sinulle+olisi+varmaan+kamalaa,+jos+ne+liikennevalot+olisivat+menneet+rikki+ja+jäänyt+punainen+valo+palamaan.+Sinä+et+voisi+mennä+siitä+eteenpäin.
21.05.2017 13:50
No+niin+niin.
Eikö+voi+käsittää,+että+ihan+tavalliselle+suomalaiselle+ihmiselle,+joka+ei+ole+saanut+mallia+yhtään+mistään,+voi+sattua+erehdys+ja+voi+tehdä+virheen!
21.05.2017 13:41
Osaan+vastata+ihan+itsekin,+ei+sinun+tarvitse+puhua+minun+suullani.+Tottakai+on+virhe+ajaa+päin+punaisia,+en+ole+sitä+missään+vaiheessa+kiistänyt.
Enkä+koskaan+ole+saanut+mitään+vaikutteita+vieraista+kulttuureista,+olen+hyvin+isänmaallinen,+kuten+poikani+sanoo,+liiankin+isänmaallinen.+On+ihan+oikein,+että+sakotetaan+ja+rangaistaan+rikoksista.+Ja+on+hyvä+asia,+että+Suomessa+on+riittävästi+poliiseja+ottamassa+kiinni+näitä+väärintekijöitä.
21.05.2017 13:26
Ei+vaan+se+poliisiauto+tuli+hieman+kauempaa,+enkä+nähnyt+sitä+koska+hidastelin+ja+tuijotin+sitä+liikennevalotolppaa.+Ei+niitä+liikennevalojakaan+ole+ihan+joka+paikassa+ja+nämäkin+olisivat+voineet+olla+pimeinä+ja+samalla+tavoin+olisin+joutunut+siihen+jeparien+eteen.+Ajan+autoa+paremmin+kuin+missään+muussa+iässä.+Nuorempana+olisi+ehkä+pitänytkin+ottaa+se+kortti+pois,+nyt+se+on+myöhäistä.+Ehkä+hommaan+vielä+vanhempana+jopa+moottoripyörän,+saisin+ajaa+ihan+millä+pyörällä+tahansa.
21.05.2017 13:20
Sinä+ymmärsit+avaukseni+viisauden+ja+koko+totuuden.+Nuorempana+olisin+vaan+puhkunut+ja+selitellyt+kaiken+maailman+uhoamisella+ja+huonolla+asenteella.+Nyt+olin+hieman+alistunut+ja+kerroin+vain+totuuden,+mitään+siihen+lisäämättä+tai+poistamatta.+Ehkä+se+auttaa+elämässä.+Kuinka+kauan+menikään+huomata+se?
21.05.2017 13:11
Ei+vieläkään+oikein,+ei+ole+lippalakkia+eikä+tunnelinäköä.+Pysähdyn+aina+suojatien+eteen+pysähtyneen+auton+rinnalle+ja+annan+aina+tietä+jalankulkijoille.+Kävelen+itsekin+paljon+ja+arvostan+sitä,+että+autoilijat+kunnioittavat.+Polkupyöräily+ei+ole+mun+juttuni,+ei+tavallinen+ja+vielä+vähemmän+sähköpolkupyörä.
21.05.2017 12:53
Vastaavasti+se+lisää+sitten+taas+närästystä+eri+ikäisiä+kohtaan.+Esimerkiksi+itse+en+hyväksy+nuorten+tapaa+ajaa+aivan+kiinni+takapuskurissa.+Se+on+varmaan+sitä+kokemuksen+tuomaa+lisää,+että+joskus+se+edellä+ajava+tekee+sen+äkkijarrutuksen.
21.05.2017 12:05
Käsitit+nyt+väärin,+ei+se+poliisi+ajanut+minun+takanani,+vaan+minä+käännyin+sen+eteen.+Minä+meinaan+ajaa+satavuotiaaksi+saakka,+joten+varo+vaan+liikenteessä!
21.05.2017 12:02
Voin+lohduttaa+siinä+mielessä,+että+ihan+samalla+tavoin+on+käynyt+minulle+ja+silloin+tuli+hirvittävän+suuri+sakko.+Luultavasti+punaista+päin+ajamista+verrataan+STOP-merkin+noudattamatta+jättämiseen,+joten+paljon+tulee+eikä+varmaan+selviä+rikesakolla.
21.05.2017 11:40
Virheistä+viis,+mutta+heti+tekstistäsi+tuli+mieleen+tuo+tyypillinen+suomalaisuus+ajattelu+eli+näkikö+kukaan?+Se+siinä+minullakin+mielessä+oli,+kun+meni+porukkaa+ohi,+ettei+nyt+vaan+kukaan+tunnistaisi,+heh.
Sinulla+oli+sentään+raskauttavat+näkökohdat+puolustukseksesi,+siin+muutkin+kuin+naiseutesi.+Itselläni+ei+ollut+mitään+muuta+varsinaista+syytä+kuin+laiskuus+painaa+jarrua!
21.05.2017 11:27
En+minäkään+yleensä+ajele+punasia+päin,+mutta+tänään+tilaisuus+teki+varkaan.+eikä+viitsinyt+pysähtyä,+kun+oli+juuri+päässyt+vauhtiin.+Tarkkana+saa+muuten+olla+niiden+jarrutusten+kanssa,+kun+nykyään+ajavat+liian+lähellä+toisia+ja+jos+tulee+äkkijarrutus,+niin+varmasti+ovat+takalaatikkossa.
21.05.2017 11:21
Kyllä+miespoliiseilta+löytyy+varmaan+sitä+inhimillisyyttä+paremmin+naisautoilijoita+kohtaan,+sekä+nuoria+että+vanhempia.+Olisiko+joku+kampanja+menossa,+miksi+armahtivat+minut+suuren+rikoksentekijän?
En+ole+koskaan+käynyt+Lappeenrannassa+(ajattele),+mutta+eräs+työkaveri+jutteli+niistä+teidän+ylämäistä,+että+oli+ollut+nuorena+miehenä+kuorma-autokuskina+kaljatehtaalla.+Se+oli+pysähtynyt+sellaiseen+ylämäkeen+ja+oli+kaljakorit+lähteneet+liikkeelle+takaosasta+ja+levinneet+siihen+tielle.+Äkkiä+oli+kuulemma+ilmestyneet+kaljaveikot+paikalle.+Se+kaveri+kertoi,+että+autokoulussakin+käytettiin+hyväksi+niitä+teidän+ylämäkiä,+opetusmielessä!
21.05.2017 10:56
Kyllä+minä+ihan+oikeasti+pelästyin+ja+otin+opikseni.+Oli+valtava+helpotus,+kun+edes+kerran+elämässään+pääsee+ilman+rapsuja.+Niin+monta+kertaa+on+tullut+niitä+sinun+mainitsemia+kunnon+sakkoja.+Poliist+sanoivat,+että+ovat+menossa+kiireellisempiin+tehtäviin,+mutta+jotenkin+olin+huomaavinani+pienen+virneen+suupielessä.
Joo,+ilman+muuta+pitää+heti+lähteä+valoista.+Ei+sinne+jäädä+räpläämään+älypuhelinta+ta+meikkailemaan.+Pitää+olla+valmiina+lähtemään+kuin+Formula-ajoissa+konsanaan.
21.05.2017 10:13
Itse+en+ole+koskaan+ennen+elämässäni+saanut+poliisilta+huomautusta,+aina+on+vaan+sakotettu.+Olin+niin+hämmästynyt+ja+onnellinen+tapahtuneesta.+Tai+sitten+niiden+vaan+kävi+sääliksi+vanhaa+miestä,+hehee.
Itse+tilanne+oli+varsin+pelottava.+Kuvittele+kun+nousin+autosta,+niin+kaksi+miespoliisia+tulee+kohti+ja+niillä+on+toinen+käsi+asekotelolla+valmiina.+Olivat+varmasti+varuillaan+pahemmankin+rikollisen+varalta.+Tuskinpa+sinulle+niin+kävisikään?+Mutta+oikeassa+olet+ylämäkeen+lähtemisestä,+siinä+saa+olla+tarkkana.
21.05.2017 09:56
Saat+anteeksi+ainakin+minulta,+sillä+en+tiedä+mitään+tyhmempää+kuin+odottaa+turhissa+liikennevaloissa+valon+vaihtumista.+Varsinkin+hiljaisempana+ajankohtana+valot+voisivat+vilkkua+keltaisella+tai+olla+kokonaan+pois+päältä.+Kyllä+suomalaiset+osaavat+vielä+ajaa+liikenteessä+ilman+liikennevaloja.+Ei+niitä+tarvita+ihan+joka+risteykseen.
Todella+mukava+ajaa+maaseudulla,+kun+voi+vaan+ajaa+ilman+turhia+katkoja+matkaan+tekoon.
21.05.2017 09:41
Hmnn.
Onkohan+tämä++vastaus+vihjailu+skoda-aloitukseeni?+No,+olen+joka+tapauksessa+samaa+mieltä,+että+on+epäedullista+firmalle,+jos+sen+työntekijät+rikkovat+lakia+liikenteessä.
Omaksi+puolustuksekseni+voin+kertoa,+että+oli+varhainen+sunnuntaiaamu,+näkyvyys+hyvä+(vaikka+en+huomannutkaan+jepareita),+eikä+muita+silminnäkijöitä+paikalla.
21.05.2017 08:45
Se+yesterday+on+vaan+niin+mahtava+kappale,+ei+siihen+mitään+sen+kummempaa+dramatiikkaa+liity.
Itsekin+nuoruuttani+pienellä+paikkakunnalla+viettäneenä+kaipaan+paljon,+että+ei+esimerkiksi+olisi+lainkaan+parkkimaksuja+ja+toinen+ovat+nuo+liikennevalot.+Kyllä+ärsyttää+kuluttaa+elämäänsä+odottamassa+liikennevaloissa+pitkiä+aikoja.+Siinä+oikein+tuntee+kuinka+elämä+valuu+hukkaan.
21.05.2017 06:40
Kuulijan+aliarvioimista+käyttää+tällaisia+fraaseja+kuin+haasteellista+tai+haastavaa.+Joku+sanoi+niitä+sivistyssanoiksi,+mutta+ne+eivät+missään+nimessä+ole+niitä,+vaan+ainoastaan+suoraa+käännöstä+amerikasta,+jossa+löytyy+useampi+merkitys+esim.+haastemiehen+tuomalle+haasteelle,+joten+pitäköön+jenkit+vaan+tunkkinsa!
14.05.2017 14:45
No,+tattis+vaan+kiitoksista.+Tuo+voimaannuttaa+on+kanssa+jotain+helkutin+uusiosanoja,+jonka+merkitystä+voi+vaan+arvailla.+Pyydän+suomentamaan,+jos+joku+käyttää+minulle+puhuessaan+sitä.+Paikkansa+pitää,+kuten+myös+sanonta+sitä+saa+mitä+tilaa.
14.05.2017 14:41
Kyllä+meikälainen+kanssa+tykkää+puhua+miuluummin+vaikeista+asioista+kuin+haasteellisista.+Tämä+asia+kääntyy+kyllä+jossain+vaiheessa+sivistyneitä+vastaan,+kun+enemmistö+alkaa+päättää+suomalaisuudesta+ja+suomen+kielen+hyvinvoinnista.
14.05.2017 14:37
57 / 66